PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Arafat had tekenen van AIDS'



Mark
22-11-04, 11:05
'Arafat had tekenen van AIDS'
Bron: New York Post
Gepubliceerd: maandag 22 november 2004 @ 08:02


Een Israëlische arts heeft een oud controversieel gerucht nieuw leven in geblazen door te stellen dat Yasser Arafat bezweken is aan de gevolgen van AIDS. Dokter Ran Tur-Kaspa, een expert op gebied van infectieziektes aan het Rabin Medical Center in Petakh Tikvah in Israel, bediscussieerde Arafats symptomen toen hij voor de Israelische staatsradio sprak: "Ja, het kunnen symtomen van AIDS zijn." aldus Tur-Kaspa.

Er circuleerden al jaren geruchten over Arafats actieve homoseksuele sexleven, maar die werden erger toen Franse artsen vorige week weigerden om details te geven over de doodsoorzaak van de 75-jarige Palestijnse leider.

Franse autoriteiten ontkennen dat Arafat is vergiftigd, zoals sommige Palestijnse officials beweerden, maar de Fransen weigeren eveneens details over de doodsoorzaak vrij te geven. De last om nu meer duidelijkheid te geven komt nu te liggen bij de familie van Arafat. Zijn vrouw en dochter en ook zijn neef Nasser al-Kidwa, een functionaris van de Palestijnse Autoriteit, krijgen inzage in het medische dossier.

Vorige week nog berichtten Franse media dat Arafat bezweken was aan de gevolgen van cirrose van de lever, niet als gevolg van alcoholgebruik.

David
22-11-04, 11:28
Tja, die homo-geruchten zijn er inderdaad al jaren. Kan me nog een boek herinneren met "onthullingen" van de Roemeense geheime dienst, na de val van de Ceaucescu's. Stond een heel hoofdstuk in over hoe de Ceaucescu's mooie gozertjes leverden aan Arafat, de boel opnamen op video en hem vervolgens chanteerden. En de opmerkelijke Mevrouw Arafat verscheen destijds ook wel érg plotseling op het toneel.

Mark
22-11-04, 11:30
Geplaatst door David
Tja, die homo-geruchten zijn er inderdaad al jaren. Kan me nog een boek herinneren met "onthullingen" van de Roemeense geheime dienst, na de val van de Ceaucescu's. Stond een heel hoofdstuk in over hoe de Ceaucescu's mooie gozertjes leverden aan Arafat, de boel opnamen op video en hem vervolgens chanteerden. En de opmerkelijke Mevrouw Arafat verscheen destijds ook wel érg plotseling op het toneel.

was hij lid van de club? :eek:

David
22-11-04, 11:34
Geplaatst door Mark
was hij lid van de club? :eek:


Nou ja, volgens dat ene malle boek wel, ja. Maar dat boek was op z'n zachtst gezegd een tikkeltje aan de dubieuze kant. Wel érg veel hilarische onthullingen over met name mevrouw Elena Ceaucescu. Aan de ander kant kan het me eerlijk gezegd weinig schelen tegen wie wijlen YA 's nachts aankroop. Moet 'ie zelf weten. :)

Te quiero
22-11-04, 12:42
Geplaatst door David
Nou ja, volgens dat ene malle boek wel, ja. Maar dat boek was op z'n zachtst gezegd een tikkeltje aan de dubieuze kant. Wel érg veel hilarische onthullingen over met name mevrouw Elena Ceaucescu. Aan de ander kant kan het me eerlijk gezegd weinig schelen tegen wie wijlen YA 's nachts aankroop. Moet 'ie zelf weten. :)
Het kan de meeste van ons niet schelen wat zijn sexuele geaardheid is.
Voor de homohaters die o.a. beweren dat homo's minder zijn dan varkens kan dit een klap (op de bek?) in het gezicht betekenen.


Ondanks andere geruchten over corruptie en terrorisme, heb ik toch bewondering voor hem. Zijn positie was niet makkelijk geweest. Of heb ik het verkeerd?