PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Dit is geen dreigement, maar we zijn al met een miljoen moslims.'



Seif
20-11-04, 11:37
Gepubliceerd | zaterdag 20 november 2004. Gewijzigd | zaterdag 20 november 02:32 uur.

Reportage
'Dit is het nou: ik zeg iets, u wordt meteen boos'
Van onze verslaggever Stieven Ramdharie

AMSTERDAM - De enige harde eisen: We gaan niet met elkaar op de vuist. Plaats van handeling: de Meervaart. 'Dit is geen dreigement, maar we zijn al met een miljoen moslims.'

Het gedonder is er al na amper tien minuten debat. 'Wilt u vriendelijk tegen mij praten? Please!', roept arabist Hans Jansen naar Jamal Aicha van de radicale moskee al-Tawheed die zijn stem tegen hem verheft. Amsterdammer Peter Hofland stelt voor dat de islam een periode van 'Verlichting' ondergaat, om af te zijn van extremisme en intolerantie, en hij wordt meteen bedolven onder een golf Marokkaans gesis.

'Hier ziet u het probleem', roept hij naar de Marokkaanse psychiater Salah Sidali die hem fel aanvalt. 'Ik zeg iets en u wordt meteen boos.' 'U moet zo te zien de Verlichting nog doormaken!', sneert Mohammed Cheppih, ooit beoogd leider van de Arabisch Europese Liga (AEL-NL), naar Jansen, die rept van de moorden die in naam van de profeet zijn begaan. Jansen: 'Zij zijn Theo van Gogh voorgegaan.'

De Meervaart, vrijdag. We praten al twee weken niet meer met elkaar in Nederland, zo vond het Marokkaanse blad Mzine, dus werd het tijd voor een goed en openhartig debat. Met als enige eisen aan de prominente politici en het publiek: we gaan niet met elkaar op de vuist en we laten elkaar gewoon uitspreken. Een ordinaire vechtpartij brak er niet uit tussen Michiel Smit van Nieuw Rechts en Nabil Marmouch van de AEL-NL, maar harde woorden vielen er volop.

Harde oordelen over Van Gogh en zijn 'geitenneukers-gelul', over hoofddoekjes en vooral het zich niet geaccepteerd voelen als allochtoon. 'De dag dat wij geaccepteerd worden', riep rapper Mohammed Jaber uit Venlo naar het panel, 'dan pas zullen wij ons Nederlander voelen.' Psychiater Sidali was dat gebrek aan erkenning ook beu en hij kreeg de zaal, die voornamelijk uit Marokkaanse Nederlanders bestond, volledig plat. Sidali: 'Dit is geen dreigement, maar we zijn al met een miljoen moslims. Als we één dag stoppen met werken, gaat Nederland failliet.' Arabist Jansen ontwaarde al na een halfuur een hoge bloeddruk bij panel en publiek.

'Ik zie geen verschil tussen een moslimterrorist en u', kreeg de rechtse Smit, die pleitte voor het uitzetten van moslim-extremisten, naar zijn hoofd geslingerd. 'Michiel, wat doen we tegen mensen die aanslagen plegen op moskeeen?', wilde AEL-leider Marmouch weten van Smit, die onder politiebegeleiding arriveerde.

Na twee uur debat constateerde Abdel Chraou van Mzine 'dat we elkaar niet hebben geslagen, we kunnen met elkaar praten'.

Bron: volkskrant.nl

Seif
20-11-04, 11:45
Kijk, als je de verkeerde standpunten verdedigd, dan is schreeuwen onvermijdelijk.

De waarheid is veel makkelijker te verdedigen.

taouanza
20-11-04, 11:48
Geplaatst door Seif
Kijk, als je de verkeerde standpunten verdedigd, dan is schreeuwen onvermijdelijk.

De waarheid is veel makkelijker te verdedigen.

Weet je nog wat er over Eddaoudi werd gezegd toen hij kwaad wegliep?:rolleyes:

Goodnight
20-11-04, 11:52
Geplaatst door Seif
Kijk, als je de verkeerde standpunten verdedigd, dan is schreeuwen onvermijdelijk.

De waarheid is veel makkelijker te verdedigen.

Ach natuurlijk,

Zou het misschien ook niet zo ijn omdat dit een zwaar beladen onderwerp is zeker zo vlak na de moord op van Gogh?
Moslims en zeker pubers die rondlopen met een gevoel van machteloosheid die ze nergens kwijt kunnen?
Het feit dat er een totaal tegenovergestelde tegenstander zich in het debat bevind?

Bovendiend emoties, waarbij schreeuwen maar iets heel normaals is, komen in de beste kringen voor.
Kijk maar eens naar het Lager huis van Engeland.
Of een extremer voorbeeld: een keer als je de gelegenheid hebt naar een Japans debat.

taouanza
20-11-04, 11:55
Geplaatst door Goodnight
Ach natuurlijk,

Zou het misschien ook niet zo ijn omdat dit een zwaar beladen onderwerp is zeker zo vlak na de moord op van Gogh?
Moslims en zeker pubers die rondlopen met een gevoel van machteloosheid die ze nergens kwijt kunnen?
Het feit dat er een totaal tegenovergestelde tegenstander zich in het debat bevind?

Bovendiend emoties, waarbij schreeuwen maar iets heel normaals is, komen in de beste kringen voor.
Kijk maar eens naar het Lager huis van Engeland.
Of een extremer voorbeeld: een keer als je de gelegenheid hebt naar een Japans debat.

Ik hoorde nog laatst een Franse politicus tekeer gaan over arry Potterrrr!:hihi:


Ik denk dat het punt was dat er nu geen excuusallochtonen waren die zich te gast voelen in Nederland en zich verontschuldigen voor hun aanwezigheid. De autochtonen kregen repliek als gelijke en dat zijn ze niet gewend.

Asma2
20-11-04, 11:56
Hahahahahaha 3ala Bullshit..

Was wel grappig....vooral die psychiater en meneer Azahaf uit het publiek die geen verschil zag tussen Smit en extremisten.

Hans Jansen is weggegaan omdat zijn gebrabbel nergens op sloeg en hij totaal geeeeeeeeeeeeeen ingreng en inhoud had.

Zoals Cheppih ook al zei; Hij moet de verlichting nog meemaken!!!

Beste sprekers waren;

Mohamed Jabri
Mevrouw stopdehetze
Cheppih
Mohamed Markouch!!!!

Goodnight
20-11-04, 12:01
Geplaatst door Asma2
Hahahahahaha 3ala Bullshit..

Was wel grappig....vooral die psychiater en meneer Azahaf uit het publiek die geen verschil zag tussen Smit en extremisten.

Hans Jansen is weggegaan omdat zijn gebrabbel nergens op sloeg en hij totaal geeeeeeeeeeeeeen ingreng en inhoud had.

Zoals Cheppih ook al zei; Hij moet de verlichting nog meemaken!!!

Beste sprekers waren;

Mohamed Jabri
Mevrouw stopdehetze
Cheppih
Mohamed Markouch!!!!

Eigenlijk vind ik het nu best wel jammer dat ik niet was geweest.
had ik het live mogen aanschouwen en zelf oordelen.
Maar als ik op tv al die mensen aan die tafel zag, dan kan ik alleen maar concluderen dat de groep te groot was voor dit onderwerp.het is beladen en voor zover ik weet is dit de eerste gelegenheid waarbij zoiets is georganiseerd.Het kan dan niet anders dan dat het zo zou verlopen.

Aan de andere hand heb ik liever dit soort emoties die zich na verloop van tijd wel zullen uitkristalliseren dan een beherst debat waarbij veel beschaafd gelul en gewauwel klinkt maar die verder niets constructiefs brengt.

ik geloof dat er meer van dit soort initiatiefen moeten komen, absoluut!

Ennuh...FUCK de media....wat die er ook over zullen berichten.

Asma2
20-11-04, 12:06
Goodnight,

Inderdaad, het was een te grote panelgroep waardoor het publiek de jongeren amper aan het word kwamen en alles door elkaar heen liep.

Wat mij persoonlijk is opgevallen is dat er heeeeeeeeeeeeel weinig zogenaamde WITTE Nederlanders aanwezig waren.


Ik hoor de zogenaamde witte Nederlanders wel altijd zeiken wanneer het gaat om terreur, moslims, Marokkanen etc etc maar wanneer er een dialoog word georganiseerd zie je ze amper opdagen.

Het is inderdaad een goeie start van een moeilijke, zware periode!!!

oraetlabora
20-11-04, 12:12
allemaal geschreeuw....

ik heb er een paar kanttekeningen bij...

wat houdt het voor een moslim in..geaccepteerd te worden?
voor mij persoonlijk houdt dat in dat ik hem/haar met rust laat met zijn/haar geloof zolang ze het me niet willen opdringen.

"we zijn met een miljoen moslims die nederland plat kunnen leggen als ze een dag niet werken"...denk dat de beste man een beetje te optimistisch is over het feit wat er werkt van dat miljoen en wat een uitkering geniet.

Asma2
20-11-04, 12:26
Beste oreatlabola,

Ik denk dat de Psychiater hiermee bedoelde dat moslims een belangerijke rol spelen bij de ontwikkeling van de economie van Nederland.

Wat jij zegt over Uitkeringen is BULLSHit.......Zoals Hans Boutelier zegt in zijn boek Veiligheidsutopie zeg ik het volgende; Wij als Nederlandse Maatschappij mogen Cijfers en Statistieken niet gebruiken om te oordelen. Cijfers en statistieken zijn ONZORGVULDIG gemaakt.

Ik ben naast mijn studie aan de School of Law werkzaam bij een Nederlandse bestuursorgaan voor de Uitvoering van Werknemersverzekeringen. (ik werk in een van de GROTE steden van Nederland) Ik kan je zeggen dat in mijn opzicht de behandelingen die ik doe geen verschil zie van de meerderheid van niet-Nederlanders.

Wat wel een feit is.....en ik zelf dagelijks meemaak is dat er MEER word gefraudeerd door zogenaamde 'witte'Nederlanders.

oraetlabora
20-11-04, 12:33
Geplaatst door Asma2
Beste oreatlabola,

Ik denk dat de Psychiater hiermee bedoelde dat moslims een belangerijke rol spelen bij de ontwikkeling van de economie van Nederland.

Wat jij zegt over Uitkeringen is BULLSHit.......Zoals Hans Boutelier zegt in zijn boek Veiligheidsutopie zeg ik het volgende; Wij als Nederlandse Maatschappij mogen Cijfers en Statistieken niet gebruiken om te oordelen. Cijfers en statistieken zijn ONZORGVULDIG gemaakt.

Ik ben naast mijn studie aan de School of Law werkzaam bij een Nederlandse bestuursorgaan voor de Uitvoering van Werknemersverzekeringen. (ik werk in een van de GROTE steden van Nederland) Ik kan je zeggen dat in mijn opzicht de behandelingen die ik doe geen verschil zie van de meerderheid van niet-Nederlanders.

Wat wel een feit is.....en ik zelf dagelijks meemaak is dat er MEER word gefraudeerd door zogenaamde 'witte'Nederlanders.

ben ik het niet mee eens!!
er zijn cijfers die niet gepubliceerd mogen worden!!
kijk alleen maar naar het feit wat er in nederland in de gevangenis zit.
hoeveel procent is daarvan allochtoon (en dan heb ik het er niet over of dat ze moslim zijn) .
bepaalde dingen mogen niet in openbaarheid komen,ik ben ervan overtuigd dat een groot deel van dat miljoen wat werkend kan zijn,een uitkering geniet.
maar niemand durft het met cijfers te bepalen omdat het dan discriminatie zou zijn.
ben trouwens benieuwd wat de Koran over het krijgen van geld zegt....

