PDA

Bekijk Volledige Versie : Dieetpillen vergroten kans op homosexuele kind met de factor 8.



Zwarte Schaap
08-12-04, 02:54
Dieetpillen vergroten kans op lesbisch kind

Bron: De Telegraaf (restricted editie)

Uit onderzoek van de Amerikaanse universiteit van Noord-Dakota is gebleken dat zwangere vrouwen die dieetpillen slikken, een grotere kans hebben om lesbische dochters te krijgen dan vrouwen die niet dergelijke pillen tot zich nemen.

Volgens de onderzoekers bleek uit ondervragingen onder ruim 5.000 moeders van homoseksuele kinderen, dat moeders die dieetpillen slikten tijdens de zwangerschap tot acht keer meer kans hebben op het krijgen van een lesbische dochter.

De uitkomsten zouden te verklaren zijn doordat dieetpillen effect hebben op de chemie van de hersenen.

Bron: Fok.nl 07/12/04

Breez
08-12-04, 07:49
Geplaatst door Zwarte Schaap


De uitkomsten zouden te verklaren zijn doordat dieetpillen effect hebben op de chemie van de hersenen.

Bron: Fok.nl 07/12/04

Is homoseksualiteit `n mindstate?

Zeepaardje
08-12-04, 08:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dieetpillen vergroten kans op lesbisch kind

Bron: De Telegraaf (restricted editie)

Uit onderzoek van de Amerikaanse universiteit van Noord-Dakota is gebleken dat zwangere vrouwen die dieetpillen slikken, een grotere kans hebben om lesbische dochters te krijgen dan vrouwen die niet dergelijke pillen tot zich nemen.

Volgens de onderzoekers bleek uit ondervragingen onder ruim 5.000 moeders van homoseksuele kinderen, dat moeders die dieetpillen slikten tijdens de zwangerschap tot acht keer meer kans hebben op het krijgen van een lesbische dochter.

De uitkomsten zouden te verklaren zijn doordat dieetpillen effect hebben op de chemie van de hersenen.

Bron: Fok.nl 07/12/04


:haha: :moe:

David
08-12-04, 11:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
universiteit van Noord-Dakota



:cheefbek:

~Panthera~
08-12-04, 11:18
Geplaatst door David
:cheefbek:
-----------

Suikerbietenstaat. :nerveus:

David
08-12-04, 11:21
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Suikerbietenstaat. :nerveus:


Vol dunne moeders met pottige dochters.

~Panthera~
08-12-04, 11:28
Geplaatst door David
Vol dunne moeders met pottige dochters.
-------------

Komt allemaal door die pokke bieten. :moe:

David
08-12-04, 11:34
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Komt allemaal door die pokke bieten. :moe:


Precies. Moddervet worden ze daar van al die suiker, en dan moeten ze aan de dieetpillen (tijdens de zwangerschap, uiteraard) en dan, nou, dan, dan, zie je wel wat er van komt. Lesbische dochters met een state of mind. Oh. Wel 5.000! En da's nie best, wat ik je brom.

~Panthera~
08-12-04, 11:46
Geplaatst door David
Precies. Moddervet worden ze daar van al die suiker, en dan moeten ze aan de dieetpillen (tijdens de zwangerschap, uiteraard) en dan, nou, dan, dan, zie je wel wat er van komt. Lesbische dochters met een state of mind. Oh. Wel 5.000! En da's nie best, wat ik je brom.
---------------

Hele kuddes galoperen er door de suikerbieten. :D

David
08-12-04, 11:52
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Hele kuddes galoperen er door de suikerbieten. :D



Een soort Jurassic Park idee, maar dan met van die logge, lompe dikes-on-bikes wijven. Hele bietenvelden vertrapt.

~Panthera~
08-12-04, 11:54
Geplaatst door David
Een soort Jurassic Park idee, maar dan met van die logge, lompe dikes-on-bikes wijven. Hele bietenvelden vertrapt.
---------------------

http://www.cosgan.net/images/midi/froehlich/k010.gif <------- something like this ? :schok:

David
08-12-04, 11:58
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------

http://www.cosgan.net/images/midi/froehlich/k010.gif <------- something like this ? :schok:


Ja, maar dan met een tuinbroek, zwart leren jack en kort stikkel-haar. En bozer, agressiever. Natuurlijk omdat ze woedend zijn op hun pillenslikkende, zwangere, lijnende onnozele hetero-moedertjes. Of, door hun mind-state, iets onverklaarbaars hebben tegen suikerbieten.

~Panthera~
08-12-04, 12:06
Geplaatst door David
Ja, maar dan met een tuinbroek, zwart leren jack en kort stikkel-haar. En bozer, agressiever. Natuurlijk omdat ze woedend zijn op hun pillenslikkende, zwangere, lijnende onnozele hetero-moedertjes. Of, door hun mind-state, iets onverklaarbaars hebben tegen suikerbieten.
--------

Dat laatste geef ik ze volkomen gelijk in, je zal er maar wonen. :moe:
Overal rode bieten, van de kleur alleen al wordt je behoorlijk aggressief. http://www.cosgan.net/images/midi/boese/k015.gif

David
08-12-04, 12:14
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Dat laatste geef ik ze volkomen gelijk in, je zal er maar wonen. :moe:
Overal rode bieten, van de kleur alleen al wordt je behoorlijk aggressief. http://www.cosgan.net/images/midi/boese/k015.gif


Mooi rood is niet lelijk, maar dat geldt niet voor bieten. Walgelijk.

~Panthera~
08-12-04, 12:17
Geplaatst door David
Mooi rood is niet lelijk, maar dat geldt niet voor bieten. Walgelijk.
----------------------------

Het zijn gewoon vieze kleiklompen. :moe:
Vind je het gek dat je er aggressief van wordt ? :wtf:

David
08-12-04, 12:20
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------

Het zijn gewoon vieze kleiklompen. :moe:
Vind je het gek dat je er aggressief van wordt ? :wtf:


En die Amerikaanse potten hebben toch al zo'n kort lontje.

~Panthera~
08-12-04, 12:25
Geplaatst door David
En die Amerikaanse potten hebben toch al zo'n kort lontje.
-------------

O ja ? :schok:

Vertel. :D

David
08-12-04, 12:28
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

O ja ? :schok:

Vertel. :D


Heb je die film "Monster" niet gezien?

~Panthera~
08-12-04, 12:29
Geplaatst door David
Heb je die film "Monster" niet gezien?
--------

Yep. :D
Ze speelde het het heel goed.

David
08-12-04, 12:35
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Yep. :D
Ze speelde het het heel goed.


Spelen? Hoezo, spelen? Was dat geen documentaire dan?

~Panthera~
08-12-04, 12:38
Geplaatst door David
Spelen? Hoezo, spelen? Was dat geen documentaire dan?
-------

Nope, de film "Monster" was alleen wel gebaseerd op waargebeurde feiten.

David
08-12-04, 12:47
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Nope, de film "Monster" was alleen wel gebaseerd op waargebeurde feiten.


Joh. En ik maar denken dat het een documentaire was over Charlize Theron die plotseling doorsloeg, haar make-up kwijt was, lelijk werd, de hoer ging spelen, iets met Chrisitna Ricci kreeg en aan het moorden sloeg.

~Panthera~
08-12-04, 12:49
Geplaatst door David
Joh. En ik maar denken dat het een documentaire was over Charlize Theron die plotseling doorsloeg, haar make-up kwijt was, lelijk werd, de hoer ging spelen, iets met Chrisitna Ricci kreeg en aan het moorden sloeg.
--------------------

:haha:
We hebben het hier toch wel over dezelfde film he ? :wow:
Maar inderdaad, ze ging behoorlijk on the rampage.
7 stuks geloof ik he?

David
08-12-04, 12:51
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

:haha:
We hebben het hier toch wel over dezelfde film he ? :wow:
Maar inderdaad, ze ging behoorlijk on the rampage.
7 stuks geloof ik he?


Zoiets ja. Het was een pittig wijfie.

~Panthera~
08-12-04, 12:53
Geplaatst door David
Zoiets ja. Het was een pittig wijfie.
-------

Dat kun je wel stellen, ja.

David
08-12-04, 12:54
Geplaatst door ~Panthera~
-------

Dat kun je wel stellen, ja.


en dat allemaal omdat haar moer aan de dieetpillen ging.

~Panthera~
08-12-04, 12:57
Geplaatst door David
en dat allemaal omdat haar moer aan de dieetpillen ging.
---------------

Ja, en omdat ze aggressief werdt van die bieten. :moe:
Dus Dakota is ten zeerste af te raden.

David
08-12-04, 13:09
Geplaatst door ~Panthera~
[BDus Dakota is ten zeerste af te raden. [/B]


Noord én Zuid.

Dutchguy
08-12-04, 13:10
Dat onderzoek werd vast meegefinanceerd door de Universiteit van Harderwijk. :D

~Panthera~
08-12-04, 13:11
Geplaatst door David
Noord én Zuid.
---------------

Dat was een leuke serie. :duim:

David
08-12-04, 13:11
Geplaatst door Dutchguy
Dat onderzoek werd vast meegefinanceerd door de Universiteit van Harderwijk. :D


Wonen daar ook van die agressieve potten?

Dutchguy
08-12-04, 13:15
Geplaatst door David
Wonen daar ook van die agressieve potten?

Echte dijkpotten zijn het die de dijken ophogen met van die zware stenen die ze met hun tanden breken.

David
08-12-04, 13:17
Geplaatst door Dutchguy
Echte dijkpotten zijn het die de dijken ophogen met van die zware stenen die ze met hun tanden breken.

Van die wijven waarmee je wel een oorlogje kunt winnen. Ik mag dat wel.

Dutchguy
08-12-04, 13:19
Geplaatst door David
Van die wijven waarmee je wel een oorlogje kunt winnen. Ik mag dat wel.

Zekers, kan persoonlijk prima met lesbo's overweg.

mark61
08-12-04, 15:28
Als dat een beetje doorzet met die zwaarlijvige allo's kan je je voorbereiden op een golf lesboMaroks en - Turks. :zegniets:

David
08-12-04, 15:33
Geplaatst door mark61
Als dat een beetje doorzet met die zwaarlijvige allo's kan je je voorbereiden op een golf lesboMaroks en - Turks. :zegniets:


Lijkt me een prima ontwikkeling.

mark61
08-12-04, 15:37
Geplaatst door David
Lijkt me een prima ontwikkeling.

Mij ook. Wel even schrikken voor sommigen. Is trouwens waargenomen onder creolen destijds. Zonder pillen, ikzweerje.

David
08-12-04, 16:00
Geplaatst door mark61
Mij ook. Wel even schrikken voor sommigen. Is trouwens waargenomen onder creolen destijds. Zonder pillen, ikzweerje.


Vertel!

mark61
08-12-04, 16:09
Geplaatst door David
Vertel!

De eerste emancipatiegolf waar binnenvallende Suri's in terecht kwamen leverde nog al wat lesbo's op. Gestaalde kaders.

taouanza
08-12-04, 16:16
Dieetpillen tijdens de zwangerschap?:schok:

~Panthera~
08-12-04, 16:17
Geplaatst door taouanza
Dieetpillen tijdens de zwangerschap?:schok:
---------

Slikken ze blijkbaar in Dakota.
Hier slikt men nog niet eens een asperine, als het niet nodig is. :rolleyes:

David
08-12-04, 16:24
Geplaatst door taouanza
Dieetpillen tijdens de zwangerschap?:schok:


Precies! Zeer merkwaardig.

taouanza
08-12-04, 16:27
Geplaatst door David
Precies! Zeer merkwaardig.

vind het gewoon ziek!

