PDA

Bekijk Volledige Versie : nog meer goed nieuws: gefeliciteerd denise!



Mark
25-11-04, 09:10
Miss Nude

De Nederlandse Denise Mulder heeft in het Amerikaanse DeSoto de hoogste titel behaald die er in het striptease en paaldansen te winnen is. Tijdens een zes daagse wedstrijd versloeg ze de top van de Amerikaanse en Australische dansers en werd gekroond tot Miss Nude World 2005

kaaskop
25-11-04, 09:22
Go Denise Go Denise! :boogie: :fparty:

http://www.alphapro.com/fame/denisetopless5.jpg

Waar een klein land groot in kan zijn en lang leve de Dutch Mountains!!

Mark
25-11-04, 09:25
nou Kaassie ik heb haar live in actie gezien enneh ze zal wel op techniek gewonnen hebben want erg sexy is ze niet. :argwaan:

kaaskop
25-11-04, 09:49
Geplaatst door Mark
nou Kaassie ik heb haar live in actie gezien enneh ze zal wel op techniek gewonnen hebben want erg sexy is ze niet. :argwaan:


Jaja ik snap het. Jij was natuurlijk op een congres ter bestrijding van de walgelijke uitbuiting van het westerse vrouwenlichaam en dan komt er ook nog zo'n weerzinwekkende vrouw een demonstratie geven!!!! :stout:


Nou moet ik zeggen dat ik haar niet bijzonder vind qua uiterlijke schoonheid. Maar wat is er dan minder sexy aan haar? Aan d'r outfitjes kan het niet liggen....

Mark
25-11-04, 09:51
Geplaatst door kaaskop
Jaja ik snap het. Jij was natuurlijk op een congres ter bestrijding van de walgelijke uitbuiting van het westerse vrouwenlichaam en dan komt er ook nog zo'n weerzinwekkende vrouw een demonstratie geven!!!! :stout:


Nou moet ik zeggen dat ik haar niet bijzonder vind qua uiterlijke schoonheid. Maar wat is er dan minder sexy aan haar? Aan d'r outfitjes kan het niet liggen....

ze heeft een kop als een paard en haar show is veel te kunstzinnig

kaaskop
25-11-04, 10:04
Geplaatst door Mark
ze heeft een kop als een paard en haar show is veel te kunstzinnig

Ja ik snap het al. Allerlei frivool gedoe er om heen, terwijl het maar om één ding gaat UIT DIE OUTFIT!

Maar toch, nationale trots moet.

Mark
25-11-04, 10:06
ze geeft trouwens ook paaldansles