PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik lees net dat prins Bernard is overleden...



deleted user
01-12-04, 20:20
gewist

Spoetnik
01-12-04, 20:24
Die nazi collaborateur had de kogel moeten krijgen na de oorlog..

So far for my 2 cents.

Dit nieuwe tijdperk, waarin alles gezegd mag worden, bevalt me wel :)

jans
01-12-04, 20:30
bevestigd...

~Panthera~
01-12-04, 20:34
Bij het WNF zullen de jagers hem ook wel missen. :droef:

Bar
01-12-04, 20:35
Geplaatst door Spoetnik
Die nazi collaborateur had de kogel moeten krijgen na de oorlog..

So far for my 2 cents.

Dit nieuwe tijdperk, waarin alles gezegd mag worden, bevalt me wel :)

Gefrustreerd kind van NSB-ouders?

Blaataap
01-12-04, 20:36
Meneer bilderberg is niet meer...

Julien
01-12-04, 20:36
R.i.p.

zielig voor Beatrix dat ze weer een dierbare verliest.

barfly
01-12-04, 20:38
Mogen mijn favoriete militairist een mooie militaire ter aarde bestelling krijgen en mogen de voltallige top van Lockheed erbij aanwezig zijn :)

Zwarte Schaap
01-12-04, 20:42
Moeten daarom alle TV-netten bezet worden met dat nieuws? Moet ik daarom Feijenoord missen?

Julien
01-12-04, 20:44
hm ik wil niet mijn favo programma's nu missen hoor.. iedereen had dit toch al lang verwacht?

Royce
01-12-04, 20:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Moeten daarom alle TV-netten bezet worden met dat nieuws? Moet ik daarom Feijenoord missen?


Blegh. Daar baalde ik ook van. Gelijk schakelt Radio1 naar andere dingen. Tfoe.

Nou ja, hij is overleden. Wens zijn familie en nabestaanden veel sterkte.

Mag ik nu mijn voetbalwedstrijd terug?

~Panthera~
01-12-04, 20:44
Geplaatst door barfly
Mogen mijn favoriete militairist een mooie militaire ter aarde bestelling krijgen en mogen de voltallige top van Lockheed erbij aanwezig zijn :)
--------------------------

Gesponsord door het WMF. :blowen:

Pytaghoras
01-12-04, 20:47
Mensen! Even respect tonen. Zo praat je niet over iemand die overleden is.

~Panthera~
01-12-04, 20:50
Geplaatst door Pytaghoras
Mensen! Even respect tonen. Zo praat je niet over iemand die overleden is.
--------------------------


Als ik de bucket kick, mag je alles zeggen ok ? :ego:



Niet eerder. :hihi:

Mark
01-12-04, 21:05
Nu zal hij voor eeuwig rusten in de mooiste stad van nederland.

~Panthera~
01-12-04, 21:07
Geplaatst door Mark
Nu zal hij voor eeuwig rusten in de mooiste stad van nederland.
-------------


Laat ons raden ? :hihi:

Umarvlie
01-12-04, 21:10
Geplaatst door ~Panthera~
-------------


Laat ons raden ? :hihi:

Wil vast in die Heimat begraben wurden ... bisterveld of zo?

~Panthera~
01-12-04, 21:12
Geplaatst door Umarvlie
Wil vast in die Heimat begraben wurden ... bisterveld of zo?
-----------

*bedwingt zich* :hihi:

barfly
01-12-04, 21:20
Geplaatst door Umarvlie
Wil vast in die Heimat begraben wurden ... bisterveld of zo?

Dit was de laatste Duitser ja! :blij:

~Panthera~
01-12-04, 21:24
Geplaatst door barfly
Dit was de laatste Duitser ja! :blij:
---------

Jij bent helemaal erg ! :hihi:

barfly
01-12-04, 21:26
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Jij bent helemaal erg ! :hihi:

Ik neem al mijn uitspraken terug, ik zie nu pas in hoe erg die zijn.

Al Sawt
01-12-04, 21:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Moeten daarom alle TV-netten bezet worden met dat nieuws? Moet ik daarom Feijenoord missen? Met alle respect, maar een zender is ruimschoots genoeg. Het doet me denken aan een dictatuur.

~Panthera~
01-12-04, 21:28
Geplaatst door barfly
Ik neem al mijn uitspraken terug, ik zie nu pas in hoe erg die zijn.
---------------

Gelukkig.
Nadat ik je er op attent had gemaakt. :ego:

:lachu:

Al Sawt
01-12-04, 21:29
Geplaatst door barfly
Dit was de laatste Duitser ja! :blij: En hoe zit het met zijn nageslacht?

~Panthera~
01-12-04, 21:30
Geplaatst door Al Sawt
Met alle respect, maar een zender is ruimschoots genoeg. Het doet me denken aan een dictatuur.
---------------

Daar heb je gelijk in. :D

barfly
01-12-04, 21:30
Geplaatst door Al Sawt
En hoe zit het met zijn nageslacht?

Wat is daarmee?

barfly
01-12-04, 21:33
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Gelukkig.
Nadat ik je er op attent had gemaakt. :ego:

:lachu:

Heb jij d'r wel eens aan gedacht om je geld te gaan verdienen als Ratelband-goeroe? :D

Umarvlie
01-12-04, 21:34
Geplaatst door barfly
Wat is daarmee?

De vraag is of deze 2e genertie semi-allochtonen wel voldoende zijn geintegreerd. In ieder geval hebben ze nog steeds een raar accent ... Frizzzoo.... brrr

Maar goed, als dit de laatste Duitser was dan kunnen we nu aan de Fransen beginnen ... eindelijk! .. wat is zuruck zu die Heimat in het frans?

Kiekeboe
01-12-04, 21:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Moeten daarom alle TV-netten bezet worden met dat nieuws? Moet ik daarom Feijenoord missen?

overschakelen naar duitse zender is ook een mogelijkheid

:staart:

Al Sawt
01-12-04, 21:42
Geplaatst door barfly
Wat is daarmee? Hebben die geen Duitse bloed door hun aderen stromen?

Umarvlie
01-12-04, 21:43
Geplaatst door Al Sawt
Hebben die geen Duitse bloed door hun aderen stromen?

'k heb me ooit eens laten wijsmaken dat het eigenlijk dietschen bloed is en dat dit dietschen wel degelijk nederlands is (dutch)...

maar goed .. oorspronkelijk zijn we toch in vaten de rijn af komen zakken he ...

