PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Ik reed te hard omdat ik een UFO zag'



Orakel
08-12-04, 00:18
'Ik reed te hard omdat ik een UFO zag'

02 december 2004, 16:09:31

LONDEN (ANP) - ,,Ik moest mijn stervende hamster naar de dierenarts brengen, daarom reed ik zo hard'' of ,,De flitser ging af door het passagiersvliegtuig dat boven mij vloog, niet door mij''.

Om bestuurders eens te confronteren met hun eigen uitspraken hebben verkeersdiensten in Northumbria in het noorden van Groot-Brittannië een toptien samengesteld met de meest lachwekkende smoezen. Volgens de controleurs denken veel automobilisten dat ze met uitgebreide en vooral ongeloofwaardige smoesjes meer kans maken om vrijuit te gaan, meldde de BBC donderdag.

Nog een paar stomme excuses: ,,Ik reed te hard omdat ik een UFO zag vliegen''of ,,Ik had een ernstige aanval van diarree'' of ,,De wind duwde zo hard dat ik de snelheidslimiet overschreed'' en ,,Ik moest snel zijn, want mijn huisdier ligt op sterven''.

Hoewel de controleurs dubbel lagen tijdens het opstellen van de lijst is de boodschap ernst, want te snel rijden kost levens en geld als je geflitst wordt.

~Panthera~
08-12-04, 00:20
Heb ik ook wel eens, is dat zo gek ?? :maf:

Orakel
08-12-04, 00:30
Geplaatst door ~Panthera~
Heb ik ook wel eens, is dat zo gek ?? :maf:

Jah, want in dat rooie broodtrommeltje van jou haal je maximaal 40km/u. Asje de passaatwind mee hebt.

~Panthera~
08-12-04, 00:33
Geplaatst door Orakel
Jah, want in dat rooie broodtrommeltje van jou haal je maximaal 40km/u. Asje de passaatwind mee hebt.
---------------

Vind je het gek, dat je dan rare dingen gaat zien ? :schok:
Ik niet. :ego:

BTW 45 :ego:

Orakel
08-12-04, 00:35
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

BTW 45 :ego:

Owww, maar da's niet oud. Kmag hopen dat ik ut haal.

~Panthera~
08-12-04, 00:38
Geplaatst door Orakel
Owww, maar da's niet oud. Kmag hopen dat ik ut haal.
---------------

Kilometer :zweep:

Orakel
08-12-04, 00:44
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Kilometer :zweep:

Moek in een kwartier kunnen doen. Maar nu ff niet. Ga nu eerst wat zen-bhoedistische yoga-rek-en-strek-oefeningen doen, me gebit weken in de kukident en dan kruip ik me harnas in.

:zwaai:
Truste mensheid.

~Panthera~
08-12-04, 00:45
Geplaatst door Orakel
Moek in een kwartier kunnen doen. Maar nu ff niet. Ga nu eerst wat zen-bhoedistische yoga-rek-en-strek-oefeningen doen, me gebit weken in de kukident en dan kruip ik me harnas in.

:zwaai:
Truste mensheid.
---------

:haha: Truste ! :zwaai: