PDA

Bekijk Volledige Versie : Wanneer Moslims mij mogen wijzen op mijn vermeend vals geloof, mag ik dat van het hun



Henoch
28-11-04, 21:56
Wanneer Moslims mij mogen wijzen op mijn vermeend vals geloof, mag ik dat van het hunne !

Toch ?

Marsipulami
28-11-04, 21:58
Ja dat mag volgens mij. Kheb nog nooit een moslim gehoord die daar moeilijk over doet.

Henoch
28-11-04, 22:03
Geplaatst door Marsipulami
Ja dat mag volgens mij. Kheb nog nooit een moslim gehoord die daar moeilijk over doet.

Meestal overreageert men dan buitengemeen vurig !

Men neemt al gauw het woord belediging en soms zelfs heel gek het woord rascisme en natuurlijk disciminatie in de mond.

sienia
28-11-04, 22:07
Kun je specifieker aangeven welke stroming onder de moslims je nu bedoelt, want nu voelt niemand zich aangesproken.

Henoch
28-11-04, 22:10
Geplaatst door sienia
Kun je specifieker aangeven welke stroming onder de moslims je nu bedoelt, want nu voelt niemand zich aangesproken.

potentiele terroristen (Arhaba's) bv zoals de groep waar jij kennelijk toe wil behoren.

Eke
28-11-04, 22:10
Henoch,wil je mij vertellen wat er vals werd genoemd aan je geloof ?

In mijn visie en ervaring is geloof een gave.En kan dat nooit vals genoemd worden.

Eerst was er God....en toen kwamen er Godsdiensten. God is de Almachtige , daar draait het om.. met alle respekt, Eke

Julien
28-11-04, 22:13
zeg dat maar tegen ene Davud.

Henoch
28-11-04, 22:19
Geplaatst door Eke
Henoch,wil je mij vertellen wat er vals werd genoemd aan je geloof ?

In mijn visie en ervaring is geloof een gave.En kan dat nooit vals genoemd worden.

Eerst was er God....en toen kwamen er Godsdiensten. God is de Almachtige , daar draait het om.. met alle respekt, Eke

wanneer ik niet mag zeggen dat Allah niet bestaat, zouden zij niet mogen zeggen dat Allah wel bestaat.


andersom lijkt me dus een geschiktere oplossing !


ik mag zeggen en uitleggen dat allah niet bestaat, en de moslims mogen dat van hen kant voor het omgekeerde.





wanneer alle partijen dat van elkaar toestaan, is er vrede, wanneer niet;
permanente vuile ondergrondse (burger)oorlog.


Waar zijn de fluwelen revoluties uit Islamia ???

Eke
28-11-04, 22:28
ik slaap al half..haal mijn reaktie weg..had een stuk tekst gemist, ga nu naar bed,lees morgen verder, Eke

Ourzazate
28-11-04, 22:32
Geplaatst door Henoch

ik mag zeggen en uitleggen dat allah niet bestaat, en de moslims mogen dat van hen kant voor het omgekeerde.

wanneer alle partijen dat van elkaar toestaan, is er vrede, wanneer niet;
permanente vuile ondergrondse (burger)oorlog.



Natuurlijk mag je zeggen dat God niet bestaat. Die vrije wil heb je...:).

Maar je mag God niet gaan uitschelden, althans dat is niet netjes in een discussie of naar gelovigen (joden, christenen, moslims) toe...:).

Een permanente vuile ondergrondse burgeroorlog hou je in stand als er in de wereld landen onrechtmatig worden bezet, de vrouwen en kinderen worden verkracht en de mannen worden vermoord...:). Van tegen elkaar zeggen dat God niet bestaat oid komt geen burgeroorlog hoor, echt niet...:).

sienia
28-11-04, 22:32
Geplaatst door Henoch
potentiele terroristen (Arhaba's) bv zoals de groep waar jij kennelijk toe wil behoren.

Ik heb een dubbele nationaliteit, omdat ik geen afstand kan doen van de Marokkaanse, dus is er onlangs een motie van wantrouwen tegen me uitgesproken.

En wie zie jij als de Ierhabiejen?

Yahudi
28-11-04, 22:43
Geplaatst door splijtstof
Wat vind jij er van dat wij Germanen en overgens alle mensen van de wereld als dieren worden gezien, en daar door Goyim worden genoemd.
en dat onze lieve heer Jezus vrede zij met hem als een bastaard wordt
aangeduid en zijn heilge moeder Maria als hoer wordt omschreven
door de Talmud?

Ik zie jouw reactie met interesse te gemoet.


onzin en praatjes uit valse talmuds,

want Jezus wordt door de joodse godsdienst, geheel volgens hun eigen voorspellingen, ontkend.

en zo hoort het ook, als een gedenkteken, een Yad Vashem.

en dat van onmensen daar reageer ik niet meer op want dat is zo doorzichtig ik weet niet waar u het vandaan haalt maar het zijn zeker geen betrouwbare Joodse geschriften.