PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik hoor 't voor het eerste !!!



vgeld
23-11-04, 00:02
Ik hoor voor het eerste dat je als moslim geen hand mag geven aan een vrouw!!!. Mind you ! ik heb van mijn 3e tot mijn 7e op een Msid gezeten en ik heb tot aan mijn VWO examen godsdienstles gehad, varierend van het reciteren van de Koran tot het ontrafelen van de verschillende benaderingen tussen de Greek en de Islamic filosofie !!


Laat ik het zo verwoorden:
Ik kom niet uit een intellect familie maar ik kom ook niet uit een familie van analfabeten. Ik heb pas na mijn 20ste het land (=maroc) verlaten. Ik kom in NL gebruiken en ..etc tegen die mij net zo verwonderen als elke mens (allo, auto, neger, moslim, atheïst, homo, biseks. =etc).
Voordat Ayaan de besnijdenis van vrouwen aan de kaak stelde, heb ik nooit van besnijdenis van vrouwen gehoord!
Verdonk is een K_wijf maar ik vind dat je haar niet op grond van geloof geen hand mag geven.
Ik vind wel dat je haar geen hand mag geven op basis van ideologie. Ik verwijs jullie naar het incident tussen de Waal en de Geus waarin de Waal (vakbond) weigerde een hand te geven aan de Geus (Sociale Zaken) .

ZbaqZbaq
23-11-04, 00:19
Ik mag tog wel fokking zelf weten wie ik wel of geen hand geef !

Verdonk heeft religie maar te respecteren.

Art. 6 . - 1. Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
- 2. De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

De een geeft een hand... de andere een omhelzing... de ander een buiging... de ander groet alleen verbaal... what's the fokking deal man ???

Mark
23-11-04, 07:48
juridisch gezien is er geen vuiltje aan de lucht