PDA

Bekijk Volledige Versie : vraagje aan Beheer



Julien
07-12-04, 01:32
Dit forum gaat toch over het Nieuws van de Dag? Ik erger me aan types zoals Davud die in bepaalde discussies theologische aanvallen doen tegen het Christendom. Andersom zijn er ook prikkers die de Islam gaan aanvallen met theologische discussies.

Is het forum "islam en meer" hier niet voor bedoeld? Ik kom expres niet in dat forum omdat ik moe wordt van dat geouwehoer over wie de beste religie heeft. Maar nu word ik ook op het NVDD-forum geconfronteerd met dit soort onzin, (Chr.dom is fout, Bijbel is leugenachtig, Paolo is een Satanskind, Maria zou gedood moeten worden.. dat zijn maar een paar dingen die ik de laatste tijd hier gelezen heb)

Ik zou het op prijs stellen als dat religie-geleuter naar het desbetreffende forum "islam en meer" gaat..

Bofko
07-12-04, 01:38
Maak je niet al te druk Julien.
Deze Dawud is met name een Paulus-hater. Zielig om te zien hoeveel nutteloze energie hij daar in stopt.

Ik vind dat hij van onze Paulus de Boskabouter moet afblijven.
Zullen we Eucalypta op het kereltje af sturen ?

Ik denk niet dat hij dan nog een droge djellaba houdt.

Davud
07-12-04, 01:39
alles wat ik zeg, staaf ik met historische bewijzen en het nieuw testament zelf.

mijn reacties zijn louter defensief: zodra jullie stoppen met de Islam te bespotten en te beledigen, stop ik ook.

dat jij je ergert, kanik wel begrijpen, gezien je racistische instelling.

Maar de werkelijke vraag is; WAT KOMEN JIJ EN JE VRIENDEN, DIE DE ISLAM HATEN, DOEN OP EEN MOSLIM-FORUM?

als het werkelijk zo ergerlijk is, staat het je vrij te vertrekken.

als ik op een christelijke site ook maar 1 brief post, word ik geband.


jullie beseffen niet eens hoe verdraagzaam men met jullie is op deze site.

als het van mij afhing, had ik jullie allemaal allang geband.


geen dank

graag gedaan


Davud

Zwarte Schaap
07-12-04, 01:44
Geplaatst door Bofko
Ik denk niet dat hij dan nog een droge djellaba houdt.

Turken dragen geen djellaba.

TonH
07-12-04, 01:44
Geplaatst door Davud
alles wat ik zeg, staaf ik met historische bewijzen en het nieuw testament zelf.

mijn reacties zijn louter defensief: zodra jullie stoppen met de Islam te bespotten en te beledigen, stop ik ook.

dat jij je ergert, kanik wel begrijpen, gezien je racistische instelling.

Maar de werkelijke vraag is; WAT KOMEN JIJ EN JE VRIENDEN, DIE DE ISLAM HATEN, DOEN OP EEN MOSLIM-FORUM?

als het werkelijk zo ergerlijk is, staat het je vrij te vertrekken.

als ik op een christelijke site ook maar 1 brief post, word ik geband.


jullie beseffen niet eens hoe verdraagzaam men met jullie is op deze site.

als het van mij afhing, had ik jullie allemaal allang geband.


geen dank

graag gedaan


Davud

*zucht* Krijgen we het hullie en dullie weer... :moe:

Nu zal ik morgen die topics toch maar eens gaan lezen, want ik heb ook een pesthekel aan Paulus...

Julien
07-12-04, 02:01
:kotsen2:

Geplaatst door Davud
[B]alles wat ik zeg, staaf ik met historische bewijzen en het nieuw testament zelf.

nee je komt met vage websites als bewijzen. het NT bewijst juist dat Paolo Gods steun kreeg!


mijn reacties zijn louter defensief: zodra jullie stoppen met de Islam te bespotten en te beledigen, stop ik ook.
wie is jullie? Ik heb nooit de Islam bespot, sukkel.


dat jij je ergert, kanik wel begrijpen, gezien je racistische instelling.
als je nu niet gauw, mijn vermeende racistische instelling bewijst, dan meld ik deze post aan beheer.


Maar de werkelijke vraag is; WAT KOMEN JIJ EN JE VRIENDEN, DIE DE ISLAM HATEN, DOEN OP EEN MOSLIM-FORUM?
Wie zegt dat ik de Islam haat? BEWIJS GRAAG!
Wie zijn die vrienden van me???
Ik heb meer gemeen met Marokkanen dan jij, TURK!! (wat doe jij eigenlijk op dit forum?)


als het werkelijk zo ergerlijk is, staat het je vrij te vertrekken.
Als je het christendom zo haat, waarom rot je dan niet op naar een land waar geen christenen wonen?


als ik op een christelijke site ook maar 1 brief post, word ik geband.
en terecht, want je provoceert.


jullie beseffen niet eens hoe verdraagzaam men met jullie is op deze site.[/qute]
je bent gewoon een discriminerend mannetje; mensen die geen moslim zijn, vindt je minderwaardig en mogen niet op dit forum komen. Ik denk dat Wilders een goede vriend van jou zou zijn!

[quote]als het van mij afhing, had ik jullie allemaal allang geband.
Ja, en als je president van NL was geweest, had je een genocide op je geweten waarschijnlijk.

Als je geloof echt zo sterk is, waarom moet je je dan zo afzetten tegen christenen?

850
07-12-04, 02:24
Geplaatst door Julien
Dit forum gaat toch over het Nieuws van de Dag? Ik erger me aan types zoals Davud die in bepaalde discussies theologische aanvallen doen tegen het Christendom. Andersom zijn er ook prikkers die de Islam gaan aanvallen met theologische discussies.

Is het forum "islam en meer" hier niet voor bedoeld? Ik kom expres niet in dat forum omdat ik moe wordt van dat geouwehoer over wie de beste religie heeft. Maar nu word ik ook op het NVDD-forum geconfronteerd met dit soort onzin, (Chr.dom is fout, Bijbel is leugenachtig, Paolo is een Satanskind, Maria zou gedood moeten worden.. dat zijn maar een paar dingen die ik de laatste tijd hier gelezen heb)

Ik zou het op prijs stellen als dat religie-geleuter naar het desbetreffende forum "islam en meer" gaat..

:hardlach: Davud heeft mij in zn negeerlijst gezet vandaag.........

SalmayaSale
07-12-04, 10:46
alles wat ik zeg, staaf ik met historische bewijzen en het nieuw testament zelf.

Historische bewijzen die door een bepaalde geschiedenis ontstaan zijn kan je niet als het jou schikt even tevoorschijnen halen en willen toepassen in deze tijden. :cool:



mijn reacties zijn louter defensief: zodra jullie stoppen met de Islam te bespotten en te beledigen, stop ik ook.

Waarom moet je je defensief opstellen als je sterk je schoenen staat?
Mijn geloof zit in mijn hart, ziel en geest en alles wat erover gezegd wordt neemt dit niet van mij af.
Word volwassen en antwoord bespoting met bespoting en vergeet je spoken. :alien:


dat jij je ergert, kanik wel begrijpen, gezien je racistische instelling.

Dat iemand kritiek uit over een geloof wil niet zeggen dat hij een racist is.
Achterdocht is verboden in de islam, dat moet je toch weten voor dat je dingen beweert over iemand zonder hem echt te kennen. :cheefbek:



Maar de werkelijke vraag is; WAT KOMEN JIJ EN JE VRIENDEN, DIE DE ISLAM HATEN, DOEN OP EEN MOSLIM-FORUM?

Islam is barmartig genoeg om iedereen te omarmen, haat bestrijd je niet met haat, integendeel.
De meeste niet-moslims prikkes haten de islam niet, ze proberen juist de islam te begrijpen en soms ook te verdedigen.



jullie beseffen niet eens hoe verdraagzaam men met jullie is op deze site.

als het van mij afhing, had ik jullie allemaal allang geband.

Het is maar goed dat het beheer niet in jouw handen is, anders hadden wij een saaie site die niemand zou interesseren.
Moslims hebben geen patent op deze site, het is een site voor iedereen die wat te melden heeft.

zo te zien zit je nog aan je puberteit vastgeketend.
Het is mooi dat Jij gelooft in een tijd waar bijna iedereen nergens gelooft maar geloof is in eerste instantie communicatie, tolerantie en openheid.
Als je dat nog niet weet, wordt het tijd dat jij de islam niet als een stroman voor je frustraties gebruikt en serieus in gaan verdiepen.


shoukran wa djazaak allah kheir :zwaai:

David
07-12-04, 10:55
Geplaatst door Julien
Maria zou gedood moeten worden..


Leeft ze nog dan?

Bofko
07-12-04, 11:01
Geplaatst door David
Leeft ze nog dan?

Davud wil Maria ook nog uit de hemel verwijderd hebbn.

0theist
07-12-04, 11:02
Geplaatst door David
Leeft ze nog dan?

blijkbaar staan er een paar met wapens te wachten op d'r volgende verschijning.

0theist
07-12-04, 11:03
Geplaatst door Bofko
Davud wil Maria ook nog uit de hemel verwijderd hebbn.

Wie is toch die Davud waar iedereen het over heeft?

David
07-12-04, 11:03
Geplaatst door Bofko
Davud wil Maria ook nog uit de hemel verwijderd hebbn.


Toe maar. Veeleisend kereltje, onze Davud. Geschift en simpel ook natuurlijk, maar toch vooral veeleisend.

Umarvlie
07-12-04, 11:15
Geplaatst door David
Toe maar. Veeleisend kereltje, onze Davud. Geschift en simpel ook natuurlijk, maar toch vooral veeleisend.

't verklaard wel waarom Maria in al die verschijningen telkens huilt ... :D

Bofko
07-12-04, 11:16
Geplaatst door 0theist
Wie is toch die Davud waar iedereen het over heeft?

Zoek maar eens op wat berichten van hem. M.n. op het Islam-forum.

Een virtuele strijder die alle niet-moslims van het forum af wil hebben.
Hij gaat als een puberende Don Quichot te werk. En doet dat met een arrogantie waar God nog wat van kan leren.
Om aan alle gehoon te kunnen ontsnappen stopt deze Mr Struisvogel zijn kop in het zand (= zet iedereen op de negeerlijst, zelfs Wortel staat erop). Hij leest dus alleen nog maar berichten van gelovigen. Zegt hij.

David
07-12-04, 11:18
Geplaatst door Umarvlie
't verklaard wel waarom Maria in al die verschijningen telkens huilt ... :D


Het arme mens. Eerst de schande van een buitenechtelijk kind, bevallen in een stalletje (met het ijs op het dak - in het midden Oosten!!!), een kudde schapen en ezels over de vloer, d'r zoon uiteindelijk vermoord en net als je dan denkt dat je alles hebt gehad, krijg je dat onnozele puberjong van een Davud op je dak. Een mens zou al van minder gaan huilen!

Umarvlie
07-12-04, 11:20
Geplaatst door David
Het arme mens. Eerst de schande van een buitenechtelijk kind, bevallen in een stalletje (met het ijs op het dak - in het midden Oosten!!!), een kudde schapen en ezels over de vloer, d'r zoon uiteindelijk vermoord en net als je dan denkt dat je alles hebt gehad, krijg je dat onnozele puberjong van een Davud op je dak. Een mens zou al van minder gaan huilen!

Stille tocht?

David
07-12-04, 11:21
Geplaatst door Umarvlie
Stille tocht?


Naar Lourdes?

Umarvlie
07-12-04, 11:22
Geplaatst door David
Naar Lourdes?

Voor Davud? ...

David
07-12-04, 11:24
Geplaatst door Umarvlie
Voor Davud? ...


Zal hij zeer waarderen! Branden we een kaarsje voor 'm in de grot, en koopen we zo'n gezellige plastic Maria met wijwater als souvenir. Met zo'n lichtblauw plastic kroontje als dop.


Waarom moet ik nu ineens aan The Exorcist denken?

Umarvlie
07-12-04, 11:25
Geplaatst door David
Zal hij zeer waarderen! Branden we een kaarsje voor 'm in de grot, en koopen we zo'n gezellige plastic Maria met wijwater als souvenir. Met zo'n lichtblauw plastic kroontje als dop.


Waarom moet ik nu ineens aan The Exorcist denken?

t heeft vast iets met dat hoofd en 360 graden ronddraaien te maken ..

David
07-12-04, 11:27
Geplaatst door Umarvlie
t heeft vast iets met dat hoofd en 360 graden ronddraaien te maken ..


Of het vermoeden dat Davud erg gaat gillen als je hem met wijwater besprenkeld. Vermoedelijk krijgt hij er brandwonden van. Wat heeft hij eigenlijk tegen Maria?

Umarvlie
07-12-04, 11:32
Geplaatst door David
Of het vermoeden dat Davud erg gaat gillen als je hem met wijwater besprenkeld. Vermoedelijk krijgt hij er brandwonden van. Wat heeft hij eigenlijk tegen Maria?


Ik heb er geen idee van .. dacht dat het hem alleen om Paulus te doen was ... maar Julien had het er in het begin van dit draadje ook over het feit dat volgens Davud Maria gedood zou moten worden ... (moet toegeven dat ik dat nooit heb gezien van Davud hoor dus misschien is dat wel helemaal niet zo en doen we die knul onrecht aan.... dus toch maar de wij-water test he ... of de test uit de middeleeuwen ... zo met heksen ... in het water met een gewicht, als ze blijft drijven dan is het een heks en verbranden we haar en anders verdrinkt ze maar is ze in ieder geval geen heks!)

mark61
07-12-04, 11:33
Geplaatst door 850
:hardlach: Davud heeft mij in zn negeerlijst gezet vandaag.........

Je dacht dat je uniek was. :lachu: Hij heeft alleen een probleem, want daarna gaat ie je stiekem toch weer lezen.

mark61
07-12-04, 11:38
Geplaatst door David
Het arme mens. Eerst de schande van een buitenechtelijk kind, bevallen in een stalletje (met het ijs op het dak - in het midden Oosten!!!), ...

Het kan knap koud worden op Jbel Lubnan. Een alleraardigst skioord.

http://www.libanva.com/cedars%20ski%202.jpg

'Cross country bij de ceders'

http://www.libanva.com/ski%20faraya.jpg

Faraya

Julien
07-12-04, 12:29
Geplaatst door SalmayaSale
Historische bewijzen die door een bepaalde geschiedenis ontstaan zijn kan je niet als het jou schikt even tevoorschijnen halen en willen toepassen in deze tijden. :cool:




Waarom moet je je defensief opstellen als je sterk je schoenen staat?
Mijn geloof zit in mijn hart, ziel en geest en alles wat erover gezegd wordt neemt dit niet van mij af.
Word volwassen en antwoord bespoting met bespoting en vergeet je spoken. :alien:



Dat iemand kritiek uit over een geloof wil niet zeggen dat hij een racist is.
Achterdocht is verboden in de islam, dat moet je toch weten voor dat je dingen beweert over iemand zonder hem echt te kennen. :cheefbek:




Islam is barmartig genoeg om iedereen te omarmen, haat bestrijd je niet met haat, integendeel.
De meeste niet-moslims prikkes haten de islam niet, ze proberen juist de islam te begrijpen en soms ook te verdedigen.




Het is maar goed dat het beheer niet in jouw handen is, anders hadden wij een saaie site die niemand zou interesseren.
Moslims hebben geen patent op deze site, het is een site voor iedereen die wat te melden heeft.

zo te zien zit je nog aan je puberteit vastgeketend.
Het is mooi dat Jij gelooft in een tijd waar bijna iedereen nergens gelooft maar geloof is in eerste instantie communicatie, tolerantie en openheid.
Als je dat nog niet weet, wordt het tijd dat jij de islam niet als een stroman voor je frustraties gebruikt en serieus in gaan verdiepen.


shoukran wa djazaak allah kheir :zwaai:

:duim:

maar ik moet wel schrikken dat er moslims bestaan, zoals Davud, die denken dat elke niet-moslim een hekel aan de islam heeft. Ken jij meer van dit soort mensen? want dat is echt schandalig.

ik heb nog nooit een negatief woord over de islam gezegd, maar meneertje beschuldigt me hier van alles en nog wat.

David
07-12-04, 12:32
Geplaatst door Julien
[Bik heb nog nooit een negatief woord over de islam gezegd, maar meneertje beschuldigt me hier van alles en nog wat. [/B]


Laat je niet kisten door dat blaag, Julien!

mark61
07-12-04, 12:40
Geplaatst door Julien
maar ik moet wel schrikken dat er moslims bestaan, zoals Davud, die denken dat elke niet-moslim een hekel aan de islam heeft. Ken jij meer van dit soort mensen? want dat is echt schandalig.

Ne t'énerve pas. Je kan je niet gaan opwinden over elke puber.

Davud
07-12-04, 12:40
Omdat ik van de overtuiging ben dat in alles wat gebeurt iets goeds in zich draagt, omwille van de barmhartigheid van Allah, SWT, beschouw ik deze aanvallen op mijn standpunten, als een nuttige topic, waarbij de Islamhaters zichzelf vrijwillig aanbieden, en kenbaar maken.

Daarom, houd jullie niet, val aan, zet jullie beste krachten in.

Net zoals de Islamhaters in de echte wereld, hebben de aanvallen slechts tot gevolg, dat de Islam, zich nog verstevigt, mensen zich gaan verdiepen in de Islam en de Heilige Quran, maw. een herleving plaatsvindt.

Dat is precies het mechanisme en het mirakel van "het Beschermd Boek"

de aanvallen worden veranderd in versteviging.

Als de Islamhaters, de Profeet Muhammed, VZMH, en de Islam aanvallen, menen zij dat dit tot het recht van vrije mening behoort, maar als ik de valse apostel ontmasker, is dat heiligschennis.

Daarom, nogmaals, jullie haat, Zal Allah, SWT, in Zegeningen Veranderen.

Het enigste wat ik kan doen is mijn toevlucht zoeken bij Allah,SWT.

Er is geen betere Beschermer dan Hem.

Omdat de Psalmen van de Profeet David, VZMH, tot de Openbaring Behoort, zoek ik met het volgende vers mijn toevlucht bij Allah,SWT.


EuzuBillahhimmineseytanirracim:


Psalmen 23

1Een psalm van David. De HEERE is mijn Herder, mij zal niets ontbreken.
2Hij doet mij nederliggen in grazige weiden; Hij voert mij zachtjes aan zeer stille wateren.
3Hij verkwikt mijn ziel; Hij leidt mij in het spoor der gerechtigheid, om Zijns Naams wil.
4Al ging ik ook in een dal der schaduw des doods, ik zou geen kwaad vrezen, want Gij zijt met mij; Uw stok en Uw staf, die vertroosten mij.
5Gij richt de tafel toe voor mijn aangezicht, tegenover mijn tegenpartijders; Gij maakt mijn hoofd vet met olie, mijn beker is overvloeiende.
6Immers zullen mij het goede en de weldadigheid volgen al de dagen mijns levens; en ik zal in het huis des HEEREN blijven in lengte van dagen.


Amin.



Davud


Ps. mijn artikel: het evangelie vervalst is in voorbereiding.

David
07-12-04, 12:43
Geplaatst door Davud
de Islamhaters zichzelf vrijwillig aanbieden, en kenbaar maken.


We haten de Islam niet, we lachen jou uit. Dat zijn twee verschillende dingen.

0theist
07-12-04, 12:45
Geplaatst door David
We haten de Islam niet, we lachen jou uit. Dat zijn twee verschillende dingen.

Een beeje zichzelf respecterende fundamentalist ziet daar geen verschil in hoor.

David
07-12-04, 12:49
Geplaatst door 0theist
Een beeje zichzelf respecterende fundamentalist ziet daar geen verschil in hoor.


Nee, die vinden zichzelf erg belangrijk.

Davud
07-12-04, 12:54
zij die nu lachen, zullen later veel wenen:

Soera 53:

59. Verwondert gij u dan over deze aankondiging?
60. En lacht gij in plaats van te wenen,
61. Terwijl gij achteloos zijt?



Davud

Julien
07-12-04, 12:55
Geplaatst door mark61
Ne t'énerve pas. Je kan je niet gaan opwinden over elke puber.

;) jah ik heb ook besloten om die halve gare maar te gaan negeren. hij weet dat hij mij nooit zal kunnen overtuigen. maar om terug te komen op mijn openingspost; ik hoop dat 'ie zijn Paulus-fetisj en anti-christelijke topics lekker in "islam en meer" schrijft, want dit is NVDD.

Bofko
07-12-04, 12:55
Geplaatst door Davud
zij die nu lachen, zullen later veel wenen:

Soera 53:

59. Verwondert gij u dan over deze aankondiging?
60. En lacht gij in plaats van te wenen,
61. Terwijl gij achteloos zijt?



Davud

Yep. That´s life.

David
07-12-04, 12:56
Geplaatst door Davud
zij die nu lachen, zullen later veel wenen:




Allah straft eenieder die jóú uitlacht? Doe niet zo hoogmoedig! En laat je nakijken!

Umarvlie
07-12-04, 12:58
Geplaatst door Davud
zij die nu lachen, zullen later veel wenen:

Soera 53:

59. Verwondert gij u dan over deze aankondiging?
60. En lacht gij in plaats van te wenen,
61. Terwijl gij achteloos zijt?



Davud

Ik zal het nog een keer (op z'n hollands) uitleggen.

Men haat niet (NIET) de Islam, men haat mensen die zichzelf Moslim noemen en daarom menen de enige waarheid in pacht te hebben ...

Dus .. zie de aanvallen zoals ze bedoeld zijn, niet op de Islam maar op jou (of meer nog jouw houding) en reken dit jezelf aan ...

al het goede komt van Allah en al het slechte neem jezelf mee.

echnaton
07-12-04, 12:58
Geplaatst door David
Nee, die vinden zichzelf erg belangrijk.

Het wordt nou toch wel een beetje te erg. Nu gaat hij ook nog een psalm van David citeren. (Moet jou aanspreken). Volgens mij is hij ontsnapt uit een inrichting.

Davud
07-12-04, 13:00
nog meer tips?

geen dank

graag gedaan


Davud

David
07-12-04, 13:00
Geplaatst door Davud
nog meer tips?

geen dank

graag gedaan


Davud


Ja, ga lekker vliegeren op het strand. Middagje uitwaaien zou je goed doen.

mark61
07-12-04, 13:01
Geplaatst door Bofko
Yep. That´s life.

Life's a bitch. Tis wat.

~Panthera~
07-12-04, 13:01
Geplaatst door Umarvlie
Ik zal het nog een keer (op z'n hollands) uitleggen.

Men haat niet (NIET) de Islam, men haat mensen die zichzelf Moslim noemen en daarom menen de enige waarheid in pacht te hebben ...

Dus .. zie de aanvallen zoals ze bedoeld zijn, niet op de Islam maar op jou (of meer nog jouw houding) en reken dit jezelf aan ...

al het goede komt van Allah en al het slechte neem jezelf mee.
--------------

K zal het je nog sterker vertellen: men HAAT helemaal niemand, men probeert te discussieren over van alles en nog wat. :D

Umarvlie
07-12-04, 13:05
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

K zal het je nog sterker vertellen: men HAAT helemaal niemand, men probeert te discussieren over van alles en nog wat. :D

shht .. niet doorvertellen hoor maar las je de vermeende haat bij hem wegneemt houd hij niets meer over ..... :hihi:

~Panthera~
07-12-04, 13:06
Geplaatst door Umarvlie
shht .. niet doorvertellen hoor maar las je de vermeende haat bij hem wegneemt houd hij niets meer over ..... :hihi:
---------

Das nou jammer. :stout:
you can't win them all.

David
07-12-04, 13:06
Geplaatst door Umarvlie
shht .. niet doorvertellen hoor maar las je de vermeende haat bij hem wegneemt houd hij niets meer over ..... :hihi:


Nee, dan is hij weer een sneu doorsnee ventje, in plaats van een koene ridder die onverdroten en onvervaard zijn geloof verdedigd! create your own enemies and you will never be bored!

mark61
07-12-04, 13:09
Geplaatst door Julien
;) jah ik heb ook besloten om die halve gare maar te gaan negeren. hij weet dat hij mij nooit zal kunnen overtuigen. maar om terug te komen op mijn openingspost; ik hoop dat 'ie zijn Paulus-fetisj en anti-christelijke topics lekker in "islam en meer" schrijft, want dit is NVDD.

Nat-Vette Debielen Dollen was het toch?

Umarvlie
07-12-04, 13:09
Geplaatst door David
Nee, dan is hij weer een sneu doorsnee ventje, in plaats van een koene ridder die onverdroten en onvervaard zijn geloof verdedigd! create your own enemies and you will never be bored!

ah... hij is gewoon paranoide dus? of nog aan het puberen (schilden en zwaardjes .. was wel leuk ... WAS!) :hardlach:

David
07-12-04, 13:10
Geplaatst door Umarvlie
ah... hij is gewoon paranoide dus? of nog aan het puberen (schilden en zwaardjes .. was wel leuk ... WAS!) :hardlach:


K heb geen idee hoe oud het wicht is, maar een puber is hij zeker. Een lastige. Je zal z'n moeder maar zijn, dan plak je hem het liefst achter het behang.

mark61
07-12-04, 13:15
Geplaatst door David
K heb geen idee hoe oud het wicht is, maar een puber is hij zeker. Een lastige. Je zal z'n moeder maar zijn, dan plak je hem het liefst achter het behang.

Of je zet m achter de pc. Ook lekker rustig. Wel een beetje egoïstisch natuurlijk.

Umarvlie
07-12-04, 13:15
Geplaatst door David
K heb geen idee hoe oud het wicht is, maar een puber is hij zeker. Een lastige. Je zal z'n moeder maar zijn, dan plak je hem het liefst achter het behang.

Moeders zijn ruimhartig he ...

~Panthera~
07-12-04, 13:17
Geplaatst door Umarvlie
Moeders zijn ruimhartig he ...
---------

Wees blij dat ik zijn moeder niet ben. :duivels:

:D

Bofko
07-12-04, 13:20
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Wees blij dat ik zijn moeder niet ben. :duivels:

:D

Dan had hij hier niet mogen prikken, denk ik zo.

~Panthera~
07-12-04, 13:21
Geplaatst door Bofko
Dan had hij hier niet mogen prikken, denk ik zo.
--------

:haha: O jawel hoor, maar had ie zeker anders gedacht.

Umarvlie
07-12-04, 13:21
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Wees blij dat ik zijn moeder niet ben. :duivels:

:D

Je bedoelt dat HIJ blij moet zijn dat je zijn moeder niet bent? Ik denk dat WIJ wel blij zouden zijn als JIJ WEL zijn moeder was geweest.... :lekpuh:

~Panthera~
07-12-04, 13:22
Geplaatst door Umarvlie
Je bedoelt dat HIJ blij moet zijn dat je zijn moeder niet bent? Ik denk dat WIJ wel blij zouden zijn als JIJ WEL zijn moeder was geweest.... :lekpuh:
-----------

T is maar net hoe je het bekijkt. :hihi:

SalmayaSale
07-12-04, 13:23
Geplaatst door Julien
:duim:

maar ik moet wel schrikken dat er moslims bestaan, zoals Davud, die denken dat elke niet-moslim een hekel aan de islam heeft. Ken jij meer van dit soort mensen? want dat is echt schandalig.

ik heb nog nooit een negatief woord over de islam gezegd, maar meneertje beschuldigt me hier van alles en nog wat.


Ik ben moslim en ze laten mij wel eens schrikken, ben blij dat ik de pracht van de islam eerder kende dan zulke moslims.

De meeste zijn ontspoord en zoeken hun heil in de koran, verwijten hun falen aan het westen en vergeten dat de ellende begon in het oosten.



Enfin bon courage en emmerde le. ;)

Dutchguy
07-12-04, 13:28
Geplaatst door Davud
4Al ging ik ook in een dal der schaduw des doods, ik zou geen kwaad vrezen, want Gij zijt met mij; Uw stok en Uw staf, die vertroosten mij.


Ligt het nou aan mij of is dit behoorlijk homo-erotisch geladen? :o

~Panthera~
07-12-04, 13:29
Geplaatst door Dutchguy
Ligt het nou aan mij of is dit behoorlijk homo-erotisch geladen? :o
--------

Ligt echt aan jou. :hihi:
kzie niks.

Dutchguy
07-12-04, 13:35
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Ligt echt aan jou. :hihi:
kzie niks.

't Zal wel aan het weer liggen. :engel:

~Panthera~
07-12-04, 13:36
Geplaatst door Dutchguy
't Zal wel aan het weer liggen. :engel:
---------

p.staanderig weer ? :engel:

mark61
07-12-04, 13:37
Geplaatst door Umarvlie
Je bedoelt dat HIJ blij moet zijn dat je zijn moeder niet bent? Ik denk dat WIJ wel blij zouden zijn als JIJ WEL zijn moeder was geweest.... :lekpuh:

Nou nou, niet te enthousiast in één keer... Met zo'n moeder zou hij meteen onder de obese Turkse jongeren vallen.

Dutchguy
07-12-04, 13:38
Geplaatst door ~Panthera~
---------

p.staanderig weer ? :engel:

Jaja, de crocusjes laten hun kopjes al zien. :engel:

mark61
07-12-04, 13:38
Geplaatst door Dutchguy
Ligt het nou aan mij of is dit behoorlijk homo-erotisch geladen? :o

Nog zo'n theoloog van de koude grond...:hihi:

~Panthera~
07-12-04, 13:39
Geplaatst door mark61
Nou nou, niet te enthousiast in één keer... Met zo'n moeder zou hij meteen onder de obese Turkse jongeren vallen.
---------

O nee hoor, als Banderas. :ego:

~Panthera~
07-12-04, 13:40
Geplaatst door Dutchguy
Jaja, de crocusjes laten hun kopjes al zien. :engel:
---------

Lekker weertje dus. :engel:

Umarvlie
07-12-04, 13:42
Geplaatst door ~Panthera~
---------

O nee hoor, als Banderas. :ego:

Hairy ass.... :lol:

mark61
07-12-04, 13:42
Geplaatst door ~Panthera~
---------

O nee hoor, als Banderas. :ego:

Wat? Is dat de papa van dit creatuur? Of bespeur ik hier incestueuze tendenzen?

Dutchguy
07-12-04, 13:44
Geplaatst door mark61
Nog zo'n theoloog van de koude grond...:hihi:

Nou... koud kan je in dit geval niet zeggen. :stout:

~Panthera~
07-12-04, 13:45
Geplaatst door mark61
Wat? Is dat de papa van dit creatuur? Of bespeur ik hier incestueuze tendenzen?
---------

You have got a filty mind.
Control it.
In this case.

~Panthera~
07-12-04, 13:46
Geplaatst door Dutchguy
Nou... koud kan je in dit geval niet zeggen. :stout:
---------------

:zegniets:

Dutchguy
07-12-04, 13:55
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

:zegniets:

Hey, Davud begon! :fpiraat:

mark61
07-12-04, 13:58
Geplaatst door Dutchguy
Nou... koud kan je in dit geval niet zeggen. :stout:

Ik wou het beschaafd houden. :gechoquee

mark61
07-12-04, 13:59
Geplaatst door ~Panthera~
---------

You have got a filty mind.
Control it.
In this case.

Ja mama. :confused:

~Panthera~
07-12-04, 14:00
Geplaatst door mark61
Ja mama. :confused:

-------------------------


http://www.cosgan.net/images/midi/boese/g025.gif

Umarvlie
07-12-04, 14:01
Geplaatst door ~Panthera~
---------

You have got a filty mind.
Control it.
In this case.

A dirty mind is a joy forever.....

mark61
07-12-04, 14:14
Geplaatst door Umarvlie
A dirty mind is a joy forever.....

Soost maar net.

Mag dat wel van je geloof?

Umarvlie
07-12-04, 14:20
Geplaatst door mark61
Soost maar net.

Mag dat wel van je geloof?

hmmm ... nee maar die kreet is voor velerlei uitleg vatbaar he ...

hangt allemaal af van je "point of view" ... one man's terrorist is another mans freedom fighter ... is er ook al zo eentje ...

TonH
07-12-04, 14:29
Krijg nu wel een beetje medelij met Davud... Is dit nu flamen of gangbang :confused:

mark61
07-12-04, 14:36
Geplaatst door TonH
Krijg nu wel een beetje medelij met Davud... Is dit nu flamen of gangbang :confused:

In aanmerking genomen dat iedereen behalve Allah en ZS op zijn negeerlijst staan moet dit juist een heel rustgevend topic voor m zijn. :duim:

Al Sawt
07-12-04, 16:31
Geplaatst door Bofko
Davud wil Maria ook nog uit de hemel verwijderd hebbn. Maria is toch Maryam? Of heb ik verkeerde zaken geleerd?

Joepie
07-12-04, 16:34
hehe, ik heb vandaag ook gezondigd op dit forum.....


Ach een discussie is er toch niet van gekomen, had ook niks anders verwacht.

Al Sawt
07-12-04, 16:35
Geplaatst door Julien
:duim:

maar ik moet wel schrikken dat er moslims bestaan, zoals Davud, die denken dat elke niet-moslim een hekel aan de islam heeft. Ken jij meer van dit soort mensen? want dat is echt schandalig.

ik heb nog nooit een negatief woord over de islam gezegd, maar meneertje beschuldigt me hier van alles en nog wat. Rustig maar, Julien. Als je anti-Islam was had ik geen contact met je gehad via MSN.

Bofko
07-12-04, 16:36
Geplaatst door Al Sawt
Maria is toch Maryam? Of heb ik verkeerde zaken geleerd?

Niet te serieus doen in dit topic, Al Sawt.

En of jij verkeerde zaken geleerd heb kan ik niet beoordelen. :wink:

Umarvlie
07-12-04, 16:42
Geplaatst door Joepie
hehe, ik heb vandaag ook gezondigd op dit forum.....


Ach een discussie is er toch niet van gekomen, had ook niks anders verwacht.

Aha .. dus hier verschuil je je .... :fplet:

Al Sawt
07-12-04, 16:46
Geplaatst door Bofko
Niet te serieus doen in dit topic, Al Sawt.

En of jij verkeerde zaken geleerd heb kan ik niet beoordelen. :wink: Sorry, Bofko. Ik zal deelnemen aan de hoon die geplaagde ten dele valt.

Bofko
07-12-04, 16:53
Geplaatst door Al Sawt
Sorry, Bofko. Ik zal deelnemen aan de hoon die geplaagde ten dele valt.

Dat zou nu een beetje mosterd na de maaltijd zijn.

En een keer een koekje van eigen deeg is nooit verkeerd.

mark61
07-12-04, 16:57
Geplaatst door Al Sawt
Sorry, Bofko. Ik zal deelnemen aan de hoon die geplaagde ten dele valt.

Tsja, hij maakt het er ook wel naar vind je niet?

wytze
07-12-04, 17:19
Ik snap eerlijk gezegd Julien niet dat hij dit topic heeft geopend. Ik zie julien gewoon deelnemen aan theologische discussies hier. Als je zo'n hekel hebt aan het religieus "geleuter" waarom blijf je daar dan niet buiten? genoeg andere topics. Wat mij betreft wil vind ik het prima als zowel hier als op Islam en meer over religie gediscussieerd wordt.

En het gaat in de discussie over een religieus gesproken absoluut cruciaal thema: nl of de wetten van mozes nu wel of niet afgeschaft zijn.

Umarvlie
07-12-04, 17:24
Geplaatst door wytze
En het gaat in de discussie over een religieus gesproken absoluut cruciaal thema: nl of de wetten van mozes nu wel of niet afgeschaft zijn.

Daar zijn we dan snel klaar mee he .. NEE!

Goed, terug naar het topic .... :melig:

wytze
07-12-04, 17:30
umarvlie,


daar zijn we helemaal niet gauw klaar mee.
hoezo NEE?

Umarvlie
07-12-04, 17:35
Geplaatst door wytze
umarvlie,


daar zijn we helemaal niet gauw klaar mee.
hoezo NEE?

:hihi:

Sorry .... was slecht van me maar ik kon het niet laten ... overigens voor wat ik weet had Jezus alleen de Sabbath afgeschaft en blijven de andere wetten gewoon staan ... maar da's mogelijk kort door de bocht want ik heb al mijn handen vol aan de Koran/Hadith om me ook nog eens zorgen te maken over de andere stromingen en hun geschriften.

Daar ging dit hele topic niet over... het ging over beledigingen naar andere godsdiensten toe door middel van het verketteren van key figuren uit die godsdients. Daar zette Julien zich tegen af.

wytze
07-12-04, 17:53
ja, maar wat het verketteren betreft stelde Davud op zich een terechte vraag bij een uitspraak van paulus.
ik heb die in het betreffende topic pogen te beantwoorden.

mocht je een bijbel bezitten, dan geeft Handelingen 10 een antwoord op de vraag over de verandering van de wetten van mozes.

Umarvlie
07-12-04, 17:58
Geplaatst door wytze
ja, maar wat het verketteren betreft stelde Davud op zich een terechte vraag bij een uitspraak van paulus.
ik heb die in het betreffende topic pogen te beantwoorden.

mocht je een bijbel bezitten, dan geeft Handelingen 10 een antwoord op de vraag over de verandering van de wetten van mozes.

Nu ja, zoals ik al zei, zo voelde Julien het absoluut niet en ik kan dat wel enigszinds begrijpen.

Overigens, ik kan mij alleen op de Koran baseren, voor moslims is het zelfs zo dat de oorspronkelijke andere "boeken" (lees openbaringen) van Mozes, David, Jezus niet meer in hun originele vorm op de aarde te vinden zijn dus dan kun je niet argumenten voor of tegen halen uit die geschriften (of wat er dan ook nog van over is). Dat maakt dan ook de discussie moeilijk en mogelijk gevoelig. (Net zoals het ontkennen van Mohammed en de Koran voor ons gevoelig ligt).

Overigens moet ik wel toegeven dat deze thread uitdraaide op een beetje infantiel gedrag hoor ... in ieder mens schuilt een kleuter :lekpuh:

wytze
07-12-04, 18:04
volgens mij ontaardt het merendeel van threads in tamelijk prettig gestoord gekleuter en meligheid.

Wordt de hele Bijbel dan in de Islam verworpen?
Als dat zo is hebben we een probleem, maar dat probleem hebben we ook als het niet zo is.

Umarvlie
07-12-04, 18:11
Geplaatst door wytze
volgens mij ontaardt het merendeel van threads in tamelijk prettig gestoord gekleuter en meligheid.

Tja, daarom zijn er ook verschillende catagorieen (gelukkig)....


Wordt de hele Bijbel dan in de Islam verworpen?
Als dat zo is hebben we een probleem, maar dat probleem hebben we ook als het niet zo is.

Nee, de bijbel op zich niet, die bevind zich met alle andere openbaringen in de 7e hemel ... (ik vergeet telkens de exacte naam). Gelovigen horen hier ook in te geloven (2:4 En die geloven in hetgeen u is geopenbaard en in hetgeen vóór u is geopenbaard, en een standvastig vertrouwen hebben in dat wat komen zal.
) Echter, de Bijbel als openbaring is op aarde in zijn oorspronkelijke vorm verloren gegaan dus niet meer betrouwbaar en het is dus voor ons mensen niet uit te maken wat wel en wat niet ... daarom zouden Moslims zich moeten beroepen op alleen de Koran en vanuit de Koran de discussie aan moeten gaan. (Surah 2:2 geeft dit al aan eigenlijk 2:2 Dit is een volmaakt Boek, daaraan is geen twijfel, een richtsnoer voor de godvrezenden. )

De Chsritenen/Joden kunnen de discussie vanuit hun geschriften aangaan, mits de Moslims dan ook open staan voor die discussie zonder gelijk al dogmatische standpunten in te nmen en discussie uit te sluiten of het op een zodanige manier te brengen dat anderen zich beledigt voelen. Dat willen moslims ook.

Wide-O
07-12-04, 18:19
volgens mij ontaardt het merendeel van threads in tamelijk prettig gestoord gekleuter en meligheid.


Een klein aantal denk ik. En vaak omdat mensen sommige discussies al tig keer gevoerd hebben.

Ik weet er verder niets van, maar voor zover ik het snap zijn volgens de Koran zowel Christenen als Joden "mensen van het boek" om op je andere vraag (proberen) te antwoorden.

Iedereen probeert maar te zoeken naar "waarom de Islam niet past" of "waarom er een probleem is met de Islam". Dat vermoeit gauw. Is geloel.

Ik dacht verder dat diep in elke religie zit dat je "de ander" niet veroordeelt. Dat je niet FF zelf god op aarde moet spelen.

Elkaar om de oren gooien met links allerhande is ook niet echt "de discussie aangaan". Je vindt altijd wel een gek die jouw visie beaamt, als je maar ver genoeg zoekt. Of dat nog iets met religie te maken heeft, tsja...

Was dit serieus genoeg voor je ?

Hoofd koel houden en niet uitgaan van het "grote gelijk" lijkt me nog steeds de boodschap.

mark61
07-12-04, 18:26
Geplaatst door Wide-O
Een klein aantal denk ik.

:zegniets:


En vaak omdat mensen sommige discussies al tig keer gevoerd hebben.

:nerveus:


Ik weet er verder niets van,...Was dit serieus genoeg voor je ?

Wijs man.

wytze
07-12-04, 18:36
@umarvlie,

dank voor de uitleg. Ik denk zelf dat ondanks een aantal vertaalfouten de Bijbel op zich nog goed te volgen is, qua ontwikkelingslijn en daar kom je, lijkt het op, wel op minstens 1 fundamenteel verschil met de opvatting van de Islam. Ik hoop echter idd ook dat dat wederzijds respectvol bediscussieerd kan worden en ik snap de irritatie bij een aantal moslims over de manier hoe een aantal christenen hen bejegenen en soms vice -versa. We hebben nog veel te leren, lijkt het.


@wide-o,
dank. Ja "Oordeelt niet opdat gij niet geoordeeld worde" is een uitspraak van Yashua (jezus), meen ik.

Umarvlie
07-12-04, 18:40
Geplaatst door wytze
@umarvlie,

dank voor de uitleg. Ik denk zelf dat ondanks een aantal vertaalfouten de Bijbel op zich nog goed te volgen is, qua ontwikkelingslijn en daar kom je, lijkt het op, wel op minstens 1 fundamenteel verschil met de opvatting van de Islam. Ik hoop echter idd ook dat dat wederzijds respectvol bediscussieerd kan worden en ik snap de irritatie bij een aantal moslims over de manier hoe een aantal christenen hen bejegenen en soms vice -versa. We hebben nog veel te leren, lijkt het.


Jazeker .. dat maakt het leven zo mooi.

Wat betreft de verschillen, er zijn 2 essentieele verschillen tussen het Christelijk geloof (ik generaliseer .. ik weet het) en de Islam: voor Moslims is Jezus een profeet, wij erkennen de 3-eenheid dan ook niet (is voor ons mogelijk het blangrijkste punt van verschil) en er is geen erfzonde voor ons dus alle mensen worden als Molsim geboren vrij van zonde ... waar we zelf weer snel verandering in brengen overigens ....

Maar goed, ik moet er nu van door dus gegroet en wellicht tot ziends in een andere (zinvole !) discussie!

wytze
07-12-04, 18:46
oke, ik denk dat ik dit ga verder ga vragen op Islam en Meer topic Vragen over de Islam??
Fijne avond

Wide-O
07-12-04, 20:32
Geplaatst door mark61
Wijs man.

Héél dubbelzinnig gezien mijn door jou samengestelde quote erboven :D

Lick my shoe :melig2:

TonH
07-12-04, 22:40
Geplaatst door mark61
:zegniets:



:nerveus:



Wijs man.

YEP.

TonH
07-12-04, 22:53
Geplaatst door wytze
volgens mij ontaardt het merendeel van threads in tamelijk prettig gestoord gekleuter en meligheid.

Wordt de hele Bijbel dan in de Islam verworpen?
Als dat zo is hebben we een probleem, maar dat probleem hebben we ook als het niet zo is.

Maar even serieus: Zo af en toe komt er iemand prikken die even over de knie moet. En wat je in dit topic ziet is daar een eerst klas voorbeeld van. Dit Forum kan daarin dodelijk zijn. :hihi:

Verder moet je ook niet vergeten dat we (ah, de wij/zij-woorden) heel wat 'meegemaakt' hebben samen. Klinkt misschien wat over the top, maar denk recent maar aan de moord op Van Gogh. Dan zie je dat er hele stortvloeden mensen komen die de meest waanzinnige dingen kunnen lopen roepen. Maar goed, daar zul je zelf bij geweest zijn.

Er wordt dan door veel van de ouwetjes en minder ouwetjes veel energie gestoken in het reageren, naast het zelf alles op een rijtje krijgen. Nu is het weer meer tijd voor ontspanning. Hoewel je je niet moet vergissen, want er zijn topics die ineens het hele spul weer in beweging brengen.

Maar je hebt wel gelijk hoor. Hele interessante discussies ontsporen daardoor nu iets te vaak in ongein en dat is nogal eens jammer. Mea Culpa kan ik alleen maar zeggen. :zwaai: