PDA

Bekijk Volledige Versie : lees gauw: Theo van Gogh was pedofiel!!!



moumienien
25-11-04, 17:53
http://img106.exs.cx/img106/7629/pedophile.jpg


http://img106.exs.cx/img106/8340/theo20van20gogh20op20zondag20-20foto20jan20boeve.jpg


Column producties, de productie-maatschappij van Theo van Gogh, heeft pedofielensite Martijn onder dreiging van juridische acties opdracht gegegeven om een quote uit een interview met Theo van Gogh en Prem Radhakishun van hun site te verwijderen. Volgens Natasja Mohrs van Column producties, die nu de belangen van Van Gogh behartigt, wordt de quote door 'Martijn' volledig uit zijn verband getrokken en wekt mogelijk een suggestie zoals die niet is bedoeld.

Op de site van de pedofielenvereniging stond de volgende quote van Van Gogh: ''Toen wij opgroeiden waren er nog serieuze discussies op televisie of seks met minderjarigen kón. Kortom, het onderwerp was niet taboe. Nu is er een roekeloze heksenjacht op pedoseksuelen. En zijn we bereid daar met z'n allen onze eigen burgerrechten voor in te leveren. Tijden veranderen.''

De pedofielensite is verbolgen dat ze de quote moet weghalen. ''Men probeert nu zelfs Theo, die zo voor het vrije woord was, na zijn dood nog de mond te snoeren'', menen de pleitbezorgers van de pedofilie.


Ik vond het al een viezerik en nu dit...

Rosita0323_
25-11-04, 18:09
Dit vertelt mij niets over Theo van Gogh zelf hoor.....hij spreekt over het eerst "niet taboe" en daarna over de roekeloze heksenjacht op pedofielen....

Dit stukje vertelt niets over zijn eigen voorkeuren..

David
25-11-04, 18:13
Geplaatst door Rosita0323_
Dit vertelt mij niets over Theo van Gogh zelf hoor.....hij spreekt over het eerst "niet taboe" en daarna over de roekeloze heksenjacht op pedofielen....

Dit stukje vertelt niets over zijn eigen voorkeuren..


christ, wat zielig dit. Was hij wellicht ook omgebouwd? Thea van Gogh?

Wizdom
25-11-04, 18:13
Met al die Islamofobie begin ik nu ook een Pedofobie te ontwikkelen.... 'K wordt toch een beetje achterdochtig bij zo'n uitlating...

Wizdom
25-11-04, 18:17
Geplaatst door Marruecos
Laat de doden rusten. Naar mijn weten is het binnen de Islam niet geoorloofd om slecht te spreken over mensen, en al zeker niet over de doden. Misschien dat iemand me kan helpen met dit te staven, want ik weet zeker dat er een uitspraak hierover is. Hij eindigt met '....fel jesmoet' (= ... mond houden).

Verder ben ik het met Rosita eens dat dit weinig over Theo zelf zegt, behalve dat ie kennelijk vond dat er zelfs over pedofilie te praten viel. Wat op zich ook weer wel wat over hem zegt. Maar dat wisten we al. ;)

Bij deze wijze uitspraak leg ik mij neer...

David
25-11-04, 18:24
Geplaatst door Wizdom
Bij deze wijze uitspraak leg ik mij neer...


Eindelijk zeg je eens wat zinnigs. Nu ik nog.

Afrux
25-11-04, 18:25
Geplaatst door Marruecos
Laat de doden rusten. Naar mijn weten is het binnen de Islam niet geoorloofd om slecht te spreken over mensen, en al zeker niet over de doden. Misschien dat iemand me kan helpen met dit te staven, want ik weet zeker dat er een uitspraak hierover is. Hij eindigt met (= ... mond houden).

Verder ben ik het met Rosita eens dat dit weinig over Theo zelf zegt, behalve dat ie kennelijk vond dat er zelfs over pedofilie te praten viel. Wat op zich ook weer wel wat over hem zegt. Maar dat wisten we al. ;)

So simpel is dat. Dachten meer zo over. Het zijn de mensen die deze

'....fel jesmoet'!! ik dacht dat ik Standaard (klassiek) Arabisch kon schrijven en lezen, maar dit begrijp ik niet! Er werd mij inderdaad altijd verteld dat de islam het schelden, slecht praten over anderen (en zeker de doden), geweld verbiedt. Als je iemand in Ramadan uitscheldt dan is je vasten niet geldig....

