PDA

Bekijk Volledige Versie : Javier Guzman op NED3



ZbaqZbaq
05-12-04, 22:03
Wie heeft gekeken ? woaahahahah

kapot gelachen... vooral die grap over Mohammed B. dat ie Theo geslacht heeft als een geit... maar hoopte dat ie m niet geneukt had :D

NLvrouw
05-12-04, 22:07
Ik vond Javier zn show niet heel erg sterk. Wel gelachen af en toe.
Goed voorbeeld wel van hoe hij alle religies op de hak neemt.
Moslim..... zie boven, Jood.... nepkrullen, christen ....... inteelt.

ZbaqZbaq
05-12-04, 22:08
telefoon gesprekje met Sharon was ook een goeie :D

NLvrouw
05-12-04, 22:14
Ow... vergeten, praat me nog ff bij.

vgeld
05-12-04, 22:15
Geplaatst door ZbaqZbaq
Wie heeft gekeken ? woaahahahah

kapot gelachen... vooral die grap over Mohammed B. dat ie Theo geslacht heeft als een geit... maar hoopte dat ie m niet geneukt had :D
Dit zijn goudentijden voor cabaretiers en stand up comedians.
Effe een opsoming
_kabinet
_LPF
_de grootste Nederlander
_Mohamed B
_Bush
_Wilders
_Donner
_Balenende
_Zalm
_allochtonen
_moslims
_Marokkanen


de lijst is oneindig
Als je als cabaretier, ..etc niet weet te scoren in deze tijd dan kan je maar van der Valk gaan smeken om een baantje (voor 50% onder het minimum loon ) bij de afwas

Waar is Najib gebleven???

NLvrouw
05-12-04, 22:16
Ben wel errug blij dat ik niet in Cuyk woon whohoohooaaaaaa

Couscousje
05-12-04, 22:21
Ik had hem ook beter verwacht.

Een paar goede grappen, maar verder matig.

Cc

vgeld
05-12-04, 22:26
Geplaatst door Couscousje
Ik had hem ook beter verwacht.

Een paar goede grappen, maar verder matig.

Cc

Waarom kijken alle(veel) Marokkanen als het om een Spanjaard gaat? Hebben wij toch meer met de Mediteranen dan met een gem. Ollander? Straks komt Freek (vergrijzing) en ik wed dat er geen Marokkaan naar gaat kijken.

Couscousje
05-12-04, 22:28
Geplaatst door vgeld
Waarom kijken alle(veel) Marokkanen als het om een Spanjaard gaat? Hebben wij toch meer met de Mediteranen dan met een gem. Ollander? Straks komt Freek (vergrijzing) en ik wed dat er geen Marokkaan naar gaat kijken.

Dat weet ik niet, wellicht dat je alle (veel) Marokkanen maar moet gaan ondervragen voor het antwoord. Ik kijk in ieder geval naar bijna alle cabaretvoorstellingen op de Nederlandste televisie en ik probeer ook zo vaak mogelijk naar een live voorstelling te gaan kijken in het theater. Ik laat het aan jou over om 1 of andere spectaculaire ontdekking te doen over het kijkgedrag van Marokkanen met betrekking tot Spaanse cabaretiers.

:moe:

Cc

vgeld
05-12-04, 22:41
Geplaatst door Couscousje
Dat weet ik niet, wellicht dat je alle (veel) Marokkanen maar moet gaan ondervragen voor het antwoord. Ik kijk in ieder geval naar bijna alle cabaretvoorstelling op de Nederlandste televisie en ik probeer ook zo vaak mogelijk naar een live voorstelling te gaan kijken in het theater. Ik laat het aan jou over om 1 of andere spectaculaire ontdekking te doen over het kijkgedrag van Marokkanen met betrekking tot Spaanse cabaretiers.

:moe:

Cc
De Maroc-cultuur is onlosmakkelijk van de Mediterrane cultuur. Spanje neemt een bijzonder positie in deze verhoudingen. We hebben een haat/liefde relatie met Spanje.
Een paar steekwoorden:
Tarik Ibn Zaid'Al Andalous, Guerre d'Anwal, Kordoba, Ishbilia, Ceuta, Melilia, Sakya Al Hamra , etc

Zeg eens eerlijk; Je gaat toch naar Freek kijken. Het publiek van Freek bestaat tegenwoordig uit bouwfraudeurs die hun buik elders rondvreten en bij hem komen boeren.

Couscousje
05-12-04, 22:51
Geplaatst door vgeld
De Maroc-cultuur is onlosmakkelijk van de Mediterrane cultuur. Spanje neemt een bijzonder positie in deze verhoudingen. We hebben een haat/liefde relatie met Spanje.
Een paar steekwoorden:
Tarik Ibn Zaid'Al Andalous, Guerre d'Anwal, Kordoba, Ishbilia, Ceuta, Melilia, Sakya Al Hamra , etc

Zeg eens eerlijk; Je gaat toch naar Freek kijken. Het publiek van Freek bestaat tegenwoordig uit bouwfraudeurs die hun buik elders rondvreten en bij hem komen boeren.

"We"?

Spreek voor jezelf.

Ik heb niets met Spanje.

Cc

vgeld
05-12-04, 23:01
Geplaatst door Couscousje
"We"?

Spreek voor jezelf.

Ik heb niets met Spanje.

Cc

Als ik "we/wij"zeg dan bedoel ik het koninkrijk der Marokkanen en haar onderdanen waar ook ter wereld, waaronder Vgeld.

Marokkaans volkslied

Fontein van vrijheid, bron van licht
Waar soevereiniteit en veiligheid elkaar treffen,
Veiligheid en soevereiniteit moge jullie altijd samengaan!
Je hebt te midden van naties geleefd met sublimiteit,
Vullend ieder hart, gezongen door iedere tong,
Jouw kampioen is opgestaan en beantwoordt je roep.
In mijn mond en in mijn bloed
Jouw briezen hebben zowel licht als vuur ontwaakt.
Omhoog! mijn broeders, streef naar het hoogste.
Wij roepen tegen de wereld dat wij er klaar voor zijn.
We groeten als ons embleem
Allah, thuisland en koning.

Manbit Allahrah * Masriq Alanwar
Munta da Alsu'dad Wahamah
Dumt Muntadah
Wahamah
Isht Filawtan * Lilala Unwan
Mil' Kull Janaaan * Thikr Kull Lisan
Bilrooh * Biljasad
Habba Fataak
Labbaa Nidaak
Fi Fammee WaFi Dammee
Hawaak Thar Noor Wa Naar
Ikhwatee Hayyaa * Lilala Saayeea
Nushid Addunya * Anna Huna Nuhayya
Bisha'aar
* * * * * *
AlWatan AlMalek

Blaataap
05-12-04, 23:05
Een echte Marokkaan zou zijn volkslied niet in het Nederlands plaatsen. ;)

Couscousje
05-12-04, 23:08
Geplaatst door vgeld
Als ik "we/wij"zeg dan bedoel ik het koninkrijk der Marokkanen en haar onderdanen waar ook ter wereld, waaronder Vgeld.

Marokkaans volkslied

Fontein van vrijheid, bron van licht
Waar soevereiniteit en veiligheid elkaar treffen,
Veiligheid en soevereiniteit moge jullie altijd samengaan!
Je hebt te midden van naties geleefd met sublimiteit,
Vullend ieder hart, gezongen door iedere tong,
Jouw kampioen is opgestaan en beantwoordt je roep.
In mijn mond en in mijn bloed
Jouw briezen hebben zowel licht als vuur ontwaakt.
Omhoog! mijn broeders, streef naar het hoogste.
Wij roepen tegen de wereld dat wij er klaar voor zijn.
We groeten als ons embleem
Allah, thuisland en koning.

Manbit Allahrah * Masriq Alanwar
Munta da Alsu'dad Wahamah
Dumt Muntadah
Wahamah
Isht Filawtan * Lilala Unwan
Mil' Kull Janaaan * Thikr Kull Lisan
Bilrooh * Biljasad
Habba Fataak
Labbaa Nidaak
Fi Fammee WaFi Dammee
Hawaak Thar Noor Wa Naar
Ikhwatee Hayyaa * Lilala Saayeea
Nushid Addunya * Anna Huna Nuhayya
Bisha'aar
* * * * * *
AlWatan AlMalek

Dat is nou jammer.

Ik ben Fatima, een Nederlandse. :moe:

Cc

vgeld
05-12-04, 23:18
Geplaatst door Couscousje
Dat is nou jammer.

Ik ben Fatima, een Nederlandse. :moe:

Cc
Fatima, Elisabeth of Caroline ..etc Je bent in de war . Ik stel een vraag, waarom Marokkanen, ..etc en dan reageer je alsof je dit aangaat en opeens: Ik ben Fatima, ik ben kaasie. Ik probeer geen zieltes te winnen, ik werk niet voor de EO. Als je Nl-se bent dan is 't zo en als Je Marok-se bent dan is het ook zo.
Ik heb geen idee waar je roots liggen maar als je ouders/voorouders uit Marokko komen dan zal ik je inwrijven dat zelfs over 10 eeuwen je nazaten nog steeds Marokkanen zich voelen en zullen zijn

Couscousje
05-12-04, 23:20
Geplaatst door vgeld
Fatima, Elisabeth of Caroline ..etc Je bent in de war . Ik stel een vraag, waarom Marokkanen, ..etc en dan reageer je alsof je dit aangaat en opeens: Ik ben Fatima, ik ben kaasie. Ik probeer geen zieltes te winnen, ik werk niet voor de EO. Als je Nl-se bent dan is 't zo en als Je Marok-se bent dan is het ook zo.
Ik heb geen idee waar je roots liggen maar als je ouders/voorouders uit Marokko komen dan zal ik je inwrijven dat zelfs over 10 eeuwen je nazaten nog steeds Marokkanen zich voelen en zullen zijn

Jij citeerde mij, dus kennelijk moest je mij hebben.

Mijn ouders hebben hier ook helemaal niets mee te maken.

Ik ben gewoon Nederlands, ongeacht waar mijn ouders vandaan komen en dat is een feit.

Cc

NLvrouw
05-12-04, 23:23
Javier is net zoveel Spanjool als NL. nl. 50-50.

vgeld
05-12-04, 23:38
Geplaatst door Couscousje
Jij citeerde mij, dus kennelijk moest je mij hebben.

Mijn ouders hebben hier ook helemaal niets mee te maken.

Ik ben gewoon Nederlands, ongeacht waar mijn ouders vandaan komen en dat is een feit.

Cc

Ik heb dan niets gezegd. Ik preek alleen "contre les Marocains de souche"

vgeld
05-12-04, 23:45
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Amerika heeft dat echt beter gedaan dan wij.
Wie citizen-ship daar heeft verworven, ging ook voor Amerika. En terecht.

Europa is een ander verhaal. Tof als je Europees burgerschap krijgt, want dat betekent dat je rechten hebt om in dat continent te verwerven wat je kunt, om het weer mee terug te nemen, yes?

Ik neem als voorbeeld de Joden. Sommige Joden wonen hier bijna 800 jaar of meer en zie wat die gemeenschap is overkomen. Sommige Joden zijn gedeporteerd door toedoen van hun buren. De Joden werden gelinkt door hun buren om hun bezittingen te gaan roven nadat de Gestapo is vertrokken.

mark61
05-12-04, 23:56
Geplaatst door vgeld
...
In mijn mond en in mijn bloed
...

...
Bilrooh * Biljasad
...

Ik wil niet brutaal zijn, maar dit lijkt me wel een erg vrije vertaling allemaal. Staat er niet: in de geest en in het lichaam?

vgeld
06-12-04, 00:06
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Goed voorbeeld :moe:

En omdat we daarna ons lesje hebben geleerd voor wat betreft humanisme, krijgen we echt de meest rigide godsdienst in ons maag gesplitst.

Ik zeg je eerlijk, vriend, als de Muur niet had bestaan hadden we groot kunnen zijn met oost-europa, met mensen die zo graag willen werken en die wij begrijpen. En hadden we al die geimporteerde pokkeshit niet gehad met dat slachtofferige gedoe.

Je voelt je in je ziel getrapt als Ollander maar volgens mij behoor je tot de gemeenschap (het zijn inmiddels meer dan 152 ) die ik net noemde. Je zit hier als Jood te acteren en je wil niet erkenen dat je gemeenschap door Ollanders naar kampen is gedopeerd om hun bezittingen(Ollanders noemen dit handelsgeest) te roven.
Mijn advies aan de Mokro's: leer van de (geschiedenis) Joden en laat je niet in slaap sussen door integratie,...etc

mohammed78
06-12-04, 08:31
Ik heb veel gelachen:
vb: wij zijn domme volk, ja wie kiest nouw pim fortuyn

Scorpio197611
06-12-04, 10:40
Ik heb het gemist, weet iemand of ik het ergens online kan bekijken of wanneer er een herhaling komt??


Plzz mensen

NLvrouw
06-12-04, 10:49
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=80253&detail=120210

Voor fragmenten.

0theist
06-12-04, 11:16
Geplaatst door NLvrouw
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=80253&detail=120210

Voor fragmenten.

Eerste fragment: "Ik ben zo stads, dat als ik in het bos loop, denk: het ruikt hier naar luchtverfrisser"

Je zult er maar voor betaald hebben...

Eke
06-12-04, 11:25
Geplaatst door vgeld

Mijn advies aan de Mokro's: leer van de (geschiedenis) Joden en laat je niet in slaap sussen door integratie,...etc

Vgeld: is dit je angst ? Afschuwelijk. Ik maak me ook zorgen........Lig voor het slapen de laatste tijd erover na te denken.Maar dan vraag ik me ook af :klopt het wat ik denk ?Wat is angst en wat is werkelijkheid, nu in 2004 ?

Zelf denk ik dat integratie verbeterend werkt, maar dan moet er ook oog voor zijn dat het van twee kanten gaat en IN IEDER GEVAL dat de mensen met elkaar op zo'n manier samen leren praten dat ze samen hun 'kleine' problemen kunnen oplossen. Als je zo dicht op elkaar woont zoals hier in Nederland over het algemeen k u n je ook sneller belangenconflicten krijgen. Het werkt ontspannend voor een samenleving wanneer de bevolking dat zelf lukt. Eke

PS..vergeet ik het topic ! Ik kijk heel graag naar Javier Guzman !!!Heb z'n show opgenomen want we vierden pakjesavond..waren een beetje laat klaar.