PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrienden van Ayaan dreigen met geweld indien geen gehoor aan eisen...



Wizdom
19-11-04, 18:59
Vrienden Hirsi Ali stellen Kamer ultimatum
Sinds de moord op Theo van Gogh wordt VVD-politica Ayaan Hirsi Ali zwaar bewaakt. Maar haar vrienden maken zich inmiddels ernstig zorgen. Wordt zij wel beveiligd voor haar eigen bestwil of is dit een goed middel om de uitgesproken politica monddood te maken?
video


Hirsi Ali verscheen niet op het grote kamerdebat. En toen zij afgelopen zaterdag ook niet verscheen op haar eigen verjaardagsfeest was de maat vol. Haar vrienden stellen de kamer een ultimatum: ze willen vandaag contact met Ayaan. Als aan die eis geen gehoor gegeven wordt gaan ze stennis schoppen. Want, zo vinden zij, Ayaan weg houden uit de kamer en uit de publiciteit, zo speel je terroristen in de kaart.


In TweeVandaag een gesprek met haar vrienden en een reactie van kamervoorzitter Weisglas.

Couscousje
19-11-04, 19:01
Volgens mij dekt je titel de lading van de tekst niet.

Cc

Bart.NL
19-11-04, 19:02
Dreigen met geweld? Het zal voor jou wel iets anders betekenen dan voor mij.

Wizdom
19-11-04, 19:04
Geplaatst door Couscousje
Volgens mij dekt je titel de lading van de tekst niet.

Cc

Stennis is een vorm van geweld... of kan geweld inhouden...

"Ik ben politiek incorrect... en begin me wat aan te passen aan de nieuwe gedragsregels..." :stout:

Pytaghoras
19-11-04, 19:06
Geplaatst door Wizdom
Vrienden Hirsi Ali stellen Kamer ultimatum
Sinds de moord op Theo van Gogh wordt VVD-politica Ayaan Hirsi Ali zwaar bewaakt. Maar haar vrienden maken zich inmiddels ernstig zorgen. Wordt zij wel beveiligd voor haar eigen bestwil of is dit een goed middel om de uitgesproken politica monddood te maken?
video


Hirsi Ali verscheen niet op het grote kamerdebat. En toen zij afgelopen zaterdag ook niet verscheen op haar eigen verjaardagsfeest was de maat vol. Haar vrienden stellen de kamer een ultimatum: ze willen vandaag contact met Ayaan. Als aan die eis geen gehoor gegeven wordt gaan ze stennis schoppen. Want, zo vinden zij, Ayaan weg houden uit de kamer en uit de publiciteit, zo speel je terroristen in de kaart.


In TweeVandaag een gesprek met haar vrienden en een reactie van kamervoorzitter Weisglas.

zie http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=118546

Je bent de forum aan het vervuilen.

Bart.NL
19-11-04, 19:07
Geplaatst door Wizdom
Stennis is een vorm van geweld... of kan geweld inhouden...

Dat vind ik een zeer gevaarlijke opmerking.

Want sommige mensen vinden dat ze geweld met geweld kunnen vergelden.

Als je je naam eer aan doet Wizdom, maak je niet van dit soort opmerkingen.

Te quiero
19-11-04, 19:09
Geplaatst door Wizdom
Stennis is een vorm van geweld... of kan geweld inhouden...

"Ik ben politiek incorrect... en begin me wat aan te passen aan de nieuwe gedragsregels..." :stout:
Definitie: stennis: (fam.) drukte, lawaai, kabaal
---maken, ---schoppen; al die --- om niks.

Couscousje
19-11-04, 19:11
Geplaatst door Wizdom
Stennis is een vorm van geweld... of kan geweld inhouden...

"Ik ben politiek incorrect... en begin me wat aan te passen aan de nieuwe gedragsregels..." :stout:

Volgens mij dekt je titel de lading van de tekst niet.

Cc

Bart.NL
19-11-04, 19:11
Geplaatst door Te quiero
Definitie: stennis: (fam.) drukte, lawaai, kabaal
---maken, ---schoppen; al die --- om niks.

De bijdrage van Wizdom is taalkundige manipulatie die kan worden gebruikt om geweld te rechtvaardigen.

Wizdom
19-11-04, 19:12
Geplaatst door Bart.NL
Dat vind ik een zeer gevaarlijke opmerking.

Want sommige mensen vinden dat ze geweld met geweld kunnen vergelden.

Als je je naam eer aan doet Wizdom, maak je niet van dit soort opmerkingen.

Ik wilde jullie wijsheid nog eens pijlen want die van de media is ver onder nul en dit soort berichtgeving is schering en inslag wanneer het gaat om de Islam...

Helaas hoor ik jullie weinig klagen wanneer de Islam in de beklaagdenbankje staat...

Te quiero
19-11-04, 19:15
Geplaatst door Bart.NL
Dat vind ik een zeer gevaarlijke opmerking.

Want sommige mensen vinden dat ze geweld met geweld kunnen vergelden.

Als je je naam eer aan doet Wizdom, maak je niet van dit soort opmerkingen.
Dat doen de enkelen al regelmatig op dit forum.
Reacties of opmerkingen met opzet verdraaien om daarop heftig te kunnen reageren.
Toen ik de namen zag van die enkele schreeuwers die zich hadden aangemeld voor het debat met M. Smit, wist ik al dat het debat op niets zou uitlopen.

Te quiero
19-11-04, 19:18
Geplaatst door Wizdom
Ik wilde jullie wijsheid nog eens pijlen want die van de media is ver onder nul en dit soort berichtgeving is schering en inslag wanneer het gaat om de Islam...

Helaas hoor ik jullie weinig klagen wanneer de Islam in de beklaagdenbankje staat...
Nu ben je werkelijk als een kind bezig.
Iets dat fout is, is fout. Ga het nou niet vergoelijken door anderen dingen erbij te halen.

Wizdom
19-11-04, 19:20
Geplaatst door Te quiero
Nu ben je werkelijk als een kind bezig.
Iets dat fout is, is fout. Ga het nou niet vergoelijken door anderen dingen bij te halen.

Jij bent in ieder geval gezakt...

Bart.NL
19-11-04, 19:21
Geplaatst door Te quiero
Dat doen de enkelen al regelmatig op dit forum.
Reacties of opmerkingen met opzet verdraaien om daarop heftig te kunnen reageren.
Toen ik de namen zag van die enkele schreeuwers die zich hadden aangemeld voor het debat met M. Smit, wist ik al dat het debat op niets zou uitlopen.

Het was een ideaal moment geweest om de Islam positief over het voetlicht te brengen. Maar weer is een kans verspeeld. Nabil en consorten zijn volgens mij alleen populair bij een groep radicaliserende pubers. Waarom komen er geen serieuze mensen die een serieus debat voeren?

Bart.NL
19-11-04, 19:23
Geplaatst door Wizdom
Ik wilde jullie wijsheid nog eens pijlen want die van de media is ver onder nul en dit soort berichtgeving is schering en inslag wanneer het gaat om de Islam...

Helaas hoor ik jullie weinig klagen wanneer de Islam in de beklaagdenbankje staat...

Jouw bijdragen helpen niet om het beeld dat we uit de media krijgen, bij te stellen. Ik ben van goede wil, maar wat jij doet bevestigt de vooroordelen die ik zo vaak hoor.

Wizdom
19-11-04, 19:23
Geplaatst door Bart.NL
Het was een ideaal moment geweest om de Islam positief over het voetlicht te brengen. Maar weer is een kans verspeeld. Nabil en consorten zijn volgens mij alleen populair bij een groep radicaliserende pubers. Waarom komen er geen serieuze mensen die een serieus debat voeren?

Een dode patient kan de beste dokter niet meer genezen al is hij nog zo geniaal...

Vertaal de beste dokter met Islam en de patient met de maatschappij...
Begrijp me goed... Ik heb het niet over Nabil of individuen maar in het algemeen...

Te quiero
19-11-04, 19:24
Geplaatst door Wizdom
Jij bent in ieder geval gezakt...
Als je je eigen fout kan toegeven dan win je zoveel respect.
Want iedereen maakt fouten.
Je komt dan over als een redelijk persoon.
Maar als je begint met excuses als, ja maar..........Ach, niemand luistert meer naar je.

Wizdom
19-11-04, 19:25
Geplaatst door Te quiero
Als je je eigen fout kan toegeven dan win je zoveel respect.
Want iedereen maakt fouten.
Je komt dan over als een redelijk persoon.
Maar als je begint met excuses als, ja maar..........Ach, niemand luistert meer naar je.

Spreek niet voor iedereen...

Te quiero
19-11-04, 19:33
Geplaatst door Wizdom
Een dode patient kan de beste dokter niet meer genezen al is hij nog zo geniaal...

Vertaal de beste dokter met Islam en de patient met de maatschappij...
Begrijp me goed... Ik heb het niet over Nabil of individuen maar in het algemeen...
Je hebt hier gedeeltelijk gelijk.
Alleen is de beste dokter niet Islam, maar de wil van het volk. Kijk naar het artikel die ik gisteren op deze website geplaatst had onder de titel:
"Frits Spangenberg: niet Islam maar de verzorginsstaat is fout. Met subtitel: "LAAT DIE JONGEN WERKEN"

Bart.NL
19-11-04, 19:38
Geplaatst door Wizdom
Een dode patient kan de beste dokter niet meer genezen al is hij nog zo geniaal...

Vertaal de beste dokter met Islam en de patient met de maatschappij...
Begrijp me goed... Ik heb het niet over Nabil of individuen maar in het algemeen...

Welke kwaal heeft de patient dan volgens jou?

Te quiero
19-11-04, 19:56
Geplaatst door Bart.NL
Welke kwaal heeft de patient dan volgens jou?
Als de patient de Nederlandse maatschappij is dan is de kwaal de verzorgingstaat omdat het de jongelui niet motiveert om werk te gaan zoeken. Het leven met een uitkering is uitzichtloos. Omdat vrije tijd duur is moeten ze op een andere manier aan extra geld komen en dus gaan ze het criminele circuit in en in Mohammed B. geval ook terrorisme.

Wizdom
19-11-04, 20:04
Geplaatst door Bart.NL
Welke kwaal heeft de patient dan volgens jou?

De kwaal is "het hedonisme en consumisme".