PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaans internetforum doelwit aanval



Mark
24-11-04, 16:02
Marokkaans internetforum doelwit aanval

Uitgegeven: 24 november 2004 15:16
Laatst gewijzigd: 24 november 2004 15:19

DRACHTEN/UTRECHT - Internetpagina maghrebonline.nl is sinds dinsdagavond onbereikbaar. Beheerder M. Elmakkaoui verklaarde woensdag dat de pagina doelwit is van computerkrakers die sinds de moord op Theo van Gogh een aanval uitvoeren. Maghrebonline.nl is een nieuws- en discussiepagina over de islam met als doelgroep vooral Marokkanen.

Omdat ook andere internetpagina's last kregen van de computeraanval is maghrebnonline.nl dinsdagavond op verzoek van de internetaanbieder gesloten, aldus Elmakkaoui. De beheerder heeft geen idee wie verantwoordelijk is. Hij hoopt dat de pagina snel weer online is.


Vorige week eiste het Openbaar Ministerie voor het gerechtshof in Den Haag drie maanden celstraf tegen een 30-jarige man die vorig jaar op het forum van maghrebonline.nl Tweede-Kamerlid Wilders bedreigde.

kaaskop
24-11-04, 18:29
Geplaatst door Mark
Marokkaans internetforum doelwit aanval

Uitgegeven: 24 november 2004 15:16
Laatst gewijzigd: 24 november 2004 15:19

DRACHTEN/UTRECHT - Internetpagina maghrebonline.nl is sinds dinsdagavond onbereikbaar. Beheerder M. Elmakkaoui verklaarde woensdag dat de pagina doelwit is van computerkrakers die sinds de moord op Theo van Gogh een aanval uitvoeren. Maghrebonline.nl is een nieuws- en discussiepagina over de islam met als doelgroep vooral Marokkanen.

Omdat ook andere internetpagina's last kregen van de computeraanval is maghrebnonline.nl dinsdagavond op verzoek van de internetaanbieder gesloten, aldus Elmakkaoui. De beheerder heeft geen idee wie verantwoordelijk is. Hij hoopt dat de pagina snel weer online is.


Vorige week eiste het Openbaar Ministerie voor het gerechtshof in Den Haag drie maanden celstraf tegen een 30-jarige man die vorig jaar op het forum van maghrebonline.nl Tweede-Kamerlid Wilders bedreigde.

Wat een slap excuus voor een goedkoop servertje met derderangs beveiliging TFOE!

mark61
24-11-04, 18:38
Geplaatst door iQra
Het zou me niet verbazen wanneer het kabinet na de dood van Gogh groen licht heeft gegeven om samen te werken met de amerikanen. Wat zou anders de FBI op maghrebonline te zoeken hebben? Niet dat maghrebonline iets van doen zou hebben met extremisme of iets dergelijks. Maar helaas trachten extremisten zoals sylvain emphinco en wilders wil die suggestie te wekken.

Dr wordt al eeuwen meer samengewerkt met de Amerikanen dan jou en mij lief is.

Maar ik zou niet zover naast mijn schoenen gaan lopen om te denken dat de FBI geïnteresseerd is geraakt in een zootje jongeren met teveel vrije tijd.

De AIVD ongetwijfeld wel, maar die heeft dan ook geen communisten meer om achteraan te zitten. Daarentegen is er twee weken wel een moord gepleegd die grote maatschappelijke commotie heeft veroorzaakt, een moord waarachter vagelijk connecties met vreemd volk schuilen.

Ron Haleber
24-11-04, 20:41
Geplaatst door iQra
Volgens de eigenaar van maghrebonline is de site de laatste tijd vaak bezocht door de FBI. Wat kaaskop betreft, denk ik niet dat hij over de beveliging noch de server oordelen. En ga je mond spoelen met je tfoe.

In elk geval zijn de prikkers van M.O. welkom op Maroc.nl

Wipt Simon nu ook tijdelijk over? Die staat hier toch al ingeschreven.

Mark
24-11-04, 20:47
Geplaatst door Ron Haleber
In elk geval zijn de prikkers van M.O. welkom op Maroc.nl



Zolang ze hun plaats kennen :corcky:

Ron Haleber
24-11-04, 20:53
Geplaatst door Mark
Zolang ze hun plaats kennen :corcky:

Ja, dat leer jij ze toch altijd. :duim:

En anders doet Mark61 onze "crypto-turkologische marxist" het wel! :giechel:

kaaskop
24-11-04, 20:56
Geplaatst door iQra
Volgens de eigenaar van maghrebonline is de site de laatste tijd vaak bezocht door de FBI. Wat kaaskop betreft, denk ik niet dat hij over de beveliging noch de server oordelen.

Leer schrijven. Waar bemoei je je trouwens mee, ik weet waar ik over praat. Er staat daar gewoon rotzooi.




En ga je mond spoelen met je tfoe.

Driedubbelevijfhonderzestigduizend keer TFOE :fpuh:

Mark
24-11-04, 20:57
Geplaatst door kaaskop


Driedubbelevijfhonderzestigduizend keer TFOE :fpuh:

Tazzzzzzzzz