PDA

Bekijk Volledige Versie : Kritiek op Hirsi Ali zwelt aan



Zwarte Schaap
03-12-04, 11:27
Kritiek op Hirsi Ali zwelt aan

Van onze politieke redactie

Kamerlid Ayaan Hirsi Ali moet zo snel mogelijk weer aan de slag op het Binnenhof. Dat vinden collega's van de liberale politica.

In haar eerste kranteninterview sinds de moord op Theo van Gogh toonde het VVD-Kamerlid zich strijdlustig. Ze zei: ,,Ik kan nú naar de Kamer, als ik wil.'' Maar ze kiest ervoor een nieuwe film te maken en een boek te schrijven. Diverse Kamerleden keuren dat af.

Haar VVD-fractiegenoot Gert Jan Oplaat vindt het wenselijk dat Hirsi Ali terugkeert om haar werk als Kamerlid weer op te pakken, omdat zij daarvoor immers is gekozen. Ook CDA-Kamerlid Rendert Algra is het niet eens met haar afwezigheid. ,,Het is goed te horen dat ze vol energie is en een nieuwe film maakt. Maar ze is ook volksvertegenwoordiger.'' Als je fysiek in staat bent te werken, moet je gewoon weer aan de slag, vindt Algra.

Ee dreigt al een juridische strijd over het vervolg op de omstreden film Submission. Enkele onbekende islamitische families hebben advocaat mr. R. Moszkowicz in de arm genomen.

Zij willen via een gerechtelijke procedure Hirsi Ali verbieden om zich nog kwetsend, grievend of godslasterlijk uit te laten over de islam.


Bron: Algemeen Dagblad 03/12/04

Pytaghoras
03-12-04, 12:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kritiek op Hirsi Ali zwelt aan

Van onze politieke redactie

Kamerlid Ayaan Hirsi Ali moet zo snel mogelijk weer aan de slag op het Binnenhof. Dat vinden collega's van de liberale politica.

In haar eerste kranteninterview sinds de moord op Theo van Gogh toonde het VVD-Kamerlid zich strijdlustig. Ze zei: ,,Ik kan nú naar de Kamer, als ik wil.'' Maar ze kiest ervoor een nieuwe film te maken en een boek te schrijven. Diverse Kamerleden keuren dat af.

Haar VVD-fractiegenoot Gert Jan Oplaat vindt het wenselijk dat Hirsi Ali terugkeert om haar werk als Kamerlid weer op te pakken, omdat zij daarvoor immers is gekozen. Ook CDA-Kamerlid Rendert Algra is het niet eens met haar afwezigheid. ,,Het is goed te horen dat ze vol energie is en een nieuwe film maakt. Maar ze is ook volksvertegenwoordiger.'' Als je fysiek in staat bent te werken, moet je gewoon weer aan de slag, vindt Algra.

Ee dreigt al een juridische strijd over het vervolg op de omstreden film Submission. Enkele onbekende islamitische families hebben advocaat mr. R. Moszkowicz in de arm genomen.

Zij willen via een gerechtelijke procedure Hirsi Ali verbieden om zich nog kwetsend, grievend of godslasterlijk uit te laten over de islam.


Bron: Algemeen Dagblad 03/12/04

Die VVD'ers geilen op het maken van films. Eerder heeft die hypocriet zalm gespeeld in film cool. Hij denkt op die manier te werken aan zijn imago. Die man heeft geen uitstraling!!

En nu denkt Hirshi Ali hetzelfde te doen. Zijn gebruikt haar Baas Zalm als voorbeeld. Worden die hypocriete VVD'ers betaald om films te maken?

~Panthera~
03-12-04, 12:34
Gewoon werken Miep.
Mensen die een dwarslesie hebben worden ook goedgekeurd tegenwoordig. :mad:
Filmpjes maken doet ze maar in haar eigen tijd.

Umarvlie
03-12-04, 12:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Haar VVD-fractiegenoot Gert Jan Oplaat vindt het wenselijk dat Hirsi Ali terugkeert om haar werk als Kamerlid weer op te pakken, omdat zij daarvoor immers is gekozen.

Fantastisch .. de eerste VVD met ballen het zou de nieuwe "aanvoerder" sieren als hij zelf ook eens wat nuttigs in die richting zei.

Spoetnik
03-12-04, 12:35
Kamerleden die werken.... Belachelijk!

