PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland kiest massaal voor extremistische fundamentalist



Wizdom
21-11-04, 13:03
'Wilders nu tweede partij'
Uitgegeven op 21 november 2004 om 13:51 uur

Als er nu verkiezingen gehouden zouden worden, zou de Groep Wilders één zetel meer halen dan het CDA. Daarmee zou de nieuwe partij met 26 zetels de tweede partij van Nederland zijn. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. Zestig procent van de stemmers op Wilders stemde voorheen op de LPF.

De regeringspartijen komen in totaal op 43 zetels, het laagste aantal sinds de Tweede Kamerverkiezingen van 2003. Het CDA komt op 25, de VVD op 15 en het zetelaantal van D66 wordt gehalveerd naar 3.

De Partij van de Arbeid is nog steeds veruit de grootste partij in de peilingen. De grootste oppositiepartij wint tien zetels ten opzichte van de verkiezingen in 2003 en komt uit op 52. Bij de vorige peiling van Maurice de Hond was dat nog drie zetels meer.

De linkse oppositie blijft stabiel in de peilingen. De SP zou 14 zetels halen en GroenLinks komt uit op 7. De LPF zou geheel verdwijnen uit de Kamer. Daarentegen zou de Partij van de Dieren een zetel bemachtigen.

Nederland kiest massaal voor extremistische fundamentalist

taouanza
21-11-04, 13:06
Geplaatst door Wizdom
'Wilders nu tweede partij'
Uitgegeven op 21 november 2004 om 13:51 uur

Als er nu verkiezingen gehouden zouden worden, zou de Groep Wilders één zetel meer halen dan het CDA. Daarmee zou de nieuwe partij met 26 zetels de tweede partij van Nederland zijn. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. Zestig procent van de stemmers op Wilders stemde voorheen op de LPF.

De regeringspartijen komen in totaal op 43 zetels, het laagste aantal sinds de Tweede Kamerverkiezingen van 2003. Het CDA komt op 25, de VVD op 15 en het zetelaantal van D66 wordt gehalveerd naar 3.

De Partij van de Arbeid is nog steeds veruit de grootste partij in de peilingen. De grootste oppositiepartij wint tien zetels ten opzichte van de verkiezingen in 2003 en komt uit op 52. Bij de vorige peiling van Maurice de Hond was dat nog drie zetels meer.

De linkse oppositie blijft stabiel in de peilingen. De SP zou 14 zetels halen en GroenLinks komt uit op 7. De LPF zou geheel verdwijnen uit de Kamer. Daarentegen zou de Partij van de Dieren een zetel bemachtigen.

Nederland kiest massaal voor extremistische fundamentalist

En dat heeft lef om moslims te bekritiseren.

Maar eerlijk gezegd vertrouw ik die Maurice niet.

Mark
21-11-04, 13:18
Maurice heeft nog een tweedehands schuilkeldertje te koop van het millenieumbug probleem :haha:

Blade20
21-11-04, 13:21
Hehe, tjek je bronnen Wizdom.

Maurice de Hond heeft het vaker mis als raak. Hij is een (extreem) rechts persoon. Maar eerlijk gezegd ben jij dat ook Wizdom, gezien de politieke lading van je berichten.

Wizdom
21-11-04, 13:47
Geplaatst door Blade20
Hehe, tjek je bronnen Wizdom.

Maurice de Hond heeft het vaker mis als raak. Hij is een (extreem) rechts persoon. Maar eerlijk gezegd ben jij dat ook Wizdom, gezien de politieke lading van je berichten.

Ik heb geen politieke lading... Ik ben voor leven en laten leven...

Mill
21-11-04, 13:52
Maurice de Hond

Die man is grappig. Weet niet waarom.

magden_david
21-11-04, 14:03
Geplaatst door Wizdom
'Wilders nu tweede partij'
Uitgegeven op 21 november 2004 om 13:51 uur

Als er nu verkiezingen gehouden zouden worden, zou de Groep Wilders één zetel meer halen dan het CDA. Daarmee zou de nieuwe partij met 26 zetels de tweede partij van Nederland zijn. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. Zestig procent van de stemmers op Wilders stemde voorheen op de LPF.

De regeringspartijen komen in totaal op 43 zetels, het laagste aantal sinds de Tweede Kamerverkiezingen van 2003. Het CDA komt op 25, de VVD op 15 en het zetelaantal van D66 wordt gehalveerd naar 3.

De Partij van de Arbeid is nog steeds veruit de grootste partij in de peilingen. De grootste oppositiepartij wint tien zetels ten opzichte van de verkiezingen in 2003 en komt uit op 52. Bij de vorige peiling van Maurice de Hond was dat nog drie zetels meer.

De linkse oppositie blijft stabiel in de peilingen. De SP zou 14 zetels halen en GroenLinks komt uit op 7. De LPF zou geheel verdwijnen uit de Kamer. Daarentegen zou de Partij van de Dieren een zetel bemachtigen.

Nederland kiest massaal voor extremistische fundamentalist

1: je noemt dit extremistisch fundamentalisme
2: "nederland kiest massaal"?

ad 1: geert wilders kan je echt geen extreem fundamentalist noemen, hij knalt geen mensen neer die kritiek hebben op de nederlandse samenleving, hij haat geen homo's , geen joden, geen moslims, hij heeft wel stevige kritiek maar daar moet je in een democratie tegen kunnen.
ad 2: 26 zetels, dus ongeveer 1 op de 6 mensen, en dat rechtvaardigt "nederland kiest massaal" ?

~Panthera~
21-11-04, 14:07
Geplaatst door magden_david
1: je noemt dit extremistisch fundamentalisme
2: "nederland kiest massaal"?

ad 1: geert wilders kan je echt geen extreem fundamentalist noemen, hij knalt geen mensen neer die kritiek hebben op de nederlandse samenleving, hij haat geen homo's , geen joden, geen moslims, hij heeft wel stevige kritiek maar daar moet je in een democratie tegen kunnen.
ad 2: 26 zetels, dus ongeveer 1 op de 6 mensen, en dat rechtvaardigt "nederland kiest massaal" ?
---------


1 op de 16 werd met Voortuin ook uitgelegd als Nederland stemt massaal.
Dus toen zaten ze ook verkeerd....... alsnog ?
Werd anders geslikt als zoete koek. :moe:

magden_david
21-11-04, 14:09
Geplaatst door ~Panthera~
---------


1 op de 16 werd met Voortuin ook uitgelegd als Nederland stemt massaal.
Dus toen zaten ze ook verkeerd....... alsnog ?
Werd anders geslikt als zoete koek. :moe:

ja

~Panthera~
21-11-04, 14:17
Geplaatst door magden_david
ja
---------

Dank je :fpetaf:

et_2000nl
21-11-04, 16:05
Nederland kiest mijn insziens massaal links:

PvdA: 52
SP: 14
Groenlinks: 7

Da's 71, als Bos helemaal z'n bek dicht houd worden het er wel weer 60 voor de PvdA. Als Balkenende nog meer gaat praten 65. Het ziet er dus meer naar uit dat de volgende coalitie heel erg links zal zijn.

Maurice hanteert een aantal methodes die niet gebruikelijk zijn in de statistiek. Opinie peilingen zijn een onderdeel van de statistiek. Daarom zullen zijn peilingen nooit zo accuraat zijn als andere peilingen. De Hond kan wel eerder trends ontdekken door zijn methode, bijvoorbeeld, Wilders stijgt in de peilingen, maar de absolute nummers kloppen meestal niet. Volgens andere peilingen staat Wilders op 10. Lijkt me aannemelijker. LPF stemmers hollen echt niet zo maar van de ene geflopte startende partij naar de andere.... Wilders heeft meer potentie, die zit al in het pluche, da's een pre voor hem. Tevens denk ik dat ie meer tijd heeft goede fundamenten voor zijn partij te leggen. Of het kabinet moet vallen....

~Panthera~
21-11-04, 16:19
Geplaatst door et_2000nl
Nederland kiest mijn insziens massaal links:

PvdA: 52
SP: 14
Groenlinks: 7

Da's 71, als Bos helemaal z'n bek dicht houd worden het er wel weer 60 voor de PvdA. Als Balkenende nog meer gaat praten 65. Het ziet er dus meer naar uit dat de volgende coalitie heel erg links zal zijn.


-------------------------------------


http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a084.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c014.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c026.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/e106.gif

Arvid
21-11-04, 21:23
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------------------


http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a084.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c014.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/c026.gif http://www.cosgan.de/images/more/bigs/e106.gif

back to communism...hiephoi....

~Panthera~
21-11-04, 21:39
Geplaatst door Arvid
back to communism...hiephoi....
---------------

Ja hoor. :moe:
Kan me niet herinneren dat Nederland ooit een communistisch land was.

Jij wel ?

Al Sawt
21-11-04, 21:40
Geplaatst door magden_david
1: je noemt dit extremistisch fundamentalisme
2: "nederland kiest massaal"?

ad 1: geert wilders kan je echt geen extreem fundamentalist noemen, hij knalt geen mensen neer die kritiek hebben op de nederlandse samenleving, hij haat geen homo's , geen joden, geen moslims, hij heeft wel stevige kritiek maar daar moet je in een democratie tegen kunnen.
ad 2: 26 zetels, dus ongeveer 1 op de 6 mensen, en dat rechtvaardigt "nederland kiest massaal" ? Wilders heeft geen kritiek maar ernstige aanvallen op islam.
Als die kritiek op Jodendom gericht was, dan zou jij hoogstpersoonlijk op je achterste benen staan. Jouw reactie op G. Duisenberg vermeende associatie met holocaust, was alles behalve volgens democratische lijnen. Dus jouw reactie bedruipt van hypocritie.

