PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie treedt op tegen demonstranten



~Panthera~
26-11-04, 16:26
Politie treedt op tegen demonstranten

Uitgegeven: 26 november 2004 16:08
Laatst gewijzigd: 26 november 2004 16:15

KIEV - Voor het eerst sinds de omstreden presidentsverkiezingen zondag is het in Oekraïne tot ongeregeldheden gekomen. In de stad Tsjernigov zette de oproerpolitie traangas in tegen aanhangers van oppositieleider Joesjtsjenko.

Bij de schermutselingen raakte zeker een agent lichtgewond. In de stad, 150 kilometer ten noordoosten van de hoofdstad Kiev, hadden zich ongeveer 8000 betogers verzameld. De politie wierp traangasgranaten toen een parlementariër van de oppositie toegang tot een zitting van de gemeenteraad eiste, meldde een Oekraïense internetkrant vrijdag.
-----------

De russen zijn gearriveerd ? :moe:

mark61
26-11-04, 17:28
Geplaatst door ~Panthera~
De russen zijn gearriveerd ? :moe:

Ehh...ze wonen er al een paar honderd jaar.

~Panthera~
26-11-04, 18:53
Geplaatst door mark61
Ehh...ze wonen er al een paar honderd jaar.
---------

Je weet best wat ik bedoel. :fpuh:

mark61
26-11-04, 22:57
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Je weet best wat ik bedoel. :fpuh:

Nee. :corcky:

~Panthera~
26-11-04, 23:12
Geplaatst door mark61
Nee. :corcky:

----------------------------------

http://similarminds.com/images/leader/5.jpg :D

mark61
26-11-04, 23:24
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------------

http://similarminds.com/images/leader/5.jpg :D

Ik rook geen pijp en kom vaker bij de kapper. Maar leg nou nog s uit van die russen? :confused:

~Panthera~
26-11-04, 23:29
Geplaatst door mark61
Ik rook geen pijp en kom vaker bij de kapper. Maar leg nou nog s uit van die russen? :confused:
-------------------

Er was toch ineens politie, met traangas.
Nog niet gezien de laatste dagen.

mark61
26-11-04, 23:31
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

Er was toch ineens politie, met traangas.
Nog niet gezien de laatste dagen.

Gewoon, Oekraïense pelisies. Net als Oekraïense mijnwerkers en ander voetbalsupporterstormfrontwilderstuig dat met enige aandrang naar Kiev is gejaagd. Dat politieoptreden was in een provinciestad die blijkbaar wat Janoekovitjer is dan de rest van het land.

Komp wel goed. Het Legerkoor staat al uit volle borst te zingen bij oom Joesjenko, de politie doet ook mee. Als ze het in Servië of Roemenië kunnen zullen die Oekraïeners het toch ook wel kunnen.

~Panthera~
26-11-04, 23:34
Geplaatst door mark61
Gewoon, Oekraïense pelisies. Net als Oekraïense mijnwerkers en ander voetbalsupporterstormfrontwilderstuig dat met enige aandrang naar Kiev is gejaagd. Dat politieoptreden was in een provinciestad die blijkbaar wat Janoekovitjer is dan de rest van het land.

Komp wel goed. Het Legerkoor staat al uit volle borst te zingen bij oom Joesjenko, de politie doet ook mee. Als ze het in Servië of Roemenië kunnen zullen die Oekraïeners het toch ook wel kunnen.
-----------

Ik hoop het echt voor ze. :D