PDA

Bekijk Volledige Versie : dit is een beetje van mijn leven.

safia1976
01-12-04, 15:03
hoi ik ben een arubaanse vrouw en ik zoek een serieus man met wie ik mijn leven kan delen. communicatie en vertrouwen is voor mij de basis van een relatie. zonder deze basis heb je eigenlijk niet veel in een relatie. ik geboren op aruba en was van geboorte katholiek maar ik voelde me zelf niet thuis bij hun. ik kwam hier in nederland wonen en kwam te horen over islamitische geloof. ik was nieuwsgierig geworden en begon informatie te zoeken. ik heb van een kennis de koran in het engels gekregen en begon ik het ook te lezen in begin van de ramadan heb ik besloten een moslim te worden en heb ik het ook gedaan. als een moslim voel ik me thuis in het geloof en voor mij is mij geloof heel erg belangrijk. ik ben nu nog alles over de moslim aan het leren en ik vind het leuk. had ook meegedaan met de ramadan. vanaf dat ik een moslim ben voel ik me verlicht en veilig. het is netals of ik op nieuw ben geboren. :zwaai:

benadem1982
02-12-04, 13:22
dag safia
ik weet niet wat moet ik zeggen.
groetjes
rachid

Rachidake
04-12-04, 20:52
Succes met het opbouwen van Taqwa (godsvrees)!
Bewandel die enige weg die jou een plaatsje in het hiernamaals verzekert!

Djazzak allah wa ghairan
Fi Amanilah

Fatima80
05-12-04, 15:15
safia1976 :duim:

a-aziz
23-12-04, 20:00
salaam alaikum
beste zuster mijn naam is abdel aziz
vroeger heette ik leon lieuw
ik ben half ned, en mijn vader is half sur/half aruba
sinds hij weet van mijn intresse in de islam noemt hij mij en mijn omgeving terroristen, hij heeft geen goed woord voor ons over.
ik weet niet of jij dit ook mee maakt maar je bent in ieder geval niet alleen
abdel aziz
salaam alaikum