PDA

Bekijk Volledige Versie : Ayaan Hirsi Ali goed voor 18 zetels



echnaton
26-11-04, 21:37
Ayaan Hirsi Ali goed voor 18 zetels

Uit een peiling van Bureau Interview/NSS, die vrijdagavond werd bekend gemaakt, blijkt dat VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali op grote steun mag rekenen. 12% van de ondervraagden gaf aan een voorkeursstem aan haar te willen geven. Omgerekend is dat 18 zetels. In haar eentje zou Ayaan dus voor 18 kamerzetels kunnen zorgen. Ook Wilders kan op grote steun van de kiezers rekenen.

Lugh
26-11-04, 21:51
Kan nog wat worden als ze zich aansluit bij Wilders... :melig:

mark61
26-11-04, 22:05
Goh, 1 vrouw en een paardenkop met samen een kamermeerderheid. :confused:

Karin.N
26-11-04, 22:08
Het is nog geen verkiezingstijd, kan allemaal weer veranderen.

barfly
26-11-04, 22:10
Joepie LPF can be overdone... :maf2:

~Panthera~
26-11-04, 22:13
T wordt tijd om te emigreren. :moe:

echnaton
26-11-04, 22:14
Geplaatst door mark61
Goh, 1 vrouw en een paardenkop met samen een kamermeerderheid. :confused:

Jij hebt erg weinig respect voor mensen met wie het volk zich kan identificeren, gekozen volksvertegenwoordigers.

barfly
26-11-04, 22:15
Geplaatst door ~Panthera~
T wordt tijd om te emigreren. :moe:

Echt niet! En die kut Nederlanders 't een beetje makkelijk maken zeker? :fuckit:

echnaton
26-11-04, 22:15
Geplaatst door barfly
Joepie LPF can be overdone... :maf2:

En maar hopen dat nu niemand meer het loodje legt.

~Panthera~
26-11-04, 22:17
Geplaatst door barfly
Echt niet! En die kut Nederlanders 't een beetje makkelijk maken zeker? :fuckit:
---------

Eigenlijk hebbie wel gelijk. http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a115.gif screw them. :hihi:

barfly
26-11-04, 22:20
Geplaatst door echnaton
En maar hopen dat nu niemand meer het loodje legt.

Weetjewat? Als jij nou die linkse dierenactivisten tegenhoudt, dan scheld ik ze uit!

echnaton
26-11-04, 22:21
Geplaatst door ~Panthera~
T wordt tijd om te emigreren. :moe:

Ben jij ook zo gesteld op vrijheid van meningsuiting?

mark61
26-11-04, 22:23
Geplaatst door echnaton
Jij hebt erg weinig respect voor mensen met wie het volk zich kan identificeren, gekozen volksvertegenwoordigers.

'Anderhalve man en een paardenkop' is een perfectly respectable uitdrukking voor 'erg weinig mensen'.

Het is niet best gesteld met een volk dat zich met dergelijke mensen identificeert. Gekozen of niet. Toen ze gekozen werden sloegen ze dergelijke taal trouwens nog niet uit. Dus eigenlijk is het kiezersbedrog. :hihi:

~Panthera~
26-11-04, 22:24
Geplaatst door echnaton
Ben jij ook zo gesteld op vrijheid van meningsuiting?
-------------


Die heb ik, dus daar maak ik me niet druk om. :D

echnaton
26-11-04, 22:26
Geplaatst door mark61
'Anderhalve man en een paardenkop' is een perfectly respectable uitdrukking voor 'erg weinig mensen'.

Het is niet best gesteld met een volk dat zich met dergelijke mensen identificeert. Gekozen of niet. Toen ze gekozen werden sloegen ze dergelijke taal trouwens nog niet uit. Dus eigenlijk is het kiezersbedrog. :hihi:

Welke taal?

echnaton
26-11-04, 22:27
Geplaatst door ~Panthera~
-------------


Die heb ik, dus daar maak ik me niet druk om. :D

Die heb je nog wel.

mark61
26-11-04, 22:29
Geplaatst door echnaton
Welke taal?

De Nederlandse. Of vind je het er Arabisch of Turks uitzien?

We hebben dus geen partijen en ook geen parlement meer nodig, want aan 2 personen heeft half NL wel genoeg. Dat wordt nog ongezellig.

echnaton
26-11-04, 22:31
Geplaatst door mark61
De Nederlandse. Of vind je het er Arabisch of Turks uitzien?

