PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw hakt armen van baby af



Mark
23-11-04, 10:19
Vrouw hakt armen van baby af

Bron: telegraaf
Gepubliceerd: dinsdag 23 november 2004 @ 09:02


In het Amerikaanse Plano, een voorstadje van het Texaanse Dallas, heeft een vrouw in een bui van razerij bij haar elf maanden oude baby de armen eraf gehakt. Dat meldt de politie daar. Vervolgens belde de 35-jarige moeder in alle rust de hulpdiensten, die de vrouw en het hevig bloedende kindje aantrof. Het kindje overleed in het ziekenhuis.

De moeder is gearresteerd en zal worden aangeklaagd voor moord. Ze kan in Texas, de thuisstaat van President Bush, hiervoor de doodstraf krijgen. De man van de verdachte en haar twee andere kinderen waren op het moment van het gruweldrama niet thuis.

Waarschijnlijk leed de moeder aan een postnatale depressie, waarop zij instemde met een psychiatrische behandeling. Dat vermoedden artsen. Eerder liet ze haar kind al een paar dagen in de steek.

Eke
23-11-04, 10:32
Een gruwelijk verhaal over een zeer gestoorde vrouw. Waarom plaats je dat hier, Mark ?

Je bewijst geen dienst aan vrouwen met een post-natale depressie. Wat je hier plaatst laat echt waanzinnig gedrag zien. Eke

Mark
23-11-04, 10:34
Geplaatst door Eke
Een gruwelijk verhaal over een zeer gestoorde vrouw. Waarom plaats je dat hier, Mark ?

Je bewijst geen dienst aan vrouwen met een post-natale depressie. Wat je hier plaatst laat echt waanzinnig gedrag zien. Eke

ohw nou heb ik het gedaan? :zozo:

ik hoop dat alle vrouwen hier openlijk deze daad veroordelen

Goodnight
23-11-04, 10:37
Geplaatst door Mark
ohw nou heb ik het gedaan? :zozo:

ik hoop dat alle vrouwen hier openlijk deze daad veroordelen

:lachu:

Eke
23-11-04, 10:40
Dit moet een grapje van je zijn...verborgen agenda.

Ik zelf wil niet dat ongemerkt zo'n afschuwelijk gedrag gekoppeld word aan een post-natale depressie. Dat is de enige reden waarom ik serieus gereageerd heb, Eke

Mark
23-11-04, 10:45
Geplaatst door Eke
Dit moet een grapje van je zijn...verborgen agenda.

Ik zelf wil niet dat ongemerkt zo'n afschuwelijk gedrag gekoppeld word aan een post-natale depressie. Dat is de enige reden waarom ik serieus gereageerd heb, Eke

Ik zeg ook helemaal niet dat mensen met post-natale depressies die soort dingen standaard doen, dat lijkt me duidelijk.

Ik had uberhaupt geen bedoelingen met dit artikel.

Maar nu je er zelf over begint: ik vind wel degelijk dat depressieve mensen met jonge kinderen goed in de gaten gehouden moeten worden om die kinderen te beschermen.

Mill
23-11-04, 10:49
Gewoon het ziekenfonds in met die besnijding, dan voorkom je dit soort gerommel in achterkamertjes. :student:

Eke
23-11-04, 10:52
Geplaatst door Mark

Maar nu je er zelf over begint: ik vind wel degelijk dat depressieve mensen met jonge kinderen goed in de gaten gehouden moeten worden om die kinderen te beschermen.

Zeker weten, Mark. En als je er dan toch bent, kun je meteen even het huishouden doen. :blij: ..want dat lukt niet meer bij hen !You're welcome.

Mark
23-11-04, 10:56
Geplaatst door Eke
Zeker weten, Mark. En als je er dan toch bent, kun je meteen even het huishouden doen. :blij: ..want dat lukt niet meer bij hen !You're welcome.

waarom voel je je zo aangevallen? :rolleyes:

Eke
23-11-04, 11:09
Mark, wat denk je ? Hier spreekt een vrouw met ervaring en kennis over depressieve stoornissen. Van vooroordelen word je niet happy :wink:, dus je kunt ze beter in de kiem smoren. (in plaats van je baby :lachu: lachu !!!! ) Eke