~Panthera~
01-12-04, 21:45
Geplaatst door Umarvlie

maar goed .. oorspronkelijk zijn we toch in vaten de rijn af komen zakken he ...
-----------

Das bij sommigen nog goed te zien. :hihi:

Umarvlie
01-12-04, 21:47
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Das bij sommigen nog goed te zien. :hihi:

er zijn vaten in allerlei soorten en maten he ... maar in ieder geval kon je dat haar niet zien :hardlach:

Mark
01-12-04, 21:47
Feyenoord was gewoon op nederland 3 live te zien

barfly
01-12-04, 21:48
Geplaatst door Umarvlie
De vraag is of deze 2e genertie semi-allochtonen wel voldoende zijn geintegreerd. In ieder geval hebben ze nog steeds een raar accent ... Frizzzoo.... brrr

Maar goed, als dit de laatste Duitser was dan kunnen we nu aan de Fransen beginnen ... eindelijk! .. wat is zuruck zu die Heimat in het frans?

Nu zie je tenminste eens in hoe tolerant wij Nederlanders wel niet zijn! We plaatsen zomaar mensen op voetstukken...

barfly
01-12-04, 21:49
Geplaatst door Al Sawt
Hebben die geen Duitse bloed door hun aderen stromen?

Ja, natuurlijk. Zoals alle Germaanse volken in het noorden van Europa :)

~Panthera~
01-12-04, 21:52
Geplaatst door Umarvlie
er zijn vaten in allerlei soorten en maten he ... maar in ieder geval kon je dat haar niet zien :hardlach:
------------------------

:haha: Dat haar zit je toch niet lekker he ? :fpuh:

Umarvlie
01-12-04, 21:54
Geplaatst door barfly
Nu zie je tenminste eens in hoe tolerant wij Nederlanders wel niet zijn!

wat gaat het worden .... well .. niet .. wel .. niet :vreemd:


We plaatsen zomaar mensen op voetstukken...

voetstuk voetstuk .. nou ... was meer een podium hoor ... maar 't moet me van het hart dat ik mee geen europeaan voel, niet door de Duitsers Engelsen of wie dan ook maar puur door de Fransen ... 'k wou dat we Frankrijk voor Turkije konden ruilen, die turkse broodjes zijn een stuk lekkerder dan de Franse

sjaakie
01-12-04, 22:07
Geplaatst door Spoetnik
Die nazi collaborateur had de kogel moeten krijgen na de oorlog..

So far for my 2 cents.

Dit nieuwe tijdperk, waarin alles gezegd mag worden, bevalt me wel :)



Majesteitsschennis is een speciale vorm van belediging. Deze strafbepaling beschermt niet alleen de koningin maar alle leden van het koninklijk huis. De maximumstraf is vijf jaar. Bij de beledigingsdelicten varieert de strafmaat van drie maanden (eenvoudige belediging) tot twee jaar (laster). Op het in 1980 gereviseerde delict 'belediging van een bevriend staatshoofd' staat maximaal twee jaar. :student:

Umarvlie
01-12-04, 22:09
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

:haha: Dat haar zit je toch niet lekker he ? :fpuh:

nee ... ik denk dat ik het maar afscheer ... misshien laat ik een klein streepje staan .... :melig2:

~Panthera~
01-12-04, 22:11
Geplaatst door Umarvlie
nee ... ik denk dat ik het maar afscheer ... misshien laat ik een klein streepje staan .... :melig2:
--------------------

Doe je wel voorzichtig ? :melig2:

sjaakie
01-12-04, 22:12
JUMBO

Heel de savanne is even stil als de oude Jumbo wankelt….
En ook wanneer hij koppig volhoudt , omringd door zijn familie,
Gesteund op afstand door zijn makkers , (die feilloos weten wat gebeurt)
blijft hangen boven het veld de dreiging van het naderend eind.
Het blazen, brullen en gegrom van buffel , leeuw en luipaard….lijkt minder ,
zelfs het spottende gelach van gieren op hun kale tak en in de verte ’t laf geblaf van sluipende hyena’s flauwt nu af .
Als Jumbo door zijn knieën gaat ,de dreiging waarheid wordt,
en hij voorgoed blijft liggen , na een leven vol van kracht….
Dan heeft hij drommels goed geweten dat hij hier niet wordt vergeten


(Herman Eetgerink)

0theist
01-12-04, 22:21
Geplaatst door sjaakie
JUMBO

Heel de savanne is even stil als de oude Jumbo wankelt….
En ook wanneer hij koppig volhoudt , omringd door zijn familie,
Gesteund op afstand door zijn makkers , (die feilloos weten wat gebeurt)
blijft hangen boven het veld de dreiging van het naderend eind.
Het blazen, brullen en gegrom van buffel , leeuw en luipaard….lijkt minder ,
zelfs het spottende gelach van gieren op hun kale tak en in de verte ’t laf geblaf
van sluipende hyena’s flauwt nu af .
Als Jumbo door zijn knieën gaat ,de dreiging waarheid wordt,
en hij voorgoed blijft liggen , na een leven vol van kracht….
Dan heeft hij drommels goed geweten dat hij hier niet wordt vergeten


(Herman Eetgerink)

Mooi....


Misschien wel ironisch dat deze jumbo net door een mislukt schot van berhard is gestorven.

mark61
01-12-04, 22:27
Geplaatst door Umarvlie
Maar goed, als dit de laatste Duitser was dan kunnen we nu aan de Fransen beginnen ... eindelijk! .. wat is zuruck zu die Heimat in het frans?

Heim ins Reich. Ehhh...retour afzčndččr.

mark61
01-12-04, 22:41
Ins. Akkusativ = Aktion.

Zit in rijtje an, auf, hinter. Niet in rijtje aus, bei, mit, nach, von, zu, seit, gegenüber.

Maarten
02-12-04, 02:42
Boudewijn Buch had nog willen uitzoeken wat Bernard precies in Argentinie uitgespookt had..
Allebei dood, allebei een bewogen leven.. Er gaat wel een era heen met Bernard, maar toch hoef ik het niet te zien geloof ik.
Het leven is voor de levenden..

GerardJoling
02-12-04, 07:18
Geplaatst door Spoetnik
Die nazi collaborateur had de kogel moeten krijgen na de oorlog..

So far for my 2 cents.

Dit nieuwe tijdperk, waarin alles gezegd mag worden, bevalt me wel :) Tsssk, jij verdiend eerder een kogel dan hem :rolleyes:

En dacht dat Bernhard veel voor Afrika deed en daar bedoel ik niet jagen mee :wtf:

Yahud Seculaere
02-12-04, 07:37
Aan den enen kant was hij actief lid van het WNF ,
en heeft hij pas geleden nog rijke mensen opgeroepen om veel geld te schenken voor het milieu,

maar volgen Trouw heeft hij een paar jaar geleden nog wel even de nieuwste Ferrari aangeschaft, als liefhebber van het betere koetswerk.

dat was heel dubbel en hypocriet, Bernh.



Verder mocht ik zijn optimisme wel,

maar zijn ego was nou niet bepaald van een echt lieve soort !

Berhards dubbelhartigheid ten aanzien van ons rentmeesterschap (het milieu) spreekt boekdelen over de menselijke mentaliteit ten aanzien van de natuur.

Wel alles netjes naar de glasbak brengen, maar tegelijker tijd van hot naar her dravend in klimaatsverwoestende transportmiddelen, en het raam opendoen inplaats van de verwarming zachter te zetten.

ook heeft hij, sorry Berh, indirect, door de opmerkingen over eigenrechtertje spelen, bijgedragen aan de dood van Anja Joos in Amsterdam.

verder edoch, van den doden niets dan goeds !

Rust zacht Bernhard.

mark61
02-12-04, 10:05
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Jaha. Akkusativ in dat rijtje als het een beweging uitdrukt.
Ablativ bij geen beweging. Heim im Reich is geen beweging, dus Ablativ.
Of Der Prinz moet daar een mobile home hebben.

Heim ins Reich is wel degelijk een beweging, hoe kom je derbij dat dat niet zo is? We hadden het over Duitsers/Fransen terug naar huis, remember?

Het Duits kent geen ablativus. Het gaat hier over datief versus accusatief.

Pfff. Wat er is met jou aan de hand? Mütze.

http://en.wikipedia.org/wiki/Heim_ins_Reich

"Wir wollen heim ins Reich!"

Die Sudetendeutsche Landsmannschaft und ihre ungeklärte Tradition
Eva Hahn und Hans Henning Hahn

Geschichte verbindet, Geschichte trennt. Immer wieder treten die Schatten der Vergangenheit zwischen Deutschland und Tschechien, es ist eine Nachbarschaft, die, so scheint es manchmal, einfach nicht gelingen will. Als vor zehn Jahren, am 27. Februar 1992, endlich ein Vertrag über die "freundschaftliche Zusammenarbeit" zwischen beiden Staaten unterschrieben wurde, war die Sudetendeutsche Landsmannschaft rasch zur Stelle, um die Regierung Helmut Kohl harsch zu kritisieren: Das Abkommen ignoriere wichtige historische Hintergründe.

http://www.bohemistik.de/evahahn/heim.html

Deze Duitsers zijn zeker ook niet zo goed in Duits.

wytze
02-12-04, 12:32
http://members.ams.chello.nl/m.elfers/oran002.htm

Juul mocht ik wel maar bernhard vond ik altijd een zeer dubieus type. overigens ook een slecht geintegreerd allochtoon. heeft de taal nooit echt goed leren spreken en heeft 70 (!!!!!) jaar van de staatskas steun lopen trekken.

op http://www.indymedia.nl staan nog wat andere wetenswaardigheden van de man.

mark61
02-12-04, 17:48
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Haha. De Mütze had niet alles gelezen, Entschuldigung. Zu Hause (zoals de vorige prikker aangaf) drukt inderdaad de beweging aus. Heim was voor mij heim, al ter plekke: geen beweging in te krijgen.

Er muß oft ins Ausland. (Akkusativ)
Sie wohnen im Ausland. (Dativ)

En dan ook nog de case van de ablativ en dativ. Ablativ; ik, megamongool, mixte rustig Latijn en Teutoons durcheinander.
Maar nog altijd geen smet onder de zon. Leuk om weer 's over grammaticale regeltjes te priegelen in plaats van over de islam. Of in plaats van werk :-\

Schon gut meine liebe. Een antislip hei-mat, daar is geen beweging in te krijgen. Zu Hause betekent nu net 'thuis' > Dativ. Malamaar. Alles is beter als onderwerp im Moment.

mark61
02-12-04, 18:14
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Welke invulling hebben de Kartoffels voor: 'Ich bin zu Hause' - 'Ich gehe zu Hause'.

Ich gehe zu Hause is geen correct Duits. Je geht gewoon nach Hause, en anders blijf je maar in der Kneipe. Du. Du . Either way doet het er niet toe, omdat 'zu' altijd met de dativus gaat, als je gisteren mijn post wat aandachtiger had gelezen.

Sow hee, as dat niet arrogant klinkt week het niet meer.

Vergiß nicht, aus bei mit ist immer mit Dativ, an auf hinter ist mal Dativ, mal Akkusativ. Schade nur dat ik dat tweede rijtje niet meer af kan maken. Enfin, de rest gaat met de genitief of is een anaufhintertje.

'Zu' gebruik je in bewegingen wel, maar anders. Voor personen o.a., en bij nadruk, of zoiets. Glaub' mir jetzt aber. :confused:

sjaakie
02-12-04, 19:23
Geplaatst door 0theist
Mooi....


Misschien wel ironisch dat deze jumbo net door een mislukt schot van berhard is gestorven.



Met Jumbo wordt de prins bedoelt :huil:

Zwarte Schaap
02-12-04, 19:59
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Haha. De Mütze had niet alles gelezen, Entschuldigung. Zu Hause (zoals de vorige prikker aangaf) drukt inderdaad de beweging aus. Heim was voor mij heim, al ter plekke: geen beweging in te krijgen.

Er muß oft ins Ausland. (Akkusativ)
Sie wohnen im Ausland. (Dativ)

En dan ook nog de case van de ablativ en dativ. Ablativ; ik, megamongool, mixte rustig Latijn en Teutoons durch einander.
Maar nog altijd geen smet onder de zon. Leuk om weer 's over grammaticale regeltjes te priegelen in plaats van over de islam. Of in plaats van werk :-\

Hou toch op!

Je bent hem gewoon aan het verleiden! Effe de onwetende fraulein spelen en dan gered worden door Herr Prinz Markus-ein-und-sexzich door zijn betwetersego te strelen.

Maarten
02-12-04, 22:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hou toch op!

Je bent hem gewoon aan het verleiden! Effe de onwetende fraulein spelen en dan gered worden door Herr Prinz Markus-ein-und-sexzich door zijn betwetersego te strelen.

Syntaxsex Schaap, ken je dat nog niet? Erg in hoor. Een soort Art Nouveaux, gebaseert op de aloude secretaresse-variant. Zéer Pikant! :D

Er zijn lui die het in het Fins-Deens doen! YUK!.. Dát gaat me nou net wat ver!.

(Djiezus Schaap, als er nou op straat door de wind twee blaadjes over mekaar heen rollen, denk jij dan óok aan sex en verleiding??..
(is sex dan de Bhoedda-natuur van bijna alles??..)

mark61
02-12-04, 22:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hou toch op!

Je bent hem gewoon aan het verleiden! Effe de onwetende fraulein spelen en dan gered worden door Herr Prinz Markus-ein-und-sexzich door zijn betwetersego te strelen.

