PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulde aan Eke !



vgeld
08-12-04, 20:52
Ik heb me meermalen zorgen gemaakt over de aanwas van nieuwe prikkers. Met nieuwe prikkers bedoel ik mensen die inhoudelijk een bijdrage kunnen leveren aan het voortbestaan van dit forum. De reacties van Eke hebben mij hoopvol gestemd.
Een advies aan Eke: geef een beetje tegengas en neem geen underdogpositie.

Ik eindig met de kreet: Hulde aan Eke

Eke
08-12-04, 21:09
Geplaatst door vgeld
Ik heb me meermalen zorgen gemaakt over de aanwas van nieuwe prikkers. Met nieuwe prikkers bedoel ik mensen die inhoudelijk een bijdrage kunnen leveren aan het voortbestaan van dit forum. De reacties van Eke hebben mij hoopvol gestemd.
Een advies aan Eke: geef een beetje tegengas en neem geen underdogpositie.

Ik eindig met de kreet: Hulde aan Eke

Dank je wel, Vgeld ! :)

Ik zal je advies meteen maar in de praktijk brengen.Je hebt mijn vraag op het BenW draadje nog niet beantwoord (wat merkte Femke H. op met betrekking tot de veiligheid in Nederland?)
Ik ben nl. echt geinteresseerd in je mening.Wat raakte jou nou bij B&W toen je Femke H. bezig zag?
Nog steeds een beetje verlegen eindig ik, Eke

vgeld
08-12-04, 21:30
Geplaatst door Eke
Dank je wel, Vgeld ! :)

Ik zal je advies meteen maar in de praktijk brengen.Je hebt mijn vraag op het BenW draadje nog niet beantwoord (wat merkte Femke H. op met betrekking tot de veiligheid in Nederland?)
Ik ben nl. echt geinteresseerd in je mening.Wat raakte jou nou bij B&W toen je Femke H. bezig zag?
Nog steeds een beetje verlegen eindig ik, Eke

Samengevat !

Wij de groenen zullen Wilders beschermen .
Wilders ( de limbo) heeft geen program en dus gooit hij het op: ik word bedreigd. De groenen, politieke misschien wel slim maar ideologisch betekent het zelfmoord. De groenen denken: een graantje (zetel) meepikken.

Eke
08-12-04, 22:28
Geplaatst door vgeld
Samengevat !

1)Wij de groenen zullen Wilders beschermen .................................................. ...................................
2)Wilders ( de limbo) heeft geen program en dus gooit hij het op: ik word bedreigd.......................................... ..................................................
3)De groenen, politieke misschien wel slim maar ideologisch betekent het zelfmoord. De groenen denken: een graantje (zetel) meepikken.

In de gids heb ik net opgezocht dat er morgen om 13.20 uur een herhaling van de B&W-uitzending van vanavond is..

Vgeld,

Je moet elkaar toch met het woord kunnen bestrijden !

Daarom krijgen volksvertegenwoordigers de gelegenheid om in vrijheid te werken.
Dat weerwoord, die discussie is heel belangrijk, want zo kunnen valse denkbeelden worden bestreden.

Wat betreft die 'Limbo'.....
Hij heeft geen programma nog want dat is hartstikke veel werk omdat allemaal goed uit te zoeken en uit te schrijven.
Dat lukt je niet zo snel in je eentje, heb ik het idee.
Dus hij heeft anderen nodig.
En niet zomaar mensen die niet bang zijn voor bedreiging, maar mensen die dezelfde ideeen hebben als hij en geschikt zijn voor het Kamerwerk.

Maar luister eens Vgeld, hoeveel stemmen denk je dat hij krijgt ? 10% van de Nederlanse bevolking ? Meer ? Minder ?Dat is maar afwachten....

En als zijn partij volop mee kan doen in de Kamer, zullen ze wel heeeel erg hun best moeten doen om een meerderheid achter zich te krijgen bij alle stemmingen.Hardroepen kan bijna iedereen, maar je moet ook nog kunnen overtuigen dat jouw plan ECHT goed is....

Want reken maar dat ze veel tegenwind krijgen.En ik denk......ik denk...dat de Allochtonenknuffelaars :haha: zoals jij ze noemt tegen ultrarechts geen tegenwindje geven, maar een tegen-orkaan...Anders raken ze inderdaad hun stemmers kwijt.

Morgen hoop ik te kunnen kijken.Dag Vgeld ! Eke