Mark
23-11-04, 11:34
Geplaatst door Eke
Mark, wat denk je ? Hier spreekt een vrouw met ervaring en kennis over depressieve stoornissen. Van vooroordelen word je niet happy :wink:, dus je kunt ze beter in de kiem smoren. (in plaats van je baby :lachu: lachu !!!! ) Eke

Ja ok, maar het lijkt me duidelijk dat iemand met een psychische stoornis soms niet altijd de meest logische dingen doet en dat je daarom best wel extra op die kinderen kan letten.

hudayfah
23-11-04, 11:35
he meid :regie:

je bent wel heel raar bezig
nieuws van de dag remember????
hij plaats enkel een artikel dat hem aanspreekt cava ?
en hij denk ik wil vast reactie maar over die ar tikel
dus ga nou geen onzin uitkramen waarom wel of niet hij dat artikel gekozen heeft

begrijpt ge

zulke dingen gebeurern ook in het leven
het is dan toch interesant om daar over te lezen???

bay meid

Eke
23-11-04, 11:40
Vermoedelijk heeft deze vrouw een psychose gekregen...Dan is opname de aangewezen weg. Eke

Eke
23-11-04, 11:47
Geplaatst door hudayfah
he meid :regie:

je bent wel heel raar bezig
nieuws van de dag remember????
hij plaats enkel een artikel dat hem aanspreekt cava ?
en hij denk ik wil vast reactie maar over die ar tikel
dus ga nou geen onzin uitkramen waarom wel of niet hij dat artikel gekozen heeft

begrijpt ge

zulke dingen gebeurern ook in het leven
het is dan toch interesant om daar over te lezen???

bay meid

Bay meis, reageer jij dan eens inhoudelijk op dit artikel ?Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn. Eke

David
23-11-04, 12:20
Geplaatst door Eke
Dit moet een grapje van je zijn...verborgen agenda.

Ik zelf wil niet dat ongemerkt zo'n afschuwelijk gedrag gekoppeld word aan een post-natale depressie. Dat is de enige reden waarom ik serieus gereageerd heb, Eke


Mark is niet in oorlog met post-natale depressies, enkel tegen de extremistische uitwassen van post-natale depressies.

nl-x
23-11-04, 12:26
Geplaatst door Mark
Eerder liet ze haar kind al een paar dagen in de steek.
En er ging nergens een alarm af?

Eke
23-11-04, 12:32
Geplaatst door David
Mark is niet in oorlog met post-natale depressies, enkel tegen de extremistische uitwassen van post-natale depressies.

:lachu:

Toch zet het me verder aan het denken. Hoe goed we het hier over het algemeen hebben bij het krijgen van kinderen en alles wat daarom heen zit..

Dit zal geen rijke mevrouw zijn geweest, die zich makkelijk (goeie) medische hulp kon veroorloven.Ze was dus al langer aan het rommelen, blijkt in het artikel.
Eind van het liedje : een gruwelijk drama.

Dus strijd tegen extremistische uitwassen van post-natale depressies in Amerika dient op de politieke agenda geplaatst te worden.Meer aandacht en geld voor het de kwetsbaren in de samenleving. :) Eke

PS of ben ik nu te snel met mijn conclusie ?

Nelis70
23-11-04, 16:17
Geplaatst door Mark
ohw nou heb ik het gedaan? :zozo:

ik hoop dat alle vrouwen hier openlijk deze daad veroordelen

Eke, dit lijkt erg op de wens van velen dat moslims openlijk afstand nemen van de moord op Theo vG. Het lijkt wel satire te zijn.

Mark: je wordt geanalyseerd en er wordt over je gediscussieerd, je komt nog ver jongen!

Eke
23-11-04, 16:33
Geplaatst door Nelis70
. Het lijkt wel satire te zijn.



Dat is ook door mijn hoofd gegaan... :wink:

Heb je ook al het topic over de Voorbereiding van Verdonk gelezen ? ... Geen satire, maar wel kwinkslagen...gezellig :) Eke

Mark
23-11-04, 17:49
Geplaatst door Nelis70
Eke, dit lijkt erg op de wens van velen dat moslims openlijk afstand nemen van de moord op Theo vG. Het lijkt wel satire te zijn.

Mark: je wordt geanalyseerd en er wordt over je gediscussieerd, je komt nog ver jongen!

eindelijk erkenning :)

..zapper
23-11-04, 19:18
Ik wilde eigenlijk ontopic hier op in gaan, maar wie is Eke? En waar is ze ontsnapt?