David
08-12-04, 16:32
Geplaatst door taouanza
vind het gewoon ziek!


Of gewoon onzin. Een onderzoek onder 5000 vrouwen die amfetamine slikken tijdens de zwangerschap, en dan komt er uit dat ze acht keer zoveel kans hebben op een pottig kind. Lijkt me onbelangrijk. Ik zou zeggen: mevrouw, hou daar onmiddellijk mee op, u heeft heel veel kans op een beschadigd kind. Flutonderzoek.

taouanza
08-12-04, 16:33
Geplaatst door David
Of gewoon onzin. Een onderzoek onder 5000 vrouwen die amfetamine slikken tijdens de zwangerschap, en dan komt er uit dat ze acht keer zoveel kans hebben op een pottig kind. Lijkt me onbelangrijk. Ik zou zeggen: mevrouw, hou daar onmiddellijk mee op, u heeft heel veel kans op een beschadigd kind. Flutonderzoek.

Precies!
Flutonderzoek over flutmoeders.

David
08-12-04, 16:36
Geplaatst door taouanza
Precies!
Flutonderzoek over flutmoeders.


Wel hele slanke flutmoeders!
"Meid, ik ben in de achtste maand nog vier kilo afgevallen." :haha:

taouanza
08-12-04, 16:54
Geplaatst door David
Wel hele slanke flutmoeders!
"Meid, ik ben in de achtste maand nog vier kilo afgevallen." :haha:

Meid geweldig ik ben jaloers op je prioriteiten!:loens:

contradictio
08-12-04, 16:58
Zou het dan toch ooit nog worden bewezen dat het gewoon een kwestie is van een lichamelijke afwijking/ziekte t.g.v. gestoorde neurotransmissie en dat het met de juiste medicijnen te verhelpen is.. :p
Nu nog een onderzoekje bij de bruinstampertjes :traan2:

David
08-12-04, 17:01
Geplaatst door contradictio
Zou het dan toch ooit nog worden bewezen dat het gewoon een kwestie is van een lichamelijke afwijking/ziekte t.g.v. gestoorde neurotransmissie en dat het met de juiste medicijnen te verhelpen is.. :p
Nu nog een onderzoekje bij de bruinstampertjes :traan2:


Aspirientje nodig?

mark61
08-12-04, 17:02
Geplaatst door David
Aspirientje nodig?

Dat lijkt me niet genoeg. Om de chemische balans in de hersenen te herstellen. Als die er ooit was.

David
08-12-04, 17:05
Geplaatst door mark61
Dat lijkt me niet genoeg. Om de chemische balans in de hersenen te herstellen. Als die er ooit was.


Het arme kind.

contradictio
08-12-04, 17:08
Geplaatst door mark61
Dat lijkt me niet genoeg. Om de chemische balans in de hersenen te herstellen. Als die er ooit was.

Aspirine passeert de Bloed-hersen-barriere niet eens laat staan dat het iets aan een neurohormonale disbalans zou doen... Je moet wel verstand hebben van zaken om "ze" te kunnen genezen... :stout:

David
08-12-04, 17:10
Geplaatst door contradictio
Aspirine passeert de Bloed-hersen-barriere niet eens laat staan dat het iets aan een neurohormonale disbalans zou doen... Je moet wel verstand hebben van zaken om "ze" te kunnen genezen... :stout:


Zo zie je maar dat je ook met dure woorden onzin uit kunt kramen. Het is weer een leerzame dag op de forums van maroc.nl! :rolleyes:

contradictio
08-12-04, 17:15
Geplaatst door David
Zo zie je maar dat je ook met dure woorden onzin uit kunt kramen. Het is weer een leerzame dag op de forums van maroc.nl! :rolleyes:

je kunt ook gewoon lief vragen of ik het wil uitleggen hoor.. of ga Googellen... pas dan kun je mijn info op waarde schatten denk ik zo...
Of neem een worteltje, is goed voor de ogen verveeld

mark61
08-12-04, 17:17
Geplaatst door contradictio
Aspirine passeert de Bloed-hersen-barriere niet eens laat staan dat het iets aan een neurohormonale disbalans zou doen... Je moet wel verstand hebben van zaken om "ze" te kunnen genezen... :stout:

We waren hier jou aan het genezen.

contradictio
08-12-04, 17:18
Geplaatst door mark61
We waren hier jou aan het genezen.

da's wel lief van u dat ge me probeert te genezen.. ik sta er wel voor open itt "ze".... Ik besef dat ik ziek ben en dat is de eerste stap. toch? alleen Aspirine zal niet werken (op de hersenen) vrees ik..

Eke
08-12-04, 17:33
Geplaatst door David
Of gewoon onzin. Een onderzoek onder 5000 vrouwen die amfetamine slikken tijdens de zwangerschap, en dan komt er uit dat ze acht keer zoveel kans hebben op een pottig kind. Lijkt me onbelangrijk. Ik zou zeggen: mevrouw, hou daar onmiddellijk mee op, u heeft heel veel kans op een beschadigd kind. Flutonderzoek.

Ik zie de belangrijkheid in dat onderzoek in het feit dat homosexualiteit inderdaad bij de meesten niet een jasje is wat je aan of uittrekt (wat vroeger gedacht werd: "dat idee halen we wel even uit het homo-hoofd")maar dat er door (bio)chemische stoffen invloed op de geaardheid kan worden uitgeoefend.In een vroegere uitzending (van Discovery Chanel ?)kwam al naar voren dat er bepaalde hersenprocessen (en ook bepaalde structuren in de hersenen) anders waren bij homosexuelen . Let op: niet gek, maar anders.Aangeboren. Eke

Blade20
08-12-04, 17:51
"TJAKKA!! Twee vliegen in een klap!" denkt nu een wetenschapper met sterke Christenlijk overtuiging.

Niet alleen valt hij de homoseksuelen aan maar hij doet ook nog eens af met het gruwelijke en satanische schoonheidsideaal wat er volgens hem heerst in het immer Christenlijk wordende US of A.

Nee, dit bericht is natuurlijk onzin. Homoseksualiteit is geen chemische storing in de hersenen maar is voortuitbepaald door de genen en is net zo natuurlijk (maar komt minder voor) als hetroseksualiteit. Goed, de wetenschapper(s) wisten dus al niet waar homoseksualiteit vanaf komt dit roept dus de vraag op of we de rest van hunj onderzoek moeten geloven. Nee, aangezien ze een fout maken in hun conclusie is het op zijn minst bedenkelijk of dit onderzoek wel open is uitgevoerd.

Ik denk dat dit onderzoek kan worden weggeschoven bij die andere US of A fabels van de Amerikaanse kerk zoals bijvoorbeeld die onzin over dat het gezond is om maagd te blijven in je tienerjaren wat ze daar verkondigen. Ze zijn er inmiddels bijna net zo erg als in Afrika met hun "AIDS verspreiding door condooms"-mythe. Maar dit is natuur slechts mijn mening van de VS of iig hun religieuze instelling de laatste tijd.

/Overigens nog een puntje van kritiek, homoseksualiteit wordt pas kenbaar bij de puberteitingang. Hebben de heren onderzoekers meer als 12 jaar lang gedaan over dit onderzoek? Lijkt me een beetje sterk, vooral aangezien de markt voor van die

contradictio
08-12-04, 17:53
Geplaatst door Blade20
"TJAKKA!! Twee vliegen in een klap!" denkt nu een wetenschapper met sterke Christenlijk overtuiging.

Niet alleen valt hij de homoseksuelen aan maar hij doet ook nog eens af met het gruwelijke en satanische schoonheidsideaal wat er volgens hem heerst in het immer Christenlijk wordende US of A.

Nee, dit bericht is natuurlijk onzin. Homoseksualiteit is geen chemische storing in de hersenen maar is voortuitbepaald door de genen en is net zo natuurlijk (maar komt minder voor) als hetroseksualiteit. Goed, de wetenschapper(s) wisten dus al niet waar homoseksualiteit vanaf komt dit roept dus de vraag op of we de rest van hunj onderzoek moeten geloven. Nee, aangezien ze een fout maken in hun conclusie is het op zijn minst bedenkelijk of dit onderzoek wel open is uitgevoerd.

Ik denk dat dit onderzoek kan worden weggeschoven bij die andere US of A fabels van de Amerikaanse kerk zoals bijvoorbeeld die onzin over dat het gezond is om maagd te blijven in je tienerjaren wat ze daar verkondigen. Ze zijn er inmiddels bijna net zo erg als in Afrika met hun "AIDS verspreiding door condooms"-mythe. Maar dit is natuur slechts mijn mening van de VS of iig hun religieuze instelling de laatste tijd.

zo te zien ben jij verlicht.....

@ eke
depressie, schizofrenie etc heeft ook te maken verstoorde hersenprocessen en toch zien we dat wel als (te behandelen) ziekte..

Blade20
08-12-04, 17:58
Geplaatst door contradictio
zo te zien ben jij verlicht.....

@ eke
depressie, schizofrenie etc heeft ook te maken verstoorde hersenprocessen en toch zien we dat wel al (te behandelen) ziekte..

Ik ben fanatiek anti-religie verklaringen. Dit onderzoek ruikt al van veraf naar onderzoek waarbij vooraf al de conclusie is geschreven. De wereld staat er bol van, het voordeel van wetenschap is dat je het constant kunt natrekken en bij een foute conclusie dit direct kunt corrigeren.

Dus dit is weer zo'n fabeltje wat nu al dubieus is en over tien a twintig jaar met recht verworpen kan worden door goede conclusies .(dus wel goed uitgevoerde experimenten)

Daar wordt ook de zwakker plek zichtbaar van de verlichtte mensen, wetenschap duurt redelijk lang voordat het voltooid en bewijsbaar is.
/overigens spreek ik hier niet dieetpillen vrij, medicijnen hebben bijwerkingen, deze lijkt mij doch wel erg vergezocht, zeker gezien de fouten in de conclusie.

Eke
08-12-04, 18:06
Geplaatst door contradictio
zo te zien ben jij verlicht.....

@ eke
depressie, schizofrenie etc heeft ook te maken verstoorde hersenprocessen en toch zien we dat wel als (te behandelen) ziekte..

Hoi Contradictio ! Even over jouw opmerking over de behandelbaarheid van depressies en schizofrenie.
Jammer genoeg weten we er nog te weinig van af en is het niet te genezen bij veel patienten, als het chronisch is geworden.

Wel blijken er (bv.depressie)patienten te zijn die het goed doen op bv. medicijnen die invloed uitoefenen op het serotoninenivo...maar....nu blijkt weer uit de laatste onderzoeken dat serotonine niet de veroorzaker is van de chemische disbalance. Het onderzoek is nog in volle gang.

In ieder geval speelt er ook een genetische aanleg mee.. Eke

contradictio
08-12-04, 18:34
Geplaatst door Eke
Hoi Contradictio ! Even over jouw opmerking over de behandelbaarheid van depressies en schizofrenie.
Jammer genoeg weten we er nog te weinig van af en is het niet te genezen bij veel patienten, als het chronisch is geworden.

