PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirshi Ali bijna weer terug



_h4T3D_sE7eN
21-11-04, 17:34
Fractievoorzitter Jozias van Aartsen van de VVD praat met Ayaan Hirsi Ali over haar terugkeer in de Tweede Kamer. Dat zei hij zondag in het NOS Journaal. Hirsi Ali is sinds de moord op Theo van Gogh niet meer in het openbaar verschenen. Zij wordt ook permanent bewaakt vanwege bedreigingen aan haar adres.

Van Aartsen sprak zaterdag al even met het Kamerlid. "Zij hoopt snel weer in de Tweede Kamer haar boodschap te kunnen brengen. Zij is daar ook optimistisch over." Van Aartsen kon echter niet zeggen hoe lang het nog duurt voordat Hirsi Ali weer in de Tweede Kamer zal verschijnen.

------


Great ... :moe:

Pytaghoras
21-11-04, 17:55
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Fractievoorzitter Jozias van Aartsen van de VVD praat met Ayaan Hirsi Ali over haar terugkeer in de Tweede Kamer. Dat zei hij zondag in het NOS Journaal. Hirsi Ali is sinds de moord op Theo van Gogh niet meer in het openbaar verschenen. Zij wordt ook permanent bewaakt vanwege bedreigingen aan haar adres.

Van Aartsen sprak zaterdag al even met het Kamerlid. "Zij hoopt snel weer in de Tweede Kamer haar boodschap te kunnen brengen. Zij is daar ook optimistisch over." Van Aartsen kon echter niet zeggen hoe lang het nog duurt voordat Hirsi Ali weer in de Tweede Kamer zal verschijnen.

------


Great ... :moe:

Trauma's blijven haar achtervolgen. Heeft ze therapie ondergaan om zo weer optimistisch te worden? Die dame leert geen moer van haar verleden.

Joesoef
21-11-04, 18:06
Je kan het ook van de leuke kant bekijken. Toch?










:maf:

ZbaqZbaq
21-11-04, 18:08
ff een leipe vraag...

maar wat heeft ayaan tot nu toe bereikt in haar kruistocht ? behalve dat de sfeer in NL nog nooit zo slecht is geweest de afgelopen 60 jaar.

~Panthera~
21-11-04, 18:20
Geplaatst door ZbaqZbaq
ff een leipe vraag...

maar wat heeft ayaan tot nu toe bereikt in haar kruistocht ? behalve dat de sfeer in NL nog nooit zo slecht is geweest de afgelopen 60 jaar.
------------

Net zo veel als Voortuin: niks. :moe:

Seif
21-11-04, 18:23
Geef het de tijd mensen. De linkse kerk heeft ook zo'n 30 jaar de kans gehad.

Het is niet meer dan rechtvaardig dat rechts ook zo lang de kans krijgt. :)

ZbaqZbaq
21-11-04, 18:24
Geplaatst door Seif
Geef het de tijd mensen. De linkse kerk heeft ook zo'n 30 jaar de kans gehad.

Het is niet meer dan rechtvaardig dat rechts ook zo lang de kans krijgt. :)

ik kan me niet herrineren dat die "linkse kerk" ooit de sfeer zo verziekt heeft en Nederland zo gepolariseerd heeft op basis van etniciteit....in al die 30 jaar.

Seif
21-11-04, 18:28
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik kan me niet herrineren dat die "linkse kerk" ooit de sfeer zo verziekt heeft en Nederland zo gepolariseerd heeft op basis van etniciteit....in al die 30 jaar.

Alsof de huidige berg stront louter de laatste paar jaar is uitgepoept.

~Panthera~
21-11-04, 18:28
Geplaatst door Seif
Geef het de tijd mensen. De linkse kerk heeft ook zo'n 30 jaar de kans gehad.

Het is niet meer dan rechtvaardig dat rechts ook zo lang de kans krijgt. :)
---------------------------



Nederland kiest mijn insziens massaal links:

PvdA: 52
SP: 14
Groenlinks: 7

Da's 71, als Bos helemaal z'n bek dicht houd worden het er wel weer 60 voor de PvdA.
Als Balkenende nog meer gaat praten 65. Het ziet er dus meer naar uit dat de volgende coalitie heel erg links zal zijn. http://www.cosgan.net/images/smilie/boese/d020.gif

ZbaqZbaq
21-11-04, 18:30
Geplaatst door Seif
Alsof de huidige berg stront louter de laatste paar jaar is uitgepoept.

we kunnen wel stellen dat Ayaan, Fortuyn, en cons. toch een behoorlijk laxerende werking hebben gehad.

Al Sawt
21-11-04, 19:13
Geplaatst door Seif
Geef het de tijd mensen. De linkse kerk heeft ook zo'n 30 jaar de kans gehad.

Het is niet meer dan rechtvaardig dat rechts ook zo lang de kans krijgt. :) En ik kan me niet herinneren dat Links ooit de kabinet domineerde.

Hanim2
21-11-04, 19:16
ze heeft heel veel bereikt voor zichzelf

haar haat jegens de islam is nu ook in nederland doorgedrongen

plus ze heeft et nu beter dan waar zij vandaan komt en meer geld

:D

et_2000nl
21-11-04, 19:16
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------

Zeg.... Wil je wel de bron vermelden van dit meesterwerk.... :ego:



:hihi:

Trowuens het is al 73.... Links heeft nooit zo hoog in de peilingen gestaan....

~Panthera~
21-11-04, 19:18
Geplaatst door et_2000nl
Zeg.... Wil je wel de bron vermelden van dit meesterwerk.... :ego:



:hihi:
-------------------------

:droef: oeps.

jaaaaaa......pa. :hihi:

et_2000nl
21-11-04, 19:19
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

:droef: oeps.

jaaaaaa......pa. :hihi:

Ok moe.... Waar blijft de koffie?

~Panthera~
21-11-04, 19:19
Geplaatst door et_2000nl
Trouwens het is al 73.... Links heeft nooit zo hoog in de peilingen gestaan....
-------------------------

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a130.gif

Seif
21-11-04, 19:22
Geplaatst door et_2000nl
Trowuens het is al 73.... Links heeft nooit zo hoog in de peilingen gestaan....

:schok:



:droef:

~Panthera~
21-11-04, 19:22
Geplaatst door et_2000nl
Ok moe.... Waar blijft de koffie?
----------------------

http://www.cosgan.net/images/smilie/nahrung/c040.gif --------I> in de keuken.
Dus even van de luie kont, tagadap tagadap en zo. :D

~Panthera~
21-11-04, 19:23
Geplaatst door Seif
:schok:



:droef:
---------


Jaja............HUILEN MAAR !!! :hihi:

et_2000nl
21-11-04, 19:24
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a130.gif

Van onze politiek verslaggever en forumgek:

Word nog spannig.... Het schijnt dat de voorstellen van de gekozen burgemeester in de 1e kamer weggestemd kunnen worden door de PvdA. Als die nu hun winst willen pakken voordat Wilders op orde is zullen ze dat dus doen....

Trouwens, links of rechts, het allemaal tuig.

et_2000nl
21-11-04, 19:25
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

http://www.cosgan.net/images/smilie/nahrung/c040.gif --------I> in de keuken.
Dus even van de luie kont, tagadap tagadap en zo. :D

Ja, dan moet ik 2 trappen naar beneden. Da's niet goed voor mijn goddelijke lichaam....

~Panthera~
21-11-04, 19:31
Geplaatst door et_2000nl
Ja, dan moet ik 2 trappen naar beneden. Da's niet goed voor mijn goddelijke lichaam....
-------------------------

http://www.cosgan.net/images/smilie/frech/e055.gif :D

Al Sawt
21-11-04, 20:13
Geplaatst door Hanim2
ze heeft heel veel bereikt voor zichzelf

haar haat jegens de islam is nu ook in nederland doorgedrongen

plus ze heeft et nu beter dan waar zij vandaan komt en meer geld

:D Hirsi Ali heeft de Somalische manier van debatten voeren in Nederland ingevoerd. Wat gebaseerd is op tribale manieren van praten.

Qwertyno
21-11-04, 21:21
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Fractievoorzitter Jozias van Aartsen van de VVD praat met Ayaan Hirsi Ali over haar terugkeer in de Tweede Kamer. Dat zei hij zondag in het NOS Journaal. Hirsi Ali is sinds de moord op Theo van Gogh niet meer in het openbaar verschenen. Zij wordt ook permanent bewaakt vanwege bedreigingen aan haar adres.

Van Aartsen sprak zaterdag al even met het Kamerlid. "Zij hoopt snel weer in de Tweede Kamer haar boodschap te kunnen brengen. Zij is daar ook optimistisch over." Van Aartsen kon echter niet zeggen hoe lang het nog duurt voordat Hirsi Ali weer in de Tweede Kamer zal verschijnen.

------


Great ... :moe:


Het zou me verbazen als ze niet terug zou komen.

sjo
21-11-04, 23:42
Geplaatst door Qwertyno
Het zou me verbazen als ze niet terug zou komen.

Laten we hopen dat er verder geen gekken meer rondlopen die haar iets willen aandoen.

ze kan van haar fouten geleerd hebben, nietwaar ?

gr.
sjo

_h4T3D_sE7eN
22-11-04, 00:17
Geplaatst door sjo
Laten we hopen dat er verder geen gekken meer rondlopen die haar iets willen aandoen.

ze kan van haar fouten geleerd hebben, nietwaar ?

gr.
sjo


Dan nog, wie moet ze vertegenwoordigen in het parlement ? De mensen die denken dat Afghaanse taferelen dagelijkse kost zijn in Nederland ?? Ik heb twijfels bij de integriteit van het door de democratie verkregen, gelegitimeerde stemmen. Haar rol in de 2e Kamer is zeker wel gelegitimeerd omdat er mensen zijn die op haar hebben gestemd, maar in hoeverre heeft ze die mensen een "waanidee" voorgehouden, dat in minimale aantallen voorkomt in Nederland ?

Ik hoop dat ze voorzichtiger te werk gaat en haar Oost-Indische doofheid laat vallen.

Hanim2
22-11-04, 01:09
Geplaatst door Al Sawt
Hirsi Ali heeft de Somalische manier van debatten voeren in Nederland ingevoerd. Wat gebaseerd is op tribale manieren van praten.

die opmerking vind ik denigrerend...

wat zij doet heeft niks met Somaliers te maken en de meesten keuren wat zij doet ook niet goed..

dit is echt minder dat je haar vanwege haar afkomst, met bewoordingen als tribaal komt...

er bestaat niet zoiets als Somalische, Nederlandse of Marokkaanse manier van debatteren. ieder mens heeft zijn eigen manier of stijl...