PDA

Bekijk Volledige Versie : Kamp overweegt missie Gazastrook



deleted user
28-11-04, 05:08
gewist

Maarten
28-11-04, 06:32
Hebben ze de Palestijnen al wat gevraagd eigenlijk?

mark61
28-11-04, 11:35
Geplaatst door deleted user
Nu vraag ik me af of dit een welgemeende overweging is of dat het een politieke wens is voor meer investeringen in de koninklijke land- en luchtmacht...

Tuurlijk is dat geen welgemeende overweging. Kamp wil imperialistische aanvalswapens (kruisraketten, zeg ik er voor de zekerheid maar even bij) en andermaal bewijzen dat Nederland in de race is voor de titel Kleine Satan van het jaar. Gezellig met de USAolifant over de houten brug. 'Wat stampen we lekker hè', piepte de Kampmuis nog.

mark61
28-11-04, 11:49
Geplaatst door deleted user
Hij komt op mij wel als betrouwbaar over maar jah, dat hij bij de VVD zit roept gewoon argwaan op bij mij. Als ik hem zie spreken denk ik keer op keer, wat doet deze man bij de VVD?
:confused:

??? Nou ben ik confused. Kamp zit prima bij de VVD. Aan de rechterkant zelfs. Hij is een betrouwbaar hielenlikkertje van de Amerikanen, ja. Dus volkomen onbetrouwbaar als bevorderaar van de NL belangen.

Lugh
28-11-04, 11:59
Geplaatst door deleted user
Heel de politiek is nu rechts, als je dat zo wilt noemen.
Laat het Jan Marijnissen maar niet horen.... :nijn:

mark61
28-11-04, 12:08
Geplaatst door deleted user
Tjah wie niet tegenwoordig, wat dat betreft heb ik mijn horizon allang verbreed, anders hou je weinig 'vrienden' over.

Das dan pech. Als gelovige sta je toch ook voor bepaalde dingen, hoe weinig 'medestanders' je evt. ook hebt?


Hij probeert tenminste zo tussen alle addertjes door, wat natuurlijk een hopeloze zaak is maar dat terzijde, nog een soort van wereldverbeteraar te zijn. Alleen jammer dat het echte werk niet in lood en staal zit, maar puur mensenwerk is.

Precies. Dus hoe zie jij de aanschaf van kruisraketten als wereldverbeteren? Ze zijn niet eens zonder Amerikaanse toestemming te gebruiken. Dat is in feite een aanslag op de NL soevereiniteit. Absurd. En in zo'n man heb jij vertrouwen? Sjeminee, kijk s wat vaker in de Koran, zou ik haast zeggen.