Wel blijken er (bv.depressie)patienten te zijn die het goed doen op bv. medicijnen die invloed uitoefenen op het serotoninenivo...maar....nu blijkt weer uit de laatste onderzoeken dat serotonine niet de veroorzaker is van de chemische disbalance. Het onderzoek is nog in volle gang.

In ieder geval speelt er ook een genetische aanleg mee.. Eke

da's waar :)

Wide-O
08-12-04, 19:53
Het is weer een leerzame dag op de forums van maroc.nl!


Jaja, we blijven "bijleren". Of we daar blij mee zijn is een tweede natuurlijk.

Nou David, je hoort het. 't Is een ziekte. Een afwijking. Vies ! In je mand ! In De Vuur !

Enfin, je ziet dus dat dit soort denken "universeel" blijkt te zijn :droef:

Grrr... ik krijg er acute buikSARS van. Ga maar even Black Adder kijken...

Eke
08-12-04, 20:19
Geplaatst door Wide-O
Jaja, we blijven "bijleren". Of we daar blij mee zijn is een tweede natuurlijk.

Nou David, je hoort het. 't Is een ziekte. Een afwijking. Vies ! In je mand ! In De Vuur !



Hey Wide-O, waar leid jij van af dat homosexualiteit een ziekte is ? Eke

Dutchguy
08-12-04, 20:22
Geplaatst door contradictio
zo te zien ben jij verlicht.....

@ eke
depressie, schizofrenie etc heeft ook te maken verstoorde hersenprocessen en toch zien we dat wel als (te behandelen) ziekte..

Bij depressie en schizofrenie lijdt degene die hieraan onderhevig is aan de betreffende aandoening. Homosexuelen leiden niet aan homosexualiteit. Bepaalde bekrompen hetero's lijden aan het gegeven dat er iets bestaat als homosexualiteit, kunnen daar niet mee leven. Ik pleit ervoor dat deze lijdende heterofielen hiervoor behandeld worden. Mag van mij best in het ziekenfonds.

Wide-O
08-12-04, 20:27
Eke, sarcasme/cynisme is een tweesnijdend zwaard merk ik. Ik vind het, voor alle duidelijkheid, helemaal geen ziekte. Noch iets "ergs". Noch "abnormaal". Noch "minderwaardig".

Sorry voor de onduidelijkheid.

Eke
08-12-04, 20:32
Geplaatst door Wide-O
, helemaal geen ziekte. Noch iets "ergs". Noch "abnormaal". Noch "minderwaardig".

Mee eens, Eke

contradictio
08-12-04, 20:58
Geplaatst door Dutchguy
Bij depressie en schizofrenie lijdt degene die hieraan onderhevig is aan de betreffende aandoening. Homosexuelen leiden niet aan homosexualiteit. Bepaalde bekrompen hetero's lijden aan het gegeven dat er iets bestaat als homosexualiteit, kunnen daar niet mee leven. Ik pleit ervoor dat deze lijdende heterofielen hiervoor behandeld worden. Mag van mij best in het ziekenfonds.


er zijn ook heel veel depressieven, schizofrenenen die op zichzelf er niet zozeer onder lijden maar wel behandeld worden omdat de maatschappij er onder lijdt danwel vindt dat ze behandeld moeten worden (bv omdat ze anders niet goed meedraaien in het arbeidsproces, omdat famillie het zo niet landger kan volhouden etc etc...)

Eke
08-12-04, 21:07
Geplaatst door contradictio
er zijn ook heel veel depressieven, schizofrenenen die op zichzelf er niet zozeer onder lijden

Lieverd, 1 op de 10 langdurig depressieven pleegt zelfmoord.Niet uit hobby hoor !

En bij schizofrenie kom je af en toe in psychoses...ieeeeekh..niet te harden voor een mens.

En dan te bedenken dat de medicijnen lang niet altijd helpen...Eke

Dutchguy
08-12-04, 21:39
Geplaatst door contradictio
er zijn ook heel veel depressieven, schizofrenenen die op zichzelf er niet zozeer onder lijden maar wel behandeld worden omdat de maatschappij er onder lijdt danwel vindt dat ze behandeld moeten worden (bv omdat ze anders niet goed meedraaien in het arbeidsproces, omdat famillie het zo niet landger kan volhouden etc etc...)

Onzin, probeer iemand maar eens tegen zijn zin op te laten nemen. Practisch ondoenlijk.

Maar in welke zin 'lijdt' de maatschappij volgens jou onder homosexualiteit?

contradictio
09-12-04, 10:51
Geplaatst door Dutchguy
Onzin, probeer iemand maar eens tegen zijn zin op te laten nemen. Practisch ondoenlijk.

Maar in welke zin 'lijdt' de maatschappij volgens jou onder homosexualiteit?

nee, niet tegen hun zin.. maar er wordt wel net zo lang op ze ingepraat door de maatschappij (familie, vrienden, dokters, maatschappelijk werkers etc etc) totdat ze inzien dat ze ziek zijn en ze zich LATEN behandelen...

De maatschappij lijdt onder Homosexuelen omdat:
De toename van seksueel overdraagbare aandoeningen (SOA) van de afgelopen jaren lijkt in 2003 enigszins te zijn gestabiliseerd. De continue toename in het aantal gevallen van syfilis en de epidemie van Lymphogranuloma venereum (LGV) bij homo- en biseksuele mannen duidt echter op toename in onveilig seksueel gedrag . Van alle homomannen met een SOA, was 20% ook al besmet met HIV . Dat blijkt uit de nieuwste cijfers van het RIVM over SOA en HIV.
..............
Deze forse toename van syfilis komt grotendeels op het conto van homo/biseksuele mannen . Genitale wratten zijn de meest voorkomende virale SOA. In 2003 is de resistentie tegen ciprofloxacin bij gonorroe toegenomen tot 9% . In Amsterdam wordt deze resistentie voor het eerst vaker gezien bij homo- en biseksuele mannen dan bij heteroseksuelen.
Seksueel risicogedrag bij homo- en biseksuele mannen lijkt onverminderd hoog , met een reëel risico op verdere verspreiding van SOA en HIV . Om verdere verspreiding te voorkomen is continue alertheid geboden en dient te worden gezocht naar innovatieve methoden voor preventie en interventie.

Bron RIVM.

Dit brengt enorme kosten in de gezondheidszorg met zich mee (louter en alleen omdat deze groep er maar lekker op los wil n.e.u.....zonder rekening te houden met de consekwenties). Bovendien zitten er ook nog eens "van 2 walletjes eters tussen" die verdere verspreiding (via hetero vrouwen) in de hand houden... .
Het morele verval waar zij in het algemeen aan meewerken en manifest wordt gemaakt via de "Gay parade", het adopteren van kinderen door homo paren etc etc hebben we het maar niet over...

@ eke:
Lieverd, 1 op de 10 langdurig depressieven pleegt zelfmoord.Niet uit hobby hoor !

Is dat misschien een direct gevolg van hoe de maatschappij ermee omgaat en vinden daarom in Japan de meeste zelfmoorden plaats...

en die psychose opmerking "niet te harden voor een mens", dat is nu precies de reactie van de OMGEVING. er zijn zat Psychotische mensen die genieten van hun psychose (ze converseren dan met iemand of denken dat ze goddelijke inspiratie krijgen op dat moment etc etc...)

Dutchguy
09-12-04, 11:02
Geplaatst door contradictio
nee, niet tegen hun zin.. maar er wordt wel net zo lang op ze ingepraat door de maatschappij (familie, vrienden, dokters, maatschappelijk werkers etc etc) totdat ze inzien dat ze ziek zijn en ze zich LATEN behandelen...

De maatschappij lijdt onder Homosexuelen omdat:
De toename van seksueel overdraagbare aandoeningen (SOA) van de afgelopen jaren lijkt in 2003 enigszins te zijn gestabiliseerd. De continue toename in het aantal gevallen van syfilis en de epidemie van Lymphogranuloma venereum (LGV) bij homo- en biseksuele mannen duidt echter op toename in onveilig seksueel gedrag . Van alle homomannen met een SOA, was 20% ook al besmet met HIV . Dat blijkt uit de nieuwste cijfers van het RIVM over SOA en HIV.
..............
Deze forse toename van syfilis komt grotendeels op het conto van homo/biseksuele mannen . Genitale wratten zijn de meest voorkomende virale SOA. In 2003 is de resistentie tegen ciprofloxacin bij gonorroe toegenomen tot 9% . In Amsterdam wordt deze resistentie voor het eerst vaker gezien bij homo- en biseksuele mannen dan bij heteroseksuelen.
Seksueel risicogedrag bij homo- en biseksuele mannen lijkt onverminderd hoog , met een reëel risico op verdere verspreiding van SOA en HIV . Om verdere verspreiding te voorkomen is continue alertheid geboden en dient te worden gezocht naar innovatieve methoden voor preventie en interventie.

Bron RIVM.

Dit brengt enorme kosten in de gezondheidszorg met zich mee (louter en alleen omdat deze groep er maar lekker op los wil n.e.u.....zonder rekening te houden met de consekwenties). Bovendien zitten er ook nog eens "van 2 walletjes eters tussen" die verdere verspreiding (via hetero vrouwen) in de hand houden... .
Het morele verval waar zij in het algemeen aan meewerken en manifest wordt gemaakt via de "Gay parade" hebben we het maar niet over...

@ eke:
Lieverd, 1 op de 10 langdurig depressieven pleegt zelfmoord.Niet uit hobby hoor !

Is dat misschien een direct gevolg van hoe de maatschappij ermee omgaat en vinden daarom in Japan de meeste zelfmoorden plaats...

en die psychose opmerking "niet te harden voor een mens", dat is nu precies de reactie van de OMGEVING. er zijn zat Psychotische mensen die genieten van hun psychose (ze converseren dan met iemand of denken dat ze goddelijke inspiratie krijgen op dat moment etc etc...)

Bla bla bla.

Ik zou bij je verzekering vragen of je voor behandeling in aanmerking komt. Lijkt me hard nodig. Sterkte meid.

contradictio
09-12-04, 11:06
Geplaatst door Dutchguy
Bla bla bla.

Ik zou bij je verzekering vragen of je voor behandeling in aanmerking komt. Lijkt me hard nodig. Sterkte meid.


Is dat het enige wat je ertegenin kan inbrengen?.. geeft niet, de realiteit is hard.

Dutchguy
09-12-04, 11:10
Geplaatst door contradictio
Is dat het enige wat je ertegenin kan inbrengen?.. geeft niet, de realiteit is hard.

De plaat voor je kop is hard.

Als je over het 'morele verval' begint stop ik met discussieren, dat soort discussies heb ik nu al duizenden keren gehad en het komt steeds op hetzelfde neer, de onverdraagzaamheid van gelovigen. Daar zit het probleem en dat verdient dus aandacht, niet homosexualiteit an sich. Pure discriminatie op religieuze leest geschoeid en dan zelf klagen over discriminatie. Ben ik ondertussen iets te veel tegengekomen.

David
09-12-04, 11:12
Geplaatst door Dutchguy
De plaat voor je kop is hard.