Asma2
20-11-04, 12:43
Jij moet toch nodig het Boek Veiligheidsutopie gaan lezen van Hans Boutelier.

Hij beschrijft op bladzijde 202: Cijfers KUNNEN nooit als laatste woord fungeren.

Hij beschrijft tevens in zin boek dat we af moeten van het woord Allochtonen en Autochtonen. We zijn allemaal ingezeten van de staat der Nederlanden. De jongens die in de gevangenis zitten behoren vaak tot de 2de en 3de generatie en zijn in mijn ogen PURE Nederlanders.

We moeten niet alleen maar gaan kijken dat de Meerderheid van de gevangenissen in jouw ogen zijn bezet door zogenaamde Allochtonen. We moeten kijken naar de OORZAAK.

De oorzaak ligt MEESTAl in handen van de Samenleving. Dek hierbij aan Discrminatie opo de arbeidsmarkt, woningmarkt, zelfonplooiing, stigmatersering, zondebokmechanisme etc etc.

TIP. LEES HET BOEK... komen al deze ascpecten naar voren en word van beide kanten belicht!!!!

oraetlabora
20-11-04, 12:49
Geplaatst door Asma2
Jij moet toch nodig het Boek Veiligheidsutopie gaan lezen van Hans Boutelier.

Hij beschrijft op bladzijde 202: Cijfers KUNNEN nooit als laatste woord fungeren.

Hij beschrijft tevens in zin boek dat we af moeten van het woord Allochtonen en Autochtonen. We zijn allemaal ingezeten van de staat der Nederlanden. De jongens die in de gevangenis zitten behoren vaak tot de 2de en 3de generatie en zijn in mijn ogen PURE Nederlanders.

We moeten niet alleen maar gaan kijken dat de Meerderheid van de gevangenissen in jouw ogen zijn bezet door zogenaamde Allochtonen. We moeten kijken naar de OORZAAK.

De oorzaak ligt MEESTAl in handen van de Samenleving. Dek hierbij aan Discrminatie opo de arbeidsmarkt, woningmarkt, zelfonplooiing, stigmatersering, zondebokmechanisme etc etc.

TIP. LEES HET BOEK... komen al deze ascpecten naar voren en word van beide kanten belicht!!!!

ik kan dat boek wel lezen maar daar komt alleen de mening van hans boutelier uit voort.
je hebt keiharde cijfers nodig om maatregelen te nemen.
feit is dat allochtone jeugd niet aan de bak komt met werk omdat hun opleiding op een laag pitje staat.
wat doen ze...etteren op straat en met hun twintigste het probleem dat ze mogelijk de koran verkeerd gaan lezen en extremist worden.
dat zijn feiten en daar heb ik "hans"niet bij nodig...ook al heeft deze man zoveel gestudeerd....

oraetlabora
20-11-04, 12:56
het is te makkelijk om de samenleving de schuld te geven,hoe komt het dat je nagenoeg niets hoort van joden of turkse jongeren?

Asma2
20-11-04, 13:01
Je brabbelt onzin.

Open je ogen ook al doen de feiten pijn aan je ogen.

Kijk om je heen..........zoveel goeie HOOGOPGELEIDE NederMarokkaanse Moslim jongeren die een Master of Bachelor studie hebben behaald maar worden geweigerd op de arbedismarkt en zo in een Isolement terecht komen.

Onze hedendaagse voorbeeld is Mohammed B. Die aan de HogeSchool Inholland te Diemen heeft afgestudeert en vrijwilligerswerk deed voor zijn wijk/buurt ( dat kunnen vele Nederlanders hem niet nadoen)

Ik weet niet of jij dagelijks het nieuws volgt of leest, maar afgelopen week stond er een artikel in de kranten dat gebaseerd was op een onderzoek. Het onderzoek liet zien dat de Islam JUIST jongeren op het rechte houd in plaats van wat jij en vele andere propaganderen.

