PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland is 'Barbaars'



barfly
08-12-04, 21:50
Nederlanders zijn nazi's. Deze bijzonder gepeperde uitspraak doet de Amerikaanse columnist Cal Thomas in een column voor FOX news. Volgens Thomas is dit het gevolg van het kabinet Balkenende. Deze draagt volgens hem geen morele waarden uit. Ook zouden duizenden radicale moslims bijdragen aan een verdere destabilisatie van Nederland.

De vergelijking met het tijdperk van de heerschappij van de Nazi's in ons land berust volgens de columnist op twee pilaren. Allereerst heeft de moord op cineast Theo van Gogh de maatschappelijke verhoudingen doen verslechteren. De volgens Thomas duizenden aanwezige radicale islamieten zouden hier verder op inspelen. Zij zouden hier terecht zijn gekomen door het open en tolerante klimaat in Nederland.

Verder refereert hij naar het Groningse ziekenhuis, dat bij sinds kort jonge kinderen en pasgeboren baby's die ondraagbaar lijden euthanasie faciliteert. Een Nederlandse rechtbank oordeelde namelijk in augustus dat ook kinderen jonger dan 12 jaar onder strikte voorwaarden recht hebben op euthanasie. Volgens Thomas staat dit gelijk aan moord.

Het is niet voor het eerst dat Nederland wordt vergeleken met nazi-praktijken. In september oordeelde een hoogleraar in de bio-ethica, prof. dr. Claudia Navarini, dat kindereuthanasie de afstand tussen de Nederlandse en Nazistische euthanasiepraktijken praktisch heeft doen verdwijnen. Volgens Thomas herhaalt zich de geschiedenis nu, daarbij refererend aan de jodenvervolging.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/49106

Nederland! Houzee!

Wide-O
08-12-04, 22:10
Euthanasie: tegenpool van In The Navy.

Wat een merkwaardige beerput van woorden en begrippen. Ik kan er niks van maken.

Ow, FOX, snappet.

Marsipulami
08-12-04, 23:15
Geplaatst door barfly
Nederlanders zijn nazi's.

Nederlanders zijn pathologisch progressief. Ze zijn doodsbang om ouderwets te zijn. In tolerante tijden zijn ze heroïsch tolerant. In xenofobe tijden zijn ze heroïsch xenofoob. Nederlanders draaien als een windhaan onder impuls van de waan van de dag.

Maslov
08-12-04, 23:17
Mars...... kan zich wel vinden in Fox :vierkant:

barfly
08-12-04, 23:35
Geplaatst door Marsipulami
Nederlanders zijn pathologisch progressief. Ze zijn doodsbang om ouderwets te zijn. In tolerante tijden zijn ze heroïsch tolerant. In xenofobe tijden zijn ze heroïsch xenofoob. Nederlanders draaien als een windhaan onder impuls van de waan van de dag.

Jij bent gewoon bang dat Vlaanderen bij de Lage landen zal gaan horen :)

~Panthera~
08-12-04, 23:50
Geplaatst door barfly
Jij bent gewoon bang dat Vlaanderen bij de Lage landen zal gaan horen :)


Jij niet dan ? :lachu:

Pytaghoras
08-12-04, 23:55
Geplaatst door Marsipulami
Nederlanders draaien als een windhaan onder impuls van de waan van de dag.
Alles draait hiet met windhaan: het weer, economie en tolerantie

TonH
09-12-04, 00:44
Nederlanders zijn nazi's
Nederland lijkt op Weimar (M. de Hondt)
Nederland is tolerant en open

't Gaat goed met de beeldvorming :handbang:

~Panthera~
09-12-04, 00:51
Geplaatst door TonH
Nederlanders zijn nazi's
Nederland lijkt op Weimar (M. de Hondt)
Nederland is tolerant en open

't Gaat goed met de beeldvorming :handbang:
---------

Moeten we nu doorhalen wat niet gewenst is ? :hihi:

TonH
09-12-04, 00:52
Geplaatst door ~Panthera~
---------

Moeten we nu doorhalen wat niet gewenst is ? :hihi:

Nee, zijn drie beweringen die ik vandaag over Nederland las...

Maar ga je gang. :D

Bofko
09-12-04, 00:53
Geplaatst door barfly

Verder refereert hij naar het Groningse ziekenhuis, dat bij sinds kort jonge kinderen en pasgeboren baby's die ondraagbaar lijden euthanasie faciliteert. Een Nederlandse rechtbank oordeelde namelijk in augustus dat ook kinderen jonger dan 12 jaar onder strikte voorwaarden recht hebben op euthanasie. Volgens Thomas staat dit gelijk aan moord.


Dit zegt toch alles over de denkwijze van deze man.
Over de zeer zorgvuldige afwegingen die hierover gemaakt ,die deze Thomas niet kent , evenals de mensen die deze beslissingen moeten nemen. De omstandigheden waarin dit gebeurt.
Maar wel onmiddellijk het predikaat moord in de mond nemen. :kotsen:
Hoezo moord.:boos:

Gadverdamme, hoe langer ik erover nadenk hoe groter mijn hekel aan die Thomas wordt.

~Panthera~
09-12-04, 00:55
Geplaatst door TonH
Nee, zijn drie beweringen die ik vandaag over Nederland las...

Maar ga je gang. :D
-----------

1 gaat me iets TE ver.
2 Daar begint het inderdaad op te lijken, en 3 zou leuk zijn, maar dat wordt door al dat geklepzeik in Den Haag aardig door je strot gedouwd dat dat niet meer zo is.
T is maar wat je wilt zien, denk ik.
Zo ongeveer. :D

TonH
09-12-04, 01:07
Geplaatst door Bofko
Dit zegt toch alles over de denkwijze van deze man.
Over de zeer zorgvuldige afwegingen die hierover gemaakt ,die deze Thomas niet kent , evenals de mensen die deze beslissingen moeten nemen. De omstandigheden waarin dit gebeurt.
Maar wel onmiddellijk het predikaat moord in de mond nemen. :kotsen:
Hoezo moord.:boos:

Gadverdamme, hoe langer ik erover nadenk hoe groter mijn hekel aan die Thomas wordt.

Het Vaticaan heeft zich een tijdje terug ook al in exact deze bewoordingen over 'Groningen' uitgelaten. En de bisschop van Groningen, ben z'n naam even kwijt, wilde daar geen afstand van doen. :moe:

TonH
09-12-04, 01:10
Geplaatst door ~Panthera~
-----------

1 gaat me iets TE ver.
2 Daar begint het inderdaad op te lijken, en 3 zou leuk zijn, maar dat wordt door al dat geklepzeik in Den Haag aardig door je strot gedouwd dat dat niet meer zo is.
T is maar wat je wilt zien, denk ik.
Zo ongeveer. :D

In de NRC zijn ze een polimiek begonnen die aansluit bij punt 2. Kern daarvan is dat HJA Hofland een staatsgreep niet geheel en al wil uitsluiten en Salomo Bouwman heeft het liever over een scenario met burgeroorlog... :moe:

~Panthera~
09-12-04, 01:12
Geplaatst door TonH
In de NRC zijn ze een polimiek begonnen die aansluit bij punt 2. Kern daarvan is dat HJA Hofland een staatsgreep niet geheel en al wil uitsluiten en Salomo Bouwman heeft het liever over een scenario met burgeroorlog... :moe:
---------

O lekker, kan eerdaags mijn schuttersputje gaan graven ? :moe:
Ik wordt er toch zo langzamerhand wel zo ******* van.

TonH
09-12-04, 01:14
Geplaatst door ~Panthera~
---------

O lekker, kan eerdaags mijn schuttersputje gaan graven ? :moe:
Ik wordt er toch zo langzamerhand wel zo ******* van.

Ach je kunt natuurlijk ook altijd nog je atoomschuilkelder uit de seventies weer uitgraven...

~Panthera~
09-12-04, 01:16
Geplaatst door TonH
Ach je kunt natuurlijk ook altijd nog je atoomschuilkelder uit de seventies weer uitgraven...
------------------

Lijkt me niet eens zo'n stupide idee... :droef:

TonH
09-12-04, 01:26
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Lijkt me niet eens zo'n stupide idee... :droef:

Nederlanders praten elkaar de psychose in en daar krijg je grote ongelukken van.

~Panthera~
09-12-04, 01:31
Geplaatst door TonH
Nederlanders praten elkaar de psychose in en daar krijg je grote ongelukken van.
--------------

:zweep: Hallo ! Voor dat wij hier ook suicidaal worden, even de moed er in houden ja ?? :hihi:

SIG
09-12-04, 07:02
Oh leuk... Weer een Amerikaanse columnist die zijn punt wil halen over de rug van anderen, in dit geval wij...

Walgelijk dat die man euthenasie op kinderen erbij haalt en volledig uit zijn verband rukt. Er zijn gewoon gevallen waarbij een kindje dusdanig ziek of mismaakt wordt geboren dat de dood de enige zachte oplossing is voor zo'n kindje. In en in triest dat zo' paljas dat met de holocaust vergelijkt.

Wide-O
09-12-04, 07:25
Nederlanders draaien als een windhaan onder impuls van de waan van de dag.


