PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirsi Ali had verboden wapen op zak



IbnRushd
25-11-04, 10:56
Hirsi Ali had verboden wapen op zak

Uitgegeven: 19 maart 2004 15:31

DEN HAAG - Het VVD-Tweede-Kamerlid Hirsi Ali heeft met eenbusje pepperspray de Wet wapens en munitie overtreden. Met depepperspray had ze een wapen met weerloosmakende stof voorhanden,dat valt in de categorie 2 van de wet. Daarin zitten ook militairewapens zoals handgranaten en volautomatische vuurwapens.

Een medewerkster van Hirsi Ali bevestigde het bericht vrijdag inDe Telegraaf dat de VVD-politica in een restaurant in Den Haagpepperspray heeft laten ontsnappen. Ze voegt eraan toe dat het alenige tijd geleden is gebeurd.


Volgens een woordvoerder van het ministerie van Justitie is hetbezit van pepperspray voorbehouden aan de politie. Daarop zijn geenuitzonderingen mogelijk. Op het bezit van pepperspray staat eenmaximale boete van 4500 euro.

Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haagwilde niet zeggen of aangifte van het incident is gedaan. Het isverder onbekend hoe vaak het OM boetes uitdeelt voor bezit ofgebruik van pepperspray.

IbnRushd
25-11-04, 10:58
Hirsi Ali spuit met pepperspray in restaurant

Uitgegeven: 19 maart 2004 08:29
Laatst gewijzigd: 19 maart 2004 08:43

DEN HAAG - VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft onlangs in een restaurant in Den Haag met een busje pepperspray gespoten, zo laat De Telegraaf vrijdag weten. Een aantal van de gasten in Le Bistroquet kreeg daardoor last van tranende en jeukende ogen.

De veiligheidsagenten die Hirsi Ali permanent bij zich heeft, zaten een paar tafels verderop rustig te eten toen het Kamerlid toesloeg. Geschrokken sprongen zij op en maakte haar het busje afhandig. De agenten wezen Hirsi Ali er op dat pepperspray op de lijst van verboden wapens staat.


Toen de van oorsprong Somalische zich de gevolgen van haar daad realiseerde, ging ze persoonlijk alle tafels langs om haar excuses aan de aanwezigen aan te bieden. De veiligheidsagenten hebben het incident gemeld bij de politie Haaglanden.

Hirsi Ali staat al langere tijd onder permanente bewaking omdat ze regelmatig wordt bedreigd in verband met haar controversiële opmerkingen over de islam.

David
25-11-04, 11:00
Gossie zeg. Prinses Juliana is overleden, wist je dat al?

nl-x
25-11-04, 11:01
Beetje oud bericht.

Er staat overigens niet duidelijk in dat zij opzettelijk en voor de grap de pepperspray in een vol restaurant heeft gespuit. En dat er toen mensen er voor behandeld moesten worden.

Ik snap overigens niet dat zij hier nooit voor is gestraft, net zoals ieder ander bestraft zou worden.

IbnRushd
25-11-04, 11:03
Gossie zeg. Prinses Juliana is overleden, wist je dat al?

David een joodse truk, vind je niet :D

Davud
25-11-04, 11:04
:student:


Het bezit van een verboden wapen, wanneer dit ex officio vastgesteld, is een overtreding van de wet.

het is geen klachtmisdrijf, maar het openbaar ministerie dient dit ambtshalve te vervolgen.


met andere woorden: ook als geen enkele burger klacht indient, moet het openbaar minsterie vervolgen.

nauwgezet te volgen welk gevolg het openbaar ministerie er aan zal geven, teneinde te toetsten of het recht op gelijke wijze op eenieder wordt toegepast.

bij niet-vervolging dient het gemotiveerd te worden, opdat de openbare opinie haar vertrouwen in de rechtstaat zou herstellen.

:student:


een gratis advies van Davud, een niet-economische, doch altruistische medemens.

geen dank

graag gedaan


Davud

David
25-11-04, 11:05
Geplaatst door IbnRushd
David een joodse truk, vind je niet :D


Wat is een "joodse truk"?

IbnRushd
25-11-04, 11:08
Wat is een "joodse truk"?

dat zijn trucs van de duivel

David
25-11-04, 11:09
Geplaatst door IbnRushd
dat zijn trucs van de duivel


Oh, maar dat klopt. Ik ben al jaren een overtuigd Satanisch-Zionist. Jij bent wel érg van het oude nieuws en open deuren, hè, jochie?

