PDA

Bekijk Volledige Versie : Geert Wilders: 'We zijn in oorlog'



Pagina's : [1] 2

Blaataap
04-12-04, 18:18
Geert Wilders: 'We zijn in oorlog'
Gepost door Bart (veekeend) - Bron: fok.nl
Gepubliceerd: zaterdag 4 december 2004 @ 17:20

Onafhankelijk Kamerlid Geert Wilders stelt dat Nederland in oorlog is. Dat zegt hij in een paginagroot interview met dagblad Metro vandaag. Volgens hem hebben moslimfundementalisten geprofiteerd van de 'theedrinkcultuur' in Nederland. De enige manier om het probleem aan te pakken is een keihard optreden van de overheid.

In het interview kwam de uitlating van vice-premier Zalm van enkele weken geleden ter sprake, waarin hij stelde dat Nederland in oorlog is tegen de radicale islam. Bij vele politici vielen die woorden slecht. Later nuanceerde Zalm zijn uitlatingen, iets wat Wilders betreurt.

Op basis van artikel 103 van de grondwet wil Wilders het mogelijk maken om de groep van 150 moslimfundementalisten preventief op te laten pakken. In dat artikel staat dat de minister in Nederland een 'uitzonderingstoestand' kan uitroepen. Via deze weg kan de groep wel gearresteerd worden. Wilders: "Ik vind het geen zware maatregel voor de situatie waar we nu in zitten en ik denk dat we dit gisteren al hadden moeten doen."

Volgens Wilders is het volstrekt belachelijk dat de 150 potentiële terroristen nog vrij rond lopen in Nederland. Daarover zegt het Kamerlid: "Dit zijn radicale moslims die ervoor kiezen om de rechtstaat omver te gooien met geweld. De AIVD weet wie ze zijn en volgt ze. Ik vind dat ze preventief moeten worden opgepakt om de Nederlandse gezinnen te beschermen. Oppakken, strippen van hun Nederlandse nationaliteit waar mogelijk en dan uitzetten."

Met name bij jonge moslims in Nederland veroorzaken de verkondigingen van Wilders veel opschudding. Ze maken zich zorgen over het huidige klimaat dat momenteel in het land heerst. Volgens Wilders kunnen de moslims niet alleen zichzelf, maar ook de Nederlandse samenleving helpen. "Het gros van de moslims is gematigd, maar je hoort ze zo weinig. Het kritisch vermogen binnen de groep moet sterker worden. Laat horen dat de radicale islam niet deugt."

Blaataap
04-12-04, 18:19
Oke mensen, hakken maar... :laser:



:D

nl-x
04-12-04, 18:36
Wat nou hakken. Ik denk dat jij hem beter je nick kan geven en zelf op zoek kan gaan naar een andere. BLAATAAP.

Werkelijk, we zijn onderhands dit soort stomme kreten wel gewend.

Het zal me overigens niet eens verbazen als zo een oproep tot deportatie niet ergens gewoon strafbaar is.

Orakel
04-12-04, 18:41
Geplaatst door Blaataap
Oke mensen, hakken maar... :laser:



:D

Hakken is niet eens nodig. Het ironische is wel dat men vreest dat extremisten het op de rechtstaat en democratie voorzien hebben, maar dat tot nu toe het steeds de Verlichten en geciviliseerden zijn die bezig zijn met het uithollen van de rechtstaat en de democratie.

Joesoef
04-12-04, 19:11
Een idioot met redelijke psychotische trekjes.

ZbaqZbaq
04-12-04, 19:14
Deze idioot weet wel alle andere idioten te mobiliseren. En er zijn genoeg idioten in dit land om hem aan bijna 30 zetels te helpen.

Zwarte Schaap
04-12-04, 20:36
Geplaatst door Blaataap
Oke mensen, hakken maar... :laser:

:D

Vindt je Wilders manier van discusseren fatsoenlijk?

Blaataap
04-12-04, 20:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vindt je Wilders manier van discusseren fatsoenlijk?

Zie andere draad. ;)

Zwarte Schaap
04-12-04, 20:39
Geplaatst door ZbaqZbaq
Deze idioot weet wel alle andere idioten te mobiliseren. En er zijn genoeg idioten in dit land om hem aan bijna 30 zetels te helpen.

Als je 15 jaar lang alleen bepaalde minderheden constant de schuld geeft van alles wat verkeerd kan gaan in Nederland en geen moment schuwt om dat aan te geven dan is het niet gek dat op een gegeven moment veel autochtonen zo ook gaan denken. Ik snap steeds beter hoe de Duitsers de joden als ongedierte zagen, terwijl de proppagandamethoden toendertijd nog niet helemaal volledig benut werden.

barfly
04-12-04, 20:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je 15 jaar lang alleen bepaalde minderheden constant de schuld geeft van alles wat verkeerd kan gaan in Nederland en geen moment schuwt om dat aan te geven dan is het niet gek dat op een gegeven moment veel autochtonen zo ook gaan denken. Ik snap steeds beter hoe de Duitsers de joden als ongedierte zagen, terwijl de proppagandamethoden toendertijd nog niet helemaal volledig benut werden.

Ik denk dat je voor een gedeelte wel gelijk hebt. Alleen met een kleine nuance her en der. Toen Janmaat riep dat buitenlanders eruit moesten was ie een racist en nu Wilders hetzelfde roept en zelfs de linkse partijen de ideologie van de Centrum Democraten toepassen is het de nieuwe openheid. Men had in mijn optiek niet 30/40 jaar lang de monden moeten snoeren van de diverse Janmaats maar ze moeten laten praten, dan was de klap geleidelijker gekomen en had men wellicht heden ten dage wel een steekhoudende dialoog gehad.

Ourzazate
04-12-04, 20:48
Geplaatst door Blaataap

Met name bij jonge moslims in Nederland veroorzaken de verkondigingen van Wilders veel opschudding. Ze maken zich zorgen over het huidige klimaat dat momenteel in het land heerst. Volgens Wilders kunnen de moslims niet alleen zichzelf, maar ook de Nederlandse samenleving helpen. "Het gros van de moslims is gematigd, maar je hoort ze zo weinig. Het kritisch vermogen binnen de groep moet sterker worden. Laat horen dat de radicale islam niet deugt."


Wat is nu gematigd en wat is radicaal...?

Het gros van de moslims houdt zich aan de fundamenten van de Islam en deze zouden dus fundamentalistisch zijn. De 150 waar Wilders over spreekt, daar zouden een paar extremisten tussen kunnen zitten. Maar die kun je pas oppakken als je bewijzen hebt, niet omdat ze door de amateurs van de AIVD in de gaten worden gehouden...:).

Wat ik niet kan begrijpen is de hypocriete houding van politie en justitie. Er zijn in het verleden tig autochtone vrouwen geweest die aangifte hebben gedaan van bedreiging (door hun exen), maar de politie gaf steevast als antwoord dat men niets kan doen. Pas na een paar blauwe plekken, gebroken ribben of moord gaat de politie over tot snelle actie...:).

Nu naast huisvrouwtjes ook politici worden bedreigd worden ze opgepakt en veroordeeld...:confused:.

Zwarte Schaap
04-12-04, 20:49
Geplaatst door barfly
Ik denk dat je voor een gedeelte wel gelijk hebt. Alleen met een kleine nuance her en der. Toen Janmaat riep dat buitenlanders eruit moesten was ie een racist en nu Wilders hetzelfde roept en zelfs de linkse partijen de ideologie van de Centrum Democraten toepassen is het de nieuwe openheid. Men had in mijn optiek niet 30/40 jaar lang de monden moeten snoeren van de diverse Janmaats maar ze moeten laten praten, dan was de klap geleidelijker gekomen en had men wellicht heden ten dage wel een steekhoudende dialoog gehad.

De Nederlandse invulling van racisme is verschoven, daar kan ik niet mee leven. Ik hoor hier gewoonweg niet thuis, dat is inmiddels wel duidelijk. Jullie willen de ja-knikkers hebben, die gaan jullie ook krijgen.

barfly
04-12-04, 20:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
De Nederlandse invulling van racisme is verschoven, daar kan ik niet mee leven. Ik hoor hier gewoonweg niet thuis, dat is inmiddels wel duidelijk. Jullie willen de ja-knikkers hebben, die gaan jullie ook krijgen.

Hou eens op met jullie/wij, veel autochtonen hebben een pest hekel bijvoorbeeld aan het wel vaker voorkomende verhaaltje van sommige allochtonen, "wij gaan dit landje over 10 jaar regeren". En nou krijgen die klanten de wind eens van voren of bedoel je dat niet?

Zwarte Schaap
04-12-04, 20:58
Geplaatst door barfly
Hou eens op met jullie/wij, veel autochtonen hebben een pest hekel bijvoorbeeld aan het wel vaker voorkomende verhaaltje van sommige allochtonen, "wij gaan dit landje over 10 jaar regeren". En nou krijgen die klanten de wind eens van voren of bedoel je dat niet?

Sorry ik ben zwak. Het is nu jullie en wij ik kan er niets meer van maken. Ik ga dat niet meer tegenwerken.

barfly
04-12-04, 21:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sorry ik ben zwak. Het is nu jullie en wij ik kan er niets meer van maken. Ik ga dat niet meer tegenwerken.

Jammer ZS, ik zie veel positieve dingen aan je, vooral je uithoudingsvemogen en doorzettingsvermogen. Ik denk dat dit dan ook van tijdelijke aard is.
Ikzelf zie 't meeste voornamelijk positief. :)

Cheer up mate!

Zwarte Schaap
04-12-04, 21:09
Geplaatst door barfly
Jammer ZS, ik zie veel positieve dingen aan je, vooral je uithoudingsvemogen en doorzettingsvermogen. Ik denk dat dit dan ook van tijdelijke aard is.
Ikzelf zie 't meeste voornamelijk positief. :)

Cheer up mate!

Discusseren heeft onder de huidige omstandigheden geen zin meer. Het is net alsof ik een crimineel ben geworden. Vroeger discusseerde ik omdat ik dacht dat ik mensen kon informeren maar tegen een massa van domme onwilligen kan ik niet op.

~Panthera~
04-12-04, 21:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sorry ik ben zwak. Het is nu jullie en wij ik kan er niets meer van maken. Ik ga dat niet meer tegenwerken.
------------

Laat je toch niet gek maken, man.
Alles komt, en gaat net zo hard weer.
Gelukkig.

Zwarte Schaap
04-12-04, 21:21
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Laat je toch niet gek maken, man.
Alles komt, en gaat net zo hard weer.
Gelukkig.

Ik ben geen boksbal waar men om de zoveel tijd zijn complexen op mag afreageren.

~Panthera~
04-12-04, 21:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben geen boksbal waar men om de zoveel tijd zijn complexen op mag afreageren.
-------------

Maar denk nu eens rationeel: hoeveel van die Wildersen lopen er rond?
1.6 miljoen, net als die gare Tokkies die op Voortuin stemden?
Blijven er bij mijn weten nog genoeg "weldenkende" mensen over op een bevolking van bijna 17 miljoen.
Niet alles op 1 hoop gooien.

Zwarte Schaap
04-12-04, 21:33
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Maar denk nu eens rationeel: hoeveel van die Wildersen lopen er rond?
1.6 miljoen, net als die gare Tokkies die op Voortuin stemden?
Blijven er bij mijn weten nog genoeg "weldenkende" mensen over op een bevolking van bijna 17 miljoen.
Niet alles op 1 hoop gooien.

Die komen er nog voor uit en de anderen kopieren het rechtse programma.

Maar genoeg gezeurd van mijn kant, geen woorden maar daden en uiteindelijk wegwezen hier.

OccamsRazor
04-12-04, 21:37
Geplaatst door nl-x
Wat nou hakken. Ik denk dat jij hem beter je nick kan geven en zelf op zoek kan gaan naar een andere. BLAATAAP.

Werkelijk, we zijn onderhands dit soort stomme kreten wel gewend.

Het zal me overigens niet eens verbazen als zo een oproep tot deportatie niet ergens gewoon strafbaar is.

In het stuk wordt deportatie niet genoemd en uitzetting is bij wet geregeld en geldt voor elk individu dat zich binnen de NL-grenzen ophoud.

~Panthera~
04-12-04, 21:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die komen er nog voor uit en de anderen kopieren het rechtse programma.

Maar genoeg gezeurd van mijn kant, geen woorden maar daden en uiteindelijk wegwezen hier.
------------

Je bent wel erg pessimistisch.
Waar wil je naar toe?
trouwens, vermakelijk detail is, als je op sites gaat kijken van emigratie van Hollanders, willen ze 9 van de 10 keer weg uit Nederland omdat ze het hier niet meer bevalt, en dat heeft vaak niets met allochtonen te maken, maar alles met het geschapen klimaat.
Stemt mij toch weer minder somber. :D

OccamsRazor
04-12-04, 21:41
Geplaatst door ZbaqZbaq
Deze idioot weet wel alle andere idioten te mobiliseren. En er zijn genoeg idioten in dit land om hem aan bijna 30 zetels te helpen.

ZbaqZbag,

Als je de reden voor de oprichting van zijn partij wegneemt wordt hij overbodig.

Zwarte Schaap
04-12-04, 21:49
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Je bent wel erg pessimistisch.
Waar wil je naar toe?
trouwens, vermakelijk detail is, als je op sites gaat kijken van emigratie van Hollanders, willen ze 9 van de 10 keer weg uit Nederland omdat ze het hier niet meer bevalt, en dat heeft vaak niets met allochtonen te maken, maar alles met het geschapen klimaat.
Stemt mij toch weer minder somber. :D

Vanaf de eerste stap dat ik in Nederland gezet heb hoor ik dezelfde dingen. Nog langer dan nodig in Nederland blijven is dom. Ik wil geen ongedierte blijven zijn.

Ze willen ons niet, dan moet je je conclusie trekken en verder ook niet blijven hangen.

OccamsRazor
04-12-04, 21:57
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Je bent wel erg pessimistisch.
Waar wil je naar toe?
trouwens, vermakelijk detail is, als je op sites gaat kijken van emigratie van Hollanders, willen ze 9 van de 10 keer weg uit Nederland omdat ze het hier niet meer bevalt, en dat heeft vaak niets met allochtonen te maken, maar alles met het geschapen klimaat.
Stemt mij toch weer minder somber. :D

Klopt, bij veel Nederlanders mag dit kabinet eerder gisteren dan vandaag nieuwe verkiezingen uitschrijven. De Nederlandse Harry Potter is bij lange na niet zo geliefd als zijn Engelse uitvoering in boekvorm. En dat heeft inderdaad niets te maken met onze geïmmigreerde Nederlanders en hun kinderen.

Er zijn twee woorden die ik direct uit de dagelijkse communicatie wil halen en dat zijn autochtoon en allochtoon. Wat heb ik een hekel aan deze twee woorden.

~Panthera~
04-12-04, 21:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vanaf de eerste stap dat ik in Nederland gezet heb hoor ik dezelfde dingen. Nog langer dan nodig in Nederland blijven is dom. Ik wil geen ongedierte blijven zijn.

Ze willen ons niet, dan moet je je conclusie trekken en verder ook niet blijven hangen.
---------------

Ik ben een gewone Nederlander, en ik vind het diep triest te horen dat je je zo voelt.
Neem nl van mij aan, dat ik persoonlijk mensen nooit dat gevoel zal geven, ongeacht waar mensen vandaan komen.
En ik ben er van overtuigd dat er meer zijn.
Maar ik begrijp wel dat alle shit die gaande is, je raakt.
Dat doet het mij ook.
Ik vraag me zo langzamerhand af of iedereen gek is geworden.
En waar ze willen waarmee het eindigd.

~Panthera~
04-12-04, 22:00
Geplaatst door OccamsRazor
Klopt, bij veel Nederlanders mag dit kabinet eerder gisteren dan vandaag nieuwe verkiezingen uitschrijven. De Nederlandse Harry Potter is bij lange na niet zo geliefd als zijn Engelse uitvoering in boekvorm. En dat heeft inderdaad niets te maken met onze geïmmigreerde Nederlanders en hun kinderen.

Er zijn twee woorden die ik direct uit de dagelijkse communicatie wil halen en dat zijn autochtoon en allochtoon. Wat heb ik een hekel aan deze twee woorden.
---------

Je hebt helemaal gelijk.
Van mij mag morgen het vloerkleed onder ze vandaan getrokken worden. :duim:
Liever vandaag nog.

Zwarte Schaap
04-12-04, 22:11
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Ik ben een gewone Nederlander, en ik vind het diep triest te horen dat je je zo voelt.
Neem nl van mij aan, dat ik persoonlijk mensen nooit dat gevoel zal geven, ongeacht waar mensen vandaan komen.
En ik ben er van overtuigd dat er meer zijn.
Maar ik begrijp wel dat alle shit die gaande is, je raakt.
Dat doet het mij ook.
Ik vraag me zo langzamerhand af of iedereen gek is geworden.
En waar ze willen waarmee het eindigd.

De gewone nederlander neem ik niets kwalijk. Ik ben niet gek en kan heel rationeel de zaken van mijn gevoelens scheiden. Maar als ik alles waar ik mijn best voor gedaan heb op school en in de maatschappij achterhaald is en niet wordt toegepast dan houdt het op en lijkt mijn opvoeding en studie voor niets te zijn geweest. Ik voel me in de maling genomen.

Ik ben er min of meer achter gekomen dat vrijwel alles een neppe zooitje is. Dan liever terug naar mijn dictatuur, die is tenminste duidelijk.

DEMOcraat
04-12-04, 22:15
Geplaatst door Blaataap
Geert Wilders: 'We zijn in oorlog'



over welke oorlog heeft wilders het over die in afgaanistan of die in irak want dat zijn de enige oorlogen waarbij nederland betrokken is..

Eke
04-12-04, 22:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Discusseren heeft onder de huidige omstandigheden geen zin meer. Het is net alsof ik een crimineel ben geworden. Vroeger discusseerde ik omdat ik dacht dat ik mensen kon informeren maar tegen een massa van domme onwilligen kan ik niet op.

Zwart Schaap,ik keek net even snel op het forum, want ik ben bezig met knutselen.
Zie dat je het zwaar hebt.Dat maakt me gedrukt.Zorg goed voor jezelf,hoor. Laat je niet afbranden door dombo's. Als je in de gaten hebt dat iemand alleen maar 'zuigt' aan je energie :stoppen met diegene!

Je komt van allerlei types tegen op internet , je weet niet wie je tegenover je hebt.Behoud je zelfvertrouwen !!!! Take care. Eke

~Panthera~
04-12-04, 22:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
De gewone nederlander neem ik niets kwalijk. Ik ben niet gek en kan heel rationeel de zaken van mijn gevoelens scheiden. Maar als ik alles waar ik mijn best voor gedaan heb op school en in de maatschappij achterhaald is en niet wordt toegepast dan houdt het op en lijkt mijn opvoeding en studie voor niets te zijn geweest. Ik voel me in de maling genomen.

Ik ben er min of meer achter gekomen dat vrijwel alles een neppe zooitje is. Dan liever terug naar mijn dictatuur, die is tenminste duidelijk.
----------


Ik denk dat een heleboel Nederlanders zich net zo in de zijk genomen voelen als jij.

Zwarte Schaap
04-12-04, 22:25
Geplaatst door Eke
Zwart Schaap,ik keek net even snel op het forum, want ik ben bezig met knutselen.
Zie dat je het zwaar hebt.Dat maakt me gedrukt.Zorg goed voor jezelf,hoor. Laat je niet afbranden door dombo's. Als je in de gaten hebt dat iemand alleen maar 'zuigt' aan je energie :stoppen met diegene!

Je komt van allerlei types tegen op internet , je weet niet wie je tegenover je hebt.Behoud je zelfvertrouwen !!!! Take care. Eke

Zelfvertrouwen zat hoor, het heeft gewoon geen zin meer om elke randdebiel die door de meerderheid telkenmale los wordt gelaten te woord te staan. Ik zie maar één oplossing dat is vertrekken uit Nederland. Dat zal niet één twee drie gaan maar je prioriteiten moeten er op gericht zijn om te verhuizen. Dat is nu mijn sterke overtuiging.

Om Nederland achter je te laten kun je niet zonder zelfvertrouwen anders blijf je maar afhankelijk van de gemoedstoestand van de autochtoon.

Blaataap
04-12-04, 22:25
Geplaatst door ~Panthera~
----------


Ik denk dat een heleboel Nederlanders zich net zo in de zijk genomen voelen als jij.

Inderdaad, maar ik stort geen emmer stront over iemand uit zoals hij toestraks bij mij deed.

Deze fokking land is van jullie, klaar is kees. Ik moet gewoon dansen naar jullie pijpen. Wat er in jullie opkomt moet ik maar lijdzaam ondergaan.

Fock off teringschijnheilen. Teringland.


Maar ik zal het wel verdiend hebben, toch? :moe:

Zwarte Schaap
04-12-04, 22:29
Geplaatst door ~Panthera~
----------


Ik denk dat een heleboel Nederlanders zich net zo in de zijk genomen voelen als jij.

Die hebben het wellicht moeilijker, ik heb tenminste nog ergens een plekje waar ik me al eerder thuis heb gevoeld. Als ik er eenmaal ben en geseteld ben hou ik wel een kamertje beschikbaar voor een vluchteling uit Nederland.

Zwarte Schaap
04-12-04, 22:33
Geplaatst door Blaataap
Inderdaad, maar ik stort geen emmer stront over iemand uit zoals hij toestraks bij mij deed.

Deze fokking land is van jullie, klaar is kees. Ik moet gewoon dansen naar jullie pijpen. Wat er in jullie opkomt moet ik maar lijdzaam ondergaan.

Fock off teringschijnheilen. Teringland.


Maar ik zal het wel verdiend hebben, toch? :moe:

Ja ik had er gewoon zin in om deze pleuristeringtiefusk*nkerland met dito schijnheilen verrrot te schelden. Aangezien ik van mijn hart geen moordkuil maak laat ik het lekker gaan.


Hekeldicht.

Ik heb een hekel aan het lijden
dat geleerden uit plutonium bereiden
en verkopen aan cyclopen in het pentagon.

Ik heb een hekel aan geweld
dat onverschrokken kleine burgers bijt
en laffe generaals verheft tot held.

Ik heb een hekel aan aan de kraten
Pluto, Techno, Buro en Aristo,
en hun hoogezeten neven de magnaten.

Ik heb een hekel aan wat bomt
als holle vaten in de legen magazijnen
van dit land vol ingebouwde puriteinen.

Ik heb ee hekel aan wat ruikt
naar zedigheid en afgemeten middelmaat
in deze zondagnatie zonder ruggegraat

Ik heb een hekel aan geluk
dat tegen korting koopbaar is
en afbetaalbaar in termijnen

Ik heb een hekel aan de burger
met gestrikte veters en bezwete reet
die jezus mint en medeburgers vreet.

Ik heb een hekel aan gezag
dat mensen nummert en codificeert
dat slaven maakt en vrijheid proclameert

Ik heb een hekel aan geweest
want gisteren is een vergeelde krant
en morgen altijd weer het beloofde land

(1973 - Ward Ruyslinck.)

OccamsRazor
04-12-04, 22:35
Geplaatst door Blaataap
Inderdaad, maar ik stort geen emmer stront over iemand uit zoals hij toestraks bij mij deed.

Deze fokking land is van jullie, klaar is kees. Ik moet gewoon dansen naar jullie pijpen. Wat er in jullie opkomt moet ik maar lijdzaam ondergaan.

Fock off teringschijnheilen. Teringland.


Maar ik zal het wel verdiend hebben, toch? :moe:

Ik herken mij daarin niet.

~Panthera~
04-12-04, 22:38
Geplaatst door Blaataap
Inderdaad, maar ik stort geen emmer stront over iemand uit zoals hij toestraks bij mij deed.

Deze fokking land is van jullie, klaar is kees. Ik moet gewoon dansen naar jullie pijpen. Wat er in jullie opkomt moet ik maar lijdzaam ondergaan.

Fock off teringschijnheilen. Teringland.


Maar ik zal het wel verdiend hebben, toch? :moe:
-------------------------

Agossie, ga jij nu in de "slachtofferrol" zitten ? Die allochtonen altijd verweten wordt ?
Doe me een lol zeg, wordt jij nooit eens iets zat ?
En blijf jij dan altijd een toonbeeld van ABN ?
Krijg jij 1 keer een emmer stront over je heen, nou en ? kun je nagaan hoe het voelt om dat dagelijks te moeten ondergaan.
Daar ooit wel eens over nagedacht ?
Nee ? probeer het eens een keer.
Werkt ook heel verfrissend.

18.8
04-12-04, 22:39
Geplaatst door barfly
Men had in mijn optiek niet 30/40 jaar lang de monden moeten snoeren van de diverse Janmaats maar ze moeten laten praten, dan was de klap geleidelijker gekomen en had men wellicht heden ten dage wel een steekhoudende dialoog gehad.

En daar is het nu waar het hem al die jaren aan heeft geschort in Nederland. De mond snoeren van rechtse politici door ze uit te maken van racist. Daardoor snoerde ze ook de mond van vele mensen die rechts denken. Radicaal maar ook de gematigde rechtse denkers. Aangezien VVD de meest rechtse partij was/is maar die partij is alleen maar goed voor de meer gefortuneerde mensen in dit land.

En we kunnen nu wel allemaal schreeuwen dat Wilders gebruikt maakt van de situatie maar is het dan geen "oorlog" in dit land? Als Wilders doodgeschoten word dan is het zoiezo oorlog denk ik.
Maar dan ff een verhaal wat me vandaag overkwam:

Mijn vriendin en ik hebben nog al wat Lonsdale jongeren als vriend, nu wonen we in een buurt waar nogal wat allochtonen/marokkaanse mensen wonen/op straat hangen. Nu is dat nog nooit fout gegaan, op een persoon die het leuk vond om een keer White Power te schreeuwen na dan. Nu zou er gisteravond rond een uur of tien twee flessen wijn met een brandbare stof en een vlam zijn neer gegooid (volgens ons inzicht niet eens kapot...) vlak voor onze deur bij een auto van een Marokaanse man.
Die mensen hebben zelf het vuur kunnen doven en aangifte gedaan.

Ze beweren dat de mensen uit ons huis kwamen....
Ze beweren dat de mensen die de wijn gekocht hadden bij ons naar binnen waren gegaan

Nu was er niemand bij ons thuis en niemand kon naar binnen aangezien ze geen sleutel hadden. Het waren twee kale mensen met "laarzen" aan en met een legerbroek (is dat geen cliche?)
Ik vind het wel een heel erg raar verhaal en hele erg cliche matig.
Waarom zou je zoiets doen, en als je het doet dan doe je het toch niet voor je "eigen" deur? EN waarom doe je het om tien uur als er nog heel wat mensen wakker zijn? Waarom gaat de fles niet kapot want dan heeft het geen effect? En waarom zijn het twee kale met legerbroeken aan? Ik ken wel wat kale mensen en ik ken ook mensen met legerbroeken maar 99,9 % van die mensen hebben hun legerbroek aan tijdens feesten (zitten gemakkelijk) en dat er dan ook nog twee mensen op dezelfde dag zo;n broek aan hebben terwijl ze niet gaan feesten?
En dat er totaal niemand thuis kan zijn geweest is dan ook nog een raar iets en dan heb ik het nog niet eens over die paar mensen die allemaal toevallig uit het raam keken en het zagen gebeuren....
Dadelijk word mijn auto in de brand gestoken en dan is het dus echt oorlog..... Er hoeft maar een gek tussen te zitten die van mij ook weer een gek maakt en ik maak weer iemand gek en dan......

Misschien zitten er hier ook mensen uit de Venlose Marokaanse gemeenschap die hier misschien ook wat vanaf weten...
Laat het me dan even weten.

~Panthera~
04-12-04, 22:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die hebben het wellicht moeilijker, ik heb tenminste nog ergens een plekje waar ik me al eerder thuis heb gevoeld. Als ik er eenmaal ben en geseteld ben hou ik wel een kamertje beschikbaar voor een vluchteling uit Nederland.
-----------

Toch wel een beetje ruim he ?
Mijn ijskast moet er wel in kunnen. :hihi:
Kan je al vooruit boeken ?

OccamsRazor
04-12-04, 22:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
De gewone nederlander neem ik niets kwalijk. Ik ben niet gek en kan heel rationeel de zaken van mijn gevoelens scheiden. Maar als ik alles waar ik mijn best voor gedaan heb op school en in de maatschappij achterhaald is en niet wordt toegepast dan houdt het op en lijkt mijn opvoeding en studie voor niets te zijn geweest. Ik voel me in de maling genomen.

Ik ben er min of meer achter gekomen dat vrijwel alles een neppe zooitje is. Dan liever terug naar mijn dictatuur, die is tenminste duidelijk.

Ik wil niet zeggen dat de twee paarse kabinetten nu uitblinkten maar dit kabinet bakt er niets van. Zoals dit kabinet te werk gaat krijgt iedereen van jong tot oud een trap na. Behalve de rijken die nog rijker worden. Toen Balkenende aantrad predikte hij hel en verdoemenis. Als je al niet in zak en as zat praatte hij je er wel in. Zijn kabinet was het die de solidariteit ter discussie stelde aangaande de pensioenen. Hoe je het ook bekijkt dit kabinet zette de toon voor een Amerikaanse maatschappij. Hard, medogenloos ieder voor zich. In zo'n klimaat kun je wachten op problemen.

Maar, solidariteit is wat we op dit moment hard nodig hebben. Ik heb meegelopen op op de 2e oktober demonstratie. Ik liep naast Turken, Marokkanen, Chinezen, gehandicapten in rolstoelen. Ze hadden het allemaal heel goed begrepen. Hoezo niet geïntegreerd.

Waar wij met zijn allen voor moeten vechten is een Nederland voor ons Allen waarin extreme ideeën niet kunnen aarden. Ze mogen er wel zijn maar er is geen voedingsbodem. Dit kabinet heeft zijn eigen petrieschaaltje in de kweekkast gezet en is verbaast over de schimmelcultuur die is ontstaan.

Wij allemaal zijn aan zet bij de volgende verkiezingen. Het kan niet zo zijn en mag niet zo zijn dat er mensen zijn die nog liever terug willen naar hun land waar een dictatuur heerst dan hier te blijven.

~Panthera~
04-12-04, 23:02
Geplaatst door OccamsRazor
Ik wil niet zeggen dat de twee paarse kabinetten nu uitblinkten maar dit kabinet bakt er niets van. Zoals dit kabinet te werk gaat krijgt iedereen van jong tot oud een trap na. Behalve de rijken die nog rijker worden. Toen Balkenende aantrad predikte hij hel en verdoemenis. Als je al niet in zak en as zat praatte hij je er wel in. Zijn kabinet was het die de solidariteit ter discussie stelde aangaande de pensioenen. Hoe je het ook bekijkt dit kabinet zette de toon voor een Amerikaanse maatschappij. Hard, medogenloos ieder voor zich. In zo'n klimaat kun je wachten op problemen.

Maar, solidariteit is wat we op dit moment hard nodig hebben. Ik heb meegelopen op op de 2e oktober demonstratie. Ik liep naast Turken, Marokkanen, Chinezen, gehandicapten in rolstoelen. Ze hadden het allemaal heel goed begrepen. Hoezo niet geïntegreerd.

Waar wij met zijn allen voor moeten vechten is een Nederland voor ons Allen waarin extreme ideeën niet kunnen aarden. Ze mogen er wel zijn maar er is geen voedingsbodem. Dit kabinet heeft zijn eigen petrieschaaltje in de kweekkast gezet en is verbaast over de schimmelcultuur die is ontstaan.

Wij allemaal zijn aan zet bij de volgende verkiezingen. Het kan niet zo zijn en mag niet zo zijn dat er mensen zijn die nog liever terug willen naar hun land waar een dictatuur heerst dan hier te blijven.
---------------------------


Dat is heel goed verwoordt.
Ben het er dan ook helemaal mee eens.
Mijn stem krijgt die Wilders dus NIET. :fuckit2:

Blaataap
04-12-04, 23:04
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

Agossie, ga jij nu in de "slachtofferrol" zitten ? Die allochtonen altijd verweten wordt ?
Doe me een lol zeg, wordt jij nooit eens iets zat ?
En blijf jij dan altijd een toonbeeld van ABN ?
Krijg jij 1 keer een emmer stront over je heen, nou en ? kun je nagaan hoe het voelt om dat dagelijks te moeten ondergaan.
Daar ooit wel eens over nagedacht ?
Nee ? probeer het eens een keer.
Werkt ook heel verfrissend.

Ik ga helemaal geen slachtoffer spelen. Vind 't alleen 'stijlloos' om zo op de man te spelen. Dit terwijl ik in die discussie toch heel beschaafd was.

Blaataap
04-12-04, 23:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ja ik had er gewoon zin in om deze pleuristeringtiefusk*nkerland met dito schijnheilen verrrot te schelden. Aangezien ik van mijn hart geen moordkuil maak laat ik het lekker gaan.

Oh, ik dacht dat je 't tegen mij had. :moe:

Eke
04-12-04, 23:10
Geplaatst door 18.8
[BEr hoeft maar een gek tussen te zitten die van mij ook weer een gek maakt en ik maak weer iemand gek en dan..... [/B]

Wees dan gewoon een nuchtere jongen. Die zich niet gek laat maken en een ander ook niet gek maakt. Succes, Eke

Eke
04-12-04, 23:15
Geplaatst door OccamsRazor


Maar, solidariteit is wat we op dit moment hard nodig hebben.

Waar wij met zijn allen voor moeten vechten is een Nederland voor ons Allen waarin extreme ideeën niet kunnen aarden. Ze mogen er wel zijn maar er is geen voedingsbodem.!!!!

Wij allemaal zijn aan zet bij de volgende verkiezingen. Het kan niet zo zijn en mag niet zo zijn dat er mensen zijn die nog liever terug willen naar hun land waar een dictatuur heerst dan hier te blijven.

Het is nog mogelijk... Eke

Eke
04-12-04, 23:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die hebben het wellicht moeilijker, ik heb tenminste nog ergens een plekje waar ik me al eerder thuis heb gevoeld. Als ik er eenmaal ben en geseteld ben hou ik wel een kamertje beschikbaar voor een vluchteling uit Nederland.

.. een land waar geen solidariteit met elkaar meer heerst en waar geen ruimte meer is om je eigenheid te beleven is een waardeloos land voor mij....

Zwarte Schaap, je kamertje is wel heel snel bezet,he ! :) tot morgen, Eke

~Panthera~
05-12-04, 00:10
Geplaatst door Eke
Zwarte Schaap, je kamertje is wel heel snel bezet,he ! :) tot morgen, Eke
-----------

Tja Eke, je moet wel snel zijn. ;)

Al Sawt
05-12-04, 00:50
Geplaatst door 18.8
En daar is het nu waar het hem al die jarnen aangezien ze geen sleutel hadden. Het er dan . Waar staan cijfers 18.8 voor?

Laat ik nadenken: 88 is een alombekende symbool van neo-Nazi, dat voor Heil Hit.ler staat en 1 moet voor de eerste letter van het alfabet staan, dus Adolf.

Dus 18.8 staat voor Adolf Hi.tler Heil!

Kortom we hebben hier een aanhanger van Neo-Nazisme en bewonderaar van Hitle.r.

TonH
05-12-04, 01:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
De gewone nederlander neem ik niets kwalijk. Ik ben niet gek en kan heel rationeel de zaken van mijn gevoelens scheiden. Maar als ik alles waar ik mijn best voor gedaan heb op school en in de maatschappij achterhaald is en niet wordt toegepast dan houdt het op en lijkt mijn opvoeding en studie voor niets te zijn geweest. Ik voel me in de maling genomen.

Ik ben er min of meer achter gekomen dat vrijwel alles een neppe zooitje is. Dan liever terug naar mijn dictatuur, die is tenminste duidelijk.

Wel vriend, daar herken ik heel wat in. En ben bedroeft dat ik nu, bij wijze van spreken, zelfs jouw band leeg hoor lopen.

Dat gevoel dat je niet aan het pompen kunt blijven overvalt mij ook met steeds kortere tussenpozen. Vroeger ging ik één keer in de zoveel tijd, wanneer Nederland me écht de keel uit kwam, weg om na een tijdje opgeladen terug te komen. Zag dan wel scherper wat hier allemaal niet in de haak was, maar had de energie om er weer heftig tegenin te gaan.

De laatste paar jaar worden die tussenpozen echter korter en korter en kom ik niet meer opgeladen terug. Ik zie Nederland steeds verder, hoe zal ik het zeggen, verwilderen en heb nog maar af en toe écht de puf om me heel erg kwaad te maken, maar zie steeds scherper dat "vrijwel alles een neppe zooitje is".

Van verschillende kanten wordt hier ook weer gezegd dat het maar een minderheid is die zo tekeer gaat als Wilders. Dat zal wel, maar het is inmiddels wel de elite die in die groep stevig vertegenwoordigd is. En "De Nederlandse invulling van racisme is verschoven". Dat is het precies. Wanneer ik stukken, zoals nu weer van Wilders in de Metro, aan mijn vrienden en familie in het buitenland laat lezen zijn die volledig geschokt, omdat dit soort dingen óf door extremisten wordt gezegd óf vaak zelfs bij wet verboden is. Termen als facistisch en racistisch worden door hen met argumenten gebruikt. En ik verzeker een ieder dat dit in fatsoenlijke landen de discussie NIET doodslaat. In tegendeel. Veel mensen hebben een scherp en actueel omlijnt beeld wat ze daar onder verstaan en gebruiken dat ook.

In Nederland is men inmiddels zo ver dat facisme en racisme taboewoorden zijn geworden. DAT slaat de discussie pas dood. En dat schept mede het klimaat waarin mensen die hier tientallen jaren van hun leven verbracht hebben en van onnoembare waarde voor de Nederlandse samenleving zijn geweest (niet in de schijnwerpers, maar gewoon in huis-tuin-en-keuken) nu gemarginaliseerd worden en steeds luider te verstaan krijgen dat ze hier niet thuis horen.

En de reodel knikt instemmend mee met de alphawolven en huilen zachtjes omdat ze nog steeds te schijterig zijn om hun bek open te doen.

Kennis is van geen enkele waarde meer en daarom valt communicatie ook geheel stil. En in zo'n samenleving kan ik na al die jaren het niet meer opbrengen om nog te proberen iets fatsoenlijks op te bouwen.

~Panthera~
05-12-04, 01:04
Geplaatst door Al Sawt
Waar staan cijfers 18.8 voor?

Laat ik nadenken: 88 is een alombekende symbool van neo-Nazi, dat voor Heil Hit.ler staat en 1 moet voor de eerste letter van het alfabet staan, dus Adolf.

Dus 18.8 staat voor Adolf Hi.tler Heil!

Kortom we hebben hier een aanhanger van Neo-Nazisme en bewonderaar van Hitle.r.
-------------

fijn. :moe:

Al Sawt
05-12-04, 01:12
@Panthera


Dit soort mensen bezorgen Maroc.nl een slechte naam. Het biedt alleen stof voor criticasters dat Maroc.nl, een oord voor antisemieten is.

~Panthera~
05-12-04, 01:15
Geplaatst door Al Sawt
@Panthera


Dit soort mensen bezorgen Maroc.nl een slechte naam. Het biedt alleen stof voor criticasters dat Maroc.nl, een oord voor antisemieten is.
-----------

Precies.
Van mij mogen die gasten optyfen naar Mofrika, als ze H.itler zo geweldig vinden. :fuckit2:
Kunnen ze daar hun eigen "Sieg Heilstaat" uitroepen.
Kijken hoe ver ze komen.

Eke
05-12-04, 11:32
Geplaatst door Zwarte Schaap



Hekeldicht.

Ik heb een hekel aan het lijden
dat geleerden uit plutonium bereiden
en verkopen aan cyclopen in het pentagon.

Ik heb een hekel aan geweld
dat onverschrokken kleine burgers bijt
en laffe generaals verheft tot held.

Ik heb een hekel aan aan de kraten
Pluto, Techno, Buro en Aristo,
en hun hoogezeten neven de magnaten.

Ik heb een hekel aan wat bomt
als holle vaten in de legen magazijnen
van dit land vol ingebouwde puriteinen.

Ik heb ee hekel aan wat ruikt
naar zedigheid en afgemeten middelmaat
in deze zondagnatie zonder ruggegraat

Ik heb een hekel aan geluk
dat tegen korting koopbaar is
en afbetaalbaar in termijnen

Ik heb een hekel aan de burger
met gestrikte veters en bezwete reet
die jezus mint en medeburgers vreet.

Ik heb een hekel aan gezag
dat mensen nummert en codificeert
dat slaven maakt en vrijheid proclameert

Ik heb een hekel aan geweest
want gisteren is een vergeelde krant
en morgen altijd weer het beloofde land

(1973 - Ward Ruyslinck.)

Het is vandaag 5 december.Vele gedichtjes en rijmelarijtjes komen in de huiskamers.Gisteren plaatste Zwarte Schaap dit. Echte poe-ezie. Dit gedicht van Ward Ruyslinck past helemaal bij mij .En ik hoop ook bij heel,heel veel anderen...'morgen is altijd weer het beloofde land'.. Eke

nl-x
05-12-04, 11:43
Geplaatst door OccamsRazor
In het stuk wordt deportatie niet genoemd en uitzetting is bij wet geregeld en geldt voor elk individu dat zich binnen de NL-grenzen ophoud.
EN BUITENLANDER IS (GEWEEST) OF ZN OUDERS OF HUN OUDERS

OccamsRazor
05-12-04, 12:09
Geplaatst door Al Sawt
Waar staan cijfers 18.8 voor?

Laat ik nadenken: 88 is een alombekende symbool van neo-Nazi, dat voor Heil Hit.ler staat en 1 moet voor de eerste letter van het alfabet staan, dus Adolf.

Dus 18.8 staat voor Adolf Hi.tler Heil!

Kortom we hebben hier een aanhanger van Neo-Nazisme en bewonderaar van Hitle.r.

http://www.adl.org/hate_symbols/numbers_88.asp

~Panthera~
05-12-04, 12:11
Geplaatst door OccamsRazor
http://www.adl.org/hate_symbols/numbers_88.asp
-------------

Mag dus weer terug naar Strontfront. :moe:
Kan ie daar verder zieken.

Al Sawt
05-12-04, 12:26
Geplaatst door OccamsRazor
http://www.adl.org/hate_symbols/numbers_88.asp Ik wist het al, toch bedankt.

Wide-O
05-12-04, 13:15
Mijn stem krijgt die Wilders dus NIET.


Dat roep ik nu ook al weer 14 jaar lang: ik stem op alles behalve het Vlaams Behang... De stem van het minste kwaad zeg maar.

Aan de andere kant heb ik het akelige gevoel dat die andere partijen bijna even erg zijn. Lekker opschuiven naar rechts als dat zo uitkomt. Elkaar verrot schelden, vliegen afvangen enz... Waardoor de rest van de bevolking denkt "nou, ik stem liever op de echten in plaats van op de afkooksels". En zo wordt een extreem rechtse partij slapend rijk.

Tsja Ton, is het een meerderheid of een minderheid ? Zelfs Annemans hier snapt en geeft toe dat die één miljoen kiezers niet echt "racisten" zijn, maar er allerlei rare onvredes gekanaliseerd worden naar zijn partij. En dat is wat er met Voortuin en Wilders ook gebeurt. <spit>

Feit blijft, en daar heeft ZS gelijk in, of het nou meerderheid of minderheid is, of slechts een paar sukkels, het officiële discours in de pers en de politiek is gigantisch anti-migranten de laatste paar jaren voor mijn gevoel. Je hoort niks anders meer.

Ach, misschien hebben we gewoon een dipje, en moeten we er maar weer tegenaan gaan. 't Is wel 't moment denk ik.

~Panthera~
05-12-04, 13:28
Geplaatst door Wide-O
Dat roep ik nu ook al weer 14 jaar lang: ik stem op alles behalve het Vlaams Behang... De stem van het minste kwaad zeg maar.

Aan de andere kant heb ik het akelige gevoel dat die andere partijen bijna even erg zijn. Lekker opschuiven naar rechts als dat zo uitkomt. Elkaar verrot schelden, vliegen afvangen enz... Waardoor de rest van de bevolking denkt "nou, ik stem liever op de echten in plaats van op de afkooksels". En zo wordt een extreem rechtse partij slapend rijk.

Tsja Ton, is het een meerderheid of een minderheid ? Zelfs Annemans hier snapt en geeft toe dat die één miljoen kiezers niet echt "racisten" zijn, maar er allerlei rare onvredes gekanaliseerd worden naar zijn partij. En dat is wat er met Voortuin en Wilders ook gebeurt. <spit>

Feit blijft, en daar heeft ZS gelijk in, of het nou meerderheid of minderheid is, of slechts een paar sukkels, het officiële discours in de pers en de politiek is gigantisch anti-migranten de laatste paar jaren voor mijn gevoel. Je hoort niks anders meer.

Ach, misschien hebben we gewoon een dipje, en moeten we er maar weer tegenaan gaan. 't Is wel 't moment denk ik.
------------------------

Hoe ?

Wide-O
05-12-04, 14:17
Je snapt wel dat ik daar niet zo meteen een passend antwoord op heb. Wou dat 't wel zo was.

Kleine dingen.

Ik begin bij mezelf en mijn omgeving. Ik tik hier mee en lees wat mensen zeggen. Ik lees "Islam For Dummies" ;) van Luyendijk (inderdaad een héél helder boek). Om wat meer kennis te verwerven.

Ik probeer het hoofd koel te houden. Ik praat met mensen in mijn omgeving. Met collega's. Proberen de angel er uit te halen. Lukt soms, soms niet.

Ik probeer "netjes" te stemmen.

Natuurlijk, dat haalt het niet van hysterici die roepen "We zijn in oorlog". Maar dat mag je je niet meteen als doel stellen denk ik. Je kunt als individu niet zoveel doen, tenzij dan dramatische symbolische gestes die vaak belachelijk zijn.

Ik hoor vaak dat "links" met het "politiek correcte" gedoe dit juist allemaal in de hand heeft gewerkt. Ik heb dat zelf een tijdje geloofd en mea-culpa geslagen. Ik begin me nu af te vragen of dat wel juist is. Misschien zijn er te weinig "linkse" (nou ja, weer zo'k kutterm zoals autochtoon/allochtoon, lul-de-behangersvocabulaire, maggoed) mensen van mijn generatie (40-ers) geweest die zich geëngageerd hebben in de politiek. Centjes verdienen en cocoonen, dat was het wel. Zelf helemaal schuldig aan. Als excuus heb ik dat je al snel ziet dat politiek helemaal niks meer te maken heeft met ideeëngoed of basisdemocratie, maar met scoren, mediatraining, zeggen wat op dat moment leeft in de hoofden van de mensen, soundbytes ten beste geven, dat soort dingen.

Het leek allemaal ook zo leuk eind jaren 80. Jan Maat die werd weggehoond (zelfs door de ME...), muur van Berlijn pleurde om, kleine kans op vrede in Palestina/Israël (dacht ik toen), het zag er allemaal niet zo eng uit. Dus waarom je inzetten.

Nu 14 jaar later sta ik daar, met het huisje-boompje-beestje, en vraag me af hoe het hier zo in elkaar is kunnen pleuren. Beetje verdwaasd. "What the fuck ?" Ik geloof echt waar dat zelfs als er geen één moslim in België of Nederland zou zijn, het "probleem" even groot zou zijn. Men roept weer om sterke leiders en is bereid vrijheid af te staan in ruil voor "veiligheid". Men zoekt de zondebok, het zwart(e) schaap.

In een gekke bui denk ik wel eens dat dat hele Al-Quada gedoe een paar mensen erg goed uitkomt. Dat zal wel mis zijn, maar je weet gewoon niet meer wat te geloven via de media (en het internet). Niet zo zeer dat ik in allerlei complot-theoriën geloof, maar ik geloof wel dat misleiding en propaganda werkt.

Enfin, dwaal wat af, ik heb dus geen concreet antwoord op je vraag, ik doe zelf mijn best, maar pretendeer echt niet dat dat de beste manier is. 't Is meer een gevoel van "fuck, dit kan ik toch niet toestaan". Onbeholpen, ja. Er zit een stuk Paula in mij :)

barneveld
05-12-04, 14:25
Geert Wilders is met zijn kop in de chloor gevalen

echnaton
05-12-04, 17:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat zal niet één twee drie gaan

Als ik het goed begrijp heb je toch een excuus gevonden om te blijven.

echnaton
05-12-04, 17:31
Waar maken we ons eigenlijk druk over? Het hele artikel draait erom dat er een groep van 150 extremisten is die maar beter aangepakt kan worden, voordat de samenleving onherstelbare schade berokkend wordt door, bijvoorbeeld, een aanslag.
Het lijkt me niet dat Wilders hiermee een abjecte mening verkondigt. Integendeel, de overheid heeft ten allen tijde de plicht de burgers tegen aanslagen te beschermen.

Orakel
05-12-04, 17:35
Geplaatst door echnaton
Als ik het goed begrijp heb je toch een excuus gevonden om te blijven.

Hellend vlak of voelde je je schuldig n.a.v. zijn emotionele uitspraken?

@Schaap: houd werkelijkheid en fictie uit mekaar 3zizi. Jij en ik hebben meer recht op dit land dan menigeen. Onze ouders hebben bloed zweet en tranen gelaten om ons hier te krijgen, hebben hun eigen dromen en idealen begraven om ons de onze te kunnen laten realiseren en we hebben ons zelf ook niet onbetuigd gelaten.
Noch opgeven, noch overgeven!

Wide-O
05-12-04, 17:43
Opgeven nooit, overgeven mag wel vandaag de dag.

Echnaton, zeg nou 's wat constructiefs ?

Wide-O
05-12-04, 17:47
Integendeel, de overheid heeft ten allen tijde de plicht de burgers tegen aanslagen te beschermen.


Wilders is tot nader order niet "de overheid". Dus stop nog FF met juichen. Komt er vast wel van, weet ik ook wel, maar tot op heden NIET.

En tegen aanslagen beschermen: inderdaad. Ik neem aan dat je ook eerlijk meent dat ook ZS tegen aanslagen - al is het maar op zijn integriteit - beschermd moet worden ?

Internet bullies, don't you love'm.

~Panthera~
05-12-04, 17:48
Geplaatst door Wide-O
Je snapt wel dat ik daar niet zo meteen een passend antwoord op heb. Wou dat 't wel zo was.

Kleine dingen.

Ik begin bij mezelf en mijn omgeving. Ik tik hier mee en lees wat mensen zeggen. Ik lees "Islam For Dummies" ;) van Luyendijk (inderdaad een héél helder boek). Om wat meer kennis te verwerven.

Ik probeer het hoofd koel te houden. Ik praat met mensen in mijn omgeving. Met collega's. Proberen de angel er uit te halen. Lukt soms, soms niet.

Ik probeer "netjes" te stemmen.

Natuurlijk, dat haalt het niet van hysterici die roepen "We zijn in oorlog". Maar dat mag je je niet meteen als doel stellen denk ik. Je kunt als individu niet zoveel doen, tenzij dan dramatische symbolische gestes die vaak belachelijk zijn.

Ik hoor vaak dat "links" met het "politiek correcte" gedoe dit juist allemaal in de hand heeft gewerkt. Ik heb dat zelf een tijdje geloofd en mea-culpa geslagen. Ik begin me nu af te vragen of dat wel juist is. Misschien zijn er te weinig "linkse" (nou ja, weer zo'k kutterm zoals autochtoon/allochtoon, lul-de-behangersvocabulaire, maggoed) mensen van mijn generatie (40-ers) geweest die zich geëngageerd hebben in de politiek. Centjes verdienen en cocoonen, dat was het wel. Zelf helemaal schuldig aan. Als excuus heb ik dat je al snel ziet dat politiek helemaal niks meer te maken heeft met ideeëngoed of basisdemocratie, maar met scoren, mediatraining, zeggen wat op dat moment leeft in de hoofden van de mensen, soundbytes ten beste geven, dat soort dingen.

Het leek allemaal ook zo leuk eind jaren 80. Jan Maat die werd weggehoond (zelfs door de ME...), muur van Berlijn pleurde om, kleine kans op vrede in Palestina/Israël (dacht ik toen), het zag er allemaal niet zo eng uit. Dus waarom je inzetten.

Nu 14 jaar later sta ik daar, met het huisje-boompje-beestje, en vraag me af hoe het hier zo in elkaar is kunnen pleuren. Beetje verdwaasd. "What the fuck ?" Ik geloof echt waar dat zelfs als er geen één moslim in België of Nederland zou zijn, het "probleem" even groot zou zijn. Men roept weer om sterke leiders en is bereid vrijheid af te staan in ruil voor "veiligheid". Men zoekt de zondebok, het zwart(e) schaap.

In een gekke bui denk ik wel eens dat dat hele Al-Quada gedoe een paar mensen erg goed uitkomt. Dat zal wel mis zijn, maar je weet gewoon niet meer wat te geloven via de media (en het internet). Niet zo zeer dat ik in allerlei complot-theoriën geloof, maar ik geloof wel dat misleiding en propaganda werkt.

Enfin, dwaal wat af, ik heb dus geen concreet antwoord op je vraag, ik doe zelf mijn best, maar pretendeer echt niet dat dat de beste manier is. 't Is meer een gevoel van "fuck, dit kan ik toch niet toestaan". Onbeholpen, ja. Er zit een stuk Paula in mij :)
-------------------------------


http://www.cosgan.net/images/smilie/liebe/f015.gif

echnaton
05-12-04, 18:02
Geplaatst door Orakel
Hellend vlak of voelde je je schuldig n.a.v. zijn emotionele uitspraken?


Hij neemt zijn eigen beslissingen. Van mij mag hij gaan, van mij mag hij blijven. Ik zal hem bij beide geen strobreed in de weg leggen. Ik kan er niet tegen dat mensen het ene zeggen en het andere doen.

Orakel
05-12-04, 18:12
Geplaatst door echnaton
Hij neemt zijn eigen beslissingen. Van mij mag hij gaan, van mij mag hij blijven. Ik zal hem bij beide geen strobreed in de weg leggen. Ik kan er niet tegen dat mensen het ene zeggen en het andere doen.

Dus je voelde je wel schuldig. :tik:

echnaton
05-12-04, 20:42
Geplaatst door Orakel
Dus je voelde je wel schuldig. :tik:

Nee, hij is een zelf verklaard slachtoffer, bovendien is hij hypocriet. Het ergste vind ik dat hij een racist is. Lees zijn berichten van de afgelopen dagen maar door.

S@deeQ
05-12-04, 21:02
Geplaatst door echnaton
Nee, hij is een zelf verklaard slachtoffer, bovendien is hij hypocriet. Het ergste vind ik dat hij een racist is. Lees zijn berichten van de afgelopen dagen maar door.

:knife_hea een ras echte racist die anderen voor racisten uitmaakt :lekpuh: moet niet gekker worden gertje :lekpuh:

18.8
05-12-04, 22:04
Geplaatst door Al Sawt
Waar staan cijfers 18.8 voor?

Laat ik nadenken: 88 is een alombekende symbool van neo-Nazi, dat voor Heil Hit.ler staat en 1 moet voor de eerste letter van het alfabet staan, dus Adolf.

Dus 18.8 staat voor Adolf Hi.tler Heil!

Kortom we hebben hier een aanhanger van Neo-Nazisme en bewonderaar van Hitle.r.

Ik ken het zinnetje Adolf Hitler Heil niet maar volgens mij ben jij zo'n type die als ie in de winkel staat en 1,88 moet betalen gelijk begint te schreeuwen van dat het een Nazi winkel is....
Als je het nu eerst een gevraagd had of NAGECHECKED! Want dan had je op mijn naam lopen zoeken en dan was je er achter gekomen. ZOveel berichten heb ik nog niet geplaatst!

18.8 staat voor letters in het alfabet, da klopt als een bus, amar jij trekt de verkeerde conclusies:

De 18e letter van het alfabet is de R en de achtste is de H. En kom nu maar lekker aan dat het dus staat voor Rudolf Hess :S:S
Mijn voorletters zijn dus R.H (naam ga ik niet noemen)

En mocht je het niet geloven dan ben ik een lid van stormfront en maak ik jullie via internetterreur kapot op jullie eigen forum :S:S:S

mark61
05-12-04, 22:24
Geplaatst door Wide-O
... Er zit een stuk Paula in mij :)

Oei. Ik was er al bang voor.

:hihi:

Wide-O
05-12-04, 22:38
'k Geef het toch toe man, wat seik je nou :D

Ik zit me trouwens echt af te vragen of ik toch niet alsnog in de politiek zou gaan. Ik ga vast op m'n bek, maar tegenwoordig ga je op je zowiezo op je bek als je niets doet, en dat steekt.

Al is het maar om te zeggen tegen de Echnatons van deze wereld: "up your hole with a jam roll".

Orakel
05-12-04, 22:41
Geplaatst door echnaton
Nee, hij is een zelf verklaard slachtoffer, bovendien is hij hypocriet. Het ergste vind ik dat hij een racist is. Lees zijn berichten van de afgelopen dagen maar door.

Wist je dat mensen vanuit een schuldgevoel vaak geprikkeld en defensief reageren?

@EdV: zullie bedoelde Schaap voor rascist uit te maken. Istnie wat?

mark61
05-12-04, 22:50
Geplaatst door Wide-O
'k Geef het toch toe man, wat seik je nou :D

Ik zit me trouwens echt af te vragen of ik toch niet alsnog in de politiek zou gaan. Ik ga vast op m'n bek, maar tegenwoordig ga je op je zowiezo op je bek als je niets doet, en dat steekt.

Al is het maar om te zeggen tegen de Echnatons van deze wereld: "up your hole with a jam roll".

OK ik ga op je stemmen. Maar je Subaru-verleden werkt wel tegen je natuurlijk. Wordt dat marmelade?

Blaataap
05-12-04, 22:52
Geplaatst door Orakel
Wist je dat mensen vanuit een schuldgevoel vaak geprikkeld en defensief reageren?

Waar voelen Marokkanen zich schuldig over dan?

~Panthera~
05-12-04, 22:54
Geplaatst door Wide-O
'k Geef het toch toe man, wat seik je nou :D

Ik zit me trouwens echt af te vragen of ik toch niet alsnog in de politiek zou gaan. Ik ga vast op m'n bek, maar tegenwoordig ga je op je zowiezo op je bek als je niets doet, en dat steekt.

Al is het maar om te zeggen tegen de Echnatons van deze wereld: "up your hole with a jam roll".
--------



En dat laatste was Schots ?? :hihi:

mark61
05-12-04, 22:58
Geplaatst door ~Panthera~
--------
En dat laatste was Schots ?? :hihi:

Het helpt wel als je geen ondergoed aan hebt tijdens de operatie, dat wel.

TonH
05-12-04, 23:46
Geplaatst door Wide-O
Nu 14 jaar later sta ik daar, met het huisje-boompje-beestje, en vraag me af hoe het hier zo in elkaar is kunnen pleuren. Beetje verdwaasd. "What the fuck ?"

Jij hebt tenminste nog een h-b-b! Ik?
-Huurhuisje
-Bomen zijn in oktober voor twee jaar in de storm alle drie omgepleurd
-Van m'n VIER katten is er nog maar EEN over

http://www.cosgan.net/images/midi/traurig/a010.gif

Maar vind wel een herkenbaar stuk :)

Al Sawt
05-12-04, 23:53
Geplaatst door 18.8
Ik ken het zinnetje Adolf Hitler Heil niet maar volgens mij ben jij zo'n type die als ie in de winkel staat en 1,88 moet betalen gelijk begint te schreeuwen van dat het een Nazi winkel is....
Als je het nu eerst een gevraagd had of NAGECHECKED! Want dan had je op mijn naam lopen zoeken en dan was je er achter gekomen. ZOveel berichten heb ik nog niet geplaatst!

18.8 staat voor letters in het alfabet, da klopt als een bus, amar jij trekt de verkeerde conclusies:

De 18e letter van het alfabet is de R en de achtste is de H. En kom nu maar lekker aan dat het dus staat voor Rudolf Hess :S:S
Mijn voorletters zijn dus R.H (naam ga ik niet noemen)

En mocht je het niet geloven dan ben ik een lid van stormfront en maak ik jullie via internetterreur kapot op jullie eigen forum :S:S:S Mocht je nickname inderdaad op intitialen van je naam gebaseerd zijn, dan trek ik mijn beschuldigingen in. Maar laten we wel wijzen, cijfers en jouw constante verhaaltjes over lonsdale jongeren gaven een misleidende signaal af.

Bofko
06-12-04, 00:01
Geplaatst door TonH
Jij hebt tenminste nog een h-b-b! Ik?
-Huurhuisje
-Bomen zijn in oktober voor twee jaar in de storm alle drie omgepleurd
-Van m'n VIER katten is er nog maar EEN over

http://www.cosgan.net/images/midi/traurig/a010.gif



Heb jij wel het goede beroep gekozen, Ton ?
Had jij niet gewoon een olijfboomgaard met camping op de Peloponessos in de buurt van Athene moeten hebben ? :wink:

TonH
06-12-04, 00:11
Geplaatst door Bofko
Heb jij wel het goede beroep gekozen, Ton ?
Had jij niet gewoon een olijfboomgaard met camping op de Peloponessos in de buurt van Athene moeten hebben ? :wink:

Met het beroep is niks mis en verder is het nog 459 dagen en een beetje. :D

Nou ja, die camping niet dan... Want dan zit je nog tegen die Nederlandse smoelen aan te kijken...

Bofko
06-12-04, 00:20
Geplaatst door TonH
Nou ja, die camping niet dan... Want dan zit je nog tegen die Nederlandse smoelen aan te kijken...

Ok, dan maken we er een Grieks eetcafe van vlak bij de Acropolis.

Zie je ook wat minder Nederlandse smoelen. :loens:

TonH
06-12-04, 00:23
Geplaatst door Bofko
Ok, dan maken we er een Grieks eetcafe van vlak bij de Acropolis.

Zie je ook wat minder Nederlandse smoelen. :loens:

Zeker wanneer je, zoals de beste tenten daar (o.a. de eetkelders) gewoon vanaf mei tot september dicht gaat :D

850
06-12-04, 01:54
Geplaatst door Orakel
Wist je dat mensen vanuit een schuldgevoel vaak geprikkeld en defensief reageren?


Defensief?
Aanvallend zul je bedoelen........Die gast is voortdurend aanvallend bezig.
De stroom beledigingen en vooroordelen over 'schijnheilige' autochtonen beginnen zachies aan te rieken naar ordinair racisme.

Maarten
06-12-04, 06:08
Laat Wilders toch met 30 zetels in de Kamer komen!
De Fortuynclub is al failliet!
Dat gebeurt met deze ook!
Die krijgen gewoon ab-so-luut niet voor elkaar wat ze willen!
Maar aangezien ze steun hebben, laat het maar gebeuren.
Laat die Puinhopen van Rechts maar eens voor éens en altijd goed blijken!

En wie weet willen CDA en VVD niet eens met die club werken...
Dan zit er dus een groot stuk rechts in de oppositie. Ook niet gek.

PS: vraagje. Ik heb gemist wie ze nou gaan vervolgen wegens bedreiging van Wilders.. is dat die Farid van Magheb, of een ander?

Maarten
06-12-04, 06:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Discusseren heeft onder de huidige omstandigheden geen zin meer. Het is net alsof ik een crimineel ben geworden. Vroeger discusseerde ik omdat ik dacht dat ik mensen kon informeren maar tegen een massa van domme onwilligen kan ik niet op.


Geplaatst door Zwarte Schaap
De gewone nederlander neem ik niets kwalijk. Ik ben niet gek en kan heel rationeel de zaken van mijn gevoelens scheiden. Maar als ik alles waar ik mijn best voor gedaan heb op school en in de maatschappij achterhaald is en niet wordt toegepast dan houdt het op en lijkt mijn opvoeding en studie voor niets te zijn geweest. Ik voel me in de maling genomen.

Ik ben er min of meer achter gekomen dat vrijwel alles een neppe zooitje is. Dan liever terug naar mijn dictatuur, die is tenminste duidelijk.

Ik heb datzelfde gevoel dus. Ik heb dat wat meer rond het onderwerp Israel, maar het gelul rond de allochtonen is natuurlijk ook erg. Ik snap die verslagenheid. Nou valt de gewone Nederlander inderdaad mee, maar als je de politiek en de media hoort, dan begin je wel twijfels te krijgen over hoe het zit in dit land ja.

Bedenk trouwens wel dat je op maroc.nl zit, en dus wel voortdurend de volle laag van de rotzooi over je heen krijgt.

dicksr
06-12-04, 08:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben geen boksbal waar men om de zoveel tijd zijn complexen op mag afreageren.

En dat na alle posts waarin jij je 'goedwillendheid' op de 'westerse maatschappij' hebt bot gevierd?

Snel drogen die krokodillentranen.

dicksr
06-12-04, 08:14
Geplaatst door OccamsRazor
In het stuk wordt deportatie niet genoemd en uitzetting is bij wet geregeld en geldt voor elk individu dat zich binnen de NL-grenzen ophoud.

Wilders wil niets meer of minder dan deportatie van 150 nederlandse ingezetenen op grond van een verdenking. Daarvoor is hij bereid de basis van onze rechtsstaat buiten werking te stellen en dus die rechten die bij wet zijn geregeld op te heffen.

Hier past helemaal geen enkele bagatellisering! Hier past de grootst mogelijke waakzaamheid! Misschien moeten WIJ (autochtonen) de straat maar eens op om afstand te nemen van dit type volksophitsing! Misschien moeten WIJ eens laten zien dat tolerantie wel degelijk mainstream is en dat DenHaag zich steeds verder isoleert van de waarden waar ons land voor stond. Misschien moet daar het waardendebat van ONS over gaan.

Geen enkele tolerantie voor aantasting van onze rechtsorde, niet voor terroristen en zeker niet voor "volksvertegenwoordigers" die hoe geweldig ook in de peilingen, nog steeds zonder mandaat een zetel in de Kamer bezetten.

dicksr
06-12-04, 08:40
Geplaatst door OccamsRazor
Ik wil niet zeggen dat de twee paarse kabinetten nu uitblinkten maar dit kabinet bakt er niets van. Zoals dit kabinet te werk gaat krijgt iedereen van jong tot oud een trap na. Behalve de rijken die nog rijker worden. Toen Balkenende aantrad predikte hij hel en verdoemenis. Als je al niet in zak en as zat praatte hij je er wel in. Zijn kabinet was het die de solidariteit ter discussie stelde aangaande de pensioenen. Hoe je het ook bekijkt dit kabinet zette de toon voor een Amerikaanse maatschappij. Hard, medogenloos ieder voor zich. In zo'n klimaat kun je wachten op problemen.

Maar, solidariteit is wat we op dit moment hard nodig hebben. Ik heb meegelopen op op de 2e oktober demonstratie. Ik liep naast Turken, Marokkanen, Chinezen, gehandicapten in rolstoelen. Ze hadden het allemaal heel goed begrepen. Hoezo niet geïntegreerd.

Waar wij met zijn allen voor moeten vechten is een Nederland voor ons Allen waarin extreme ideeën niet kunnen aarden. Ze mogen er wel zijn maar er is geen voedingsbodem. Dit kabinet heeft zijn eigen petrieschaaltje in de kweekkast gezet en is verbaast over de schimmelcultuur die is ontstaan.

Wij allemaal zijn aan zet bij de volgende verkiezingen. Het kan niet zo zijn en mag niet zo zijn dat er mensen zijn die nog liever terug willen naar hun land waar een dictatuur heerst dan hier te blijven.

Hou nou toch op met de schuld in handen te leggen van een regering onder verwijzing van de hervorming van de sociale zekerheid. Die vakbondsrethoriek heeft geen reet te maken met solidariteit, maar met het ledental van de vakbond.

De 'schuld' ligt gewoon bij onszelf. Allemaal lekker egoistisch geindividualiseerd en iedere verantwoordelijkheid voor onze omgeving afschuiven op de overheid. Die krokodillentranen (lekker woord) die met 2 of 3 honderdduizend vergoten worden gaan niet over onze maatschappij, maar over onze portemonnaie, dat is geen solidariteit, maar inhaligheid!

Vanaf 1982 zijn we aan het polderen, bedekken we iedere controverse met de blubber van het compromis zonder oplossingen te bedenken. Zelfgenoegzaam hebben we in de door ons 'gemaakte' maatschappij ieder normbesef van ons af laten glijden en laten vervangen door regelgeving vanuit DenHaag. Oplossen, sanctioneren, naleven? Neen, gedogen! Opkomen voor iets meer dan jezelf?, het hele zootje hebben we uit handen gegeven.

Iedere keer opnieuw hebben we hier zelf voor gekozen, niet nu net even, maar al ruim 20 jaar, sinds de puinhoop van Den Uyl! En nu die rekening leggen bij die sloebers van Bakellende?

dicksr
06-12-04, 08:48
Geplaatst door TonH


Dat gevoel dat je niet aan het pompen kunt blijven overvalt mij ook met steeds kortere tussenpozen. Vroeger ging ik één keer in de zoveel tijd, wanneer Nederland me écht de keel uit kwam, weg om na een tijdje opgeladen terug te komen. Zag dan wel scherper wat hier allemaal niet in de haak was, maar had de energie om er weer heftig tegenin te gaan.

De laatste paar jaar worden die tussenpozen echter korter en korter en kom ik niet meer opgeladen terug. Ik zie Nederland steeds verder, hoe zal ik het zeggen, verwilderen en heb nog maar af en toe écht de puf om me heel erg kwaad te maken, maar zie steeds scherper dat "vrijwel alles een neppe zooitje is".



Hoewel ik sommige dingen wel begrijp, vraag ik me af wat het dan is wat je steeds weer terug doet komen? Kennelijk heb je een goed alternatief, omringd door slechts weldenkende mensen, die er niets meer van begrijpen wat in Holland gebeurt.
Er moet toch iets in dat 'neppe zooitje' zijn wat je dan terugbrengt?
Misschien is dat wat je terugbrengt iets wat we (opnieuw) kunnen cultiveren?

dicksr
06-12-04, 08:56
Geplaatst door Wide-O
Je snapt wel dat ik daar niet zo meteen een passend antwoord op heb. Wou dat 't wel zo was.

Misschien zijn er te weinig "linkse" (nou ja, weer zo'k kutterm zoals autochtoon/allochtoon, lul-de-behangersvocabulaire, maggoed) mensen van mijn generatie (40-ers) geweest die zich geëngageerd hebben in de politiek. Centjes verdienen en cocoonen, dat was het wel. Zelf helemaal schuldig aan.


Helemaal mee eens


Geplaatst door Wide-O

Nu 14 jaar later sta ik daar, met het huisje-boompje-beestje, en vraag me af hoe het hier zo in elkaar is kunnen pleuren. Beetje verdwaasd. "What the fuck ?" Ik geloof echt waar dat zelfs als er geen één moslim in België of Nederland zou zijn, het "probleem" even groot zou zijn. Men roept weer om sterke leiders en is bereid vrijheid af te staan in ruil voor "veiligheid". Men zoekt de zondebok, het zwart(e) schaap.


Wij hebben gefaald een generatie groot te brengen die de bereidheid heeft de straat op te gaan voor iets anders dan de eigen portemonnee. We zijn consumenten van ons burgerschap geworden en komen nu tot de ontdekking dat er nog maar een supermarkt is waar die gekocht kan worden. En die supermarkt bepaalt nu de prijs.

dicksr
06-12-04, 08:58
Geplaatst door echnaton
Waar maken we ons eigenlijk druk over? Het hele artikel draait erom dat er een groep van 150 extremisten is die maar beter aangepakt kan worden, voordat de samenleving onherstelbare schade berokkend wordt door, bijvoorbeeld, een aanslag.
Het lijkt me niet dat Wilders hiermee een abjecte mening verkondigt. Integendeel, de overheid heeft ten allen tijde de plicht de burgers tegen aanslagen te beschermen.

Als amateur AIVD-er zie ik in deze mening een potentiele aantasting van onze rechtsstaat. U zult bewaakt worden en in onze dossiers opgeslagen. Op het moment dat wij de uitzonderingstoestand uitroepen, verzoek ik u uw paspoort in te leveren en u voor uitzetting te melden. Geen gevolg geven aan deze oproep kan ernstige consequenties voor u hebben.

dicksr
06-12-04, 09:05
Geplaatst door Orakel
Onze ouders hebben bloed zweet en tranen gelaten om ons hier te krijgen, hebben hun eigen dromen en idealen begraven om ons de onze te kunnen laten realiseren en we hebben ons zelf ook niet onbetuigd gelaten.
Noch opgeven, noch overgeven!

Ik denk dat deze tekst moet luiden:

Onze ouders hebben hun dromen en idealen met betrekking tot een beter bestaan gevolgd, zij hebben daar keihard voor gewerkt. Ideaal was om in zekere welstand terug te keren naar huis om te genieten van een onbezorgde oude dag. Noch zij, noch de staat hebben stilgestaan bij de mogelijkheid dat ze zijn gekomen om te blijven.
Het wordt tijd dat wij ons nu niet onbetuigd laten in de wetenschap dat wij burgers zijn van dit land.
Niet opgeven en niet overgeven!

TonH
06-12-04, 11:39
Geplaatst door dicksr
Hoewel ik sommige dingen wel begrijp, vraag ik me af wat het dan is wat je steeds weer terug doet komen? Kennelijk heb je een goed alternatief, omringd door slechts weldenkende mensen, die er niets meer van begrijpen wat in Holland gebeurt.
Er moet toch iets in dat 'neppe zooitje' zijn wat je dan terugbrengt?
Misschien is dat wat je terugbrengt iets wat we (opnieuw) kunnen cultiveren?

Wat mij terugbrengt zijn twee dingen, waarvan één dwingend: het werk van mijn vrouw. Dus het is niet iets dat je (opnieuw) zou kunnen cultuveren.

Maar je geeft zelf al wat aan:

"Wilders wil niets meer of minder dan deportatie van 150 nederlandse ingezetenen op grond van een verdenking. Daarvoor is hij bereid de basis van onze rechtsstaat buiten werking te stellen en dus die rechten die bij wet zijn geregeld op te heffen.

Hier past helemaal geen enkele bagatellisering! Hier past de grootst mogelijke waakzaamheid! Misschien moeten WIJ (autochtonen) de straat maar eens op om afstand te nemen van dit type volksophitsing! Misschien moeten WIJ eens laten zien dat tolerantie wel degelijk mainstream is en dat DenHaag zich steeds verder isoleert van de waarden waar ons land voor stond. Misschien moet daar het waardendebat van ONS over gaan.

Geen enkele tolerantie voor aantasting van onze rechtsorde, niet voor terroristen en zeker niet voor "volksvertegenwoordigers" die hoe geweldig ook in de peilingen, nog steeds zonder mandaat een zetel in de Kamer bezetten."

Hier ben ik het hartgrondelijk mee eens!

850
06-12-04, 15:08
Geplaatst door Maarten

Bedenk trouwens wel dat je op maroc.nl zit, en dus wel voortdurend de volle laag van de rotzooi over je heen krijgt.

Huh?? De volle laag over je heen krijgen op maroc.nl?
Man je hebt het achterstevoren.
Bij iedere scheet die Israhel laat worden er hier ellenlange discussies erover geopend om maar duidelijk te maken hoe slecht Israhel is.
Bij elke letter die Theo schreef werden er 100 topics over hem geopend om loud & clear duidelijk te maken dat die man niet deugde en bovenal dat ie zo dik en lelijk was.
Bij Hirshi Ali hetzelfde. Elke keer als zij iets gezegd had in de media dan werden/worden er hier vele vele topics geopend om dat mens compleet de grond in te stampen. Het liefst in combinatie met bavianen en besnijdenissen.
Hier en daar zie je een tegengeluid van sommige prikkers maar die krijgen dus wel 9 vd 10 keer de volle laag.
Voor de rest zitten hier prikkers die het in de grote lijnen wel met elkaar eens zijn.

850
06-12-04, 15:13
Geplaatst door Maarten

PS: vraagje. Ik heb gemist wie ze nou gaan vervolgen wegens bedreiging van Wilders.. is dat die Farid van Magheb, of een ander?

Yep, die gast van Maghreb online

nard
06-12-04, 15:27
Geplaatst door 850
Huh?? De volle laag over je heen krijgen op maroc.nl?
Man je hebt het achterstevoren.
Bij iedere scheet die Israhel laat worden er hier ellenlange discussies erover geopend om maar duidelijk te maken hoe slecht Israhel is.
Bij elke letter die Theo schreef werden er 100 topics over hem geopend om loud & clear duidelijk te maken dat die man niet deugde en bovenal dat ie zo dik en lelijk was.
Bij Hirshi Ali hetzelfde. Elke keer als zij iets gezegd had in de media dan werden/worden er hier vele vele topics geopend om dat mens compleet de grond in te stampen. Het liefst in combinatie met bavianen en besnijdenissen.
Hier en daar zie je een tegengeluid van sommige prikkers maar die krijgen dus wel 9 vd 10 keer de volle laag.
Voor de rest zitten hier prikkers die het in de grote lijnen wel met elkaar eens zijn.

:)

Wide-O
06-12-04, 16:19
Hier ben ik het hartgrondelijk mee eens!


En ik ook. H-B-B of niet, ik kar wel naar Amsterdam (of waar dan ook) om mee te lopen.



Wij hebben gefaald een generatie groot te brengen die de bereidheid heeft de straat op te gaan voor iets anders dan de eigen portemonnee.


Te kort door de bocht volgens mij. Ik denk dat er best wel mensen zijn die het hele gedoe beu zijn, carrière of niet.

Nog los van of het "op straat gaan" zoden aan de dijk zet. Ik heb ook meppen gekregen van onze Rijkswacht (jullie ME) tijdens vredesbetogingen. Achteraf bleek "omdat ik een leren jas aanhad". Tsja, ook een reden natuurlijk. De beelden van die betoging zijn trouwens de wereld rondgegaan, nadat een reporter van RTL (dat toen nog gewoon Luxemburgs was zoals het hoorde ;) ) klappen kreeg van een Rijkswachter met schuim op de bek. De betoging was overigens uiterst vreedzaam voor je't vraagt.

Na de finale vredesbetoging tegen de kruisraketten ("Liever een Rus in mijn keuken dan een kruisraket in mijn tuin", weet je nog wel ?) is mijn geloof in betogen een beetje bekoeld.

Toch heb ik er nu weer zin in. Ik voel mij besmeurd door de Wildersen en De Winters van onze lage landen. Ik ben een zeikerd, maar NIET dat soort zeikerd.



Wordt dat marmelade?


Synchronicity. Net nog gelezen waar marmelade eigenlijk vandaan komt... Sevilla !

Zwarte Schaap
06-12-04, 16:19
Geplaatst door 850
Defensief?
Aanvallend zul je bedoelen........Die gast is voortdurend aanvallend bezig.
De stroom beledigingen en vooroordelen over 'schijnheilige' autochtonen beginnen zachies aan te rieken naar ordinair racisme.

Rot toch op joh schijnheiltje, vrijwel iedereen weet dat ik het vrijwel altijd over de media en politici heb. Verder hebben die tering-autochtonen het altijd over de fundamentalistische en/of radicale en/of extremistische moslims of marokkanen en dat is volgens jou geen ordinaire racisme, nee dat zal wel kritiek op de uitwassen van de Islam zijn.

Nou zie mijn repliek maar als kritiek tegen de uitwassen van die pleuris-schijnheilige autochtonen die hun racisme verbergen onder het mom van kritiek op de ''extremistische/radicale/fundamentalistische moslims.

Radicale/extremistische/fundamentalistische autochtonen moet een halt worden toegeroepen, justitie moet in het geweer komen tegen deze onrecht. De autochtone gemeenschap moet zich voorts hiertegen duidelijk verzetten. Graag een maatschappelijk contract met de politiek, media, kerk, clubhuizen en andere gelegenheden waar groepen autochtonen komen waar zij zich duidelijk moeten afzetten tegen deze haatzaaierij. Doen zij dat niet dan moet men overwegen de subsidies en staatstoelages in te trekken.

Nederland verkiest vooralsnog door te gaan met het laten voortwoekeren van de stemmen van haat en racisme.

850
06-12-04, 16:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Rot toch op joh schijnheiltje, vrijwel iedereen weet dat ik het vrijwel altijd over de media en politici heb. Verder hebben die tering-autochtonen het altijd over de fundamentalistische en/of radicale en/of extremistische moslims of marokkanen en dat is volgens jou geen ordinaire racisme, nee dat zal wel kritiek op de uitwassen van de Islam zijn.


Als er iemand schijnheilig is ben jij het wel met je eeuwige geklaag over de hypocriete autochtonen maar onderwijl verdrink je in zelfmedelijden. Wat dat betreft ben je net een alcoholist......
Je loopt voortdurend te polariseren en op te stoken maar onderwijl net doen alsof jij de gebeten hond bent.
Schijnheiligheid ten top!
Jouw haat voor dit land is stuitend......
Je bent een racist en ik schijt op racisten.....


Nederland verkiest vooralsnog door te gaan met het laten voortwoekeren van de stemmen van haat en racisme.

Als er iemand is die daar via dit forum vlijtig aan bijdraagt dan ben jij dat wel......

Zwarte Schaap
06-12-04, 16:52
Geplaatst door 850
Als er iemand schijnheilig is ben jij het wel met je eeuwige geklaag over de hypocriete autochtonen maar onderwijl verdrink je in zelfmedelijden. Wat dat betreft ben je net een alcoholist......
Je loopt voortdurend te polariseren en op te stoken maar onderwijl net doen alsof jij de gebeten hond bent.
Schijnheiligheid ten top!
Jouw haat voor dit land is stuitend......
Je bent een racist en ik schijt op racisten.....

Mischien is het je ontgaan dat mijn kritiek zich altijd richt na publicaties, oproepen van de haatzaaiende extremistische/fundamentalistische/radicale autochtone (en soms ook allochtone) politici, media en zogenaamde intelectuelen.

Ik kom vrijwel nooit uit mezelf met kritiek. ik reageer alleen op domme leugens en haatzaaierij. Kennelijk kun je mijn repliek daarop niet waarderen en zie je alles wat ik daar tegen inbreng als geklaag. Kennelijk wil je niet dat ik verzet bied tegen deze radicale extremistische autochtonen.

Ik zou zeggen kruip maar weer terug naar je vlooiennest en kom maar weer terug als je wat beters te vertellen hebt , maar kom niet weer met argumenten op het niveau zoals dat kinderen sex mogen hebben met volwassenen als ze dat fijn vinden.

:hihi:

Zwarte Schaap
06-12-04, 17:03
Geplaatst door 850
Als er iemand is die daar via dit forum vlijtig aan bijdraagt dan ben jij dat wel...... Ik weet wie het zegt, dat is genoeg.

dicksr
06-12-04, 17:06
Geplaatst door TonH
Wat mij terugbrengt zijn twee dingen, waarvan één dwingend: het werk van mijn vrouw. Dus het is niet iets dat je (opnieuw) zou kunnen cultuveren.

Absoluut wel, je vrouw moet je voortdurend opnieuw cultiveren. Overigens is dit natuulijk een belangrijke reden, maar niet ten koste van alles neem ik aan.

Echt benieuwd ben ik naar de tweede reden waarnaar je verwijst, je verwijzing naar wat ik (als blijver) aanhaal, kan voor jou geen reden zijn om terug te komen neem ik aan.

850
06-12-04, 17:06
Geplaatst door Zwarte Schaap


Mischien is het je ontgaan dat mijn kritiek zich altijd richt na publicaties, oproepen van de haatzaaiende extremistische/fundamentalistische/radicale autochtone, en soms ook allochtone politici, media en zogenhaamde intelectuelen.

Ik kom vrijwel nooit uit mezelf met kritiek. ik reageer alleen op domme leugens en haatzaaierij. Kennelijk kun je mijn repliek daarop neit waarderen en zie alles wat ik daar tegen als geklaag. Kennelijk wil je niet dat ik verzet bied tegen deze radicale extremistische autochtonen.

Het is mij idd kennelijk ontgaan ja........

Maar het is mij niet ontgaan dat jij keer op keer jouw haat voor dit land botviert middels opjuttende prikkels waarin duidelijk racistische kenmerken in aanwezig zijn.
Polariseren en opjutten kun je als geen ander hier op maroc.nl.



Ik zou zeggen kruip maar weer terug naar je vlooiennest en kom maar weer terug als je wat beters te vertellen hebt , maar kom niet weer met argumenten zoals dat kinderen sex mogen hebben met volwassenen als ze dat fijn vinden.


:haha: Altijd hetzelfde met Zwarte-............. -Schaap........begint altijd over hetzelfde onderwerp. Waarschijnlijk doe je dat omdat .................................. en daardoor erg begaan bent met het onderwerp. Je gaf aan dat kleine kinderen dol op je zijn en dat je met kleine kinderen gewerkt hebt. .................................. . Die denken ook altijd dat de kinderen dol op hem zijn en die zoeken ook altijd naar wegen om zo dicht mogelijk bij hun te zijn.
Ik mag dan in jouw ogen een pseudo-pedo zijn maar jij bent er écht eentje.
Gatver, niet alleen ............................................ .
Toe maar......way to go engerd!
En onderwijl maar klagen over het hypocriete haatdragende landje waarin je woont.........yihaaaaaah!



.................................Zo kan die wel weer. geplaatst door angkor/beheer inclusief SLECHTS 1 strafpunt hiervoor!!!!!!!!!!!

Eke
06-12-04, 17:12
Geplaatst door Zwarte Schaap [QUOTE]opm.1)Verder hebben die tering-autochtonen het altijd over de fundamentalistische en/of radicale en/of extremistische moslims of marokkanen en dat is volgens jou geen ordinaire racisme, nee dat zal wel kritiek op de uitwassen van de Islam zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------
opm.2)Nou zie mijn repliek maar als kritiek tegen de uitwassen van die pleuris-schijnheilige autochtonen die hun racisme verbergen onder het mom van kritiek op de ''extremistische/radicale/fundamentalistische moslims.
------------------------------------------------------------------------------------
opm.3Radicale/extremistische/fundamentalistische autochtonen moet een halt worden toegeroepen, justitie moet in het geweer komen tegen deze onrecht. De autochtone gemeenschap moet zich voorts hiertegen duidelijk verzetten. Graag een maatschappelijk contract met de politiek, media, kerk, clubhuizen en andere gelegenheden waar groepen autochtonen komen waar zij zich duidelijk moeten afzetten tegen deze haatzaaierij. Doen zij dat niet dan moet men overwegen de subsidies en staatstoelages in te trekken.
------------------------------------------------------------------------------------
opm.4.Nederland verkiest vooralsnog door te gaan met het laten voortwoekeren van de stemmen van haat en racisme. [/B]


opm.1 Dat is inderdaad heel frustrerend. Maar waarschijnlijk is de angst ervoor sterk, Zwarte Schaap.Het houdt mensen bezig, zonder dat ze zich nu eens erin gaan verdiepen.Daarom blijven ze steken, denk ik.

opm.2 het voelt voor jou toch aan als racisme ?Altijd ?

opm.3 je hebt een voorkeur voor spiegelend betoog en er zit waarheid in je stukje.Naast het grenzen trekken is het ook heel belangrijk wat ik bij Razor las: om de voedingsbodem te elimineren voor uitwassen..Dit is wel heel moeilijk, maar misschien als het klein gehouden wordt--binnen Nederland--dat dat dan lukt ??

opm.4 Hoe zou jij het aanpakken ?En waar trek je de grens ?

Eke
06-12-04, 17:20
Geplaatst door 850
[B
Gatver, niet alleen racist maar ook nog eens pedoseksueel.
Toe maar......way to go engerd!
[/B]

850, laat je niet zo gaan, man. Ik zou dan ook een pedo moeten zijn omdat ik kinderen vaak enig vind.....en zij mij :) .En wie al niet meer.

dicksr
06-12-04, 17:20
Geplaatst door 850
Als er iemand schijnheilig is ben jij het wel met je eeuwige geklaag over de hypocriete autochtonen maar onderwijl verdrink je in zelfmedelijden. Wat dat betreft ben je net een alcoholist......
Je loopt voortdurend te polariseren en op te stoken maar onderwijl net doen alsof jij de gebeten hond bent.
Schijnheiligheid ten top!
Jouw haat voor dit land is stuitend......
Je bent een racist en ik schijt op racisten.....



Als er iemand is die daar via dit forum vlijtig aan bijdraagt dan ben jij dat wel...... :handbang:

Zwarte Schaap
06-12-04, 17:22
Geplaatst door 850
Het is mij idd kennelijk ontgaan ja........

Maar het is mij niet ontgaan dat jij keer op keer jouw haat voor dit land botviert middels opjuttende prikkels waarin duidelijk racistische kenmerken in aanwezig zijn.
Polariseren en opjutten kun je als geen ander hier op maroc.nl.

Dat is nu de beroemde schijnheiligheid waar ik het over heb die je nu ten toonspreid. Kennelijk kun je mijn repliek niet weerspreken en vind je het niet fijn dat ik tegen die radicale/fundamentalistische/extremistische autochtonen tekeer ga. Meer breng je niet in, in de desbetreffende discussies ontloop je mij als een bangerik maar voor loze beschuldigingen uiten kom je wel.



:haha: Altijd hetzelfde met Zwarte-racist-Schaap........begint altijd over hetzelfde onderwerp. Waarschijnlijk doe je dat omdat je zelf pedoseksueel bent en daardoor erg begaan bent met het onderwerp. Je gaf aan dat kleine kinderen dol op je zijn en dat je met kleine kinderen gewerkt hebt. Typisch kenmerken van een pedoseksueel. Die denken ook altijd dat de kinderen dol op hem zijn en die zoeken ook altijd naar wegen om zo dicht mogelijk bij hun te zijn.
Ik mag dan in jouw ogen een pseudo-pedo zijn maar jij bent er écht eentje.
Gatver, niet alleen racist maar ook nog eens pedoseksueel.
Toe maar......way to go engerd!
En onderwijl maar klagen over het hypocriete haatdragende landje waarin je woont.........yihaaaaaah! Kennelijk heb je er moeite mee om een functie op school van je fantasien te scheiden.

De laatste keer was ik een anti-semiet, zonet was ik racist en nu ben ik weer pedo-sexueel. Je haalt je hele trucendoos tevoorschijn voor je zinloze acties maar dat zal niet genoeg zijn om mijn kritiek te weerspreken.

dicksr
06-12-04, 17:31
Geplaatst door Wide-O
En ik ook. H-B-B of niet, ik kar wel naar Amsterdam (of waar dan ook) om mee te lopen.


staat genoteerd


Geplaatst door Wide-O

Te kort door de bocht volgens mij. Ik denk dat er best wel mensen zijn die het hele gedoe beu zijn, carrière of niet.


Ik geloof wel dat die mensen er nu zijn, waar ik op doel is dat wij verzuimd hebben hun daartoe van nature aan te zetten. Mijn oudste zoon (33) krijg ik echt de straat niet meer op.
Mijn jongste (19) toont hierin gelukkig eigen initiatief. Dat verschil is mijn schuld!



Geplaatst door Wide-O

Na de finale vredesbetoging tegen de kruisraketten ("Liever een Rus in mijn keuken dan een kruisraket in mijn tuin", weet je nog wel ?) is mijn geloof in betogen een beetje bekoeld.
[QUOTE]Geplaatst door Wide-O
[B]

Weet ik nog goed, ik was tegen-demonstrant!

In ieder geval gingen we voor idealen de straat op. Nu krijgen we enkele duizenden op de been om stille tochten te houden en enkele 100-duizenden wanneer ze denken dat het in de portemonnee tocht.

[QUOTE]Geplaatst door Wide-O
[B]
Toch heb ik er nu weer zin in. Ik voel mij besmeurd door de Wildersen en De Winters van onze lage landen. Ik ben een zeikerd, maar NIET dat soort zeikerd.



Een goed woord, besmeurd, dat beschrijft het prima. We moeten waarschijnlijk de straat op vanuit de geboortelichtingen 1950-1960.

dicksr
06-12-04, 17:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik weet wie het zegt, dat is genoeg.

Lekker makkelijk, wegpoetsen wat voor eenzijdige kul je voortdurend verspreidt over deze verdorven westerse maatschappij, en nu ook nog op je pik getrapt als je gejank aan de kaak wordt gesteld.
De boodschapper afschieten omdat de boodschap pijn doet?

Zwarte Schaap
06-12-04, 17:42
Geplaatst door dicksr
En dat na alle posts waarin jij je 'goedwillendheid' op de 'westerse maatschappij' hebt bot gevierd?

Snel drogen die krokodillentranen.

Graag kritiek leveren in de desbetreffende topic en niet meewerken aan dat schijnheilige achteraf beschuldigen. Achteraf gehuil heb ik en kan ik niets mee.

Zwarte Schaap
06-12-04, 17:48
Geplaatst door dicksr
Lekker makkelijk, wegpoetsen wat voor eenzijdige kul je voortdurend verspreidt over deze verdorven westerse maatschappij, en nu ook nog op je pik getrapt als je gejank aan de kaak wordt gesteld.
De boodschapper afschieten omdat de boodschap pijn doet?

Jij en je boodschapper kunnen de pot. Als je mij wilt bekritiseren moet je dat doen in de desbetreffende topic en niet dat zinloze alles scharen onder kritiek op het westen. Kun jij dan niet tegen kritiek op het westen? Wie kan er nu niet tegen kritiek? Ben ik als allochtoon te min om kritiek te uiten? Is kritiek op misstanden alleen voorbestemd voor autochtonen?

Jij verbergt je nu al voor de tweede maal achter een ander. Hou op met dat schijnheilige gedoe en kom met je directe kritiek op zaken waar ik wat gezegd heb wat jou niet aanstaat.

850
06-12-04, 17:55
Geplaatst door Zwarte Schaap


Dat is nu de beroemde schijnheiligheid waar ik het over heb die je nu ten toonspreid. Kennelijk kun je mijn repliek niet weerspreken en vind je het niet fijn dat ik tegen die radicale/fundamentalistische/extremistische autochtonen tekeer ga. Meer breng je niet in, in de desbetreffende discussies ontloop je mij als een bangerik maar voor loze beschuldigingen uiten kom je wel.

"radicale/fundamentalistische/extremistische autochtonen" .
.....Zozo das een mond vol zeg.

Toe maar, ik ben een bangerik die jouw discussies ontloopt....
Je bent blijkbaar vergeten dat ik in het afgelopen jaar tig keren inhoudelijk gereageerd hebt op je postings maar dat je altijd uiteindelijk op 3 verschillende manieren reageerde als je niks meer in te brengen had:
1. je begint plotsklap smileys te plaatsen zonder tekst erbij
2. je gaat onder de gordel trappen
3. je gaat off-topic en draait er omheen

Inmiddels ben ik wijzer geworden en stink ik er niet meer in maar dat wil niet zeggen dat ik geheel niet meer reageer.
Als ik zie dat jij je als een racist zit te gedragen en je tegelijk wentelt in zelfmedelijden dan noem ik het beesje bij de naam.....


Kennelijk heb je er moeite mee om een functie op school van je fantasien te scheiden.

Nee hoor maar tis mij wel bekend dat pedoseksuelen functies uitzoeken waarin ze veel met kinderen kunnen werken zoals leraar, badmeester, jeugdleider etc.
Pedoseksualitiet betekent namelijk dat ze oprecht en veel van kinderen houden en er dus zo vaak mogelijk bij willen zijn.
Daar jij inmiddels verschillende keren terug bent gekomen op een discussie die ik een jaar gelden gevoerd hebt met andere prikkers, kan ik niet anders concluderen dat het diepe indruk op je gemaakt hebt er meer achter moet steken dan dat ik eerst dacht dat er achter zat.


De laatste keer was ik een anti-semiet, zonet was ik racist en nu ben ik weer pedo-sexueel. Je haalt je hele trucendoos tevoorschijn voor je zinloze acties maar dat zal niet genoeg zijn om mijn kritiek te weerspreken.

Ik heb je eemalig duidelijk aangegeven (met tekst en uitleg erbij) waarom jouw posting antisemitisch was. Daarna heb ik jouw nooit een antisemiet genoemd.

Middels jouw uitlatingen over dit land waarin wij beiden wonen en jouw uitlatingen over autochtonen moet ik idd helaas concluderen dat jij een racist bent ja.

Daar jij verschillende keren offtopic en out of the blue reageerde op een discussie van een jaar geleden dat over vrije seksualiteit ging en jij pas ook aangaf dat kleine kinderen dol op je zijn en dat je met ze gewerkt hebt begin ik idd het donkerbruine vermoeden te krijgen dat je pedo bent.

Davud
06-12-04, 18:03
De Islam als bron van normen en waarden, is gewoon superieur aan de "alles-is-toegelaten" fundamentalisme van de "westerse" maatschappij.

De anti-islamisten willen gewoon niet leven als beschaafde mensen, in zelfdiscipline: geen drugs, geen alcohol, geen hoererij, eerlijkheid, geen racisme...

De normen en waarden in de Islam zijn in essentie dezelfde als die de nederlandse gelovigen hebben.

Het probleem is IMHO, veroorzaakt door de rationalisten, die als wilde dieren willen leven, zonder normen of waarden.

Of wat is precies de bron van hun normen en waarden?

En dan willen zij ook nog begrip?

Tsssss

De huidige integratie-eis is niets anders dan dat zij eisen dat de moslims afstand doen van hun geloof.

Kijk maar na: geen sluier, geen besnijdenis, handjes schudden en tientallen zaken meer, terwijl deze tot de vrijheid van religie behoren, waar de staat zich niet in mag mengen.


Integratie? NEE BEDANKT!


geen dank

graag gedaan


Davud

Zwarte Schaap
06-12-04, 18:14
Geplaatst door 850
"radicale/fundamentalistische/extremistische autochtonen" .
.....Zozo das een mond vol zeg.

Toe maar, ik ben een bangerik die jouw discussies ontloopt....
Je bent blijkbaar vergeten dat ik in het afgelopen jaar tig keren inhoudelijk gereageerd hebt op je postings maar dat je altijd uiteindelijk op 3 verschillnde manieren reageerde als je niks meer in te brengen had:
1. je begint plotsklap smileys te plaatsen zonder tekst erbij
2. je gaat onder de gordel trappen
3. je gaat off-topic en draait er omheen

Inmiddels ben ik wijzer geworden en stink ik er niet meer in maar dat wil niet zeggen dat ik geheel niet meer reageer.
Als ik zie dat jij je als een racist zit te gedragen en je tegelijk wentelt in zelfmedelijden dan noe ik het beesje bij de naam.....


Zoiezo heb je weinig met mij gediscusseerd en kies je meestal alleen de half-verbale marokkaantjes hier uit. Als je met mij in disucssie treedt kom je vrijwel alleen met beschuldigingen. De laatste keer dat je met mij in discussie trad bleef je maar vasthouden aan 1 modewoord anti-semitisme. Veel meer argumenten breng je niet in.


Nee hoor maar tis mij wel bekend dat pedoseksuelen functies uitzoeken waarin ze veel met kinderen kunnen werken zoals leraar, badmeester, jeugdleider etc.
Pedoseksualitiet bekent namelijk dat ze oprecht en veel van kinderen houden en er dus zo vaak mogelijk bij willen zijn.
Daar jij inmiddels verschillende keren terug bent gekomen op een discussie die ik een jaar gelden gevoerd hebt met andere prikkers, kan ik niet anders concluderen dat het diepe indruk op je gemaakt hebt er meer achter moet steken dan dat ik eerst dacht dat er achter zat. Hou op met dit zielige gedoe, pedosexueel ben je pas als je vindt dat kinderen sex met volwassenen mogen hebben al;s ze het lekker vinden.


Ik heb je eemalig duidelijk aangegeven (met tekst en uitleg erbij) waarom jouw posting antisemitisch was. Daarna heb ik jouw nooit een antisemiet genoemd. Rot toch op met je leugens, je had niets in te brengen en hebt dagenlang niets kunnen inbrengen dan anti-semiet.


Middels jouw uitlatingen over dit land waarin wij beiden wonen en jouw uitlatingen over autochtonen moet ik idd helaas concluderen dat jij een racist bent ja. Je manier van concluderen is wat mis mee. Dat is jouw tekortkoming dat bij mij geen hout snijdt


Daar jij verschillende keren offtopic en out of the blue reageerde op een discussie van een jaar geleden dat over vrije seksualiteit ging en jij pas ook aangaf dat kleine kinderen dol op je zijn en dat je met ze gewerkt hebt begin ik idd het donkerbruine vermoeden te krijgen dat je pedo bent. Je moet je fantasien niet op mijn uitspraken inzake kindewren projecteren. Als ik zeg dat kinderen dol op me zijn is dat niet sexueel bedoelt. Normale mensen snappen dat. Wij normale mannen vinden dat een kind met volwassenen geen sex mag hebben.

GroteWolf
06-12-04, 18:18
Als je 15 jaar lang alleen bepaalde minderheden constant de schuld geeft van alles wat verkeerd kan gaan in Nederland en geen moment schuwt om dat aan te geven dan is het niet gek dat op een gegeven moment veel autochtonen zo ook gaan denken. Ik snap steeds beter hoe de Duitsers de joden als ongedierte zagen, terwijl de proppagandamethoden toendertijd nog niet helemaal volledig benut werden.


Geert Wilders heeft het over 150 man, er wonen 2 miljoen allochtonen in Nederland. Over die 150 ben ik het roerend met hem eens. Het zijn vijanden die de oorlog aan het Westen verklaard hebben (volgelingen van de Fatwa van BL). Dat heeft niets met die andere allochtonen te maken, het heeft eigenlijk niets met allochtonen te maken ( AJ van de Ven is een autochtoon, Jason W is een halve Amerikaan, halve autochtoon).

850
06-12-04, 18:28
Geplaatst door Zwarte-racist-Schaap

Zoiezo heb je weinig met mij gediscusseerd en kies je meestal alleen de half-verbale marokkaantjes hier uit. Als je met mij in disucssie treedt kom je vrijwel alleen met beschuldigingen. De laatste keer dat je met mij in discussie trad bleef je maar vasthouden aan 1 modewoord anti-semitisme. Veel meer argumenten breng je niet in.

Jouw geheugen is zeer selectief.
Ik heb legio keren met jouw gediskusseerd maar dat vergeet je natuurlijk liever. Kan me wel voorstellen want je gedrag liet na die discussies te wensen over.


Hou op met dit zielige gedoe, pedosexueel ben je pas als je vindt dat kinderen sex met volwassenen mogen hebben al;s ze het lekker vinden.

Dat heeft dus niks met pedoseksualiteit te maken.

Maar pedoseksualiteit is niet alleen seks met kinderen!
Pedoseksuelen houden oprecht van kinderen.
Ik denk dus dat jij naast je normale voorliefde voor kleine kinderen je ook seksueel aangetrokken tot ze voelt.
Moet haast wel anders zou je het niet iedere keer weer oprakelen als ik met je aan het prikken bent.
Je wilt op indirecte wijze je hartje luchten bij mij maar ik kan je verzekeren dat je daarvoor aan het verkeerde adres bent viezerik.

Rot toch op met je leugens, je had niets in te brengen en hebt dagenlang niets kunnen inbrengen dan anti-semiet.

Leugens?
Ik heb het jou duidelijk uitgelegt waarom jouw posting antisemitsich was. Maar dat zat je toen in alle staten te ontkennen.
Zo ben je nu eenmaal want je zal nooit en te nimmer verantwoording af leggen voor jouw rotzooi.
Afgezien van die ene posting dat ik als anti-semistisch hebt bestempelt heb ik jou voor de rest nooit uitgemaakt voor antisemiet. Het had slechts betrekking tot die ene posting en dat weet je heus wel aansteller.

Je moet je fantasien niet op mijn uitspraken inzake kindewren projecteren.

Ik wil niet veel zeggen maar wie begon er hier in deze topic over dat ik vroeger iets gezegd zou hebben over seks met kinderen en volwassenen?
Dat was jij die er over begon zoals jij er wel vaker out of the blue over begint. Blijkbaar zit het diep bij je.
Dat wantrouw ik.
In combinatie met jouw bekentenis dat kinderen dol op je zijn en dat je met kinderen gewerkt hebt vrees ik dat je een pedo bent Schapie.

GroteWolf
06-12-04, 18:49
In discussie gaan met Zwart Schaap, or 1000 useless ways to spend your time, No 1.

Eke
06-12-04, 18:56
Geplaatst door GroteWolf
In discussie gaan met Zwart Schaap, or 1000 useless ways to spend your time, No 1.

Jullie spelen wel verdomd veel op de man,he ?Een waardeloze manier van discussieeren, Eke

mark61
06-12-04, 18:57
Geplaatst door Wide-O
...Synchronicity. Net nog gelezen waar marmelade eigenlijk vandaan komt... Sevilla !

Hmm, klinkt slim, dat synchronicity. Helaas te slim voor mij.

Daar heb je het gedonder al, marmelade is ook al Arabisch...

mark61
06-12-04, 19:01
Geplaatst door 850
Huh?? De volle laag over je heen krijgen op maroc.nl?
Man je hebt het achterstevoren.
Bij iedere scheet die Israhel laat worden er hier ellenlange discussies erover geopend om maar duidelijk te maken hoe slecht Israhel is.
Bij elke letter die Theo schreef werden er 100 topics over hem geopend om loud & clear duidelijk te maken dat die man niet deugde en bovenal dat ie zo dik en lelijk was.
Bij Hirshi Ali hetzelfde. Elke keer als zij iets gezegd had in de media dan werden/worden er hier vele vele topics geopend om dat mens compleet de grond in te stampen. Het liefst in combinatie met bavianen en besnijdenissen.
Hier en daar zie je een tegengeluid van sommige prikkers maar die krijgen dus wel 9 vd 10 keer de volle laag.
Voor de rest zitten hier prikkers die het in de grote lijnen wel met elkaar eens zijn.

:hihi:

TonH
06-12-04, 19:12
Geplaatst door dicksr
Absoluut wel, je vrouw moet je voortdurend opnieuw cultiveren. Overigens is dit natuulijk een belangrijke reden, maar niet ten koste van alles neem ik aan.

Echt benieuwd ben ik naar de tweede reden waarnaar je verwijst, je verwijzing naar wat ik (als blijver) aanhaal, kan voor jou geen reden zijn om terug te komen neem ik aan.

Het gaat wel ten koste van bijna alles. Één en driekwartjaar geleden waren we klaar te vertrekken. Maar toen kwam er een aanbod dat ze niet naast zich neer mocht leggen. En ik was het er geheel mee eens, omdat ik nog altijd de hoop had dat er in dit land toch nog IETS ten goede gekeerd kon worden. Inmiddels is die hoop wel tot een minimum geslonken en toch...

Naast vrienden en familie is dat misschien het punt dat ons hier houdt: De illusie dat er nog wat van te maken is hier... Ik weet hoe verschrikkelijk hard er momenteel in allerlei geledingen van de maatschappij gewerkt wordt om, ondanks dat gebral en geblaat dat uit een groot deel van o.a. politiek Den Haag komt en als concensus door je strot wordt gedouwd in de media, de schade te beperken en de mensen hun leven terug te geven dat door die populisten steeds meer afgenomen wordt. Ik vrees dat die inzet ook teniet gedaan zal worden, maar steun wel al diegenen die zich toch met hart en ziel blijven inzetten voor een menselijke omgang tussen alle inwoners...

850
06-12-04, 19:13
Geplaatst door Eke
Jullie spelen wel verdomd veel op de man,he ?Een waardeloze manier van discussieeren, Eke

Ja Eke ik speel het op de man en je hebt gelijk ja, het is een waardeloze manier van discusseren......
Maar soms is het beter om het op deze manier te doen.
Leuk is anders....

850
06-12-04, 19:16
Geplaatst door mark61
:hihi:

Maarten is een lieve prikker maar soms begrijp ik niks van wat hij beweert........

Eke
06-12-04, 19:20
Geplaatst door 850
Ja Eke ik speel het op de man en je hebt gelijk ja, het is een waardeloze manier van discusseren......
Maar soms is het beter om het op deze manier te doen.
Leuk is anders....


Soms is het beter om het op deze manier te doen ???? Dat kan ik me niet voorstellen.Ik kan geen discussie meer onderscheiden, maar proef agressie.Inderdaad..leuk is anders, Eke

850
06-12-04, 19:30
Geplaatst door Eke
Soms is het beter om het op deze manier te doen ???? Dat kan ik me niet voorstellen.Ik kan geen discussie meer onderscheiden, maar proef agressie.Inderdaad..leuk is anders, Eke

Bij ZS voel ik een zekere mate van irritatie. Het zou kunnen dat die irritatie door mijn priksels heen vloeien.
ik ben inmiddels ook op een punt gekomen waarbij ik hem niet meer sympathiek vindt.
Een half jaar geleden vond ik hem ondanks de meningsverschillen ook best een symapthieke vent,... dat is inmiddels voorbij.
Maar agressie voel ik op geen enkele manier.

echnaton
06-12-04, 19:30
Geplaatst door Eke
Soms is het beter om het op deze manier te doen ???? Dat kan ik me niet voorstellen.Ik kan geen discussie meer onderscheiden, maar proef agressie.Inderdaad..leuk is anders, Eke

Wat ben jij eigenlijk een walgelijk soft figuur. Stam je soms uit de jaren '60?

850
06-12-04, 19:34
Geplaatst door echnaton
Wat ben jij eigenlijk een walgelijk soft figuur. Stam je soms uit de jaren '60?

:hihi: Neem jij het estafette stokje over dan ga ik tv kijken.....

Davud
06-12-04, 19:40
echnaton (egyptische zonnegod): een beetje beleefd tegen een dame.

jou meester saulus (dienaar van de duivel), was zelden onbeleefd.

Een grote leugenaar, maar toch altijd beleefd.


geen dank

graag gedaan

Davud

Eke
06-12-04, 19:59
Geplaatst door Davud



geen dank

graag gedaan

Davud :blij:

Echnaton, je viel me op toen je schreef: "wij Christenen...". Was dat spottend bedoeld van je ? Eke

echnaton
06-12-04, 20:04
Geplaatst door Davud
echnaton (egyptische zonnegod): een beetje beleefd tegen een dame.

jou meester saulus (dienaar van de duivel), was zelden onbeleefd.

Een grote leugenaar, maar toch altijd beleefd.


geen dank

graag gedaan

Davud

Zoals gezegd, ik wil best met je discussiëren. Maar niet als je geen respect weet op te brengen voor de grondlegger van het christendom.

echnaton
06-12-04, 20:06
Geplaatst door Eke
:blij:

Echnaton, je viel me op toen je schreef: "wij Christenen...". Was dat spottend bedoeld van je ? Eke

Wis en waarachtig niet!!

Eke
06-12-04, 20:07
Ah, Echnaton, je hebt het inderdaad gezegd. Ik ben zo soft geworden sinds ik terug ben gekeerd tot God. Ik merk echt dat ik mild geworden ben.Dat moet je kunnen begrijpen, Eke

Davud
06-12-04, 20:08
@ echnaton

discussie met jou?

er is enkel discussie mogelijk met degenen die horen en zien: niet met de blinden en doven

Je kennis van het christendom, het judaisme en de Islam, is gewoon bedroevend.

Echt beschamend: sommige van mijn moslim-broeders overtreffen jou en je vriendjes in kennis inzake het christendom, echt waar.



geen dank

graag gedaan


Davud

echnaton
06-12-04, 20:12
Geplaatst door Davud
@ echnaton

discussie met jou?

er is enkel discussie mogelijk met degenen die horen en zien: niet met de blinden en doven

Je kennis van het christendom, het judaisme en de Islam, is gewoon bedroevend.

Echt beschamend: sommige van mijn moslim-broeders overtreffen jou en je vriendjes in kennis inzake het christendom, echt waar.



geen dank

graag gedaan

Davud

Volgens mij ben jij beter geschikt om te profeteren dan om te discussiëren. Ik hoop maar dat je niet veel volgelingen zult krijgen.

Orakel
06-12-04, 20:13
Geplaatst door dicksr
Ik denk dat deze tekst moet luiden:

Onze ouders hebben hun dromen en idealen met betrekking tot een beter bestaan gevolgd, zij hebben daar keihard voor gewerkt. Ideaal was om in zekere welstand terug te keren naar huis om te genieten van een onbezorgde oude dag. Noch zij, noch de staat hebben stilgestaan bij de mogelijkheid dat ze zijn gekomen om te blijven.
Het wordt tijd dat wij ons nu niet onbetuigd laten in de wetenschap dat wij burgers zijn van dit land.
Niet opgeven en niet overgeven!

Nee hoor, de originele tekst voldeed prima. :wink:
De dromen en idealen waren dat de ouders (generaliserend gesproken) hier een paar jaar geld bij mekaar wilden werken en dan terugkeren om als zelfstandige aan de slag te gaan.
TOen bleek dat ze in die paar jaar niet genoeg bij mekaar konden sparen, haalden ze de rest van het gezin over, welke de idealen en ambities 'erfden'.
Temeer daar er met een gezin helemaal niks meer van sparen terecht kwam.

~Panthera~
06-12-04, 20:14
Geplaatst door echnaton
Zoals gezegd, ik wil best met je discussiëren. Maar niet als je geen respect weet op te brengen voor de grondlegger van het christendom.
---------------

Andersom ook?

Welk "respect" breng jij op voor een andere Godsdienst ?

echnaton
06-12-04, 20:14
Geplaatst door Eke
Ah, Echnaton, je hebt het inderdaad gezegd. Ik ben zo soft geworden sinds ik terug ben gekeerd tot God. Ik merk echt dat ik mild geworden ben.Dat moet je kunnen begrijpen, Eke

Als je maar niet soft bent tegen de verkeerde uitlatingen (zoals die van Schaap).

echnaton
06-12-04, 20:15
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Andersom ook?

Welk "respect" breng jij op voor een andere Godsdienst ?

Ik heb nog nooit iets negatiefs gezegd over de islam!

Orakel
06-12-04, 20:18
Geplaatst door dicksr
Wilders wil niets meer of minder dan deportatie van 150 nederlandse ingezetenen op grond van een verdenking. Daarvoor is hij bereid de basis van onze rechtsstaat buiten werking te stellen en dus die rechten die bij wet zijn geregeld op te heffen.

Hier past helemaal geen enkele bagatellisering! Hier past de grootst mogelijke waakzaamheid! Misschien moeten WIJ (autochtonen) de straat maar eens op om afstand te nemen van dit type volksophitsing! Misschien moeten WIJ eens laten zien dat tolerantie wel degelijk mainstream is en dat DenHaag zich steeds verder isoleert van de waarden waar ons land voor stond. Misschien moet daar het waardendebat van ONS over gaan.

Geen enkele tolerantie voor aantasting van onze rechtsorde, niet voor terroristen en zeker niet voor "volksvertegenwoordigers" die hoe geweldig ook in de peilingen, nog steeds zonder mandaat een zetel in de Kamer bezetten.

:duim: Juistem!
En daar wreekt zich geloof ik ook het verschil tussen het huidige rechts en het verfoeide links. Men krijgt accute platjes als men Dijkstal, Van Aght of Woltgens hoort praten, maar dat zijn wel de mensen die volgens mij nog uit de tijd komen dat bepaalde rechten keihard bevochten moesten worden.
De huidige generatie (zegt opoe) schijnt zich dat niet goed te beseffen en is bereid verworvenheden op te geven in ruil voor schijnveiligheid en -zekerheid.

Eke
06-12-04, 20:20
Echnaton, je hebt geschreven dat 'zeggen en doen' met elkaar in overeenstemming moeten zijn.
En je bent een Christen die 'wis en waarachtig' zegt als je hem ernaar vraagt ?
Ik heb Jezus alleen maar scheldend meegemaakt (in de verhalen)toen hij de farizeeers en schriftgeleerden uit de tempel joeg.Verder was het de man die in de ogen van de mensen keek, in hun hart, Eke

~Panthera~
06-12-04, 20:20
Geplaatst door echnaton
Ik heb nog nooit iets negatiefs gezegd over de islam!
-------


Het klonk een beetje van: Eerst dit, en dan pas dat.
Discussiert ook niet echt lekker, dacht ik.

Zwarte Schaap
06-12-04, 20:24
Geplaatst door 850
Jouw geheugen is zeer selectief.
Ik heb legio keren met jouw gediskusseerd maar dat vergeet je natuurlijk liever. Kan me wel voorstellen want je gedrag liet na die discussies te wensen over. Jouw discusseren stelt niets voor je komt alleen met persoonlijke beschuldigingen en dan ben je weer weg. Ik heb het over echt discuseren, over een onderwerp met argumenten en tegenargumenten. Met lennart heb je precies hetzelfde gedaan, argumenten ontwijken en kinderachtig blijven schreeuwen over anti-semitisme.



Dat heeft dus niks met pedoseksualiteit te maken.

Maar pedoseksualiteit is niet alleen seks met kinderen!
Pedoseksuelen houden oprecht van kinderen.
Ik denk dus dat jij naast je normale voorliefde voor kleine kinderen je ook seksueel aangetrokken tot ze voelt.
Moet haast wel anders zou je het niet iedere keer weer oprakelen als ik met je aan het prikken bent.
Je wilt op indirecte wijze je hartje luchten bij mij maar ik kan je verzekeren dat je daarvoor aan het verkeerde adres bent viezerik. Je denkt maar een eind weg, jij bent diegene die vindt dat kinderen sex met volwassen mogen hebben als ze dat lekker vinden. Zo een uitspraak maakt de rest van jouw woorden zinloos en lachwekkend.


Leugens?
Ik heb het jou duidelijk uitgelegt waarom jouw posting antisemitsich was. Maar dat zat je toen in alle staten te ontkennen.
Zo ben je nu eenmaal want je zal nooit en te nimmer verantwoording af leggen voor jouw rotzooi.
Afgezien van die ene posting dat ik als anti-semistisch hebt bestempelt heb ik jou voor de rest nooit uitgemaakt voor antisemiet. Het had slechts betrekking tot die ene posting en dat weet je heus wel aansteller. Het zielige is dat alleen jij dat vindt.


Ik wil niet veel zeggen maar wie begon er hier in deze topic over dat ik vroeger iets gezegd zou hebben over seks met kinderen en volwassenen?
Dat was jij die er over begon zoals jij er wel vaker out of the blue over begint. Blijkbaar zit het diep bij je.
Dat wantrouw ik.
In combinatie met jouw bekentenis dat kinderen dol op je zijn en dat je met kinderen gewerkt hebt vrees ik dat je een pedo bent Schapie Iedere sukkel weet dat mijn herhaling van jouw pedogedachten een sneer inhielden, zoiets als dat jij mij een racist noemt. Dat jij nog steeds vastzit met je pedogedachten bewijst maar al te goed dat de gevoelige snaar nog steeds natrilt.

Vind je nog steeds dat kinderen sex met volwassenen mogen hebben als ze dat lekker vinden? Dat is wat telt !

Zwarte Schaap
06-12-04, 20:31
Geplaatst door GroteWolf
Geert Wilders heeft het over 150 man, er wonen 2 miljoen allochtonen in Nederland. Over die 150 ben ik het roerend met hem eens. Het zijn vijanden die de oorlog aan het Westen verklaard hebben (volgelingen van de Fatwa van BL). Dat heeft niets met die andere allochtonen te maken, het heeft eigenlijk niets met allochtonen te maken ( AJ van de Ven is een autochtoon, Jason W is een halve Amerikaan, halve autochtoon).

Volgens mij heb jij het veelvuldig op het matje roepen van marokkanen en moslims gemist. Daarnaast trap ik niet in wilders valkuilen en juridische indekking. Wat wilders wil is duidelijk en dat snappen al die racistische autochtonen heel goed. We zijn wel goed maar niet gek meneer de wolf.

Zwarte Schaap
06-12-04, 20:33
Geplaatst door GroteWolf
In discussie gaan met Zwart Schaap, or 1000 useless ways to spend your time, No 1.

Dit is geen discussie.

Zwarte Schaap
06-12-04, 20:40
Geplaatst door 850
Een half jaar geleden vond ik hem ondanks de meningsverschillen ook best een symapthieke vent,... dat is inmiddels voorbij.
Maar agressie voel ik op geen enkele manier.

je hebt zeker sinds 4 a 5 maanden geleden, nadat je bij de moderators zat te smeken om strafpunten voor mij, geen woord meer met mij gewisseld tot je nu je kans schoon zag om je trauma's op te rakelen.

echnaton
06-12-04, 20:45
Geplaatst door Eke
Echnaton, je hebt toch geschreven dat 'zeggen en doen' met elkaar in overeenstemming moeten zijn.
En je bent een Christen die 'wis en waarachtig' zegt als je hem ernaar vraagt ?
Ik heb Jezus alleen maar scheldend meegemaakt (in de verhalen)toen hij de farizeeers en schriftgeleerden uit de tempel joeg.Verder was het de man die in de ogen van de mensen keek, in hun hart, Eke

Ja?
Je wilt toch niet zeggen dat je mij hebt zien schelden?

Davud
06-12-04, 20:47
Geplaatst door echnaton
Wat ben jij eigenlijk een walgelijk soft figuur. Stam je soms uit de jaren '60?


hmmmm, kort van geheugen?


geen dank


graag gedaan


Davud

Zwarte Schaap
06-12-04, 20:48
Geplaatst door echnaton
Ja?
Je wilt toch niet zeggen dat je mij hebt zien schelden?

Je hebt mij aantoonbaar beschuldigt van liegen en achterbaks handelen terwijl het tegendeel klip en klaar voor je ogen lag en ligt.

850
06-12-04, 20:53
Geplaatst door Zwarte Schaap

Jouw discusseren stelt niets voor je komt alleen met persoonlijke beschuldigingen en dan ben je weer weg. Ik heb het over echt discuseren, over een onderwerp met argumenten en tegenargumenten. Met lennart heb je precies hetzelfde gedaan, argumenten ontwijken en kinderachtig blijven schreeuwen over anti-semitisme.

Lennart is een ander verhaal. Die heb ik opzettelijk zitten te jennen omwille van bepaalde redenen en hem heb ik meerdere malen wél uitgemaakt voor antisemiet. Net zoals ik maarten óók meerdere keren hebt uitgemaakt voor antisemiet maar je kunt lullen wat je wilt maar jou heb ik voor de rest niet uitgemaakt voor antisemiet.
Blijf nou niet door jammeren als een drama-queen.....

Ik heb vaak genoeg echt gediscusseerd met jou maar zoals ik al zei reageer jij uiteindelijk op drie manieren:
1. Smileys zonder tekst plaatsen
2. Onder de gordel trappen
3. Off-topic gaan en er omheen draaien.

Inmiddels weet ik beter en ga ik niet meer inhoudelijk in op je gepolariseer.
Het is de moeite gewon niet waard.
Nu vind ik het wel de moeite waard omdat ik vind dat het maar eens loud & clear tegen je gezegd moet worden dat je een racist bent.

Je denkt maar een eind weg, jij bent diegene die vindt dat kinderen sex met volwassen mogen hebben als ze dat lekker vinden. Zo een uitspraak maakt de rest van jouw woorden zinloos en lachwekkend.

Ik heb dat eenmalig verkondigt op een andere manier zoals jij dat nu zegt in een discussie van een jaar geleden. Jij bent diegene die dat keer op keer weer blijft oprakelen in totaal andere discussies. Terwijl je er niet eens bij was bij die oorspronklijke discussie.
Daar moet een reden voor zijn.
Eerst dacht ik dat je dat deed omdat je graag zit te stoken maar toen je pas geleden schreef dat kleine kinderen dol op je zijn en jij gek bent op kleine kinderen en je via vrschillende baantjes met kleine kinderen gewerkt hebt kan ik niks anders concluderen dat je een pedo bent. Je hebt seksuele voorkeur voor hun. Daarom rakel je die oude discussie iedere keer op. Het heeft bij jou ingeslagen als een bom.
Gelukkig ben je op alle fronten laf en durf je het gelukkig niet aan om je daadwerkelijk écht te vergrijpen aan die onschuldige kinderen.
Maar dat je er eentje bent is voor mij nu zonneklaar.
Jouw geest is vervuld van zondige gedachten. Ik heb je wel door viezerik.

Iedere sukkel weet dat mijn herhaling van jouw pedogedachten een sneer inhielden, zoiets als dat jij mij een racist noemt. Dat jij nog steeds vastzit met je pedogedachten bewijst maar al te goed dat de gevoelige snaar nog steeds natrilt.

Ik vast zit aan mn pedo gedachten?
Wie rakelt het iedere keer weer opnieuw op? Wie verdraait iedere keer mijn woorden?
Dat ben jij Schapie......

Dat ik jou een racist noem meen ik bloed serieus!
Dat ben je namelijk ook echt.
Denk vooral niet dat ik het schrijf om te jennen!
Ik schrijf het omdat ik vind dat het maar eens openlijk in je gezicht gezegd moet worden!
JE BENT EEN RACIST
Lees je eigen postings na en je zal het zelf zien......

Ik was in het verleden een paar keer gevoelig voor jouw gesar ja omdat ik er niet van houd wanneer jij of anderen opzettelijk mijn teksten lopen te verdraaien omdat ze het leuk vinden om te stoken.
Maar nu weet ik wel beter!
Na jouw bekentenis dat je met kleine kids hebt gewerkt en je beweert dat kleine kinderen dol op je zijn past het allemaal als puzzelstukjes in de puzzel......Je bent zelf een pedo-mannetje.
Zo klaar als een klontje.........

Vind je nog steeds dat kinderen sex met volwassenen mogen hebben als ze dat lekker vinden? Dat is wat telt !

Dat zou je wel willen weten heh vieze pedo......
Ik zei toch al dat je bij mij niet je hart moet luchten!

echnaton
06-12-04, 20:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hebt mij aantoonbaar beschuldigt van liegen en achterbaks handelen terwijl het tegendeel klip en klaar voor je ogen lag en ligt.

Ben je nu alweer slachtoffer?

850
06-12-04, 21:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hebt mij aantoonbaar beschuldigt van liegen en achterbaks handelen terwijl het tegendeel klip en klaar voor je ogen lag en ligt.

Je bent ook achterbaks..........snap dat dan ook eens.......
:rolleyes:

Zwarte Schaap
06-12-04, 21:05
Geplaatst door 850
Lennart is een ander verhaal. Die heb ik opzettelijk zitten te jennen omwille van bepaalde redenen en hem heb ik meerdere malen wél uitgemaakt voor antisemiet. Net zoals ik maarten óók meerdere keren hebt uitgemaakt voor antisemiet maar je kunt lullen wat je wilt maar jou heb ik voor de rest niet uitgemaakt voor antisemiet.
Blijf nou niet door jammeren als een drama-queen.....

Ik heb vaak genoeg echt gediscusseerd met jou maar zoals ik al zei reageer jij uiteindelijk op drie manieren:
1. Smileys zonder tekst plaatsen
2. Onder de gordel rappen
3. Off-topic gaan en er omheen draaien.

Inmiddels weet ik beter en ga ik niet meer inhoudelijk in op je gepolariseer.
Het is de moeite gewon niet waard.
Nu vind ik het wel de moeite waard omdat ik vind dat het maar eens loud & clear tegen je gezegd moet worden dat je een racist bent.


Daar komt de aap al uit de mouw, express zitten jennen. Dat is precies het juiste woord met je leugens over smileys en dergelijke zit je gewoon te liegen.

1.Ik gebruik vrijwel nooit smilieys, dat weet iedereen.
2. Ik stoot wel eens onder de gordel, dat is meestal ook duidelijk daar maak ik geen geheim van alleen is dat zo sporadisch dat het niet het vermelden waard is. Als je loopt te jennen kun je een stoot verwachten.
3. Ik discusseer direct ik draai er nooit omheen. Je kunt beweren wat je wilt maar dat ik er omheen draai is een pertinente leugen.

Al ga je advertenties in de kranten zetten, jouw conclusies zijn niet meer waard dan je mening over kinderen en sex met volwassenen.



Ik heb dat eenmalig verkondigt op een andere manier zoals jij dat nu zegt in een discussie van een jaar geleden. Jij bent diegene die dat keer op keer weer blijft oprakelen in totaal andere discussies. Terwijl je er niet eens bij was bij die oorspronklijke discussie.
Daar moet een reden voor zijn.
Eerst dacht ik dat je dat deed omdat je graag zit te stoken maar toen je pas geleden schreef dat kleine kinderen dol op je zijn en jij gek bent op kleine kinderen en je via vrschillende baantjes met kleine kinderen gewerkt hebt kan ik niks anders concluderen dat je een pedo bent. Je hebt seksuele voorkeur voor hun. Daarom rakel je die oude discussie iedere keer op. Het heeft bij ingeslagen als een bom.
Gelukkig ben je op alle fronten laf en durf je het gelukkig niet aan om je daadwerkelijk écht te vergrijpen aan die onschuldige kinderen.
Maar dat je er eentje bent is voor mij nu zonneklaar.
Jouw geest is vervuld van zondige gedachten. Ik heb je wel door viezerik. Je uitspraak zegt genoeg als je dergelijke conclusies trekt. Hoe wanhopiger je wordt des te bizardere je conclusies worden


Ik vast zit aan mn pedo gedachten?
Wie rakelt het iedere keer weer opnieuw op? Wie verdraait iedere keer mijn woorden?
Dat ben jij Schapie......

Dat ik jou een racist noem meen ik bloed serieus!
Dat ben je namelijk ook echt.
Denk vooral niet dat ik het schrijf om te jennen!
Ik schrijf het omdat ik vind dat het maar eens openlijk in je gezicht gezegd moet worden!

Ik was in het verleden een paar keer gevoelig voor jouw gesar ja omdat ik er niet van houd wanneer jij of anderen opzettelijk mijn teksten lopen te verdraaien omdat ze het leuk vinden om te stoken.
Maar nu weet ik wel beter!
Na jouw bekentenis dat je met kleine kids hebt gewerkt en je beweert dat kleine kinderen dol op je zijn past het allemaal als puzzelstukjes in de puzzel......Je bent zelf een pedo-mannetje.
Zo klaar als een klontje.........
Aan de hoeveelheid van je onzinwoorden ben je volgens mij nog steeds niet van je trauma af.


Dat zou je wel willen weten heh vieze pedo......
Ik zei toch al dat je bij mij niet je hart moet luchten! Dat is geen antwoord op mijn vraag. Niet de vraag uit de weg gaan !

Zwarte Schaap
06-12-04, 21:08
Geplaatst door echnaton
Ben je nu alweer slachtoffer?

Slachtoffer is verworden tot een lege containerwoord van het LPF-gepeupel waarmee men reele kritiek probeert te ontlopen.

Als je er niets tegen in te brengen hebt hoef je niet reflexmatig terug te grijpen naar het populistische dooddoener ''slachtoffer''. Leuke truc om kritiek in de kiem te smoren maar dat werkt bij mij niet, je zult met iets beters'moeten komen.

Davud
06-12-04, 21:10
@ zwarte schaap:

ik begrijp echt niet dat je de tijd, de moeite en de beleefdheid neemt om te antwoorden op die personen.

je ziet toch dat het gewoon slechte mensen zijn, in de zin van "kwaadaardig.

zij hebben waarschijnlijk ook in het echte leven met iedereen ruzie, maar vooral met zichzelf.

laat ze toch: gewoon in de negeerlijst gooien.



Davud

Zwarte Schaap
06-12-04, 21:11
Geplaatst door 850
Je bent ook achterbaks..........snap dat dan ook eens.......
:rolleyes:

Kun je een voorbeeld geven of zuig je graag duim?

Zwarte Schaap
06-12-04, 21:12
Geplaatst door Davud
@ zwarte schaap:

ik begrijp echt niet dat je de tijd, de moeite en de beleefdheid neemt om te antwoorden op die personen.

je ziet toch dat het gewoon slechte mensen zijn, in de zin van "kwaadaardig.

zij hebben waarschijnlijk ook in het echte leven met iedereen ruzie, maar vooral met zichzelf.

laat ze toch: gewoon in de negeerlijst gooien.



Davud

No problem, iemand moet toch de vuile klusjes opknappen.

850
06-12-04, 21:22
Geplaatst door Zwarte Schaap

Daar komt de aap al uit de mouw, express zitten jennen. Dat is precies het juiste woord

Ik was al bang dat je Lennart erbij ging slepen omdat je het met je eigen niet redt.
Maar ik schreef erbij dat ik het deed omwille van bepaalde redenen
Het doet er nu niet toe wat die redenen zijn omdat we anders off topic raken en het gaat nu niet om lennart en mijn discussies met hem!
Ik had mijn redenen om te jennen tegenover Lennart en daarmee is het af.

1.Ik gebruik vrijwel nooit smilieys, dat weet iedereen.

That's excatly my point!
Je gebruikt bijna nooit smileys maar als je geen argumenten meer hebt begin je ineens wel smileys te gebruiken.

2. Ik stoot wel eens onder de gordel, dat is meestal ook duidelijk daar maak ik geen geheim van alleen is dat zo sporadisch dat het niet het vermelden waard is. Als je loopt te jennen kun je een stoot verwachten.

Als je mijn argumenten opvat als jennen dan is het einde zoek met jou!
Blijkbaar kun je dan alles wel opvatten als gejen wat dan weer een vrijbrief voor jou is om onder de gordel te gaan trappen.

3. Ik discusseer direct ik draai er nooit omheen. Je kunt beweren wat je wilt maar dat ik er omheen draai is een pertinente leugen.

*proest*

Al ga je advertenties in de kranten zetten, jouw conclusies zijn niet meer waard dan je mening over kinderen en sex met volwassenen.

:verward: Advertentie zetten in de krant? Wat bazel je?
Jij weet mijn mening helemaal niet over seks met kinderen en volwassenen omdat jij die discusie helemaal niet gevolgd hebt. Je hebt er slechts 2, 3 regels uit getrokken om het voor je eigen doeleinden te gebruiken:
Toenadering zoeken naar mij omdat je zelf een pedo bent en je hoopt via mij je hart te kunnen luchten.
Dat kan niet anders want anders rakel je het niet iedere keer weer opnieuw op.

Je uitspraak zegt genoeg als je dergelijke conclusies trekt. Hoe wanhopiger je wordt des te bizardere je conclusies worden

In welke zin word ik wanhopig?
Waarmee en Waarom word ik wanhopig?


Aan de hoeveelheid van je onzinwoorden ben je volgens mij nog steeds niet van je trauma af.

Welk trauma?

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Niet de vraag uit de weg gaan !

Ten 1e bepaal ik zelf wel of ik een vraag uit de weg ga. Daar heb jij geen zeggenschap over.

Ten 2e hoef ik de vraag niet te beantwoorden daar jij je conclusies al bijna een jaar geledenen getrokken hebt en dat ga je niet aanpassen omwille van een antwoord dat ik je nu eventueel zou geven.

Ten 3e twijfel ik aan jou oprechtheid voor wat bereft de vraag.
Ik vermoed dat je het vraagt omdat je een zelf een vies pedo-mannetje bent dat erop kickt om meer te willen weten hoe anderen erover denken.

850
06-12-04, 21:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kun je een voorbeeld geven of zuig je graag duim?

Zie mijn eerdere replies aan jou waarin jou schreef dat je polariseert en zit op te stoken tewijl je tegelijkertijd verdrinkt in zelfmedelijden.
Dat is achterbaks....

Eke
06-12-04, 21:30
Geplaatst door Davud
@ zwarte schaap:

ik begrijp echt niet dat je de tijd, de moeite en de beleefdheid neemt om te antwoorden op die personen.

je ziet toch dat het gewoon slechte mensen zijn, in de zin van "kwaadaardig.

zij hebben waarschijnlijk ook in het echte leven met iedereen ruzie, maar vooral met zichzelf.

laat ze toch: gewoon in de negeerlijst gooien.



Davud

"Iemand moet de vuile klusjes opknappen"....Geeft dat dan zo veel voldoening ? Eke

.

850
06-12-04, 21:32
Geplaatst door Eke
"Iemand moet de vuile klusjes opknappen"....Geeft dat dan zo veel voldoening ? Eke

.

:haha:

:moe:

Zwarte Schaap
06-12-04, 21:36
Geplaatst door 850
Ik was al bang dat je Lennart erbij ging slepen omdat je het met je eigen niet redt.
Maar ik schreef erbij dat ik het deed omwille van bepaalde redenen
Het doet er nu niet toe wat die redenen zijn omdat we anders off topic raken en het gaat nu niet om lennart en mijn discussies met hem!
Ik had mijn redenen om te jennen tegenover Lenaat en daarmee is het af.

Je geeft toe dat je lennart ten onrechte beschuldigt hebt, nu nog in mijn geval dan ben je mischien genezen. je speelt gewoon achterbaks en stiekum spel en bent dus niet uit op discusseren.



That's excatly my point!
Je gebruikt bijna nooit smileys maar als je geen argumenten meer hebt begin je ineens wel smileys te gebruiken. Ik heb vrijwel altijd argumenten. Dit is de domste argmument van je. Als ik sporadisch een smiliey gebruik is dat toch geen veelgebruikte techniek of snap ik dat verkeerd?


Als je mijn argumenten opvat als jennen dan is het einde zoek met jou!
Blijkbaar kun je dan alles wel opvatten als gejen wat dan weer een vrijbrief voor jou is om onder de gordel te gaan trappen. Het is beter om naar je zelf te kijken. Je bent gewoon een stiekumerd die achterbaks iemand hier ten onrechte van anti-semitisme heeft beschuldigt. Iets wat je ook bij probeerde te doen en zelfs met nieuwe beschuldigingen komt terwijl je een half jaar niets van je hebt laten horen. Dat heet jennen ja !


*proest*
Je kunt proesten wat je wilt, maar wat je beweerde is een leugen.



:verward: Advertentie zetten in de krant? Wat bazel je?
Jij weet mijn mening helemaal niet over seks met kinderen en volwassenen omdat jij die discusie helemaal niet gevolgd hebt. Je hebt er slechts 2, 3 regels uit getrokken om het voor je eigen doeleinden te gebruiken:
Toenadering zoeken naar mij omdat je zelf een pedo bent en je hoopt via mij je hart te kunnen luchten.
Dat kan niet anders want anders rakel je het niet iedere keer weer opnieuw op.
Zoals ik al eerder zei: jouw conclusies zijn niet meer waard dan je mening over kinderen en sex met volwassenen.


In welke zin word ik wanhopig?
Waarmee en Waarom word ik wanhopig? Lees je vastbijten in al je voorgaande fantasieconclusies.


Welk trauma? Je geneest pas als je het toegeeft of door hebt.


Ten 1e bepaal ik zelf wel of ik een vraag uit de weg ga. Daar heb jij geen zeggenschap over.

Ten 2e hoef ik de vraag niet te beantwoorden daar jij je conclusies al bijna een jaar geledenen getrokken hebt en dat ga je niet aanpassen omwille van een antwoord dat ik je nu eventueel zou geven.

Ten 3e twijfel ik aan jou oprechtheid voor wat bereft de vraag.
Ik vermoed dat je het vraagt omdat je een zelf een vies pedo-mannetje bent dat erop kickt om meer te willen weten hoe anderen erover denken.

Weer zoveel blabla.. voor niets. Is het zo moeilijk om een ja of een nee te zeggen? Je hebt toch niets te verbergen of zie ik dat verkeerd?

Zwarte Schaap
06-12-04, 21:40
Geplaatst door 850
Zie mijn eerdere replies aan jou waarin jou schreef dat je polariseert en zit op te stoken tewijl je tegelijkertijd verdrinkt in zelfmedelijden.
Dat is achterbaks....

Dat is jouw conclusie wat je niet hard maakt. Verder zou dat niet eens achterbaks zijn, achterbaks is je bedoelingen verbergen en je anders voordoen, zoals je met lennart hebt gedaan door hem ten onrechte van anti-semitisme te beschuldigen.

Zwarte Schaap
06-12-04, 21:43
Geplaatst door Eke
"Iemand moet de vuile klusjes opknappen"....Geeft dat dan zo veel voldoening ? Eke

.

Bij tijd en wijlen wel.

18.8
06-12-04, 21:58
Geplaatst door Al Sawt
Mocht je nickname inderdaad op intitialen van je naam gebaseerd zijn, dan trek ik mijn beschuldigingen in. Maar laten we wel wijzen, cijfers en jouw constante verhaaltjes over lonsdale jongeren gaven een misleidende signaal af.

Misschien moet je eens met Lonsdale jongeren praten ipv zich ervan af zetten want heb jij enig idee waarom die jongeren zoiets doen? Die lettercombinaties gebruiken etc etc?
Het is meer door zich afzetten van de maatschappij dan dat ze ook enig gevaar vormen voor de democratie hiero in dit land. Misschien dat er een gek tussen zit, maar hoe vaak hoor je wat van het ECHTE extreem rechts? Dan bedoel ik niet die schoolpubers in Lonsdale kleren diedenken ruig te zijn....

En dat ik verhaaltjes heb over Lonsdale jongeren:

Ik probeer hier enigzinds hun kijk op de zaak te geven. Want het de hele tijd afzeiken van Wilders en zeggen dat ze maar aan de macht moeten komen en dan lekker op hun bek moeten gaan verhaal is al bekend. Ooit bij nagedacht wat er gaat gebeuren als het hem wel lukt en dadelijk 30-50 zetels haald? Wat dan?> Schreeuwt dan opeens iedereen moord en brand? Worden wij dan geboycot door heel europa?
Helaas is het dan te laat en heeft het volk al gekozen, dus ipv iemand af te zeiken is het misschien beter om naar elkaar te luisteren, ja ook naar die jongeren die zich zo graag 88 noemen, want die jongeren worden ook oud en mogen dan gaan stemmen...

ik droeg vroeger Lonsdale, toen het nog voor niemand een probleem was en toen "gabber"zogenaamd dood was, toen waren er helemaal geen problemen en nu zouden ze opeens allemaal extreem rechts zijn???
Ik ken tevens nog een kledingmerk:"Fubu, for us, by us, dat mij enigzinds racistisch in de oren klinkt.... ;)

850
06-12-04, 22:02
Geplaatst door Zwarte Schaap

Je geeft toe dat je lennart ten onrechte beschuldigt hebt, nu nog in mijn geval dan ben je mischien genezen. je speelt gewoon achterbaks en stiekum spel en bent dus niet uit op discusseren.

Ik wist dat je het zou misbruiken......
Overigens was ik in het geval van lennart en maarten serieus dat ik hun antisemiet genoemd hebt.
Ik heb op andere vlakken gejent met lennart maar niet door hem voor antisemiet uit te maken.
Als je dat denkt dan heb je mijn posting niet goed gelezen!
Maar doe je best en probeer ontopic te blijven. Wat voor lenart geldt is niet geldig voor jou dus forget about lennart.
Je staat er alleen voor.

Ik heb momenteel wapenstilstand met lennart. En ik ga dat niet verbreken doordat jij nu probeert mijn vroegere discussies met lennart te misbruiken om het voor jouw karretje te spannen.

Ik heb vrijwel altijd argumenten. Dit is de domste argmument van je. Als ik sporadisch een smiliey gebruik is dat toch geen veelgebruikte techniek of snap ik dat verkeerd?

Je snapt het idd niet.
Je gebruikt oa. smileys als je het met argumenten niet meer redt.
Het gebruik van smleys is 1 manier om je gebrek aan argumenten te verbloemen.


Het is beter om naar je zelf te kijken. Je bent gewoon een stiekumerd die achterbaks iemand hier ten onrechte van anti-semitisme heeft beschuldigt. Iets wat je ook bij probeerde te doen en zelfs met nieuwe beschuldigingen komt terwijl je een half jaar niets van je hebt laten horen. Dat heet jennen ja !

Nieuwe beschuldigingen?
Je bedoelt toch niet het feit dat ik jou een racist noem heh. Want dat kan ik met gemak staven.
Dat is geen beschuldiging maar een feit.

IK HEB JOU MET GRONDIGE REDENEN BETICHT VAN EEN ANTISEMITISCHE POSTING. Dat ging om ee n eenmalige posting. Daarna heb ik jou nooit beschuldigt van antisemitische uitlatingen. Ook heb ik jou daarna niet als antisemiet benoemd.

Wat ben jij een jankert! Ongeloofelijk......

Je kunt proesten wat je wilt, maar wat je beweerde is een leugen.

Nope dat is GEEN leugen


Zoals ik al eerder zei: jouw conclusies zijn niet meer waard dan je mening over kinderen en sex met volwassenen.

Zoals ik al zei weet je mijn mening niet.
Je hebt die discussie nooit gevolgd.
Je hebt slecht 2/3 regels eruit gehaald en het uit het verband getrokken omwille van jouw eigen zieke geest.


Lees je vastbijten in al je voorgaande fantasieconclusies.

Nogmaals in weke zin word ik wanhopig.
Kun je a.u.b ook gewoon antwoord geven inplaats van omleidingen.

Je geneest pas als je het toegeeft of door hebt.

Nogmaals welk trauma?
Kun je a.u.b. ook gewoon antwoord geven inplaats van omleidingen


Weer zoveel blabla.. voor niets. Is het zo moeilijk om een ja of een nee te zeggen? Je hebt toch niets te verbergen of zie ik dat verkeerd?

Nogmaals:
Ten 1e bepaal ik zelf wel of ik een vraag uit de weg ga. Daar heb jij geen zeggenschap over.

Ten 2e hoef ik de vraag niet te beantwoorden daar jij je conclusies al bijna een jaar geledenen getrokken hebt en dat ga je niet aanpassen omwille van een antwoord dat ik je nu eventueel zou geven.

Ten 3e twijfel ik aan jou oprechtheid voor wat bereft de vraag.
Ik vermoed dat je het vraagt omdat je een zelf een vies pedo-mannetje bent dat erop kickt om meer te willen weten hoe anderen erover denken.

Zwarte Schaap
06-12-04, 22:15
Geplaatst door 850
Ik wist dat je het zou misbruiken......
Overigens was ik in het geval van lennart en maarten serieus dat ik hun antisemiet genoemd hebt.
Ik heb op andere vlakken gejent met lennart maar niet door hem voor antisemiet uit te maken.
Als je dat denkt dan heb je mijn posting niet goed gelezen!
Maar doe je best en probeer ontopic te blijven. Wat voor lenart geldt is niet geldig voor jou dus forget about lennart.
Je staat er alleen voor.

Als je wist dat ik het zou gebruiken heb je het doelbewust aangereikt om mij daarvan achteraf te beschuldigen. Kan het nog mooier dat achterbaks gedoe?


Ik heb momenteel wapenstilstand met lennart. En ik ga dat niet verbreken doordat jij nu probeert mijn vroegere discussies met lennart te misbruiken om het voor jouw karetje te spannen.
Het gaat om achterbaks gedrag. Nu je geen wapenstilstand met mij hebt wil je eigenlijk mee zeggen dat je tegen mij wel achterbaks gedrag mag toepassen.


Je snapt het idd niet.
Je gebruikt oa. smileys als je het met argumenten niet meer redt.
Het gebruik van smleys is 1 manier om je gebrek aan argumenten te verbloemen. Als je geen voorbeeld geeft en de link geeft dan is het gewoon duimzuigerij. Jouw beweringen zonder bewijs stellen niets voor.


Nieuwe beschuldigingen?
Je bedoelt toch niet het feit dat ik jou een racit noem heh. Want dat kan ik met gemak staven. Racist en pedosexueel, eigenlijk alles wat je beweert. Jij wil lekker stoeien dan ben je bij mij bij het goede adres.


IK HEB JOU EENMALIG MET GRONDIGE REDENEN BETICHT VAN EEN ANTISEMITISCHE POSTING. Daarna heb ik jou nooit beschuldigt van antisemitische uitlatingen. ok heb ik jou daarna als antisemiet benoemd. Welnee je bleef me achtervolgen als een afgewezen liefje.


Wat ben jij een jankert! Ongeloofelijk...... Wie komt er na een half jaar meteen huilend aankloppen?


Nope dat is GEEN leugen
100 % leugen.


Zoals ik al zei weet je mijn mening niet.
Je hebt die discussie nooit gevolgd.
Je hebt slecht 2/3 regels eruit gehaald en het uit het verband getrokken omwille van jouw eigen zieke geest. Aan al je voorgaande duimzuigerij bewijs je dat je nog steeds niet genezen bent. Je durft nog steeds geen antwoord op mijn vrag te geven of je nog steeds zo denkt. Je ontloopt een simpele vraag.


Nogmaals in weke zin word ik wanhopig.
Kun je a.u.b ook gewoon antwoord geven inplaats van omleidingen. In de verhaaltjes die je allemaal net verzonnen
hebt duidt datje wanhopig bent


Nogmaals welk trauma?
Kun je a.u.b. ook gewoon antwoord geven inplaats van omleidingen Traumas dat je na een half jaar nog steeds als een dolle dwaas fantaseert.


Nogmaals:
Ten 1e bepaal ik zelf wel of ik een vraag uit de weg ga. Daar heb jij geen zeggenschap over.

Ten 2e hoef ik de vraag niet te beantwoorden daar jij je conclusies al bijna een jaar geledenen getrokken hebt en dat ga je niet aanpassen omwille van een antwoord dat ik je nu eventueel zou geven.

Ten 3e twijfel ik aan jou oprechtheid voor wat bereft de vraag.
Ik vermoed dat je het vraagt omdat je een zelf een vies pedo-mannetje bent dat erop kickt om meer te willen weten hoe anderen erover denken.

Je kunt herhalen wat je wilt als je zoveel moeite neemt om onzin te posten moet er wat zijn dat je op een simpele vraag geen antwoord geeft.

850
06-12-04, 22:43
Geplaatst door Zwarte Schaap

Als je wist dat ik het zou gebruiken heb je het doelbewust aangereikt om mij daarvan achteraf te beschuldigen. Kan het nog mooier dat achterbaks gedoe?

Dat jij zo redeneert zegt meer over jouw manier van denken dan dat het over mij iets zegt.
Ik heb het je gewoon eerlijk opgeschreven om je de feiten te geven en hoopte daarbij stilletjes dat je het niet zou gaan misbruiken maar je deed het toch......ik verwachte het al maar had gehoopt dat je het niet zou doen. We hadden het immers over jou & mij en niet over lennart & mij.


Het gaat om achterbaks gedrag. Nu je geen wapenstilstand met mij hebt wil je eigenlijk mee zeggen dat je tegen mij wel achterbaks gedrag mag toepassen.

En je gaat maar door.......
Ik geef je al meerdere keren aan dat de discussies met lennart & mij nu NIET terzake doen maar toch blijf je het er maar bij slepen.
Je bent écht een opjutter.....

Ik ben niet achterbaks tegen jou.
Ik speel open kaart met je.


Als je geen voorbeeld geeft en de link geeft dan is het gewoon duimzuigerij. Jouw beweringen zonder bewijs stellen niets voor.

Ik ga zo tv kijken maar ik zal vannacht een link zoeken en plaatsen waarin je smileys gebruikt inplaats van argmenten.....

* Kheb net gezocht maar er zijn teveel paginas om doorheen te gaan.
Ik kan het zo snel niet vinden omdat ik niet weet waar ik het zoeken moet daar het maanden geleden gebeurt is.
Ik weet iniedergeval van 2 keren dat je met smileys begon te schermen om je ervan af te doen. Maar om die terug te vinden is teveel werk.


Racist en pedosexueel, eigenlijk alles wat je beweert. Jij wil lekker stoeien dan ben je bij mij bij het goede adres.


Je BENT een racist!
dat is geen beschuldiging maar een feit.
Wil je daar ook een link van?
kan je ook krijgen. Geen probleem want je bent afgelopen zaterdag goed op dreef geweest.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1689822#post1689822

Een quote uit deze topic van jouw hand over bovenstaande link:
"Ja ik had er gewoon zin in om deze pleuristeringtiefusk*nkerland met dito schijnheilen verrrot te schelden. Aangezien ik van mijn hart geen moordkuil maak laat ik het lekker gaan."

Dat is racisme......


Welnee je bleef me achtervolgen als een afgewezen liefje.

tuuurlijk jankert. Tuurlijk......
Wie jammert er nu al een paar uur lang erover door?

Wie komt er na een half jaar meteen huilend aankloppen?

Jij jankert....

Je kunt proesten wat je wilt, maar wat je beweerde is een leugen.

Tuuurlijk jankert....
Tuuurlijk


Aan al je voorgaande duimzuigerij bewijs je dat je nog steeds niet genezen bent. Je durft nog steeds geen antwoord op mijn vrag te geven of je nog steeds zo denkt. Je ontloopt een simpele vraag.


Wat heeft lef ermee te maken met of ik wel of geen antwoord geef?
Feit is dat jij eerlijke antwoorden misbruikt en uit het verband rukt voor je eigen vieze spelletjes. Ik weiger dat mee te spelen. Vindt maar een andere sukkel....

In de verhaaltjes die je allemaal net verzonnen
hebt duidt datje wanhopig bent

Wát is daar dan wanhopig aan?
Wáárom zou dat wanhopig zijn?
En wát is net verzonnen?

Traumas dat je na een half jaar nog steeds als een dolle dwaas fantaseert.

Wáárover fantaseer ik al een half jaar als een dolle dwaas?

Dat jij een pedo bent is iets wat ik pas vorige week heb gerealiseerd.
Je kwam uit het niets in een topic binnenvallen en begon weer over seks met kinderen en volwassenen en een paar dagen later biecht je tegen Tao op dat je met kleine kinderen gewerkt hebt en dat kleine kinderen dol op je zijn.
*Pling* plots ging het lampje bij me branden.....
1+1=2 dus dat bij elkaar opgeteld moet je wel een pedo zijn.
Het is me nu volkomen duidelijk waarom je er keer op keer tegen mij over begon. Je hebt een obsessie voor kleine kinderen (ik neem aan dat je op jongetjes valt) en wilt er zo vaak als je maar kan erover praten...daarom val je mij er zo vaak mee lastig. Het is me volkomen helder geworden.....

Je kunt herhalen wat je wilt als je zoveel moeite neemt om onzin te posten moet er wat zijn dat je op een simpele vraag geen antwoord geeft. [/QUOTE]

Je stelt mij een vraag waarvan jij aan jezelf al het antwoord bijna een jaar geleden gegeven hebt.
Dat je er nu weer met die vraag aankomt stinkt. Ik wantrouw dat.

Nee je hoeft mij niks duidelijk te maken. Ik weet nu wat voor vlees erin de kuip ligt: Je bent een pedo-mannetje.

850
06-12-04, 23:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
je hebt zeker sinds 4 a 5 maanden geleden, nadat je bij de moderators zat te smeken om strafpunten voor mij, geen woord meer met mij gewisseld tot je nu je kans schoon zag om je trauma's op te rakelen.

En weer liegen........
Ik heb het beheer eenmalig gevraagd om een posting van je weg te halen en heb er bij benadrukt dat het mij niet om strafpunten te doen was, het ging slechts om het weghalen van 1 bericht.

Overigens was dat om een posting waarin je weer eens met valse beschuldigingen aankwam inzake pedofilie......

:moe: Daarna heb ik je niet genegeerd.....check die posting maar na waarin jij als een jankert met de staart tussen de benen afscheid nam van het forum.
Uiteraard kwam je korte tijd later weer terug als een schoothondje.
Ik heb trouwens nog op de dag dat ik hier gebanned werd met jouw geprikt......
Wil je daar ook een link van?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1519928#post1519928

Zwarte Schaap
07-12-04, 00:10
Geplaatst door EdV
Schaap slacht ik zodra ik mijn handen op hem leg.

EdV

Is dit een bedreiging richting mijn adres? Wees niet bang ik ga niet naar de politie.

Zwarte Schaap
07-12-04, 00:14
Geplaatst door 850
Als je wist dat ik het zou gebruiken heb je het doelbewust aangereikt om mij daarvan achteraf te beschuldigen. Kan het nog mooier dat achterbaks gedoe?

Dat jij zo redeneert zegt meer over jouw manier van denken dan dat het over mij iets zegt.
Ik heb het je gewoon eerlijk opgeschreven om je de feiten te geven en hoopte daarbij stilletjes dat je het niet zou gaan misbruiken maar je deed het toch......ik verwachte het al maar had gehoopt dat je het niet zou doen. We hadden het immers over jou & mij en niet over lennart & mij.


Het gaat om achterbaks gedrag. Nu je geen wapenstilstand met mij hebt wil je eigenlijk mee zeggen dat je tegen mij wel achterbaks gedrag mag toepassen.

En je gaat maar door.......
Ik geef je al meerdere keren aan dat de discussies met lennart & mij nu NIET terzake doen maar toch blijf je het er maar bij slepen.
Je bent écht een opjutter.....

Ik ben niet achterbaks tegen jou.
Ik speel open kaart met je.


Als je geen voorbeeld geeft en de link geeft dan is het gewoon duimzuigerij. Jouw beweringen zonder bewijs stellen niets voor.

Ik ga zo tv kijken maar ik zal vannacht een link zoeken en plaatsen waarin je smileys gebruikt inplaats van argmenten.....

* Kheb net gezocht maar er zijn teveel paginas om doorheen te gaan.
Ik kan het zo snel niet vinden omdat ik niet weet waar ik het zoeken moet daar het maanden geleden gebeurt is.
Ik weet iniedergeval van 2 keren dat je met smileys begon te schermen om je ervan af te doen. Maar om die terug te vinden is teveel werk.


Racist en pedosexueel, eigenlijk alles wat je beweert. Jij wil lekker stoeien dan ben je bij mij bij het goede adres.


Je BENT een racist!
dat is geen beschuldiging maar een feit.
Wil je daar ook een link van?
kan je ook krijgen. Geen probleem want je bent afgelopen zaterdag goed op dreef geweest.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1689822#post1689822

Een quote uit deze topic van jouw hand over bovenstaande link:
"Ja ik had er gewoon zin in om deze pleuristeringtiefusk*nkerland met dito schijnheilen verrrot te schelden. Aangezien ik van mijn hart geen moordkuil maak laat ik het lekker gaan."

Dat is racisme......


Welnee je bleef me achtervolgen als een afgewezen liefje.

tuuurlijk jankert. Tuurlijk......
Wie jammert er nu al een paar uur lang erover door?

Wie komt er na een half jaar meteen huilend aankloppen?

Jij jankert....

Je kunt proesten wat je wilt, maar wat je beweerde is een leugen.

Tuuurlijk jankert....
Tuuurlijk


Aan al je voorgaande duimzuigerij bewijs je dat je nog steeds niet genezen bent. Je durft nog steeds geen antwoord op mijn vrag te geven of je nog steeds zo denkt. Je ontloopt een simpele vraag.


Wat heeft lef ermee te maken met of ik wel of geen antwoord geef?
Feit is dat jij eerlijke antwoorden misbruikt en uit het verband rukt voor je eigen vieze spelletjes. Ik weiger dat mee te spelen. Vindt maar een andere sukkel....

In de verhaaltjes die je allemaal net verzonnen
hebt duidt datje wanhopig bent

Wát is daar dan wanhopig aan?
Wáárom zou dat wanhopig zijn?
En wát is net verzonnen?

Traumas dat je na een half jaar nog steeds als een dolle dwaas fantaseert.

Wáárover fantaseer ik al een half jaar als een dolle dwaas?

Dat jij een pedo bent is iets wat ik pas vorige week heb gerealiseerd.
Je kwam uit het niets in een topic binnenvallen en begon weer over seks met kinderen en volwassenen en een paar dagen later biecht je tegen Tao op dat je met kleine kinderen gewerkt hebt en dat kleine kinderen dol op je zijn.
*Pling* plots ging het lampje bij me branden.....
1+1=2 dus dat bij elkaar opgeteld moet je wel een pedo zijn.
Het is me nu volkomen duidelijk waarom je er keer op keer tegen mij over begon. Je hebt een obsessie voor kleine kinderen (ik neem aan dat je op jongetjes valt) en wilt er zo vaak als je maar kan erover praten...daarom val je mij er zo vaak mee lastig. Het is me volkomen helder geworden.....

Je kunt herhalen wat je wilt als je zoveel moeite neemt om onzin te posten moet er wat zijn dat je op een simpele vraag geen antwoord geeft.

Je stelt mij een vraag waarvan jij aan jezelf al het antwoord bijna een jaar geleden gegeven hebt.
Dat je er nu weer met die vraag aankomt stinkt. Ik wantrouw dat.

Nee je hoeft mij niks duidelijk te maken. Ik weet nu wat voor vlees erin de kuip ligt: Je bent een pedo-mannetje.

Vind jij het geoorloofd dat kinderen sex met volwassenen hebben ja of nee? Niet om de hete brij draaien.

Zwarte Schaap
07-12-04, 00:21
Geplaatst door 850
En weer liegen........
Ik heb het beheer eenmalig gevraagd om een posting van je weg te halen en heb er bij benadrukt dat het mij niet om strafpunten te doen was, het ging slechts om het weghalen van 1 bericht.

Overigens was dat om een posting waarin je weer eens met valse beschuldigingen aankwam inzake pedofilie......

:moe: Daarna heb ik je niet genegeerd.....check die posting maar na waarin jij als een jankert met de staart tussen de benen afscheid nam van het forum.
Uiteraard kwam je korte tijd later weer terug als een schoothondje.
Ik heb trouwens nog op de dag dat ik hier gebanned werd met jouw geprikt......
Wil je daar ook een link van?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1519928#post1519928

Dat was drie maanden geleden toen deed je even normaal. En nu kom je ineens als een dolle stier je traumas inhalen.

850
07-12-04, 01:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat was drie maanden geleden toen deed je even normaal. En nu kom je ineens als een dolle stier je traumas inhalen.

Daarna was ik gebanned.
Ik gaf je een link van op de dag dat ik werd gebanned........
Ik ben pas sinds 2 weken terug.
Jij kwam toen gelijk zonder enige aanleiding als een 'dolle stier' in mn topic tekeer gaan out of the blue.
Wat ik toen maar beantwoorde met "coole repliek" omdat ik het nut er niet van in zag om daar op in te gaan......T was duidelijk pure provocatie van jouw kant.

Ik noem jou afgelopen zaterdag een racist met argumentatie erbij omdat jij over de schreef gegaan bent. Ik kan die postings van mij toch echt geen dolle stier noemen.......
En meneer kwam gisteren alweer met seks tussen kinderen en volwassenen aankakken als repliek aan mijn adres......
Dat geeft te denken dat je er toch écht een obsessie met dat onderwerp hebt......

En nu kom je met trauma's aan zeulen......
Welke trauma's dan?
Probeer het te benoemen dat maakt een discussie makkelijker....
Vooralsnog hou ik het erbij dat jij degene bent met trauma's. jij bent immers degene die altijd weer het onderwerp seks met kinderen en volwassen oprakelt tegen mij.
Dat is duidelijk niet normaal......
Ofwel je bent pedoseksueel (wat ik denk dat je bent) ofwel je hebt een ziekelijke neiging tot provoceren en opstoken.
Hoe dan ook is het in beiden gevallen niet normaal.....

Zwarte Schaap
07-12-04, 01:07
Geplaatst door 850
Daarna was ik gebanned.
Ik gaf je een link van op de dag dat ik werd gebanned........
Ik ben pas sinds 2 weken terug.
Jij kwam toen gelijk zonder enige aanleiding als een 'dolle stier' in mn topic tekeer gaan out of the blue.
Wat ik toen maar beantwoorde met "coole repliek" omdat ik totaal het nut er niet van in zag om daar op in te gaan......T was duidelijk pure provocatie van jouw kant.

Ik noem jou afgelopen zaterdag een racist met argumentatie erbij omdat jij over de schreef gegaan bent.
En meneertje kwam gisteren alweer met seks tussen kinderen en volwassenen aankakken als repliek......
dat geeft te denken dat je er toch écht een obsessie dat onderwerp hebt......

En nu kom je met trauma's aan zeulen......
Welke trauma's dan?
Probeer het te benoemen dat maakt een discussie makkelijker....
Vooralsnog hou ik het erbij dat jij degene bent met trauma's. jij bent immers degene die altijd weer het onderwerp seks met kinderen en volwassen oprakelt tegen mij.
Dat is duidelijk niet normaal......
Ofwel je bent pedoseksueel (wat ik denk dat je bent) ofwel je hebt een ziekelijke neiging tot provoceren en opstoken.
Hoe dan ook is het in beiden gevallen niet normaal.....

Vind jij het geoorloofd dat kinderen sex met volwassenen hebben? Ja of nee?

850
07-12-04, 01:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vind jij het geoorloofd dat kinderen sex met volwassenen hebben? Ja of nee?

Hieruit maak ik op dat je (weer) geen inhoudelijke reacties meer kunt geven.......

Zwarte Schaap
07-12-04, 01:15
Geplaatst door 850
Hieruit maak ik op dat je (weer) geen inhoudelijke reacties meer kunt geven....... IK ga geen welles en nietus spelletje spelen. IK heb mijn standpunten duidelijk gemaakt. Alleen weet ik nu nog steeds niet of je nog steeds achter je uitspraak staat dat je het geoorloofd vindt dat kinderen sex met volwassenen mogen hebben. Is het zo moeilijk om nee te zeggen?

850
07-12-04, 01:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vind jij het geoorloofd dat kinderen sex met volwassenen hebben ja of nee? Niet om de hete brij draaien.

Dat is de hete brei niet.....
Dat maak jij ervan om je er onderuit te draaien.......
De hete brei is dat jij een racist bent en je een obsessie hebt voor seks tussen kinderen en volwassenen.......
Dat is de hete brei...........
Wat jij mij nu vraagt is lang geleden al besproken en het antwoord heb je jezelf al gegeven. Komt nog bij dat de vraag niet simpel in ja of nee te beantwoorden is en daar komt ook nog bij dat jij het antwoord zal misbruiken voor je zieke spelletjes.
Kortom: Je krijgt geen antwoord op deze niet terzake doende vraag.

850
07-12-04, 01:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
IK ga geen welles en nietus spelletje spelen. IK heb mijn standpunten duidelijk gemaakt. Alleen weet ik nu nog steeds niet of je nog steeds achter je uitspraak staat dat je het geoorloofd vindt dat kinderen sex met volwassenen mogen hebben. Is het zo moeilijk om nee te zeggen?

Ik gaf je zonet antwoord.
Overigens gaf ik je al eerder antwoord erop. Maar als jij enkel maar ja of nee wilt horen dan heb je dikke pech.
Dat die vraag voor jou de hete brei is doet mij toch vrezen dat jij de rode draad vd discussie niet gevolgd hebt of dat jij opzettelijk probeert om je er onderuit te draaien.
Ga maar in op de de rest van de punten in de vorige postings. Ik heb je niet voor janlul zitten te antwoorden......

Zwarte Schaap
07-12-04, 01:23
Geplaatst door 850
Dat is de hete brei niet.....
Dat maak jij ervan om je er onderuit te draaien.......
De hete brei is dat jij een racist bent en je een obsessie hebt voor seks tussen kinderen en volwassenen.......
Dat is de hete brei...........
Wat jij mij nu vraagt is lang geleden al besproken en het antwoord heb je jezelf al gegeven. Komt nog bij dat de vraag niet simpel in ja of nee te beantwoorden is en daar komt ook nog bij dat jij het antwoord zal misbruiken voor je zieke spelletjes.
Kortom: Je krijgt geen antwoord op deze niet terzake doende vraag.

Ik heb je allang gezegd dat ik maling aan jouw conclusies heb. De vraag omtrent sex met kinderen is zeker relevant omdat je nog steeds wraak wilt nemen op mij omdat je op je donder kreeg vanwege je standpunt van sex met kinderen. En nu dacht je zeker dat je na maanden kon toeslaan.

Kortom als je weigert te antwoorden kan ik niet anders concluderen dat je nog steeds niet genezen bent.

Zwarte Schaap
07-12-04, 01:24
Geplaatst door 850
Ik gaf je zonet antwoord.
Overigens gaf ik je al eerder antwoord erop. Maar als jij enkel maar ja of nee wilt horen dan heb je dikke pech.
Dat die vraag voor jou de hete brei is doet mij toch vrezen dat jij de rode draad vd discussie niet gevolgd hebt of dat jij opzettelijk probeert om je er onderuit te draaien.
Ga maar in op de de rest van de punten in de vorige postings. Ik heb je niet voor janlul zitten te antwoorden......

Ik ga niet voor janlul alles herhalen.

850
07-12-04, 01:41
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb je allang gezegd dat ik maling aan jouw conclusies heb. De vraag omtrent sex met kinderen is zeker relevant omdat je nog steeds wraak wilt nemen op mij omdat je op je donder kreeg vanwege je standpunt van sex met kinderen. En nu dacht je zeker dat je na maanden kon toeslaan.

Kortom als je weigert te antwoorden kan ik niet anders concluderen dat je nog steeds niet genezen bent.

Ik sta werkelijk versteld van de gedachtekronkels die jij hebt......

Hoezo wil ik na maanden toeslaan?
Van wie kreeg ik op mn donder over mijn standpunt over vrije seks?
Ik heb die discussie helder en duidelijk gevoerd en heb geen greintje spijt van welke opmerking dan ook die ik toen gemaakt hebt.
Jij zit je jezelf alleen maar belachelijk te maken door er iedere keer weer opnieuw over te beginnen. Dat geeft aan dat je er een obsessie mee hebt. dat kan niet anders.
Ofwel omdat je zelf een pedo bent ofwel omdat je graag wilt provoceren en opjutten.


Ik heb je gezegd dat je en racist bent omdat je racistische opmerkingen geplaatst hebt.
Dat beantwoord jij door oa. weer over seks met kinderen en volwassenen op te rakelen.
:duizelig:
En dan denk jij dat ik "wil toeslaan"??
Man je bent gek.
Degene die wil toeslaan ben jij door keer op keer weer het onderwerp van seks met kinderen en volwassenen op te rakelen.
Vergeet niet dat jij daar iedere keer over begon. Niet ik.
Jij denkt 180 graden de andere kant op......Ongeloofelijk!

Maar als ik het goed begrijp is iedere poging van mij om tegen jou te reageren op welke posting dan ook een actie van een dolle stier dat wilt toeslaan?
juist 'em........

En nee Schaap ik wil geen wraak.
Ik geloof niet in wraak. Wel wil ik het beesje bij de naam noemen en als ik zie dat jij racistisch bezig ben dan zal ik het zeker niet laten om daar iets van te zeggen. Dat jij dat dan als een wraakpoging ziet is eigenlijk wel triest....

850
07-12-04, 01:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kortom als je weigert te antwoorden kan ik niet anders concluderen dat je nog steeds niet genezen bent.

:nijn: Dus als ik wel zou antwoorden ben ik wel genezen?
Genezen van wat?
Welke ziekte heb ik dan?

Zwarte Schaap
07-12-04, 01:51
Geplaatst door 850
Ik sta werkelijk versteld van de gedachtekronkels die jij hebt......

Hoezo wil ik na maanden toeslaan?
Van wie kreeg ik op mn donder over mijn standpunt over vrije seks?
Ik heb die discussie helder en duidelijk gevoerd en heb geen greintje spijt van welke opmerking dan ook die ik toen gemaakt hebt.
Jij zit je jezelf alleen maar belachelijk te maken door er iedere keer weer opnieuw over te beginnen. Dat geeft aan dat je er een obsessie mee hebt. dat kan niet anders.
Ofwel omdat je zelf een pedo bent ofwel omdat je graag wilt provoceren en opjutten.


Ik heb je gezegd dat je en racist bent omdat je racistische opmerkingen geplaatst hebt.
Dat beantwoord jij door oa. weer over seks met kinderen en volwassenen op te rakelen.
:duizelig:
En dan denk jij dat ik "wil toeslaan"??
Man je bent gek.
Degene die wil toeslaan ben jij door keer op keer weer het onderwerp van seks met kinderen en volwassenen op te rakelen.
Vergeet niet dat jij daar iedere keer over begon. Niet ik.
Jij denkt 180 graden de andere kant op......Ongeloofelijk!

Maar als ik het goed begrijp is iedere poging van mij om tegen jou te reageren op welke posting dan ook een actie van een dolle stier dat wilt toeslaan?
juist 'em........

En nee Schaap ik wil geen wraak.
Ik geloof niet in wraak. Wel wil ik het beesje bij de naam noemen en als ik zie dat jij racistisch bezig ben dan zal ik het zeker niet laten om daar iets van te zeggen. Dat jij dat dan als een wraakpoging ziet is eigenlijk wel triest....


Je kwam puur en alleen om te jennen en om na te trappen uit wraak van discussies maanden geleden. Nu krijg je trappen terug.

Maar eh leuk geprobeerd maar wat is je antwoord inzake sex met kinderen?

Zwarte Schaap
07-12-04, 01:53
Geplaatst door 850
:nijn: Dus als ik wel zou antwoorden ben ik wel genezen?
Genezen van wat?
Welke ziekte heb ik dan?

Niet de vraag uit de weg gaan !

850
07-12-04, 01:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je kwam puur en alleen om te jennen en om na te trappen uit wraak van discussies maanden geleden. Nu krijg je een trappen terug.

Maar eh leuk geprobeerd maar wat is je antwoord inzake sex met kinderen?

Ik kwam bloedserieus reageren om jou duidelijk te maken dat je racistisch bent.
Snap je dat nou nog niet?
Wraak is blijkbaar iets wat in jouw kop zit......

Vooralsnog heb ik nog geen enkele trap gekregen van jou.
Als dat is wat je wilt dan zal je beter je best moeten doen!
Tot nog toe gedraag je je als een jankert......
Ik benoem met argumentaie enkele kritiekpunten bij jou en meneer begint te jammeren over dolle stieren en wraakacties.....

850
07-12-04, 02:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Niet de vraag uit de weg gaan !

Ga nou maar paranoïde zijn over wraakacties en dolle stieren.......

En ga jij die +- 20 opmerkingen van mij niet uit de weg.....

Zwarte Schaap
07-12-04, 02:03
Geplaatst door 850
Ik kwam bloedserieus reageren om jou duidelijk te maken dat je racistisch bent.
Snap je dat nou nog niet?
Wraak is blijkbaar iets wat in jouw kop zit......

Vooralsnog heb ik nog geen enkele trap gekregen van jou.
Als dat is wat je wilt dan zal je beter je best moeten doen!
Tot nog toe gedraag je je als een jankert......
Ik benoem met argumentaie enkele kritiekpunten bij jou en meneer begint te jammeren over dolle stieren en wraakacties.....

Ik heb je eerder je vuile spelletjes zien spelen, daar trap ik niet in. Heb je nu nog steeds niet door dat ik niet wakker lig van jouw conclusies? Iemand die een simpele vraaag niet kan beantwoorden maar paginas eromheen draait moet ergens een tik opgelopen hebben.

En wat is je antwoord nou ?

Zwarte Schaap
07-12-04, 02:05
Geplaatst door 850
Ga nou maar paranoïde zijn over wraakacties en dolle stieren.......

En ga jij die +- 20 opmerkingen van mij niet uit de weg.....

Nee dat is nergens voor nodig één vraag volstaat. Kinderen en sex met volwassenen, oke of niet oke?

850
07-12-04, 02:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb je eerder je vuile spelletjes zien spelen, daar trap ik niet in. Heb je nu nog steeds niet door dat ik niet wakker lig van jouw conclusies? Iemand die een simpele vraaag niet kan beantwoorden maar paginas eromheen draait moet ergens iets een tik opgelopen hebben.

En wat is je antwoord nou ?

Ik speel het op de man en je kunt het niet aan!
Je begint je te fixeren op een totaal niet relevante vraag dat er totaal niet toe doet en je begint te jammeren over wraak en dolle stieren
:haha:

Mijn antwoord is: Je bent naast een racist ook (waarschijnlijk) pedoseksueel en je bent een jankert.
En je kan het niet met argumenten weerleggen.......
Dat is mijn antwoord aan het gejammer van jouw kant.

Dit klinkt bot maar meer beter kan ik het er helaas niet van maken.....

850
07-12-04, 02:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee dat is nergens voor nodig één vraag volstaat. Kinderen en sex met volwassenen, oke of niet oke?

Goed, ik ben de slechtse niet en ik geef lui als jij ook een kans.........

Welnu Schaap, ondanks dat de vraag er totaal niet toe doet in de discussie met jou zal ik je het uitleggen:
De vraag is niet te beantwoorden met simpelweg ja of nee.
De vraag is alleen te beantwoorden binnen de juiste context vd oorspronkelijke discussie.
Dit klinkt ongeloofwaardig in jouw oogies maar neem het toch maar van me aan.
Wil je persé weten hoe ik erover denk dan zal je de oorspronkelijke discussie moeten teruglezen en dan je conclusie trekken.
Ik kan nu niet met ja of nee antwoorden dat gaat niet vanwege de (eventuele) verkeerde interpretatie ervan.
Dus als je het echt wilt weten lees dan de oorspronkelijke discussie in zn geheel terugen je zal het antwoorden terug vinden.
Dan zal je ook inzien dat het antwoord NIETS met deze discussie te maken heeft.

Blijf je nu nog doorzeiken over ja of nee dan kun je wat mij betreft door de figuurlijke stront zakken!

Zwarte Schaap
07-12-04, 02:16
Geplaatst door 850
Ik speel het op de man en je kunt het niet aan!
Je begint je te fixeren op een totaal niet relevante vraag dat er totaal niet toe doet en je begint te jammeren over wraak en dolle stieren
:haha:

Mijn antwoord is: Je bent naast een racist ook (waarschijnlijk) pedoseksueel en je bent een jankert.
En je kan het niet met argumenten weerleggen.......
Dat is mijn antwoord aan het gejammer van jouw kant.

Wraakzuchtige mannetjes maken op mij geen indruk en hun woorden neem ik niet serieus. Meneer dacht zijn slag te slaan, haha.

Zwarte Schaap
07-12-04, 02:19
Geplaatst door 850
Goed, ik ben de slechtse niet en ik geef lui als jij ook een kans.........

Welnu Schaap, ondanks dat de vraag er totaal niet toe doet in de discussie met jou zal ik je het uitleggen:
De vraag is niet te beantwoorden met simpelweg ja of nee.
De vraag is alleen te beantwoorden binnen de juiste context vd oorspronkelijke discussie.
Dit klinkt ongeloofwaardig in jouw oogies maar neem het toch maar van me aan.
Wil je persé weten hoe ik erover denk dan zal je de oorspronkelijke discussie moeten teruglezen en dan je conclusie trekken.
Ik kan nu niet met ja of nee antwoorden dat gaat niet vanwege de (eventuele) verkeerde interpretatie ervan.
Dus als je het echt wilt weten lees dan de oorspronkelijke discussie in zn geheel terugen je zal het antwoorden terug vinden.
Dan zal je ook inzien dat het antwoord NIETS met deze discussie te maken heeft.

Blijf je nu nog doorzeiken over ja of nee dan kun je wat mij betreft door de figuurlijke stront zakken!

Meneer is dus nog steeds niet genezen.

850
07-12-04, 02:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Meneer is dus nog steeds niet genezen.

:gniffel: En dat zegt onze pedo.....

850
07-12-04, 02:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wraakzuchtige mannetjes maken op mij geen indruk en hun woorden neem ik niet serieus. Meneer dacht zijn slag te slaan, haha.

Je hebt het nu over jezelf heh......

Grappig om te zien dat je geen argumenten meer hebt..........
Tis allemaal leeg leeg leeg wat mijn kant op komt........

Waar blijven die trappen nou?

Zwarte Schaap
07-12-04, 02:25
Geplaatst door 850
:gniffel: En dat zegt onze pedo..... Je antwoord spreekt boekdelen.

Zwarte Schaap
07-12-04, 02:28
Geplaatst door 850
Je hebt het nu over jezelf heh......

Grappig om te zien dat je geen argumenten meer hebt..........
Tis allemaal leeg leeg leeg wat mijn kant op komt........

Waar blijven die trappen nou?

Op door wraak gedreven loze beschuldigingen kun je niets anders verwachten.

850
07-12-04, 02:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je antwoord spreekt boekdelen.

Precies!
Eindeljk heb je een goed punt.

850
07-12-04, 02:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Op door wraak gedreven loze beschuldigingen kun je niets anders verwachten.

Ik concludeer een feit. Geef jou een link erbij alwaar ik uitleg waarom jouw opmerking racistisch is en het enige dat jij nu nog kan inbrengen is: "wraak, reageren als een dolle stier, loze beschuldigingen"....etc.
Alles behalve ook maar 1 inhoudelijk argument om het tegendeel van mijn bewering te weerleggen....
En waarom? Omdat er ook niks tegen in valt te brengen.
Je staat met je bek vol tanden........
Je zegt dat je niet in herhaling wilt vallen maar je hebt nog niet 1x er iets inhoudelijks tegenin gebracht. Niet 1x.......

Zwarte Schaap
07-12-04, 02:36
Geplaatst door 850
Precies!
Eindeljk heb je een goed punt.

Je noemt mij pedo maar op de vraag of kinderen sex met volwassenen mogen hebben is dit je antwoord dat boekdelen spreekt.


De vraag is niet te beantwoorden met simpelweg ja of nee.

Voor gezonde normale mensen is die vraag wel simpel te beantwoorden.

Zwarte Schaap
07-12-04, 02:38
Geplaatst door 850
Ik concludeer een feit. Geef jou een link erbij alwaar ik uitleg waarom jouw opmerking racistisch is en het enige dat jij nu nog kan inbrengen is: "wraak, reageren als een dolle stier, loze beschuldigingen"....etc.
Alles behalve ook maar 1 inhoudelijk argument om het tegendeel van mijn bewering te weerleggen....
En waarom? Omdat er ook niks tegen in valt te brengen.
Je staat met je bek vol tanden........
Je zegt dat je niet in herhaling wilt vallen maar je hebt nog niet 1x er iets inhoudelijks tegenin gebracht. Niet 1x.......

Jouw conclusies neem ik met een korreltje zout. Het is veel leuker om je innerlijke motivatie bloot te leggen.

850
07-12-04, 02:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jouw conclusies neem ik met een korreltje zout. Het is veel leuker om je innerlijke motivatie bloot te leggen.

Jaja....wraak, dolle stieren, pedoseksualiteit, leugens, antisemitisme, loze beschuldigingen en nog meer afval...........

Probeer eerst maar eens 1x inhoudelijk te reageren inplaats van naar uitwegen te zoeken...........

:blowen: Weet je wat, ik ben ruimhartig van (innerlijke) geest en je mag er een nachtje over slapen om met goede repliek aan te komen inplaats van halfbakken rookgordijnen.....
Een stevige trap is ook goed.
Iniedergeval geen slappe uitwegen zoals innerlijke motivaties en dolle stieren want daar kan ik niks mee.........dat zijn smoesjes van het slapste soort.....

850
07-12-04, 02:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je noemt mij pedo maar op de vraag of kinderen sex met volwassenen mogen hebben is dit je antwoord dat boekdelen spreekt.


Als jij maar met je handjes van kleine kinderen afblijft!!

Zwarte Schaap
07-12-04, 03:08
Geplaatst door 850
Jaja....wraak, dolle stieren, pedoseksualiteit, leugens, antisemitisme, loze beschuldigingen en nog meer afval...........

Probeer eerst maar eens 1x inhoudelijk te reageren inplaats van naar uitwegen te zoeken...........

:blowen: Weet je wat, ik ben ruimhartig van (innerlijke) geest en je mag er een nachtje over slapen om met goede repliek aan te komen inplaats van halfbakken rookgordijnen.....
Een stevige trap is ook goed.
Iniedergeval geen slappe uitwegen zoals innerlijke motivaties en dolle stieren want daar kan ik niks mee.........dat zijn smoesjes van het slapste soort.....

Onverwerkt verleden tijd kan ik niets mee. Genees eerst van je eerdere trauma's en probeer het nog een keer.

Zwarte Schaap
07-12-04, 03:09
Geplaatst door 850
Als jij maar met je handjes van kleine kinderen afblijft!!

Beslis nou maar eerst of het een ja of een nee is en volgens mij heb je nog steeds niet door wat pedo inhoudt.

850
07-12-04, 03:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beslis nou maar eerst of het een ja of een nee is en volgens mij heb je nog steeds niet door wat pedo inhoudt.

Punt is dat dit NIET de rode draad vd discussie is!
Het gaat erom dat ik vind dat jij een racist ben.
Het gaat er niet om of ik vind dat seks tussen een volwassenen en een kind mogelijk moet kunnen zijn.
Dat is volstrekt niet relevant. Temeer niet omdat het niks zegt.
Ik kan namelijk ook wel vinden dat het plegen van een moord goed is maar dat maakt mij nog geen moordenaar.
Stel dat ik nu zou beweren dat seks tussen kind en volwassene moet kunnen dan maakt mij dat op geen enkele manier pedofiel.
Maar dat jij er zéér dwangmatig op terugkomt en dat jij via verschillende baantjes werkt met kleine kinderen en dat kleine kinderen dol op jou zijn vind ik een enge combinatie dat mij het ergste doet vrezen :argwaan:

850
07-12-04, 03:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Genees eerst van je eerdere trauma's en probeer het nog een keer.

Jij bent degene die regelmatig liefdevol met kleine kinderen omgaat.
Ik niet.
Ik heb geen enkele omgang met kinderen in mn leventje.....

Het trauma-punt ligt toch echt bij jou.....
Vooral dat je er iedere keer dwangmatig op terugkomt is eng om te zien.
Weet jouw familie er wel van hoe sterk de obsessie bij jou aanwezig is?

echnaton
07-12-04, 07:57
Wat een leuke topic is dit! :cola:

De titel klopt ook nog!

Bofko
07-12-04, 07:59
Geplaatst door echnaton
Wat een leuke topic is dit! :cola:

De titel klopt ook nog!

Een bepaald doorzettingsvermogen kan de heren 850 en Zwarte Schaap niet ontzegd worden !

echnaton
07-12-04, 08:00
Geplaatst door Bofko
Een bepaald doorzettingsvermogen kan de heren 850 en Zwarte Schaap niet ontzegd worden !

Kijk naar het tijdstip van het laatste bericht.
Ik denk dat ze nu allebei liggen te knorren en van elkaar dromen!

dicksr
07-12-04, 08:04
Geplaatst door TonH
Het gaat wel ten koste van bijna alles. Één en driekwartjaar geleden waren we klaar te vertrekken. Maar toen kwam er een aanbod dat ze niet naast zich neer mocht leggen. En ik was het er geheel mee eens, omdat ik nog altijd de hoop had dat er in dit land toch nog IETS ten goede gekeerd kon worden. Inmiddels is die hoop wel tot een minimum geslonken en toch...

Naast vrienden en familie is dat misschien het punt dat ons hier houdt: De illusie dat er nog wat van te maken is hier... Ik weet hoe verschrikkelijk hard er momenteel in allerlei geledingen van de maatschappij gewerkt wordt om, ondanks dat gebral en geblaat dat uit een groot deel van o.a. politiek Den Haag komt en als concensus door je strot wordt gedouwd in de media, de schade te beperken en de mensen hun leven terug te geven dat door die populisten steeds meer afgenomen wordt. Ik vrees dat die inzet ook teniet gedaan zal worden, maar steun wel al diegenen die zich toch met hart en ziel blijven inzetten voor een menselijke omgang tussen alle inwoners... :handbang:

Bofko
07-12-04, 08:11
Geplaatst door echnaton
Kijk naar het tijdstip van het laatste bericht.
Ik denk dat ze nu allebei liggen te knorren en van elkaar dromen!

Ik verwacht dat vroeg in de middag - na een heerlijk kopje thee- de heren de draad weer gewoon monter gaan oppakken. :D

nard
07-12-04, 08:13
Geplaatst door Bofko
Ik verwacht dat vroeg in de middag - na een heerlijk kopje thee- de heren de draad weer gewoon monter gaan oppakken. :D

Wat een gasten, zeg! :maf3: :D

Zwarte Schaap
07-12-04, 11:58
Geplaatst door 850
Punt is dat dit NIET de rode draad vd discussie is!
Het gaat erom dat ik vind dat jij een racist ben.
Het gaat er niet om of ik vind dat seks tussen een volwassenen en een kind mogelijk moet kunnen zijn.
Dat is volstrekt niet relevant. Temeer niet omdat het niks zegt.
Ik kan namelijk ook wel vinden dat het plegen van een moord goed is maar dat maakt mij nog geen moordenaar.
Stel dat ik nu zou beweren dat seks tussen kind en volwassene moet kunnen dan maakt mij dat op geen enkele manier pedofiel.
Maar dat jij er zéér dwangmatig op terugkomt en dat jij via verschillende baantjes werkt met kleine kinderen en dat kleine kinderen dol op jou zijn vind ik een enge combinatie dat mij het ergste doet vrezen :argwaan:

De rode draad is dat je maandenlang lag te loeren om wraak te willen nemen vanwege je pakslaag die je gehad hebt voor je standpunt dat je het geoorloofd vindt dat kinderen sex met volwassenen hebben.

echnaton
07-12-04, 12:01
Hoera Zwart Schaap is weer wakker.
Bofko, je hebt gelijk, hij gaat gewoon door! :hihi:

Zwarte Schaap
07-12-04, 12:02
Geplaatst door 850
Jij bent degene die regelmatig liefdevol met kleine kinderen omgaat.
Ik niet.
Ik heb geen enkele omgang met kinderen in mn leventje.....

Het trauma-punt ligt toch echt bij jou.....
Vooral dat je er iedere keer dwangmatig op terugkomt is eng om te zien.
Weet jouw familie er wel van hoe sterk de obsessie bij jou aanwezig is?

Je bent nog steeds niet genezen als je het verschil niet kent tussen liefdevol voor een kind zorgen en sexuele gemeenschap met kinderen hebben.

TonH
07-12-04, 12:07
Geplaatst door echnaton
Hoera Zwart Schaap is weer wakker.
Bofko, je hebt gelijk, hij gaat gewoon door! :hihi:

geselli http://www.cosgan.net/images/smilie/haushalt/g025.gif

~Panthera~
07-12-04, 12:12
Geplaatst door TonH
geselli http://www.cosgan.net/images/smilie/haushalt/g025.gif
--------------------

http://www.cosgan.net/images/midi/boese/n060.gif

TFOE
07-12-04, 12:36
Geplaatst door echnaton
Wat een leuke topic is dit! :cola:

De titel klopt ook nog!

:wohaa: Ik doe mn best om jullie te entertainen....

Dutchguy
07-12-04, 12:42
Iemand popcorn? :strik:

~Panthera~
07-12-04, 12:44
Geplaatst door Dutchguy
Iemand popcorn? :strik:
--------------

Nou, 2 croissaints is eigenlijk ook wel lekker. :D


Ach, wtf doe die popcorn ook maar.

mark61
07-12-04, 12:44
Geplaatst door Dutchguy
Iemand popcorn? :strik:

Mmmm. Ik heb al een emmer thee. Het wordt een marathonzitting. Krijgen we wel plaspauze?

nard
07-12-04, 12:45
Geplaatst door Dutchguy
Iemand popcorn? :strik:

En een goed glas kerstwijn.

Is toch gratis, begreep van Khattabi.

Dutchguy
07-12-04, 12:46
Geplaatst door mark61
Mmmm. Ik heb al een emmer thee. Het wordt een marathonzitting. Krijgen we wel plaspauze?

Geen idee, zou ik nog de tijd hebben om een bammetje te smeren?

Bofko
07-12-04, 12:48
Geplaatst door nard
En een goed glas kerstwijn.

Is toch gratis, begreep van Khattabi.

Zou een aardig tegengebaar (kadootjes in moslimschoenen, weet je nog ? )zijn van de hier prikkende moslims om hun kerstpaketten-wijn aan hun niet-moslim prikcollega´s te schenken.

nard
07-12-04, 12:50
Geplaatst door Bofko
Zou een aardig tegengebaar (kadootjes in moslimschoenen, weet je nog ? )zijn van de hier prikkende moslims om hun kerstwijn aan hun niet-moslim prikcollega´s te schenken.

Ja. Goed plan. :nl:

Echt Hollands; ik geef jou gratis wat in je schoen, maar dan wil ik er wel wat voor terug hebben..... Liefst iets wat net een beetje meer waard is.
Dus die fles wijn is uitstekend.

TonH
07-12-04, 12:56
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

http://www.cosgan.net/images/midi/boese/n060.gif

850 vs ZS
http://www.cosgan.net/images/smilie/boese/u070.gif

mark61
07-12-04, 13:00
Geplaatst door Dutchguy
Geen idee, zou ik nog de tijd hebben om een bammetje te smeren?

Dan moet je wel snel zijn. Of anders van te voren, tussen 4:30 en 12:00 ongeveer. Invriezen en later ff grillen.

mark61
07-12-04, 13:01
Geplaatst door Bofko
Zou een aardig tegengebaar (kadootjes in moslimschoenen, weet je nog ? )zijn van de hier prikkende moslims om hun kerstpaketten-wijn aan hun niet-moslim prikcollega´s te schenken.

Ies ook haraam. Je mag zelfs geen kafirs tot zonde verleiden. Helaas.

~Panthera~
07-12-04, 13:02
Geplaatst door TonH
850 vs ZS
http://www.cosgan.net/images/smilie/boese/u070.gif
----------------------

Schiet mij maar af, want what's the point ?

TonH
07-12-04, 13:06
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Schiet mij maar af, want what's the point ?

Een discussie over LIEFDE is altijd goed...
http://www.cosgan.net/images/midi/liebe/f025.gif

Ergens diep ver weg houden ze verschrikkelijk veel van elkaar!

~Panthera~
07-12-04, 13:10
Geplaatst door TonH
Een discussie over LIEFDE is altijd goed...
http://www.cosgan.net/images/midi/liebe/f025.gif

Ergens diep ver weg houden ze verschrikkelijk veel van elkaar!
--------------------------

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/meppendegarf.gif

850
07-12-04, 13:10
Geplaatst door TonH
850 vs ZS
http://www.cosgan.net/images/smilie/boese/u070.gif

:hihi:

mark61
07-12-04, 13:15
Geplaatst door TonH
Ergens diep ver weg houden ze verschrikkelijk veel van elkaar!

Jah, maar das nou juist het probleem.

~Panthera~
07-12-04, 13:25
De popcorn is nu wel op. :moe:

mark61
07-12-04, 13:39
Geplaatst door ~Panthera~
De popcorn is nu wel op. :moe:

Welnee, ik heb nog een stash. Alleen geen magnetron.

~Panthera~
07-12-04, 13:40
Geplaatst door mark61
Welnee, ik heb nog een stash. Alleen geen magnetron.
-----------


Jeetje, OOK al geen magnetron. :moe:
T is wel een huishouding van Janes Kei daar he ? :hihi:

mark61
07-12-04, 13:59
Geplaatst door ~Panthera~
-----------


Jeetje, OOK al geen magnetron. :moe:
T is wel een huishouding van Janes Kei daar he ? :hihi:

Magnetrons zijn haraam. Ik had er één, heb m weggegeven. Ik overweeg juist de aanschaf van zo'n rvs-superbreedfornuis met turbowokburner. 1 meter kookplezier. Kost wel een auto. :hihi:

~Panthera~
07-12-04, 14:20
Geplaatst door mark61
Magnetrons zijn haraam. Ik had er één, heb m weggegeven. Ik overweeg juist de aanschaf van zo'n rvs-superbreedfornuis met turbowokburner. 1 meter kookplezier. Kost wel een auto. :hihi:
----------------------

Heb ik. kost geen ruk.
Als je weet WAAR natuurlijk. :ego:

mark61
07-12-04, 14:46
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Heb ik. kost geen ruk.
Als je weet WAAR natuurlijk. :ego:

Natuurlijk, jij. Wie anders. Nou, vertel dan? Verlicht een arme keukenbarbaar. En vertel meteen even hoeveel cm vrije ruimte je boven het fornuis moet hebben, want ik kan m alleen kwijt onder mijn hangende keukenkastjes. Ga niet mijn hele keuken verbouwen voor zo'n apparaat. Bovendien zit dan de gasaansluiting ca. 2 meter ver. Hoe los ik dat op? Madame l'experte?

~Panthera~
07-12-04, 14:52
Geplaatst door mark61
Natuurlijk, jij. Wie anders. Nou, vertel dan? Verlicht een arme keukenbarbaar. En vertel meteen even hoeveel cm vrije ruimte je boven het fornuis moet hebben, want ik kan m alleen kwijt onder mijn hangende keukenkastjes. Ga niet mijn hele keuken verbouwen voor zo'n apparaat. Bovendien zit dan de gasaansluiting ca. 2 meter ver. Hoe los ik dat op? Madame l'experte?
---------------

http://www.stox.nl/

mark61
07-12-04, 15:42
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

http://www.stox.nl/

Bedankt!

Heppie deze?

http://www.stox.nl/kook/november/fornuis.jpg

Cuisino Bandero?

Voor 700 ballen heb je ook een Indesit. Dan zit mijn leverancier wat dichterbij. Doet renteloze afbetaling. benk wel aan toe.

Website is niet erg geüpdeet. Moek maar s gaan kijken dan.

~Panthera~
07-12-04, 15:46
Geplaatst door mark61
Bedankt!

Heppie deze?

http://www.stox.nl/kook/november/fornuis.jpg

Cuisino Bandero?

Voor 700 ballen heb je ook een Indesit. Dan zit mijn leverancier wat dichterbij. Doet renteloze afbetaling. benk wel aan toe.

Website is niet erg geüpdeet. Moek maar s gaan kijken dan.
-------------------------

Nee, ik heb deze : http://www.stox.nl/kook/november/5pitsgaskookplaatrvs.jpg Cuisino cheapo. :D
Lekker ding hoor.

mark61
07-12-04, 16:01
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------

Nee, ik heb deze : http://www.stox.nl/kook/november/5pitsgaskookplaatrvs.jpg Cuisino cheapo. :D
Lekker ding hoor.

Net zo lekker als Antonio? Jah ik vind m ook fantastico, maar wat moet ik qua oven dan? Zo'n los heteluchtcombimagnetoding? Die veels te klein is en waar ik geen ruimte voor heb? Zeuren kan ik als de beste muts.

~Panthera~
07-12-04, 16:03
Geplaatst door mark61
Net zo lekker als Antonio? Jah ik vind m ook fantastico, maar wat moet ik qua oven dan? Zo'n los heteluchtcombimagnetoding? Die veels te klein is en waar ik geen ruimte voor heb? Zeuren kan ik als de beste muts.
---------------------

Ja, waarom njet ? Hang je toch gewoon aan de muur, of je propt hem in een kast, of je zet hem eronder ?
Geeeez, beetje creativiteit kan geen kwaad hoor. :D

mark61
07-12-04, 16:16
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------

Ja, waarom njet ? Hang je toch gewoon aan de muur, of je propt hem in een kast, of je zet hem eronder ?
Geeeez, beetje creativiteit kan geen kwaad hoor. :D

In de cuisino duro zit ie er al onder. Terug bij af. Maar bedankt voor het meedenken.

~Panthera~
07-12-04, 16:18
Geplaatst door mark61
In de cuisino duro zit ie er al onder. Terug bij af. Maar bedankt voor het meedenken.
---------

Graag gedaan. :fpetaf:

Zwarte Schaap
08-12-04, 00:05
Geplaatst door EdV
Hmmm. Net een lekker biertje op. Krijg weer trek in een mals schapeboutje. Zou de Shoarmazaak nog open zijn?

EdV

Ik denk dat je in 8 van de 10 gevallen een hap in een varken gaat zetten.

De meeste shoarma is meestal varkensvlees. In sommige gevallen kalfsvlees of kalkoenvlees. Heel weinig zaken verkopen shoarma van schapenvlees.

Zwarte Schaap
08-12-04, 21:34
Geplaatst door EdV
Schandelijk! Hoeveel Moslims zijn daar al ingetuind in de loop van de decennia? Die krijgen buiten hun schuld hooguit nog een kaartje voor de boemeltrein naar het hiernamaals.
En de regering doet natuurlijk weer niks.


EdV

Je kunt je beter druk maken om je eigen intuining. Weinig moslims zullen er ingetuind zijn, moslims die hun geloof serieus nemen houden scherp in de gaten waar en wat ze eten.