PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders bedelt geld voor partij middels kettingbrief



nl-x
28-11-04, 16:14
Geplaatst op GeenStijl (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003004.html)
Opzouten met je bedelspam!
Limburgse Geert staat inmiddels op 29 zetels, opnieuw een winst van drie ten opzichte van vorige week. De man met het meest bouncende kapsel van de Kamer zit met zijn groep echter dringend verlegen om centjes en stuurt nu dus een bedelbrief rond. Zojuist plofte er ook één in onze mailbox. Met het vriendelijke verzoek geld te storten en het schrijven naar drie bekenden te forwarden. Een kettingbrief dus. Onze tip, kopieer de brief en stuur hem door aan al je contactpersonen. Verander alleen even het rekeningnummer naar eigen inzicht. Dat kan het rekeningnummer van jezelf zijn danwel het gironummer van een ander goed doel. Warchild, het Aidsfonds of de Kankerbestrijding bijvoorbeeld. Kettingbrieven zijn lame, om over kettingbrieven van Limburgers nog maar te zwijgen. Opzouten met je bedelspam!



Geplaatst op nu.nl (http://nu.nl/news.jsp?n=448618&c=11)
Wilders start inzameling voor nieuwe beweging
DEN HAAG - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Wilders is een inzamelingsactie begonnen voor de politieke beweging die hij volgend jaar wil presenteren.

Het geld is nodig voor het huren van een pand, het kopen van computers en het in dienst nemen van enkele mensen. Dat staat in een e-mail die Wilders naar sympathisanten heeft gestuurd. Afgelopen week richtte de voormalige VVD'er de Stichting Geert Wilders op, een voorloper van de nieuwe beweging.

In zijn e-mail wijst Wilders erop dat de gevestigde politieke partijen "flinke subsidies'' van de overheid ontvangen. "Die krijgen wij niet, maar we hebben iets dat veel meer waard is: uw steun.'' Wilders schrijft dat hij de steunbetuigingen die hij heeft ontvangen onmogelijk allemaal kan beantwoorden.

Het Kamerlid was zondag niet voor een nadere toelichting bereikbaar.


Ligt het aan mij of mag iemand die reeds kamerlid is zn tonnensalaris zelf inzetten voor een partij? Let wel dat zn salaris in volgend kabinet met 30% omhoog gaat!

Spoetnik
28-11-04, 16:17
spam!!

Waar is Donna.. zij doet er wel wat aan. :)

Lugh
28-11-04, 16:27
Geplaatst door nl-x
Ligt het aan mij of mag iemand die reeds kamerlid is zn tonnensalaris zelf inzetten voor een partij? Let wel dat zn salaris in volgend kabinet met 30% omhoog gaat!
Tonnen salaris? Zoek het voor de grap eerst eens op!

Wilders in een volgend kabinet? Misschien moet je eerst het verschil eens leren tussen de Tweede Kamer en het kabinet, voor je zulke rare uitspraken doet. Het salaris voor Tweede Kamerleden gaat overigens niet met 30% omhoog.

nl-x
28-11-04, 16:55
Heb geen zin om het precies na te zoeken, maar hier heb je alvast http://www.nu.nl/news.jsp?n=396956&c=11 ... Lees laatste alinea.

Lugh
28-11-04, 17:16
Geplaatst door nl-x
Heb geen zin om het precies na te zoeken, maar hier heb je alvast http://www.nu.nl/news.jsp?n=396956&c=11 ... Lees laatste alinea.
Daar staat toch duidelijk dat het om ministers gaat? Wilders is altijd nog Tweede Kamerlid...

barneveld
28-11-04, 17:55
Geplaatst door Lugh
Daar staat toch duidelijk dat het om ministers gaat? Wilders is altijd nog Tweede Kamerlid...

een eikel is hij in het echt

Asma2
28-11-04, 18:02
Kan ik mijn Zakaat aan deze man geven?
ba33333333333333333333333333
:)

barneveld
28-11-04, 18:05
Geplaatst door Asma2
Kan ik mijn Zakaat aan deze man geven?
ba33333333333333333333333333
:)


haram

Asma2
28-11-04, 18:08
In jouw ogen is ALLES 7araam.

Orakel
28-11-04, 18:16
Geplaatst door nl-x
Onze tip, kopieer de brief en stuur hem door aan al je contactpersonen. Verander alleen even het rekeningnummer naar eigen inzicht

:hihi:

Moest overigens gister aan die badmuts denken, toen ik iets zag over die kaalkoppen in Duitsland. Bedacht me toen dat het beter is als de gevestigde partijen de anti-sentimenten uitdragen, omdat ze daarmee de white power bewegingen de wind uit de zeilen nemen.
In Oost-Duitsland hebben ze al bijna een nieuwe fuhrer in het parlement.

nl-x
28-11-04, 19:17
Geplaatst door Lugh
Daar staat toch duidelijk dat het om ministers gaat? Wilders is altijd nog Tweede Kamerlid...
Nee, daar stond duidelijk bewindslieden, waar het ging om de 4 ton. Volgens mij ontvangen ze ongeveer hetzelfde, ministers en de rest van de kamer.

Lugh
28-11-04, 19:35
Geplaatst door nl-x
Nee, daar stond duidelijk bewindslieden, waar het ging om de 4 ton. Volgens mij ontvangen ze ongeveer hetzelfde, ministers en de rest van de kamer.
Met bewindslieden worden in dit geval ministers bedoeld, beste NL-X. Zoek het nog maar eens na in andere bronnen, de salarissen van Tweede Kamerleden gaan echt niet omhoog.