IbnRushd
25-11-04, 11:11
oud nieuws is ook nieuws :)

David
25-11-04, 11:12
Geplaatst door IbnRushd
oud nieuws is ook nieuws :)


Voor jou wel, ja. Wij satanisch-zionisten kijken naar de toekomst!

IbnRushd
25-11-04, 11:19
Voor jou wel, ja. Wij satanisch-zionisten kijken naar de toekomst!

klopt :haha: , je weet het beter dan ik

David
25-11-04, 11:20
Geplaatst door IbnRushd
klopt :haha: , je weet het beter dan ik


Pas maar op! Ons masterplan is in werking getreden! :D

IbnRushd
25-11-04, 11:24
Pas maar op! Ons masterplan is in werking getreden!

waar zal de aanslag dit keer plaats vinden? Hoe meer aanslagen hoe meer mensen zich bekeren tot de islam :stout:

David
25-11-04, 11:28
Geplaatst door IbnRushd
waar zal de aanslag dit keer plaats vinden? Hoe meer aanslagen hoe meer mensen zich bekeren tot de islam :stout:


Ach, jochie toch, wat een achterhaalde, botte en nare methodes! Nee, nee, de Queer-Jihad werkt héél anders. Vriendelijker, zachter en veel doeltreffender! :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:

IbnRushd
25-11-04, 11:35
Ach, jochie toch, wat een achterhaalde, botte en nare methodes! Nee, nee, de Queer-Jihad werkt héél anders. Vriendelijker, zachter en veel doeltreffender!

De werkelijkheid is toch anders dan wat jou bollige hoofd voorspelt. Zie de aanslag 11 sept., feit is dat de islam enorm is gestegen.
Zoals ik al eerder zei, 'islam is niet stuk te krijgen', hoe meer je verzet hoe meer tegenslagen je krijgt. ;)

David
25-11-04, 11:37
Geplaatst door IbnRushd
De werkelijkheid is toch anders dan wat jou bollige hoofd voorspelt. Zie de aanslag 11 sept., feit is dat de islam enorm is gestegen.
Zoals ik al eerder zei, 'islam is niet stuk te krijgen', hoe meer je verzet hoe meer tegenslagen je krijgt. ;)


Je bedoeld de laatste stuiptrekkingen van een overbodig geworden filosofie? Over 500 jaar zijn alle nu grote godsdiensten verdwenen. Droom maar lekker verder, jochie, ik wens je het allerbeste.



En ik heb geen bolle kop! :boos:

IbnRushd
25-11-04, 11:40
Over 500 jaar zijn alle nu grote godsdiensten verdwenen

Is nooit in de geschiedenis voorgekomen en zal ook niet over 500 jaar gebeuren. Een mens verandert nooit. leer dat nou maar!

Dutchguy
25-11-04, 11:42
Geplaatst door David
Voor jou wel, ja. Wij satanisch-zionisten kijken naar de toekomst!

:D

David
25-11-04, 11:45
Geplaatst door IbnRushd
Is nooit in de geschiedenis voorgekomen en zal ook niet over 500 jaar gebeuren. Een mens verandert nooit. leer dat nou maar!


Religies komen en gaan. In Nederland is het atheïsme momenteel de grootste levensovertuiging - zo'n veertig procent van de bevolking (en stijgende). Is ook uniek in de geschiedenis. Mensen zullen, naarmate ze meer weten, meer reizen en meer leven, steeds minder behoefte hebben aan magische verklaringen en eeuwenoude, beperkte filosofische inzichten. We dansen tenslotte ook niet meer om een eik om de bliksem gunstig te stemmen, terwijl dat ooit een bloedserieuze, razendpopulaire bezigheid was. Het spijt me vreselijk voor je, maar uiteindelijk gaan Jahweh, God en Allah naar het zelfde rusthuis waar nu Isis, Wodan, Mars en de koe-ogige Athene zitten. En lopen de toeristen even geïnteresseerd als verbaasd door het Vaticaan en Mekka, zoals ze nu door de Acropolis en Stonehenge lopen.

Davud
25-11-04, 11:48
Geplaatst door David
Oh, maar dat klopt. Ik ben al jaren een overtuigd Satanisch-Zionist. Jij bent wel érg van het oude nieuws en open deuren, hè, jochie?


niet overdrijven: satanistisch volstaat voor jou: er zijn nog zeker genoeg Joodse broeders, die de satan verwerpen, en tot de Islam bekeerd zijn.

http://www.jews-for-allah.org/

nu jij nog.




geen dank

graag gedaan

David
25-11-04, 11:50
Geplaatst door Davud
niet overdrijven: satanistisch volstaat voor jou: er zijn nog zeker genoeg Joodse broeders, die de satan verwerpen, en tot de Islam bekeerd zijn.

http://www.jews-for-allah.org/

nu jij nog.




geen dank

graag gedaan


Beware of the Satanistische-zionistische-queer-jihad!



Voor je het doorhebt dansen jullie allemaal op Gloria Gaynor!

IbnRushd
25-11-04, 11:52
Religies komen en gaan. In Nederland is het atheïsme momenteel de grootste levensovertuiging - zo'n veertig procent van de bevolking (en stijgende). Is ook uniek in de geschiedenis. Mensen zullen, naarmate ze meer weten, meer reizen en meer leven, steeds minder behoefte hebben aan magische verklaringen en eeuwenoude, beperkte filosofische inzichten. We dansen tenslotte ook niet meer om een eik om de bliksem gunstig te stemmen, terwijl dat ooit een bloedserieuze, razendpopulaire bezigheid was. Het spijt me vreselijk voor je, maar uiteindelijk gaan Jahweh, God en Allah naar het zelfde rusthuis waar nu Isis, Wodan, Mars en de koe-ogige Athene zitten. En lopen de toeristen even geïnteresseerd als verbaasd door het Vaticaan en Mekka, zoals ze nu door de Acropolis en Stonehenge lopen.

dat geloof ik weer niet. Zeg je 40% hahaha, sorry, maar dat klopt écht niet. Ben best benieuwd wat jouw bronnen zijn. En... wist je dat de moslimpopulatie 1.7 miljard telt. Bijna 20% van de bevolking.

David
25-11-04, 11:55
Geplaatst door IbnRushd
dat geloof ik weer niet. Zeg je 40% hahaha, sorry, maar dat klopt écht niet. Ben best benieuwd wat jouw bronnen zijn. En... wist je dat de moslimpopulatie 1.7 miljard telt. Bijna 20% van de bevolking.


Die veertig procent heb ik uit de volkskrant of van het journaal of zo. Geldt dus alleen voor Nederland. En ja, die 20 % van de wereldbevolking, tuurlijk. Religie doet het goed in gebieden waar mensen geen uitzicht hebben op een goed leven. Zodra welvaart en onderwijs toenemen, daalt religie. Daarom zijn religieuze leiders nooit zo'n voorstanders van scholen waar ze geen controle over hebben.

Dutchguy
25-11-04, 11:55
Geplaatst door David
Beware of the Satanistische-zionistische-queer-jihad!



Voor je het doorhebt dansen jullie allemaal op Gloria Gaynor!

Daar wordt het wel tijd voor ja, een Queer Jihad. :motorzaag :)

IbnRushd
25-11-04, 12:13
En ja, die 20 % van de wereldbevolking, tuurlijk. Religie doet het goed in gebieden waar mensen geen uitzicht hebben op een goed leven. Zodra welvaart en onderwijs toenemen, daalt religie. Daarom zijn religieuze leiders nooit zo'n voorstanders van scholen waar ze geen controle over hebben.

wat je verwenning noemt. Hoe meer men verwent wordt des te meer men ondankbaar is.
Geniet maar met mate en geniet maar kort :jammer:

kaaskop
25-11-04, 12:17
Geplaatst door IbnRushd
David een joodse truk, vind je niet :D


Ze eten Palestijnse kindjes, wist je dat










Pfff Brainfarct :duizelig:

IbnRushd
25-11-04, 12:23
Ze eten Palestijnse kindjes, wist je dat

wacht!! moet ik nu lachen :ergleuk: ... trouwens eten ze ook varkenspoten??

kaaskop
25-11-04, 12:25
Geplaatst door IbnRushd
wacht!! moet ik nu lachen :ergleuk: ... trouwens eten ze ook varkenspoten??

Ah hij komt over, mooooooooiiii

Pytaghoras
25-11-04, 13:47
Geplaatst door David
Gossie zeg. Prinses Juliana is overleden, wist je dat al?

Shit!! Dat wist ik niet. De wens van van de Ven heeft de verkeerde persoon getroffen. Arme Juliana.

David
25-11-04, 13:50
Geplaatst door Pytaghoras
Shit!! Dat wist ik niet. De wens van van de Ven heeft de verkeerde persoon getroffen. Arme Juliana.


Ja, en koningin Emma is ook niet meer zo goed ter been, naar verluid.