PDA

Bekijk Volledige Versie : Mohammed B. Een jongen uit Imzouren met een ait Touzien roots.



Asma2
28-11-04, 16:46
Ik heb net uit objectieve berichtgeving vernomen dat Mohammed B. uit Imzouren afkomstig is en een ait touzien roots heeft.

Het zal toch niet door de aardbeving van vorig jaar komen dat Mohammed B. door de war is geraakt???

Uhmmmmmmmmm.....wie wist dit al?

barneveld
28-11-04, 16:48
Geplaatst door Asma2
Ik heb net uit objectieve berichtgeving vernomen dat Mohammed B. uit Imzouren afkomstig is en een ait touzien roots heeft.

Het zal toch niet door de aardbeving van vorig jaar komen dat Mohammed B. door de war is geraakt???

Uhmmmmmmmmm.....wie wist dit al?

wie zijn je bronnen

Asma2
28-11-04, 16:56
Familieleden van hem :)

barneveld
28-11-04, 17:08
Geplaatst door Asma2
Familieleden van hem :)

ik geloof jou niet

AdamX
28-11-04, 17:11
Geplaatst door Asma2
Ik heb net uit objectieve berichtgeving vernomen dat Mohammed B. uit Imzouren afkomstig is en een ait touzien roots heeft.

Het zal toch niet door de aardbeving van vorig jaar komen dat Mohammed B. door de war is geraakt???

Uhmmmmmmmmm.....wie wist dit al?

ik wist het al, hij is een neef van iemand uit mn buurt en een familie van mij kent zn vader/moeder


en nee het heeft niks met aardbeving of z'n afkomst te maken.

Afrux
28-11-04, 17:12
Geplaatst door Asma2
Ik heb net uit objectieve berichtgeving vernomen dat Mohammed B. uit Imzouren afkomstig is en een ait touzien roots heeft.

Het zal toch niet door de aardbeving van vorig jaar komen dat Mohammed B. door de war is geraakt???

Uhmmmmmmmmm.....wie wist dit al?

ik begrijp niet waarom sommige kranten gewoon Mohammed Bouyiri schrijven en anderen Mohammed B.

Als je naar zijn achternaam kijkt dan kan je al zien dat hij uit de regio komt. Het klopt dus ook volgens mij buurman die omgaat met een oom van Mohammed. Volgens deze man is Mohammed de dood van zijn moeder nooit te boven gekomen. Maar dat is geen legitimiteit om dan zoiets achterlijks te doen

barneveld
28-11-04, 17:14
Geplaatst door Afrux
ik begrijp niet waarom sommige kranten gewoon Mohammed Bouyiri schrijven en anderen Mohammed B.

Als je naar zijn achternaam kijkt dan kan je al zien dat hij uit de regio komt. Het klopt dus ook volgens mij buurman die omgaat met een oom van Mohammed. Volgens deze man is Mohammed de dood van zijn moeder nooit te boven gekomen. Maar dat is geen legitimiteit om dan zoiets achterlijks te doen

HOE SPREEL JE DE ACHTER NAAM UIT

AdamX
28-11-04, 17:17
het heeft iederdaad met de dood van zn moeder te maken waar hij in een slechte setituatie was beland en doordat hebben sommige figuren van hem misbruik gemaakt.

maar goed laten we dit onderwerp nou eenx vergeten, genoeg erover

Lugh
28-11-04, 17:20
Geplaatst door Afrux
ik begrijp niet waarom sommige kranten gewoon Mohammed Bouyiri schrijven en anderen Mohammed B.
Het is een soort stilzwijgende afspraak dat de namen van verdachten niet voluit mogen worden geschreven om hun privacy te beschermen. Terecht komt er steeds meer verzet tegen.

Met de komst van internet is toch binnen de kortste keren vanalles bekend over verdachten. Toen heel Nederland wist dat Volkert Van der Graaf heet, bleven bepaalde media het stug over Van der G. hebben. Hoe Hypocriet...

barneveld
28-11-04, 17:28
Geplaatst door Lugh
Het is een soort stilzwijgende afspraak dat de namen van verdachten niet voluit mogen worden geschreven om hun privacy te beschermen. Terecht komt er steeds meer verzet tegen.

Met de komst van internet is toch binnen de kortste keren vanalles bekend over verdachten. Toen heel Nederland wist dat Volkert Van der Graaf heet, bleven bepaalde media het stug over Van der G. hebben. Hoe Hypocriet...

het is verplicht geen hypocriet om alleen de eerst leter van de achternaam

Asma2
28-11-04, 18:01
barnevel.....a kip..... je hoeft me niet te geloven.

Ewaa.....yaa..........

AdamX inouuuuuuuuuuuuuuuuu..................Hoe is het ermee?

Ik heb vernomen dat Mohammed B vlakbij de Soek an Sehbt woonachtig was in Imzouren, klopt dat ma?

barneveld
28-11-04, 18:04
Geplaatst door Asma2
barnevel.....a kip..... je hoeft me niet te geloven.

Ewaa.....yaa..........

AdamX inouuuuuuuuuuuuuuuuu..................Hoe is het ermee?

Ik heb vernomen dat Mohammed B vlakbij de Soek an Sehbt woonachtig was in Imzouren, klopt dat ma?

ik wil feiten zien geen leugens toktok

Asma2
28-11-04, 18:10
In jouw kippenogen is alles toch een feit wat door de media word gespeculeerd.