PDA

Bekijk Volledige Versie : Aouragh & Cheppih are my woman/man



vgeld
29-11-04, 21:04
Miryam slaat de spijker op de kop. Cheppih is a genius
De man uit Venray (bestuursvoorzitter van een moskee?) is the raising star.

Vgeld is net een kind met een zak snoep.

AdamX
29-11-04, 21:38
oh ja ook mijn complimenten voor die bestuurslid van de moskee

NLvrouw
29-11-04, 21:40
De man uit Venrray (bestuursvoorzitter van een moskee?) is the raising star.
idd

vgeld
29-11-04, 22:44
Geplaatst door AdamX
oh ja ook mijn complimenten voor die bestuurslid van de moskee

Hoe komt 't dat de goedgebekt Marokkanen gelieerd zijn aan de Islam.
Cheppih
Ali Eddaoudi
en nu de voorzitter uit Venray !
hmmmm stof tot nadenken !
Waarom vraagt Prem nooit nationalisten om een mening. Hij zal er achter komen dat nationalisten nog "gebekter" zijn dan de moslimi's

Rosita0323_
30-11-04, 01:05
Geplaatst door vgeld
Miryam slaat de spijker op de kop. Cheppih is a genius
De man uit Venray (bestuursvoorzitter van een moskee?) is the raising star.

Vgeld is net een kind met een zak snoep.

ook die man aan het allereerste tafeltje in het midden:wink:

Asma2
30-11-04, 09:46
Inderdaad.....complimenten voor cheppig en Elqalem.nl die Aboutaleb 'de NSB'er' hard heeft gedist!!!

NLvrouw
30-11-04, 09:51
die Aboutaleb 'de NSB'er' hard heeft gedist!!!
Zou die jongen wel weten wat een NSB-er is?

Leg me ook ff dit uit: waarom ga je je eigen nest bevuilen? Er zijn toch ''zo weinig goede voorbeelden'' lees ik elders?
Aboutaleb doet zn best naar mijn mening en dan wordt ie nog eens keihard onderuit geschopt door zn ''eigen mensen''.

IbnRushd
30-11-04, 09:56
Leg me ook ff dit uit: waarom ga je je eigen nest bevuilen? Er zijn toch ''zo weinig goede voorbeelden'' lees ik elders?
Aboutaleb doet zn best naar mijn mening en dan wordt ie nog eens keihard onderuit geschopt door zn ''eigen mensen''

Tja.. vind ik ook. Elkaar beledigen is niet islamitische verantwoord

Umarvlie
30-11-04, 09:58
Geplaatst door NLvrouw
Zou die jongen wel weten wat een NSB-er is?

Leg me ook ff dit uit: waarom ga je je eigen nest bevuilen? Er zijn toch ''zo weinig goede voorbeelden'' lees ik elders?
Aboutaleb doet zn best naar mijn mening en dan wordt ie nog eens keihard onderuit geschopt door zn ''eigen mensen''.

Ach .. denk niet dat hij dat begrijpt

Aboutalib mag dan wel of niet zijn best doen .. hij heeft gisteravond ZELF aangegeven dat hij er niet voor de Marokkanen zit maar voor de PVdA ... dus ... dat hij dan de wind van voren krijgt van zijn (die dus niet ZIJN) achterban is ja .. begrijpelijk.

NLvrouw
30-11-04, 10:34
Aboutalib mag dan wel of niet zijn best doen .. hij heeft gisteravond ZELF aangegeven dat hij er niet voor de Marokkanen zit maar voor de PVdA ... dus ... dat hij dan de wind van voren krijgt van zijn (die dus niet ZIJN) achterban is ja .. begrijpelijk.
Dan wordt het dus tijd voor actie ipv Aboutaleb ''dissen''.
Dan zorgt men ervoor dat ofwel je stemt op die partij en probeert via hem invloed te krijgen en de gewenste koers te gaan varen OF je richt een partij op. Zat capabele mensen binnen de Marok gemeenschap.
Maar dat zal niet meevallen want zoveel hoofden zoveel zinnen. Er bestaat geen Marok gemeenschap heb ik inmiddels door ;o)
De beste manier lijkt mij dus om zoveel mogelijk invloed proberen uit te oefenen op de zittende bestuurders van de partij die je het meeste aanspreekt.

taouanza
30-11-04, 10:56
Geplaatst door NLvrouw
Zou die jongen wel weten wat een NSB-er is?

Leg me ook ff dit uit: waarom ga je je eigen nest bevuilen? Er zijn toch ''zo weinig goede voorbeelden'' lees ik elders?
Aboutaleb doet zn best naar mijn mening en dan wordt ie nog eens keihard onderuit geschopt door zn ''eigen mensen''.

Hij krijgt een schop TERUG.
Hij doet niks anders dan schoppen tegen zijn eigen mensen. En die schoppen terug. Don't dish it if you can't take it.

Royce
30-11-04, 11:00
Geplaatst door taouanza

Hij doet niks anders dan schoppen tegen zijn eigen mensen.

Wel grappig dat ik, uitgerekend van jou, zoiets lees. Ik weet niet precies of het schoppen tegen zijn eigen mensen is.

NLvrouw
30-11-04, 11:08
Hij krijgt een schop TERUG.
Taouanza is dat volgens de regel oog om oog tand om tand?
Levert dat iets op behalve klagen over wat er mis is en gaat?
Zou je willen reageren ajb op mn ''plan'' zoals de politiek bewerken ed.

taouanza
30-11-04, 11:10
Geplaatst door Royce
Wel grappig dat ik, uitgerekend van jou, zoiets lees. Ik weet niet precies of het schoppen tegen zijn eigen mensen is.

Vinnik wel.
Even bij Barend en van Dorp komen vertellen dat hij Marokkanen op hun lazer heeft gegeven. Via de media moskeeen aanspreken.
Alsof het kleine kinderen zijn.

Goodnight
30-11-04, 11:11
Ik vond dat Elqalem mannetje erg dom.Hij zal wel slim zijn in andere zaken.
maar wat dit betreft vind ik hem gewoon achterlijk om een wethouder NSB-er te noemen.

Snap niet dat hij niet de zaal is uitgestuurd...wat een zuur kijken de drol zeg.

Die mijnheer uit Venray was wat mij betreft echt heel goed.

taouanza
30-11-04, 11:11
Geplaatst door NLvrouw
Taouanza is dat volgens de regel oog om oog tand om tand?
Levert dat iets op behalve klagen over wat er mis is en gaat?
Zou je willen reageren ajb op mn ''plan'' zoals de politiek bewerken ed.

Nee helemaal niet. Maar Abdelhakim doet het voor de lol het is Aboutaleb zijn probleem dat hij zo hapt.

Royce
30-11-04, 11:14
Geplaatst door taouanza
Vinnik wel.
Even bij Barend en van Dorp komen vertellen dat hij Marokkanen op hun lazer heeft gegeven. Via de media moskeeen aanspreken.
Alsof het kleine kinderen zijn.



Dit is die Alles-houding. Alsof `n bepaald gedeelte van die Marokkanen (Mannen die vrouwen slaan, die kinderen niet opvoeden, die niet werken, jouw stokpaardje zeg maar ;)) geen oplawaai nodig hebben. Mohiem. Met jou moet ik eigenlijk niet praten.

NLvrouw
30-11-04, 11:18
Grappig. De ene ''groep'' zegt dat er niet zoiets bestaat als DE Marokkanen, de andere ''groep'' zegt dat Aboutaleb zn eigen mensen op hun lazer geeft.

Er bestaat helemaal niet zoiets als DE Marokkaan. Dat vond ik gisteren in het programma heel duidelijk naar voren komen.
Van mij mag Aboutaleb voor NSB-er uitgemaakt worden want dat zegt meer over die jongen dan over Aboutaleb.
Laat hij maar uitzoeken of het strafbaar is. Geef hem daarin groot gelijk.
Die jongen heeft nog nix positiefs laten zien in de maatschappij behalve afzeiken van andersdenkenden. Het enige waarmee hij komt is: laten zien wat de islam is. Vrij beperkt is ie in zn uitlatingen.
Aboutaleb heeft meer hersens in zn pink dan die jongen in zn hele hoofd ;o)
Dat soort gastjes realiseert zich niet (of juist wel) dat ze geen enkele positieve bijdrage leveren aan een gemengde samenleving. Laat hij dan lekker weggaan en zn heil daar zoeken waar hij volkomen kan leven volgens zijn regeltjes. Dan gaan wij wel verder met samenleven.

taouanza
30-11-04, 11:20
Geplaatst door Royce
Dit is die Alles-houding. Alsof `n bepaald gedeelte van die Marokkanen (Mannen die vrouwen slaan, die kinderen niet opvoeden, die niet werken, jouw stokpaardje zeg maar ;)) geen oplawaai nodig hebben. Mohiem. Met jou moet ik eigenlijk niet praten.


:zwaai: