PDA

Bekijk Volledige Versie : Raadsel



Pagina's : [1] 2 3 4 5

SalmayaSale
01-12-04, 11:40
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige moslimse heel gelovige mannen hun broek kort dragen?

Dat heb ik nog nooit in mijn land van afkomst aangeschouwd.
Nooit iets over gelezen.


Dat kan ook niet met de soena te maken hebben aangezien de broek nog niet bestond.

:confused:

David
01-12-04, 11:42
Geplaatst door SalmayaSale
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige moslimse heel gelovige mannen hun broek kort dragen?

Dat heb ik nog nooit in mijn land van afkomst aangeschouwd.
Nooit iets over gelezen.


Dat kan ook niet met de soena te maken hebben aangezien de broek nog niet bestond.

:confused:


trots op hun sokken?

Seif
01-12-04, 11:44
Er komt een aanslag op de delta-werken.

Goodnight
01-12-04, 11:47
He SalmaSayle, je hebt gelijk viel me ook op en vroeg me af waarom tot net boven de enkels?
Maar ook de lengte van de baard is gebonden aan een bepaalde lengte en het haar, daar heb je 3 verschillende lengets voor volgens mij.
Maar waarom dat zo is weet ik niet......

David
01-12-04, 11:48
Geplaatst door Goodnight
He SalmaSayle, je hebt gelijk viel me ook op en vroeg me af waarom tot net boven de enkels?
Maar ook de lengte van de baard is gebonden aan een bepaalde lengte en het haar, daar heb je 3 verschillende lengets voor volgens mij.
Maar waarom dat zo is weet ik niet......


Het biedt allemaal weinig ruimte voor creativiteit.

SalmayaSale
01-12-04, 11:52
Geplaatst door David
trots op hun sokken?



Of hun enkels? :D

SalmayaSale
01-12-04, 11:54
Geplaatst door Goodnight
He SalmaSayle, je hebt gelijk viel me ook op en vroeg me af waarom tot net boven de enkels?
Maar ook de lengte van de baard is gebonden aan een bepaalde lengte en het haar, daar heb je 3 verschillende lengets voor volgens mij.
Maar waarom dat zo is weet ik niet......



Voor de baard kan je wel bepaalde richtlijnen daarover vinden in de soena maar de broek :maf2:

Goodnight
01-12-04, 11:57
Geplaatst door SalmayaSale
Voor de baard kan je wel bepaalde richtlijnen daarover vinden in de soena maar de broek :maf2:

Ik zal het volgende keer vragen als ik zo'n broekmans zie :D

Umarvlie
01-12-04, 11:59
Geplaatst door SalmayaSale
Voor de baard kan je wel bepaalde richtlijnen daarover vinden in de soena maar de broek :maf2:

ook daarvoor .. het moet vanaf de knie (knie moet bedekt zijn)

in princiepe zou de Moslim (m) vanaf de knieen tot en met de navel bedekt zijn ... begrijpelijkerwijs kan ik me in somige situaties voorstellen dat het beter is vanaf de enkels tot dfe nek of zelfs kruin ... :giechel:

~Panthera~
01-12-04, 12:04
Geplaatst door Umarvlie
ook daarvoor .. het moet vanaf de knie (knie moet bedekt zijn)

in princiepe zou de Moslim (m) vanaf de knieen tot en met de navel bedekt zijn ... begrijpelijkerwijs kan ik me in somige situaties voorstellen dat het beter is vanaf de enkels tot dfe nek of zelfs kruin ... :giechel:
------------------------

:fplet: :haha:

SalmayaSale
01-12-04, 12:07
Geplaatst door Umarvlie
ook daarvoor .. het moet vanaf de knie (knie moet bedekt zijn)

in princiepe zou de Moslim (m) vanaf de knieen tot en met de navel bedekt zijn ... begrijpelijkerwijs kan ik me in somige situaties voorstellen dat het beter is vanaf de enkels tot dfe nek of zelfs kruin ... :giechel:


Dat is een serieus onderwerp :ego:

SalmayaSale
01-12-04, 12:09
Geplaatst door Goodnight
Ik zal het volgende keer vragen als ik zo'n broekmans zie :D


Wel uitkijken dat je geen dreun krijgt vooral als je geen hoofddoek om hebt :giechel:

Umarvlie
01-12-04, 12:10
Geplaatst door SalmayaSale
Wel uitkijken dat je geen dreun krijgt vooral als je geen hoofddoek om hebt :giechel:

gewoon aan z'n baard trekken .. wel oppassen alssie een korte broek aanheeft he ... dat je je niet in de ha(a)r(en) vergist ... :corcky:

IbnRushd
01-12-04, 12:33
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige moslimse heel gelovige mannen hun broek kort dragen?

Abu Dharr (moge Allah tevreden zijn met hem) verhaalde dat de Profeet heeft gezegd: “Er zijn drie (soorten mensen) tegen wie Allah niet zal spreken op de Dag der Opstanding en tevens niet naar zal kijken of prijzen: diegene die zijn gewaad onder de enkel draagt, diegene die anderen herinnert aan zijn geschenken of gunsten, en diegene die zijn product door liegen en valse beloften verkoopt.” overgeleverd door Muslim, 1/102

de Profeet heeft gezegd: “Welk gedeelte dan ook van de onderkleding onder de enkels is, is in de Hel.” overgeleverd door Imaam Ahmad, 6/254: zie ook Saheeh al-Jaami’, 5571

De persoon wiens isbaal het resultaat van arrogantie is, zal nog strenger worden gestraft dan diegene die geen dergelijke intentie heeft, zoals de Profeet heeft gezegd: “Een ieder die uit trots zijn gewaad sleept, Allah zal niet eens naar hem kijken op de Dag der Opstanding.” overgeleverd door al-Bukhaari, no.3465, al-Bagha editie – dit is omdat hij twee zonden combineert in één daad. Enige kleding onder de enkel dragen is haraam, zoals is vermeld in de hadeeth verhaald door Ibn ‘Umar (moge Allah tevreden zijn met hem en zijn vader): “Isbaal kan worden gedaan met anizaar (benedengewaad), qamees (shirt of bovengewaad) en ‘amaamah (tulband). Een ieder die daarvan enig deel uit trots over de grond sleept, Allah zal niet naar hem kijken op de Dag der Opstanding.” overgeleverd door Abu Dawud, 4/353; zie ook Saheeh al-Jaami, 2770 Vrouwen zijn toegestaan om hun gewaden met één of twee handlengtes te verlengen om de voeten te bedekken of als voorzorgsmaatregel als iets door de wind onbedekt blijft, etc. Het is niet toegestaan meer te doen dan dat, zoals wordt gedaan bij sommige trouwjurken die een aantal meters lange sleep kunnen hebben, die achter de bruid moet worden gedragen.

Umarvlie
01-12-04, 12:39
Geplaatst door IbnRushd
Abu Dharr (moge Allah tevreden zijn met hem) verhaalde dat de Profeet heeft gezegd: “Er zijn drie (soorten mensen) tegen wie Allah niet zal spreken op de Dag der Opstanding en tevens niet naar zal kijken of prijzen: diegene die zijn gewaad onder de enkel draagt, diegene die anderen herinnert aan zijn geschenken of gunsten, en diegene die zijn product door liegen en valse beloften verkoopt.” overgeleverd door Muslim, 1/102

de Profeet heeft gezegd: “Welk gedeelte dan ook van de onderkleding onder de enkels is, is in de Hel.” overgeleverd door Imaam Ahmad, 6/254: zie ook Saheeh al-Jaami’, 5571

De persoon wiens isbaal het resultaat van arrogantie is, zal nog strenger worden gestraft dan diegene die geen dergelijke intentie heeft, zoals de Profeet heeft gezegd: “Een ieder die uit trots zijn gewaad sleept, Allah zal niet eens naar hem kijken op de Dag der Opstanding.” overgeleverd door al-Bukhaari, no.3465, al-Bagha editie – dit is omdat hij twee zonden combineert in één daad. Enige kleding onder de enkel dragen is haraam, zoals is vermeld in de hadeeth verhaald door Ibn ‘Umar (moge Allah tevreden zijn met hem en zijn vader): “Isbaal kan worden gedaan met anizaar (benedengewaad), qamees (shirt of bovengewaad) en ‘amaamah (tulband). Een ieder die daarvan enig deel uit trots over de grond sleept, Allah zal niet naar hem kijken op de Dag der Opstanding.” overgeleverd door Abu Dawud, 4/353; zie ook Saheeh al-Jaami, 2770 Vrouwen zijn toegestaan om hun gewaden met één of twee handlengtes te verlengen om de voeten te bedekken of als voorzorgsmaatregel als iets door de wind onbedekt blijft, etc. Het is niet toegestaan meer te doen dan dat, zoals wordt gedaan bij sommige trouwjurken die een aantal meters lange sleep kunnen hebben, die achter de bruid moet worden gedragen.

Hoe zit het dan met het dragen van sokken en schoenen?

mark61
01-12-04, 12:39
Geplaatst door Umarvlie
ook daarvoor .. het moet vanaf de knie (knie moet bedekt zijn)


Da was toch minimaal, niet maximaal? Dat ze niet in judopakken rondlopen.

mark61
01-12-04, 12:43
Geplaatst door IbnRushd
Abu Dharr (moge Allah tevreden zijn met hem) verhaalde dat de Profeet heeft gezegd: “Er zijn drie (soorten mensen) tegen wie Allah niet zal spreken op de Dag der Opstanding en tevens niet naar zal kijken of prijzen: diegene die zijn gewaad onder de enkel draagt, diegene die anderen herinnert aan zijn geschenken of gunsten, en diegene die zijn product door liegen en valse beloften verkoopt.” overgeleverd door Muslim, 1/102

Wat is wel niet het belang van te lange kleding, als je ziet dat het in 1 adem wordt genoemd met redelijk erge misdrijven?

