PDA

Bekijk Volledige Versie : Moet je bij de AEL met je handen praten



GroteWolf
25-11-04, 14:40
Het valt mij op dat die Nederlandse AEller niet alleen precies zegt wat Abu JJ zegt, maar ook net zo met zijn handen praat. Naar mensen wijst en de hele tijd allerlei woeste bewegingen maakt.
Of hebben ze een mediatrainer daar, die dat leuk vindt? Het komt vrij militant over. En een beetje vreemd. Zo krijg je maar 1400 stemmen bij een verkiezing.

ZbaqZbaq
25-11-04, 14:54
Hallo.. er kijken ook doven mee !


:gniffel:

Julien
25-11-04, 15:13
ik heb nog zo gezegd:

IK WIL NIKS MEER LEZEN OVER HANDEN!!!!!!!!!!!

MisterB
25-11-04, 15:42
Geplaatst door GroteWolf
Het valt mij op dat die Nederlandse AEller niet alleen precies zegt wat Abu JJ zegt, maar ook net zo met zijn handen praat. Naar mensen wijst en de hele tijd allerlei woeste bewegingen maakt.
Of hebben ze een mediatrainer daar, die dat leuk vindt? Het komt vrij militant over. En een beetje vreemd. Zo krijg je maar 1400 stemmen bij een verkiezing.

denk je nou echt dat deze moslimridders op geiten beter gaan scoren als ze hun handen op hun rug houden?
ik denk persoonlijk dat de AEL een vergunning moet vragen voor een lap grond naast staphorst. Alle gewilligen daarheen verhuizen en dan gewoon niet meer zeuren als autochtoon als je ertussen in woont, je hebt de keuze. die 1400 belgen mogen dan ook komen.
Dan kan ik in mijn fijne goddeloze amsterdam weer genieten van mijn verderfelijke geloofsgenoten.
Doe een ander niet aan wat je zelf ook niet aangedaan wil hebben.
Leef en laten leven.(vrij naar ALi B)

GroteWolf
25-11-04, 15:43
Nou, nog één keer dan....

SEX PISTOLS LYRICS

"You Need Hands"

You need hands to hold someone you care for....
When you fear...nobody wants to know you
You need hands to brush away the tears....

When you hold the brand new baby
You need tender hands to guide them all the way
You need hands to thank the Lord for living....
And forgiving us this day....

You need hands to show the world you're happy
And you need hands when you have to stop the bus....
But the hands that we love so dear
Are the hands that we love to hear
Are the hands that You give to us.....
Everybody holds the hands that You give to us...