PDA

Bekijk Volledige Versie : CDA: leger inzetten bij politietekort (gaan er lichtjes branden ?)



ZbaqZbaq
20-11-04, 23:23
CDA: leger inzetten bij politietekort
Bron: De Telegraaf


Het CDA wil het leger inzetten om tekorten bij de politie aan te vullen. Volgens Tweede-Kamerlid Van Haersma Buma zijn militairen prima in staat om beveiligingstaken te verrichten. Dit zou onder meer blijken uit de aanpak van de mond- en klauwzeercrisis in 2001, waarbij ook militairen werden ingezet.

De uitspraak van het CDA is een reactie op een verklaring van burgemeester Hertog van Haarlemmermeer. Die zei zaterdag dat er te weinig agenten beschikbaar zijn in de gemeente vanwege de verhoogde beveiliging van Schiphol. "Als je de AIVD gaat versterken, moet je ook de politie niet vergeten. Dan kun je niet zeggen: jongens, zoek het maar uit", aldus Hertog.

Volgens het CDA is het niet mogelijk om op korte termijn extra agenten te rekruteren en op te leiden. Het overplaatsen van agenten uit andere regio's zou het probleem ook niet oplossen.
---------------------------------------------------------------


hoe lang zal het duren voordat ze door de straten van A'dam-west, schilderswijk, kanaleneiland en Spangen marcheren ?

Seif
20-11-04, 23:32
Geplaatst door ZbaqZbaq
hoe lang zal het duren voordat ze door de straten van A'dam-west, schilderswijk, kanaleneiland en Spangen marcheren ?

Je mag wel bij mij onderduiken hoor. :knife_hea

ZbaqZbaq
20-11-04, 23:38
Geplaatst door Seif
Je mag wel bij mij onderduiken hoor. :knife_hea

doe er maar laconiek over

barneveld
20-11-04, 23:40
Geplaatst door Seif
Je mag wel bij mij onderduiken hoor. :knife_hea

ik heb ook een kippenren voor noodgevalen

Al Sawt
21-11-04, 00:06
Geplaatst door Seif
Je mag wel bij mij onderduiken hoor. :knife_hea Ik neem genoegen met een matras!

Seif
21-11-04, 00:13
Geplaatst door Al Sawt
Ik neem genoegen met een matras!

Dat wordt dan wel lepeltjelepeltje liggen met Zbag, want ik heb maar 1 reserve-matras. :)

TonH
21-11-04, 00:40
Geplaatst door Seif
Dat wordt dan wel lepeltjelepeltje liggen met Zbag, want ik heb maar 1 reserve-matras. :)

Kun je zien waar die hetze mensen toe brengt... :hihi:

Maar ik heb ook nog wel een zoldertje...

et_2000nl
21-11-04, 00:50
Zeg, willen jullie elkaars bed-, uhhhh, matras geheimen ff via PM verder voeren.

PS, ik heb nog wel een keldertje in de aanbieding.....

~Panthera~
21-11-04, 01:10
Gutogut, kippenhok, keldertje, zolder, matrasje.
Wat zijn we weer gul. :moe:

Is er nou helemaal geen rechtgeaarde Nederlander meer, die gewoon
een hele kamer te huur heeft voor de vluchteling, voor 800 euro per maand ? :hihi:

TonH
21-11-04, 01:12
Geplaatst door ~Panthera~
Gutogut, kippenhok, keldertje, zolder, matrasje.
Wat zijn we weer gul. :moe:

Is er nou helemaal geen rechtgeaarde Nederlander meer, die gewoon
een hele kamer te huur heeft voor de vluchteling, voor 800 euro per maand ? :hihi:

Per persoon. En met stapelbedden kun je toch al snel 20 man kwijt op 3 hoog achter :p

~Panthera~
21-11-04, 01:51
Geplaatst door TonH
Per persoon. En met stapelbedden kun je toch al snel 20 man kwijt op 3 hoog achter :p
-------------

Kijk, dat bedoel ik nou; de echte Hollandse mentaliteit. :duim:

Pytaghoras
21-11-04, 01:59
Geplaatst door Al Sawt
Ik neem genoegen met een matras!

Je moet die Hollanders nooit vertrouwen. Voordat je het weet, stoppen ze je ergens in een concentratiekamp. :D :D Je gaat daar niet alleen lepeltjelepeltje liggen met ZbagZbag, maar met duizenden anderen :zozo: :zozo: . Dat zeiden ze ook tegen die 80% arme joden die zijn gebracht in een concentratiekamp.