Umarvlie
03-12-04, 12:36
Geplaatst door ~Panthera~
Mensen die een dwarslesie hebben worden ook goedgekeurd tegenwoordig. :mad:

Ja .. als bansai-boom kwerker ... zou wel eens goed voor haar zijn maar denk dat milieudefensie niet op een naar bomen gekeerde haat campagne zit te wachten... of films in de trant van "suffocation" - day of the weeds part 5

~Panthera~
03-12-04, 12:40
Geplaatst door Umarvlie
Ja .. als bansai-boom kwerker ... zou wel eens goed voor haar zijn maar denk dat milieudefensie niet op een naar bomen gekeerde haat campagne zit te wachten... of films in de trant van "suffocation" - day of the weeds part 5
---------------

Of als loempiavouwer, ook heel creatief.


O ja, dan krijgen we dat weer natuurlijk, ze moet de bomen ook weer "bevrijden" van de circelzagen. :maf2:

Umarvlie
03-12-04, 12:43
Geplaatst door ~Panthera~
Of als loempiavouwer, ook heel creatief.

ben benieuwd hoeveel bedrijven haar wilen uitnodigen voor een solicitatie gesrpek ... ondertekend met zo'n naam wodrt ze vast niet gevraagd ...

Miloudx
03-12-04, 12:44
Geplaatst door Zwarte Schaap

Kritiek op Hirsi Ali zwelt aan



Eindelijk!

taouanza
03-12-04, 12:47
Het is en blijft een allochtoon: ziekmelden en zwartwerken.:jammer:

echnaton
03-12-04, 12:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kritiek op Hirsi Ali zwelt aan

Van onze politieke redactie

Kamerlid Ayaan Hirsi Ali moet zo snel mogelijk weer aan de slag op het Binnenhof. Dat vinden collega's van de liberale politica.

In haar eerste kranteninterview sinds de moord op Theo van Gogh toonde het VVD-Kamerlid zich strijdlustig. Ze zei: ,,Ik kan nú naar de Kamer, als ik wil.'' Maar ze kiest ervoor een nieuwe film te maken en een boek te schrijven. Diverse Kamerleden keuren dat af.

Haar VVD-fractiegenoot Gert Jan Oplaat vindt het wenselijk dat Hirsi Ali terugkeert om haar werk als Kamerlid weer op te pakken, omdat zij daarvoor immers is gekozen. Ook CDA-Kamerlid Rendert Algra is het niet eens met haar afwezigheid. ,,Het is goed te horen dat ze vol energie is en een nieuwe film maakt. Maar ze is ook volksvertegenwoordiger.'' Als je fysiek in staat bent te werken, moet je gewoon weer aan de slag, vindt Algra.

Ee dreigt al een juridische strijd over het vervolg op de omstreden film Submission. Enkele onbekende islamitische families hebben advocaat mr. R. Moszkowicz in de arm genomen.

Zij willen via een gerechtelijke procedure Hirsi Ali verbieden om zich nog kwetsend, grievend of godslasterlijk uit te laten over de islam.


Bron: Algemeen Dagblad 03/12/04

Ik vind dat je iemand die tijdelijk in een dipje zit de ruimte moet geven om te herstellen. Elke goede werkgever doet dat.

David
03-12-04, 12:49
Geplaatst door taouanza
Het is en blijft een allochtoon: ziekmelden en zwartwerken.:jammer:


Ze zijn allemaal hetzelfde!

Umarvlie
03-12-04, 12:50
Geplaatst door echnaton
Ik vind dat je iemand die tijdelijk in een dipje zit de ruimte moet geven om te herstellen. Elke goede werkgever doet dat.

helemaal mee eens .. enkele reis maan ... :lekpuh:

Spoetnik
03-12-04, 12:50
Geplaatst door echnaton
Ik vind dat je iemand die tijdelijk in een dipje zit de ruimte moet geven om te herstellen. Elke goede werkgever doet dat.

Als ze een dipje heeft.. waarom kan ze dan wel een film maken en een boek schrijven.

Overigens vind ik dat zowiezo elke politicus deporteerd moet worden naar Siberie. Dat is klip en klaar!

Goodnight
03-12-04, 12:53
Geplaatst door echnaton
Ik vind dat je iemand die tijdelijk in een dipje zit de ruimte moet geven om te herstellen. Elke goede werkgever doet dat.

Ik denk dat als ik om een of andere reden in een dip zit en tijdens mijn herstelperiode begin ik aan allerlei nevenactiviteiten dat mijn werkgever mij een enkeltje CWI zal geven....

Blaataap
03-12-04, 12:56
Ik wil dat jullie allemaal minstens 1 positief punt van AHA opnoemen!!!

Ter compensatie... :)

Ansari
03-12-04, 12:56
Marian Mulder uit Den Bosch:"Mevrouw
Hirsi Ali zit in de Tweede Kamer als
volksvertegenwoordigster.Zij wordt
betaald door de belastingbetaler.

Zij heeft blijkbaar gedurende haar
opvoeding veel trauma's opgelopen en
wijt deze trauma's aan de islam.

Om dit te verwerken is ze een kruistocht
tegen de islam begonnen.Mij ergert het
dat zij dit doet in haar positie als
Kamerlid en tijdens haar werkzaamheden
als Kamerlid.

De Tweede Kamer is er niet om
persoonlijke trauma's te verwerken.Het
is merkwaardig dat de VVD Hirsi Ali
deze ruimte blijft geven.De VVD is
hierdoor niet geloofwaardig.Het wordt
tijd dat de VVD of haar tot de orde
roept of haar als Kamerlid verwijdert.

Zij is in de Tweede Kamer om haar volk
te vertegenwoordigen,maar doordat ze
allleen maar met de islam bezig is laat
ze dat na."

http://teletekst.nos.nl/gif/318-04.html

Marsipulami
03-12-04, 12:58
Geplaatst door Blaataap
Ik wil dat jullie allemaal minstens 1 positief punt van AHA opnoemen!!!

Ter compensatie... :)

Dapper is ze wel.

~Panthera~
03-12-04, 13:01
Geplaatst door Marsipulami
Dapper is ze wel.
-----------

Zijn mensen die onder een trein springen ook.

Umarvlie
03-12-04, 13:02
Geplaatst door Blaataap
Ik wil dat jullie allemaal minstens 1 positief punt van AHA opnoemen!!!

Ter compensatie... :)

oke ... ehhhhh.... eeerrmmmmmm eeeeeeee.... AH .. ze spreekt Nederlands!

taouanza
03-12-04, 13:03
Geplaatst door echnaton
Ik vind dat je iemand die tijdelijk in een dipje zit de ruimte moet geven om te herstellen. Elke goede werkgever doet dat.

Dip?! Ze is strijdbaarden dan ooit. En ze kan wel werken want ze wil een film maken. Waarom sturen ze Aboutaleb er niet op af?
Die weet toch raad met fraudeurs?

taouanza
03-12-04, 13:04
Geplaatst door Marsipulami
Dapper is ze wel.

Ja zo lekker kogelvrij mensen jennen.
Doet me denken aan kinderen die stoer gaan doen als hun broer in de buurt is.

taouanza
03-12-04, 13:07
Geplaatst door Blaataap
Ik wil dat jullie allemaal minstens 1 positief punt van AHA opnoemen!!!

Ter compensatie... :)

Nou voorruit dan. Ze weet hoe ze de boel naar haar hand kan zetten zonder gepakt te worden. Ze heeft de juiste touwtjes van de juiste poppetjes. Volgens mij eet en slaapt ze niet alleen kogelvrij. Maar lacht iedereen uit kogelvrij.


Ps wat is die topic over autochtone zelfkritiek lang geworden. :verrassin

Wizdom
03-12-04, 13:07
Geplaatst door Marsipulami
Dapper is ze wel.

Dapper is niet het juiste woord... Onverantwoord... Maar je kunt ook niets anders verwachten van iemand met meerder traumatische ervaringen... Ongeschikt voor de politiek is al meerdere keren gebleken...

Zwarte Schaap
03-12-04, 13:17
Geplaatst door Marsipulami
Dapper is ze wel.

Dat is ze eigenlijk niet. Ze heeft zich van begin af aan in een leugenachtige positie gemanoevreerd om een verblijfsvergunning te krijgen. Ze zei namelijk dat ze Somalie ontvlucht was maar dat was niet waar, ze woonde al jarenlang in het buitenland, als laatste land Kenia waar ze opgegroeid was.

In nederland dreigde men dat door te hebben en heeft ze naar alle waarschijnlijkheid een uithuwelijking verzonnen/aangedikt zodat ze alsnog hier kon blijven. Vanaf dit moment zat ze gevangen in de fuik van vrouwelijke slachtoffer. Ze heeft een goede neus om autochtonen naar de mond te praten. Ze schuwt geen leugens want zoals ze zelf zegt ze is wereldkampioen liegen.

Haar hele leven heeft ze geschuild onder de paraplu van gesubsidieerd vrouwenopvang om maar die vermalijde verblijfsvergunning garant te stellen. De door haar vaak op de hak genomen linkse kerk van de PvdA die zogenaamd allochtonen knuffelt heeft haar gewillig een springplank geboden.