We hebben dus geen partijen en ook geen parlement meer nodig, want aan 2 personen heeft half NL wel genoeg. Dat wordt nog ongezellig.

Je schrijft wel Nederlands maar de inhoud van wat je schrijft past beter bij een dictatuur in opkomst.

~Panthera~
26-11-04, 22:32
Geplaatst door echnaton
Die heb je nog wel.
-------


Denk dat jij daar banger voor bent, dan ik.

Ik denk dat als Zuurkool en consorten op het pluche zitten, we het DAN wel kunnen vergeten met "vrijheid".

echnaton
26-11-04, 22:35
Geplaatst door ~Panthera~
-------


Denk dat jij daar banger voor bent, dan ik.

Ik denk dat als Zuurkool en consorten op het pluche zitten, we het DAN wel kunnen vergeten met "vrijheid".

Ja daar ben ik banger voor dan jij want jij zorgt toch wel dat je een politiek correcte mening hebt, zodat je niet afgeknald wordt.

~Panthera~
26-11-04, 22:38
Geplaatst door echnaton
Ja daar ben ik banger voor dan jij want jij zorgt toch wel dat je een politiek correcte mening hebt, zodat je niet afgeknald wordt.
---------------------

Dat denk jij.
Kun je nagaan hoe paranoide je al bent.
Ik zeg precies wat ik denk.
Niks correct aan.

echnaton
26-11-04, 22:40
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------

Dat denk jij.
Kun je nagaan hoe paranoide je al bent.
Ik zeg precies wat ik denk.
Niks correct aan.

Fortuyn, Joos en Van Gogh waren zeker ook paranoïde?
Een Ayaan en Wilders zijn het zeker ook?

~Panthera~
26-11-04, 22:44
Geplaatst door echnaton
Fortuyn, Joos en Van Gogh waren zeker ook paranoïde?
Een Ayaan en Wilders zijn het zeker ook?
--------------------

Fortuyn was een PCL-2 geval.
Joos is vermoord, maar dat maakte eigenlijk geen hond uit, want het was MAAR een verslaafde, zoals veel Nederlanders er ook over dachten.
Ondanks de stille hypocriete tocht.

En de rest?

Die vaart lekker op de angst van mensen.

Politiek correct genoeg? :fpetaf:

mark61
26-11-04, 22:44
Geplaatst door echnaton
Je schrijft wel Nederlands maar de inhoud van wat je schrijft past beter bij een dictatuur in opkomst.

Precies. De halve bevolking die achter twee hysterische volksmenners aanloopt en elk gevoel voor verhoudingen en fatsoen heeft verloren. De beschaving die andermaal een zeer dun vernisje blijkt.

echnaton
26-11-04, 22:50
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Fortuyn was een PCL-2 geval.
Joos is vermoord, maar dat maakte eigenlijk geen hond uit, want het was MAAR een verslaafde, zoals veel Nederlanders er ook over dachten.
Ondanks de stille hypocriete tocht.

En de rest?

Die vaart lekker op de angst van mensen.

Politiek correct genoeg? :fpetaf:

Zeer duidelijk.
En lichtjaren verwijderd van de waarheid.

~Panthera~
26-11-04, 22:52
Geplaatst door echnaton
Zeer duidelijk.
En lichtjaren verwijderd van de waarheid.
-------------

Tuurlijk joh, keep on dreaming. :fpetaf:
Maar niet janken als jouw vrijheid straks van zeer korte duur blijkt te zijn he ?

echnaton
26-11-04, 22:54
Geplaatst door mark61
Precies. De halve bevolking die achter twee hysterische volksmenners aanloopt en elk gevoel voor verhoudingen en fatsoen heeft verloren. De beschaving die andermaal een zeer dun vernisje blijkt.

Die hysterische volksmenners die jij bedoelt zijn personen die precies weten wat er mis is bij ons en dat ook zeggen. De mensen die hen steunen begrijpen ook waar het om gaat. In tegenstelling tot sommige anderen die de wereld liever door een roze bril willen zien en daarmee ten onder dreigen te gaan. Net als de sociaal-democraten in Duitsland in de jaren '30.

echnaton
26-11-04, 22:56
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Tuurlijk joh, keep on dreaming. :fpetaf:
Maar niet janken als jouw vrijheid straks van zeer korte duur blijkt te zijn he ?

Lees maar eens iets over straatvechtersbenden in de Weimarrepubliek. Dan weet je van welke kant de bedreiging komt.

Zwarte Schaap
26-11-04, 23:21
Communisme valt

Nieuwe vijand

VVD-Kapitalisme

Bolkestein - Islamdiscussie

Integratiediscussie=Islamdiscussie

Media, politici, subsidiezuigers en onderzoekers struikelen over elkaar heen.

Overexposure leidt tot stereotypering en stigmatisering

Moslimhaat

Één thema politici zoals Wilders en Hirsi Ali plukken de vruchten

Ruim 35 % van de zetels.

ZbaqZbaq
27-11-04, 00:15
Geplaatst door echnaton
Ayaan Hirsi Ali goed voor 18 zetels

Uit een peiling van Bureau Interview/NSS, die vrijdagavond werd bekend gemaakt, blijkt dat VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali op grote steun mag rekenen. 12% van de ondervraagden gaf aan een voorkeursstem aan haar te willen geven. Omgerekend is dat 18 zetels. In haar eentje zou Ayaan dus voor 18 kamerzetels kunnen zorgen. Ook Wilders kan op grote steun van de kiezers rekenen.

Wat is dit voor halve gare conclusie die hier getrokken wordt ?
Het gaat hier om voorkeursstemmen... m.a.w. Als iemand op VVD stemt aan wie zou hij dan de voorkeur geven.

Maar dit is absoluut geen garantie voor 18 zetels voor een "Ayaan partij"

Ik moet wel zeggen dat er ook weer genoeg halve garen zijn om haar aan een flink aantal zetels te helpen mocht ze zich inderdaad gaan afscheiden.

ZbaqZbaq
27-11-04, 00:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Communisme valt

Nieuwe vijand

VVD-Kapitalisme

Bolkestein - Islamdiscussie

Integratiediscussie=Islamdiscussie

Media, politici, subsidiezuigers en onderzoekers struikelen over elkaar heen.

Overexposure leidt tot stereotypering en stigmatisering

Moslimhaat

Één thema politici zoals Wilders en Hirsi Ali plukken de vruchten

Ruim 35 % van de zetels.

maak je lijstje verder af met een toekomst analyse.

Rosita0323_
27-11-04, 00:43
Geplaatst door echnaton
Ayaan Hirsi Ali goed voor 18 zetels

Uit een peiling van Bureau Interview/NSS, die vrijdagavond werd bekend gemaakt, blijkt dat VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali op grote steun mag rekenen. 12% van de ondervraagden gaf aan een voorkeursstem aan haar te willen geven. Omgerekend is dat 18 zetels. In haar eentje zou Ayaan dus voor 18 kamerzetels kunnen zorgen. Ook Wilders kan op grote steun van de kiezers rekenen.

Nou...die peilingen zijn echt stemmingmakerij, dus hoe beroerd dit kabinet het ook doet, laat ze om deze redenen alsjeblieft zitten. Over twee jaar moet ik nog zien hoeveel stemmen er nog overblijven voor Geert en Ayaan..

Jozias ook gezien vanavond op tv? die was ook lekker bezig, het leek wel een directe geste naar Wilders toe, tegen het radicale aan dus...tja in Den Haag gaat het ook niet goed meer..

Verkiezingen nu zou het allerslechtste zijn lijkt mij, al die stemmen weer op twee luitjes die ow zo zielig zijn, ze leven wel, dus stemmen op een dode hoeft in dit geval niet...Dat was net zo belachelijk destijds

Zwarte Schaap
27-11-04, 00:48
Geplaatst door ZbaqZbaq
maak je lijstje verder af met een toekomst analyse.

Weet ik niet, maar ik vrees een analyse met een een negatieve uitkomst.

echnaton
27-11-04, 00:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Communisme valt

Nieuwe vijand

VVD-Kapitalisme

Bolkestein - Islamdiscussie

Integratiediscussie=Islamdiscussie

Media, politici, subsidiezuigers en onderzoekers struikelen over elkaar heen.

Overexposure leidt tot stereotypering en stigmatisering

Moslimhaat

Één thema politici zoals Wilders en Hirsi Ali plukken de vruchten

Ruim 35 % van de zetels.

Je bent een flink aantal gebeurtenissen, die tot een beter begrip van de situatie zouden kunnen leiden, vergeten

echnaton
27-11-04, 00:52
Geplaatst door ZbaqZbaq
Wat is dit voor halve gare conclusie die hier getrokken wordt ?
Het gaat hier om voorkeursstemmen... m.a.w. Als iemand op VVD stemt aan wie zou hij dan de voorkeur geven.

