PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer terreur in de buurt



ZbaqZbaq
23-11-04, 15:53
Skinheads terroriseren Alkmaarders
ALKMAAR De politie in Alkmaar is op zoek naar een groep skinheads die een deel van Alkmaar-Noord terroriseert.
In de buurt van de Vlielandbrug over het Noordhollands kanaal worden regelmatig 's nachts jongeren aangevallen. Het fietspad langs het kanaal is een belangrijke route van en naar de Alkmaarse binnenstad. Bij de gewelddadige incidenten komt telkens het signalement van de daders overeen. Iedere keer gaat het om een groep van twee tot tien jongens met Lonsdale-jacks, legerbroeken, soldatenkisten en gemillimeterd haar.
De politie vraagt getuigen zich te melden.
23 november 2004

Mark
23-11-04, 15:57
geef die jongens dan ook een clubhuis!

ZbaqZbaq
23-11-04, 16:08
Geplaatst door Mark
geef die jongens dan ook een clubhuis!

ze kunnen Aboutaleb van me krijgen :blowen:

Mark
23-11-04, 16:11
Geplaatst door ZbaqZbaq
ze kunnen Aboutaleb van me krijgen :blowen:

daar zijn ze binnen een uur mee uitgespeeld.

Miloudx
23-11-04, 17:52
Geplaatst door ZbaqZbaq
Skinheads terroriseren Alkmaarders
ALKMAAR De politie in Alkmaar is op zoek naar een groep skinheads die een deel van Alkmaar-Noord terroriseert.
In de buurt van de Vlielandbrug over het Noordhollands kanaal worden regelmatig 's nachts jongeren aangevallen. Het fietspad langs het kanaal is een belangrijke route van en naar de Alkmaarse binnenstad. Bij de gewelddadige incidenten komt telkens het signalement van de daders overeen. Iedere keer gaat het om een groep van twee tot tien jongens met Lonsdale-jacks, legerbroeken, soldatenkisten en gemillimeterd haar.
De politie vraagt getuigen zich te melden.
23 november 2004

Ik heb ze Gesignaleerd in Irak volgens mij was dat in Al-Rumaythah, Al-Samawah, Al-Gidr, Basra-Shaiba Tallil :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

criminar
23-11-04, 18:10
Geplaatst door ZbaqZbaq
Skinheads terroriseren Alkmaarders
ALKMAAR De politie in Alkmaar is op zoek naar een groep skinheads die een deel van Alkmaar-Noord terroriseert.
In de buurt van de Vlielandbrug over het Noordhollands kanaal worden regelmatig 's nachts jongeren aangevallen. Het fietspad langs het kanaal is een belangrijke route van en naar de Alkmaarse binnenstad. Bij de gewelddadige incidenten komt telkens het signalement van de daders overeen. Iedere keer gaat het om een groep van twee tot tien jongens met Lonsdale-jacks, legerbroeken, soldatenkisten en gemillimeterd haar.
De politie vraagt getuigen zich te melden.
23 november 2004 ze vallen in het Noorden aan,en laten het zuiden met rust hmm...zou dit iets met demografie te maken hebben.

Pytaghoras
23-11-04, 18:30
Geplaatst door Mark
geef die jongens dan ook een clubhuis!
Mijn voorstel is om de Marokkaanse hangjongeren en de Skinheads in een clubhuis op te sluiten. Na een maand brengen wij een bezoekje om te kijken of ze iets van elkaar hebben geleerd. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

criminar
23-11-04, 18:40
Geplaatst door Pytaghoras
Mijn voorstel is om de Marokkaanse hangjongeren en de Skinheads in een clubhuis op te sluiten. Na een maand brengen wij een bezoekje om te kijken of ze iets van elkaar hebben geleerd. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. ik denk dat die Hollandse skinheads zullen over gaan tot kanibalisme op die onschuldige Marokkaanse (hang)jongeren .

Pytaghoras
23-11-04, 18:42
Geplaatst door criminar
ik denk dat die Hollandse skinheads zullen over gaan tot kanibalisme op die onschuldige Marokkaanse (hang)jongeren .

Wij geven ze wel eten en drinken hoor.

mobeton
23-11-04, 19:35
Geplaatst door Pytaghoras
Wij geven ze wel eten en drinken hoor.


Waarom eten en drinken geven. van mij krijgen ze iedergeval niets.TERRORISTEN dat zijn het.