Wizdom
21-11-04, 22:04
Geplaatst door magden_david
1: je noemt dit extremistisch fundamentalisme
2: "nederland kiest massaal"?

ad 1: geert wilders kan je echt geen extreem fundamentalist noemen, hij knalt geen mensen neer die kritiek hebben op de nederlandse samenleving, hij haat geen homo's , geen joden, geen moslims, hij heeft wel stevige kritiek maar daar moet je in een democratie tegen kunnen.
ad 2: 26 zetels, dus ongeveer 1 op de 6 mensen, en dat rechtvaardigt "nederland kiest massaal" ?

Hij roept wel op tot haat en radicalisme... Als je het hebt over keihard aanpakken, fascistoide en het kan wel een tandje hoger dan ben je na wat zich al heeft voorgevallen wat mij betreft een gevaarlijke gek oftewel een extremist... Verder maakt Wilders zich wat mij betreft schuldig aan het in kwaad daglicht zetten van de Islamitische gemeenschap die zich wil inzetten voor een Nederland waar kernwaarden als tolerantie en voorspoed een begrip zijn...

Wilders wil naar een repressief systeem een soort politie-staat... Dat lijkt me geen gezonde ontwikkeling...

De overheid kan het beste gezamenlijk met de Moslims zoeken naar de juiste oplossing... Dat betekent dat de Moslims en de Islam in Nederland in zijn waarde wordt gelaten en dat de Moslims ervoor waken dat personen die buitensporige meningen erop na houden deze voor zichzelf houden op straffe van collectieve uitsluiting...

Dat geldt echter ook voor types als Wilders... De Nederlandse samenleving moet duidelijk maken dat men personen als Wilders afkeurt... Wilders is een bewonderaar van de Israelische staat en zoals we weten is Israel nu niet een toonbeeld van democratie en tolerantie...

Israel is een aparheidsstaat waar je gekwalificeerd wordt naar gelang je Joodse identiteit... Hoe blauwer het bloed hoe meer rechten... Hoe roder hoe minder...

Joesoef
21-11-04, 22:09
Geplaatst door Mark
Maurice heeft nog een tweedehands schuilkeldertje te koop van het millenieumbug probleem :haha:

Niet zeiken. Die bug heeft mij vorige week nog een promotie opgeleverd.

Al Sawt
21-11-04, 22:17
Geplaatst door Wizdom

Wilders is een bewonderaar van de Israelische staat en zoals we weten is Israel nu niet een toonbeeld van democratie en tolerantie...
Wilders heeft in een Israelische broodjesfabriek gewerkt. En dat geheel gratis. Dat moet je aan het denken zetten!

Arvid
21-11-04, 22:37
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Ja hoor. :moe:
Kan me niet herinneren dat Nederland ooit een communistisch land was.

Jij wel ?

Was meer een grapje...maar wel 1 met een serieuze kern.
Ik zal niet blij zijn met een nogal links kabinet, net zo evenmin ik ben blij ben met dit nogal rechts kabinet. Beide zijn funest.

Siah
21-11-04, 23:55
Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond.


dat betekent, :boogjes:
van de ene oor in, en van de andere oor uit.

Joepie
22-11-04, 09:42
@ topicstarter: zoek eerst eens op wat een extemistische fundamentalist is.

kaaskop
22-11-04, 11:18
groep Wilders gaat gewoon de LPF achterna, big deal. Da's nou het mooie van democratie.















Maar snap wel dat het in de ogen van zo'n overspannen raaskaller als Wizdom weer een superlatievenkunstje moet worden.

Wizdom
22-11-04, 11:51
Geplaatst door kaaskop
groep Wilders gaat gewoon de LPF achterna, big deal. Da's nou het mooie van democratie.














Maar snap wel dat het in de ogen van zo'n overspannen raaskaller als Wizdom weer een superlatievenkunstje moet worden.

Democratie beginnen om in een bananen republiek te eindigen... Dat kan toch niet de bedoeling zijn geweest...

kaaskop
22-11-04, 12:15
Geplaatst door Wizdom
Democratie beginnen om in een bananen republiek te eindigen... Dat kan toch niet de bedoeling zijn geweest...

In een bananenrepubliek grijpt een club als de LPF de macht en installeert een minkukeldictatuur om tot in het einde der tijden te blijven rondklooien. De realiteit in Nederland is dat de LPF praktisch is verdampt en wel binnen twee jaar. Ik zei toch dat je er niks van snapte.

Wizdom
22-11-04, 12:50
Geplaatst door kaaskop
In een bananenrepubliek grijpt een club als de LPF de macht en installeert een minkukeldictatuur om tot in het einde der tijden te blijven rondklooien. De realiteit in Nederland is dat de LPF praktisch is verdampt en wel binnen twee jaar. Ik zei toch dat je er niks van snapte.

'k ben blij dat iemand het nog snapt....