PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijheid van meningsbinding



nl-x
24-11-04, 21:56
U mag allemaal meedoen aan de enquete van vandaag.

De stelling is "Wenst u Geert Wilders ook dood binnen twee jaar?"

Hierboven kan je je stem geven.

...

(Deze enquete is geheel in stijl met de vrijheid van meningsbinding van Nieuw Nederland. Wij zullen malloten die op gestelde vragen niet naar wens antwoorden het platform weren. Tevens zullen wij Justitie vragen een onderzoek te verrichten naar mogelijkheid tot vervolging van de personen met het verkeerde antwoord.)

Orakel
24-11-04, 22:34
Geplaatst door nl-x
U mag allemaal meedoen aan de enquete van vandaag.

De stelling is "Wenst u Geert Wilders ook dood binnen twee jaar?"

Hierboven kan je je stem geven.

...

(Deze enquete is geheel in stijl met de vrijheid van meningsbinding van Nieuw Nederland. Wij zullen malloten die op gestelde vragen niet naar wens antwoorden het platform weren. Tevens zullen wij Justitie vragen een onderzoek te verrichten naar mogelijkheid tot vervolging van de personen met het verkeerde antwoord.)

Als Moslim mag ik alleen iets voor een ander wensen, wat ik ook voor mezelf wens.
Dus wil iemand mij asjeblieft het zwijgen opleggen en laten opbergen in een gesticht?
-Edit-

~Panthera~
24-11-04, 22:38
Ik vind deze enquete erg eenzijdig. :ego:










O ja, mag ik naar hetzelfde gesticht als Orakel ? :hihi:

Orakel
24-11-04, 23:07
Geplaatst door ~Panthera~
Ik vind deze enquete erg eenzijdig. :ego:


O ja, mag ik naar hetzelfde gesticht als Orakel ? :hihi:

Te laat. Ik heb een edit gekregen en jij niet. Dus ik mag eerst.
Mag ik Wilders trouwens wel haaruitval toewensen? Of kouwe koorts?
Zwemmerseczeem?

nl-x
24-11-04, 23:08
Hoezo, Panthera !? :boos:

Voor een moslim staan daar alle antwoorden die je mag geven!

~Panthera~
24-11-04, 23:14
Geplaatst door Orakel
Te laat. Ik heb een edit gekregen en jij niet. Dus ik mag eerst.
Mag ik Wilders trouwens wel haaruitval toewensen? Of kouwe koorts?
Zwemmerseczeem?
--------


Blijkbaar niet. :moe:


Effe een advocaat :gsm:

~Panthera~
24-11-04, 23:29
Verticuteren zou wel kunnen. :hihi:

Zegt mijn advocaat. :blowen:


Een gazon moet gemaaid worden als de hoogte van het gras zowat dubbel zo hoog is als wanneer het net gemaaid is. In de praktijk komt het erop neer dat u in de echte groeitijd 2 keer per week moet maaien. Waarom zo vaak? Als u het minder vaak doet, wordt het gras te lang. Het maait dan veel moeilijker en het afgemaaide gras kan niet blijven liggen.

Dit moet u verwijderen, waardoor er waardevolle voedingsstoffen verloren gaan, zodat het gazon wordt uitgeput. Bovendien komt bij lang gras minder licht onderin de grasmat en daardoor wordt de mat hol en dun. U bent dan eigenlijk, net als vroeger een boer, aan het hooien! Een ideale methode om op een snelle wijze zoveel mogelijk mos te krijgen.

Door vaker te maaien krijgt u een mooiere gesloten grasmat. Onkruid en mos krijgen dan veel minder kans. De maaihoogte van de grasmaaimachine kan het beste op een vlakke harde vloer afgesteld worden.

Eventueel kan de leverancier van uw maaimachine dit voor u verzorgen. Verder is het aan te bevelen minimaal één à twee maal per jaar de grasmat uit te kammen (verticuteren).

Dit verticuteren is echter behoorlijk zwaar werk. Hiervoor is speciaal handgereedschap in de handel. Uw hovenier of tuincentrum heeft speciale machines die de grasmat heel goed schoonkammen. Al het oude dode materiaal wordt er uitgehaald; de grasmat wordt geheel gereinigd. De grond wordt schoon. Licht, lucht en water dringen makkelijker door en wortels krijgen meer ruimte om te groeien.

Orakel
24-11-04, 23:37
Geplaatst door EdV
Haaruitval vind ik wel erg bot. Die man heeft jaren moeten tuinieren om dat kunstwerk op zijn hoofd te krijgen. Ik vind dit een onacceptabele mening die grenst aan onfatsoen en genocide. Ga je mond spoelen, Orakel.

Hmm, heb net me bek gespoeld met wat peroxide. Man, wat ga je daar snel van radicaliseren. Ik wens dat alle wensen die ik wens in vervulling gaan. Ben niet inhalig. Gewoon efficiënt bezig. Targets, means, opportunities, weetjuh.
Ik wens Wilder een knus ingericht en warm gedecoreerd safehouse, waar ie innig genomen zal worden door een paar stevige Nigeriaanse matrozen.....doe maar een regiment van het vreemdelingenlegioen... en dat de rollator maar uit het ziekenfonds mag.


