PDA

Bekijk Volledige Versie : Voel jij je meer Nederlander door Verdonk



taouanza
23-11-04, 08:17
Wat voor invloed heeft minister Verdonk op integratie?
Letterlijke betekenis van integratie dan he?:student:

et_2000nl
23-11-04, 08:22
Ik mis een optie voor de beter geintegreerde onder ons:

Who the fuck is Verdonk?

NIS
23-11-04, 08:26
Even wachten tot de volgende verkiezingen, dan zijn we van haar af.. :kotsen:

taouanza
23-11-04, 08:26
Geplaatst door et_2000nl
Ik mis een optie voor de beter geintegreerde onder ons:

Who the fuck is Verdonk?

Hoe kan je geintegreerd zijn en de politiek niet volgen?

Mark
23-11-04, 08:35
als ik haar hoor voel ik me alsof ik er helemaal bij hoor :)

taouanza
23-11-04, 08:36
Geplaatst door Mark
als ik haar hoor voel ik me alsof ik er helemaal bij hoor :)

Is dit weer een spellingcorrectie?

et_2000nl
23-11-04, 08:37
Geplaatst door taouanza
Hoe kan je geintegreerd zijn en de politiek niet volgen?

Welk rolmodel nederlander hanteren we als doel om te bepalen of je wel of niet geintegreerd bent. Er zijn zo veel autochtone die geen idee hebben wie Verdonk is, omdat ze compleet afgestompt zijn van de nederlandse politiek.

taouanza
23-11-04, 08:42
Geplaatst door et_2000nl
Welk rolmodel nederlander hanteren we als doel om te bepalen of je wel of niet geintegreerd bent. Er zijn zo veel autochtone die geen idee hebben wie Verdonk is, omdat ze compleet afgestompt zijn van de nederlandse politiek.

Maar das nou gevaarlijk. Dan blijven debielen aan de macht.

Bar
23-11-04, 08:42
Haar duidelijke standpunten zouden wel eens de redding van de islam in Nederland kunnen zijn. De eerste tekenen zijn er al.

Het inzicht neemt toe, ook binnen islamitische kringen, dat de bijl wordt gezet in de eigen (co)existentie wanneer men voortgaat de 'onderdrukte' broeders en zusters in Verweggistan meer aan het hart te bakken dan de medelanders.

Pas als er een ondubbelzinnige loyaliteit ontstaat met Nederland en met hetgeen waar Nederland voor staat, pas dan kan het nog goedkomen.

taouanza
23-11-04, 08:47
Geplaatst door Bar
Haar duidelijke standpunten zouden wel eens de redding van de islam in Nederland kunnen zijn. De eerste tekenen zijn er al.

Het inzicht neemt toe, ook binnen islamitische kringen, dat de bijl wordt gezet in de eigen (co)existentie wanneer men voortgaat de 'onderdrukte' broeders en zusters in Verweggistan meer aan het hart te bakken dan de medelanders.

Pas als er een ondubbelzinnige loyaliteit ontstaat met Nederland en met hetgeen waar Nederland voor staat, pas dan kan het nog goedkomen.

Nee hoor haar standpunten werken averechts.
Hadden we vorige week nog kritiek op imams en moskeebesturen zijn we vandaag genoodzaakt om ze te verdedigen.
Als die aanvallen ophouden dan pas kunnen van binnenuit dingen veranderen.
Ik ga echt niet achter een bulldozer als Verdonk lopen. Nee die hou je tegen en zo kom je geen stap verder.

Mark
23-11-04, 08:48
Geplaatst door taouanza
Is dit weer een spellingcorrectie?

nee, maar als je replied kun je de opties van de enquete niet meer zien

et_2000nl
23-11-04, 08:49
Geplaatst door taouanza
Maar das nou gevaarlijk. Dan blijven debielen aan de macht.

Psies.... De Tokkies are on their way....

taouanza
23-11-04, 08:53
Geplaatst door et_2000nl
Psies.... De Tokkies are on their way....

Ja de ''verlichting"




















tis tenslotte bijna kerst.:hihi:

nard
23-11-04, 09:01
Toch weer opmerkelijk om te zien hoe binnen 1 kantje met een paar sarcastische penseelstreken westerse eigenheden door het putje worden gespoeld.

Als het beleid van Verdonk nog populairder wordt, moet je natuurlijk niet gaan zeuren, want dan heeft t aan jezelf gelegen.

Goodnight
23-11-04, 09:32
Gek, door haar ga ik me juist meer en meer buitelander voelen.Een tijdje terug wilde ik nog een NL paspoort gaan aanvragen.

Door haar gezever heb ik dat in de koelkast gestopt.

Siah
23-11-04, 10:37
Geplaatst door Goodnight
Gek, door haar ga ik me juist meer en meer buitelander voelen.Een tijdje terug wilde ik nog een NL paspoort gaan aanvragen.

Door haar gezever heb ik dat in de koelkast gestopt.


die pas-poort stelt al lang nix voor meer, en is alleen maar een papiertje om mee te r/eis-en :alien: (zelfs dat, is ook voor velen problematisch)
..
keb er gelukkig nu geen; :tover:
maar ik schaam me als ik de pas-poort van een "tolerante" land heb vanwelke nu de regering een bezetter is. :boos:
de "ervaringen" van eeuwenlang koloniale "avonturen", komen blijkbaar nu goed aan te pas;
in deze neo-koloniale tijdperk van bladblad, mag de regering en haar onder-danen (zoals verdonk), de hele tijd over de waarden en waarden hebben. :hardlach:
..

Afrux
23-11-04, 10:44
Geplaatst door Siah
die pas-poort stelt al lang nix voor meer, en is alleen maar een papiertje om mee te r/eis-en :alien: (zelfs dat, is ook voor velen problematisch)
..
keb er gelukkig nu geen; :tover:
maar ik schaam me als ik de pas-poort van een "tolerante" land heb vanwelke nu de regering een bezetter is. :boos:
de "ervaringen" van eeuwenlang koloniale "avonturen", komen blijkbaar nu goed aan te pas;
in deze neo-koloniale tijdperk van bladblad, mag de regering en haar onder-danen (zoals verdonk), de hele tijd over de waarden en waarden hebben. :hardlach:
..

De titel klopt voor geen meter. Zoals welke Nederlander moet ik me voelen? Er zijn 16 miljoen mensne in dit land en iedereen voelt zich anders.

Ik voel me mezelf in de eerste plaats. Om op je vraag terug te komen: Ja ik voelde me tot een paar weken geleden GOED in dit land. Maar dat is voorbij. Ik heb hier nog maar een paar jaar te gaan en dan ben ik weg.

Moet ik me dan in eens als ik weg ga iemand anders gaan voelen! In Spanje wonen meer mensne!! Nee ik blij me mezelf voelen, als ik me daar maar goed voel...

Siah
23-11-04, 10:59
Geplaatst door Afrux
De titel klopt voor geen meter. Zoals welke Nederlander moet ik me voelen? Er zijn 16 miljoen mensne in dit land en iedereen voelt zich anders.

:confused:


Ik voel me mezelf in de eerste plaats. Om op je vraag terug te komen: Ja ik voelde me tot een paar weken geleden GOED in dit land. Maar dat is voorbij. Ik heb hier nog maar een paar jaar te gaan en dan ben ik weg.

Moet ik me dan in eens als ik weg ga iemand anders gaan voelen! In Spanje wonen meer mensne!! Nee ik blij me mezelf voelen, als ik me daar maar goed voel...

:confused:
ik kreeg het gevoel alsof je verkeerde persoon geciteerd had.
maar goe; :D

persoonlijk probeer ik lekker een vreemdeling te blijven! overaal waar ik heen ga; (zelfs als ik binnen een bepaalde organisatie, of structuur functioneer en daarin werk..en dat is niet makkelijk) :tover:

en ik denk dat er velen ongeveer hetzelfde ervaren(vereemdeling gevoel); of je dan nou een allo. bent, of een auto. of juist een fiets. :hardlach:

taouanza
23-11-04, 21:30
Geplaatst door Siah
:confused:



:confused:
ik kreeg het gevoel alsof je verkeerde persoon geciteerd had.
maar goe; :D

persoonlijk probeer ik lekker een vreemdeling te blijven! overaal waar ik heen ga; (zelfs als ik binnen een bepaalde organisatie, of structuur functioneer en daarin werk..en dat is niet makkelijk) :tover:

en ik denk dat er velen ongeveer hetzelfde ervaren(vereemdeling gevoel); of je dan nou een allo. bent, of een auto. of juist een fiets. :hardlach:

:hihi:

~Panthera~
23-11-04, 21:41
Als ik haar hoor, krijg ik altijd spontaan gehoorgangproblemen, een onweerstaanbare dwang naar het toilet, en een soort uitslag overal.
Zou het "psychisch" zijn ? :hihi:
Of is het "natuurlijke afweer" ? :D

taouanza
23-11-04, 22:43
Geplaatst door ~Panthera~
Als ik haar hoor, krijg ik altijd spontaan gehoorgangproblemen, een onweerstaanbare dwang naar het toilet, en een soort uitslag overal.
Zou het "psychisch" zijn ? :hihi:
Of is het "natuurlijke afweer" ? :D

Ik zag haar net bij B&D en deed de televie uit.

~Panthera~
23-11-04, 22:48
Geplaatst door taouanza
Ik zag haar net bij B&D en deed de televie uit.
---------------------

Ach, waarom nou ? t is zo gezelli op tv. :hihi:

:moe:

Rosita0323_
23-11-04, 22:54
Geplaatst door ~Panthera~
Als ik haar hoor, krijg ik altijd spontaan gehoorgangproblemen, een onweerstaanbare dwang naar het toilet, en een soort uitslag overal.
Zou het "psychisch" zijn ? :hihi:
Of is het "natuurlijke afweer" ? :D

"Shake hands" :hihi:

~Panthera~
23-11-04, 22:57
Geplaatst door Rosita0323_
"Shake hands" :hihi:
-----------

Alleen als ik weet waaraan ze gezeten hebben. :lekpuh:


:D