PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush Bush schrijft wet uit waarbij VS nog een extra $800 Miljard rood mag staan...



Wizdom
19-11-04, 18:09
Bush signs debt increase into law

President approves a measure authorizing an $800 billion increase in the nation's credit limit.
November 19, 2004: 12:35 PM EST



WASHINGTON (Reuters) - President Bush Friday signed into law a measure authorizing an $800 billion increase in the credit limit of the United States, the White House said.

On Thursday, the Republican-controlled House voted 208-204 to pass the bill. Senate approval came on Wednesday.

Democrats said the debt limit increase, the third in as many years, was necessitated by Bush's "irresponsible" fiscal priorities, including what House Minority Leader Nancy Pelosi of California described as tax cuts for the wealthy and corporate handouts.

The budget deficit hit a record $412 billion in the fiscal year ended Sept. 30 and the Congressional Budget Office has projected $2.3 trillion in accumulated deficits over the next decade.

~Panthera~
19-11-04, 18:11
Mogen de Democraten over 4 jaar zeker weer oplossen. :moe:
Krijgen die de schuld weer. :kotsen:

Wizdom
19-11-04, 18:14
Geplaatst door ~Panthera~
Mogen de Democraten over 4 jaar zeker weer oplossen. :moe:
Krijgen die de schuld weer. :kotsen:

Of door bevriezen van tegoeden en plunderen van mijn en jou pensioenfondsen...

~Panthera~
19-11-04, 18:14
Geplaatst door Wizdom
Of door bevriezen van tegoeden en plunderen van mijn en jou pensioenfondsen...
------

Of dat ja. :moe:

Rosita0323_
19-11-04, 18:18
En waar zou die texaanse cowboy dat geld toch voor gebruiken??

quess!!!!

Yeah, my fellow Americans! God bless you all...I have some money again..so which country shall we invate? Ah no..joke!

Blade20
19-11-04, 18:19
Ach, de VS wou toch Bush op de troon houden?!?
Dat is ze gelukt, Bush doet de VS meer schade dan welke Moslim fundamentalist dan ook ooit zou kunnen doen. Maar ach, Bush kennende had hij wel een andere reden gevonden om de VS over de kling te jagen als er geen Moslim fundamentalisten waren.

In de tusserntijd kunnen wij Europeanen ons beter verder versterken en meer contacten sluiten met China en wellicht Rusland voor het geval dat.

~Panthera~
19-11-04, 18:21
Geplaatst door Rosita0323_
En waar zou die texaanse cowboy dat geld toch voor gebruiken??

quess!!!!

Yeah, my fellow Americans! God bless you all...I have some money again..so which country shall we invate? Ah no..joke!
-------


Tja, hij heeft de in America verblijvende Cubanen ook al beloofd Cuba van hun leider te "bevrijden". :moe:
We kunnen er wel een weddenschap op gaan zetten.

Who's next ?

Pytaghoras
19-11-04, 18:40
Geplaatst door ~Panthera~
-------


Tja, hij heeft de in America verblijvende Cubanen ook al beloofd Cuba van hun leider te "bevrijden". :moe:
We kunnen er wel een weddenschap op gaan zetten.

Who's next ?


Next is Iran. Amerika moet eerst een stevige basis leggen in irak om als uitvalbasis te kunnen gebruiken tegen Iran.

~Panthera~
19-11-04, 18:43
Geplaatst door Pytaghoras
Next is Iran. Amerika moet eerst een stevige basis leggen in irak om als uitvalbasis te kunnen gebruiken tegen Iran.
--------

Wat zet je erop ? :D

Pytaghoras
19-11-04, 18:45
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Wat zet je erop ? :D

Hmmmm, dan geef ik toe dat ik te achterdochtig ben geweest. Oke?

~Panthera~
19-11-04, 18:47
Geplaatst door Pytaghoras
Hmmmm, dan geef ik toe dat ik te achterdochtig ben geweest. Oke?
------------------

:moe:



:D

Wizdom
19-11-04, 18:47
Geplaatst door Pytaghoras
Next is Iran. Amerika moet eerst een stevige basis leggen in irak om als uitvalbasis te kunnen gebruiken tegen Iran.

Als de failliete paria staat VS dan nog bestaat in de huidige vorm...