Mark
25-11-04, 18:38
ahhhh we gaan het hebben over overleden mannen die mogelijk pedofiel waren :D

~Panthera~
25-11-04, 18:40
Geplaatst door Mark
ahhhh we gaan het hebben over overleden mannen die mogelijk pedofiel waren :D
------------

Nee hoor, Thomas wilde nog iets weten over een pont of zo. :hihi:

Pytaghoras
25-11-04, 18:40
Geplaatst door David
christ, wat zielig dit. Was hij wellicht ook omgebouwd? Thea van Gogh?

Degene die hem omgebouwd heeft, heeft het helemaal verkeerd gedaan. Hij heeft hem misvormd.

Lugh
25-11-04, 18:43
Geplaatst door Mark
ahhhh we gaan het hebben over overleden mannen die mogelijk pedofiel waren :D
Moest jij ook ineens aan Arafat denken? Onee, die bleek geloof ik achteraf al homofiel te zijn he? ;)

moumienien heeft trouwens slechts de helft van een artikel geplaatst, ik zal de rest hier nog even zetten:

SUM
De quote komt uit het interview dat onder de kop 'In een anarchistische maatschappij worden wij als eerste opgeknoopt' in augustus 2004 werd gepubliceerd in studentenblad SUM. In dat interview hakken Prem en Van Gogh er hier en daar lustig op los. Studenten krijgen het te verduren '''Studenten van nu werken enkel om te kunnen vreten en zuipen op skivakanties'', maar ook de hypocrisie van de maatschappij: '''Seks met kleine kinderen is goed. We roepen alle studenten op seks met dertienjarigen te hebben''.
Natuurlijk zijn de heren geen pleitbezorgers van de pedofilie, maar, zegt Radhakishun, het is wel goed 'om het volk op de hypocriete dubbele moraal te wijzen. ''Ga maar eens naar Mexico, Suriname, de Filipijnen, Thailand. Dan zie je daar allemaal grote, dikke, vadsige West-Europeanen die dertienjarigen kapót neuken! Maar dat is ver van ons bed.'' En zo zit achter alle provocaties van Radhakishun en Van Gogh één boodschap: álles moet bespreekbaar zijn, want hoe minder taboes, hoe gezonder de democratie.

Deze laatste quotes werden niet door Martijn op de website geplaatst. Wel linkte men naar het interview.

David
25-11-04, 18:54
Geplaatst door Lugh
Moest jij ook ineens aan Arafat denken? Onee, die bleek geloof ik achteraf al homofiel te zijn he? ;)


Niks achteraf. Arafat wist zijn bodyguards altijd al op waarde te schatten.

Lugh
25-11-04, 18:56
Geplaatst door David
Niks achteraf. Arafat wist zijn bodyguards altijd al op waarde te schatten.
Ik hoorde daar echt pas voor het eerst over toen hij in coma lag. Vond het wel altijd al vreemd dat hij gescheiden van zijn vrouw en kind leefde. Maar toen ik een filmpje onder ogen kreeg waarin Arafat een of andere sjeik aan het aflebberen was had ik geen twijfels meer! Toch knap hoe die man zich zolang staande heeft weten te houden in een homofobe samenleving.

David
25-11-04, 18:59
Geplaatst door Lugh
Ik hoorde daar echt pas voor het eerst over toen hij in coma lag. Vond het wel altijd al vreemd dat hij gescheiden van zijn vrouw en kind leefde. Maar toen ik een filmpje onder ogen kreeg waarin Arafat een of andere sjeik aan het aflebberen was had ik geen twijfels meer! Toch knap hoe die man zich zolang staande heeft weten te houden in een homofobe samenleving.


nou ja, laten we niet te hard van stapel lopen. De voornaamste getuige is het hoofd van de gehieme dienst van Chauscescu, Roemenïe. En of dat betrouwbaar is..... Al blijft het vreemd waar die Mevrouw Arafat inene zo snel vandaan kwam....... En daarbij, een beetje nicht is in die contrijen altijd wel gewaardeerd. als je 't maar niet hardop zegt.

ibnir
25-11-04, 19:05
Waarom mogen we het niet hebben over zijn mogelijke geaardheid -in Nederland mag je hetro, homo of pedofiel zijn, dit is voor de duidelijkheid voordat we scheve gezichten hier gaan krijgen-
Hij is toch zovaak de hemel ingeprezen door iedereen, dat hij het symbool is van "Het vrije woord" dan had hij ook eerlijk ervoor uit moeten komen of was hij bang om voor kinder neuker uitgemaakt te woreden.
Sorry voor mijn schunnige taalgebruik.