Ik vind hem mooi, Schaap.

Vooral de bestudeerd-Freudiaanse verschrijving.

mark61
02-12-04, 22:30
Geplaatst door Maarten
Syntaxsex Schaap, ken je dat nog niet? Erg in hoor. Een soort Art Nouveaux, gebaseert op de aloude secretaresse-variant. Zéer Pikant! :D

Er zijn lui die het in het Fins-Deens doen! YUK!.. Dát gaat me nou net wat ver!.

Dat vind ik nou ook weer te ver gaan. Vooral dat fins.

Maarten
02-12-04, 22:40
Geplaatst door mark61
Dat vind ik nou ook weer te ver gaan. Vooral dat fins.

Ik zou met 151 stiekum wel eens iets in het Hongáars willen doen!..

mark61
02-12-04, 22:44
Geplaatst door Maarten
Ik zou met 151 stiekum wel eens iets in het Hongáars willen doen!..

Ach u is ook linguďst? :hihi:

Maarten
02-12-04, 22:51
Bernard al over de religie bezig gehoord? Luthers gedoopt, Hervormd getrouwd, mar hij stapte net zo lief een Moskee binnen, zei hij.. :D That's the spirit! Vroeger was het heel normaal geloof ik dat je zo dacht. Tegenwoordig is het weer revolutionair of questionable.. Ik mag 'm wel geloof ik..

En over Lockheed zou hij gezegd hebben: Klopt, maar het was gewoon stom, want ik had die centen niet eens nodig! :hihi: Ik geloof graag dat ie dat gezegd heeft.. Die vent léefde gewoon zo! Dat zal ie wel van de Engelse aristocraten hebben: Who gives a damn.. Hij flikkert die centen er weer net zo hard uit..

Maarten
02-12-04, 22:56
Geplaatst door mark61
Ach u is ook linguďst? :hihi:

Meer lingulistist.. :D
Maar mijn vocaburleiding is niet zo uitgebreid..

mark61
02-12-04, 22:59
Geplaatst door Maarten
Meer lingulistist.. :D
Maar mijn vocaburleiding is niet zo uitgebreid..

Zo kan ie wel weer. Er zijn grenzen aan vunzige praat, ook voor een ehm taalkundige. Waardenvrije wetenschap, t zal wel.

Maarten
02-12-04, 23:02
Mischien kunnen jullie Schaap er wat in betrekken, door verder te gaan over het verschil tussen "ins Schaf" en "im Schaf"..

mark61
02-12-04, 23:04
Geplaatst door Maarten
Mischien kunnen jullie Schaap er wat in betrekken, door verder te gaan over het verschil tussen "ins Schaf" en "im Schaf"..

Is dat dan met 'Schwarzen' met een n? En met hoofdletter? Ins Schaf is haraam.

Maarten
02-12-04, 23:07
Geplaatst door mark61
Zo kan ie wel weer.

Ik begin nou ook aan mezelf te twijfelen.. Ik had een keer een vriendin.. De boerenkool was net klaar. We ploffen op een oude bank, TV aan.. En ze waren net met de eerste zin van het Groot Dictee bezig.. Ik snel wat paper ritselen en pennen.. Daar zaten we dan met bord op de ene knie, en papier op de andere, half scheef gezakt.. Niks voorbereiding, slecht licht, hoop hectiek geweest.. hihi.. ze had Zéven fouten!! Haha.. de winnaar had er drie of vijf of zoiets!

Maarten
02-12-04, 23:10
Geplaatst door mark61
Is dat dan met 'Schwarzen' met een n? En met hoofdletter? Ins Schaf is haraam.

Kijk, dabedoellik! Dan snapt Schaap precies hoe belangrijk beweging soms is! :D
Misschien moet het Schwanzern worden trouwens..

Bofko
02-12-04, 23:12
Geplaatst door Maarten
Ik begin nou ook aan mezelf te twijfelen.. Ik had een keer een vriendin.. De boerenkool was net klaar. We ploffen op een oude bank, TV aan.. En ze waren net met de eerste zin van het Groot Dictee bezig.. Ik snel wat paper ritselen en pennen.. Daar zaten we dan met bord op de ene knie, en papier op de andere, half scheef gezakt.. Niks voorbereiding, slecht licht, hoop hectiek geweest.. hihi.. ze had Zéven fouten!! Haha.. de winnaar had er drie of vijf of zoiets!

En jij ?

mark61
02-12-04, 23:13
Geplaatst door Maarten
Ik begin nou ook aan mezelf te twijfelen.. Ik had een keer een vriendin.. De boerenkool was net klaar. We ploffen op een oude bank, TV aan.. En ze waren net met de eerste zin van het Groot Dictee bezig.. Ik snel wat paper ritselen en pennen.. Daar zaten we dan met bord op de ene knie, en papier op de andere, half scheef gezakt.. Niks voorbereiding, slecht licht, hoop hectiek geweest.. hihi.. ze had Zéven fouten!! Haha.. de winnaar had er drie of vijf of zoiets!

Wat een onsmakelijk verhaal. Ik hoop dat de boerenkool niet aangebrand is en zij geen beroepslinguďste.

mark61
02-12-04, 23:14
Geplaatst door Maarten
Kijk, dabedoellik! Dan snapt Schaap precies hoe belangrijk beweging soms is! :D
Misschien moet het Schwanzern worden trouwens..

Ow het was een inkoppertje? En ik er weer intuinen natuurlijk.

Maarten
02-12-04, 23:19
Geplaatst door Bofko
En jij ?
Ik? Ik voelde me aardig aansluiten bij een vriend, die belde nadat bekend was dat de prominenten gemideld 27 fouten hadden.. Hij zei: Ik had 27 fouten... in het woord cistercienzerklooster!! (hihi.. ik weet nog niet hoe je het schrijft!) Ik had er 72 of zo...

Maarten
02-12-04, 23:21
Geplaatst door mark61
Ow het was een inkoppertje? En ik er weer intuinen natuurlijk.

Dat pleit weer voor je goede inborst. Dat lichaamsdeel is dan blijkbaar prominenter aanwezig dan andere..

mark61
02-12-04, 23:24
Geplaatst door Maarten
Dat pleit weer voor je goede inborst. Dat lichaamsdeel is dan blijkbaar prominenter aanwezig dan andere..

Ja spot er maar mee.

0theist
02-12-04, 23:25
Geplaatst door sjaakie
Met Jumbo wordt de prins bedoelt :huil:

Ja dat had ik wel begrepen. De ironie is dan ook dat deze overdrachtelijke jumbo in de werkelijkheid het slachtoffer was van de prins' passie.

~Panthera~
02-12-04, 23:26
Geplaatst door mark61
Ja spot er maar mee.
--------------

gebeurd hier al dagen. :haha:

mark61
02-12-04, 23:27
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

gebeurd hier al dagen. :haha:

Ammel jouw schuld, dat weet je best.

Maarten
02-12-04, 23:27
Geplaatst door mark61
Ja spot er maar mee.
Spotten? Sporten bedoel je! Zelf maak ik er namelijk een sport van, om me met sommige onderdelen niet bezig te houden. Dat werkt prima. Ineens blijk je zeeen van tijd voor allerlei dingen te hebben. De methode: veel overal wegblijven!

mark61
02-12-04, 23:28
Geplaatst door Maarten
Spotten? Sporten bedoel je! Zelf maak ik er namelijk een sport van, om me met sommige onderdelen niet bezig te houden. Dat werkt prima. Ineens blijk je zeeen van tijd voor allerlei dingen te hebben. De methode: veel overal wegblijven!

U is een headbanger?

Jij bent nog getraind in met je handen boven de lakens slapen. Mij lukt dat niet meer sinds ik op mijn buik slaap.

Maarten
02-12-04, 23:29
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

gebeurd hier al dagen. :haha:

Nou, ik vroeg me dus af hoe ze Bérnard precies aangetrofen hadden?!.. Die kan.ker, dat geloven we wel, maar waar was ie mee bézig?..

~Panthera~
02-12-04, 23:31
Geplaatst door Maarten
Nou, ik vroeg me dus af hoe ze Bérnard precies aangetrofen hadden?!.. Die kan.ker, dat geloven we wel, maar waar was ie mee bézig?..
--------------

suggesties ?

mark61
02-12-04, 23:32
Geplaatst door Maarten
Nou, ik vroeg me dus af hoe ze Bérnard precies aangetrofen hadden?!.. Die kan.ker, dat geloven we wel, maar waar was ie mee bézig?..

Ik wil het niet eens weten. Al 93 jaar niet.

Maarten
02-12-04, 23:34
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

gebeurd hier al dagen. :haha:

Dat die kát van jou nog niet gepakt is?!... (die paars gele) Tyoisch zo'n geval wat over een uur volgens de regels van Khomeini enkel in het volgende dorp verkocht mag worden..

Maarten
02-12-04, 23:35
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

suggesties ?
Ja.
meer dan je wil weten..

~Panthera~
02-12-04, 23:37
Geplaatst door Maarten
Ja.
meer dan je wil weten..
------------


O nee hoor, k wil altijd alles weten.........

~Panthera~
02-12-04, 23:38
Geplaatst door Maarten
Dat die kát van jou nog niet gepakt is?!... (die paars gele) Tyoisch zo'n geval wat over een uur volgens de regels van Khomeini enkel in het volgende dorp verkocht mag worden..
---------

Die kat is gewoon een lekkertje. :fpuh:

mark61
02-12-04, 23:42
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Die kat is gewoon een lekkertje. :fpuh:

Wel een beetje een seventies-geval, als ik het zo hoor. Een abbakat. Camp!

Maarten
02-12-04, 23:42
Geplaatst door ~Panthera~
------------


O nee hoor, k wil altijd alles weten.........

Nou als Duitser heeft hij aardig het symbool van de Gezonde Hollandse Jongen weten te worden! En maar op Olifanten rijden!

De mannelijke helft van nederland vraagt zich momenteel af hoe hij 93 heeft weten te worden, en altijd goed geluimd en toegefelijk bleef..
Daar moet je wat voor dóen weet je? :D

~Panthera~
02-12-04, 23:43
Geplaatst door mark61
Wel een beetje een seventies-geval, als ik het zo hoor. Een abbakat. Camp!
--------------------

kijk eens, ze schudt lekker NEE......... :fpuh:

mark61
02-12-04, 23:45
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

kijk eens, ze schudt lekker NEE......... :fpuh:

Tijdens het schudden kan ze beter die tong binnen houden. Daar komen maar ongelukken van.

~Panthera~
02-12-04, 23:45
Geplaatst door Maarten
Nou als Duitser heeft hij aardig het symbool van de Gezonde Hollandse Jongen weten te worden! En maar op Olifanten rijden!

De mannelijke helft van nederland vraagt zich momenteel af hoe hij 93 heeft weten te worden, en altijd goed geluimd en toegefelijk bleef..
Daar moet je wat voor dóen weet je? :D
----------------------

Ja, dat zal dus wel ja.
En ongetwijfeld ga jij me dit nu vertellen. :hihi:
Ik popel.

Maarten
02-12-04, 23:45
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Die kat is gewoon een lekkertje. :fpuh:
Daarom had Khomeini voor die gevallen de regel gemaakt, dat ze "erna" alleen maar in het volgende dorp verkocht mochten worden..

mark61
02-12-04, 23:46
Geplaatst door Maarten
Nou als Duitser heeft hij aardig het symbool van de Gezonde Hollandse Jongen weten te worden! En maar op Olifanten rijden!

De mannelijke helft van nederland vraagt zich momenteel af hoe hij 93 heeft weten te worden, en altijd goed geluimd en toegefelijk bleef..
Daar moet je wat voor dóen weet je? :D

Jah. Cashen. En dan spenderen aan drank, wijven en snelle auto's. En hier en daar een olifant.

:moe:

~Panthera~
02-12-04, 23:46
Geplaatst door mark61
Tijdens het schudden kan ze beter die tong binnen houden. Daar komen maar ongelukken van.
-------------

Ik zie geen tong; weet je zeker dat het niet de jouwe is ? :schok:

~Panthera~
02-12-04, 23:48
Geplaatst door Maarten
Daarom had Khomeini voor die gevallen de regel gemaakt, dat ze "erna" alleen maar in het volgende dorp verkocht mochten worden..
------------


Iedereen, and I repeat, Iedereen blijft van mijn lekkertje af. :ego:
ZO.

mark61
02-12-04, 23:48
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Ik zie geen tong; weet je zeker dat het niet de jouwe is ? :schok:

Ik zag toch herhaalde malen zo'n rood ding voorbij flashen. Ik kijk wel uit. Straks kom ik via de AIVD op de tv met mn tong uit mn bek. Er zijn grenzen.

~Panthera~
02-12-04, 23:48
Geplaatst door mark61
Jah. Cashen. En dan spenderen aan drank, wijven en snelle auto's. En hier en daar een olifant.

:moe:
-------------------

vleugje jaloezie ? :haha:

~Panthera~
02-12-04, 23:49
Geplaatst door mark61
Ik zag toch herhaalde malen zo'n rood ding voorbij flashen. Ik kijk wel uit. Straks kom ik via de AIVD op de tv met mn tong uit mn bek. Er zijn grenzen.
-----------------

Je zit toch niet te zuipen he ? :mad:

mark61
02-12-04, 23:51
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

vleugje jaloezie ? :haha:

Na diepgaand zelfonderzoek moet ik concluderen: nee.