Ik merk het aan mezelf....ik hoef Hans Boutelier niet als voorbeeld nemen. Maar we mogen en KUNNEN cijfers niet als LAATSTE woord laten fungeren.

PS. Het probleem in Nederland ligt aan verschillende factoren. Hierbij moet je denken aan dat VELE Nederlanders zich superieur vinden aan andere die er soms iets anders uitzien> Daarnaast behandelen vele 'witte'Nederlanders niet-Nederlands vaak als 2de en soms als 2de rangsburgers!!!

Asma2
20-11-04, 13:02
Dat komt door het volgende.

Een GEMEENSCHAP of GROEPERING waar je HET meest op let valt ook het MEEST op!!!

Meer heb ik je niet te vertellen.

wytze
20-11-04, 13:30
Asma2,

Je vraagt je af waar de witte nederlanders waren?
Die komen niet naar een debat waar een randdebiel als smit het woord komt voeren.
En daarmee is dit debat helemaal geen goed begin want er wordt al begonnen met de volledig verkeerde nederlanders uit te nodigen.

Asma2
20-11-04, 13:42
Ik sluit me bij je aan wytze.

Maaaaaar we mogen personen als Smit niet de mond snoeren.
Hun ideologie moet met argumenten worden onderuit getrapt!!!!

wytze
20-11-04, 13:54
Asma2,
z'n vriendjes doen hun best om jullie de mond te snoeren door je scholen in de hens te zetten.
en zelfs als je hem niet de mond wilt snoeren, is dat nog geen reden om hem belangrijker te maken dan hij is door hem telkens wee op een podium (proberen) te hijsen. negeer die hap, het heeft bijna geen aanhang. Zoek witte nederlanders die wel een goeie bijdrage kunnen leveren voor je debatten.

oraetlabora
20-11-04, 13:56
Asma2 ...je speelt struikvogelpolitiek!!!
oke jij bent misschien hoog opgeleid...maar hoeveel zijn er niet die de lts nog niet eens afmaken of helemaal niet naar schoolgaan.
wat dat aangaat heb ik een hogere pet op voor de moslima!!!!
alleen is dat weggegooid geld als ik uw cultuur kan volgen..
kort gezegd..jullie geven autochtoon nederland de schuld..maar de schuld ligt gewoon bij de marokkaanse cultuur.
en u bent boos omdat u niet verder komt met uw carriere....begrijpelijk..
na de hedendaagse gebeurtenissen zal niemand staan te popelen om een praktizerende moslim in dienst te nemen
.

oraetlabora
20-11-04, 14:20
Geplaatst door bakfietsj
Het is natuurlijk achterlijk van die organisatie om de rechtse en linkse fascisten (NR resp. AEL) gelijktijdig uit te nodigen voor een debat.
Je kan net zo goed Sharon en Hamas uitnodigen om alles eens fijn uit te praten.

dat is dus het erge...want kijkend nederland gelooft dat dit de "ware"zijn!
waarom die "shit" uitzenden...dus weer een hokjesgeest maken.
doe een gelouterde imam uitnodigen die de Koran een beetje uitlegt!!
in de Koran staat veel meer dan een moslim of christelijke kan bevatten...daarom ook altijd weer die extreme uitleg ervan.

Asma2
20-11-04, 14:23
Oreatlabora.....hoeveel Nederlanders zijn er niet die geen eens een vmbo diploma op zakken hebben? Hoeveel Nederlanders zijn er die geen eens normaal BN kunnen spreken?

Jij en vele andere MOETEN maar eens onder gaan zien en ERKENNEn dat NederMarokkaanse Moslims een deel zijn van de MULTICULTURELE samenleving en dat we niet te gast zijn voor een kopje koffie. ( Ze zijn HIER en BLIJVEN HIER)


Ik ben niet boos...ik ben WOEST op mensen zoals jouw die al hun oordeel klaar hebben terwijl ze amper de situatie inzien of begrijpen.

Wat ik bij jou zie is dat je je jouw mening laten leiden door emoties, vooroordelens en stereotypes. Je hebt totaal geen enkele inbreng op de hedendaagse discussies.

PS. Ik weet niet waar je de onzin vandaan haalt dat ik niet verder kom met mijn carriere. Mijn carriere begint net en zal nog lang niet eindigen 'Inscha Allah

'STOP DE HETZE'
'Blijf positief....we komen er wel uit'

Blade20
20-11-04, 14:26
Een hoge opleiding zegt niets, maar dan ook totaal niets.

Ik spreek uit ervaring overigens. Je kunt scholingswoorden en forumles opdreunen uit je hoofd zoals je wilt, maar dat zegt niets over mensenkennis.

Hoogopgeleerden ontbreekt het vaak aan goede mensenkennis en inzicht.

Om op het artikel terug te komen; Ik zie dat van die miljoen Moslims wel als een dreigement voor het geval van een burgeroorlog. De rest dat het geen dreigement is valt onder de noemer van politieke correctheid.

Asma2
20-11-04, 14:27
Wytze,

Je geeft aan in de tekst dat ExtreemRechts JULLI scholen etc etc... Het zijn ONZE scholen.

Ik begrijp wat je bedoeld......maar personen zoals Smit maken mij niet bang....... Lonsdalers maken mij niet bang. Ik ben alleen BANG voor mijn Schepper.

Ik zou zeggen tegen Smit en zijn fanaten.....GEEN WOORDEN maar DADEN. Niemand zal MIJ mijn mond kunnen snoeren alleen mijn Schepper.

wytze
20-11-04, 14:33
Amsa2,
je hebt gelijk, mijn fout. ik bedoelde islamitische scholen en ik ben niet islamitisch.
ksnap niet wat je bedoelt met tegen smit zeggen ;geen woorden maar daden, daar riep hij zelf al toe op toen ie hier op het stadionplein z'n vuil mocht spuwen.

kzie dat je in haarlem woont? mooie stad he?

Asma2
20-11-04, 14:37
Ik bedoel met de tekst geen woorden maar daden dat hij en zijn fanaten hun ideologie maar moeten proberen uitvoeren in de praktijk.

Jij snappe?

Maar uhmm....Islamitische scholen zijn ook toegangelijk voor NIET Islamieten.

Ik woon in omgeving Haarlen en het is inderdaad een prachtstad.

wytze
20-11-04, 14:45
ikke niet helemaal snappe. volgens mij zijn ze de afgelopen weken juist aardig in de weer geweest met het ten uitvoer brengen van hun ideologie en dat heeft geresulteerd in het feit dat er nu een paar scholen opnieuw moeten worden gebouwd.
ik stop ze daarom liever terug in het riool waar ze uit zijn gekropen.

wat scholen betreft:
ik ben de schoolplichtige leeftijd gelukkig voorbij en weet daar allemaal niets van.
Ik vond de foto's van het menselijk "schild" rond de school in eindhoven trouwens ontroerend mooi. zo kan het dus ook.

Asma2
20-11-04, 14:53
Wytze....ga je mee 28 november....gaan we samen een menselijk schild vormen tegen de HETZE die nu gaande is!!!

wytze
20-11-04, 15:02
asma2, natuurlijk ben ik er de 28e!! je kunt me vinden bij de sambaband.

Jez
20-11-04, 17:21
Geplaatst door Seif
'Dit is geen dreigement, maar we zijn al met een miljoen moslims. Als we één dag stoppen met werken, gaat Nederland failliet.'