In feite kent ze de samenleving vrijwel niet, het enige wat ze kent is vrouwenopvang, asielzoekerscentra, de universiteit. Ze is volledig vervuild met het slachtofferschapsdramatiek. Ze was niet eens 8 jaar hier en ze zat al te blérren over allochtonen. Zoals ik al eerder zei ze weet wat rechtse autochtonen willen horen en daarom praat ze hun naar de mond. Die rechtse autochtonen maken weer gebruik van haar diensten en is zo het cirkeltje rond. Een soort symbiose van het kwaad dat op haat draait.

Volgens mij eindigt dit jaar voor haar het termijn waarop iemand voor fraude met verblijfsvergunning/asielaanvraag het land uitgezet kan worden. (op de gok denk ik 12-jaar termijn)

Goodnight
03-12-04, 13:20
Geplaatst door Blaataap
Ik wil dat jullie allemaal minstens 1 positief punt van AHA opnoemen!!!

Ter compensatie... :)

euhm.....euh....:vreemd:....euhm.....

Ok eentje dan: de drive die ze bezit.Jammer dat ze die naar mijn mening niet goed benut.
Als ze dat wel had gedaan namelijk, had ze ontzettend veel voor de islamitische vrouwen kunnen betekenen.

Wizdom
03-12-04, 13:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is ze eigenlijk niet. Ze heeft zich van begin af aan in een leugenachtige positie gemanoevreerd om een verblijfsvergunning te krijgen. Ze zei namelijk dat ze Somalie ontvlucht was maar dat was niet waar, ze woonde al jarenlang in het buitenland, als laatste land Kenia waar ze opgegroeid was.

In nederland dreigde men dat door te hebben en heeft ze naar alle waarschijnlijkheid een uithuwelijking verzonnen/aangedikt zodat ze alsnog hier kon blijven. Vanaf dit moment zat ze gevangen in de fuik van vrouwelijke slachtoffer. Ze heeft een goede neus om autochtonen naar de mond te praten. Ze schuwt geen leugens want zoals ze zelf zegt ze is wereldkampioen liegen.

Haar hele leven heeft ze geschuild onder de paraplu van gesubsidieerd vrouwenopvang om maar die vermalijde verblijfsvergunning garant te stellen. De door haar vaak op de hak genomen linkse kerk van de PvdA die zogenaamd allochtonen knuffelt heeft haar gewillig een springplank geboden.

In feite kent ze de samenleving vrijwel niet, het enige wat ze kent is vrouwenopvang, asielzoekerscentra, de universiteit. Ze is volledig vervuild met het slachtofferschapsdramatiek. Ze was niet eens 8 jaar hier en ze zat al te blérren over allochtonen. Zoals ik al eerder zei ze weet wat rechtse autochtonen willen horen en daarom praat ze hun naar de mond. Die rechtse autochtonen maken weer gebruik van haar diensten en is zo het cirkeltje rond. Een soort symbiose van het kwaad dat op haat draait.

Volgens mij eindigt dit jaar voor haar het termijn waarop iemand voor fraude met verblijfsvergunning/asielaanvraag het land uitgezet kan worden. (op de gok denk ik 12-jaar termijn)

Zullen we Mosckowitz bij de hand nemen.... Misschien moeten er nog meer koppen rollen...

Wizdom
03-12-04, 13:22
Geplaatst door Goodnight
euhm.....euh....:vreemd:....euhm.....

Ok eentje dan: de drive die ze bezit.Jammer dat ze die naar mijn mening niet goed benut.
Als ze dat wel had gedaan namelijk, had ze ontzettend veel voor de islamitische vrouwen kunnen betekenen.

Betekent ze nu al... Ze heeft die enorme haat tegen de Islam blootgesteld...

Goodnight
03-12-04, 13:24
Geplaatst door Wizdom
Betekent ze nu al... Ze heeft die enorme haat tegen de Islam blootgesteld...

betekend in positieve zin :blij:

echnaton
03-12-04, 13:25
Geplaatst door Goodnight
Ik denk dat als ik om een of andere reden in een dip zit en tijdens mijn herstelperiode begin ik aan allerlei nevenactiviteiten dat mijn werkgever mij een enkeltje CWI zal geven....

Het kan juist heel therapeutisch werken om eens even iets heel anders te gaan doen. Bovendien liggen activiteiten als het schrijven van een boek en het maken van een film toch wel in de lijn van haar werk als volksvertegenwoordiger waarbij ze aandacht vraagt voor een bepaald probleem.

Blaataap
03-12-04, 13:26
Geplaatst door Wizdom
Betekent ze nu al... Ze heeft die enorme haat tegen de Islam blootgesteld...

Waar 1 persoon al niet de schuld van kan krijgen.

