PDA

Bekijk Volledige Versie : imzouren

jaouad_ovz
04-12-04, 03:28
ik woon niet in hoceima maar provinci
namelijk imzouren.
maar hoceima is wel tamhazight ;) ;) :love:

jaouad_ovz
04-12-04, 03:31
wie komt er uit imzouren

MASOUDA
07-12-04, 08:19
Hoe gaat het in Imzouren trouwens??

jaouad_ovz
08-12-04, 01:34
heel goed ben dit jaar er nog geweest ziet er leuk uit
waar kom jij vandaan :cool: :cool: :cool: :cool:

Miefaroemen
10-12-04, 18:37
Geplaatst door jaouad_ovz
heel goed ben dit jaar er nog geweest ziet er leuk uit
waar kom jij vandaan :cool: :cool: :cool: :cool:

ik was er ook deze zomer, en Imzouren is nooit echt Leuk geweest, zeker niet voor een meisje!!!!

ziena
12-12-04, 12:25
ik woon daar ook...het blijft voor mij toch mijn leukste woonplaats...

Hakima10
30-12-04, 18:58
Salaam, oww, jah ik ben van imzourn men ouders komen van daar, ej ja het is daar heel leuk se,beter dan belgi dan hé,alle vindt ik toch

jaouad_ovz
03-01-05, 01:52
zekker imzouren blijft het leukste stadje

Hakima10
04-01-05, 08:11
Salaam,

Jah klopt hé, ik vindt wel dat het daar iets speciaal is, alleja je moet zo zelfstandig zijn enzo.
En het is daar héél mooi, en leuk ook se trouwens!!!

Miss_noumidia
04-01-05, 19:41
Salaam moealikoem

Ik kom uit imzouren!!

ma3a salam

jaouad_ovz
08-01-05, 03:35
:nl: :nl: :nl: :nl: :wink: :) :)
Geplaatst door Miss_noumidia
Salaam moealikoem :nl:

Ik kom uit imzouren!!

ma3a salam

waar in imzouren woon je miss_noumidia :wink: :wink:

Reina
24-01-05, 00:06
wie komt er uit imzouren

Ikkuh!!!!! Enn het word er iedere zomer steeds leuker...leuker dan de hoofdstad Al hoceima......... :) vind ik en nog een aantal andere mensen!!

Reina
24-01-05, 00:10
Geplaatst door Miefaroemen
ik was er ook deze zomer, en Imzouren is nooit echt Leuk geweest, zeker niet voor een meisje!!!!

Pardon? schatje dat ligt niet aan Imzouren..maar hoe je familie is...ik ben daar van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat buiten...helemaal niet eng zoals in houceima waar op elkaar straathoek een verkrachter staat.......Voor mij als meisje is imzouren de plaats waar ik kan staan en gaa waar ik wil.....jij moet daar echt de kisaria's uitproberen!!!
Is echt gezelig!!

jaouad_ovz
02-02-05, 01:06
imzouren kk leuk ben afelopen jaar geweest was echt leuk
vooral is rkempo gezelig. je heb gelast van mensen echt leuk

:maffia: :bril:

sammra17
30-08-05, 01:50
Hallo iedereen,

Ik kom ook uit imzouren, ik heb daar zelfs 12 jaar gewoond en het was de tijd van me leven.... het was zo leuk dat ik na een paar daagjes terug wou, maar nu ben ik er overheen.. Als de kans krij om terug te gaan zal ik die grijpen.

Mensen die imzouren niet persoonlijk kennen, hebben zo iets van imzouren iwa safi....
Maar geloof me Imzouren is echt een leuk stad.

Imzouren is mooi geworden heb ik gehoord, ik zelf ben niet op vakantie geweest maar heb fotos gezien... echt mooi.

Groetjes :tik:

jaouad_ovz
27-10-05, 06:21
imzouren 4life :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:

hanky007
07-12-05, 02:45
hee mattie ik ook uit imzouren
jah sekker imzouren 4 life ouwe
peaccccccss

MASOUDA
07-12-05, 11:08
hebben jullie geen foto's van imzouren???

hanky_x5
16-12-05, 07:24
Geplaatst door MASOUDA
hebben jullie geen foto's van imzouren???

nee man ik heb geen foto,s jammer

aitoezintje_15
20-12-05, 17:38
salaaaaamm haha ewaaaa dorpgenoten enegg ik woon ook in imzouren kapot leuk wollah en ook voor meisjeszijde hoor de sfeer daar is heel apart en de mensen zijn reuze gezellig :D doe mij maar IMZOUREN :wohaa: en p.s woon tegenover die tamzieda tame9rant ..:D k0es Hanan

buckwheat
20-12-05, 22:41
Imzouren is zo een lelijke stad...believ me I know... Ik woonde er eerst dichtbij...alleen als je binnenkomt ...die stank....tfoe... Nog niet zo erg als nador.... maar wel erg genoeg

miss_ilham_
10-03-06, 18:29
onzinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn wat jullie alemaal schrijven over imzouren dat klopt helemaal niet imzouren is neit eens zooooooooooooooooooooo leukkk en en wat daar bijzonder is is als je imzouren binnen komt dan stinkt het daar vreselijk :stout:

aitoezintje_15
12-03-06, 10:33
Geplaatst door miss_ilham_
onzinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn wat jullie alemaal schrijven over imzouren dat klopt helemaal niet imzouren is neit eens zooooooooooooooooooooo leukkk en en wat daar bijzonder is is als je imzouren binnen komt dan stinkt het daar vreselijk :stout:

het enigste wat hier onzin is is wat jij zegt meid :maf2: het ruikt er heerlijk mmmmmmmmmmmmmmmm en het is PRACHTIGGGGGG klaaar geef ons hierso maar imzouren ;) banana

:Iluvu: LOVE IMZOURENN ..!!! :Iluvu:

aitoezintje_15
19-03-06, 18:06
Geplaatst door Fasil_allah
asselaam

ik kom uit omg. Imzouren meer kant van Boukidaren maar imzouren kan ik aardig want boodschappen doen en de meeste Fam. wonen daar.
Imzouren is nu heel groot geworden en voor mij persoonlijk geef me maar liever zo een plattelandse dan alle die drukte.

graag zou ik wat pm's uitwisselen met mensen die daar vandaan komen of die omgeving.

wa asselaam

Salaam,

Boukidaren die plekje ken ik woont me tante weinig mensen enzo maar t0g gezellig tof heA daarso

taouth
22-04-06, 18:47
Ikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh............. ........................ik woon ook in imzourn !
en eerlijk gezegd het is best wle gezellig geworden !
Ik geloof wel dat imzourn over een paar jaar net als alhouceima word!
Alleen eerlijk gezegd is imzourn en alhouceima allen voor paar dagen ! het probleem van alhouceima en imzourn is is dat je meteen na 1 rondje klaar bent ! dus je ziet steeds weer dezelfdde mensen !
Maar jah maar jaouad je hebt gelijk rkempoe is ook leuk !
vorig jaar ben ik ook wel lang gelbeven in rkempoe maar dat kwam vooral door bruiloften dus dat was wel leuk !

en een reactie op de meid die zei dat ze hele dag door door imzourn kon rondlopen ! hmmmm meid alleen jij ! eerlijk voor magreb was ik thuiz en dan naar houciema Of lekker voor de deur gaan zitten !! want ik vidn imzourn hartstikke gezellig in de middag maar in de avond is het freaky !

taouth
22-04-06, 18:50
Geplaatst door miss_ilham_

In het begin was het net Texas ! maar meid het is zeker verandert ! Veel mensen uit garij die komen dara en dat maakt het ook gezellig dus vandaar dat ik het leuk vind ! maar eerlijk gezegd net als houceima is het hoor ! alleen heeft houciema strand playa enzo dichtby ! maar veder heeft het niets !!!

Karim_026
31-05-06, 16:53
jawel het is er wel beter geworden ,niet meer zo stoffig als 5 jAAR terug :hihi:

arief
25-11-06, 14:13
imzouren 4life :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:
iwa waar woon je in imzouren?

arief
25-11-06, 14:21
Geplaatst door aitoezintje_15
salaaaaamm haha ewaaaa dorpgenoten enegg ik woon ook in imzouren kapot leuk wollah en ook voor meisjeszijde hoor de sfeer daar is heel apart en de mensen zijn reuze gezellig :D doe mij maar IMZOUREN :wohaa: en p.s woon tegenover die tamzieda tame9rant ..:D k0es Hanan
waar ligt die tamzida tama9tanth want ik woon ook naast moskee en die imadran!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lole:

para.nana
25-11-06, 16:03
hier nog eenttjj uit imzouren is echt leuk daaroo :lole:

chaimakeuh
16-12-06, 09:13
Slm Iedereen

Ik woon ook in Imzouren Echt zalig Dorpske!!
Ik ben er deze zomer ook geweest!! Keb me rot geamuseerd !!!
Veel grtjs ! Chaima xx

mon imzouren
30-01-07, 17:31
Geplaatst door ziena
ik woon daar ook...het blijft voor mij toch mijn leukste woonplaats...

voor mij ook en waar woon je in imzouren? :p

fluffybunny
01-03-07, 15:08
jah ik ben ook van imzouren aan de esoek ik heb ook gehoord dat het daar veranderd is, ik zelf ga er amper naartoe ma jah veel valt daar ni te zien é :boogjes:

mo.diesel
13-03-07, 21:32
ewa heb je zin tot een sireuse relatie

mon imzouren
16-03-07, 17:12
ik heb foto's van imzouren wie ze wil seg het maar
xxjes imzouren

xx-Chaima-xx
05-04-07, 12:10
Ja, wil je de foto's eens plaatsen!

Ik ben er deze vakantie ook gwst ma heb nie egt foto's getrokke!

Inshallah van de zomer hé :d

BEslama -xxx-

jaouad_ovz
07-05-07, 17:24
jah ik wil graag foto.s zien van 2006 wie heeft ze
en wie gaat er allemaal diet jaar laat me het ff horen

:lole: :lole: :lole:

mon imzouren
07-05-07, 17:26
ik heb die foto's nii zelf getrokke!
zij van ijne site :)

yep ik ga ncha2allah naar marokko

betonmo
07-05-07, 18:13
Heb ook jaren in Imzouren Huis gehad,nu niet meer.!
In de bergen van ItTouzine ga ik naar huis.!!!

http://i11.servimg.com/u/f11/11/21/79/55/imzour10.jpg (http://www.servimg.com/image_preview.php?i=81&u=11217955)

jaouad_ovz
17-09-07, 16:02
eew wie is dit jaar naar imzouren geweest

Rffie
12-09-08, 23:09
ik was van imzourenn :)