Een broek is geen gewaad.


de Profeet heeft gezegd: “Welk gedeelte dan ook van de onderkleding onder de enkels is, is in de Hel.” overgeleverd door Imaam Ahmad, 6/254: zie ook Saheeh al-Jaami’, 5571

Een broek is geen onderkleding.


Enige kleding onder de enkel dragen is haraam,

Dus sokken en schoenen zijn ook haraam? Kijk jij s even gauw onder je computertafel. Ik hoop dat je geen kou vat.

IbnRushd
01-12-04, 12:44
Hoe zit het dan met het dragen van sokken en schoenen?

Sokken en schoenen vallen niet onder gewaad/broek en andere soort kleding die men voor zijn benen gebruikt.

mark61
01-12-04, 12:49
Geplaatst door IbnRushd
Sokken en schoenen vallen niet onder gewaad/broek en andere soort kleding die men voor zijn benen gebruikt.

Hoe weet je dat? Heb je daar een hadith van? Sahih hè, denk erom.

Ik vind blote enkels / onderbenen knap onzedelijk.

IbnRushd
01-12-04, 12:53
Mark het heeft met sociologische aspecten mee te maken. Vroeger droegen zij ook broeken weliswaar onder hun enkels. Daar zijn ook enkele overleveringen.. ik kan ze wel plaatsen als je wilt, dan wel in engels.
Er is wel veel meningsverschillen omtrent 'isbaal' . Er is een boek geschreven, van enkele honderden tellende pagina's. Ook vertaald in Engels. Verkrijgbaar in US o.a.
Sommige moslims, vooral selefieten, interpreteren deze overleveringen letterlijk. Anderen zien dit als een vroege trend. Degene die een lange gewaad aan had over zijn enkels, die was hoogmoedig/rijk etc. Zij beschouwen deze fenomeen ook niet als een plicht. De bewijzen die ze meestal aanhalen zijn de nieuwe wetten van Omar ibn Chattab - ook wel in contex/situatie/omgeving/gebeurtenissen etc., zoals in de tijd van armoede werd de straf 'degene die steelt, hand eraf' even geblokkeerd.

adios, salaam

IbnRushd
01-12-04, 12:54
Hoe weet je dat? Heb je daar een hadith van? Sahih hè, denk erom

Je weet dondersgoed dat de profeet, vrede zij met hem, leren sokken droeg... denk maar na. En het is sahih/authentiek.

David
01-12-04, 12:56
Geplaatst door IbnRushd
leren sokken


Kinky.

SalmayaSale
01-12-04, 12:58
Geplaatst door IbnRushd
Abu Dharr (moge Allah tevreden zijn met hem) verhaalde dat de Profeet heeft gezegd: “Er zijn drie (soorten mensen) tegen wie Allah niet zal spreken op de Dag der Opstanding en tevens niet naar zal kijken of prijzen: diegene die zijn gewaad onder de enkel draagt, diegene die anderen herinnert aan zijn geschenken of gunsten, en diegene die zijn product door liegen en valse beloften verkoopt.” overgeleverd door Muslim, 1/102

de Profeet heeft gezegd: “Welk gedeelte dan ook van de onderkleding onder de enkels is, is in de Hel.” overgeleverd door Imaam Ahmad, 6/254: zie ook Saheeh al-Jaami’, 5571

De persoon wiens isbaal het resultaat van arrogantie is, zal nog strenger worden gestraft dan diegene die geen dergelijke intentie heeft, zoals de Profeet heeft gezegd: “Een ieder die uit trots zijn gewaad sleept, Allah zal niet eens naar hem kijken op de Dag der Opstanding.” overgeleverd door al-Bukhaari, no.3465, al-Bagha editie – dit is omdat hij twee zonden combineert in één daad. Enige kleding onder de enkel dragen is haraam, zoals is vermeld in de hadeeth verhaald door Ibn ‘Umar (moge Allah tevreden zijn met hem en zijn vader): “Isbaal kan worden gedaan met anizaar (benedengewaad), qamees (shirt of bovengewaad) en ‘amaamah (tulband). Een ieder die daarvan enig deel uit trots over de grond sleept, Allah zal niet naar hem kijken op de Dag der Opstanding.” overgeleverd door Abu Dawud, 4/353; zie ook Saheeh al-Jaami, 2770 Vrouwen zijn toegestaan om hun gewaden met één of twee handlengtes te verlengen om de voeten te bedekken of als voorzorgsmaatregel als iets door de wind onbedekt blijft, etc. Het is niet toegestaan meer te doen dan dat, zoals wordt gedaan bij sommige trouwjurken die een aantal meters lange sleep kunnen hebben, die achter de bruid moet worden gedragen.



Mmm ik weet niet of ik echt overtuigd ben.
Die hadith kende ik wel maar het was bedoeld om de moslims van de ongelovige "ahli koraich" te onderscheiden, die hadden namelijk de gewoonte om hun gewaden te laten slepen als teken van hun rijkdom en superieuriteit.
Is het relevant om het op de broek toe te passen? En in deze tijd waarin langer broeken niks meer betekent???????????

IbnRushd
01-12-04, 13:02
Is het relevant om het op de broek toe te passen? En in deze tijd waarin langer broeken niks meer betekent???????????

Het draait niet om wat voor kleding ze droegen het gaat om kleding die over de enkels strijken. Dus, kleding = broek, gewaad, rok, jurk etc. (geen sokken, schoenen, slippers etc., zijn voor je voeten. Onthoud voeten zjin geen benen. En benen zijn geen voeten. :D

David
01-12-04, 13:03
Geplaatst door SalmayaSale
Mmm ik weet niet of ik echt overtuigd ben.
Die hadith kende ik wel maar het was bedoeld om de moslims van de ongelovige "ahli koraich" te onderscheiden, die hadden namelijk de gewoonte om hun gewaden te laten slepen als teken van hun rijkdom en superieuriteit.
Is het relevant om het op de broek toe te passen? En in deze tijd waarin langer broeken niks meer betekent???????????


Het zal me eigenlijk worst wezen wie in wat voor broek rondloopt.

mark61
01-12-04, 13:12
Geplaatst door IbnRushd
...Degene die een lange gewaad aan had over zijn enkels, die was hoogmoedig/rijk etc. ...

Ja kijk, de geest achter een regel lijkt me waarachtig wel belangrijker dan de letter inderdaad.

Daarbij kan het toch niet de bedoeling zijn dat een gelovige het slachtoffer wordt van zeg een schorpioen, een malariamug dan wel zonnebrand of bevriezing omdat hij zijn huid niet beschermt.

Ik begon me even zorgen over je te maken...:)

Adío

IbnRushd
01-12-04, 13:15
Daarbij kan het toch niet de bedoeling zijn dat een gelovige het slachtoffer wordt van zeg een schorpioen, een malariamug dan wel zonnebrand of bevriezing omdat hij zijn huid niet beschermt.

Je kunt je broek in je sokken proppen. Dus trek een lange kous :p of een lange laars.. :duim:

David
01-12-04, 13:19
Geplaatst door IbnRushd
Je kunt je broek in je sokken proppen. Dus trek een lange kous :p of een lange laars.. :duim:


Draag jij ook van die hoogwaterbroeken?

IbnRushd
01-12-04, 13:28
Draag jij ook van die hoogwaterbroeken?

nee, en ook geen klompen

SalmayaSale
01-12-04, 13:30
Geplaatst door mark61
Ja kijk, de geest achter een regel lijkt me waarachtig wel belangrijker dan de letter inderdaad.

Daarbij kan het toch niet de bedoeling zijn dat een gelovige het slachtoffer wordt van zeg een schorpioen, een malariamug dan wel zonnebrand of bevriezing omdat hij zijn huid niet beschermt.

Ik begon me even zorgen over je te maken...:)

Adío



Wat ben toch gemeen :melig:

SalmayaSale
01-12-04, 13:32
Geplaatst door David
Het zal me eigenlijk worst wezen wie in wat voor broek rondloopt.


Meen je dat echt?

Leren sexy broek :hihi: ???????????????

mark61
01-12-04, 13:32
Geplaatst door IbnRushd
Je kunt je broek in je sokken proppen. Dus trek een lange kous :p of een lange laars.. :duim:

Daar zat ik ook al aan te denken. Hup, zwarte rijlaarzen! Dan lijk je onderhand net een Don-Kozak.

mark61
01-12-04, 13:33
Geplaatst door SalmayaSale
Wat ben toch gemeen :melig:

Hoezo? Ik maak me zorgen over het lichamelijk welzijn der gelovige mannen.

mark61
01-12-04, 13:34
Geplaatst door SalmayaSale
Meen je dat echt?

Leren sexy broek :hihi: ???????????????

Dat zegt ie toch. Worst. 2 worsten dan.

David
01-12-04, 13:34
Geplaatst door SalmayaSale


Leren sexy broek :hihi: ???????????????


Niet zo mijn ding, werkt op m'n lachspieren. Maar die leren sokken die eerder in dit froum genoemd werden.......

SalmayaSale
01-12-04, 13:35
Geplaatst door IbnRushd
Het draait niet om wat voor kleding ze droegen het gaat om kleding die over de enkels strijken. Dus, kleding = broek, gewaad, rok, jurk etc. (geen sokken, schoenen, slippers etc., zijn voor je voeten. Onthoud voeten zjin geen benen. En benen zijn geen voeten. :D


Maar ben je niet met me eens dat het in deze tijden misplaatst is?
Voor zover ik het weet is het ook een trend van de laatste jaren. Ik had eerder nooit gezien

Goodnight
01-12-04, 13:42
Geplaatst door SalmayaSale
Wel uitkijken dat je geen dreun krijgt vooral als je geen hoofddoek om hebt :giechel:

:hihi:

Ze zijn reuze aardig hoor.Sommigen willen alleen niet tegen jou als vrouw praten en je aankijken.

Jammer dat die beveiliger bij ons weg is, die kon ik dat wel vragen.

Misschien dat Bil@l het weet? :D

IbnRushd
01-12-04, 13:42
Maar ben je niet met me eens dat het in deze tijden misplaatst is?
Voor zover ik het weet is het ook een trend van de laatste jaren. Ik had eerder nooit gezien

Nee, ik ben nooit met je eens en zal ook nooit met je eens zijn :lekpuh:
Ik respecteer elke moslim. Of hij zijn broek omhoog trekt of niet. Als je meer informatie bezit dan hebben ze beide kanten een sterk onderbouwende agrumenten.
Ik kan geen oordeel geven, behalve een maatje kleiner aanschaffen, voortaan

David
01-12-04, 13:47
Geplaatst door IbnRushd
een maatje kleiner


Strak.

IbnRushd
01-12-04, 13:51
Strak.

Wijd.

David
01-12-04, 13:53
Geplaatst door IbnRushd
Wijd.

Oversized.

SalmayaSale
01-12-04, 13:53
[QUOTE]Geplaatst door IbnRushd
[B]Nee, ik ben nooit met je eens en zal ook nooit met je eens zijn :lekpuh:

Uhh heb ik wat gemist?


Ik respecteer elke moslim. Of hij zijn broek omhoog trekt of niet. Als je meer informatie bezit dan hebben ze beide kanten een sterk onderbouwende agrumenten.

Daar zit wat in, dat respecteer ik ook. Ik wou het alleen snappen, snap je mm?

Goodnight
01-12-04, 13:54
:rolleyes:

Goodnight
01-12-04, 13:55
Geplaatst door SalmayaSale



Daar zit wat in, dat respecteer ik ook. Ik wou het alleen snappen, snap je mm?

Nee, je hebt niets te snappen.Niet zulke lastige vragen stellen!

:zweep:

SalmayaSale
01-12-04, 13:55
Geplaatst door David
Oversized.


stofloos

IbnRushd
01-12-04, 13:56
Oversized.
nops, een ook geen levi, maar wel sportief.

David
01-12-04, 13:56
Geplaatst door Goodnight
:rolleyes:

:strik:

mark61
01-12-04, 13:57
Geplaatst door Goodnight
:rolleyes:

:zegniets:

David
01-12-04, 13:58
Geplaatst door IbnRushd
nops, een ook geen levi, maar wel sportief.


diesel?

~Panthera~
01-12-04, 13:58
Geplaatst door David
Niet zo mijn ding, werkt op m'n lachspieren. Maar die leren sokken die eerder in dit froum genoemd werden.......
-----------

Je hebt ook andere leren speeltjes. :stout:

mark61
01-12-04, 13:59
Geplaatst door Goodnight
Nee, je hebt niets te snappen.Niet zulke lastige vragen stellen!

:zweep:

Zeg ik toch, judobroek, rijlaarzen, zweepje. Ook nog zo'n zwarte cap?

mark61
01-12-04, 13:59
Geplaatst door SalmayaSale
stofloos

Plastic?

Goodnight
01-12-04, 14:00
Geplaatst door David
diesel?

Replay, Armani of toch maar een D&G?

~Panthera~
01-12-04, 14:00
Geplaatst door mark61
Plastic?
------------

Spinrag ?

Goodnight
01-12-04, 14:01
Geplaatst door mark61
Zeg ik toch, judobroek, rijlaarzen, zweepje. Ook nog zo'n zwarte cap?

Kmoet gelijk aan Koefnoen denken...

David
01-12-04, 14:01
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Je hebt ook andere leren speeltjes. :stout:


Het geilst vind ik toch die leren creditcardmapjes. Vooral als er veel platina plastic in zit.....

~Panthera~
01-12-04, 14:02
Geplaatst door David
Het geilst vind ik toch die leren creditcardmapjes. Vooral als er veel platina plastic in zit.....
-----------------------

Oei, en dan shoppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! :haha:

David
01-12-04, 14:04
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------------

Oei, en dan shoppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! :haha:


Till wie droppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :wink:

SalmayaSale
01-12-04, 14:04
Geplaatst door mark61
Plastic?




Doorzichtig?

mark61
01-12-04, 14:04
Geplaatst door Goodnight
Kmoet gelijk aan Koefnoen denken...

Nah die heb ik gemist. Vertel?

Ibn Rushd zal in ieder geval niet gauw over het hoofd worden gezien op straat.

SalmayaSale
01-12-04, 14:05
Geplaatst door Goodnight
Nee, je hebt niets te snappen.Niet zulke lastige vragen stellen!

:zweep:


Oh juist.
Was even uit mijn slaafjekooi ontsnapt :droef:

David
01-12-04, 14:05
Geplaatst door SalmayaSale
Doorzichtig?


Maak me gek! :stout:

~Panthera~
01-12-04, 14:06
Geplaatst door SalmayaSale
Doorzichtig?
----------------------------

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a093.gif :hihi:

mark61
01-12-04, 14:07
Geplaatst door SalmayaSale
Doorzichtig?

Das haraam, dat weet je best. Gekleurd doorzichtig is een twijfelgeval.

mark61
01-12-04, 14:07
Geplaatst door SalmayaSale
Oh juist.
Was even uit mijn slaafjekooi ontsnapt :droef:

Jah dan komt zo'n zweepje goed van pas.

~Panthera~
01-12-04, 14:08
Geplaatst door mark61
Das haraam, dat weet je best. Gekleurd doorzichtig is een twijfelgeval.
--------------

Ja, verpest jij het weer even voor haar. :zweep:

:hihi:

David
01-12-04, 14:09
Geplaatst door mark61
Das haraam, dat weet je best. Gekleurd doorzichtig is een twijfelgeval.


Ibn in een iets getinte, transparante niet al te strakke doch sportieve broek, zonder klompen. Heeft de profeet het zo bedoeld? Je leert toch elke dag weer iets nieuws!

SalmayaSale
01-12-04, 14:11
Geplaatst door mark61
Das haraam, dat weet je best. Gekleurd doorzichtig is een twijfelgeval.


Het is toch ook haram om te kijken?
Als je niet kijkt zie je de doorzichtigheid niet.

Trouwens schijn is bedrog, er zijn heel veel mensen die bloot lopen en meer bagage hebben dan anderen en anderen die te gekleed bij lopen en zich heel bloot stellen. ;)

IbnRushd
01-12-04, 14:12
Ibn Rushd zal in ieder geval niet gauw over het hoofd worden gezien op straat.

welke moslim met een baard niet?

SalmayaSale
01-12-04, 14:12
Geplaatst door mark61
Jah dan komt zo'n zweepje goed van pas.


Wie met de zweep zwaait krijgt het uiteindelijk op zn................. :auw2:

mark61
01-12-04, 14:12
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Ja, verpest jij het weer even voor haar. :zweep:

:hihi:

Hoezo, heb jij die Ibn wel s over de vloer gehad dan? Is t wat?

mark61
01-12-04, 14:13
Geplaatst door SalmayaSale
Wie met de zweep zwaait krijgt het uiteindelijk op zn................. :auw2:

Heupen?

Voor SM moet je bij Panthera zijn, trouwens. En Ibn natuurlijk. En David. En Zwart Schaap.

Pfff...wat is dit eigenlijk voor een site?

SalmayaSale
01-12-04, 14:14
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Ja, verpest jij het weer even voor haar. :zweep:

:hihi:


Ach laat maar, die Mark heeft helemaal geen gevoel voor haute couture :jammer:

mark61
01-12-04, 14:15
Geplaatst door IbnRushd
welke moslim met een baard niet?

Tsjah. Ik niet. Al vind ik dat die baarden wel wat verzorgder kunnen. Maar dat zal er dan wel weer bij horen, dat model verstrooide professor. Lekker zoenen zal het ook niet zijn. Voor mevrouw Rushd dan. Maar goed, dat gaat me niet aan. Excuus.

David
01-12-04, 14:15
Geplaatst door mark61


Voor SM moet je bij David zijn




Pardon?

~Panthera~
01-12-04, 14:17
Geplaatst door mark61
Hoezo, heb jij die Ibn wel s over de vloer gehad dan? Is t wat?
------------------

Zou ik je niet kunnen vertellen, heb jij ooit iemand gezien van dit prikbord dan ?

Goodnight
01-12-04, 14:17
Geplaatst door mark61
Nah die heb ik gemist. Vertel?

Ibn Rushd zal in ieder geval niet gauw over het hoofd worden gezien op straat.

kan ik nie vertellen moe je gezien hebbe.

Stukje zogenaamd uit Man bijt hond:

Ouwe ma die een volwassen nog thuiswonende zoon heeft.
ma is zo'n tiepje die haar zoon nog als een klein kind ziet die ze moet verzorgen.
Ze is zijn spullen aan het schoonmaken en luchten.
Spullen zijn erg masochistisch leernichten atributen en kleding.

Anyway..je moet het gezien hebben was erg funny.

~Panthera~
01-12-04, 14:17
Geplaatst door SalmayaSale
Ach laat maar, die Mark heeft helemaal geen gevoel voor haute couture :jammer:
------------

Dat was wel duidelijk ja. :haha:

mark61
01-12-04, 14:18
Geplaatst door David
Pardon?

Hmm ik dacht dat ZS dat altijd wist te melden. Maar ik raak ook zo in de war van hem.

mark61
01-12-04, 14:19
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Zou ik je niet kunnen vertellen, heb jij ooit iemand gezien van dit prikbord dan ?

Jazeker mevrouw.

SalmayaSale
01-12-04, 14:19
Geplaatst door David
Pardon?


SM: Sans merci, sonde marginale................

mark61
01-12-04, 14:20
Geplaatst door Goodnight
kan ik nie vertellen moe je gezien hebbe....

Anyway..je moet het gezien hebben was erg funny.

Klinkt al goed. :hihi:

Zo'n beetje 'daar ben ik voor behandeld' als je die nog kent.

~Panthera~
01-12-04, 14:20
Geplaatst door mark61
Jazeker mevrouw.
-------------------

Vertel, was t wat ? :stout:

David
01-12-04, 14:20
Geplaatst door SalmayaSale
SM: Sans merci, sonde marginale................


Suiker en Melk.

~Panthera~
01-12-04, 14:21
Geplaatst door SalmayaSale
SM: Sans merci, sonde marginale................
--------------
:lol:

David
01-12-04, 14:22
Geplaatst door mark61
Hmm ik dacht dat ZS dat altijd wist te melden. Maar ik raak ook zo in de war van hem.


Wacht maar, jochie! Zodra je door ZS z'n postings uit de kast gekomen bent, krijg je een pak rammel! Met suiker en melk! :ninja2:

~Panthera~
01-12-04, 14:22
Geplaatst door David
Suiker en Melk.
-----------

Ja graag, ook nog wat koffie erin, als je ut niet erg vind. :D

mark61
01-12-04, 14:24
Geplaatst door SalmayaSale
Het is toch ook haram om te kijken?
Als je niet kijkt zie je de doorzichtigheid niet.

:hihi: IJzersterk! Van een logica die geen schriftgeleerde je verbetert. Waarom hebben moslims eigenlijk nog kleren aan? Gewoon niet kijken moeslimien wa moeslimât!


Trouwens schijn is bedrog, er zijn heel veel mensen die bloot lopen en meer bagage hebben dan anderen en anderen die te gekleed bij lopen en zich heel bloot stellen. ;)

Pff breek me de bek niet open. U bedoelt o.a. makeup met een grotere dikte en gewicht dan de hoofddoek? Of toch maar gewoon de kat knijpen in het donker?

mark61
01-12-04, 14:25
Geplaatst door SalmayaSale
Ach laat maar, die Mark heeft helemaal geen gevoel voor haute couture :jammer:

Plastic doorkijkbroeken? Ben enfin... Hoor wie t zegt.

mark61
01-12-04, 14:26
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Dat was wel duidelijk ja. :haha:

Ja?

Je moest s weten wat ik vandaag aanheb. :ego:

mark61
01-12-04, 14:26
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

Vertel, was t wat ? :stout:

Dat liep werkelijk bijzonder uiteen.

SalmayaSale
01-12-04, 14:27
Geplaatst door mark61
Plastic doorkijkbroeken? Ben enfin... Hoor wie t zegt.



Toelichten aub :boos:

~Panthera~
01-12-04, 14:28
Geplaatst door mark61
Ja?

Je moest s weten wat ik vandaag aanheb. :ego:
---------------


Niks ? :hihi:

mark61
01-12-04, 14:28
Geplaatst door David
Wacht maar, jochie! Zodra je door ZS z'n postings uit de kast gekomen bent, krijg je een pak rammel! Met suiker en melk! :ninja2:

Misschien ga ik dat dan ook meteen lekker vinden. Je weet nooit wat hij uit de krochten van mijn ziel weet los te maken.

David
01-12-04, 14:28
Geplaatst door mark61
Plastic doorkijkbroeken? Ben enfin... Hoor wie t zegt.


Ach, het ligt er aan wie het draagt... :hihi:

~Panthera~
01-12-04, 14:29
Geplaatst door mark61
Dat liep werkelijk bijzonder uiteen.
-------

Das weer lekker duidelijk. :ego:

SalmayaSale
01-12-04, 14:29
Geplaatst door mark61
Ja?

Je moest s weten wat ik vandaag aanheb. :ego:


Djellaba plastiek met klompen? :gniffel:

David
01-12-04, 14:29
Geplaatst door mark61
Misschien ga ik dat dan ook meteen lekker vinden. Je weet nooit wat hij uit de krochten van mijn ziel weet los te maken.


Tja, daar zeg je wat. Alles is mogelijk, de man is magisch!

mark61
01-12-04, 14:29
Geplaatst door SalmayaSale
Toelichten aub :boos:

Ik zie u niet gauw in doorkijkkleding voorbijschuifelen.

~Panthera~
01-12-04, 14:29
Geplaatst door David
Ach, het ligt er aan wie het draagt... :hihi:
-----------------

Zekerssssssssssssssssssssss :D

mark61
01-12-04, 14:30
Geplaatst door ~Panthera~
---------------


Niks ? :hihi:

Weet je wat dat kost, zo'n zuiver scheerwollen Adamskostuum?

ik wist t ik wist t waar jouw zieke geest heen zou kruipen.

mark61
01-12-04, 14:31
Geplaatst door David
Ach, het ligt er aan wie het draagt... :hihi:

Nou en of!

SalmayaSale
01-12-04, 14:31
[QUOTE]Geplaatst door mark61
[B]:hihi: IJzersterk! Van een logica die geen schriftgeleerde je verbetert. Waarom hebben moslims eigenlijk nog kleren aan? Gewoon niet kijken moeslimien wa moeslimât!


Moeslimien wa vooral moeslimaat, kijk uit voor de kafirs die toch met grote ogen kijken

~Panthera~
01-12-04, 14:32
Geplaatst door mark61
Weet je wat dat kost, zo'n zuiver scheerwollen Adamskostuum?

ik wist t ik wist t waar jouw zieke geest heen zou kruipen.
-----------


:haha:

David
01-12-04, 14:32
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Zekerssssssssssssssssssssss :D


Overigens ben ik vandaag weer gewoon in spijkerbroek, donkergroene trui en zwarte gympen. Ik weet het, een nicht van nix. Saai, saai, saai. Geen transparant leer te bekennen. Maar ja, de wasmachine is ook stuk.

mark61
01-12-04, 14:32
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Das weer lekker duidelijk. :ego:

As je zo nieuwsgierig bent, mot je zelf s komme kijke. Of maak een afspraak met Ibn bijvoorbeeld. It's a free world.

Het varieerde dus van heel leuk tot bepaald niet.

SalmayaSale
01-12-04, 14:33
Geplaatst door mark61
Weet je wat dat kost, zo'n zuiver scheerwollen Adamskostuum?

ik wist t ik wist t waar jouw zieke geest heen zou kruipen.


Ja, 1 week in bed met Mevrouw verkoudenheid? :gniffel:

mark61
01-12-04, 14:34
Geplaatst door SalmayaSale
Djellaba plastiek met klompen? :gniffel:

Dat zou jou wel staan denk ik. Mij minder. Ik houd meer van katoenen jellaba's, maar de mijne is te klein geworden. Bovendien ben ik m kwijt. Klompen komen er bij mij niet in.

Wide-O
01-12-04, 14:34
Je weet nooit wat hij uit de krochten van mijn ziel weet los te maken.


Als je toch al uit de kast komt, meteen goed doen vind ik. Niet dat halve werk :melig:

~Panthera~
01-12-04, 14:35
Geplaatst door David
Overigens ben ik vandaag weer gewoon in spijkerbroek, donkergroene trui en zwarte gympen. Ik weet het, een nicht van nix. Saai, saai, saai. Geen transparant leer te bekennen. Maar ja, de wasmachine is ook stuk.
---------------

Das nou weer jammer.
Zit ik me hier net een beeld voor me te halen van een type a la Banderas, krijg je dit. :droef:

mark61
01-12-04, 14:36
Geplaatst door SalmayaSale
Moeslimien wa vooral moeslimaat, kijk uit voor de kafirs die toch met grote ogen kijken

Wat maakt dat nou uit, die gaan sowieso naar de Vuur. Daar zit een rechtschapen gelovige toch niet mee? Die moeslimien zijn trouwens ook ernstig in gevaar hoor. Vraag het Zwart Schaap maar.

~Panthera~
01-12-04, 14:36
Geplaatst door mark61
As je zo nieuwsgierig bent, mot je zelf s komme kijke. Of maak een afspraak met Ibn bijvoorbeeld. It's a free world.

Het varieerde dus van heel leuk tot bepaald niet.
---------

Mot ik WAAR komme kijken ? :schok:

SalmayaSale
01-12-04, 14:36
Geplaatst door mark61
As je zo nieuwsgierig bent, mot je zelf s komme kijke

Weer vrouwen aan het lokken? :melig:


Of maak een afspraak met Ibn bijvoorbeeld. It's a free world.

Het varieerde dus van heel leuk tot bepaald niet.


Ohh wordt het zn feest ?

mark61
01-12-04, 14:36
Geplaatst door SalmayaSale
Ja, 1 week in bed met Mevrouw verkoudenheid? :gniffel:

Ow, hoe ziet ze eruit? Das vast geen straf.

Wide-O
01-12-04, 14:37
Volgens mij kén transparant leer niet eens tegen een wasmachine !

mark61
01-12-04, 14:37
Geplaatst door Wide-O
Als je toch al uit de kast komt, meteen goed doen vind ik. Niet dat halve werk :melig:

Wat kom jij doen vieze Belse voyeur?

mark61
01-12-04, 14:38
Geplaatst door David
Overigens ben ik vandaag weer gewoon in spijkerbroek, donkergroene trui en zwarte gympen. Ik weet het, een nicht van nix. Saai, saai, saai. Geen transparant leer te bekennen. Maar ja, de wasmachine is ook stuk.

Nepnicht. Neef.

SalmayaSale
01-12-04, 14:38
Geplaatst door David
Overigens ben ik vandaag weer gewoon in spijkerbroek, donkergroene trui en zwarte gympen. Ik weet het, een nicht van nix. Saai, saai, saai. Geen transparant leer te bekennen. Maar ja, de wasmachine is ook stuk.


Je bent geen saai nicht hoor, je bent gewoon een nicht en geen travestiet.

~Panthera~
01-12-04, 14:38
Geplaatst door Wide-O
Volgens mij kén transparant leer niet eens tegen een wasmachine !
--------

AHA.............een kenner. :hihi:

Wide-O
01-12-04, 14:38
'k Prik effe mee. :fpuh:

mark61
01-12-04, 14:39
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Das nou weer jammer.
Zit ik me hier net een beeld voor me te halen van een type a la Banderas, krijg je dit. :droef:

Mijn Adamskostuum is net gestoomd en gekruld hoor. Daar kan Antonio niet tegenop.

SalmayaSale
01-12-04, 14:39
Geplaatst door Wide-O
Volgens mij kén transparant leer niet eens tegen een wasmachine !


Dat komt omdat de wasmachine het over het hoofd, sorry de was zou zien.

Wide-O
01-12-04, 14:40
Geplaatst door ~Panthera~
--------

AHA.............een kenner. :hihi:

Tsja, ik had al zoiets van "oh shit" toen ik op Verzend antwoord drukte :D

Maar het moet wel degelijk naar de droogkuis (enfin, stomerij voor hier dan) :ego:

mark61
01-12-04, 14:40
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Mot ik WAAR komme kijken ? :schok:

Nou ja op de NVDDlanddag natuurlijk. Veel plastic!

mark61
01-12-04, 14:42
Geplaatst door SalmayaSale
Weer vrouwen aan het lokken? :melig:

Tsja dat gaat dag en nacht door. Zoiets moet je serieus nemen, of laten.


Ohh wordt het zn feest ?

Offerfeest.

SalmayaSale
01-12-04, 14:42
Geplaatst door mark61
Mijn Adamskostuum is net gestoomd en gekruld hoor. Daar kan Antonio niet tegenop.


Ik snap m even niet, hoe kan het krullen als het gestoomd is, misschien moet je het de volgende keer fohnen

Wide-O
01-12-04, 14:42
Geplaatst door mark61
Mijn Adamskostuum is net gestoomd en gekruld hoor.

Ik krijg mijn plooien er niet meer uit :( Tips ?

(minder freten geldt niet als tip :boogjes: )

~Panthera~
01-12-04, 14:42
Geplaatst door mark61
Mijn Adamskostuum is net gestoomd en gekruld hoor. Daar kan Antonio niet tegenop.
-----------------------

NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.................... :hihi:

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/4.jpg :Iluvu: :Iluvu: :fpuh:

mark61
01-12-04, 14:43
Geplaatst door Wide-O
Volgens mij kén transparant leer niet eens tegen een wasmachine !

Betrapt, sukkel. Nah dat begrijp je zelf ook wel.

Pfff alsof we niet genoeg hebben aan onze autochtone allochtone smeerlappen hier. Ze komen weer uit alle hoeken en gaten gekropen.
Et waar ben je als we je nodig hebben?

~Panthera~
01-12-04, 14:43
Geplaatst door mark61
Nou ja op de NVDDlanddag natuurlijk. Veel plastic!
----------

Zolang het geen EO landdag is......... :hihi:

taouanza
01-12-04, 14:44
Als korte broek een teken van bescheidenheid is waarom dragen ze er dan Nikes onder?:rolleyes:

mark61
01-12-04, 14:44
Geplaatst door Wide-O
'k Prik effe mee. :fpuh:

Als je mijn plastic maar heel laat.

Wide-O
01-12-04, 14:45
Vinnik wel vies, dat omgekeerde driehoekje. Jaloezie natuurlijk :D

SalmayaSale
01-12-04, 14:45
Offerfeest. [/B] [/QUOTE]




Misschien en misschien ook een orginale feest :melig:

~Panthera~
01-12-04, 14:45
Geplaatst door mark61
Betrapt, sukkel. Nah dat begrijp je zelf ook wel.

Pfff alsof we niet genoeg hebben aan onze autochtone allochtone smeerlappen hier. Ze komen weer uit alle hoeken en gaten gekropen.
Et waar ben je als we je nodig hebben?
-----------------

Waar hebbie hem nou weer voor nodig ? :ego:

mark61
01-12-04, 14:45
Geplaatst door SalmayaSale
Ik snap m even niet, hoe kan het krullen als het gestoomd is, misschien moet je het de volgende keer fohnen

Eerst een stoombad, en dan de krultang erop. Simpel. Föhnen is alleen voor speciale dagen. :ego:

mark61
01-12-04, 14:47
Geplaatst door Wide-O
Ik krijg mijn plooien er niet meer uit :( Tips ?

(minder freten geldt niet als tip :boogjes: )

Stijfselbad? Innemen? Opspannen op een frame?

~Panthera~
01-12-04, 14:47
Geplaatst door mark61
Eerst een stoombad, en dan de krultang erop. Simpel. Föhnen is alleen voor speciale dagen. :ego:
-----------

Krultang is uit de ice age. :ego:

SalmayaSale
01-12-04, 14:47
Geplaatst door taouanza
Als korte broek een teken van bescheidenheid is waarom dragen ze er dan Nikes onder?:rolleyes:


Scherpzinnig ;)

Wide-O
01-12-04, 14:47
Geplaatst door mark61
Pfff alsof we niet genoeg hebben aan onze autochtone allochtone smeerlappen hier.

Volgens mij val ik daar ook onder :ego:

mark61
01-12-04, 14:48
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------------

NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.................... :hihi:

Wat? Wil je dat toefje vergelijken met mijn hoogpolige karpet?

~Panthera~
01-12-04, 14:48
Geplaatst door Wide-O
Volgens mij val ik daar ook onder :ego:
---------

Onder smeerlap ? :hihi:

SalmayaSale
01-12-04, 14:49
Geplaatst door mark61
Eerst een stoombad, en dan de krultang erop. Simpel. Föhnen is alleen voor speciale dagen. :ego:


Of misschien durf je niet te zeggen dat je geen fohn hebt? :fpuh:

Wide-O
01-12-04, 14:49
Opspannen op een frame?


Dat kan onderhand wel ja. Goeie tip.

~Panthera~
01-12-04, 14:49
Geplaatst door mark61
Wat? Wil je dat toefje vergelijken met mijn hoogpolige karpet?
------------

Hij heeft best een GROTE toef. :ego:


Maar goed, hoogpolig carpet is in je voordeel. :hihi:

mark61
01-12-04, 14:49
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Waar hebbie hem nou weer voor nodig ? :ego:

Voor het toefje slagroom op de ranzige chocola.

Wide-O
01-12-04, 14:49
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Onder smeerlap ? :hihi:

Psies !

mark61
01-12-04, 14:50
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Krultang is uit de ice age. :ego:

Vriesdrogen werkt inderdaad ook maar de patiënt kan blijvende klachten overhouden. Maar vertel, hoe krul jij je borsthaar dan zo modern?

~Panthera~
01-12-04, 14:51
Geplaatst door mark61
Vriesdrogen werkt inderdaad ook maar de patiënt kan blijvende klachten overhouden. Maar vertel, hoe krul jij je borsthaar dan zo modern?
--------------

1 woord.
Aal. :haha:

mark61
01-12-04, 14:51
Geplaatst door ~Panthera~
----------

Zolang het geen EO landdag is......... :hihi:

Nou het verschil is kleiner dan je denkt.

~Panthera~
01-12-04, 14:52
Geplaatst door mark61
Nou het verschil is kleiner dan je denkt.
--------

Was ik al bang voor. :droef:

mark61
01-12-04, 14:53
Geplaatst door Wide-O
Vinnik wel vies, dat omgekeerde driehoekje. Jaloezie natuurlijk :D

Je bent metroseksueel of je bent het niet. Dit is een hardcore-model.

mark61
01-12-04, 14:54
Geplaatst door Wide-O
Volgens mij val ik daar ook onder :ego:

Nee, jij bent een allochtone autochtone smeerlap. If at all.

~Panthera~
01-12-04, 14:55
Geplaatst door mark61
Je bent metroseksueel of je bent het niet. Dit is een hardcore-model.
---------------

:lol: Zie het zo voor me.

mark61
01-12-04, 14:55
Geplaatst door SalmayaSale
Of misschien durf je niet te zeggen dat je geen fohn hebt? :fpuh:

Ik heb een National MC-571 1000 watt. Met uitlaat.


Das een superstofzuiger. Of blower.

Wide-O
01-12-04, 14:56
Wordt moeilijk zo. Gewoon smeerlap dan ?

Probeer me verder iets voor te stellen bij metrosexueel... je mist een hoop in die auto blijkbaar :verward:

David
01-12-04, 14:57
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------------

NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.................... :hihi:

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/4.jpg :Iluvu: :Iluvu: :fpuh:


Zoiets dus. Maar dan in een donkergroene trui en een spijkerbroek. Ik zal daar een beetje in december in m'n blote bast de metro in gaan!

mark61
01-12-04, 14:57
Geplaatst door Wide-O
Dat kan onderhand wel ja. Goeie tip.

Bij voorkeur aan de open (berg-)lucht drogen. Ik adviseer de Oostkantons. Wel niet Iberisch, maar Ardennerham will do.

Wide-O
01-12-04, 14:58
Ik heb een National MC-571 1000 watt. Met uitlaat.


1.34 PK, wow :gniffel:

Getsjoend ? Gesjipt ? Cat er onder uit gehaald ? Vertel.

mark61
01-12-04, 14:58
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Hij heeft best een GROTE toef. :ego:

De metrosmeerlap.



Maar goed, hoogpolig carpet is in je voordeel. :hihi:

:ego:

~Panthera~
01-12-04, 15:00
Geplaatst door David
Zoiets dus. Maar dan in een donkergroene trui en een spijkerbroek. Ik zal daar een beetje in december in m'n blote bast de metro in gaan!
----------------------------

WOW ! :schok:

k zou zowiezo de metro maar niet instappen, als ik jou was. :D
Hebbie geen broek meer aan, als je voor de Bijenkorf staat.

:hihi:

mark61
01-12-04, 15:01
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

1 woord.
Aal. :haha:

4 woorden: jammer, ik niet begrijp.

Of wikkel je een paling in je borsthaar? Zover woon je toch niet weg in Noordholland?

~Panthera~
01-12-04, 15:01
Geplaatst door mark61
De metrosmeerlap.

:ego:
-----------

Ach, hoe groter de geest, hoe.................. :ego:

David
01-12-04, 15:02
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------

WOW ! :schok:

k zou zowiezo de metro maar niet instappen, als ik jou was. :D
Hebbie geen broek meer aan, als je voor de Bijenkorf staat.

:hihi:


't gaat anders best hoor. :D Die groene trui neutraliseert nogal. Ibn in een transparante kortebroek met Nikes trekt meer aandacht. En ik heb 'n hekel aan de Bijenkorf.

mark61
01-12-04, 15:02
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

:lol: Zie het zo voor me.

Wat zit je nou te lachen? Ik heb het over die Banderas van jou met zijn tweeslachtige beharing.

SalmayaSale
01-12-04, 15:02
Geplaatst door mark61
De metrosmeerlap.




:ego:


Die heeft gewoon de goeie ticket gekocht.

~Panthera~
01-12-04, 15:03
Geplaatst door mark61
4 woorden: jammer, ik niet begrijp.

Of wikkel je een paling in je borsthaar? Zover woon je toch niet weg in Noordholland?
---------


1 ding: paling wikkel je niet in je borsthaar gek ! :zweep:

Met borsthaar doe je andere dingen.

mark61
01-12-04, 15:04
Geplaatst door Wide-O
Wordt moeilijk zo. Gewoon smeerlap dan ?

Probeer me verder iets voor te stellen bij metrosexueel... je mist een hoop in die auto blijkbaar :verward:

Komt toch uit beloved edoch perfide Albion. Beckham etc. met vrouwelijke trekjes. Metro = breed.

SalmayaSale
01-12-04, 15:04
Geplaatst door David
't gaat anders best hoor. :D Die groene trui neutraliseert nogal. Ibn in een transparante kortebroek met Nikes trekt meer aandacht. En ik heb 'n hekel aan de Bijenkorf.

Ik vind dat je niet over Ibn moet praten als hij zich niet kan Kleden, uh...... verweren

mark61
01-12-04, 15:05
Geplaatst door SalmayaSale
Die heeft gewoon de goeie ticket gekocht.

??? Naar de USA?

~Panthera~
01-12-04, 15:06
Geplaatst door mark61
Wat zit je nou te lachen? Ik heb het over die Banderas van jou met zijn tweeslachtige beharing.
---------

Je had het over je hardcore-thong. :ego:

Banderas is een heeeeeeel ander verhaal.

SalmayaSale
01-12-04, 15:06
Geplaatst door mark61
??? Naar de USA?


METROSEKSUALITEIT :fpuh:

mark61
01-12-04, 15:07
Geplaatst door Wide-O
1.34 PK, wow :gniffel:

Getsjoend ? Gesjipt ? Cat er onder uit gehaald ? Vertel.

Multipoint injectie twin spark cvt voor de overbrenging. Ken net. Sowieso van voor de cat-tijd. Klassieker, vrijgesteld van die onzin.

~Panthera~
01-12-04, 15:07
Geplaatst door David
't gaat anders best hoor. :D Die groene trui neutraliseert nogal. Ibn in een transparante kortebroek met Nikes trekt meer aandacht. En ik heb 'n hekel aan de Bijenkorf.
---------------

Snap ik hoor, dat je zo niet naar de Bijenkorf wilt. :hihi:

David
01-12-04, 15:07
Geplaatst door ~Panthera~


Met borsthaar doe je andere dingen.


Met paling ook. Stoven bijvoorbeeld. Of roken en dan op een stuk toast leggen. Smul, smul!


dus metrosexueel heeft niks te maken met onzedig gedrag in het openbaar vervoer?

Wide-O
01-12-04, 15:07
Aal = glad dan maar ? Fijns :D Andersom is één van die dingen waar ik dan weer voor pas :watte?:

Beckham... ik volg niet *alles* in dat pedo^H^Hrfiede Albion hoor.

mark61
01-12-04, 15:08
Geplaatst door ~Panthera~
---------
1 ding: paling wikkel je niet in je borsthaar gek ! :zweep:

Vertel liever over die aal.


Met borsthaar doe je andere dingen.

Je maakt me nieuwsgierig. Kleedje voor op de tv breien?

mark61
01-12-04, 15:09
Geplaatst door SalmayaSale
Ik vind dat je niet over Ibn moet praten als hij zich niet kan Kleden, uh...... verweren

Hoezo niet? Met die nikes moet hij toch flink kunnen trappen.

~Panthera~
01-12-04, 15:09
Geplaatst door David
Met paling ook. Stoven bijvoorbeeld. Of roken en dan op een stuk toast leggen. Smul, smul!


dus metrosexueel heeft niks te maken met onzedig gedrag in het openbaar vervoer?
-----------

Gerookt op een toastje...............mjam mjam :D


jawel, maar niet doorvertellen.

mark61
01-12-04, 15:10
Geplaatst door SalmayaSale
METROSEKSUALITEIT :fpuh:

Je hebt nog een ziekere geest dan ik al dacht. Ondergronds gefoezel bedoel je?

David
01-12-04, 15:10
Geplaatst door mark61
Hoezo niet? Met die nikes moet hij toch flink kunnen trappen.


Wat jij wel weer lekker vind, diep in de duistere krochten van je karakter.

~Panthera~
01-12-04, 15:11
Geplaatst door David
Wat jij wel weer lekker vind, diep in de duistere krochten van je karakter.
------------------------

:melig:

mark61
01-12-04, 15:11
Geplaatst door David
dus metrosexueel heeft niks te maken met onzedig gedrag in het openbaar vervoer?

Jawel, dat heeft Salma net uitgelegd. Breek me de bek niet open voor de details. Vraag het haar maar.

Wide-O
01-12-04, 15:12
Geplaatst door mark61
cvt voor de overbrenging.

Oh, een DAF haardroger :D



Ken net. Sowieso van voor de cat-tijd. Klassieker, vrijgesteld van die onzin.


Probeer ik mijn APK man (nou ja, "den keuring") hier ook wijs te maken, helaas... :maf3: Zit steeds met die sonde in m'n uitlaat van "nee" te schudden. Akelige man.

~Panthera~
01-12-04, 15:12
Leg mij metrosexueel ook even uit. :D

mark61
01-12-04, 15:12
Geplaatst door David
Wat jij wel weer lekker vind, diep in de duistere krochten van je karakter.

Oei. Het begint er nu wel dik op te liggen geloof ik. Gelukkig ben ik hier niet de enige. Dr is er ook nog eentje die doet het met palingen.

SalmayaSale
01-12-04, 15:13
Geplaatst door mark61
Je hebt nog een ziekere geest dan ik al dacht. Ondergronds gefoezel bedoel je?


Alsof jij schone handel hebt in dat ondergrondse gefoezel. Foei foei, wie maak je nou wijs? :stout:

~Panthera~
01-12-04, 15:14
Geplaatst door mark61
Oei. Het begint er nu wel dik op te liggen geloof ik. Gelukkig ben ik hier niet de enige. Dr is er ook nog eentje die doet het met palingen.
---------------


ja.........opeten :D

Kweenie wat jij er mee doet. :schok:

David
01-12-04, 15:14
Geplaatst door mark61
Jawel, dat heeft Salma net uitgelegd. Breek me de bek niet open voor de details. Vraag het haar maar.


Tja. Ik moest van Panthera topless naar de Bijenkorf of zoiets, verkleed als spekgladde Spanjaard. En er was ook nog iets met leren sokken. Ik ben de draad even kwijt. Waar is Ibn als je hem nodig hebt!

mark61
01-12-04, 15:14
Geplaatst door Wide-O
Aal = glad dan maar ? Fijns :D

Glad, steil borsthaar lijkt me helemaal niks. Verder kwam ik kwa associatie ook niet. Panthera?


Andersom is één van die dingen waar ik dan weer voor pas :watte?:

Ik weet niet wat je hier mee bedoelt maar het klinkt smerig.


Beckham... ik volg niet *alles* in dat pedo^H^Hrfiede Albion hoor.

Gelukkig maar. Gelukkig zit hij in Banderasland.

~Panthera~
01-12-04, 15:15
Geplaatst door David
Tja. Ik moest van Panthera topless naar de Bijenkorf of zoiets, verkleed als spekgladde Spanjaard. En er was ook nog iets met leren sokken. Ik ben de draad even kwijt. Waar is Ibn als je hem nodig hebt!
----------------------------

:lol: :wow:

mark61
01-12-04, 15:16
Geplaatst door Wide-O
Oh, een DAF haardroger :D

Alleen de cvt, mind you.


Probeer ik mijn APK man (nou ja, "den keuring") hier ook wijs te maken, helaas... :maf3: Zit steeds met die sonde in m'n uitlaat van "nee" te schudden. Akelige man.

De mijne wilde met zijn slurf de uitlaatgassen meten. Kon de uitlaat niet vinden, die houdt op onder het blok. En het tuitje is zo smal dat die slurf er geeneens op past.

~Panthera~
01-12-04, 15:18
Geplaatst door mark61


De mijne wilde met zijn slurf de uitlaatgassen meten. Kon de uitlaat niet vinden, die houdt op onder het blok. En het tuitje is zo smal dat die slurf er geeneens op past.
---------------

Kinky garage hebben jullie.

mark61
01-12-04, 15:18
Geplaatst door SalmayaSale
Alsof jij schone handel hebt in dat ondergrondse gefoezel. Foei foei, wie maak je nou wijs? :stout:

Mijn schone handel zit gewoon in mijn schone, ondoorzichtige broek.

Ik ben een bovengrondser.

SalmayaSale
01-12-04, 15:18
Geplaatst door mark61
Jawel, dat heeft Salma net uitgelegd. Breek me de bek niet open voor de details. Vraag het haar maar.


Salma gaat niet vandoor, even trimmen in haar jogging broek, die trouwens ook lekker kort is.


Hey dames en heren, zorgen jullie dat iedereen nog zijn broek aan heeft aan het einde?
Van plastic to leer...............? :lachu:

David
01-12-04, 15:19
Geplaatst door mark61
De mijne wilde met zijn slurf de uitlaatgassen meten. Kon de uitlaat niet vinden, die houdt op onder het blok. En het tuitje is zo smal dat die slurf er geeneens op past.


Klinkt ook allemaal heel ranzig!

mark61
01-12-04, 15:20
Geplaatst door David
Tja. Ik moest van Panthera topless naar de Bijenkorf of zoiets, verkleed als spekgladde Spanjaard. En er was ook nog iets met leren sokken. Ik ben de draad even kwijt. Waar is Ibn als je hem nodig hebt!

Als ik ooit behoefte had aan een geestelijk leidsman is het nu wel, ja. Zal je altijd zien, in tijden van crisis laten ze je gewoon in de steek. Gaan rustig doorzichtig shoppen.

Panthera's voorliefdes zijn berucht, overigens.

~Panthera~
01-12-04, 15:20
Geplaatst door mark61
Mijn schone handel zit gewoon in mijn schone, ondoorzichtige broek.

Ik ben een bovengrondser.
------------------


Das nou weer saai. :droef:

mark61
01-12-04, 15:21
Geplaatst door ~Panthera~
---------------


ja.........opeten :D

Kweenie wat jij er mee doet. :schok:

In de blender met mayonaise, dille en bieslook. Take no prisoners.

Maar hoe zit het nou met die aa-haal?

~Panthera~
01-12-04, 15:22
Geplaatst door David
Klinkt ook allemaal heel ranzig!
-------------

Ranzig ja, dat is het juiste woord.
En maar doen alsof ze normaal zijn. :ego:
pfffffffff

mark61
01-12-04, 15:22
Geplaatst door SalmayaSale
Salma gaat niet vandoor, even trimmen in haar jogging broek, die trouwens ook lekker kort is.


Hey dames en heren, zorgen jullie dat iedereen nog zijn broek aan heeft aan het einde?
Van plastic to leer...............? :lachu:

Leugenares, je gaat er wel vandoor.

Mijn Adamskostuum zit mij als gegoten en is onuittrekbaar. :ego:

Wide-O
01-12-04, 15:23
Geplaatst door mark61
De mijne wilde met zijn slurf de uitlaatgassen meten. Kon de uitlaat niet vinden, die houdt op onder het blok. En het tuitje is zo smal dat die slurf er geeneens op past.

Ooohh, een side exit. Kewl ! Heb je ook ALS (aka "bang bang") op de föhn ?

mark61
01-12-04, 15:23
Geplaatst door David
Klinkt ook allemaal heel ranzig!

That's the word! Nochtans geen woord van gelogen. Zou het daardoor gekomen zijn? Automotive bondage?

~Panthera~
01-12-04, 15:23
Geplaatst door mark61
In de blender met mayonaise, dille en bieslook. Take no prisoners.

Maar hoe zit het nou met die aa-haal?
---------

Nou, die aa-haal heb jij inmiddels in de blender gepropt.
Niks meer mee te doen. :aanwal:

mark61
01-12-04, 15:24
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Ranzig ja, dat is het juiste woord.
En maar doen alsof ze normaal zijn. :ego:
pfffffffff

Gek dat ik dat jou steeds weer tegenkom als het ranzig wordt.

David
01-12-04, 15:24
Geplaatst door mark61
Mijn Adamskostuum zit mij als gegoten en is onuittrekbaar. :ego:


Mijn groene trui kan wel uit. Dat dan weer wel.

mark61
01-12-04, 15:25
Geplaatst door ~Panthera~
------------------


Das nou weer saai. :droef:

Tsja, ik houd niet van dat stiekeme.

~Panthera~
01-12-04, 15:26
Geplaatst door mark61
Gek dat ik dat jou steeds weer tegenkom als het ranzig wordt.
------------------

Ja, wie begint hier ? :ego:

mark61
01-12-04, 15:26
Geplaatst door Wide-O
Ooohh, een side exit. Kewl ! Heb je ook ALS (aka "bang bang") op de föhn ?

Nee, wel torsiestaven. :confused:

David
01-12-04, 15:27
Geplaatst door mark61
That's the word! Nochtans geen woord van gelogen. Zou het daardoor gekomen zijn? Automotive bondage?



Daar zeg je me wat. Zou wel eens heel goed kunnen. We vragen het aan Schaap!


Schaaaaaaaaaaaaaaap! Schaaaaaaaaaaaaaaaaap! We willen je iets vraaaaaaaaaaaagen!

~Panthera~
01-12-04, 15:27
Geplaatst door mark61
Tsja, ik houd niet van dat stiekeme.
-------------



Stiekum kan best spannend zijn, vraag maar aan David. :lachu:

mark61
01-12-04, 15:28
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Ja, wie begint hier ? :ego:

Salma toch? En jij bent er als de kippen bij. Vrouwen...

mark61
01-12-04, 15:29
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Nou, die aa-haal heb jij inmiddels in de blender gepropt.
Niks meer mee te doen. :aanwal:

Dat was MIJN paling. JOUW aal koester jij nog steeds aan de borst. Of wat je er ook mee doet. Dat wil ik nou juist weheten.

mark61
01-12-04, 15:30
Geplaatst door David
Daar zeg je me wat. Zou wel eens heel goed kunnen. We vragen het aan Schaap!
Schaaaaaaaaaaaaaaap! Schaaaaaaaaaaaaaaaaap! We willen je iets vraaaaaaaaaaaagen!

Nog zo'n adviseur die het in het heetst van de strijd laat afweten.

~Panthera~
01-12-04, 15:30
Geplaatst door mark61
Salma toch? En jij bent er als de kippen bij. Vrouwen...
---------

Salma's schuld dus. :moe:

*onschuldige blik*

:D

mark61
01-12-04, 15:31
Geplaatst door ~Panthera~
-------------
Stiekum kan best spannend zijn, vraag maar aan David. :lachu:

David is helemaal niet stiekem. Nou ja, dat van ZS heeft hij nooit verteld natuurlijk.

~Panthera~
01-12-04, 15:31
Geplaatst door mark61
Dat was MIJN paling. JOUW aal koester jij nog steeds aan de borst. Of wat je er ook mee doet. Dat wil ik nou juist weheten.
---------

Keep on guessing. :melig:

mark61
01-12-04, 15:31
Gek dat dit topic nog niet is weggehaald. Met life-bans an all.

~Panthera~
01-12-04, 15:32
Geplaatst door mark61
David is helemaal niet stiekem. Nou ja, dat van ZS heeft hij nooit verteld natuurlijk.
--------

En dat WEET jij dan weer wel ? :moe:

tssssssss

mark61
01-12-04, 15:32
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Salma's schuld dus. :moe:

*onschuldige blik*

:D


Ze is toch weg. Kajou t schelen. :stout:

David
01-12-04, 15:32
Geplaatst door ~Panthera~
-------------



Stiekum kan best spannend zijn, vraag maar aan David. :lachu:


Ik zou het niet weten. Ik doe nooit iets stiekem. Ik ben een open boek. een pervers boek, dat wel, maar open.

~Panthera~
01-12-04, 15:33
Geplaatst door mark61
Gek dat dit topic nog niet is weggehaald. Met life-bans an all.
------------

wordt een toppertje. :duim:

Wide-O
01-12-04, 15:33
Die torsiestaven waren eerst pneujmatisch :D

Ik mot nog werken. Ik ga FF het internet uitpluggen.

Ter overpeinzing, en toch wel relevant met al dat gedoe over kleding en perfide Albinos en zo ...


A LUMBERJACK!

Floating down the mighty rivers of British Columbia!
With my best girl by my side! etc. etc. etc.
I'm a lumberjack, and I'm okay.
I sleep all night and I work all day.
MOUNTIES:
He's a lumberjack, and he's okay.
He sleeps all night and he works all day.
JONATHAN:
I cut down trees. I eat my lunch.
I go to the lavatory.
On Wednesdays I go shoppin'
And have buttered scones for tea.
MOUNTIES:
He cuts down trees. He eats his lunch.
He goes to the lavatory.
On Wednesdays he goes shoppin'
And has buttered scones for tea.
He's a lumberjack, and he's okay.
He sleeps all night and he works all day.
JONATHAN:
I cut down trees. I skip and jump.
I like to press wild flowers.
I put on women's clothing
And hang around in bars.
MOUNTIES:
He cuts down trees. He skips and jumps.
He likes to press wild flowers.
He puts on women's clothing
And hangs around in bars?!
He's a lumberjack, and he's okay.
He sleeps all night and he works all day.
JONATHAN:
I cut down trees. I wear high heels,
Suspendies, and a bra.
I wish I'd been a girlie,
Just like my dear Papa.
MOUNTIES:
He cuts down trees. He wears high heels,
Suspendies, and a bra?!
[talking]
What's this? Wants to be a girlie?! Oh, My!
And I thought you were so rugged! Poofter!
[singing]
He's a lumberjack, and he's okay.
He sleeps all night and he works all day.
He's a lumberjack, and he's okaaaaay.
He sleeps all night and he works all day.


:D

~Panthera~
01-12-04, 15:33
Geplaatst door David
Ik zou het niet weten. Ik doe nooit iets stiekem. Ik ben een open boek. een pervers boek, dat wel, maar open.
---------

Oh my goodness dot com :schok:

David
01-12-04, 15:34
Geplaatst door mark61
David is helemaal niet stiekem. Nou ja, dat van ZS heeft hij nooit verteld natuurlijk.


Wat over ZS? Er is niks, alleen een wederzijds respect. Kijk, belaster mij zoveel je maar lust, maar laat dat onschuldige Schaap er buiten!

~Panthera~
01-12-04, 15:34
Geplaatst door Wide-O
Die torsiestaven waren eerst pneujmatisch :D

Ik mot nog werken. Ik ga FF het internet uitpluggen.

Ter overpeinzing, en toch wel relevant met al dat gedoe over kleding en perfide Albinos en zo ...


A LUMBERJACK!

He's a lumberjack, and he's okay.
He sleeps all night and he works all day.
He's a lumberjack, and he's okaaaaay.
He sleeps all night and he works all day.


:D
------------

Monty pyton :hihi:

~Panthera~
01-12-04, 15:41
Toch weer even gelachen. :cola:

David
01-12-04, 15:47
Geplaatst door taouanza
Als korte broek een teken van bescheidenheid is waarom dragen ze er dan Nikes onder?:rolleyes:


Naaldhakken is ook weer zo overdreven.

~Panthera~
01-12-04, 15:54
Geplaatst door David
Naaldhakken is ook weer zo overdreven.
------------

Bovendien vind ik dat nou niet echt staan bij dat doorzichtige plastic. :moe:

Jij wel ?

mark61
01-12-04, 15:56
Geplaatst door ~Panthera~
--------

En dat WEET jij dan weer wel ? :moe:

tssssssss

:ego:

David
01-12-04, 15:56
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Bovendien vind ik dat nou niet echt staan bij dat doorzichtige plastic. :moe:

Jij wel ?


Ligt er maar weer net aan. Een transparant sandaaltje met een stalen stilettohak kan best. Maar ja, hoeveel kerels kunnen daarop uit de voeten?

mark61
01-12-04, 15:59
Geplaatst door Wide-O
Die torsiestaven waren eerst pneujmatisch :D

Btrapt. Dit was ranziger.


...JONATHAN:
I cut down trees. I wear high heels,
Suspendies, and a bra.
I wish I'd been a girlie,
Just like my dear Papa.
MOUNTIES:
He cuts down trees. He wears high heels,
Suspendies, and a bra?!
[talking]
What's this? Wants to be a girlie?! Oh, My!
And I thought you were so rugged! Poofter!
[singing]
He's a lumberjack, and he's okay.
He sleeps all night and he works all day.
He's a lumberjack, and he's okaaaaay.
He sleeps all night and he works all day.


Werk ze. Pas op waar die boom valt hè?

~Panthera~
01-12-04, 15:59
Geplaatst door David
Ligt er maar weer net aan. Een transparant sandaaltje met een stalen stilettohak kan best. Maar ja, hoeveel kerels kunnen daarop uit de voeten?
--------------

Tja, weinig.
Wordt een beetje heuken dan he ?

mark61
01-12-04, 16:01
Geplaatst door David
Wat over ZS? Er is niks, alleen een wederzijds respect. Kijk, belaster mij zoveel je maar lust, maar laat dat onschuldige Schaap er buiten!

Poeh. Tis dat Schaap het zelf opbiechtte anders hadden we het nooit geweten allemaal. En begrepen.

Waarom moet je nou meteen weer over lust beginnen? Ik dacht dat we het net weer een beetje binnen het nette hadden weten te trekken.

~Panthera~
01-12-04, 16:02
Geplaatst door mark61
:ego:
-----------

Ja.......hou het maar weer voor jezelf.

Doet me niks. :ego:

mark61
01-12-04, 16:02
Geplaatst door David
Naaldhakken is ook weer zo overdreven.

Die enkels zijn al zo kwetsbaar.

David
01-12-04, 16:04
Geplaatst door mark61
Poeh. Tis dat Schaap het zelf opbiechtte anders hadden we het nooit geweten allemaal. En begrepen.

Waarom moet je nou meteen weer over lust beginnen? Ik dacht dat we het net weer een beetje binnen het nette hadden weten te trekken.


Wat heeft Schaap opgebiecht? Mijn naam is Haas!

mark61
01-12-04, 16:05
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Ja.......hou het maar weer voor jezelf.

Doet me niks. :ego:

:hihi: achter het smilietje druipt de nieuwsgierigheid er vanaf. Er zit niks anders op dan Schaap te pm-en, want hier laat hij zich niet zien.

~Panthera~
01-12-04, 16:07
Geplaatst door mark61
:hihi: achter het smilietje druipt de nieuwsgierigheid er vanaf. Er zit niks anders op dan Schaap te pm-en, want hier laat hij zich niet zien.
--------------------

:melig: :melig:

David
01-12-04, 16:10
Geplaatst door mark61
Die enkels zijn al zo kwetsbaar.


Die leren sokjes ondersteunen wel een beetje hoor.

~Panthera~
01-12-04, 16:11
Geplaatst door David
Die leren sokjes ondersteunen wel een beetje hoor.
-------------


Vooral die tot je lies.

David
01-12-04, 16:13
Geplaatst door ~Panthera~
-------------


Vooral die tot je lies.


Ja, die zijn geweldig, maar die clashen wel héél erg met dat transparante broekej. Dan gaat het opkruipen, en da's onzedig. Ik weet dat soort dingen.

~Panthera~
01-12-04, 16:15
Geplaatst door David
Ja, die zijn geweldig, maar die clashen wel héél erg met dat transparante broekej. Dan gaat het opkruipen, en da's onzedig. Ik weet dat soort dingen.
-----------

Maar met dit natte weer krimpen ze toch iets ?
Dan zit het allemaal toch wat strakker.

David
01-12-04, 16:16
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Maar met dit natte weer krimpen ze toch iets ?
Dan zit het allemaal toch wat strakker.


Ja, maar dan definieert het weer zo. Dat mag weer niet van Bilal. Je moet met zoveel rekening houden, tegenwoordig.

~Panthera~
01-12-04, 16:18
Geplaatst door David
Ja, maar dan definieert het weer zo. Dat mag weer niet van Bilal. Je moet met zoveel rekening houden, tegenwoordig.
---------

Phoe hee, je hebt geen zedige uitvoering van de ballenkneller, begrijp ik hieruit ?
Das nou weer jammer. :droef:

David
01-12-04, 16:19
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Phoe hee, je hebt geen zedige uitvoering van de ballenkneller, begrijp ik hieruit ?
Das nou weer jammer. :droef:


Ik hou het gewoon bij mijn groene trui, ik ben tenslotte een pervers atheïst. Ik hoef geen religieuze, transparante broeken aan.

~Panthera~
01-12-04, 16:21
Geplaatst door David
Ik hou het gewoon bij mijn groene trui, ik ben tenslotte een pervers atheïst. Ik hoef geen religieuze, transparante broeken aan.
--------------------------

ja maar dat is weer zo "normaal" :droef:

David
01-12-04, 16:22
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------------

ja maar dat is weer zo "normaal" :droef:


Heb ik geen last van, ik ben een wandelende afwijking. Kunnen geen tien groene truien camoufleren.

~Panthera~
01-12-04, 16:25
Geplaatst door David
Heb ik geen last van, ik ben een wandelende afwijking. Kunnen geen tien groene truien camoufleren.
-------------

Dus deze hele discussie was eigenlijk zinloos ? :droef:

:lachu:

David
01-12-04, 16:27
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Dus deze hele discussie was eigenlijk zinloos ? :droef:

:lachu:


Volkomen.

Heb jij op deze site al eens een zinvolle discussie meegemaakt? Het is de meest campy site van 't hele web.