PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie zoekt die vindt!!!

Alicia007
25-11-04, 11:03
Aandacht aandacht aandacht!!!

20 jarige meid uit belgie zoekt een lieve, intelligente, rechtvaardige jongen voor een serieuze relatie. Hij moet ook bereid en klaar zijn voor te trouwen.

Voel je je aangesproken, wel laat dan iets weten!

bedankt voor je aandacht :strik:

Smostafa
26-11-04, 18:47
Salaam,

Ik ben een 24 jarige uit het antwerpse die een hogere opleiding heeft gevolgd, ben nu al 2 jaar aan het werk.
Het zijn moeilijke tijden om iemand te leren kennen die serieus is.
Ik lach en dans graag, maar ken men grenzen.
Ben 1m85, zwart haar,ogen (->Marokkaan dus :-) ) drink niet, rook niet.
Probeer men best te doen om op tijd te bidden en wil graag men Islam afwerken met een vrouw aan men zijde, een hartsvriendin waar ik van over alles tegen kan praten, een mooie toekomst met haar kan opbouwen die gebasseerd is op liefde, eerlijkheid, vertrouwen en wijderzijds begrip.

Wie weet ben jij mijn mektaba en ik die van jou.
Hopelijk hoor ik iets van je....

Beslama

Alicia007
29-11-04, 11:04
Salam alikoem mustafa

Ik heb je bericht gelezen en om eerlijk te zeggen spreekt me t aan. maar ik zou graag meer over jou willen weten. Mag ik jou email zo leren we elkaar beter kennen!!!

beslama

Alicia007
29-11-04, 11:06
Geplaatst door Smostafa
Salaam,

Ik ben een 24 jarige uit het antwerpse die een hogere opleiding heeft gevolgd, ben nu al 2 jaar aan het werk.
Het zijn moeilijke tijden om iemand te leren kennen die serieus is.
Ik lach en dans graag, maar ken men grenzen.
Ben 1m85, zwart haar,ogen (->Marokkaan dus :-) ) drink niet, rook niet.
Probeer men best te doen om op tijd te bidden en wil graag men Islam afwerken met een vrouw aan men zijde, een hartsvriendin waar ik van over alles tegen kan praten, een mooie toekomst met haar kan opbouwen die gebasseerd is op liefde, eerlijkheid, vertrouwen en wijderzijds begrip.

Wie weet ben jij mijn mektaba en ik die van jou.
Hopelijk hoor ik iets van je....

Beslama

inshallah