P.S.
Je Avatar is werkelijk klote.

Die pasten d'r net niet meer op. Kreeg als melding: "Uw kloten zijn groter dan het toegestaan aantal pixels". Mooi kut.

Orakel
24-11-04, 23:42
Geplaatst door iQra
Nou ik heb er 120 uur voor gekregen. In hoger beroep eisen ze nu 3 maanden celstraf. Wilders in een interview in de periode dat arafat door sharon met de dood bedreigd wordt. ""wat vind je ervan at arafat door sharon met de dood bedreigd wordt" Wilders antwoordde "ärafat is ene terreoristenleider die de doodstraf verdient". Als reaktie daarop heb ik geschreven dat wilders echt met de dood bestraft moet worden vanwege zijn facitische uitspraken over Islam, moslims en de palestijnse zaak" 3 december volgt de uitspraak. Stel hufters, alsof ze niets beters te doen hebben dan o.a mijn belastingcenten verkwanselen.

Nuance. m'n waarde. Er is een verschil tussen "de doodstraf verdient" en "verdient met de dood bestraft te worden". Dezelfde wens, maar verschil in uitvoering en verwijtbaarheid.

nl-x
25-11-04, 10:24
Geplaatst door iQra
Over de uitspraak van v/d ven

Volgens hoogleraar T. de Roos is de uitspraak van Van der Ven niet strafbaar. ,,Die wens is niet netjes, maar mag je hardop uiten'', aldus de Roos. Van context, situatie of gebaren kan eventueel meer dreiging uitgaan, maar daar lijkt volgens de Roos geen sprake van. Dat Abdul-Jabbar van de Ven zijn uitlatingen doet als godsdienstleraar in een nationaal televisieprogramma betekent volgens hem niet dat hij aanzet tot haat, geweld, moord of doodslag.

ANP
Van de Ven heeft niets hardop geüit. Hij heeft gewoon een vraag met "Ja" beantwoord.

IbnRushd
25-11-04, 10:35
Ik wens dat wilders een goed/welbespraakt/tolerant MOSLIM wordt :D
Mag hij alles weer recht zetten.

nefertiti
25-11-04, 13:13
Geplaatst door iQra
Over de uitspraak van v/d ven

Volgens hoogleraar T. de Roos is de uitspraak van Van der Ven niet strafbaar. ,,Die wens is niet netjes, maar mag je hardop uiten'', aldus de Roos. Van context, situatie of gebaren kan eventueel meer dreiging uitgaan, maar daar lijkt volgens de Roos geen sprake van. Dat Abdul-Jabbar van de Ven zijn uitlatingen doet als godsdienstleraar in een nationaal televisieprogramma betekent volgens hem niet dat hij aanzet tot haat, geweld, moord of doodslag.

ANP

Hallo Farid! nice to see you again!

Nou, je zit echt wel lekker in de shit nu heb ik gelezen. Zo zie je maar dat "hoger" beroep niet altijd "hoger" wil zeggen, of in jou geval misschien nu juist weer wel?
Maar soit!

Ik hoorde Bos gisteren zeggen dat de uitlatingen van Van der Ven, indien niet strafbaar op dit moment, wel strafbaar zouden moeten gemaakt worden.... tiens. Gaan ze in Nederland dezelfde weg op als in Belgie dan?

Hier worden ook uitspraken met terugwerkende kracht strafbaar gesteld. Nu dacht ik dat JIJ net daarmee geen enkel probleem had, is het niet Farid? Of ben je ondertussen van idee veranderd?

Liefs en groetjes van je Nefertiti! :Iluvu: :love2:

BiL@L
25-11-04, 13:17
Ik wens de dood aan respectloosheid, belediging en selectieve verontwaardiging.

Tevens wens ik de dood aan haat, afgunst en jaloezie.

Tot slot wil ik nog de dood wensen aan onwetendheid.

Dank u. :tik:


http://www.al-islam.nl/n/naseeha/banner/allah.gif (http://home.deds.nl/~marwan/allah.swf)

David
25-11-04, 13:18
Geplaatst door BiL@L
Ik wens de dood aan respectloosheid, belediging en selectieve verontwaardiging.

Tevens wens ik de dood aan haat, afgunst en jaloezie.

Tot slot wil ik nog de dood wensen aan onwetendheid.

Dank u. :tik:


Alsjeblieft niet. Zitten we er ná onze dood wéér mee opgescheept. :D

nl-x
25-11-04, 19:45
Ach, val toch allemaal even dood! (Zo... nu zit ik toch wel 249724209458423 jaar achter slot en grendel.) :fpuh:

~Panthera~
25-11-04, 19:48
Geplaatst door nl-x
Ach, val toch allemaal even dood! (Zo... nu zit ik toch wel 249724209458423 jaar achter slot en grendel.) :fpuh:
-----------------

Nou, "even" dan.
Moet niet te lang duren, dan is de lol er vanaf. :hihi:

Siah
06-12-04, 00:53
Geplaatst door Orakel

Die pasten d'r net niet meer op. Kreeg als melding: "Uw kloten zijn groter dan het toegestaan aantal pixels". Mooi kut.

grote kloten; hmm..die heb ik gister gegeten :hihi:












PS:lamskloten