Lugh
25-11-04, 19:09
Geplaatst door ibnir
Waarom mogen we het niet hebben over zijn mogelijke geaardheid -in Nederland mag je hetro, homo of pedofiel zijn, dit is voor de duidelijkheid voordat we scheve gezichten hier gaan krijgen-
Hij is toch zovaak de hemel ingeprezen door iedereen, dat hij het symbool is van "Het vrije woord" dan had hij ook eerlijk ervoor uit moeten komen of was hij bang om voor kinder neuker uitgemaakt te woreden.
Sorry voor mijn schunnige taalgebruik.
Lees eerst het hele interview dan eens jochie, de topicstarter heeft er nogal selectief uit geciteerd.

David
25-11-04, 19:09
Geplaatst door ibnir
Waarom mogen we het niet hebben over zijn mogelijke geaardheid -in Nederland mag je hetro, homo of pedofiel zijn, dit is voor de duidelijkheid voordat we scheve gezichten hier gaan krijgen-
Hij is toch zovaak de hemel ingeprezen door iedereen, dat hij het symbool is van "Het vrije woord" dan had hij ook eerlijk ervoor uit moeten komen of was hij bang om voor kinder neuker uitgemaakt te woreden.
Sorry voor mijn schunnige taalgebruik.


Loop nou niet te lullen. Sexuele vrijheid is een groot goed, maar dan wél met partners die weten wat ze doen. En dus niet met kids. Van Gogh was qua sexuele voorkeur een tamelijk doorsnee heterosexueel, met een wat rommelig liefdesleven.

ibnir
25-11-04, 19:13
Hoe weet jij dat zo goed? heeft ie jou soms ook gehad?

David
25-11-04, 19:14
Geplaatst door ibnir
Hoe weet jij dat zo goed? heeft ie jou soms ook gehad?


hé, hou 's op. Je wordt tamelijk onbeleefd.

Lugh
25-11-04, 19:15
B.t.w. als Theo van Gogh een pedofiel was, zou hij toch ook geen negatieve column hebben geschreven over de belevenissen van de profeet met Aisha?

Mark
25-11-04, 19:17
Geplaatst door Lugh
B.t.w. als Theo van Gogh een pedofiel was, zou hij toch ook geen negatieve column hebben geschreven over de belevenissen van de profeet met Aisha?

ok, daar gaan we

David
25-11-04, 19:20
Geplaatst door MuMu
Het is handig alvorens te oordelen je eigen geposte stukje even goed door te lezen.

:wijs:


Waarom? Da's hier niet de gewoonte! Aanpassen of oprotten! :fplet:

ibnir
25-11-04, 19:21
Lugh en David zijn die Joodse namen? behoren die tot 1 persoon of niet?.
Lugh en David (heeft) hadden Arafat ook de dood gewenst, denk ik, maar dat mag wel zeker maar als Van de Ven een soortgelijke wens doet, dan mag het ineens niet. Wat is het toch een objectieef wereldje waarin we leven! maar niet heus!.

David
25-11-04, 19:24
Geplaatst door ibnir
Lugh en David zijn die Joodse namen? behoren die tot 1 persoon of niet?.
Lugh en David (heeft) hadden Arafat ook de dood gewenst, denk ik, maar dat mag wel zeker maar als Van de Ven een soortgelijke wens doet, dan mag het ineens niet. Wat is het toch een objectieef wereldje waarin we leven! maar niet heus!.


Hou toch op met die vermoeiende, achterhaalde flauwekul om namen te koppelen aan een afkomst, dan wel levensovertuiging.

David is een Zeeuwse nicht. Punt. Ik heb niet Goliath verslagen, niks van dat al. En Arafat heb ik ook niet doodgewenst. Je bent paranoia. Neem een aspirientje.

David
25-11-04, 19:28
Geplaatst door ibnir
nee, liever je bloed.


Ik doe niet aan vampierensex, snotneus. Pleur een eind op. :melig: