PDA

Bekijk Volledige Versie : Kaalkopje vermoordde van Gogh



nl-x
29-11-04, 23:17
http://www.maartenjohn.nl/logged/upload/dick/mohammedb.gif
En dat is 'm ... :baard:

0theist
29-11-04, 23:20
triest

amadeus
29-11-04, 23:27
Wat een engerd, de aanblik alleen al van zo'n griezel die met een mes richting je keel gaat is goed voor een hartaanval.

Waarom is hij eigenlijk kaal? Was de profeet dat soms ook?

taouanza
29-11-04, 23:31
Geplaatst door amadeus
Wat een engerd, de aanblik alleen al van zo'n griezel die met een mes richting je keel gaat is goed voor een hartaanval.

Waarom is hij eigenlijk kaal? Was de profeet dat soms ook?

Vind hem leuker dan Theo.

amadeus
29-11-04, 23:33
Geplaatst door taouanza
Vind hem leuker dan Theo.
Dat verbaast mij nu helemaal niets, wat is er voor jou nu leuker dan zo'n stoere bebaarde moslim die een ongelovige even afslacht.

850
30-11-04, 01:50
Geplaatst door amadeus
Dat verbaast mij nu helemaal niets, wat is er voor jou nu leuker dan zo'n stoere bebaarde moslim die een ongelovige even afslacht.

:hihi:

Malika22
30-11-04, 01:51
Geplaatst door amadeus
Wat een engerd, de aanblik alleen al van zo'n griezel die met een mes richting je keel gaat is goed voor een hartaanval.

Waarom is hij eigenlijk kaal? Was de profeet dat soms ook?



Omdat Volkert van de G ook kaal was...........................

amadeus
30-11-04, 08:58
Geplaatst door ibrahimmm
Wat een gelul van die mozartkugel!
Was de profeet ook kaal...
Hoe verzin je het?[/IMG]
Zo'n gekke vraag is dat niet, bij zulke extreme fundies zie je wel vaker dat ze hun kop kaalscheren en aangezien ze in alles hun profeet willen nabootsen zal dat vast niet zonder reden zijn denk ik....

Joesoef
30-11-04, 09:07
Ik heb het te doen met die jongen. Een psychoot die in verkeerde handen is terecht gekomen.

Umarvlie
30-11-04, 09:13
Geplaatst door Joesoef
Ik heb het te doen met die jongen. Een psychoot die in verkeerde handen is terecht gekomen.

Gewoon 15 jaar onvoorwaardelijk en TBS ... probleem opgelost en hoeft hij nooit meer bang te zijn dat hij herkend wordt op straat....

taouanza
30-11-04, 09:34
Geplaatst door amadeus
Dat verbaast mij nu helemaal niets, wat is er voor jou nu leuker dan zo'n stoere bebaarde moslim die een ongelovige even afslacht.

Aanstellerige zeikerds zoals jij in ieder geval niet.:rolleyes:

louise_louise
30-11-04, 09:55
hij ligt op dit moment toch nog met een gebroken been in het ziekenhuis? hoe zit dat eigenlijk, is dat een normaal openbaar ziekenhuis???

Asma2
30-11-04, 10:48
Mohamed Boujiri......Ait touzien afkomstig uit Imzouren.....

Grrrrrrrrrrrrrrrrr........Imzouren irebdaaaaaaaaaaaaaa!!!

Umarvlie
30-11-04, 10:55
Geplaatst door louise_louise
hij ligt op dit moment toch nog met een gebroken been in het ziekenhuis? hoe zit dat eigenlijk, is dat een normaal openbaar ziekenhuis???

Ziekenboeg van de Scheviningse strafgevangenis ... dus niet het type ziekenhuis waar je met wachtlijsten wordt geconfronteerd ...

nl-x
30-11-04, 11:22
Geplaatst door Umarvlie
Ziekenboeg van de Scheviningse strafgevangenis ... dus niet het type ziekenhuis waar je met wachtlijsten wordt geconfronteerd ...

Er van uitgaande dat je eerst in een gevangenis moet zitten alvorens je hier terecht kan, vergis je je zeer. Hoe lang zijn de wachtlijsten nu voor je in een gevangenis terecht kan?

Umarvlie
30-11-04, 11:29
Geplaatst door nl-x
Er van uitgaande dat je eerst in een gevangenis moet zitten alvorens je hier terecht kan, vergis je je zeer. Hoe lang zijn de wachtlijsten nu voor je in een gevangenis terecht kan?

Jawel maar ALS je eenmaal in die gevangenis zit dan ...

psychische
30-11-04, 14:16
Geplaatst door nl-x
http://www.maartenjohn.nl/logged/upload/dick/mohammedb.gif
En dat is 'm ... :baard:

Relaxte kapsel. :tik:

Miloudx
30-11-04, 14:59
WE LATEN ZIJN FOTO ZIEN ZONDER 'BALKJE'.....

Was dat nu echt nodig?...ik bedoel die 3 vraagjes die zij stelden EN je laat een waarschijnlijk gejatte fiets zien (het kan ook niet anders want het is een Marokkaan dus synoniem voor fietsendief :) ). Wel klote als je op Mohammed B lijkt ....die kazen vinden al die 'turken' op elkaar lijken :p

nl-x
30-11-04, 15:08
Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses. Hier dan zn foto met balkje.
http://www.maroc.nl/tijdelijk/mohammedb_met_balkje.jpg

nl-x
30-11-04, 15:16
Geplaatst door ibrahimmm
Eén tip en 49 claims van mensen die beweerden de eigenaar van de fiets te zijn...

:gsm:

Miloudx
30-11-04, 15:31
Geplaatst door nl-x
Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses. Hier dan zn foto met balkje.
http://www.maroc.nl/tijdelijk/mohammedb_met_balkje.jpg

IS DAT MOHAMMEB B????JOH....dat balkje scheelt echt veel....ik herken hem niet meer :hihi: :hihi:.....OM had gelijk :D

amadeus
30-11-04, 15:59
Geplaatst door Miloudx
EN je laat een waarschijnlijk gejatte fiets zien (het kan ook niet anders want het is een Marokkaan dus synoniem voor fietsendief :) ).
Toch wel triest dat niemand daar nog van opkijkt, maar eerder verbaasd zou zijn geweest als hij eerlijk een fiets zou hebben gekocht.

0theist
30-11-04, 16:14
Geplaatst door amadeus
Toch wel triest dat niemand daar nog van opkijkt, maar eerder verbaasd zou zijn geweest als hij eerlijk een fiets zou hebben gekocht.

Mo B. hoefde geen rekenschap meer af te leggen aan de kufar. Dus kon gebruiken en misbruiken wat ie wilde om zijn doelen te bereiken. Ik denk echter dat dit andersom ontstaat. Het stelen van een fiets uit gemakzucht of jaloezie vraagt onbewust om een rechtvaardige legitimatie. En deze legitmatie kan o.a. gevonden worden in deze radicale/fascistische interpretatie van de islam. Wat betekent dat deze vorm van radicalisering ook deels ontstaat door de sociale economische omstandigheden waarin dit soort jongens opgroeien. Er is natuurlijk nog veel meer dat meespeelt. Maar dit is wat mij te binnen schiet als ik dit ene feit overdenk.

GerardJoling
30-11-04, 16:20
Geplaatst door nl-x
http://www.maartenjohn.nl/logged/upload/dick/mohammedb.gif
En dat is 'm ... :baard: Op die andere foto is ie zo lekker maar dit..bleh! hoe dan ook ik heb toch een hekel aan dit stuk ongedierte :D :hardlach: :fuckit2:

0theist
30-11-04, 16:42
Geplaatst door ibrahimmm
Als ik het goed begrijp is het allemaal de schuld van de coffeeshopeigenaren, die voor hun marijuanaprodukten zó veel vragen, dat vaste klanten geen geld meer hebben voor een fiets?

Reden temeer om niet meer bij Marokkaanse coffeeshops te kopen, daar dit voor de hele gemeenschap een stigmatiserende uitwerking heeft...

*zoek-het-zelf-maar-uit-smiley*

Het is inderdaad zo dat ik slecht kan uitleggen, maar jouw conclusie kan ook heel goed uit je eigen domheid voortkomen. Ik weet het niet. Om de werkelijke reden te achterhalen zal ik het anders proberen te formuleren: Mensen vinden meestal niet van zichzelf dat ze iets slechts doen. Of beter: Ze willen dat van zichzelf niet zien. En dat verdringen we door er een "logische" of "acceptabele" reden voor te zoeken. Deze Mo B. b.v. heeft ergens vanuit zijn opvoeding wel meegekregen dat een fiets jatten niet leuk is. Daarmee dupeer je iemand. Dat knaagt. Om dat geweten te ontlasten ga je die iemand die je mogelijk hebt gedupeerd demoniseren. Dat is een minderwaardig mens. Iemand die het verdient om zijn fiets te stelen. En een extreme interpretatie van een religie zoals de islam kan daarbij helpen. DUs het is niet zo dat de islam tot misdaad leidt, maar de misdadiger zoekt zijn legitimatie in de islam. En jammergenoeg is het klimaat in nl nu zo verkankerd dat de islam zich daar dankbaar voor laat gebruiken.

MotoFoetsie
30-11-04, 16:53
Geplaatst door 0theist
Het is inderdaad zo dat ik slecht kan uitleggen, maar jouw conclusie kan ook heel goed uit je eigen domheid voortkomen. Ik weet het niet. Om de werkelijke reden te achterhalen zal ik het anders proberen te formuleren: Mensen vinden meestal niet van zichzelf dat ze iets slechts doen. Of beter: Ze willen dat van zichzelf niet zien. En dat verdringen we door er een "logische" of "acceptabele" reden voor te zoeken. Deze Mo B. b.v. heeft ergens vanuit zijn opvoeding wel meegekregen dat een fiets jatten niet leuk is. Daarmee dupeer je iemand. Dat knaagt. Om dat geweten te ontlasten ga je die iemand die je mogelijk hebt gedupeerd demoniseren. Dat is een minderwaardig mens. Iemand die het verdient om zijn fiets te stelen. En een extreme interpretatie van een religie zoals de islam kan daarbij helpen. DUs het is niet zo dat de islam tot misdaad leidt, maar de misdadiger zoekt zijn legitimatie in de islam. En jammergenoeg is het klimaat in nl nu zo verkankerd dat de islam zich daar dankbaar voor laat gebruiken.

You maakt van een eenvoudige fietsendiefstal al een psychologisch betoog.

:wow:

Ben benieuwd naar je verklaring voor zijn andere daden.
(maar niet heus)

0theist
30-11-04, 17:01
Geplaatst door MotoFoetsie
You maakt van een eenvoudige fietsendiefstal al een psychologisch betoog.

:wow:

Ben benieuwd naar je verklaring voor zijn andere daden.
(maar niet heus)

Of je vindt het stelen van een fiets echt iets eenvoudigs, wat betekent dat jij ook legitimatie gevonden hebt in deze daad.

Of je doet alsof omdat je niet tegen het fenomeen kan dat men nadenkt over oorzaken van gruwelijke misdrijven. Deze blokkade komt meestal voort uit de angst dat als het verklaarbaar is je het zelf ook zou kunnen overkomen.

Anders nog iets?

MotoFoetsie
30-11-04, 17:10
Geplaatst door 0theist
Of je vindt het stelen van een fiets echt iets eenvoudigs, wat betekent dat jij ook legitimatie gevonden hebt in deze daad.

Of je doet alsof omdat je niet tegen het fenomeen kan dat men nadenkt over oorzaken van gruwelijke misdrijven. Deze blokkade komt meestal voort uit de angst dat als het verklaarbaar is je het zelf ook zou kunnen overkomen.

Anders nog iets?

Yep, hoe verklaar jij de daden van die gasten uit Uden, die een moskee in de hens zetten?

:p
Houdt het kort en bondig....

BTW
Ik heb al een fiets.

0theist
30-11-04, 17:15
Geplaatst door MotoFoetsie
Yep, hoe verklaar jij de daden van die gasten uit Uden, die een moskee in de hens zetten?

:p
Houdt het kort en bondig....

Liever even een ander onderwerp? Jammer genoeg weet ik niks van die jongens in uden.

MotoFoetsie
30-11-04, 17:46
Geplaatst door 0theist
Liever even een ander onderwerp? Jammer genoeg weet ik niks van die jongens in uden.

Thanks, was idd kort en bondig.

MotoFoetsie
30-11-04, 18:43
Geplaatst door ibrahimmm
Haahahahahahahaha...

Ze motor is gejat.
Legitimeert dit nu de diefstal van een fiets?? :jumping:

Mijn fiets heb ik van m'n opa.
Hij was lid van de Waffen SS.
Aangezien ik onderhand de derde eigenaar ben valt dit niet onder de strafwet.
Ik hoef dus niets te legitimeren...


:fuckit:

MotoFoetsie
30-11-04, 19:36
Geplaatst door ibrahimmm
Haahahahahahahaha...

Ze motor is gejat.



Verklaart dit mijn aanwezigheid op maroc.nl?


:handbang:

ferrari
30-11-04, 20:59
Zou het komen door slechte baardgroei?

Dat ze daar radicaal van worden?

Abdoeljabber van der Ven, baardje van niets,
Mohammed B., die B is niet van 'baardgroei'.....

Een teveel aan vrouwelijke hormonen, dat ze compenseren door wat zij beschouwen als super-macho-gedrag :maf3:

barneveld
30-11-04, 22:26
Geplaatst door nl-x
http://www.maartenjohn.nl/logged/upload/dick/mohammedb.gif
En dat is 'm ... :baard:

volgens advocaat is dit een verkeerd foto.(plasmans)

barneveld
30-11-04, 22:27
Geplaatst door ibrahimmm
Haahahahahahahaha...

Ze motor is gejat.
Legitimeert dit nu de diefstal van een fiets?? :jumping:


motor te koop

nl-x
30-11-04, 22:28
Geplaatst door barneveld
volgens advocaat is dit een verkeerd foto.(plasmans)
Bron?

barneveld
30-11-04, 22:35
Geplaatst door nl-x
Bron?

nova straks

MotoFoetsie
01-12-04, 01:17
Geplaatst door ibrahimmm
Dat klopt en dat is juist.
Het had deze moeten wezen:

http://www40.brinkster.com/poeli/moB.jpg
Voor het geval de link niet wil werken:


Zo ziet ie er een stuk vrolijker uit.

:blowen:

ff off-topic:
is het een suggestie om alle keppeltjes en hoofddoeken aan te passen aan onze nationale - trots kleuren; te weten rood, wit, blauw en oranje.
Misschien om aan te geven dat je de inburgerings-cursus met succes hebt gevolgd, en nu als ultiem integratie kenmerk, dit wereldwijd kenbaar wilt maken?

:nl:

MotoFoetsie
01-12-04, 18:04
Geplaatst door barneveld
motor te koop

Are you tokking to me? :sniper:


Mind your words, my dear.
Mind your words.


:blowen: