PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran maakt zich zorgen over het Nationalistische Fascistische Anti-Islamisme...



Wizdom
05-12-04, 19:26
Binnenland

zo 5 dec 2004, 13:50
Iran bezorgd over antimoslimactie Nederland
TEHERAN - Iran maakt zich zorgen over de antimoslimsentimenten in Nederland. De Iraanse woordvoerder van Buitenlandse Zaken Hamid Reza Asefi sprak zijn ongerustheid zondag uit tijdens een persconferentie.


Asefi reageerde op het officiële protest dat EU-voorzitter Nederland deze week namens de lidstaten indiende bij Iran. De Europese Unie stelde de behandeling in Iran van onder anderen journalisten, medewerkers van hulporganisaties en leden van religieuze minderheden aan de kaak.

Asefi diende Nederland en de EU daarom van repliek. Hij zei dat Teheran verwacht dat de Europese landen maatregelen nemen om het schenden van rechten van moslims en andere minderheden te voorkomen.

Asefi repte ook over de moord op Theo van Gogh. "In Nederland heeft het verschrikkelijke gedrag van een persoon moslims geprovoceerd", aldus Asefi. Hij wees erop dat radicale maatregelen door tegenstanders van de islam het gevolg waren van de moord.

Blaataap
05-12-04, 19:35
Er komen wel erg veel dubbelposts voorbij de laatste tijd.

observer
06-12-04, 13:08
de opmerking van deze iranier zijn fout op zoveel nivo;s dat reageren erop geen zin heeft

mark61
06-12-04, 13:22
Geplaatst door Wizdom
...Asefi repte ook over de moord op Theo van Gogh. "In Nederland heeft het verschrikkelijke gedrag van een persoon moslims geprovoceerd", aldus Asefi. Hij wees erop dat radicale maatregelen door tegenstanders van de islam het gevolg waren van de moord.

Leuk hè? Als een niet-moslim een moslim vermoordt, is het een boef. Als een moslim een niet-moslim vermoordt, is de niet-moslim ook de boef. We just can't win.

echnaton
06-12-04, 15:01
Geplaatst door mark61
Leuk hè? Als een niet-moslim een moslim vermoordt, is het een boef. Als een moslim een niet-moslim vermoordt, is de niet-moslim ook de boef. We just can't win.

Zoiets dacht ik ook al. Ik zie toch een bepaalde ontwikkeling in jouw denken!

mark61
06-12-04, 18:54
Geplaatst door echnaton
Zoiets dacht ik ook al. Ik zie toch een bepaalde ontwikkeling in jouw denken!

Goh. Hij wel.