Ik heb alles al in overvloed.

mark61
02-12-04, 23:52
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Je zit toch niet te zuipen he ? :mad:

Nu je het zegt, ik mag wel s een potje thee gaan zetten. Krijg me daar een droge strot van dat eten dat ik in mekaar gedraaid heb vanavond.

~Panthera~
02-12-04, 23:53
Geplaatst door mark61
Na diepgaand zelfonderzoek moet ik concluderen: nee.

Ik heb alles al in overvloed.
--------------------

Gelukkig :duim:

Anders wordt je dus mooi geen 93. :hihi:

Maar die olifant past wel op je balkon ?

~Panthera~
02-12-04, 23:54
Geplaatst door mark61
Nu je het zegt, ik mag wel s een potje thee gaan zetten. Krijg me daar een droge strot van dat eten dat ik in mekaar gedraaid heb vanavond.
-------------

zoutpot uitgeschoten ? :haha:

Maarten
02-12-04, 23:55
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Ja, dat zal dus wel ja.
En ongetwijfeld ga jij me dit nu vertellen. :hihi:
Ik popel.

Nou... momenteel elimineren we dus een aantal oorzaken, zoals het op tijd lezen van een goed boek, verstandig eten, of dingen doen die tegen je zin zijn.. Sommigen menen dat er harde bewijzen moeten komen, maar anderen menen het juist in zachte bewijzen te moeten zoeken.
Men tendeert hier na lang denken niet zozeer meer naar het "Hoe", maar eerder naar het "Hoe vaak" te kijken, als het gaat om een lang en gezond leven..

~Panthera~
03-12-04, 00:00
Geplaatst door Maarten
Nou... momenteel elimineren we dus een aantal oorzaken, zoals het op tijd lezen van een goed boek, verstandig eten, of dingen doen die tegen je zin zijn.. Sommigen menen dat er harde bewijzen moeten komen, maar anderen menen het juist in zachte bewijzen te moeten zoeken.
Men tendeert hier na lang denken niet zozeer meer naar het "Hoe", maar eerder naar het "Hoe vaak" te kijken, als het gaat om een lang en gezond leven..
---------

Zo te zien kan het dus niet vaak genoeg. :D

MITS je 93 WIL worden, natuurlijk. :hihi:

mark61
03-12-04, 00:01
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Gelukkig :duim:

Anders wordt je dus mooi geen 93. :hihi:

Maar die olifant past wel op je balkon ?

Daar kwamen scheuren in, dus nu staat hij in de tuin. Gezien de omstandigheden tot aan zijn knieën, de schat. Staat ie tenminste stil bij het wekelijkse schrobben en poetsen (hij kan niet tegen kietelen).

mark61
03-12-04, 00:01
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

zoutpot uitgeschoten ? :haha:

Nee, de mayonaise explodeerde. Ik las net in de gids over het Atkins-dieet, dus ik dacht, kom, ik neem ook eens een schep vet.

~Panthera~
03-12-04, 00:02
Geplaatst door mark61
Daar kwamen scheuren in, dus nu staat hij in de tuin. Gezien de omstandigheden tot aan zijn knieën, de schat. Staat ie tenminste stil bij het wekelijkse schrobben en poetsen (hij kan niet tegen kietelen).
-------------------

OW, het is een hij ??

Bedenkelijk toch wel......iets.
Kurkje, wat zeg ik, ontstopper nog wel bij de hand. ?

~Panthera~
03-12-04, 00:03
Geplaatst door mark61
Nee, de mayonaise explodeerde. Ik las net in de gids over het Atkins-dieet, dus ik dacht, kom, ik neem ook eens een schep vet.
------------

Echt......weining beschaving in Leiden. :ego:

mark61
03-12-04, 00:04
Geplaatst door Maarten
Nou... momenteel elimineren we dus een aantal oorzaken, zoals het op tijd lezen van een goed boek, verstandig eten, of dingen doen die tegen je zin zijn.. Sommigen menen dat er harde bewijzen moeten komen, maar anderen menen het juist in zachte bewijzen te moeten zoeken.
Men tendeert hier na lang denken niet zozeer meer naar het "Hoe", maar eerder naar het "Hoe vaak" te kijken, als het gaat om een lang en gezond leven..

Ik dacht dat je ons het leven des prinsen uit de doeken ging doen ipv je eigen ranzige leventje breed uit te smeren over mn dure tft.

Maarten
03-12-04, 00:05
Ik denk dat Bernard erg tevreden zou zijn over hoe we hier bezig zijn...

mark61
03-12-04, 00:06
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

OW, het is een hij ??

Bedenkelijk toch wel......iets.
Kurkje, wat zeg ik, ontstopper nog wel bij de hand. ?

Zeg mevrouw opgeschoten wilde kat, ik ben vandaag al eens uit de kast gekomen, maar werkelijk, wat jij met je ranzige geest nu van mij zit te denken...ik heb er geen woorden voor.

In de euh handen van dit dier is elke afdichting een levensgevaarlijk projectiel. Ik moet ook nog aan mijn buren denken, aso die je dr bent!

mark61
03-12-04, 00:07
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Echt......weining beschaving in Leiden. :ego:

Atkins is koel. Dat jullie in dat dorp van je dat nou nog niet doorhebben.

~Panthera~
03-12-04, 00:08
Geplaatst door Maarten
Ik denk dat Bernard erg tevreden zou zijn over hoe we hier bezig zijn...
--------------------

:boer:

mark61
03-12-04, 00:08
Geplaatst door Maarten
Ik denk dat Bernard erg tevreden zou zijn over hoe we hier bezig zijn...

Das dan al de vierde in twee jaar die het zo had gewild. Al weer zo'n ephemere trend. Ga me niet ook nog vertellen dattie eigenlijk metrosexueel was.

~Panthera~
03-12-04, 00:10
Geplaatst door mark61
Zeg mevrouw opgeschoten wilde kat, ik ben vandaag al eens uit de kast gekomen, maar werkelijk, wat jij met je ranzige geest nu van mij zit te denken...ik heb er geen woorden voor.

------------------

Ik probeerde alleen de olifant in bescherming te nemen, puur uit een WNF gevoel. :ego:
Dat jij het weer moet verzieken.

mark61
03-12-04, 00:11
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Ik probeerde alleen de olifant in bescherming te nemen, puur uit een WNF gevoel. :ego:
Dat jij het weer moet verzieken.

Jij moet gewoon die geld op die rekening van mij storten, dan komt met jumba alles in orde.

