PDA

Bekijk Volledige Versie : Max Pam is een naar mannetje:



vgeld
28-11-04, 20:27
Hoe durft het kaboutertje Max Pam Hare Majesteit te kijk te zetten in kranten en TV-programma’s.?Als hij lef heeft dan moet hij face to face debateren met mensen die hem in het openbaar van repliek kunnen dienen. Hare Majesteit zal nooit en te nimmer op dergelijke redicule en achterbaks rechts propaganda ingaan en dat weet het naar mannetje. Hare Majesteit zal nooit en te nimmer met hem of wie dan ook corresponderen via de media en dat weet het naar mannetje.

Ik heb de afgelopen twee weken kunnen getuigen van wederopstanding van de linkse intelligentia en dus zal het naar mannetje in debat moeten gaan met noem een dwarsstraat Bas Heijne bijvoorbeeld .
Ik begrijp overigens nog steeds niet waarom mensen solidair moeten zijn met een geit die voor zelfisolement heeft gekozen. Wat is die geit overkomen?

Kennelijke heeft dit volk niet veel met het toneelstukje van van Aartsen en de zijnen anders zou de VVD nu niet op 15 zetels staan. “hup naar nul zetels”.

3 * hoera voor HM
Hoera hoera hoera
Lang leve de Koningin

Goodnight
28-11-04, 20:30
Geplaatst door vgeld
Hoe durft het kaboutertje Max Pam Hare Majesteit te kijk te zetten in kranten en TV-programma’s.?Als hij lef heeft dan moet hij face to face debateren met mensen die hem in het openbaar van repliek kunnen dienen. Hare Majesteit zal nooit en te nimmer op dergelijke redicule en achterbaks rechts propaganda ingaan en dat weet het naar mannetje. Hare Majesteit zal nooit en te nimmer met hem of wie dan ook corresponderen via de media en dat weet het naar mannetje.

Ik heb de afgelopen twee weken kunnen getuigen van wederopstanding van de linkse intelligentia en dus zal het naar mannetje in debat moeten gaan met noem een dwarsstraat Bas Heijne bijvoorbeeld .
Ik begrijp overigens nog steeds niet waarom mensen solidair moeten zijn met een geit die voor zelfisolement heeft gekozen. Wat is die geit overkomen?

Kennelijke heeft dit volk niet veel met het toneelstukje van van Aartsen en de zijnen anders zou de VVD nu niet op 15 zetels staan. “hup naar nul zetels”.

3 * hoera voor HM
Hoera hoera hoera
Lang leve de Koningin

Wordt M6 nu niet jaloers?? :vreemd:

mark61
28-11-04, 20:32
Geplaatst door Goodnight
Wordt M6 nu niet jaloers?? :vreemd:

Jah ik vind vgeld maar een ontrouwe minnaar.

Goodnight
28-11-04, 20:34
Geplaatst door mark61
Jah ik vind vgeld maar een ontrouwe minnaar.

Ik vind dit een typsich geval van opurtinistisch gedrag.... :giechel:

mark61
28-11-04, 20:38
Geplaatst door Goodnight
Ik vind dit een typsich geval van opurtinistisch gedrag.... :giechel:

Het uitgangspunt voor een glanzende carrière. Ik vraag me af hoe het met zijn dienstplichtplan is.

Goodnight
28-11-04, 20:47
Geplaatst door mark61
Het uitgangspunt voor een glanzende carrière. Ik vraag me af hoe het met zijn dienstplichtplan is.

aangezien hij oranjefan is geworden wil hij die nu in NL gaan herinvoeren :D

vgeld
28-11-04, 21:00
Geplaatst door Goodnight
Wordt M6 nu niet jaloers?? :vreemd:

Nee integendeel ! Hij zou trots op me zijn.
Wij Marokkanen zeggen: Je moet de vrienden van Marokko/Marokkanen koesteren.
Ik wil niet beweren dat Hare Majesteit bevriend is met de Marokkanen maar Hare Majesteit heeft stelling genomen door een bezoek te brengen aan Argan in Amsterdam. Hare Majesteit zal overigens precies hetzelfde doen als het om Turken, Antillianen, Kaapverdianen,..etc

vgeld
28-11-04, 21:10
Geplaatst door Goodnight
Ik vind dit een typsich geval van opurtinistisch gedrag.... :giechel:
Nee niets opportunistisch.!
Je moet je vrienden/leiders kennen in tijden dat 't er toe doet.
Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen weken ontdekt dat Bos en Halsema opportunisten van het eerste uur zijn. Wat mij betreft mag een partij opstaan. Er zijn meer dan 35 zetels te halen aan de linkerzijde.
Wie-o-wie

sienia
28-11-04, 21:12
3asha l'maliek!....
3asha l'malika...

3ashet l'malika...

Btw wie weet wanneer en óf M6 ons land nog gaat bezoeken?

vgeld
28-11-04, 21:31
Geplaatst door mark61
Het uitgangspunt voor een glanzende carrière. Ik vraag me af hoe het met zijn dienstplichtplan is.

Mijn dienstplichtplan?
Ik ben aan het lobbyen!

Goodnight
28-11-04, 21:36
Geplaatst door sienia
3asha l'maliek!....
3asha l'malika...

3ashet l'malika...

Btw wie weet wanneer en óf M6 ons land nog gaat bezoeken?

zijn broertje komt of is toch momenteel in Nederland?

sienia
28-11-04, 21:50
Geplaatst door Goodnight
zijn broertje komt of is toch momenteel in Nederland?

:schok: Dan zouden we dat toch wel weten, toch?
M6 zit in Brazil, dat weet ik zeker.

RinC
28-11-04, 22:06
http://www.marokkonederland2005.nl

vgeld
28-11-04, 23:17
Geplaatst door RinCoonie
http://www.marokkonederland2005.nl

Informatief (kende ik ook) maar ik zie geen vertegenwoordiging van de mean stream Marokkaan.

mark61
29-11-04, 00:44
Geplaatst door Goodnight
aangezien hij oranjefan is geworden wil hij die nu in NL gaan herinvoeren :D

Ik zie het al helemaal voor me. Als Amalia nou later gaat trouwen met een eventuele kleine van M6 kunnen we een Dubbelmonarchie beginnen. Dan zit Marokko meteen automatisch in de EU, wat wil je nog meer? Een droomscenario.

Bedreigde diersoorten als Erfelijke Monarchen moeten elkaar sowieso steunen.

Al Sawt
29-11-04, 02:12
.

MotoFoetsie
29-11-04, 12:08
Max Pam heeft mij al meerdere malen verbaasd met een haarscherpe analyse.
Pam for President! :love:

GroteWolf
29-11-04, 15:19
Waarom noem jij Hirsi Ali een geit? Vind je haar zo aantrekkelijk?
Ik zou maar uitkijken, dat mag vast niet van je ouders.

vgeld
29-11-04, 20:20
Geplaatst door GroteWolf
Waarom noem jij Hirsi Ali een geit? Vind je haar zo aantrekkelijk?
Ik zou maar uitkijken, dat mag vast niet van je ouders.

Ik snap wel dat jij als wolf bij het horen van het woord geit, gaat kwijlen maar de discussie gaat hier over het mannetje Max Pam en niet over geiten !

vgeld
02-12-04, 18:45
Geplaatst door MotoFoetsie
Max Pam heeft mij al meerdere malen verbaasd met een haarscherpe analyse.
Pam for President! :love:

Analyse is iets wat bij de vorige eeuw hoort. !

mark61
02-12-04, 18:58
Geplaatst door 151 Nobelprizes
...
De enigen die ik vond flonkeren, waren Cohen/Aboutaleb in november. Een koningskoppel, wat ik je brom. Die niet dat zelfde zachte geleuter aanhaalden, noch de al te harige ruk van rechts. Dat duo was vooral duidelijk, en ze hebben het geweldig gedaan in het oh zo rumoerige november. Voor wat mij betreft worden die samen premier, ex aequo. Ze denken beiden verder, niet in hokjes, en hebben kloten.

Op dat soort genuanceerde, evenwichtige, moedige types zit NL niet te wachten. Extremisme en het gepeupel naar de mond praten, dat moeten we hebben! Denken is haraam en multiculti tegelijk, wist je dat niet?

mark61
02-12-04, 19:21
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Je zit te veel, te vaak en te lang op dit forum.

Ja mamma. mama, sorry.

Hoe weet jij dat? Je bent er zelf nooit. Te lang wordt het onderhand wel, het begint behoorlijk te vervelen. Vandaag was echter weer een topdag. Ik heb moslims gebasht bij het leven. Zelfs taouanza heeft zich nog niet laten zien.


Er is een heel leven daarbuiten, wist je dat? Dat genuanceerder en minder extreem denkt dan de weirdo's die hier op deze website hun malle zegje doen.