Als je over het 'morele verval' begint stop ik met discussieren, dat soort discussies heb ik nu al duizenden keren gehad en het komt steeds op hetzelfde neer, de onverdraagzaamheid van gelovigen. Daar zit het probleem en dat verdient dus aandacht, niet homosexualiteit an sich. Pure discriminatie op religieuze leest geschoeid en dan zelf klagen over discriminatie. Ben ik ondertussen iets te veel tegengekomen.



Dutch, lieverd, laat die ontspoorde kwezel toch zwetsen. Wordt ze gelukkig van. Vermoei je er niet mee, heeft toch geen zin.


Hoe is het verders met u?

Dutchguy
09-12-04, 19:32
Geplaatst door David
Dutch, lieverd, laat die ontspoorde kwezel toch zwetsen. Wordt ze gelukkig van. Vermoei je er niet mee, heeft toch geen zin.


Hoe is het verders met u?

Hoi Daaf liefie, alles goed hoor met jou ook? En je hebt gelijk hoor, als kwezels willen zwetsen doen ze het maar. Ben die discussies ook al moe.

contradictio
10-12-04, 14:01
goh, jullie zijn wel erg snel moe... op het sexuele vlak ook zo snel? aha vandaar, zal wel iets met natuurlijke selectie te maken hebben........ :D

Zwarte Schaap
10-12-04, 14:15
Geplaatst door Wide-O
Eke, sarcasme/cynisme is een tweesnijdend zwaard merk ik. Ik vind het, voor alle duidelijkheid, helemaal geen ziekte. Noch iets "ergs". Noch "abnormaal". Noch "minderwaardig".

Sorry voor de onduidelijkheid.

Homosexualiteit bij mannen is een afwijking waar sexueel-technisch (gezien) een éénbaansuitgang (rioolbuis) als ingang wordt gebruikt.

Dutchguy
10-12-04, 14:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Homosexualiteit bij mannen is een afwijking waar sexueel-technisch (gezien) een éénbaansuitgang (rioolbuis) als ingang wordt gebruikt.

Wie zegt dat het een eenbaansuitgang is. Wie zegt dat alle homo's daar gebruik van maken? Wie zegt dat hetro's dat niet doen? Zomaar wat vragen.
Bovendien is moslim zijn ook een 'afwijking'. De meerderheid van de bevolking is nl. geen moslim. Nou en?

Zwarte Schaap
10-12-04, 14:46
Geplaatst door Dutchguy
Wie zegt dat het een eenbaansuitgang is. Wie zegt dat alle homo's daar gebruik van maken? Wie zegt dat hetro's dat niet doen? Zomaar wat vragen.
Bovendien is moslim zijn ook een 'afwijking'. De meerderheid van de bevolking is nl. geen moslim. Nou en?

Tralalalala..........

Dutchguy
10-12-04, 14:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tralalalala..........

Da's nou het meest zinnige wat ik je sinds lange tijd heb horen zeggen. :duim:

Zwarte Schaap
10-12-04, 15:00
Geplaatst door Dutchguy
Da's nou het meest zinnige wat ik je sinds lange tijd heb horen zeggen. :duim:

Ik heb geen zin om het je moeilijk te maken.

mohammed78
10-12-04, 15:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dieetpillen vergroten kans op lesbisch kind

Bron: De Telegraaf (restricted editie)

Uit onderzoek van de Amerikaanse universiteit van Noord-Dakota is gebleken dat zwangere vrouwen die dieetpillen slikken, een grotere kans hebben om lesbische dochters te krijgen dan vrouwen die niet dergelijke pillen tot zich nemen.

Volgens de onderzoekers bleek uit ondervragingen onder ruim 5.000 moeders van homoseksuele kinderen, dat moeders die dieetpillen slikten tijdens de zwangerschap tot acht keer meer kans hebben op het krijgen van een lesbische dochter.

De uitkomsten zouden te verklaren zijn doordat dieetpillen effect hebben op de chemie van de hersenen.

Bron: Fok.nl 07/12/04

Dat de manen in de dorp van profeet LOET (vzm) homo`s waren, lag een gedeelte aan dieetpillen.
wat een onzin.

Dutchguy
10-12-04, 15:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb geen zin om het je moeilijk te maken.

yadda yadda yadda ! :lole:

Umarvlie
10-12-04, 15:25
Geplaatst door mohammed78
Dat de manen in de dorp van profeet LOET (vzm) homo`s waren, lag een gedeelte aan dieetpillen.
wat een onzin.

Helemaal mee eens .. ik weet zeker dat het laxeerpillen waren :hihi:

~Panthera~
10-12-04, 15:39
Geplaatst door Umarvlie
Helemaal mee eens .. ik weet zeker dat het laxeerpillen waren :hihi:
--------

Je zou trouwens ook de hetero-mannen de kost moeten geven die het ook lekker vinden. :corcky:
Zeker ook allemaal laxeerpillen gehad?

Umarvlie
10-12-04, 15:42
Geplaatst door ~Panthera~
--------

Je zou trouwens ook de hetero-mannen de kost moeten geven die het ook lekker vinden. :corcky:

eh? :confused: wat vinden die lekker dan?



Zeker ook allemaal laxeerpillen gehad?

anders zeker toch zetpillen hoor ... :fuckit:

mark61
10-12-04, 15:44
Geplaatst door ~Panthera~
Je zou trouwens ook de hetero-mannen de kost moeten geven die het ook lekker vinden. :corcky:

Hmm. En vrouwen?

Jij was toch op zoek naar ...?

~Panthera~
10-12-04, 15:46
Geplaatst door mark61
Hmm. En vrouwen?

Jij was toch op zoek naar ...?
---------

IK ?? een harem. :D

mark61
10-12-04, 15:48
Geplaatst door ~Panthera~
---------

IK ?? een harem. :D

Is je virtuele harem plus gevulde schrank niet genoeg dan?

~Panthera~
10-12-04, 15:49
Geplaatst door mark61
Is je virtuele harem plus gevulde schrank niet genoeg dan?
--------------------

Wanneer is genoeg, genoeg dan ?? :hihi:

Wide-O
10-12-04, 18:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Homosexualiteit bij mannen is een afwijking waar sexueel-technisch (gezien) een éénbaansuitgang (rioolbuis) als ingang wordt gebruikt.

Afwijking... als je heterosexualiteit als enige norm neemt, dan is het een afwijking.

Als je de "natuur" als norm stelt: homosexualiteit is vastgesteld bij vele diersoorten, en is dan weer geen afwijking. Tenminste, bij die diersoorten waar er maar 2 sexen zijn, bij de rest wordt het allemaal wat moeilijker :melig2:

Als je de sociobiologie als uitgangspunt neemt, dan krijgt het zelfs een zéér aannemelijke - hoewel gedurfde - plaats in het voorplanten van de genen. (altruisme)

Als de je Koran of bijbel als uitgangspunt neemt, dan is het een verwerpelijke afwijking.

Wat het bij de oude Grieken al of niet betekende kunnen we beter aan Ton vragen denk ik.

Wij hebben in deze andere uitgangspunten, dus het enige wat we kunnen doen is "agree to disagree".

Die rioolbuis... zoals al gezegd wil ik de hetero's niet de kost geven die ook wel eens loodgietertechnisch afwijken :hihi: Niet dat dat verder iets bewijst overigens.

Wij hebben het geluk dat wij geen cloaca hebben, en dus een keuze kunnen maken in deze. Verder is terecht opgemerkt dat niet alle homo's zich van deze techniek bedienen. Integendeel zelfs, ik zou de studie moeten opzoeken, maar een groter deel doet dit niet eerder dan wel. Als D. terug is van de Seychellen kan ie daar wellicht meer over zeggen - mocht ie dat al willen. Maar er stond me iets van bij dat veeleer "het blazen der tuba" op het repertoire stond.

Ik ben zelf geen homo, maar een brave tuttige hetero. Een monogame nog wel :slapen: Ik heb wel al heel mijn leven een paar homo vrienden gehad, en op de uni waren hun fuiven vaak de leukste (vraag me niet waarom). En voor je denkt dat dat pure Sodom enzo was: nee hoor, ging er allemaal erg beschaafd aan toe, met veel humor ook. Er werd niet eens openlijk gekust en zo, dat vonden ze toen minderwaardig en typisch voor barbaarse heteros :D

Daarnaast kun je je natuurlijk ook afvragen of je de herenliefde puur wil afdoen als een technisch-sexueel verhaal. In de literatuur en andere kunsten bestaan er subculturen waar prachtige dingen verwezenlijkt zijn en nog steeds worden. Ook (hetero) vrouwen houden erg vaak van homo's, omdat ze zich niet steeds hoeven afvragen "jaja, vond ie mijn zin leuk of was it because of my tits". Hetero kerels zijn vaak nogal onhandig op dat gebied, en breincellen bevinden zich nu eenmaal niet in das Piemel. Doorgaans (generalisatie) kunnen homo's zich wat meer inleven in "de vrouw".

Verder zijn er duizenden schakeringen, denk maar aan Gerrit Komrij die zelf homosexueel zijnde, schamperde tegen de "nichten met een tekkel aan een touwtje". Verder zijn veel van mijn favoriete schrijvers "nichten".

Tenslotte zijn ze in elk intolerant tijdperk vanzelfsprekend de pineut, en ik haat onrechtvaardigheid.

Vandaar mijn uitspraak dus, maar "tralalalala" is fijn hoor, even goeie vrienden ;)

Wide-O
10-12-04, 18:11
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Wanneer is genoeg, genoeg dan ?? :hihi:

In der Beschrankung zeigt sich den Meister :p

Dutchguy
10-12-04, 18:44
Geplaatst door Wide-O
Afwijking... als je heterosexualiteit als enige norm neemt, dan is het een afwijking.

Als je de "natuur" als norm stelt: homosexualiteit is vastgesteld bij vele diersoorten, en is dan weer geen afwijking. Tenminste, bij die diersoorten waar er maar 2 sexen zijn, bij de rest wordt het allemaal wat moeilijker :melig2:

Als je de sociobiologie als uitgangspunt neemt, dan krijgt het zelfs een zéér aannemelijke - hoewel gedurfde - plaats in het voorplanten van de genen. (altruisme)

Als de je Koran of bijbel als uitgangspunt neemt, dan is het een verwerpelijke afwijking.

Wat het bij de oude Grieken al of niet betekende kunnen we beter aan Ton vragen denk ik.

Wij hebben in deze andere uitgangspunten, dus het enige wat we kunnen doen is "agree to disagree".

Die rioolbuis... zoals al gezegd wil ik de hetero's niet de kost geven die ook wel eens loodgietertechnisch afwijken :hihi: Niet dat dat verder iets bewijst overigens.

Wij hebben het geluk dat wij geen cloaca hebben, en dus een keuze kunnen maken in deze. Verder is terecht opgemerkt dat niet alle homo's zich van deze techniek bedienen. Integendeel zelfs, ik zou de studie moeten opzoeken, maar een groter deel doet dit niet eerder dan wel. Als D. terug is van de Seychellen kan ie daar wellicht meer over zeggen - mocht ie dat al willen. Maar er stond me iets van bij dat veeleer "het blazen der tuba" op het repertoire stond.

Ik ben zelf geen homo, maar een brave tuttige hetero. Een monogame nog wel :slapen: Ik heb wel al heel mijn leven een paar homo vrienden gehad, en op de uni waren hun fuiven vaak de leukste (vraag me niet waarom). En voor je denkt dat dat pure Sodom enzo was: nee hoor, ging er allemaal erg beschaafd aan toe, met veel humor ook. Er werd niet eens openlijk gekust en zo, dat vonden ze toen minderwaardig en typisch voor barbaarse heteros :D

Daarnaast kun je je natuurlijk ook afvragen of je de herenliefde puur wil afdoen als een technisch-sexueel verhaal. In de literatuur en andere kunsten bestaan er subculturen waar prachtige dingen verwezenlijkt zijn en nog steeds worden. Ook (hetero) vrouwen houden erg vaak van homo's, omdat ze zich niet steeds hoeven afvragen "jaja, vond ie mijn zin leuk of was it because of my tits". Hetero kerels zijn vaak nogal onhandig op dat gebied, en breincellen bevinden zich nu eenmaal niet in das Piemel. Doorgaans (generalisatie) kunnen homo's zich wat meer inleven in "de vrouw".

Verder zijn er duizenden schakeringen, denk maar aan Gerrit Komrij die zelf homosexueel zijnde, schamperde tegen de "nichten met een tekkel aan een touwtje". Verder zijn veel van mijn favoriete schrijvers "nichten".

Tenslotte zijn ze in elk intolerant tijdperk vanzelfsprekend de pineut, en ik haat onrechtvaardigheid.

Vandaar mijn uitspraak dus, maar "tralalalala" is fijn hoor, even goeie vrienden ;)

Meesterlijk stukje, mijn complimenten!

Zwarte Schaap
10-12-04, 18:58
Geplaatst door Wide-O
Afwijking... als je heterosexualiteit als enige norm neemt, dan is het een afwijking.

Als je de "natuur" als norm stelt: homosexualiteit is vastgesteld bij vele diersoorten, en is dan weer geen afwijking. Tenminste, bij die diersoorten waar er maar 2 sexen zijn, bij de rest wordt het allemaal wat moeilijker :melig2:

Als je de sociobiologie als uitgangspunt neemt, dan krijgt het zelfs een zéér aannemelijke - hoewel gedurfde - plaats in het voorplanten van de genen. (altruisme)

Als de je Koran of bijbel als uitgangspunt neemt, dan is het een verwerpelijke afwijking.

Wat het bij de oude Grieken al of niet betekende kunnen we beter aan Ton vragen denk ik.

Wij hebben in deze andere uitgangspunten, dus het enige wat we kunnen doen is "agree to disagree".

Die rioolbuis... zoals al gezegd wil ik de hetero's niet de kost geven die ook wel eens loodgietertechnisch afwijken :hihi: Niet dat dat verder iets bewijst overigens.

Wij hebben het geluk dat wij geen cloaca hebben, en dus een keuze kunnen maken in deze. Verder is terecht opgemerkt dat niet alle homo's zich van deze techniek bedienen. Integendeel zelfs, ik zou de studie moeten opzoeken, maar een groter deel doet dit niet eerder dan wel. Als D. terug is van de Seychellen kan ie daar wellicht meer over zeggen - mocht ie dat al willen. Maar er stond me iets van bij dat veeleer "het blazen der tuba" op het repertoire stond.

Ik ben zelf geen homo, maar een brave tuttige hetero. Een monogame nog wel :slapen: Ik heb wel al heel mijn leven een paar homo vrienden gehad, en op de uni waren hun fuiven vaak de leukste (vraag me niet waarom). En voor je denkt dat dat pure Sodom enzo was: nee hoor, ging er allemaal erg beschaafd aan toe, met veel humor ook. Er werd niet eens openlijk gekust en zo, dat vonden ze toen minderwaardig en typisch voor barbaarse heteros :D

Daarnaast kun je je natuurlijk ook afvragen of je de herenliefde puur wil afdoen als een technisch-sexueel verhaal. In de literatuur en andere kunsten bestaan er subculturen waar prachtige dingen verwezenlijkt zijn en nog steeds worden. Ook (hetero) vrouwen houden erg vaak van homo's, omdat ze zich niet steeds hoeven afvragen "jaja, vond ie mijn zin leuk of was it because of my tits". Hetero kerels zijn vaak nogal onhandig op dat gebied, en breincellen bevinden zich nu eenmaal niet in das Piemel. Doorgaans (generalisatie) kunnen homo's zich wat meer inleven in "de vrouw".

Verder zijn er duizenden schakeringen, denk maar aan Gerrit Komrij die zelf homosexueel zijnde, schamperde tegen de "nichten met een tekkel aan een touwtje". Verder zijn veel van mijn favoriete schrijvers "nichten".

Tenslotte zijn ze in elk intolerant tijdperk vanzelfsprekend de pineut, en ik haat onrechtvaardigheid.

Vandaar mijn uitspraak dus, maar "tralalalala" is fijn hoor, even goeie vrienden ;)

Ik bekijk het simpel: De bedoeling van de natuur kan nooit zijn homosexualiteit. In die zin is het een afwijking van de natuur.

Eke
10-12-04, 19:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik bekijk het simpel: De bedoeling van de natuur kan nooit zijn homosexualiteit. In die zin is het een afwijking van de natuur.

Zwarte Schaap, hoe zo kan dat nooit de bedoeling zijn van de natuur ?

De homosexuele varieteit van de mens bestaat toch ?

In de vorm van liefde voor hetzelfde geslacht.Er zijn hele trouwe homo-paren. Eke

Zwarte Schaap
10-12-04, 19:22
Geplaatst door Eke
Zwarte Schaap, hoe zo kan dat nooit de bedoeling zijn van de natuur ?

De homosexuele varieteit van de mens bestaat toch ?

In de vorm van liefde voor hetzelfde geslacht.Er zijn hele trouwe homo-paren. Eke

Als het de bedoeling van de natuur is dat we allemaal onze geslachtsdelen verkeerd gebruiken, dus niet met de daarvoor bestemde natuurlijke partner, dan zouden we ons niet kunnen voortplanten, einde mensheid.

Wide-O
10-12-04, 19:30
ZS, (en dit bedoel ik helemaal niet vervelend maggoed)

Jouw redenering heb ik eergisteren nog zien ten berde geven door een "redneck USA citizen". Een rechtse bal van het zuiverste water

Je kiest je eigen gezelschap maar. Feeling comfortable ?

(en, als integer student, ga je nu vast "The Golden Cage" van Edgar O Wilson lezen natuurlijk)

Ken je het begrip altruisme ?

Je hebt hersens, dus gebruik ze. Je valt me tegen op dit moment. En dat vind ik jammer.

Eke
10-12-04, 19:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als het de bedoeling van de natuur is dat we allemaal onze geslachtsdelen verkeerd gebruiken, dus niet met de daarvoor bestemde natuurlijke partner, dan zouden we ons niet kunnen voortplanten, einde mensheid.

Ja en gelukkig is dat dus niet zo, de meerderheid is hetero.Eke

Wide-O
10-12-04, 19:34
dan zouden we ons niet kunnen voortplanten, einde mensheid


Dus... zouden die rotnichten toch al lang moeten uitgestorven zijn, toch ?

Bzzzzt. Try again.

Dutchguy, bedankt, maar blijkbaar doet het er allemaal geen moer toe. Ieder blijft bij zijn standpunt, hoeveel leesvoer er ook wordt aangerijkt. Stel je voor dat je twijfel toelaat in je leven...

Edit: en "rijken" is met ei, you daft twat... </self abuse>

Zwarte Schaap
10-12-04, 19:37
Geplaatst door Wide-O
ZS, (en dit bedoel ik helemaal niet vervelend maggoed)

Jouw redenering heb ik eergisteren nog zien ten berde geven door een "redneck USA citizen". Een rechtse bal van het zuiverste water

Je kiest je eigen gezelschap maar. Feeling comfortable ?

(en, als integer student, ga je nu vast "The Golden Cage" van Edgar O Wilson lezen natuurlijk)

Ken je het begrip altruisme ?

Je hebt hersens, dus gebruik ze. Je valt me tegen op dit moment. En dat vind ik jammer.

Ik kan er niets aan doen dat een redneck het met mij eens is. Het is gewoon een biologische constantering.

Wide-O
10-12-04, 19:44
Het is gewoon een biologische constantering.


Een "biologische constatering" zou kunnen zijn dat vrouwen door zo veel mogelijk mannen geneukt moeten worden. De sterkste spermacel overleeft het wel.

Mee eens ?

(PS: dit is duidelijk niet jouw vakgebied :D )

Verder veel plezier met de redneck, bien étonné de se retrouver ensemble.

Dutchguy
10-12-04, 19:46
Geplaatst door Wide-O
Dus... zouden die rotnichten toch al lang moeten uitgestorven zijn, toch ?

Bzzzzt. Try again.

Dutchguy, bedankt, maar blijkbaar doet het er allemaal geen moer toe. Ieder blijft bij zijn standpunt, hoeveel leesvoer er ook wordt aangerijkt. Stel je voor dat je twijfel toelaat in je leven...

Edit: en "rijken" is met ei, you daft twat... </self abuse>

Ik denk dat het er zeker toe doet, al kweekt het maar een klein beetje meer begrip of gaan mensen iets meer nadenken, dan is het zeker waardevol. Maar het vergt een lange adem, een heel lange adem.

Zwarte Schaap
10-12-04, 19:50
Geplaatst door Wide-O
Dus... zouden die rotnichten toch al lang moeten uitgestorven zijn, toch ?

Bzzzzt. Try again.

Daarom is het een afwijking en niet de bedoeling van de natuur.

Zwarte Schaap
10-12-04, 19:54
Geplaatst door Wide-O
Een "biologische constatering" zou kunnen zijn dat vrouwen door zo veel mogelijk mannen geneukt moeten worden. De sterkste spermacel overleeft het wel.

Mee eens ?


De biologische constantering is dat een man dan niet bij zo een vrouw blijft en geen zin heeft om voor haar en de nakomelingen te zorgen wannneer zij hem nodig heeft.

Een slimme vrouw selecteert de beste partner uit de vele zwervers en gaat niet met jan en alleman rollebollen.

Wide-O
10-12-04, 19:55
Daarom is het een afwijking en niet de bedoeling van de natuur.


Dus jij weet wat de bedoeling is van de natuur ? Rigaya boe adon.

Een man die krampachtig na 60 seconden het kwakje kwijt is ?

Jeetje, misschien geloof ik nog wel meer in de mens dan jij ?

En hou ik er wellicht stengere moralistische principes op na. Nah, couldn't be...

Eke
10-12-04, 19:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daarom is het een afwijking en niet de bedoeling van de natuur.
Ne natuur kenmerkt zich juist door varieteiten.

Zwarte Schaap
10-12-04, 19:59
Geplaatst door Wide-O
Dus jij weet wat de bedoeling is van de natuur ? Rigaya boe adon.


De bedoeling van de natuur kun je onder andere zien aan onze anatomie en de bedoeling daarvan. Het zijn net twee puzzelstukjes, bijpassende delen passen en niet bijpassende delen passen niet.

Zwarte Schaap
10-12-04, 20:02
Geplaatst door Eke
Ne natuur kenmerkt zich juist door varieteiten. In casu is het geen kwestie van varieteit want de bedoeling is nog steeds een afwijking. Varieteit is als een zwarte homo met een witte homo paartjes gaat vormen, maar natuurlijk gezien is en blijft het een afwijking van de bedoeling van de natuur.

Mill
10-12-04, 20:03
Wat doet het er eigenlijk toe of iets 'natuurlijk' is of niet?

Bijna alle dingen die mensen doen zijn 'onnatuurlijk'. Internetten, bungeejumpen, piemels besnijden, housefeesten organiseren, bidden...

Of al die dingen zijn allemaal 'natuurlijk', omdat er buiten de natuur niets is. Als het gebeurt, dan is het kennelijk natuurlijk, want het komt voor in de natuur.

Eke
10-12-04, 20:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
De bedoeling van de natuur kun je onder andere zien aan onze anatomie en de bedoeling daarvan. Het zijn net twee puzzelstukjes, bijpassende delen passen en niet bijpassende delen passen niet.

Zwarte Schaap, daar twijfel ik ook niet aan. Alleen blijkt er een varieteit te bestaan (zie eerder op dit draadje mijn stukje over dat hersenonderzoek)die liefde voelen voor hetzelfde geslacht. Soms (vaak?) kun je al bij jonge jongetjes vermoeden dat ze homosexueel geaard zijn. Eke

Wide-O
10-12-04, 20:19
De biologische constantering is dat een man dan niet bij zo een vrouw blijft


Schaap, ik ben geen vrouw, maar het zal je wellicht verbazen dat er nogal wat vrouwen zouden giechelen bij die uitspraak. Mochten ze dat al durven.

Niet dat ik monogamie onnozel vind, begrijp me goed, 14 years and counting (jij ook ?) maar de realiteit is vaak anders.

Mill, volgens mij is "natuur" op zich niet zo alleszaligmakend. Echter, je kunt ook niet alles wat er gebeurt afdoen als "heeft niks met genen te maken". Denk ik dan hé.

Eke
10-12-04, 20:19
Geplaatst door Mill
[B]

Bijna alle dingen die mensen doen zijn 'onnatuurlijk'. Internetten, bungeejumpen, piemels besnijden, housefeesten organiseren, bidden...

B]

Homosexualiteit is hoogstwaarschijnlijk aangeboren blijkt uit wetenschappelijk onderzoek. Zelf vermoed ik dat er ook een groep mensen is die niet aangeboren homosexueel is, maar als keuze dat is.

Wide-O
10-12-04, 20:21
Het zijn net twee puzzelstukjes


De mens als Lego ;)

Mot nu eten, no offence.

Blade20
10-12-04, 20:35
Geplaatst door Wide-O


Wide-O je hebt meer geduld met het uitleggen en verdedigen van (wetenschappelijke) standpunten. Waarvoor mijn hulde.

Maar er zullen hier mensen zijn die kosten wat het kost je zullen tegenspreken of stellig alles zullen ontkennen en/of verwerpen enkel om het laatste woordt te hebben.

Wellicht vecht je tegen de wind.

Aan de andere kant zullen er ook vele zijn die het wel met je eens zijn maar niets zeggen.

Zwarte Schaap
10-12-04, 21:01
Geplaatst door Eke
Zwarte Schaap, daar twijfel ik ook niet aan. Alleen blijkt er een varieteit te bestaan (zie eerder op dit draadje mijn stukje over dat hersenonderzoek)die liefde voelen voor hetzelfde geslacht. Soms (vaak?) kun je al bij jonge jongetjes vermoeden dat ze homosexueel geaard zijn. Eke

Ik ben op de hoogte dat er in bepaalde beekjes en/of vervuilde rivieren er door de werking van afvalplastic een pseudo vrouwelijke hormoonwerking bij kikkers en vissen plaatsvindt en dat er vrijwel alleen vrouwelijke exemplaren daardoor voorkomen. Indeed vele stoffen hebben effecten op de ontwikkeling bij een foetus etc.. maar vast blijft staan dat het een afwijking is.

Eke
10-12-04, 21:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben op de hoogte dat er in bepaalde beekjes en/of vervuilde rivieren er door de werking van afvalplastic een pseudo vrouwelijke hormoonwerking bij kikkers en vissen plaatsvindt en dat er vrijwel alleen vrouwelijke exemplaren daardoor voorkomen. Indeed vele stoffen hebben effecten op de ontwikkeling bij een foetus etc.. maar vast blijft staan dat het een afwijking is.

Hoi, Zwarte Schaap, daar ben ik weer. Het eten in de oven is bijna gaar..dan ben je van me verlost :)

Dit onderzoek kende ik nog niet. Maar als jij dit onderzoek aanhaalt betekent het dat je denkt dat een aangeboren afwijking in de hersenen die homosexualiteit zou veroorzaken ontstaat door een schadelijke invloed van buitenaf.

Nu is homosexualiteit al een heeel oud verschijnsel. Waar denk jij dan aan als veroorzaker ?Heb je een hypothese ? Eke

Zwarte Schaap
10-12-04, 21:48
Geplaatst door Eke
Hoi, Zwarte Schaap, daar ben ik weer. Het eten in de oven is bijna gaar..dan ben je van me verlost :)

Dit onderzoek kende ik nog niet. Maar als jij dit onderzoek aanhaalt betekent het dat je denkt dat een aangeboren afwijking in de hersenen die homosexualiteit zou veroorzaken ontstaat door een schadelijke invloed van buitenaf.

Nu is homosexualiteit al een heeel oud verschijnsel. Waar denk jij dan aan als veroorzaker ?Heb je een hypothese ? Eke

Ik heb al in de tussentijd al een tortilla en spinazie met aardappelen gemaakt en al opgegeten.

Om je eerlijk te zeggen heb ik nu geen zin om verder over homos te discusseren.

Mijn standaard stelling is dat homosexualiteit naast een aangeboren component ook een aangeleerde component heeft.

Dat het aangeboren is en wat de oorzaken daarvan zijn weet ik niet. Het zou aannnemelijk kunnen zijn dat er mischien een ''foutje'' en/of beschadiging optreedt bij de groei van de foetus.

Zwarte Schaap
10-12-04, 22:08
Geplaatst door deleted user
Dat strookt in ieder geval niet met de Islaam, dat homoseksualiteit aangeboren kan zijn, maar dat het een keuze is: http://islamitische.blogspot.com/2004/11/homoseksualiteit.html

Volgens dat artikel niet maar hij geeft niet aan op wat voor leerstukken in de Islam hij dat basseert., dus kan ik het ook niet echt controleren. Ik ben wel van meningt dat een aangeboren homosexueel wel de keuze heeft om zijn afwijking te praktiseren of niet.

Maar nogmaals ik weet het niet, het zijn allemaal veronderstellingen.

Zwarte Schaap
10-12-04, 22:20
Geplaatst door deleted user
En Loet, toen hij tot zijn volk zei : ’Zullen jullie een gruweldaad begaan die nog niemand van de wereldbewoners vóór jullie heeft begaan? Jullie komen vol begeerte tot mannen in plaats van tot vrouwen. Ja, jullie zijn overmatige mensen. (Koran 7:80-82)

Ik heb geen verstand van tafsir maar daar staat niet in dat het geen aangeboren component kan hebben.

contradictio
11-12-04, 11:42
Geplaatst door deleted user
Dat strookt in ieder geval niet met de Islaam, dat homoseksualiteit aangeboren kan zijn, maar dat het een keuze is: http://islamitische.blogspot.com/2004/11/homoseksualiteit.html

als de wetenschap kan aantonen dat bepaalde defecten een genetische achtergrond hebben (zoals bv het geval is bij schizofrenie en alcoholisme) dan wil dat nog niet zeggen dat OMGEVINGS factoren geen rol spelen (hetgeen ook is aangetond voor die 2), of dat er geen invloed is uit te oefenen op de uitkomsten bij een bepaalde erfelijke aanleg... Allah swt is niet onrechtvaardig (en dat zou dus wel het idee zijn als je er niets aan zou kunnen doen omdat het louter genetisch bepaald zou zijn), Hij geeft je de keuze om voor het ene danwel het andere te kiezen gedurende je bestaan. Voor de ene mens is de beproeving overspel, alcoholisme, verslaving (o.a. door geneische aanleg) en voor de andere weer iets anders vb homosexualiteit. Uiteindelijk gaat het om welke keuzes je hebt gemaakt terwijl je werd verleid tot het slechte en met welke intenties je die keuzes hebt gemaakt.

Salaam

Dutchguy
11-12-04, 12:46
Geplaatst door contradictio
als de wetenschap kan aantonen dat bepaalde defecten een genetische achtergrond hebben (zoals bv het geval is bij schizofrenie en alcoholisme) dan wil dat nog niet zeggen dat OMGEVINGS factoren geen rol spelen (hetgeen ook is aangetond voor die 2), of dat er geen invloed is uit te oefenen op de uitkomsten bij een bepaalde erfelijke aanleg... Allah swt is niet onrechtvaardig (en dat zou dus wel het idee zijn als je er niets aan zou kunnen doen omdat het louter genetisch bepaald zou zijn), Hij geeft je de keuze om voor het ene danwel het andere te kiezen gedurende je bestaan. Voor de ene mens is de beproeving overspel, alcoholisme, verslaving (o.a. door geneische aanleg) en voor de andere weer iets anders vb homosexualiteit. Uiteindelijk gaat het om welke keuzes je hebt gemaakt terwijl je werd verleid tot het slechte en met welke intenties je die keuzes hebt gemaakt.

Salaam

Homosexualiteit is geen keuze, je verhaal klopt niet.

mark61
11-12-04, 17:37
Geplaatst door Wide-O
In der Beschrankung zeigt sich den Meister :p

:hihi:

mark61
11-12-04, 17:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik bekijk het simpel: De bedoeling van de natuur kan nooit zijn homosexualiteit. In die zin is het een afwijking van de natuur.

De natuur heeft geen bedoeling of afwijking. Alleen mensen mogen die er graag in leggen.

Zwarte Schaap
11-12-04, 17:46
Geplaatst door Dutchguy
Homosexualiteit is geen keuze, je verhaal klopt niet. Homosexualiteit heeft wel degelijk een keuzecomponent. Denk alleen maar aan de toename van homosexuele activiteiten in de gevangenissen en aan hetero porno-acteurs die die wel eens in homofilms spelen of aan schandknaapjes die tijdelijk wat geld als homohoertje gaan verdienen. Denk daarnaast aan de werking van xtc die vele heterojongens zover brengt dat ze wel ineens rollebollendend met elkaar in bed eindigen.

Zwarte Schaap
11-12-04, 17:50
Geplaatst door mark61
De natuur heeft geen bedoeling of afwijking. Alleen mensen mogen die er graag in leggen.

Het doel van de natuur is het leven doorgeven middels de daarvoor bestemde wijze. Dat stopt bij homosexualiteit vandaar dat homosexualiteit een afwijking op het doel van de natuur is.

Wide-O
11-12-04, 18:04
Dat stopt bij homosexualiteit


Niet dus als je je een beetje verdiept in de sociobiologie. Maggoed.

Verder is er nog nooit iemand homosexueel geworden in een gevangenis. Wel is er een toename van homosexuele handelingen waar te nemen, maar zoals ethologen al een tijdje weten, moet je niet te veel conclusies trekken uit gedragingen van specimen die zich in een onnatuurlijke omgeving bevinden.

Mocht je hier iets over willen leren, dan is "De kritische afstand" van Maarten 't Hart een goed begin. Of The Selfish Gene van Dawkins (http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0192860925/103-6657212-2885440?v=glance)

"A chicken is but an egg's way to produce another chicken" :)

Verder vind ik het gelul over homo's even vermoeiend als het gelul over hoofddoeken. Laat mensen met rust.

mark61
11-12-04, 18:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het doel van de natuur is het leven doorgeven middels de daarvoor bestemde wijze.

Hoe weet je dat?

~Panthera~
11-12-04, 18:33
Wat ik me nu afvraag is: gehandicapten zijn een "fout" van de natuur.
Moeten we die nu ook van 12 hoog af flikkeren ?

Wide-O
11-12-04, 18:45
Yup, weg met die hap. :(

Alleen 100 % capabele hetero's. En een paar gewillige vrouwen. De rest, huppa.

Klinkt een beetje akelig, hmmm...

mark61
11-12-04, 18:45
Geplaatst door ~Panthera~
Wat ik me nu afvraag is: gehandicapten zijn een "fout" van de natuur.
Moeten we die nu ook van 12 hoog af flikkeren ?

Jij bent fout, ik ben fout. Prepare to dive.

~Panthera~
11-12-04, 18:50
Das nou jammer, I don't dive for noone.
K vroeg het me gewoon af.

Zwarte Schaap
11-12-04, 18:50
Geplaatst door mark61
Hoe weet je dat?

Empirsch bewijs.

Zwarte Schaap
11-12-04, 18:55
Geplaatst door ~Panthera~
Wat ik me nu afvraag is: gehandicapten zijn een "fout" van de natuur.
Moeten we die nu ook van 12 hoog af flikkeren ?

Een afwijking is niet per definitie ''fout''. In Nederland geven we ze gewoon een spuitje.


Euthanasie baby's vergt protocol

Van onze verslaggeefster Seada Nourhussen

AMSTERDAM - Kinderartsen van Nederlandse academische ziekenhuizen bepleiten de oprichting van een nationale commissie en een protocol voor de levensbeëindiging van pasgeborenen. Daarmee willen ze voorkomen dat artsen ten onrechte worden beticht van moord.

De levensbeëindiging is van toepassing op baby's die zo ernstig lijden dat zij geen uitzicht hebben op een toekomst. Dit komt gemiddeld vijftien keer per jaar voor. Maar volgens initiatiefnemer Eduard Verhagen, kinderarts en chef de clinique van het Academisch Ziekenhuis Groningen, wordt maar eenderde van het aantal gevallen gemeld. Verhagen: 'Artsen zijn bang voor vervolging.'

Een kinderarts is verplicht de levensbeëindiging van een pasgeborene te melden bij het Openbaar Ministerie. De officier van justitie bepaalt vervolgens of de arts wordt vervolgd of dat de zaak wordt geseponeerd, omdat de arts juist heeft gehandeld.

Verhagen: 'De kans op vervolging weerhoudt artsen ervan levensbeëindiging te melden. Maar het is tijd voor openheid. '

Daarom vindt Verhagen dat er een commissie moet komen die een zwaarwegend advies uitbrengt aan de officier van justitie. De commissie moet niet alleen met juridische, maar ook met medische en ethische normen toetsen of een besluit tot levensbeëindiging juist is.

De commissie moet bestaan uit twee kinderartsen, een ethicus en een jurist. 'Omdat zo'n adviescommissie inhoudelijker kan toetsen dan een officier van justitie, zijn kinderartsen sneller bereid levensbeëindiging te melden', zegt Verhagen.

Kinderartsen willen ook een landelijk protocol voor levensbeëindiging. Dat protocol bestaat uit een aantal criteria. Het lijden van een pasgeborene moet zo ernstig en ondraaglijk zijn dat er sprake is van een uitzichtloze toekomst. Verhagen denkt aan een baby met een waterhoofd zonder hersenen, of een kind met de ernstige vorm van een open ruggengraat. Dat heeft een zak hersenvocht eraan waarin alle zenuwen drijven.

Verder moet het lijden niet te genezen zijn of te verhelpen met geneesmiddelen of operaties. Een onafhankelijke arts moet een second opinion uitvoeren. Beide ouders moeten akkoord zijn met de levensbeëindiging, die zeer zorgvuldig moet gebeuren.

Uit onderzoek blijkt dat 72 procent van de Nederlandse kinderartsen in uitzonderlijke gevallen voor actieve levensbeëindiging is. Academische kinderartsen hebben het voorstel gezamenlijk voorgelegd aan het kabinet. Dat komt in januari met een standpunt.


Bron: De Volkskrant 11/12/04

Wide-O
11-12-04, 18:57
Ik koop een klinker Walter.

~Panthera~
11-12-04, 18:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een afwijking is niet per definitie ''fout''. In Nederland geven we ze gewoon een spuitje.
---------------

We geven ze niet "gewoon" een spuitje.
Hoop voor jou dat je nooit voor die eventuele beslissing zal komen te staan.
Jij hebt liever dan dat het kind in kwestie nog dagen ligt te kreperen voor het uiteindelijk toch overlijd ?

Zwarte Schaap
11-12-04, 19:05
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

We geven ze niet "gewoon" een spuitje.
Hoop voor jou dat je nooit voor die eventuele beslissing zal komen te staan.
Jij hebt liever dan dat het kind in kwestie nog dagen ligt te kreperen voor het uiteindelijk toch overlijd ?

Je stelde je vraag en je hebt je antwoord gekregen. Wat doen we met ''foutjes'' van de natuur in Nederland, we flikkeren ze niet van 12 hoog, nee we geven ze een spuitje. Bespaart je het schoonmaken van al die bloedspatten en lichaamsonderdelen als je ze van 12 hoog af gooit.

Wide-O
11-12-04, 19:05
ZS...

Dus Submission is beledigend. Maar jouw quote niet ?

You stupid cunt ! :mad:

Doe mij maar een strafpunt Taouanza.

Zwarte Schaap
11-12-04, 19:06
Geplaatst door Wide-O
ZS...

Dus Submission is beledigend. Maar jouw quote niet ?

You stupid cunt ! :mad:

Doe mij maar een strafpunt Taouanza.

Wat vindt je beledigend ?

mark61
11-12-04, 19:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Empirsch bewijs.

Empirie kan oorzaak en gevolg vaststellen. Empirie kan nooit een doel vaststellen. Dat wordt er door de mens in gelegd. De natuur is doelloos, de mens zoekt een doel. Maar is naar alle waarschijnlijkheid ook doelloos.

~Panthera~
11-12-04, 19:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je stelde je vraag en je hebt je antwoord gekregen. Wat doen we met ''foutjes'' van de natuur in Nederland, we flikkeren ze niet van 12 hoog, nee we geven ze een spuitje. Bespaart je het schoonmaken van al die bloedspatten en lichaamsonderdelen als je ze van 12 hoog af gooit.
-----------

Ik vroeg hoe Moslims dit zien.
Aangezien homo's als "fout" van de natuur van 12 hoog zouden moeten worden geflikkerd.
Wat denken Moslims dan over gehandicapten, aangezien die ook dan een fout van de natuur zijn. (?)

Zwarte Schaap
11-12-04, 19:16
Geplaatst door mark61
Empirie kan oorzaak en gevolg vaststellen. Empirie kan nooit een doel vaststellen. Dat wordt er door de mens in gelegd. De natuur is doelloos, de mens zoekt een doel. Maar is naar alle waarschijnlijkheid ook doelloos.

Simpel nadenken Mark. Wat is het tegenovergestelde van leven Mark? De dood, als het doel van de natuur homosexualiteit is dan zou het van begin af aan dood blijven. Als het doel van de natuur niet het leven doorgeven is dan houdt de natuur op met bestaan. Als het het doel van de natuur is om na een tijdje er mee op te houden dan zou homosexualitiet wel het einddoel kunnen zijn.

Empirisch bedoelde ik mee het is empirisch waarneembaar dat als je 2 homosexuelen bij elkaar zet er geen leven uit komt.

Zwarte Schaap
11-12-04, 19:24
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

Ik vroeg hoe Moslims dit zien.
Aangezien homo's als "fout" van de natuur van 12 hoog zouden moeten worden geflikkerd.
Wat denken Moslims dan over gehandicapten, aangezien die ook dan een fout van de natuur zijn. (?)


Geen zin om een serieuze antwoord te geven als er gebruik gemaakt wordt van termen die uit een hetzerige lastercampagnes komen.

mark61
11-12-04, 19:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Simpel nadenken Mark. Wat is het tegenovergestelde van leven Mark? De dood, als het doel van de natuur homosexualiteit is dan zou het van begin af aan dood blijven. Als het doel van de natuur niet het leven doorgeven is dan houdt de natuur op met bestaan. Als het het doel van de natuur is om na een tijdje er mee op te houden dan zou homosexualitiet wel het einddoel kunnen zijn.

Leven en natuur betekenen absoluut niet hetzelfde. Verder zijn er genoeg tweeslachtige of geslachtsloze levensvormen die zich vrolijk zelf voortplanten. Geen 2 exemplaren met verschillend geslacht voor nodig.

Hmm, je begint al te twijfelen aan het veronderstelde 'doel' van de natuur, begrijp ik. Ik zie een parallel met de gedachte dat het op grote schaal voorkomen van homofilie een voorbode is van het einde der tijden. Niet zo somber...

Gezien de huidige overbevolking en het gedrag van veel mensen kan 'de natuur' prima wat meer homofilie gebruiken, met name onder mensen. Het is beslist niet ondenkbaar dat mensen diezelfde natuur anders nog eens finaal slopen. Hoewel ook weer niet vreselijk realistisch.

'De natuur' is een tricky begrip. Het werd en wordt in filosofische dicussies gebruikt als tegenstelling tot 'cultuur', dwz. datgene wat door mensen wordt gedaan of gemaakt. Nu gebruik jij het opeens in de zin van 'natuurmonumenten' waar je in kan wandelen, als het ware. Een natuur zonder mensen en andere dieren blijft prima voortbestaan. De natuur kan helemaal niet ophouden te bestaan. Het hele universum is natuur. In jouw 'wandelbare' versie dan.

Als tegengestelde van 'cultuur' natuurlijk niet, dan is natuur afhankelijk van het bestaan van mensen.

Maja, laat maar. Ben vandaag niet in de stemming.


Empirisch bedoelde ik mee het is empirisch waarneembaar dat als je 2 homosexuelen bij elkaar zet er geen leven uit komt.

Daarmee is nog geen doel geconstateerd. Binnenkort komt er ws. wel leven uit 2 homofielen.

Dutchguy
11-12-04, 19:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Homosexualiteit heeft wel degelijk een keuzecomponent. Denk alleen maar aan de toename van homosexuele activiteiten in de gevangenissen en aan hetero porno-acteurs die die wel eens in homofilms spelen of aan schandknaapjes die tijdelijk wat geld als homohoertje gaan verdienen. Denk daarnaast aan de werking van xtc die vele heterojongens zover brengt dat ze wel ineens rollebollendend met elkaar in bed eindigen.

Dat is tijdelijke homosexualiteit. Bajesklanten pakken andere mannen bij gebrek aan vrouwen. Buiten de bajes gaan ze vrolijk weer achter de vrouwtjes aan.
Heterojongens die onder invloed van drugs geil worden pakken bij wijze van spreken nog een stoeptegel als er een gat in zit.

Ik vind je erg wereldvreemd als je niet op eigen kracht de logica daarvan in kunt zien.

~Panthera~
11-12-04, 19:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Geen zin om een serieuze antwoord te geven als er gebruik gemaakt wordt van termen die uit een hetzerige lastercampagnes komen.
---------------------

Dan niet.
Ik heb die teksten niet verzonnen.

Bofko
11-12-04, 19:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Simpel nadenken Mark. Wat is het tegenovergestelde van leven Mark? De dood, als het doel van de natuur homosexualiteit is dan zou het van begin af aan dood blijven. Als het doel van de natuur niet het leven doorgeven is dan houdt de natuur op met bestaan. Als het het doel van de natuur is om na een tijdje er mee op te houden dan zou homosexualitiet wel het einddoel kunnen zijn.

Empirisch bedoelde ik mee het is empirisch waarneembaar dat als je 2 homosexuelen bij elkaar zet er geen leven uit komt.

En heb je je al voortgeplant ?
En als dat in de toekomst ook niet gebeurd wat dan ?
Ben jij dan net zo afwijkend als die homo´s

Het doel van de natuur bestaat niet. Hoogstens het doel van alle schepselen die de natuur telt . En vele schepselen der natuur vreten elkaar op. Alleen de sterksten overleven. Toch sterven de zwakken niet uit.De resultante en interakties van die triljoenen schepsels en miljoenen soorten dat noemen we nou natuur.

Zwarte Schaap
11-12-04, 22:03
Geplaatst door mark61
Leven en natuur betekenen absoluut niet hetzelfde. Verder zijn er genoeg tweeslachtige of geslachtsloze levensvormen die zich vrolijk zelf voortplanten. Geen 2 exemplaren met verschillend geslacht voor nodig.


In casu hebben we het over het doel van de natuur inzake voortplanting. Een mens bestaat uit twee geslachten met dito specifieke geslachtskenmerken. Als het doel van de mens was om voort te planten via de anus dan was dat ook mogelijk geweest, maar dat is niet mogelijk dus kan het nooit de bedoeling geweest te zijn.


Hmm, je begint al te twijfelen aan het veronderstelde 'doel' van de natuur, begrijp ik. Ik zie een parallel met de gedachte dat het op grote schaal voorkomen van homofilie een voorbode is van het einde der tijden. Niet zo somber... Ik twijfel absoluut niet inzake het doel van de natuur en onze voortplanting.


Gezien de huidige overbevolking en het gedrag van veel mensen kan 'de natuur' prima wat meer homofilie gebruiken, met name onder mensen. Het is beslist niet ondenkbaar dat mensen diezelfde natuur anders nog eens finaal slopen. Hoewel ook weer niet vreselijk realistisch. Hier ga ik niet op in anders kan ik teveel prikkers en homosexuelen pijn mee doen.


'De natuur' is een tricky begrip. Het werd en wordt in filosofische dicussies gebruikt als tegenstelling tot 'cultuur', dwz. datgene wat door mensen wordt gedaan of gemaakt. Nu gebruik jij het opeens in de zin van 'natuurmonumenten' waar je in kan wandelen, als het ware. Een natuur zonder mensen en andere dieren blijft prima voortbestaan. De natuur kan helemaal niet ophouden te bestaan. Het hele universum is natuur. In jouw 'wandelbare' versie dan. De natuur waar ik het over heb is de levende natuur, ik had het ook over ozne biologische doel, niet de levenloze materie zoals steen en andere elementen. Als de levende natuur zijn voorplantingsorganen niet zou gaat gebruiken zoals ze zijn uitgerust dan vindt er ook geen voortplanting plaats.


Daarmee is nog geen doel geconstateerd. Binnenkort komt er ws. wel leven uit 2 homofielen Daarvoor moet je je rede gebruiken en aanvullen met andere experimenten zoals bijvoorbeeld een vrouw en man bij elkaar doen. Als er leven uit twee homofielen komt langs natuurlijke weg dan eet ik mijn schoen op.

Zwarte Schaap
11-12-04, 22:03
Geplaatst door mark61
Leven en natuur betekenen absoluut niet hetzelfde. Verder zijn er genoeg tweeslachtige of geslachtsloze levensvormen die zich vrolijk zelf voortplanten. Geen 2 exemplaren met verschillend geslacht voor nodig.


In casu hebben we het over het doel van de natuur inzake voortplanting. Een mens bestaat uit twee geslachten met dito specifieke geslachtskenmerken. Als het doel van de mens was om voort te planten via de anus dan was dat ook mogelijk geweest, maar dat is niet mogelijk dus kan het nooit de bedoeling geweest te zijn.


Hmm, je begint al te twijfelen aan het veronderstelde 'doel' van de natuur, begrijp ik. Ik zie een parallel met de gedachte dat het op grote schaal voorkomen van homofilie een voorbode is van het einde der tijden. Niet zo somber... Ik twijfel absoluut niet inzake het doel van de natuur en onze voortplanting.


Gezien de huidige overbevolking en het gedrag van veel mensen kan 'de natuur' prima wat meer homofilie gebruiken, met name onder mensen. Het is beslist niet ondenkbaar dat mensen diezelfde natuur anders nog eens finaal slopen. Hoewel ook weer niet vreselijk realistisch. Hier ga ik niet op in anders kan ik teveel prikkers en homosexuelen pijn mee doen.


'De natuur' is een tricky begrip. Het werd en wordt in filosofische dicussies gebruikt als tegenstelling tot 'cultuur', dwz. datgene wat door mensen wordt gedaan of gemaakt. Nu gebruik jij het opeens in de zin van 'natuurmonumenten' waar je in kan wandelen, als het ware. Een natuur zonder mensen en andere dieren blijft prima voortbestaan. De natuur kan helemaal niet ophouden te bestaan. Het hele universum is natuur. In jouw 'wandelbare' versie dan. De natuur waar ik het over heb is de levende natuur, ik had het ook over ozne biologische doel, niet de levenloze materie zoals steen en andere elementen. Als de levende natuur zijn voorplantingsorganen niet zou gaat gebruiken zoals ze zijn uitgerust dan vindt er ook geen voortplanting plaats.


Daarmee is nog geen doel geconstateerd. Binnenkort komt er ws. wel leven uit 2 homofielen Daarvoor moet je je rede gebruiken en aanvullen met andere experimenten zoals bijvoorbeeld een vrouw en man bij elkaar doen. Als er leven uit twee homofielen komt langs natuurlijke weg dan eet ik mijn schoen op.

Zwarte Schaap
11-12-04, 22:07
Geplaatst door Bofko
En heb je je al voortgeplant ?
En als dat in de toekomst ook niet gebeurd wat dan ?
Ben jij dan net zo afwijkend als die homo´s

Het doel van de natuur bestaat niet. Hoogstens het doel van alle schepselen die de natuur telt . En vele schepselen der natuur vreten elkaar op. Alleen de sterksten overleven. Toch sterven de zwakken niet uit.De resultante en interakties van die triljoenen schepsels en miljoenen soorten dat noemen we nou natuur. Het doel van alle schepselen tezamen is uiteindelijk het doel van de natuur, en dat is het leven doorgeven en in stand houden.

David
14-12-04, 15:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Homosexualiteit heeft wel degelijk een keuzecomponent. Denk alleen maar aan de toename van homosexuele activiteiten in de gevangenissen en aan hetero porno-acteurs die die wel eens in homofilms spelen of aan schandknaapjes die tijdelijk wat geld als homohoertje gaan verdienen. Denk daarnaast aan de werking van xtc die vele heterojongens zover brengt dat ze wel ineens rollebollendend met elkaar in bed eindigen.


Ik weet niet op wat voor XTC feesten jij komt, maar ik heb dat soort zaken nog nooit gezien. Maar dat terzijde. Het gaat wederom alleen maar over sex. En wederom niet over alle bijbehorende emoties. En verders heb ik geen zin meer in deze oeverloze herhalingsoefening.

Hoe is het op het pleintje, Schaap?

Zwarte Schaap
14-12-04, 15:35
Geplaatst door David
Ik weet niet op wat voor XTC feesten jij komt, maar ik heb dat soort zaken nog nooit gezien. Maar dat terzijde. Het gaat wederom alleen maar over sex. En wederom niet over alle bijbehorende emoties. En verders heb ik geen zin meer in deze oeverloze herhalingsoefening.

Hoe is het op het pleintje, Schaap?

In casu had ik het over een keuzecomponent waar de sexuele lust een grote rol speelt.

Het pleintje.....ehm.....inmiddels heeft cafe boy al een tijd plaatsgemaakt voor een cafe voor hoofdzakelijk loverboys en wanne-be pooiers criminelen...etc.

David
14-12-04, 15:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
In casu had ik het over een keuzecomponent waar de sexuele lust een grote rol speelt.

Het pleintje.....ehm.....inmiddels heeft cafe boy al een tijd plaatsgemaakt voor een cafe voor hoofdzakelijk loverboys en wanne-be pooiers criminelen...etc.


Homosexualiteit is veel meer dan alleen lust, maar dat weet je zelf ook best.

En wat betreft de Boy: dat was altijd al een naar, schimmig café, vol tuig. Ik bedoel, alleen die naam al, vreselijk plat. Is de Freya-winkel er nog steeds?

Zwarte Schaap
14-12-04, 15:45
Geplaatst door David
Homosexualiteit is veel meer dan alleen lust, maar dat weet je zelf ook best.

En wat betreft de Boy: dat was altijd al een naar, schimmig café, vol tuig. Ik bedoel, alleen die naam al, vreselijk plat. Is de Freya-winkel er nog steeds?

In casu heb ik het alleen over het keuzecomponent bij hen die normaal gesproken niet homosexueel waren maar het ineens wel worden. IK wijs hier hoofdzakelijk de lust aan.

Het Freya-winkeltje bestaat nog steeds. Er tegenover heeft men een soort Bazar maar dan met Surinaalse voedsel geopend en ook een atelier/winkel voor speciale kunstzinnige en luxe lingerie.

David
14-12-04, 15:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
In casu heb ik het alleen over het keuzecomponent bij hen die normaal gesproken niet homosexueel waren maar het ineens wel worden. IK wijs hier hoofdzakelijk de lust aan.

Het Freya-winkeltje bestaat nog steeds. Er tegenover heeft men een soort Bazar maar dan met Surinaalse voedsel geopend en ook een atelier/winkel voor speciale kunstzinnige en luxe lingerie.


Dat heb ik eerlijk gezegd amper meegemaakt, ik herrinner me alleen een keer een héle dronken corpsbal die lastig werd, maar dat is heel lang geleden. Wellicht hebben sommige heteromannen er wel eens een nachtje last van. Ik begrijp dat niet zo. Maar een volwaardige relatie met een man hebben doe je volgens mij niet als je geen homo bent. Wat volgens mij wel bestaat zijn kerels die stiekem altijd al homo waren, maar alle zeilen hebben bijgezet om die gevoelens weg te drukken - tot een relatie met een vrouw aan toe. Na jaren komen ze dan gefrustreerd en al toch nog uit de kast, en gaan proberen die jaren in te halen. Met alle overdrijving van dien. Sneu en zielig, en iets dat voorkomen had kunnen worden.

Je pleintje wordt wel steeds luxer en artistieker. Goed restaurant?