~Panthera~
03-12-04, 00:11
Geplaatst door mark61
Atkins is koel. Dat jullie in dat dorp van je dat nou nog niet doorhebben.
-----------

Atkins sucks , maar neem gerust nog een tube mayo hoor.
Goed voor de cholesterol. :ego:

pffffffff Leiden.

Maarten
03-12-04, 00:13
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

OW, het is een hij ??


Ja, hey!.. probeer jij maar eens een dooie olifant kwijt te raken in een dorp verderop!

Het geeft me trouwens te denken, dat ie tot aan zijn knieeen ingegraven is.

~Panthera~
03-12-04, 00:13
Geplaatst door mark61
Jij moet gewoon die geld op die rekening van mij storten, dan komt met jumba alles in orde.
-----------

Blijf aan de gang, ik sponsor KiteKat al. :ego:
Jij moest toch zo nodig Bernhard's flamboyante lifestyle overnemen ??
Daar horen ook de lasten bij.

mark61
03-12-04, 00:15
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Atkins sucks , maar neem gerust nog een tube mayo hoor.
Goed voor de cholesterol. :ego:

pffffffff Leiden.

Tube? Onschuldig mutsje. Wij werken hier met vaten. Vandaar de schade.

Nee je moet in een dorp wonen dat om onnavolgbare redenen de naam van een New Yorkse achterbuurt heeft overgenomen.

~Panthera~
03-12-04, 00:15
Geplaatst door Maarten

Het geeft me trouwens te denken, dat ie tot aan zijn knieeen ingegraven is.
------------------

Precies, geeft te denken ja.......
Maakte ik hem attent op, werd ie pissig.
Nou ja zeg!

Ik ga thee drinken. :D

mark61
03-12-04, 00:16
Geplaatst door Maarten
Ja, hey!.. probeer jij maar eens een dooie olifant kwijt te raken in een dorp verderop!

Het geeft me trouwens te denken, dat ie tot aan zijn knieeen ingegraven is.

Jij begrijpt me tenminste. Ze zien me aankomen.

Tis de zompige grond. Die hebben jullie daar beneden niet natuurlijk. Ik ben onschuldig.

mark61
03-12-04, 00:18
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Blijf aan de gang, ik sponsor KiteKat al. :ego:
Jij moest toch zo nodig Bernhard's flamboyante lifestyle overnemen ??
Daar horen ook de lasten bij.

Overnemen? Hij heeft het van mij. Het concept dan. Het geld kwam van Juul. Die zat sindsdien in een bijzondere vorm van overheidsbijstand. Een soort koninklijke RWW.

mark61
03-12-04, 00:19
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Precies, geeft te denken ja.......
Maakte ik hem attent op, werd ie pissig.
Nou ja zeg!

Ik ga thee drinken. :D

Ik zeg je, tis de grond. :rolleyes:

Schenk mij ook een kopje in! Make it a mug.

Maarten
03-12-04, 00:22
Geplaatst door mark61
Das dan al de vierde in twee jaar die het zo had gewild. Al weer zo'n ephemere trend. Ga me niet ook nog vertellen dattie eigenlijk metrosexueel was.
Nou, als het hele Koninklijke Huis dat was, dan verklaart het wel waarom ze nou allemaal achter elkaar uitstappen.
Nog twee maanden en we lezen dat margarita (of hoe heet die zeur in Spanje) geprobeerd heeft om met een teddybeer zelfmoord te plegen...

mark61
03-12-04, 00:25
Geplaatst door Maarten
Nou, als het hele Koninklijke Huis dat was, dan verklaart het wel waarom ze nou allemaal achter elkaar uitstappen.
Nog twee maanden en we lezen dat margarita (of hoe heet die zeur in Spanje) geprobeerd heeft om met een teddybeer zelfmoord te plegen...

Dan wel die beer heeft neergeschoten wegens gevaar voor de samenleving. Of neergestoken wegens belediging van haar ex.

Maarten
03-12-04, 00:32
Ik heb ook weer nieuwe gedachten over hoe AIDS zich zoal in Afrika heeft weten te verspreiden.. Je vraagt je toch af in hoeverre de kans om een goed geprek te hebben in een rustige omgeving daar aan bijdraagt...

mark61
03-12-04, 00:34
Geplaatst door Maarten
Ik heb ook weer nieuwe gedachten over hoe AIDS zich zoal in Afrika heeft weten te verspreiden.. Je vraagt je toch af in hoeverre de kans om een goed geprek te hebben in een rustige omgeving daar aan bijdraagt...

Dr wonen daar toch zeker geen sji'ieten? :schrik:

Maarten
03-12-04, 00:36
Geplaatst door mark61
Dan wel die beer heeft neergeschoten wegens gevaar voor de samenleving. Of neergestoken wegens belediging van haar ex.

Denk dat elke beer vanzelf het loodje legt, als ie permanent in de buurt is van iemand met een houding van "Ik moet zo ondragelijk lijden"..

Maarten
03-12-04, 00:38
Geplaatst door mark61
Dr wonen daar toch zeker geen sji'ieten? :schrik:
Wat weer een nieuw licht werpt op de vraag, waarom Bernard precies over die moskeeen begon.. Ook al goede herinneringen, begrijp ik..

Maarten
03-12-04, 00:44
Geplaatst door mark61
Dr wonen daar toch zeker geen sji'ieten? :schrik:

Nee.
Er moet op een gegeven moment verzet gekomen zijn tegen het aantal dooie olifanten dat ze elkaar aanboden.
Kan zijn dat onze verzetsheld daar nog een vinger in de p.. laat maar...

mark61
03-12-04, 00:44
Geplaatst door Maarten
Wat weer een nieuw licht werpt op de vraag, waarom Bernard precies over die moskeeen begon.. Ook al goede herinneringen, begrijp ik..

Dat viel samen met die 'beuk-die-moslimhaters-in-elkaar-vooral-als-ze-bier-jatten'-fase.

mark61
03-12-04, 00:46
Geplaatst door Maarten
Nee.
Er moet op een gegeven moment verzet gekomen zijn tegen het aantal dooie olifanten dat ze elkaar aanboden.
Kan zijn dat onze verzetsheld daar nog een vinger in de p.. laat maar...

Ik hoop dat je zulke praat voortaan bewaart voor de jaarvergadering van het WNF. Ik hoef al geen transparant bestuur meer. Als dit het resultaat is...

Maarten
03-12-04, 01:06
Geplaatst door mark61
Ik hoop dat je zulke praat voortaan bewaart voor de jaarvergadering van het WNF. Ik hoef al geen transparant bestuur meer. Als dit het resultaat is...

Das waar ook, hij kreeg overal Búsiness voor elkaar! Dat zie je Maria van der Hoeven niet doen he? Dat wept ook weer licht op hoe goed bestuur functioneert... neem ook de kwaliteiten van Lubbers die...

Zou onderzoek aan het licht brengen, dat juist de meest succesvolle politici de woorden "O Sorry, het was niet zo bedoeld" het meest in de mond nemen?

mark61
03-12-04, 01:11
Geplaatst door Maarten
Das waar ook, hij kreeg overal Búsiness voor elkaar! Dat zie je Maria van der Hoeven niet doen he? Dat wept ook weer licht op hoe goed bestuur functioneert... neem ook de kwaliteiten van Lubbers die...


Maria is onbevlekt ontvangen. Daar kom je tegenwoordig niet ver meer mee.


Zou onderzoek aan het licht brengen, dat juist de meest succesvolle politici de woorden "O Sorry, het was niet zo bedoeld" het meest in de mond nemen?

Daar is waarachtig geen onderzoek voor nodig. Geheel geďntegreerd openen voortaan zowel de Fatiha als het Onze Vader met deze verbroederende verzuchting.

Pfff ik ga slapen. :zwaai:

Maarten
03-12-04, 01:16
Geplaatst door mark61


Pfff ik ga slapen. :zwaai:

:D zzzzzzzzzzzzzz....... .. . .

~Panthera~
03-12-04, 01:35
Geplaatst door Maarten
:D zzzzzzzzzzzzzz....... .. . .
--------------

Geen nachtvolk, das duidelijk.

TonH
03-12-04, 01:39
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Geen nachtvolk, das duidelijk.

Hij gaat solidair liggen wezen met Bernhard :p

~Panthera~
03-12-04, 01:44
Geplaatst door TonH
Hij gaat solidair liggen wezen met Bernhard :p
---------------

Tjee, is ie nu ook al aan euthanasie toe ?
Das vlot.

TonH
03-12-04, 01:45
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Tjee, is ie nu ook al aan euthanasie toe ?
Das vlot.

Als provinciegenoot van Wilders ben je aan heel veel dingen toe... :boer:

~Panthera~
03-12-04, 01:47
Geplaatst door TonH
Als provinciegenoot van Wilders ben je aan heel veel dingen toe... :boer:
------------------

Ja, dan zou zelfs ONvrijwillige euthanasie een opluchting kunnen zijn. :hihi:

Maarten
03-12-04, 04:55
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Ja, dan zou zelfs ONvrijwillige euthanasie een opluchting kunnen zijn. :hihi:

Hi Honey! :D
It's ME again!
Stelletje nachtbrakers van níks zijn jullie!!
Tis pas half zes, maar een beetje bómen, hó maar!..
Zitten allemaal van Bernard te dromen...

En kop dicht over Wilders.
We steken hier onze eigen asperges zelf wel.
Ik geef toe dat we 'm vergeten zijn.
Kijk, als dat wit net boven de grond komt, dan is het prima,
maar als het doorgroeit, dan is die bast niet meer te vreten,
en gaat het spul een eigen leven leiden. Dan doen wij daar niks meer aan.
Venlo, das trouwens geen Limburg. Die kaarten komen uit Holland. Doen we óok niks mee.
Veurbie Remunj doa trekke veer us henj vanaaf!!

Zo.. de dag begint weer... druk programma.. tot 12 uur stimulerende gedachten verzinnen voor mensen die werken..

TonH
03-12-04, 10:16
Geplaatst door Maarten
Hi Honey! :D
It's ME again!
Stelletje nachtbrakers van níks zijn jullie!!
Tis pas half zes, maar een beetje bómen, hó maar!..
Zitten allemaal van Bernard te dromen...

En kop dicht over Wilders.
We steken hier onze eigen asperges zelf wel.
Ik geef toe dat we 'm vergeten zijn.
Kijk, als dat wit net boven de grond komt, dan is het prima,
maar als het doorgroeit, dan is die bast niet meer te vreten,
en gaat het spul een eigen leven leiden. Dan doen wij daar niks meer aan.
Venlo, das trouwens geen Limburg. Die kaarten komen uit Holland. Doen we óok niks mee.
Veurbie Remunj doa trekke veer us henj vanaaf!!

Zo.. de dag begint weer... druk programma.. tot 12 uur stimulerende gedachten verzinnen voor mensen die werken..

Drionpilletje heeft wéér niet gewerkt? Moet je ook niet via het internet kopen. Da's allemaal rotzooi. :p

Wat een rotsmoes zeg: "Venlo, das trouwens geen Limburg. Die kaarten komen uit Holland. Doen we óok niks mee. " Ik verwacht op zijn minst een mea culpa van de Limburgse gemeenschap en van de paapsen in het bijzonder een mea maxima culpa. :D

Maarten
03-12-04, 12:43
Geplaatst door TonH
Drionpilletje heeft wéér niet gewerkt? Moet je ook niet via het internet kopen. Da's allemaal rotzooi. :p

Wat een rotsmoes zeg: "Venlo, das trouwens geen Limburg. Die kaarten komen uit Holland. Doen we óok niks mee. " Ik verwacht op zijn minst een mea culpa van de Limburgse gemeenschap en van de paapsen in het bijzonder een mea maxima culpa. :D

Niks Mea Culpa!
Normaal wordt hier alles, dat met een wit kopje boven het maaiveld uitsteekt onmiddelijk gestoken!
Daar huren we zelfs illegale Polen voor in, die dat graag doen!
Maar dat mag niet meer van Den Haag! :D

Nou dat vinden we best hoor! Maar dan dumpen we alle Wildersen, Verhagens en van der Hoevens en zo rustig op de mat van de TK hoor!
Vroeger deden we iets met mestkarren, maar dit werkt beter!
Ze groeien zeg maar door de omheinig heen!
En wat overhangt aan jullie kant, dat mogen jullie best afsnijden hoor.
Van ons mogen jullie dat composteren, of in de handel brengen, of een taakstraf opleggen met een proeftijd van twee maanden of zo..

TonH
04-12-04, 01:13
Geplaatst door Maarten
Niks Mea Culpa!
Normaal wordt hier alles, dat met een wit kopje boven het maaiveld uitsteekt onmiddelijk gestoken!
Daar huren we zelfs illegale Polen voor in, die dat graag doen!
Maar dat mag niet meer van Den Haag! :D

Nou dat vinden we best hoor! Maar dan dumpen we alle Wildersen, Verhagens en van der Hoevens en zo rustig op de mat van de TK hoor!
Vroeger deden we iets met mestkarren, maar dit werkt beter!
Ze groeien zeg maar door de omheinig heen!
En wat overhangt aan jullie kant, dat mogen jullie best afsnijden hoor.
Van ons mogen jullie dat composteren, of in de handel brengen, of een taakstraf opleggen met een proeftijd van twee maanden of zo..



http://img75.exs.cx/img75/4114/c9-WildersBANG.gif