PDA

Bekijk Volledige Versie : lonsdale jongeren vervolgd in Noord Limburg, nieuwe "holocaust"???



18.8
28-11-04, 13:46
In Venlo eo worden de laatste paar dagen zogenaamde Lonsdale jongeren systematisch opgepakt en voor drie uur vastgezet zonder enige reden.
Het enige wat ze natuurlijk doen is ze ondervragen, ondervragen, ondervragen. Is dit nu het land wat we willen worden? Denken ze nu dat ze hiermee hun doel bereiken? Volgens mij werkt het averechts en wekt het alleen meer agressie op tegen de politie, overheid etc etc.

Wat is jullie mening?

Vrede
28-11-04, 13:48
Mijn mening is dat Nederland als fladderende vleermuis in het licht van de dag zijn weg niet meer kent.

Marsipulami
28-11-04, 13:49
Geplaatst door 18.8
In Venlo eo worden de laatste paar dagen zogenaamde Lonsdale jongeren systematisch opgepakt en voor drie uur vastgezet zonder enige reden.
Het enige wat ze natuurlijk doen is ze ondervragen, ondervragen, ondervragen. Is dit nu het land wat we willen worden? Denken ze nu dat ze hiermee hun doel bereiken? Volgens mij werkt het averechts en wekt het alleen meer agressie op tegen de politie, overheid etc etc.

Wat is jullie mening?

Het gebeurt ook wel eens dat allochtone jongeren per vergissing opgepakt worden. Dat kweekt inderdaad agressie tegen de politie.

Spoetnik
28-11-04, 14:45
De Nederlandse elite en de AIVD zijn bezig om de Nederlandse jeugd te radicaliseren. Dat geldt zowel voor extreem-links, extreem-rechts als moslimextremisten, dit om gedurende de komende economische crisis genoeg redenen te hebben om het leger in te zetten tegen de bevolking.