Dat doen wij gelukkig niet hé Mars. Wij gaan niet van een "witte mars" met 300.000 mensen die tegen vanalles zijn, maar niet goed weten waartegen, maar toch vooral voor de rechten van het kind en zo, naar 1 miljoen VB stemmers. :vreemd:

Wij zijn een voorbeeld voor de wereld :engel:

Zapatero
09-12-04, 08:45
'Barbaars' Nederland is nieuwe boeman in VS
Van onze correspondent Jan Tromp

NEW YORK - Het begon half oktober in de Grand Forks Herald, een plaatselijke krant in North Dakota: 'Nederlandse artsen hebben de afgelopen maanden vier keer een dodelijke dosis drugs gepompt in pasgeborenen van wie zij geloven dat zij terminaal ziek waren.' Nieuws over de gedragslijn in Groningen voor euthanasie bij pasgeborenen verspreidt zich als een veenbrand door de VS, via lokale kranten, radiotalkshows en vele conservatieve websites.

'Holland is erger geworden dan elke conservatief had kunnen voorspellen', schrijft de filosoof John Mark Reynolds op zijn website Eidos. 'Het staat onmachtig tegenover terrorisme, het is snel bezig elke nationale eigenheid te verliezen (inclusief zijn taal) en het is moreel bankroet.'

In oktober hebben kinderartsen van het Academisch Ziekenhuis Groningen een protocol opgesteld om in zeer uitzonderlijke gevallen het leven van jonge kinderen te kunnen beëindigen. Het ziekenhuis verwacht dat het in heel Nederland om tien tot vijftien kinderen per jaar gaat die ernstig en uitzichtloos lijden.


De presidentsverkiezingen hebben conservatief Amerika goed gedaan. Men spreekt zich uit. Het anti-abortusfront denkt dat het nu een overwinning kan boeken. Religieus-rechtse kringen zien het protocol van Groningen als hoogste vorm van 'barbarij' dat in bijbehorende termen moet worden veroordeeld.

'Het protocol van Groningen', aldus Hugh Hewitt, presentator van een nationale radioshow, 'had bovenaan de agenda van de Wannsee Conferentie kunnen staan.' Op 20 januari 1942 besloot de top van nazi-Duitsland in villa Wannsee in Berlijn tot uitroeiing van de joden.

Het kwaad dient niet alleen te worden veroordeeld, het moet ook worden bezworen. John Mark Reynolds: 'Sommige mensen kijken naar Nederland en vinden het aantrekkelijk. Maar Holland is een vastgelopen maatschappij. Het staat vijandig tegenover het voortbrengen van baby's. Het land heeft een cultuur van de dood omarmd.'

Behalve het volkomen onbegrip is er kennelijk de angst dat de kwalijke praktijken van Nederland kunnen overwaaien naar North Dakota, Texas, Missouri. Brain Shavings, een conservatieve site uit Ohio, roept op tot waakzaamheid: 'Mijn progressieve vrienden, kunnen jullie tenminste beginnen in te zien waarom zo velen van ons die geloven in de heiligheid van het leven zo gealarmeerd zijn?'

Bron: de Volkskrant

http://www.volkskrant.nl/buitenland/1102489381082.html

Zapatero
09-12-04, 08:51
Ik denk dat we moeten oppassen dat er straks geen invasie komt op grond van 'genocide'.

GroteWolf
09-12-04, 09:36
Maar eerst ff een pauze. [Marruecos]

GroteWolf
09-12-04, 11:13
Beste Marruecos,

ik ben hier vanzelfsprekend te gast en dien mij dus naar de heersende regels te gedragen. En jij hebt als moderator ook vast het recht om mijn posts te verwijderen als ware je een uitsmijter van een dure club die mensen weigert. Zonder discussie dus.

Maar we zijn ook gewone en redelijk denkende mensen. Mijn post bevatte geen beledigingen, geen scheldwoorden, geen...ja, niks eigenlijk. Ik ben dus heel benieuwd of het nu zo is dat ik op dit forum bepaalde overeenkomsten tussen diverse absolute stromingen helemaal niet aan mag kaarten? Op basis van heel overtuigend materiaal? Terwijl anderen dat, op basis van verwarde pubergedachten, wel doen tav bijvoorbeeld Israel? Wat is het volgende, geen discussie over Sana'a?

Ik mag toch hopen dat we alletwee begrijpen dat ik een tekst citeerde welker gedachtengoed mij zeer tegenstaat. Dus dat je mij nu niet gaat aandragen dat als ik iets citeer, dat meteen uit mijn pen zou komen. Gelukkig niet zou ik zo zeggen. Het hele gedachtengoed van de Nazi's en alle aanverwante stromingen wijs ik totaal af. Vandaar dus juist mijn zorg over de huidge tijd en de stromingen daarin.

Je mag best met twee maten meten want, nogmaals, ik ben maar te gast en dit is jouw/jullie forum. Ik wil het alleen graag bevestigd hebben. Dan weten we dat maar weer.

Met vriendelijke groet,

Grotewolf
( Een sig die ook maar een grapje is omdat ik ooit een discussie had met Zwart Schaap)


P.S. Ach, ik ben er eigenlijk ook helemaal klaar mee. Gooi mij maar in de ban, dan hebben we helemaal geen dialoog meer. Zijn we klaar. Ik heb hier nog nooit van iemand gelezen dat ie z'n mening bijstelde, van welke kant dan ook. Het heeft weinig zin.

mohammed78
09-12-04, 11:15
Geplaatst door barfly
Nederlanders zijn nazi's. Deze bijzonder gepeperde uitspraak doet de Amerikaanse columnist Cal Thomas in een column voor FOX news. Volgens Thomas is dit het gevolg van het kabinet Balkenende. Deze draagt volgens hem geen morele waarden uit. Ook zouden duizenden radicale moslims bijdragen aan een verdere destabilisatie van Nederland.

De vergelijking met het tijdperk van de heerschappij van de Nazi's in ons land berust volgens de columnist op twee pilaren. Allereerst heeft de moord op cineast Theo van Gogh de maatschappelijke verhoudingen doen verslechteren. De volgens Thomas duizenden aanwezige radicale islamieten zouden hier verder op inspelen. Zij zouden hier terecht zijn gekomen door het open en tolerante klimaat in Nederland.

Verder refereert hij naar het Groningse ziekenhuis, dat bij sinds kort jonge kinderen en pasgeboren baby's die ondraagbaar lijden euthanasie faciliteert. Een Nederlandse rechtbank oordeelde namelijk in augustus dat ook kinderen jonger dan 12 jaar onder strikte voorwaarden recht hebben op euthanasie. Volgens Thomas staat dit gelijk aan moord.

Het is niet voor het eerst dat Nederland wordt vergeleken met nazi-praktijken. In september oordeelde een hoogleraar in de bio-ethica, prof. dr. Claudia Navarini, dat kindereuthanasie de afstand tussen de Nederlandse en Nazistische euthanasiepraktijken praktisch heeft doen verdwijnen. Volgens Thomas herhaalt zich de geschiedenis nu, daarbij refererend aan de jodenvervolging.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/49106

Nederland! Houzee!

Nederlanders zijn nazi's ,en wilders is hitler 2 .....

Spoetnik
09-12-04, 11:16
Geplaatst door Zapatero
Ik denk dat we moeten oppassen dat er straks geen invasie komt op grond van 'genocide'.

Daarom ook, moeten wij nucleaire wapens ontwikkelen :cool:

Bofko
09-12-04, 11:29
Geplaatst door mohammed78
Nederlanders zijn nazi's

Dat vinden ze in rechts-religieuze kringen in de VS ook.

Zapatero
09-12-04, 11:49
Geplaatst door Spoetnik
Daarom ook, moeten wij nucleaire wapens ontwikkelen :cool:

Volgens mij zijn er her en der al wat wapens die tot die categorie behoren. Alleen zijn we daar niet de eigenaar van....

Bofko
09-12-04, 11:51
Geplaatst door Zapatero
Volgens mij zijn er her en der al wat wapens die tot die categorie behoren. Alleen zijn we daar niet de eigenaar van....

Inderdaad, maar we hebben wel mensen keurig hierin opgeleid dus moeten we het toch ook zelf kunnen.

Blaataap
09-12-04, 11:58
Geplaatst door Bofko
Inderdaad, maar we hebben wel mensen keurig hierin opgeleid dus moeten we het toch ook zelf kunnen.

Binnen een jaar heeft Nederland een kernwapen, als het moet.

Umarvlie
09-12-04, 12:17
Geplaatst door Blaataap
Binnen een jaar heeft Nederland een kernwapen, als het moet.

Het moet, ook moet het gebruikt kunnen worden (pre-emptive strike) om te laten zien wat een ontwikkeld en beschaafd land Nederland in werkelijkheid is ... :hihi:

Umarvlie
09-12-04, 12:22
Wie interesseerd het nu ene moer wat Amerika van Nederland denkt .. voor de meeste Amerikanen ligt Holland in Amerika (klein plaatsje daar) kennen ze allen Amsterdam van de hoertjes en de drugs, sterft het hier van de molentjes en dragen we allemaal klompen ... dus ... dan akn dit er toch wel bij?