PDA

Bekijk Volledige Versie : spontane moslima zoekt.... jou??

precious_83
23-11-04, 15:40
.......

MIMOUN25
25-11-04, 11:47
Ik zou van alles willen zeggen en reageren wie ik ben en wat ik doe maar zoals je zelf eigenlijk al zegt,ben je geen echte geloofsmens hoef je niet te reageren.Ik weet niet niet of je mij wat kan bijbrengen want mijn hart zit gelukkig wel op de goede plek en ben eerlijker dan de kat van mijn buurman.

NB25
25-11-04, 21:19
salaamo alykom ! ik heb jou bericht gelezen en wil graag wat van u weten als u natuurlijk geen bezwaar tegen hebt. mijn e mail adres is [email protected]

AbdelRRani
27-11-04, 14:56
hee,

crusader-99
27-11-04, 15:02
moslimas moeten maar naar huis gaan.
huis betekend hier marocco. Doen ze dit niet dan moeten ze zich maar onderwerpen aan de geitenneukers. Daar hebben we er genoeg van.
have fun !

crusader-99
27-11-04, 15:08
achterafgezien is mijn reaktie redelijk overtrokken, moslimas zijn net zoals ik nederlanders en hoeven zich daar niet voor te schamen (of juist wel ??!)

ssef
27-11-04, 16:57
hallom moslima. ik ben zeer geinteresseerd mijn mail is [email protected]

Romantico
22-12-04, 11:14
Hi Romantic warm lady Muslima,

Asalaam wa alaikum wrwb
My name is Ramon Mohammed
en ik woon tussen Utrecht en Amasterdam in.

Romantische warme goed uitziende lange man met bruine ogen luisterend oor en begripvol . Amitabhachan type . maar geen macho

Mijn motto: Sport : wandelen , fietsen , sportvlieger , zwemmen Koken internationaal "7 gangen etc. , respectvol , spiritueel , modern
dance , muziek , vissen heb ook twee vijvers , computers huis vol,
Filosofie, ontwikkeling , romantic , beach etc.

Voor meer info en mijn foto ga naar mijn MSN
en dat is: [email protected]
indien je mijn msn invoegt dan kan je mij gelijk zien wie ik ben
en meer weten etc.

Prettige dagen en vrolijke feestdagen
Liefs en warme groet
Ramon

youssef25
19-01-05, 20:28
spontane jongen zoekt jou mss?voeg me toe op mn msn [email protected]

Zomaariemand001
03-03-05, 20:31
Geplaatst door crusader-99
achterafgezien is mijn REAKTIE redelijk overtrokken, moslimas zijn net zoals ik nederlanders en hoeven zich daar niet voor te schamen (of juist wel ??!)

:rolleyes: u were saying? :rolleyes:

reactie :moe:

getint35
20-03-05, 17:36
hello JongeDame, hoe is 't? Ik zag jou advertentie en het spreekt mij aan. Ik ben sereius. Ik denk dat ik ergens wel aan je verwachting zal voldoen. Ik zie er verzorgd uit, ben grappig, eerlijk etc. . Ik volg de weg van de al-Islam (alhamdoelillah). Dus, laat wat van je horen als je wilt, okay? Beslam ja Ogtie.

rabbahe
08-04-05, 11:27
za7ma stoer

criminar
08-04-05, 22:43
Spontane moslima zoekt....jou?

Hey spontane moslima kun jij mij garanderen dat wanneer ik tegen jou zeg " hiwa yallah naar de keuken", jij niet op mij komt afstormen met een bommengordel ,om mij een vroege exit naar het hiernamaals te gunnen?