PDA

Bekijk Volledige Versie : The Salafi Cult



Marsipulami
28-11-04, 20:14
The intention of this page is to expose a tool of the Dajjal which goes by the name of "The Salafi" or "Salafiyya sect" by the presentation of material which will expose them for the devils they are.


http://www.*********.com/~abdulwahid/muslimarticles/pro_new_world_order.html

ge ocities

Marsipulami
28-11-04, 20:18
Geplaatst door deleted user
http://www.thewahhabimyth.com :duim:

Kan je de boodschap van die site niet eens samenvatten voor ons ? :wijs:

Marsipulami
28-11-04, 20:27
Geplaatst door deleted user
Nope, ik geef enkel de voorzetten, je moet hem er zelf in schieten. http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/coolgleamA.gif

Het verheugt me toch in ieder geval dat, niet alleen de niet-islamitische voorstanders van een polderislam (en de bountys) kritiek hebben op het salafisme, maar dat er ook onderbouwde kritiek komt van onverdachte moslims.

Marsipulami
28-11-04, 20:32
Geplaatst door deleted user
Ps.: Er lezen wel meer mensen alleen wat ze willen lezen...

Ja, helemaal mee eens.

mark61
29-11-04, 00:03
Geplaatst door Marsipulami
... maar dat er ook onderbouwde kritiek komt van onverdachte moslims.

Nouw onverdacht....het gebruik van de kreet 'Dajjal' geeft aan dat deze meneer of mevrouw denkt dat Het Einde Nabij Is. Jij ook?

Ron Haleber
29-11-04, 09:44
Bil@l heel erg treurig voor je dat je trouwe moralistische kompaan Mars je nu zonder discussie afvalt - natuurlijk onder invloed van de onbetrouwbare Belgische pers. :stomp:

En nog wel met een link die niet werkt en die hij dus blijkbaar verminkt heeft met sterretjes... :moe:

Wij beiden voerden tenminste nog lange serieuze discussies over het salafisme. :denk:


Maar ja, onze domme Belgen vallen natuurlijk als eerste ten prooi aan de anti-islamitische hetze - en naïve Mars is natuurlijk een al te gemakkelijke prooi. Als islamoloog had ik niet anders verwacht.:terrorist

GroteWolf
29-11-04, 16:41
Ik hoef het niet te lezen, ik weet al wat er staat:

Het is allemaal niet waar. Het is allemaal bedacht door de media. Nederland wil zo snel mogelijk een politiestaat en daarom willen ze enge vijanden. Die niet echt bestaan. 911 was door de CIA en de Mossad gepland. Samir A en Mohammed B zijn hele lieve jongens. Goede gelovigen ook. Nederlanders hebben namelijk heel veel slaven verhandeld. En ze haten alle moslims. Want dat waren gastarbeiders en die hebben ze nu niet meer nodig. Ze moeten er van af. Vandaar. Dus er moet Jihad komen. En waarom krijgen de veganisten dan niet de schuld, zie je wel, ze meten met twee maten. Want Hirsi Ali is ook allochtoon maar die moeten ze wel omdat zij moslims haat en alle moskeeën in de fik wil steken. Want het is allemaal haar schuld want als je kritiek hebt op de Islam is dit wat er gebeurt. En als je weet wat er van komt is het je eigen schuld.

Ik wordt er zo moe van, al die drogreden en dat er omheen lvllen.
Ik denk dat de Oekraine nog meer toekomst heeft dan Nederland.

Trouwens, Marsipulami, die schepen die tijdens die nacht van het Laakkwartier in Den Haag is doodgeschoten, kende jij die? Vreemd toch?

Marsipulami
29-11-04, 22:27
Geplaatst door GroteWolf
Trouwens, Marsipulami, die schepen die tijdens die nacht van het Laakkwartier in Den Haag is doodgeschoten, kende jij die? Vreemd toch?

Ik heb daar ooit iets van gehoord, maar ik ben het eigenlijk grotendeels vergeten. Enlighten me please

GroteWolf
30-11-04, 10:02
In diezelfde nacht is een schepen van Antwerpen vermoord, ook in Den Haag. Men zegt dat het roofmoord was.
Als er een Amsterdamse wethouder in Antwerpen vermoord zou worden zou het bij ons best groot nieuws zijn.

Hebben ze de dader al die die Joodse man in Antwerpen heeft doodgeschoten?

Marsipulami
30-11-04, 10:20
Geplaatst door GroteWolf
In diezelfde nacht is een schepen van Antwerpen vermoord, ook in Den Haag. Men zegt dat het roofmoord was.
Als er een Amsterdamse wethouder in Antwerpen vermoord zou worden zou het bij ons best groot nieuws zijn.

Tja, roofmoorden zijn heel gewoon. Dat gebeurt elke week wel eens. Als er niet aantoonbaar moslims bij betrokken zijn is het niet interessant voor de pers.



Hebben ze de dader al die die Joodse man in Antwerpen heeft doodgeschoten?

Nee nog niet. Dat was een koelbloedige moord, één schot welgericht en vanop korte afstand. Ik ben benieuwd wat er achter zit. Gelukkig bij ons geen massahysterie zoals in NL en Frankrijk bij een dergelijk incident.

contradictio
30-11-04, 10:47
Geplaatst door Marsipulami
The intention of this page is to expose a tool of the Dajjal which goes by the name of "The Salafi" or "Salafiyya sect" by the presentation of material which will expose them for the devils they are.


http://www.*********.com/~abdulwahid/muslimarticles/pro_new_world_order.html

ge ocities

Je link doet het niet....
Verder houd ik niet van secten noch van groepen moslims die zich een andere naam toebedelen dan MOSLIMS... Maar ik moet wel zeggen dat in mijn zoektocht naar kennis ik vaak zeer goede stukken ben tegen gekomen bij de Salafies... Ze keren immers terug naar de bronnen en gebruiken deze om dagelijkse problemen en vragen op te lossen ipv door blindelings de ene danwel de andere geleerde te volgen...

I'mNumber1
30-11-04, 10:51
Mars ik verw8te meer van je :boos:

GroteWolf
30-11-04, 13:06
Gelukkig bij ons geen massahysterie zoals in NL en Frankrijk bij een dergelijk incident.


Nee. Het Vlaams Belang wordt gewoon groter dan het hele cordon sanitaire bij elkaar. Maar men doet er gewoon niet zo moelijk over.