PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitnodigingsbrief



barneveld
02-12-04, 19:53
HI

Ik ben op zoek naar een standaard uitnodigingsbrief voor kortverblijf in Nederland.

ik heb me suf gezocht maar ik kan hem niet vinden.
wie heeft enige idee waar ik de brief kan vinden.

alvast bedankt

vriendelijk groet ,
Barneveld

Mohammed Amin
03-12-04, 08:01
as salaam aleikoem,

De uitnodigingsbrief is een formuliertje dat je (tegen betaling) kan ophalen bij het gemeentehuis.
Je dient een legitimatie mee te nemen zodat men kan kontroleren of de handtekening onder aan de brief wel overeenkomt.

Als de gemeente geen standaard formulier heeft dan kan je zelf een brief schrijven en deze inleveren bij het gemeentehuis.

salaam,

barneveld
04-12-04, 16:19
Geplaatst door Mohammed Amin
as salaam aleikoem,

De uitnodigingsbrief is een formuliertje dat je (tegen betaling) kan ophalen bij het gemeentehuis.
Je dient een legitimatie mee te nemen zodat men kan kontroleren of de handtekening onder aan de brief wel overeenkomt.

Als de gemeente geen standaard formulier heeft dan kan je zelf een brief schrijven en deze inleveren bij het gemeentehuis.

salaam,


hoe moet ik zo een brief opstellen.
wat moet er allemaal in staan

Mohammed Amin
05-12-04, 14:38
as salaam aleikoem,

Gewoon een briefje aan de betreffende persoon waarbij je hem/haar uitnodigd voor een vakantie verblijf in NL.
Verder hoeven er geen bijzondere dingen in te staan.
Als men wilt dat je garant staat voor deze persoon dat zul je met papieren moeten komen, en je handtekening moeten zetten.

Dus:

Beste Barneveld,

Hierbij nodigen we je uit voor een vakantie in NL.
We hebben je ontzettend gemist en we kijken er naar uit om je weer te zien.
We hopen dat het allemaal soepel zal verlopen op de ambassade/Het consulaat, en we verwachten snel meer te horen.

Groeten aan de rest van de familie, en in het bijzonder je moeder.

groetjes,

(tevens kan het ook een brief zijn die persoonlijker is, en minder "koud" zoals ik geschreven heb)

Het maakt niet uit wat je schrijft als er maar instaat dat je de betreffende persoon uitnodigd.


salaam,

barneveld
05-12-04, 14:44
Geplaatst door Mohammed Amin
as salaam aleikoem,

Gewoon een briefje aan de betreffende persoon waarbij je hem/haar uitnodigd voor een vakantie verblijf in NL.
Verder hoeven er geen bijzondere dingen in te staan.
Als men wilt dat je garrant staat voor deze persoon dat zul je met papieren moeten komen, en je handttekening moeten zetten.

salaam,


Salaam
ik ga morgen langs het gemeente huis om zo een brief te halen.
als ze zeggen dat ze die niet hebben dan ga ik zegen dat ik niet kan schrijven en lezen. dan schrijven zij het voor mij.

Otto Langer
05-12-04, 17:12
Geplaatst door barneveld
...dan ga ik zeggen dat ik niet kan schrijven en lezen. dan schrijven zij het voor mij.

Kweenie of dat laatste zo'n goed idee is. Volgens mij krijg je gelijk een (nogal prijzige) inburgeringscursus aan je broek...

Even zonder gein, als ik je kan helpen; geen probleem.