PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw met boerka gearresteerd in Antwerpen



Marsipulami
23-11-04, 20:51
Nederlandse radiojournaliste met boerka opgepakt in Antwerpen (23/11 20:38)

(Belga) In Antwerpen heeft de politie dinsdag twee vrouwen opgepakt, omdat één van hen een boerka droeg. Op het politiekantoor werd duidelijk dat het ging om twee Nederlandse radioreporters die wilden nagaan hoe de man in de straat zou reageren op een boerka in het straatbeeld.

Rond 15.00 uur merkte een agent de twee vrouwen op. Omdat ze tegen hem geen Nederlands spraken, werden ze overgebracht naar de politietoren op de Oudaan. Bij de cel diversiteit van de politie, die hen duidelijk moest maken dat gemaskerd rondlopen -en dus ook het dragen van een boerka, in Antwerpen verboden is, werd duidelijk dat de twee vrouwen reporters van een Nederlandse moslimradio waren. Ze werden na verhoor vrijgelaten./.DIG (Belga)

observer
23-11-04, 22:22
hoe durven ze

onze f16's zijn onderweg en eric o staat al bij de grens

we zullen de belgen een leren !

sienia
23-11-04, 22:27
Wellicht dat de vraag al aan de orde is geweest en ik weet niet of ik het goed heb als ik denk dat er in Antwerpen carnaval wordt gevierd, maar mocht dat zo zijn, is het dan niet zo dat men dan ook verkleed over straat gaat en veelal met masker en dus onherkenbaar?

Rosita0323_
23-11-04, 22:39
stelletje dozen toch...ze zijn inderdaad te vroeg voor carnaval, is pas begin februari en duurt tot de dinsdagavond klokslag 24.00 uur.

Een actie van twee dames die kwajongens spelen, zoals kinderen ook vaak doen, iets doen wat niet mag, of dit nu zo slim is weet ik niet. Lekker ff uittesten wat er gebeurd..

Marsipulami
23-11-04, 22:41
Geplaatst door sienia
Wellicht dat de vraag al aan de orde is geweest en ik weet niet of ik het goed heb als ik denk dat er in Antwerpen carnaval wordt gevierd, maar mocht dat zo zijn, is het dan niet zo dat men dan ook verkleed over straat gaat en veelal met masker en dus onherkenbaar?

Nee, carnaval wordt pas gevierd op 6-8 februari 2005. Reken er maar op dat er dan meer boerka's dan ooit zullen opstappen in de carnavalstoet in Antwerpen. :D

Als de sociologen en de islamologen, de politici en de imams, de welzijnswerkers en hulpverleners, de fundamentalisten, terroristen en de bountys, Al Qaeda en de AIVD, de salafisten en de atheïsten zijn uitgeblaat en uitgezeverd over integratie en de mutliculturele samenleving, de clash of civilizations, dan nemen de humoristen het roer over. Humor is een heel geschikt instrument om bruggen te bouwen tussen mensen, godsdiensten en culturen. Lachen mag van God. :D

_Abdel_
23-11-04, 23:43
Geplaatst door ibrahimmm
Waar ik vandaan kom zijn vermommingen verboden.
Echter heeft men daar het carnaval nog steeds niet afgeschaft.

Mijn vriendin is al lang van plan om in een burka te gaan lopen.
Ik vind het best, zolang ik als man voorop mag lopen.
Ik verkies het adamskostuum met topje...

( Zie je ons al lopen?) :schok:

Hahaha grappig :)

Rosita0323_
24-11-04, 00:18
Geplaatst door ibrahimmm
Waar ik vandaan kom zijn vermommingen verboden.
Echter heeft men daar het carnaval nog steeds niet afgeschaft.

Mijn vriendin is al lang van plan om in een burka te gaan lopen.
Ik vind het best, zolang ik als man voorop mag lopen.
Ik verkies het adamskostuum met topje...

( Zie je ons al lopen?) :schok:

:hihi: :hihi: :hihi: Ik zie het voor me, tis wel koud hoor:wink: en afschaffen..neeeee..dan moet ik ook mn nick opgeven en ik denk dat roken en mn 3 biertjes drinken ingewikkeld is met een burka..als ik zo mn fantasie laat gaan. Ik hou het maar bij Rosita, de mooie dame van lichte zeden die 5 dagen het Kielegat onveilig maakt..

Rosita0323_
24-11-04, 00:20
Geplaatst door ibrahimmm
Ik vergeet helemaal te vermelden dat zij sinds gisteravond van plan is om Lonsdale-kleding te gaan kopen en daar een hoofddoek bij wil gaan dragen...

Ik ga ff photoshoppen!

:lol: