PDA

Bekijk Volledige Versie : echte! lieve man zoekt echte lieve vrouw

leuklief26
30-11-04, 13:26
ben jij een harte breker? reageer dan niet! alleen dames die weten waar t leven om draait! ik ben een lieve knappe jongen die niet op z,n mondje is gevallen. en heb m,n hart zeker op de juiste plaats. herken jij jezelf hierin? reageer dan. ik ben de moeite waard. fouad

rachidagirl
05-12-04, 13:36
Hé, ik ben hier nieuw..... dus weet ni hoe het hier draait en zeilt..... heb je een foto van jezelf??Beslama R

fa_1981
06-12-04, 15:15
Hoi Leuklief26,

Hoe oud ben je, waar woon je, welke opleidingen heb je gevolgd enz. Ik ben zelf een lieve meid/ vrouw die opzoek is naar haar levenspartner.
Ben je geintereseerd reageer dan terug.

:staart:

zehmazehma
07-12-04, 15:24
Geplaatst door leuklief26
ben jij een harte breker? reageer dan niet! alleen dames die weten waar t leven om draait! ik ben een lieve knappe jongen die niet op z,n mondje is gevallen. en heb m,n hart zeker op de juiste plaats. herken jij jezelf hierin? reageer dan. ik ben de moeite waard. fouad

vertel eens wat meer over jezelf

Rajaa
12-12-04, 13:43
hoi fouad!! dus jij bent de moeite waard? wat bedoel je precies daarmee? en wat is jou uiteindelijke doel met deze actie: fun of trouwen? in ieder geval ik ben wel geinteresseerd. en als jij dat ook bent, dan hoor ik dat wel!!

Rajaa
12-12-04, 13:44
hoi fouad!! dus jij bent de moeite waard? wat bedoel je precies daarmee? en wat is jou uiteindelijke doel met deze actie: fun of trouwen? in ieder geval ik ben wel geinteresseerd. en als jij dat ook bent, dan hoor ik dat wel!!

liefie123
12-12-04, 22:34
Bent beetje te jong voor mij maar verder heel herkenbaar!!