PDA

Bekijk Volledige Versie : Nu op 2vandaag: Knevel legt het allemaal nog even uit



kaaskop
24-11-04, 17:32
Wat is het toch een rat,

Nou heeft ie nog medelijden met van der Ven ook... :ergleuk:


En hij 'snapt' helemaal niets van de commotie, yeah right.

kaaskop
24-11-04, 17:35
In die reportage werd maroc.nl nog even als voorbeeld aangehaald voor de wat gematigdere reacties. Kijk zo kan het dus ook. :duim:

wytze
24-11-04, 17:39
En? Heeft Knevel al een Mea Culpa uitgesproken wegens uitlokking?

kaaskop
24-11-04, 17:45
Geplaatst door wytze
En? Heeft Knevel al een Mea Culpa uitgesproken wegens uitlokking?

Nee hij heeft hem vier keer een escape aangeboden om op zijn woorden te kunnen terugkomen zegtie...Pffrrrrhihi, Knevel souffleerde nog net niet in die uitzending huh!

wytze
24-11-04, 17:53
4 keer escape: "en diep in je hart wens je hem binnen 2 jaar dood, toch?"
Tsja, die van der ven is echt dom.

Orakel
24-11-04, 18:00
Geplaatst door kaaskop
Wat is het toch een rat,

Nou heeft ie nog medelijden met van der Ven ook... :ergleuk:


En hij 'snapt' helemaal niets van de commotie, yeah right.

Ik zag 'm zitten de zuigert. Moest gelijk denken aan "handen in onschuld wassen", "boetedoening", Judas, "aderlating", "zondvloed", "apocalyps" en swa. Dat laatste omdat ik honger had.

kaaskop
24-11-04, 18:03
Geplaatst door Orakel
Ik zag 'm zitten de zuigert. Moest gelijk denken aan "handen in onschuld wassen", "boetedoening", Judas, "aderlating", "zondvloed", "apocalyps" en swa. Dat laatste omdat ik honger had.

1 ding moet je hem nageven: Hij heeft wel het juiste gevoel voor sensatie en de EO staat weer even op de landkaart..

delirious
24-11-04, 19:04
Geplaatst door Orakel
Ik zag 'm zitten de zuigert. Moest gelijk denken aan "handen in onschuld wassen", "boetedoening", Judas, "aderlating", "zondvloed", "apocalyps" en swa. Dat laatste omdat ik honger had.

Oooowww........ Wat heb ik me geergerd aan die Evil Knevel.
Ik vind hem nog erger dan die rukker van Rondom 10, ik weet zijn naam niet eens.

Orakel
24-11-04, 22:48
Geplaatst door delirious
Oooowww........ Wat heb ik me geergerd aan die Evil Knevel.
Ik vind hem nog erger dan die rukker van Rondom 10, ik weet zijn naam niet eens.

Cees Grimbergen. Die kan d'r inderdaad ook wat van. Schijnt dat als je iets te goed gebekt bent, je niet eens bij hem in het programma komt.

Maar hoorde vandaag op de radio dat MoB nu ineens weer geen toegang tot de media heeft. Zal vast met de uitzending van Evil Kaneavel te maken hebben.

Joesoef
24-11-04, 22:53
Kwee nie. Achteraf was het misschien wel goed dat van de Ven zijn domme uitspraken bij Knevel heeft gedaan. De extremisten geven zich bloot en dat beeld komt niet overeen wat men ziet van de gemidelde Moslim in de straat.

Orakel
24-11-04, 23:02
Geplaatst door Joesoef
Kwee nie. Achteraf was het misschien wel goed dat van de Ven zijn domme uitspraken bij Knevel heeft gedaan. De extremisten geven zich bloot en dat beeld komt niet overeen wat men ziet van de gemidelde Moslim in de straat.

Het risico bestaat dat men nu het beeld va de enkele extremisten gaat projecteren op de Moslims in de straat en verheffen tot standaard.
Moet de uitzending nog zien, maar begreep dat Van der Ven ook had gezegd dat hij bepaalde jongeren heeft proberen te weerhouden van dreigementen jegens Wilders, dat de Jihad in Nederland niet kan en mag en nog wat genuanceerde wartaal uitkraamde.
Jammer dat dat in het geweld verloren gaat.

ZbaqZbaq
24-11-04, 23:02
Ik heb het gewraakte stuk nog zeker 6x bekeken...

Ik ben er wel van overtuigd dat ie gewoon genaaid is.

Je hoort m zelfs nog mompelen dat ie alleen blij zou zijn. Maar de wens zelf spreekt hij niet uit en je ziet zijn twijvel bij de vraag van Knevel.

Joesoef
24-11-04, 23:09
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik heb het gewraakte stuk nog zeker 6x bekeken...

Ik ben er wel van overtuigd dat ie gewoon genaaid is.

Je hoort m zelfs nog mompelen dat ie alleen blij zou zijn. Maar de wens zelf spreekt hij niet uit en je ziet zijn twijvel bij de vraag van Knevel.


Van de Ven is absoluut genaaid door Knevel met zijn 30 jaar ervaring en de ijverige redactie van hem die alle knipsels van vdV hebben verzameld.

Maar ondertussen is het leed weer voltrokken.


Men moet Moslims eens gaan zien als individuen, niet als een groep.

nard
24-11-04, 23:25
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik heb het gewraakte stuk nog zeker 6x bekeken...

Ik ben er wel van overtuigd dat ie gewoon genaaid is.

Je hoort m zelfs nog mompelen dat ie alleen blij zou zijn. Maar de wens zelf spreekt hij niet uit en je ziet zijn twijvel bij de vraag van Knevel.

Gelul. Hij is niet genaaid. Ik heb het stuk net ook nog even een paar keer zitten kijken.
Knevel trekt absoluut niet aan'm zoals het gemiddelde journaille doorgaans aan haar slachtoffers wrikt en trekt om die informatie los te krijgen die voor hun ideeen en kijk-/leescijfers van belang zijn.
Knevel stelt alleen een vraag.
De enige suggestie die Knevel heeft gemaakt (en dat alleen om te illustreren, niet om iets op te dringen) is dat van "kanker", maar de opmerking van dat Wilders op korte termijn dood mag gaan was alreeds spontaan gemaakt. Kanker, een auto-ongeluk of een hartaanval doet aan de wens en het motief van Van der Ven niets ter zake.
VdV wordt volledig vrij gelaten om over Van Gogh en Wilders het anathema uit te spreken. Hij maakt de foute keuze.

De minieme aarzeling van Van der Ven zit'm absoluut niet in het feit dat Knevel m dingen dwingt te zeggen waar hij niet achter staat, maar hij aarzelt omdat hij zelf wel aanvoelt hoe ziek-extreem zijn opvattingen zijn die hij nu gaat etaleren.
De non-verbale reactie van Mirjam Sterk op de achtergrond spreekt boekdelen.

Het eerste dwingende komt al bij de "rooie-wijn"-vraag. Nee, ik wil niet bij u blijven als u wijn drinkt. Desintegratie? Mwoah ....

Het feit dat jij dit "naaien" noemt, geeft een verrukkelijke illustratie van waar je sympathieen liggen.