PDA

Bekijk Volledige Versie : naast Wilders, ook andere hoeren bedreigd



ZbaqZbaq
10-12-04, 08:00
Aanslag op de Wallen voorbereid
door Joost de Haas
AMSTERDAM - Moslimterroristen van de Hofstadgroep hebben mogelijk voorbereidingen getroffen voor een aanslag op de Amsterdamse Wallen. Een radicale Marokkaanse pizzakoerier bracht de rosse buurt in kaart tijdens het bezorgen van maaltijden op zijn brommer.






Dit blijkt uit drie anonieme e-mails die vanaf 14 september zijn binnengekomen bij de Nationale Recherche. De tipgever waarschuwde daarin voor een groep "terroristen in Amsterdam-Oost" die het gemunt had op de Wallen.

De fundamentalisten zouden zich kwaad maken over het zedelijk verval in de warme buurt. De schrijver van de e-mails verschuilt zich achter de internetnaam ChinTok3 en zegt 'een bezorgde moslim' te zijn. Justitie heeft de tips zeer serieus genomen.

De radicale moslim die als pizzakoerier over de Wallen zwierf, is de 20-jarige Amsterdammer van Marokkaanse afkomst Bilal L., alias Abu Qataadah. De extremist werd op vrijdagavond 5 november aangehouden bij de moskee Nasr in de Celebesstraat in Amsterdam-Oost. Hij zou contacten hebben onderhouden met de voortvluchtige leider van de Hofstadgroep, de Syriėr Redouan al-Issa. De Syriėr verbleef illegaal in Nederland en gaf koranlessen in de woning van Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh. Ook B. is lid van de Hofstadgroep.

In de e-mails aan de Nationale Recherche wordt de Syriėr aangeduid als een betrokkene bij de plannen voor een aanslag op de Wallen. Een ander doelwit zou de Tweede Kamer zijn. De tipgever noemt verder een zekere Hamza. In e-mails van 27 september en 11 oktober verstrekte hij de Nationale Recherche nadere gegevens over de verdachten, waaronder adressen in Amsterdam-Oost.

Joesoef
10-12-04, 08:34
De Moskeen worden wel een stuk leger op die manier.

Don Vito
10-12-04, 11:17
Geplaatst door 151 Nobelprizes
De religie van de vrede.


vind je dat hypocriet?

NLvrouw
10-12-04, 11:25
Ik vind het heel erg dat mensen zoals Wilders en AHA bedreigd worden waardoor ze niet meer kunnen functioneren in het openbare leven.
Nu dus weer zo'n ''gevalletje'' van bedreiging. Dit keer zijn de hoeren aan de beurt.
Het heeft er nix mee te maken of ik het eens ben met uitspraken of levenswijze.
Laten die gasten in hun thuisland lekker gaan actievoeren en wat rondmoorden, daar is ook nog ZAT zendingswerk te verrichten.
Maar blijf met je vieze poten van NL af!

Don Vito
10-12-04, 11:50
Geplaatst door NLvrouw
Ik vind het heel erg dat mensen zoals Wilders en AHA bedreigd worden waardoor ze niet meer kunnen functioneren in het openbare leven.
!

Die mensen horen niet te functioneren in deze maatschapij. Zij zijn degene die een wig drijven en mij in mijn rechten willen schenden. Ik noem als voorbeeld het afschaffen van Islamitisch onderwijs. Ik heb recht om mijn kinderen daar naar toe te sturen, net zoals theo mocht zeggen dat wij geitenneukers waren. Iedereen werd para in holland omdat Theo gebruik maakte van zijn rechten. Als een politicus moslims in hun rechten wilt inperken, net zoals wat Hi-tler dat deed dan hoor je er niemand over.

Dutchguy
10-12-04, 11:58
Geplaatst door Don Vito
Die mensen horen niet te functioneren in deze maatschapij. Zij zijn degene die een wig drijven en mij in mijn rechten willen schenden. Ik noem als voorbeeld het afschaffen van Islamitisch onderwijs. Ik heb recht om mijn kinderen daar naar toe te sturen, net zoals theo mocht zeggen dat wij geitenneukers waren. Iedereen werd para in holland omdat Theo gebruik maakte van zijn rechten. Als een politicus moslims in hun rechten wilt inperken, net zoals wat Hi-tler dat deed dan hoor je er niemand over.

Er zijn wel meer mensen voor het afschaffen van islamitisch onderwijs, sowieso van bijzonder onderwijs en ik kan daar wel in mee gaan. In mijn ideale situatie leren kinderen over alle geloven. Ik vind dat ouders kinderen te vaak niet zelf een keuze laten maken en onderzoeken. In die situatie zou een atheistisch kind ook les moeten kunnen krijgen over de islam of het christendom. Dus JOUW vrijheid zou ingeperkt worden maar de vrijheid van je kind neemt alleen maar toe.
Bovendien is er altijd nog vrijheid van religie en iedereen kan een moskee of een kerk binnenlopen. Wilders en Hirsi Ali dienen zich voor hun plannen ter verantwoorden in de kamer en dat dat niet kan is een groot probleem.

Eke
10-12-04, 12:17
Geplaatst door Don Vito
Als een politicus moslims in hun rechten wilt inperken, net zoals wat Hi-tler dat deed dan hoor je er niemand over.

O YES..ik denk van wel. Ik weet nog niet zoveel van de Nederlanders met Marocroots, maar wat mij betreft worden kinderen opgevoed in de levenssfeer van de ouders, als dat strookt met de wet.

Ben dus inmiddels voor Islamitisch onderwijs. Don Vito, ik vind het wel belangrijk dat het in het Nederlands word gegeven, al is er ook ruimte om aan andere talen te doen..De inspecteur van onderwijs houdt een vinger op de pols, zoals gebruikelijk is bij elke school.Dit onderwijs tot bv. de leeftijd van 10 jaar.Dan hebben ze hun geloof en het gedrag erbij zich eigen gemaakt.

Want ik vind wel dat op een gegeven moment de kinderen in Nederland, samen in klassen zouden moeten opgroeien, waarbij respekt en diskussie, samenwerking en conflictoplossing deel uit zouden moeten maken van de schoolsfeer.En de diverse levensbeschouwingen( de diverse Geloven) zullen aandacht moeten blijven krijgen in het onderwijs.

Dit vereist dus veel van de leerkrachten.Hun opleiding moet verbreed worden.En er is geld voor nodig voor kleine klassen (niet meer dan 20 scholieren per klas, en bij groepen die veel aandacht nodig hebben zelfs minder)

Ik vermoed dat dit een goede voorbereiding is op de Nederlandse samenleving.
Hoe zie jij het ideaal voor je ? Eke

amadeus
10-12-04, 13:04
Wat mogen we nog meer verwachten van de volgelingen van de 'Lachende Doder'? :aanwal:

Umarvlie
10-12-04, 13:05
Geplaatst door amadeus
Wat mogen we nog meer verwachten van de volgelingen van de 'Lachende Doder'? :aanwal:

keileweg ...

ZbaqZbaq
10-12-04, 14:13
Geplaatst door amadeus
Wat mogen we nog meer verwachten van de volgelingen van de 'Lachende Doder'? :aanwal:

standup comedy show ?

mark61
10-12-04, 14:47
Geplaatst door amadeus
Wat mogen we nog meer verwachten van de volgelingen van de 'Lachende Doder'? :aanwal:

Kouwe pizza's in ieder geval.

Eke
10-12-04, 15:47
Geplaatst door ZbaqZbaq


De radicale moslim die als pizzakoerier over de Wallen zwierf,

Weet je, je moet ook niet als diep Gelovige in een hoerenbuurt rondlopen.Dat is je milieu niet.

Hoewel Jezus (voor de moslims: Profeet Jezus) zich WEL bekommerde om die vrouwen.Staat daar ook iets over in de Koran ? Dit is een oprechte vraag van mij.


Zo'n onverdeeld genoegen lijkt het me niet om als hoer te werken.Er zijn vrouwen die uit OostEuropa zijn verhandeld. DACHT ik, ik ben er niet zo goed in thuis. Maar er zijn ook heroinehoertjes, DACHT ik.Jonge meisjes die van huis zijn weggelopen en aan de verdovende middelen zijn geraakt.Maar misschien mogen die helemaal niet op de Wallen.

Verder stond hier een grapje over stand-up comedian.Volgens mij kun je als populaire standupcomedian veel meer bereiken om de maatschappij te veranderen op een positieve manier dan door een aanslag.

Wie het daar niet mee eens is ,lees ik graag op dit forum. Eke

Umarvlie
10-12-04, 15:53
Geplaatst door Eke
Staat daar ook iets over in de Koran ? Dit is een oprechte vraag van mij.

Koran staat vol met hoe je je als gelovige dient te gedragen ... ondermeer dat je goed moet zijn voor je medemensen (niet alleen moslims .. ALLE mensen dus ook hoeren, homos (=eye-opener) etc).....

't is alleen niet zo leuk als die stukken (selectief en uit context) waar je met zwaarden stromen bloed kan laten vloeien he .... je zal maar puber zijn ...

Eke
10-12-04, 16:11
Geplaatst door Umarvlie
je zal maar puber zijn ...

Niet alleen zomaar een puber, maar ook nog iemand die het helemaal niet makkelijk heeft in onze maatschappij.Heel hard moet knokken voor zijn eigen kansen.Maar al afgeknapt is op school vaak.Of is dit een vertekend beeld van Moslimjongeren, met name de mannen??????

Ik merk op deze site dat jongeren schelden gewoon vinden.Misschien zelfs als dagelijkse omgaanstaal hebben verheven.

Maar het blijft wel schelden.Het kan kwetsen op een bepaald moment.Voor hetzelfde geld ben je wat beleefder naar elkaar. Eke

Don Vito
10-12-04, 19:50
Geplaatst door Dutchguy
Er zijn wel meer mensen voor het afschaffen van islamitisch onderwijs, sowieso van bijzonder onderwijs en ik kan daar wel in mee gaan. In mijn ideale situatie leren kinderen over alle geloven.


Dat is niet de reden waarom zij het willen afschaffen, volgens hen werkt het de integratie tegen, maar het is natuurlijk niet meer dan pure nazistische ideologie.


Geplaatst door Dutchguy

Ik vind dat ouders kinderen te vaak niet zelf een keuze laten maken en onderzoeken. In die situatie zou een atheistisch kind ook les moeten kunnen krijgen over de islam of het christendom. Dus JOUW vrijheid zou ingeperkt worden maar de vrijheid van je kind neemt alleen maar toe.

De ouders zijn degene die de beslissingen moeten nemen voor hun kinderen, zij voeden het op en weten wat het best voor hen is. Ik heb recht om mijn kinderen naar een Islamitische school te sturen en die mag mij niet ontnomen worden.

ps: Als je Nederlands en Wiskunde kan geven kan je ook les over godsdienst geven dat is wel een heeeeeeeeel zwak excuus om religieus onderwijs af te schaffen.
Hoe kan de vrijheid van mijn kind toenemen als een van zijn belangrijkste rechten wordt aangetast Zijn recht op onderwijs?


Geplaatst door Dutchguy

Bovendien is er altijd nog vrijheid van religie en iedereen kan een moskee of een kerk binnenlopen. Wilders en Hirsi Ali dienen zich voor hun plannen ter verantwoorden in de kamer en dat dat niet kan is een groot probleem.

Ik weet niet hoe je kan rechtvaardigen om bij een deel van de bevolking de rechten aan te passen puur op grond van geloof. Dat zijn van nazi's en nooit goed te praten.
En als je een recht van en persoon wegstrept, is het geen excuus om nog te zeggen " ja, maar je hebt nog wel vrijheid van godsdiens" .



Wat die mensen als Wilders willen , is gebaseerd op de gedachtegang die de Bblanke ras altijd al heeft gehad: de superioriteits gevoel, wij moeten mensen zeggen wat ze moeten doen dan zijn ze goed. Ze moeten leven zoals wij anders zijn het maar barbaren etc etc. Wilders is helemaal zo en ik hoop ech tdat er een einde komt aan zijn kruistoicht tegen de moslims. Maakt niet uit hoe het gebeurd, als hij wordt gestopt ben ik een blij man.

Don Vito
10-12-04, 19:54
Geplaatst door Eke
O YES..ik denk van wel. Ik weet nog niet zoveel van de Nederlanders met Marocroots, maar wat mij betreft worden kinderen opgevoed in de levenssfeer van de ouders, als dat strookt met de wet.

Ben dus inmiddels voor Islamitisch onderwijs. Don Vito, ik vind het wel belangrijk dat het in het Nederlands word gegeven, al is er ook ruimte om aan andere talen te doen..De inspecteur van onderwijs houdt een vinger op de pols, zoals gebruikelijk is bij elke school.Dit onderwijs tot bv. de leeftijd van 10 jaar.Dan hebben ze hun geloof en het gedrag erbij zich eigen gemaakt.

Want ik vind wel dat op een gegeven moment de kinderen in Nederland, samen in klassen zouden moeten opgroeien, waarbij respekt en diskussie, samenwerking en conflictoplossing deel uit zouden moeten maken van de schoolsfeer.En de diverse levensbeschouwingen( de diverse Geloven) zullen aandacht moeten blijven krijgen in het onderwijs.

Dit vereist dus veel van de leerkrachten.Hun opleiding moet verbreed worden.En er is geld voor nodig voor kleine klassen (niet meer dan 20 scholieren per klas, en bij groepen die veel aandacht nodig hebben zelfs minder)

Ik vermoed dat dit een goede voorbereiding is op de Nederlandse samenleving.
Hoe zie jij het ideaal voor je ? Eke

Iedereen moet onderwijs kunnen volgen zoals hij/zij dat wenst. Door de media en politici wordt het idee geschetst dat een moslim school de integratie tegen houdt, maareen goede vorm van islamitisch onderwijs zal de integratie juist bevorderen. "Als je in Rome bent , eet je als de Romeinen" dat is een Arabisch spreek woord en zou denk ik wel zijn oorspromg ergens hebben.

Eke
10-12-04, 20:04
Geplaatst door Don Vito
Iedereen moet onderwijs kunnen volgen zoals hij/zij dat wenst. Door de media en politici wordt het idee geschetst dat een moslim school de integratie tegen houdt, maareen goede vorm van islamitisch onderwijs zal de integratie juist bevorderen.

Daarom, voor het bevorderen van een goed gevoel over de eigen identiteit stel ik voor om islamitisch onderwijs aan te
houden.Ik denk ook dat dit de integratie bevordert totdat het punt bereikt is dat het kind z'n geloof heeft eigen gemaakt.

Dan zullen alle jonge Nederlanders moeten leren om beter met elkaar om te gaan dan nu het geval is.We hebben nu een heel gemengde samenleving.

Wat vind je van mijn voorstel over het vervolgonderwijs vanaf bv. 10 jaar? Wat zie je als voordelen ? Wat zie je als nadelen ? Eke

sjo
10-12-04, 20:53
Geplaatst door Eke
Daarom, voor het bevorderen van een goed gevoel over de eigen identiteit stel ik voor om islamitisch onderwijs aan te
houden.Ik denk ook dat dit de integratie bevordert totdat het punt bereikt is dat het kind z'n geloof heeft eigen gemaakt.

Dan zullen alle jonge Nederlanders moeten leren om beter met elkaar om te gaan dan nu het geval is.We hebben nu een heel gemengde samenleving.

Wat vind je van mijn voorstel over het vervolgonderwijs vanaf bv. 10 jaar? Wat zie je als voordelen ? Wat zie je als nadelen ? Eke

Ben een voorstander van bijzonder onderwijs. Wat ik daarmee op het oog heb is niet zozeer een brede orientatie op geloofsrichtingen waaruit mijn kind kan kiezen, maar juist op geloofsoverdracht.

g-e-l-o-o-f-s-o-v-e-r-d-r-a-c-h-t.

De keuzevrijheid van mijn kind is wat mij betreft zeer beperkt.

Ik wil geen vrije keuze voor mijn kind. Ik heb de bedoeling mijn kind te laten leven zoals ikzelf doe. Naar mijn normen. Ik wil voorkomen dat een of andere juf of imam haar/zijn normen overdraagt op mijn kind. Daar wil ik namelijk zelf de hand in houden. Niemand krijgt toegang tot de geest van mijn kind dan die ik zelf uitkies. Tenslotte is het mijn kind en die krijgt de opvoeding die ik verkies.

Ik heb daartoe het recht. Of iedereen dat recht heeft kan ik niet overzien. Hebben nieuwkomers dezelfde rechten als ik ? Laat de rechter zich daarover uitspreken. Dan leg ik me neer bij zijn uitspraak.

Dat mijn kind haar/zijn eigen keuze moet kunnen maken in de warboel van de levensbeschouwingen besef ik wel. Maar voorlopig niet. Ik ben de baas. Zeker de eerste 25 jaar.

gr.
sjo

Eke
10-12-04, 22:01
Geplaatst door sjo
Wat ik daarmee op het oog heb is niet zozeer een brede orientatie op geloofsrichtingen waaruit mijn kind kan kiezen, maar juist op geloofsoverdracht.



Dat mijn kind haar/zijn eigen keuze moet kunnen maken in de warboel van de levensbeschouwingen besef ik wel. Maar voorlopig niet. Ik ben de baas.



Ha Sjo, net als jij vind ik geloofsoverdracht heel belangrijk.Ik ben zelfs van mening dat je je hele leven in dienst van God zou moeten stellen .

Ik kom met het voorstel om alle kinderen vanaf bv. 10 jaar samen in de klas te zetten NIET om het kind meer keuzes te geven---ik neem aan dat je kind op die leeftijd al jong gelovige is---maar om andere kinderen in aanraking te brengen met gelovige kinderen.Geloof mag wat mij betreft midden in de maatschappij staan.

Ik vind het belangrijk om in zo'n nieuwe schoolvorm door het praten over verschillende geloven/levensbeschouwingen meer begrip en dus meer respekt bij te brengen voor elkaar .

Samenwerken, konflikten oplossen kan op elke school, maar zeker op deze 'nieuwe' schoolvorm, waarover ik vandaag hardop nadenk

.Aan de school zal zeker ook godsdienstlessen gegeven blijven worden, maar apart.

Dus je begint met christelijk, met islamitisch, met humanistisch onderwijs en daarna vanaf een bepaalde leeftijd , geef je op zo'n manier openbaar onderwijs,dat leven als een gelovig kind in die school gewaarborgd is. Eke

PS het is niet meer dan eerlijk dat 'nieuwkomers' (tweede en derde generatie kun je niet echt nieuwkomers meer noemen m.i.) dezelfde rechten hebben als jij en ik.

NLvrouw
10-12-04, 22:02
Het dondert niet of je al of niet voor Islamitisch onderwijs bent, voor of tegen hoeren, voor of tegen WHATEVER, maar je gaat NIET DREIGEN EN AANSLAGEN VOORBEREIDEN.

sjo
10-12-04, 22:21
Geplaatst door Eke
Ha Sjo, net als jij vind ik geloofsoverdracht heel belangrijk.Ik ben zelfs van mening dat je je hele leven in dienst van God zou moeten stellen .

Ik kom met het voorstel om alle kinderen vanaf bv. 10 jaar samen in de klas te zetten NIET om het kind meer keuzes te geven---ik neem aan dat je kind op die leeftijd al jong gelovige is---maar om andere kinderen in aanraking te brengen met gelovige kinderen.Geloof mag wat mij betreft midden in de maatschappij staan.

Ik vind het belangrijk om in zo'n nieuwe schoolvorm door het praten over verschillende geloven/levensbeschouwingen meer begrip en dus meer respekt bij te brengen voor elkaar .

Samenwerken, konflikten oplossen kan op elke school, maar zeker op deze 'nieuwe' schoolvorm, waarover ik vandaag hardop nadenk

.Aan de school zal zeker ook godsdienstlessen gegeven blijven worden, maar apart.

Dus je begint met christelijk, met islamitisch, met humanistisch onderwijs en daarna vanaf een bepaalde leeftijd , geef je op zo'n manier openbaar onderwijs,dat leven als een gelovig kind in die school gewaarborgd is. Eke

PS het is niet meer dan eerlijk dat 'nieuwkomers' (tweede en derde generatie kun je niet echt nieuwkomers meer noemen m.i.) dezelfde rechten hebben als jij en ik.

Heb veel waardering voor je betrokkenheid. Echter, wie gaat mijn kind les geven ? Dezelfde leerkracht die Islamitische kinderen onderwijst in de Islam ? Daar gaan we direct een kant uit die ik niet wens. Het onderwijzend personeel moet dezelfde levensbeschouwing hebben als ik.
Ook bij vakken als geschiedenis en topografie moet dit duidelijk aanwijsbaar zijn. Maatschappelijke vakken dienen in die beschouwing te staan. Niet in het luchtledige van het cultuurrelativisme en de vrije keuze.

En ok....over rechten valt te praten, maar dan ook maar over omgekeerd-evenredige rechten in (pak um beet) Marokko.

gr.
sjo

Eke
10-12-04, 22:22
Heb je dit hele draadje niet gelezen, NLvrouw ? Volgens de informatie van Aloussi is dit een non-issue.Dus je opwinding op dit draadje is onterecht. Hoewel je punt ten allen tijde opgaat, Eke

Eke
10-12-04, 22:27
Sjo, Wie gaat mijn kind les geven en WAT wordt er geleerd ? Heel belangrijk.Voor iedere ouder. Omdat ik ga slapen, moet ik stoppen, groetjes, Eke

Don Vito
11-12-04, 14:23
Geplaatst door Eke

Wat vind je van mijn voorstel over het vervolgonderwijs vanaf bv. 10 jaar? Wat zie je als voordelen ? Wat zie je als nadelen ? Eke


Ben geen onderwijs deskundige , kan niet echt zeggen op wat voor wijze het best les gegeven kan worden.
Onderwijs vanaf tien jaar is volgens mij best wel vroeg. De stap van de "veilige" basis school naar de middelbare school is erg groot. Bovendien verbreedt je de uitersten van leeftijden op scholen. Scholen bestaan uiyt leerlingen uitlopend van 10 tot 18/19 jaar. Dat is een te grote kloof.