Ten eerste: dit is wel een dreigement. Maar zoveel vaart zal het niet lopen. 30% van de Marokkanen en 30% van de Turken zitten op een uitkering: da's al 60%. Daarnaast zijn veel gepensioneerd of minderjarig.
Afgezien van dat, zullen Turkse moslims, Surinaamse moslims, en de meeste andere er niks voor voelen om op deze manier de discussie ingesleept te worden door een handjevol verwilderde Marokkanen.

taouanza
20-11-04, 18:30
Geplaatst door wytze
Asma2,
z'n vriendjes doen hun best om jullie de mond te snoeren door je scholen in de hens te zetten.
en zelfs als je hem niet de mond wilt snoeren, is dat nog geen reden om hem belangrijker te maken dan hij is door hem telkens wee op een podium (proberen) te hijsen. negeer die hap, het heeft bijna geen aanhang. Zoek witte nederlanders die wel een goeie bijdrage kunnen leveren voor je debatten.

Je hebt gelijk door Smit uit te nodigen maak je hem niet alleen belangrijker dan hij is maar neem je ook mee serieus dan een gemiddelde Nederlander doet.

freya
20-11-04, 18:45
Geplaatst door Jez
Ten eerste: dit is wel een dreigement. Maar zoveel vaart zal het niet lopen. 30% van de Marokkanen en 30% van de Turken zitten op een uitkering: da's al 60%.

:haha: Wiskunde is niet jouw beste vak geloof ik!


Afgezien van dat, zullen Turkse moslims, Surinaamse moslims, en de meeste andere er niks voor voelen om op deze manier de discussie ingesleept te worden door een handjevol verwilderde Marokkanen.

Worden die niet geraakt door de hetze tegen de islam dan?


Volgens jouw info heeft 70% van de Turken en Marokkanen dus een baan, tel daar nog eens alle andere moslims bij op en dan zit je toch op een slordige 800 000, scaht ik zo.
Das een aardige staking :)

Jez
20-11-04, 18:53
Geplaatst door freya
Worden die niet geraakt door de hetze tegen de islam dan?

Wie moorden pleegt en dat uit naam van deze godsdienst doet, voert een hetze tegen de islam.


Volgens jouw info heeft 70% van de Turken en Marokkanen dus een baan, tel daar nog eens alle andere moslims bij op en dan zit je toch op een slordige 800 000, scaht ik zo.
Das een aardige staking :)
30% van de Marokkaanse beroepsbevolking heeft een uitkering, 30% van de Turkse. Pensionados en peueters mogen van mij ook best staken hoor.
En je mag zelf antwoord geven op de vraag of die overige moslims boodschap hebben aan een paar dreigende en polariserende gekken.

oraetlabora
20-11-04, 19:05
Geplaatst door Asma2
Oreatlabora.....hoeveel Nederlanders zijn er niet die geen eens een vmbo diploma op zakken hebben? Hoeveel Nederlanders zijn er die geen eens normaal BN kunnen spreken?

Jij en vele andere MOETEN maar eens onder gaan zien en ERKENNEn dat NederMarokkaanse Moslims een deel zijn van de MULTICULTURELE samenleving en dat we niet te gast zijn voor een kopje koffie. ( Ze zijn HIER en BLIJVEN HIER)


Ik ben niet boos...ik ben WOEST op mensen zoals jouw die al hun oordeel klaar hebben terwijl ze amper de situatie inzien of begrijpen.

Wat ik bij jou zie is dat je je jouw mening laten leiden door emoties, vooroordelens en stereotypes. Je hebt totaal geen enkele inbreng op de hedendaagse discussies.

PS. Ik weet niet waar je de onzin vandaan haalt dat ik niet verder kom met mijn carriere. Mijn carriere begint net en zal nog lang niet eindigen 'Inscha Allah

'STOP DE HETZE'
'Blijf positief....we komen er wel uit'

op z,n hollands gezegd...je snapt er geen kut van...

wat houdt integreren in...dat ik jouw cultus(geloof) respecteer zoals we het jodendom in nederland respecteren en christendom....en jehova,s en weet ik veel wat cultu,s.
maar probeer jouw geloofje niet in m,n strot te douwen lees dan eerst Koran: 2:256 voordat je oordeelt..