PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie A,dam doet invallen in HORECA denkmantels Israeliërs



Joesoef
28-11-04, 13:02
Op een aantal plaatsen in Amsterdam en Amstelveen zijn vanochtend invallen gedaan in woningen, hotels en restaurants. Het gaat om een grootschalige actie tegen het witwassen van crimineel geld en illegaal arbeid.

Ook de nationale recherche en de fiscale opsporingsdienst FIOD zijn bij de actie betrokken. In totaal deden 250 mensen mee aan de operatie.

Het onderzoek richt zich op een Israelisch crimineel netwerk , dat in Amsterdam actief zou zijn. In de hoofdstad werden onder meer op het Damrak vier restaurants en twee hotels afgesloten.

Er zijn twee arrestaties verricht en is er administratie in beslag genomen. Het Openbaar Ministerie komt in de loop van de middag met meer informatie.

www.omroep.nl

Max Stirner
28-11-04, 13:06
Geplaatst door Joesoef
Op een aantal plaatsen in Amsterdam en Amstelveen zijn vanochtend invallen gedaan in woningen, hotels en restaurants. Het gaat om een grootschalige actie tegen het witwassen van crimineel geld en illegaal arbeid.

Ook de nationale recherche en de fiscale opsporingsdienst FIOD zijn bij de actie betrokken. In totaal deden 250 mensen mee aan de operatie.

Het onderzoek richt zich op een Israelisch crimineel netwerk, dat in Amsterdam actief zou zijn. In de hoofdstad werden onder meer op het Damrak vier restaurants en twee hotels afgesloten.

Er zijn twee arrestaties verricht en is er administratie in beslag genomen. Het Openbaar Ministerie komt in de loop van de middag met meer informatie.

www.omroep.nl


Ik denk dat we een beetje moeten oppassen met het stigmatiseren van Israeli`s. Dat drijft ze in handen van extremisten en dan gaan ze hele rare dingen doen, dat is de afgelopen jaren wel bewezen..... :)

Lugh
28-11-04, 13:16
Geplaatst door Max Stirner
Ik denk dat we een beetje moeten oppassen met het stigmatiseren van Israeli`s. Dat drijft ze in handen van extremisten en dan gaan ze hele rare dingen doen, dat is de afgelopen jaren wel bewezen..... :)
Die plaat mag je toch alleen afspelen als het om Marokkanen gaat?

Als het om Israëliërs gaat MOET het in de kop staan, als dat niet zo is zet je het er zelf gewoon bij, zoals Joesoef doet.

Joesoef
28-11-04, 13:25
Geplaatst door Lugh
Die plaat mag je toch alleen afspelen als het om Marokkanen gaat?

Als het om Israëliërs gaat MOET het in de kop staan, als dat niet zo is zet je het er zelf gewoon bij, zoals Joesoef doet.

Ik heb bij de Telegraaf gewerkt totdat ze vernamen dat ik Moslim ben.

Lugh
28-11-04, 13:27
Geplaatst door Joesoef
Ik heb bij de Telegraaf gewerkt totdat ze vernamen dat ik Moslim ben.
Misschien dacht jij dat je om die reden ontslagen werd, maar was het in werkelijkheid gewoon vanwege je slechte taalbeheersing. ;)

Denkmantels? :rolleyes:

Joesoef
28-11-04, 13:32
Geplaatst door Lugh

Denkmantels? :rolleyes:

:p


Hey mag ik als allochtoon.

Lugh
28-11-04, 13:37
:)

Vrede
28-11-04, 14:11
Joesoef jij allochtoon?? Dan ben ik Bob Marley.


Autotje.