Maar dit is absoluut geen garantie voor 18 zetels voor een "Ayaan partij"

Ik moet wel zeggen dat er ook weer genoeg halve garen zijn om haar aan een flink aantal zetels te helpen mocht ze zich inderdaad gaan afscheiden.

Het betekent dat Ayaan in haar eentje zou kunnen zorgen voor 18 zetels voor de VVD.

Rosita0323_
27-11-04, 00:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Communisme valt

Nieuwe vijand

VVD-Kapitalisme

Bolkestein - Islamdiscussie

Integratiediscussie=Islamdiscussie

Media, politici, subsidiezuigers en onderzoekers struikelen over elkaar heen.

Overexposure leidt tot stereotypering en stigmatisering

Moslimhaat

Één thema politici zoals Wilders en Hirsi Ali plukken de vruchten

Ruim 35 % van de zetels.

Precies zoals je zegt... 1 themapolitiek... In Kopspijkers vorige week heel goed neergezet!

Het vervolg van je lijstje ZS, zou wel het ware gezicht van de democratie kunnen zijn, een democratie die aan elkaar hangt van opgeblazen futiliteiten, zichzelf democratie noemt en in diezelfde adem ook een hele bevolkingsgroep afwijst, discrimineert.. "De vuile was binnenhouden democratie" "De van een mug een olifant maken politiek"

De voortekenen zijn elke dag waarneembaar op de tv..

Ik hoop en reken op de Hollandse nuchterheid de komende tijd en niet op die voortschrijdende verrechtsing..

~Panthera~
27-11-04, 01:01
Geplaatst door Rosita0323_

Ik hoop en reken op de Hollandse nuchterheid de komende tijd en niet op die voortschrijdende verrechtsing..
------------

Die hebben we gezien: stemmen op een dooie :moe:

Maar goed, de optimistische kant is: het waren er maar 1 op de 16 :D
Betekend nog altijd dat 15 nog redelijk konden nadenken.

Alhoewel. :hihi:

barfly
27-11-04, 01:08
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Die hebben we gezien: stemmen op een dooie :moe:

Maar goed, de optimistische kant is: het waren er maar 1 op de 16 :D
Betekend nog altijd dat 15 nog redelijk konden nadenken.

Alhoewel. :hihi:

Het zijn altijd minderheden. Het zou Nederland sieren om niet van streek te raken bij 16:1 :)

~Panthera~
27-11-04, 01:10
Geplaatst door barfly
Het zijn altijd minderheden. Het zou Nederland sieren om niet van streek te raken bij 16:1 :)
--------------

We zien het wel.
T zou me niks verbazen. :moe:

Zwarte Schaap
27-11-04, 01:31
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Die hebben we gezien: stemmen op een dooie :moe:

Maar goed, de optimistische kant is: het waren er maar 1 op de 16 :D
Betekend nog altijd dat 15 nog redelijk konden nadenken.

Alhoewel. :hihi:

Wat bedoel je eigenlijk met 1 op de 16?

~Panthera~
27-11-04, 01:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat bedoel je eigenlijk met 1 op de 16?
-----------

1,6 miljoen hadden op de LPF gestemd.
Dat is met pakbeet 16 miljoen mensen 1 op de 16.
Of ben ik aan slaap toe ? :D


K ga pitten.

Truste ! :zwaai:

mark61
27-11-04, 01:53
Geplaatst door echnaton
Die hysterische volksmenners die jij bedoelt zijn personen die precies weten wat er mis is bij ons en dat ook zeggen. De mensen die hen steunen begrijpen ook waar het om gaat. In tegenstelling tot sommige anderen die de wereld liever door een roze bril willen zien en daarmee ten onder dreigen te gaan. Net als de sociaal-democraten in Duitsland in de jaren '30.

Dus je beschouwt AHA en Wilders als de Hitlers van deze tijd?

mark61
27-11-04, 01:55
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

1,6 miljoen hadden op de LPF gestemd.
Dat is met pakbeet 16 miljoen mensen 1 op de 16.
Of ben ik aan slaap toe ? :D


K ga pitten.

Truste ! :zwaai:

Ja, je bent aan slaap toe. Dat is 1 op 10, als zuigelingen ook stemrecht hebben. In werkelijkheid was het iets minder dan 1 op 5.

Zwarte Schaap
27-11-04, 01:58
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

1,6 miljoen hadden op de LPF gestemd.
Dat is met pakbeet 16 miljoen mensen 1 op de 16.
Of ben ik aan slaap toe ? :D


K ga pitten.

Truste ! :zwaai:

Ah dan had ik het goed begrepen. IK wil alleen zeggen dat het erger is. 16 miljoen moet je nog minstens de helft van aftrekken. Alleen Nederlanders boven de 18 jaar mogen stemmen, allochtonen zonder Nederlandse nationaliteit moet je er ook nog van aftrekken. Daarnaast moet je de niet-stemmers er ook nog vanaf trekken. Je komt uit denk ik om en nabij de 8 miljoen stemmers. Dit is uit de losse pols maar het geeft al aan dat het wel dubbel zo erg is. Ik hou het dus 1 op de 5.

In Rotterdam was het geloof ik 34 % die stemde op leefbaar Rotterdam. Dat is één op de drie.

Ik denk dat het veel erger is omdat veel mensen wel hetzelfde denken over de allochtonen issue maar blijven hun partij trouw, of vinden bepaalde issues toch beter in handen van andere partijen, dan niet direct de ultra-rechtse partijen.

Daarnaast zijn de meeste partijen met een enorme ruk naar rechts gesprongen of nemen veelal traditionele rechtse standpunten in.


Slaap ze.

echnaton
27-11-04, 02:01
Geplaatst door mark61
Dus je beschouwt AHA en Wilders als de Hitlers van deze tijd?

Je weet best wie ik vergelijk met de straatvechters van de nazi's. Je mag zelf bedenken wie ik vergelijk met de sociaal-democraten die geen afdoend antwoord hadden en uiteindelijk met al hun goede bedoelingen als lammeren geslacht werden.

taouanza
27-11-04, 08:43
Geplaatst door ZbaqZbaq
Wat is dit voor halve gare conclusie die hier getrokken wordt ?
Het gaat hier om voorkeursstemmen... m.a.w. Als iemand op VVD stemt aan wie zou hij dan de voorkeur geven.

Maar dit is absoluut geen garantie voor 18 zetels voor een "Ayaan partij"

Ik moet wel zeggen dat er ook weer genoeg halve garen zijn om haar aan een flink aantal zetels te helpen mocht ze zich inderdaad gaan afscheiden.

En dan Pim Fortuyn als de grootste Nederlander. En dan moeten de allochtonen de Nederlandse geschiedenis, normen en waarden kennen.
Het zou hilarisch zijn als het niet te triest voor woorden is.

taouanza
27-11-04, 08:46
Geplaatst door Rosita0323_
Precies zoals je zegt... 1 themapolitiek... In Kopspijkers vorige week heel goed neergezet!

Het vervolg van je lijstje ZS, zou wel het ware gezicht van de democratie kunnen zijn, een democratie die aan elkaar hangt van opgeblazen futiliteiten, zichzelf democratie noemt en in diezelfde adem ook een hele bevolkingsgroep afwijst, discrimineert.. "De vuile was binnenhouden democratie" "De van een mug een olifant maken politiek"

De voortekenen zijn elke dag waarneembaar op de tv..

Ik hoop en reken op de Hollandse nuchterheid de komende tijd en niet op die voortschrijdende verrechtsing..

Ik heb van de week Wouter Bos live in aktie gezien. Twas om te huilen zo triest. Maar gelukkig was zowel de zaal als de lokale politiek in Amesfoort niet onder de indruk van hem behalve Sini.:moe:
Dus ondanks de media zijn er gelukkig nog steeds mensen die kunnen nadenken.

Lugh
27-11-04, 10:23
Geplaatst door Rosita0323_
Jozias ook gezien vanavond op tv? die was ook lekker bezig, het leek wel een directe geste naar Wilders toe, tegen het radicale aan dus...tja in Den Haag gaat het ook niet goed meer..
Van Aartsen wil met de VVD juist wat naar links opschuiven, richting D66. Enkel op het gebied van veiligheid, immigratie en integratie kun je hem vrij rechts noemen.

ninaroos
27-11-04, 10:24
Het is bijna Sinterklaas. Dus Sinterklaas en Zwarte Piet zijn erg populair in deze periode!!

Je kunt natuurlijk wel raden wie de cadeautjes krijgt?
dat zijn diegenen die de bekende liedjes zingen van "vrijheid van meningsuiting", "keiharde integratie-aanpak" enz. enz.
En wie stout is krijgt de roe..........
De roe hebben we al mogen meemaken in de film "submission".