Gek, meid, hoe kom je daar nou bij? Mensen zoals jij bedoel je? Ik ontmoet echte mensen, elke dag maar weer. Van 's ochtends vroeg (vanochtend om half acht was ik bijvoorbeeld zo maar met een autochtone man op weg, brrrr.) tot 's avonds laat.


PS: Buiten is de temperatuur gezakt tot beneden 10 en het is herfst.

Volgens het KNMI is het winter en zo koud is het niet. Ik zit vlak naast het raam.

Maar ik ben geroerd door je bezorgdheid over mijn geestelijke en lichamelijke (?) welzijn.

Dat ik hier tussen een stel zeldzame malloten mallotig zit te doen is nou net het aantrekkelijke. Als ze allemaal zo redelijk en verstandig als jij (:confused:) waren geweest was ik allang vertrokken.

vgeld
02-12-04, 19:59
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Goeie. Ik dacht zoiets al bij Pim Fortuyn. Wie oh wie uit linkse hoek heeft dezelfde tanden om het volk achter zich te krijgen. Er was er geen een. Alles bleef steken in die zeikerige hoek van oud links, en om het electoraat niet al te veel te schofferen namen later de meeste linksen boud het LPF-programma over.

De enigen die ik vond flonkeren, waren Cohen/Aboutaleb in november. Een koningskoppel, wat ik je brom. Die niet dat zelfde zachte geleuter aanhaalden, noch de al te harige ruk van rechts. Dat duo was vooral duidelijk, en ze hebben het geweldig gedaan in het oh zo rumoerige november. Voor wat mij betreft worden die samen premier, ex aequo. Ze denken beiden verder, niet in hokjes, en hebben kloten.

Cohen is een wijze man, Abou Taleb moet nog veel leren.
Ik geloof zelf dat er ruimte op links is.
Wie-o-wie wil kabouter Bos een hak zetten.
Een rekensom leert ons !

In de peilingen:

PvdA 52
Groen Links 7
SP 14
+(52 +7+14)/2 = 39 zetels !!

mark61
02-12-04, 21:30
Geplaatst door vgeld
Cohen is een wijze man, Abou Taleb moet nog veel leren.
Ik geloof zelf dat er ruimte op links is.
Wie-o-wie wil kabouter Bos een hak zetten.
[/B]

Jij toch? Of mogen royalisten dat niet?

mark61
02-12-04, 21:31
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Zoveel woorden. Laat ik even.
Between you and me: heb je nog steeds niets te doen?

Almost. 2nd interview tomorrow. Keep yr fingers crossed, will you?

vgeld
02-12-04, 21:37
Geplaatst door mark61
Jij toch? Of mogen royalisten dat niet?

Politieke is iets voor het "volk" en niet voor de royalisten !
Royalisten geven aanwijzingen en kijken toe hoe het "volk" probeert te klimmen over de dijk !

mark61
02-12-04, 21:47
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Oh, uiteraard. En dat is goed nieuws: bel me daar zometeen over.
jij bent altijd zo hyperactief. Geen zorg over de naweeen over zo'n bel op dit forum. Alles wordt hier heel snel vergeten buiten de eigen pre-occupaties. *shrug*

?? U maakt zich zorgen om mijn reputatie. How touching. Geen zorg, ik ben al ontmaskerd als Marokkaanhatende vrouwonvriendelijke moslimbasher, dus dit kan er ook nog wel bij.

Doeschate
02-12-04, 21:49
Geplaatst door vgeld
Hoe durft het kaboutertje Max Pam Hare Majesteit te kijk te zetten in kranten en TV-programma’s?
Ik heb de afgelopen twee weken kunnen getuigen van wederopstanding van de linkse intelligentia en dus zal het naar mannetje in debat moeten gaan met noem een dwarsstraat Bas Heijne bijvoorbeeld .
Ik begrijp overigens nog steeds niet waarom mensen solidair moeten zijn met een geit die voor zelfisolement heeft gekozen. Wat is die geit overkomen?
Kaboutertje? Naar mannetje?
Vanwaar de liefde voor belediging van zovele moslims? Want het valt wel op; schelden en tieren lijkt een voorliefde van vele moslims te zijn. Dat komt het debat niet ten goede. Sorry, beste brave jongens en meisjes dat ik jullie lol bederf. Maar het wordt tijd elkander serieus te nemen, hoe moeilijk dat voor jullie ook is.

vgeld
02-12-04, 21:53
Geplaatst door Doeschate
Kaboutertje? Naar mannetje?
Vanwaar de voorliefde tot belediging van zovele moslims? Want het valt wel op; schelden en tieren lijkt een voorliefde van vele moslims te zijn. Dat komt het debat niet ten goede. Sorry, beste brave jongens en meisjes dat ik jullie lol bederf. Maar het wordt tijd elkander serieus te nemen, hoe moeilijk dat voor jullie ook is.

Neem nog een pils en een pil en zap nog even wat dan kom je tot rust !

Doeschate
02-12-04, 21:56
Geplaatst door vgeld
Neem nog een pils en een pil en zap nog even wat dan kom je tot rust ! Aha, wederom een poging tot belediging, met de bedoeling de ander de mond te snoeren, is dat kenmerkend voor jouw cultuur?
In tegenstelling tot jou probeer ik een echte discussie te beginnen.

vgeld
02-12-04, 22:05
Geplaatst door Doeschate
Aha, wederom een poging tot belediging, met de bedoeling de ander de mond te snoeren, is dat kenmerkend voor jouw cultuur?
In tegenstelling tot jou probeer ik een echte discussie te beginnen.
Het debat gaat over het naar mannetje Max Pam en niet over mij ! Snappie?
Als je over mij en met mij wil debateren dan openen wij een apart onderwerp
Snappie?

Doeschate
02-12-04, 22:09
Geplaatst door vgeld
Het debat gaat over het naar mannetje Max Pam en niet over mij ! Snappie?
Als je over mij en met mij wil debateren dan openen wij een apart onderwerp
Snappie? Goed , dan zal ik een debat over jou beginnen.

vgeld
02-12-04, 22:30
Geplaatst door Doeschate
Goed , dan zal ik een debat over jou beginnen.

Ik kijk naar het onderwerp "belediging en haat"en kom tot de conclusie dat je er niets van bakt !

Bofko
02-12-04, 23:12
Geplaatst door mark61
Almost. 2nd interview tomorrow. Keep yr fingers crossed, will you?

Succes morgen!

Adviesje als sollicitantenbeoordeelaar : Zorg dat je niet slimmer overkomt dan degene bij wie je je gesprek hebt.

mark61
02-12-04, 23:17
Geplaatst door Bofko
Succes morgen!

Adviesje als sollicitantenbeoordeelaar : Zorg dat je niet slimmer overkomt dan degene bij wie je je gesprek hebt.


Dank je!

Daar heb ik nog al s moeite mee, ja. :ego: :hihi:

Nee hoor, ik ken de man al. Dit is round 2. Met anderen erbij, denk ik. Ik zal nederig zijn. Maar ook weer niet te.

Bofko
02-12-04, 23:20
Geplaatst door mark61
Dank je!

Daar heb ik nog al s moeite mee, ja. :ego: :hihi:

Nee hoor, ik ken de man al. Dit is round 2. Met anderen erbij, denk ik. Ik zal nederig zijn. Maar ook weer niet te.

Mooi. Hou ons op de hoogte.

Doeschate
02-12-04, 23:24
Geplaatst door vgeld
Ik kijk naar het onderwerp "belediging en haat"en kom tot de conclusie dat je er niets van bakt ! Argumenten graag, beledigen kun je wel. Dat weet ik wel.

mark61
02-12-04, 23:28
Geplaatst door Bofko
Mooi. Hou ons op de hoogte.

ja baas.

Bofko
02-12-04, 23:32
Geplaatst door mark61
ja baas.

:cheefbek: Shit, ik word teveel beinvloed door vgeld.

taouanza
02-12-04, 23:32
Geplaatst door Doeschate
Aha, wederom een poging tot belediging, met de bedoeling de ander de mond te snoeren, is dat kenmerkend voor jouw cultuur?
In tegenstelling tot jou probeer ik een echte discussie te beginnen.

:lol:

taouanza
02-12-04, 23:34
Geplaatst door Doeschate
Argumenten graag, beledigen kun je wel. Dat weet ik wel.


http://www.smilieportal.de/img/frech/1/29.gif

vgeld
02-12-04, 23:36
Geplaatst door Bofko
:cheefbek: Shit, ik word teveel beinvloed door vgeld.

Je moet mij dankbaar zijn !
In dit land kun je het ver schoppen als je met onliners spreekt !
En goed onthouden! niet meer dan drie woorden per oneliner

mark61
02-12-04, 23:38
Geplaatst door Bofko
:cheefbek: Shit, ik word teveel beinvloed door vgeld.

Geef niks. Je moet je medeburger altijd corrigeren als je dat verstandig lijkt. Vooral omdat je hier tenminste geen klappen kunt oplopen.

mark61
02-12-04, 23:40
Geplaatst door vgeld
Je moet mij dankbaar zijn !
In dit land kun je het ver schoppen als je met onliners spreekt !
En goed onthouden! niet meer dan drie woorden per oneliner

Je tweede one-liner heeft er anders dertien. Lijkt meer een onaffe haiku.

Je hebt wel gelijk, maar je moet er wel de goede voorbeelden bij geven.

Bofko
02-12-04, 23:41
Geplaatst door vgeld
Je moet mij dankbaar zijn !
In dit land kun je het ver schoppen als je met onliners spreekt !
En goed onthouden! niet meer dan drie woorden per oneliner


:cheefbek: hmm,drie uitroeptekens , zie je wel.

:D Ok baas , oneliners met uitroeptrekens.

Bofko
02-12-04, 23:47
Geplaatst door mark61
Geef niks. Je moet je medeburger altijd corrigeren als je dat verstandig lijkt. Vooral omdat je hier tenminste geen klappen kunt oplopen.

:hihi: Precies. Dat is inderdaad het mooie van zo´n forum. Je kunt grenzen onderzoeken zonder klappen op te lopen.

mark61
02-12-04, 23:49
Geplaatst door Bofko
:hihi: Precies. Dat is inderdaad het mooie van zo´n forum. Je kunt grenzen onderzoeken zonder klappen op te lopen.

Totdat beheer je gegevens vrijgeeft en je vogelvrij wordt verklaard. :hihi:

vgeld
04-12-04, 15:59
Geplaatst door mark61
Je tweede one-liner heeft er anders dertien. Lijkt meer een onaffe haiku.

Je hebt wel gelijk, maar je moet er wel de goede voorbeelden bij geven.

Even nadenken:
Al Watan Al Malik dat zijn er 4 dus laat ik het zo doen

Al * (Watan + Malik)

Was dit goed ?

mark61
05-12-04, 02:27
Geplaatst door vgeld
Even nadenken:
Al Watan Al Malik dat zijn er 4 dus laat ik het zo doen

Al * (Watan + Malik)

Was dit goed ?

Nou, ok dan. WatanMalikDin?

barneveld
05-12-04, 14:52
Geplaatst door vgeld
Even nadenken:
Al Watan Al Malik dat zijn er 4 dus laat ik het zo doen

Al * (Watan + Malik)

Was dit goed ?

goed zo. lang leve onze Bea

Al Sawt
05-12-04, 16:03
Geplaatst door Doeschate
Kaboutertje? Naar mannetje?
Vanwaar de liefde voor belediging van zovele moslims? Want het valt wel op; schelden en tieren lijkt een voorliefde van vele moslims te zijn. Dat komt het debat niet ten goede. Sorry, beste brave jongens en meisjes dat ik jullie lol bederf. Maar het wordt tijd elkander serieus te nemen, hoe moeilijk dat voor jullie ook is. Voor een serieuze dialoog moet je naar een stichting of een organisatie gaan en niet naar een forum. Schelden en tieren is geen voorliefde voor Moslims alleen. Het is een voorliefde die in de Nederlandse samenleving in alle gelederingen en rangen heerst.

barneveld
05-12-04, 16:05
Geplaatst door Al Sawt
Voor een serieuze dialoog moet je naar een stichting of een organisatie gaan en niet naar een forum. Schelden en tieren is geen voorliefde voor Moslims alleen. Het is een voorliefde die in de Nederlandse samenleving in alle gelederingen en rangen heerst.

het is mooi gezegd maar dat geld niet bij zwarte kousen kerken

MotoFoetsie
05-12-04, 16:14
Geplaatst door barneveld
het is mooi gezegd maar dat geld niet bij zwarte kousen kerken

Ik krijg steeds meer sympathie voor dat plan van Verdonk over die verplichte taallessen.
Dat geldt voor alle gelederingen, ongeacht de kleur van hun kousen.

:blowen:

barneveld
05-12-04, 16:20
Geplaatst door MotoFoetsie
Ik krijg steeds meer sympathie voor dat plan van Verdonk over die verplichte taallessen.
Dat geldt voor alle gelederingen, ongeacht de kleur van hun kousen.

:blowen:

ja verdonk komt voor de minderheid