Wizdom
03-12-04, 13:27
Geplaatst door Blaataap
Waar 1 persoon al niet de schuld van kan krijgen.

Waar dacht je dat al die faciliteiten vandaan kwamen... Zeker niet uit Somalie...

Umarvlie
03-12-04, 13:28
Geplaatst door Blaataap
Waar 1 persoon al niet de schuld van kan krijgen.

Ben het met je eens .. alleen haar de schuld geven is te makkelijk .. ze waren samen om dit te creeren .. Ayaan en Mohammed B. :stout:

Wizdom
03-12-04, 13:30
Geplaatst door Umarvlie
Ben het met je eens .. alleen haar de schuld geven is te makkelijk .. ze waren samen om dit te creeren .. Ayaan en Mohammed B. :stout:

Je bedoelt Ayaan faciliteerde en M.B. kopte 'm d'r in...

Umarvlie
03-12-04, 13:33
Geplaatst door Wizdom
Je bedoelt Ayaan faciliteerde en M.B. kopte 'm d'r in...

De media zou iets andere bewoording hebben gekozen denk ik ... maar dat was wel de essentie ja! :corcky:

Coolassprov MC
03-12-04, 13:57
http://ezelenos.blogspot.com/

Hirsi Ali: nep wao-er
de Volkskrant - Hirsi Ali kiest zelf voor stilte: "Het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali is na de moord op Theo van Gogh niet mentaal ingestort en wordt niet weggehouden uit de politiek. Ze werkt op haar onderduikadres aan een boek en aan het script van een nieuwe film, Submission part II. Het is haar eigen keus om niet in het openbaar te verschijnen. 'Ik kan nu naar de Tweede Kamer als ik wil.'

Het VVD-Kamerlid zei dit maandag in NRC Handelsblad, in haar eerste interview na de moord op Van Gogh, die het eerste deel van de omstreden film Submission regisseerde. Sindsdien zit Hirsi Ali ondergedoken.

'Ik word niet ergens tegen mijn wil vastgehouden. De dreigingsanalyse die voor mij is gemaakt, is hoog. Zolang dat zo blijft, is een aantal manieren van bescherming mogelijk. Ik kies op dit moment voor deze oplossing: helemaal afgeschermd. Zo kan ik me bezinnen, tot rust komen en een boek schrijven.'"

Aan het werk dan! Je bent een kamerlid en je wordt door de samenleving betaald. Niet om boeken te schrijven of films te bedenken, maar om politiek te bedrijven in het daarvoor bestemde circuit. Nu ben je net een nep wao-er die misbruik maakt van het geld van de samenleving.

Geen wonder dat we er niets over hoorden: Ayaan Hirsi Ali is aan het profiteren van ons gemeenschapsgeld. Dat houd je liever onder de pet natuurlijk. Ik eis onmiddellijk aanvraag van onbetaald verlof of ontslag.

Coolassprov MC
03-12-04, 14:07
Geplaatst door Spoetnik
Kamerleden die werken.... Belachelijk!

Mijn aanvulling/versie van/op een citaat van Chomsky (the best political leaders are those that are lazy and corrupt ).

De enige manier om beter te worden dan de politicus die lui en corrupt is, is dood en begraven zijn.

Coolassprov MC
03-12-04, 14:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens mij eindigt dit jaar voor haar het termijn waarop iemand voor fraude met verblijfsvergunning/asielaanvraag het land uitgezet kan worden. (op de gok denk ik 12-jaar termijn)

Twee vragen aan het
Zwarte Schaap :

1. Zou jij niet haar biografie willen schrijven? Kunnen we later de nodige romantiek erbij lijmen en misschien zelfs verfilmen?!


Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens mij eindigt dit jaar voor haar het termijn waarop iemand voor fraude met verblijfsvergunning/asielaanvraag het land uitgezet kan worden. (op de gok denk ik 12-jaar termijn)

2. Kan ik niet beter een procedure starten om haar geheel het land uit te krijgen, in plaats van slechts een procedure tegen haar symptomen?

taouanza
03-12-04, 14:22
Geplaatst door Umarvlie
Ben het met je eens .. alleen haar de schuld geven is te makkelijk .. ze waren samen om dit te creeren .. Ayaan en Mohammed B. :stout:

Dus jouw geheugen gaat niet verder dan 2nov?

Umarvlie
03-12-04, 14:25
Geplaatst door taouanza
Dus jouw geheugen gaat niet verder dan 2nov?

is 't al weer zoo lang geleden?

Misschien begrijp je het als je de andere posts daarvoor ook leescht. Dit was cynisch .. zucht... moet jier ook alles uitleggen. :aanwal: