PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik ben met de dood bedreigd !



vgeld
26-11-04, 00:00
Vinden jullie ook niet dat na al het geprik op dit forum, ik recht heb op een doodsbedreiging? Gun mij ook wat alstublieft ! Kom schrijf en richt een gruwelijke doodsbedreiging aan mijn adres. U wilt toch ook meetellen in dit land?

Bofko
26-11-04, 00:12
Val toch dood, man !

Al Sawt
26-11-04, 00:17
Geplaatst door vgeld
Vinden jullie ook niet dat na al het geprik op dit forum, ik recht heb op een doodsbedreiging? Gun mij ook wat alstublieft ! Kom schrijf en richt een gruwelijke doodsbedreiging aan mijn adres. U wilt toch ook meetellen in dit land? Ga je nog werk maken van invoering van de dienstplicht?

vgeld
26-11-04, 00:29
Geplaatst door Al Sawt
Ga je nog werk maken van invoering van de dienstplicht?

Moet je maar opletten ! alle Mokro's zonder baan of studie zullen worden gedriled door een paar nare mannetjes (1 m 99 cm zo zwart als Moriaantje en spreken met twee woorden). Heb ik nu extra punten voor mijn begeerd doodsbedreiging ?

Al Sawt
26-11-04, 00:33
Geplaatst door vgeld
Moet je maar opletten ! alle Mokro's zonder baan of studie zullen worden gedriled door een paar nare mannetjes (1 m 99 cm zo zwart als Moriaantje en spreken met twee woorden). Heb ik nu extra punten voor mijn begeerd doodsbedreiging ? Ik doe niet aan bedreigingen. Vooral als ik je standpunt, volledig onderschrijf. Heb je trouwens werk of studie?

vgeld
26-11-04, 00:46
Geplaatst door Al Sawt
Ik doe niet aan bedreigingen. Vooral als ik je standpunt, volledig onderschrijf. Heb je trouwens werk of studie?
Mijn werk bestaat uit het opsporen van Maroc_werkozen en Maroc_Niet_naar_school_gaan. Noem mij de "nietsnut Moroccan hunter ". Ik ben zo ijverige als de pest ! kijk uit ! want voor je het weet word je van je vrijheid beroofd !

vgeld
26-11-04, 00:54
Geplaatst door Bofko
Val toch dood, man !
Als ik dood val dan is het mij schuld. Ik wil dat je een doodsbedreiging uitspreekt dat door jou toedoen het einde van mijn leven kan betekenen. Vraag ik now teveel ?

Al Sawt
26-11-04, 02:03
Geplaatst door vgeld
Mijn werk bestaat uit het opsporen van Maroc_werkozen en Maroc_Niet_naar_school_gaan. Noem mij de "nietsnut Moroccan hunter ". Ik ben zo ijverige als de pest ! kijk uit ! want voor je het weet word je van je vrijheid beroofd ! Ik voldoe aan al je criteria, om niet in aanmerking te komen voor dienstplicht.

Goodnight
26-11-04, 08:15
Vgeld, bij deze: ik bedreig je met een verschrikkelijke langzame dood.

echnaton
26-11-04, 08:57
Geplaatst door vgeld
Vinden jullie ook niet dat na al het geprik op dit forum, ik recht heb op een doodsbedreiging? Gun mij ook wat alstublieft ! Kom schrijf en richt een gruwelijke doodsbedreiging aan mijn adres. U wilt toch ook meetellen in dit land?

Ik bedreig je met een levenslang verblijf in dit land. (Voor jou misschien erger dan een doodsbedreiging).